Рішення
від 06.02.2023 по справі 420/17720/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/17720/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Пекного А.С., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агро Юг» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії,

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Агро Юг» (далі позивач, ТОВ «Компанія Агро Юг») звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС в Одеській області (далі відповідач 1, ГУДПС в Одеській області), Державної податкової служби України (далі відповідач 2, ДПС України), в якому просить:

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 11.10.2022 №7450917/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 27.09.2022 року загальною сумою з урахуванням податку на додану вартість 2698850,49 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» 30.09.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 11.10.2022 №7450916/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 28.09.2022 загальною сумою з урахуванням податку на додану вартість 957600,17 грн., поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» 30.09.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 27.10.2022 №7519735/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 10.10.2022 загальною сумою з урахуванням податку на додану вартість 1168171,60 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» 10.10.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

зобов`язати Державну податкову службу України провести в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрацію поданих ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ»: податкову накладну № 1 від 27.09.2022 загальною сумою з урахуванням податку на додану вартість 2698850,49 грн, податкову накладну № 2 від 28.09.2022 загальною сумою з урахуванням податку на додану вартість 957600,17 грн., датою їх надходження до Єдиного реєстру податкових накладних, а саме 30.09.2022, а також податкову накладну № 6 від 10.10.2022 загальною сумою з урахуванням податку на додану вартість 1168171,60 грн, датою її надходження до Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме 10.10.2022.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України, які встановлюють, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою, ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» було складено податкову накладну №1 від 27.09.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість у розмірі 2698850,49 грн та податкову накладну № 2 від 28.09.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість у розмірі 957600,17 гривень.

30.09.2022 вказані податкові накладні були направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з отриманою квитанцією № 9197970289 від 30.09.2022 податкову накладну /розрахунку коригування №1 прийнято, але її реєстрацію відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України зупинено.

Згідно з отриманою квитанцією № 9197950889 від 30.09.2022 податкову накладну/розрахунку коригування №2 прийнято, але її реєстрацію відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України - зупинено.

Підстави зупинення по вказаним податковим накладним/розрахунку коригувань - Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг/ 1205, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги/, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Одночасно підприємству запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, вказаної у податкових накладних, але які саме копії документів підприємству треба надати, їх перелік, в квитанціях не зазначено.

07.10.2022 позивачем направлено в електронному вигляді до ДПС України повідомлення № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено щодо реальності здійснення операцій по податковій накладній, зокрема пояснення на 2 арк. та сканкопії оригіналів документів на 17 арк. у електронному вигляді на поставку в кількості 154,22 тонни для ТОВ «Фірма Ерідон».

07.10.2022 позивачем направлено в електронному вигляді до ДПС України повідомлення № 2 про подання інформації у вигляді пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено щодо реальності здійснення операцій по податковій накладній, зокрема сканкопії оригіналів документів на 14 арк. у електронному вигляді на поставку в кількості 54,72 т для ТОВ «Фірма Ерідон».

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 11.10.2022 №7450917/38425920 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 1 від 27.09.2022 загальною сумою з урахуванням податку на додаткову вартість 2698850,49 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС У країни в Одеській області від 11.10.2022 №7450916/38425920 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 2 від 28.09.2022 загальною сумою, з урахуванням податку на додаткову вартість 957 600,17 грн., поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підставами для відмови у реєстрації податкових накладних є ненадання платником податку копій документів, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування.

Відповідно до приписів п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» було складено податкову накладну № 6 від 10.10.2022 року, на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість у розмірі 1168171,60 гривень.

17.10.2022 вказана податкова накладна була направлена для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з отриманою квитанцією № 9215031348 від 19.10.2022 податкову накладну /розрахунку коригування №6 прийнято, але її реєстрацію відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України зупинено.

Підстави зупинення по вказаної податкової накладної/розрахунку коригувань - Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг/1001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги/, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Одночасно підприємству запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, вказаної у податковій накладній № 6.

24.10.2022 року позивачем направлено електронному вигляді до ДПС України повідомлення №3 про подання пояснень тa копій документів щодо податкової накладної/розрахунків коригування №6, реєстрацію якої зупинено, щодо реальності здійснення операції по податкової накладної зокрема пояснення та сканкопїї оригіналів документів на 24 арк. у електронному вигляді на поставку для підприємства з іноземними інвестиціями «ВАЙТЕРРА УКРАЇНА» сільгосппродукцію власного виробництва, а саме пшениця 2 класу, врожаю 2022 в кількості 142,46 т на суму 1168171,60 гривень.

Рішенням Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної і розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 27.10.2022 №7519735/38425920 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 6 від 10.10.2022 року загальною сумою з урахуванням податку на додаткову вартість 1168171,60 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних

Підставами для відмови у реєстрації податкової накладної № 6 є ненадання платником податку копій документів, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування.

ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» вважає прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних необґрунтованими, протиправними та такими, що підлягають скасуванню, так як ДПС України при зупиненні реєстрації податкових накладних не було вказано конкретного переліку документів необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних, вимоги, ДПС не були чітко та зрозуміло сформульованими, у рішеннях про відмову у реєстрації податкових накладних не доведено, що складені та подані підприємством копії первинних документів та надані пояснення щодо видів господарських операцій та наявності можливості їх здійснення не є достатніми для реєстрації податкових накладних та розрахунку коригування, а ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» відповідає критеріям ризиковості згідно п.1 Критеріїв.

Зазначене, на думку позивача, свідчить про те, що оскаржувані рішення є формальним та об`єктивно не містить чіткого визначення підстав та мотивів для його прийняття, а тому не може бути визнано законним та обґрунтованим.

Ухвалою від 09.12.2022 відкрито провадження у справі та вирішено розглядати її в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.

Відповідачем-1 26.12.2022 подано відзив, в якому він просить відмовити у задоволенні позову. Як зазначив відповідач-1, за отриманими квитанціями з єдиного вікна приймання звітності ДПС України позивачу було повідомлено, що реєстрація вищевказаної податкової накладної зупинена, оскільки Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, 1205 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення щодо реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної.

На виконання п. 11 Порядків №1165 позивачем було подано до контролюючого органу повідомлення про надання пояснень та копій документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено №1 від 27.09.2022, №2 від 28.09.2022, №6 від 10.10.2022.

В той же час, позивачем на розгляд Комісії регіонального рівня не надавалося повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (форма № 20-ОПП), зокрема про сільськогосподарську техніку та земельні ділянки які перебуває у власності підприємства.

Також у контролюючого органу відсутня інформація щодо складських приміщень для зберігання зібраного врожаю та сільськогосподарських агрегатів, що перебувають у власності позивача, як й відсутні відомості про договори оренди будь-яких приміщень для зберігання майна та врожаю або укладених договорів відповідального складського зберігання з наданням відповідного талону складського зберігання.

Згідно товарно-транспортних накладних наданих на розгляд Комісії регіонального рівня позивачем перевозився товар (соняшника) за допомогою декількох вантажівок з причепами, однак в контролюючого органу відсутня будь-яка інформація про право власності позивача на вищезазначені вантажівки та причепи, зокрема така інформація відсутня в об`єктах оподаткування або об`єктах пов`язаних з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, оскільки форма № 20-ОПП на дані об`єкти позивачем не надавалась, відсутній й інформація щодо укладення договорів поставки з компанією перевізником, тобто дана вантажна автомобільна техніка є невстановленого походження, що ставить під сумнів реальність здійснення господарської операції в цілому.

Згідно специфікацій до договору поставки визначені показники якості товару.

В той же час на розгляд Комісії регіонального рівня разом із повідомленням не надавалося жодних документів, що засвічували б якість товару який реалізувався.

Основні засади виробництва та обігу насіння і садивного матеріалу, а також порядок здійснення державного контролю за ними визначає Закон України «Про насіння і садивний матеріал» (далі - Закон).

Відповідно до ст. 15 Закону насіння і садивний матеріал вводяться в обіг після їх сертифікації.

Відповідно «Порядку проведення сертифікації, видачі та скасування сертифікатів на насіння та/або садивний матеріал» затвердженого постановою 3 Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2017 року № 97 (із змінами) (далі - Порядок), кожна партія насіння і садивного матеріалу для реалізації повинна супроводжуватися:

- сертифікатами насіння - сертифікатом, що засвідчує його сортові, та сертифікатом, що засвідчує його посівні якості;

Вищезазначених сертифікатів позивачем на розгляд Комісії регіонально рівня не подавалося, а отже якісні характеристики (сортові) достеменно невідомі.

З огляду на ненадання ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» разом із повідомленням всіх необхідних документів, Комісією яка приймає рішення щодо реєстрації або відмову в такій реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування було винесено оскаржувані рішення про відмову в реєстрації вищезазначених податкових накладних.

Крім того, щодо вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні відповідач-1 зазначає, що вона є передчасною.

Ухвалою суду від 18.01.2023 клопотання Головного управління ДПС в Одеській області про розгляд справи за правилами загального позовного провадження залишено без задоволення.

Розглянувши надані сторонами документи, з`ясувавши фактичні обставини справи, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду спору по суті, проаналізувавши норми законодавства, які регулюють спірні відносини, суд приходить до таких висновків.

Як встановлено судом, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» є юридичною особою, яку зареєстровано у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 26.11.2012 за № 15521020000001879.

Видами діяльності «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» за кодами КВЕД є:

01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний);

01.13 Вирощування овочів і баштанних культур, коренеплодів і бульбоплодів;

01.24 Вирощування зерняткових і кісточкових фруктів;

01.50 Змішане сільське господарство;

01.61 Допоміжна діяльність у рослинництві;

46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин;

49.41 Вантажний автомобільний транспорт.

Між позивачем (Продавець) та ТОВ Фірма «Фірма Ерідон» (Покупець) 08.09.2022 було укладено договір купівлі-продажу № RGS3DAP-22/1 126, відповідно до якого Продавець поставляє Покупцю продукцію сільськогосподарського виробництва насіння ріпаку 1 класу, врожаю 2022 року у кількості 200,000 тон +/-5 % залікової ваги в опції Покупця.

Між сторонами договору було укладено додаткову угоду № 1 від 27.02.2022 та додаткову угоду № 2 від 28.02.2022 до договору № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022.

27.09.2022 за наслідками здійснення господарської діяльності та поставки товару згідно із договором № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022 та додатковою угодою № 1 від 27.09.2021, позивачем складено податкову накладну № 1 та подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно Квитанції з автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» від 30.09.2022 про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування, що надійшла на адресу позивача документ прийнято, реєстрацію зупинено: «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 27.09.2022 №1 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»=8.7887%, «Р»-0».

Позивач через електронний кабінет направив відповідачу повідомлення №1 від 07.10.2022 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, а саме:

- договір купівлі-продажу № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022;

- додаткова угода №1 від 27.09.2022 року до договору купівлі-продажу № RGS3DAP- 22/1 126 від 08.09.2022;

- товарно - транспортні накладні №№ 1, 2, 3, 4, 5 від 27.09.2022;

- видаткова накладна № 30 від 27.09.2022;

- рахунок на оплату № 18 від 27.09.2022;

- пояснення вих. № 96 від 07.10.2022.

11.10.2022 Товариством шляхом електронного зв`язку отримано рішення №7550917/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 27.09.2022.

Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної визначено: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)».

28.09.2022 за наслідками здійснення господарської діяльності та поставки товару згідно із договором № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022 та додатковою угодою № 2 від 28.09.2021, позивачем складено податкову накладну № 2 та подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно Квитанції з автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» від 30.09.2022 про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування, що надійшла на адресу позивача документ прийнято, реєстрацію зупинено: «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 28.09.2022 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»=8.7887%, «Р»-0».

Позивач через електронний кабінет направив відповідачу повідомлення №2 від 07.10.2022 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, а саме:

- договір купівлі-продажу № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022;

- додаткова угода №2 від 28.09.2022 року до договору купівлі-продажу № RGS3DAP- 22/1 126 від 08.09.2022;

- товарно - транспортні накладні № 6 та № 7 від 28.09.2022;

- видаткова накладна № 31 від 28.09.2022;

- рахунок на оплату № 19 від 28.09.2022;

- пояснення вих. № 97 від 07.10.2022.

11.10.2022 Товариством шляхом електронного зв`язку отримано рішення №7550916/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 28.09.2022.

Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної визначено: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)».

Між позивачем (Продавець) та підприємством з іноземними інвестиціями «ВАЙТЕРРА УКРАЇНВ» (Покупець) 19.09.2022 було укладено договір поставки № OF-01190, відповідно до якого Продавець зобов`язується поставити та передати у власність Покупця, а Покупець прийняти і оплатити товар, що визначений у Специфікації (-ях), що далі іменується «Товар», яка (-і) є невід`ємною (-ими) частиною (-ами) цього Договору.

Між сторонами договору було укладено додаткова угода № 1 від 10.10.2022 до договору № OF-01190 від 19.09.2022.

10.10.2022 за наслідками здійснення господарської діяльності та поставки товару згідно із договором № OF-01190 від 19.09.2022, специфікацією № ОР-31186 від 19.09.2022 та додатковою угодою № 1 від 19.09.2021, позивачем складено податкову накладну № 6 та подано на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних.

Згідно Квитанції з автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» від 19.10.2022 про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування, що надійшла на адресу позивача документ прийнято, реєстрацію зупинено: «Відповідно до п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 10.10.2022 №6 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D»=15.6237%, «Р»-0».

Позивач через електронний кабінет направив відповідачу повідомлення №3 від 24.10.2022 про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, а саме:

- договір поставки № OF-01190 від 19.09.2022;

- специфікація № ОР-31186 від 19.09.2022;

- додаткова угода № 1 від 10.10.2022 до договору № OF-01190 від 19.09.2022 (специфікація № ОР-31186 від 19.09.2022);

- товарно - транспортні накладні серії 12ААИ №№ 262130, 262131, 262132, 262133, 262135 від 10.10.2022;

- видаткова накладна № 35 від 10.10.2022;

- рахунок на оплату № 23 від 10.10.2022;

- платіжне доручення № 14071 від 13.10.2022;

- пояснення вих. № 104 від 24.10.2022.

27.10.2022 Товариством шляхом електронного зв`язку отримано рішення №7519735/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної №6 від 10.10.2022.

Підставою для відмови у реєстрації податкової накладної визначено: «ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)».

Не погоджуючись із цими рішеннями, Товариство звернулось до суду.

При вирішенні цього спору суд виходить з такого.

Положеннями підпункту 187.1 статті 187 Податкового кодексу України визначено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, незалежно від дати накладення електронного підпису.

Відповідно до підпунктів 201.1, 201.7 статті 201 Податкового кодексу України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, та враховується при визначенні загальних податкових зобов`язань.

Також підпунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України визначені обов`язкові реквізити, які повинна містити податкова накладна.

Положеннями підпункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Пунктом 201.16 статті 201 Податкового кодексу України установлено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341) затверджено Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, відповідно до пунктів 5, 12, 13, 17, 19, 20 якого податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до Реєстру у разі дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192, пунктами 200--1.3, 200--1.9 статті 200--1 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті 201 Податкового кодексу України, а також з урахуванням Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку. Реєстрації підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не надаються отримувачу (покупцю) товарів/послуг, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, складені за операціями з постачання послуг нерезидентом) незалежно від суми податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Податкового кодексу України;

наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України;

наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200--1.3 і 200--1.9 статті 200-1 Податкового кодексу України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

дотримання вимог Законів України Про електронні довірчі послуги, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:

прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;

набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);

неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.

Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначений Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі Порядок №1165).

Пунктом 3 Порядку №1165 визначені ознаки безумовної реєстрації, на відповідність яким перевіряються подані податкові накладні для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Приписами пунктів 4, 5, 6 Порядку №1165 установлено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено та/або подано податкову накладну/розрахунок коригування для реєстрації в Реєстрі, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Згідно з пунктом 7 Порядку №1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Положеннями пунктів 10, 11 Порядку №1165 визначено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

У свою чергу, механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України визначено Порядком прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 12.12.2019 №520 і зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216 (далі Порядок №520).

Відповідно до пунктів 2, 3 Порядку №520, прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

Згідно з пунктом 4 Порядку №520, у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

Пункт 5 Порядку №520 визначає при цьому, що перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

При цьому, згідно із пунктом 44 Порядку №1165, комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).

Згідно з пунктами 10 - 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Таким чином, указаними правовими нормами визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець таких товарів/послуг зобов`язаний скласти податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Після надходження податкової накладної до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться відповідні перевірки, в тому числі щодо наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних. Для цього законодавством визначені вимоги до форми та змісту податкової накладної, умови її відповідності податковому законодавству, зокрема, критеріям безумовної реєстрації, ризиковості здійснення операцій, ризиковості платника податку, показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку.

Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, зокрема, які не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.

При встановлені того, що відображена в податковій накладній операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, реєстрація такої накладної зупиняється, а платнику податків шляхом надсилання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної пропонується подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, які є необхідними для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.

У квитанції повинні бути визначені критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку, а також пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

У свою чергу платник податку право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній.

При цьому законодавство не визначає вичерпного переліку документів, які платник податку має право подати, а передбачає, що такими можуть бути договори, зовнішньоекономічні контракти, довіреності, акти керівного органу платника податку,; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Вжите у нормі пункту 5 Порядку №520 словосполучення може включати свідчить про те, що у кожному окремому випадку перелік таких документів є індивідуальним та залежить від критерію ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної в Реєстрі.

Не надання письмових пояснень, копій документів або подання документів, складених/оформлених із порушенням законодавства має наслідком прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

З аналізу викладених правових норм також випливає, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.

У випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні саме суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Як встановлено судом у цій справі, відповідно до квитанції від 30.09.2022 подану податкову накладну № 1 від 27.09.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено з посиланням на пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі).

Дослівно причину зупинення реєстрації податкової накладної визначено у квитанції так: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Додатково повідомлено: показник «D» = 8.7887 %, «P» = 0».

Позивачу запропоновано подати, мовою оригіналу, «пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН».

Оглянувши податкову накладну від 27.09.2022 №1, суд встановив, що в ній зазначена, зокрема, така інформація:

- повні назви, податкові номери платника податку постачальника (продавця) та отримувача (покупця) ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» та ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН»;

- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

- ціна постачання без урахування податку, ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Як видно з наявних у справі повідомлення про подання пояснень та копій документів і відповідних квитанцій, позивачем 07.10.2022 подано письмові пояснення та копії наступних первинних документів:

- договір купівлі-продажу № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022;

- додаткова угода №1 від 27.09.2022 року до договору купівлі-продажу № RGS3DAP- 22/1 126 від 08.09.2022;

- товарно - транспортні накладні №№ 1, 2, 3, 4, 5 від 27.09.2022;

- видаткова накладна № 30 від 27.09.2022;

- рахунок на оплату № 18 від 27.09.2022.

У поясненнях позивач зазначав, що одним із основних видів його діяльності є «Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур» (код КВЕД 01.11)». Крім того, позивач детально описав процедуру реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та її зберігання.

Натомість Комісією 11.10.2022 прийнято оскаржуване рішення №7450917/38425920 про відмову у реєстрації податкової накладної з такої підстави, як «ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)».

Відповідно до квитанції від 30.09.2022 подану податкову накладну № 2 від 28.09.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено з посиланням на пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі).

Дослівно причину зупинення реєстрації податкової накладної визначено у квитанції так: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1205 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Додатково повідомлено: показник «D» = 8.7887 %, «P» = 0».

Позивачу запропоновано подати, мовою оригіналу, «пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН».

Оглянувши податкову накладну від 28.09.2022 №2, суд встановив, що в ній зазначена, зокрема, така інформація:

- повні назви, податкові номери платника податку постачальника (продавця) та отримувача (покупця) ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» та ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН»;

- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

- ціна постачання без урахування податку, ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Як видно з наявних у справі повідомлення про подання пояснень та копій документів і відповідних квитанцій, позивачем 07.10.2022 подано письмові пояснення та копії наступних первинних документів:

- договір купівлі-продажу № RGS3DAP-22/1 126 від 08.09.2022;

- додаткова угода №2 від 28.09.2022 року до договору купівлі-продажу № RGS3DAP- 22/1 126 від 08.09.2022;

- товарно - транспортні накладні № 6 та № 7 від 28.09.2022;

- видаткова накладна № 31 від 28.09.2022;

- рахунок на оплату № 19 від 28.09.2022;

- пояснення вих. № 97 від 07.10.2022.

Натомість Комісією 11.10.2022 прийнято оскаржуване рішення №7450916/38425920 про відмову у реєстрації податкової накладної з такої підстави, як «ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/ інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)».

Відповідно до квитанції від 19.10.2022 подану податкову накладну № 6 від 10.10.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено з посиланням на пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (Відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі).

Дослівно причину зупинення реєстрації податкової накладної визначено у квитанції так: «Коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1001 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання. Додатково повідомлено: показник «D» = 15.6237 %, «P» = 0».

Позивачу запропоновано подати, мовою оригіналу, «пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН».

Оглянувши податкову накладну від 10.10.2022 №6, суд встановив, що в ній зазначена, зокрема, така інформація:

- повні назви, податкові номери платника податку постачальника (продавця) та отримувача (покупця) ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» та підприємство з іноземними інвестиціями «ВАЙТЕРРА УКРАЇНА»;

- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

- ціна постачання без урахування податку, ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні, загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Як видно з наявних у справі повідомлення про подання пояснень та копій документів і відповідних квитанцій, позивачем 24.10.2022 подано письмові пояснення та копії наступних первинних документів:

- договір поставки № OF-01190 від 19.09.2022;

- специфікація № ОР-31186 від 19.09.2022;

- додаткова угода № 1 від 10.10.2022 до договору № OF-01190 від 19.09.2022 (специфікація № ОР-31186 від 19.09.2022);

- товарно - транспортні накладні серії 12ААИ №№ 262130, 262131, 262132, 262133, 262135 від 10.10.2022;

- видаткова накладна № 35 від 10.10.2022;

- рахунок на оплату № 23 від 10.10.2022;

- платіжне доручення № 14071 від 13.10.2022;

- пояснення вих. № 104 від 24.10.2022.

Натомість Комісією 27.10.2022 прийнято оскаржуване рішення №7519735/38425920 про відмову у реєстрації податкової накладної з такої підстави, як «ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/ послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (документи, які не надано, підкреслити)».

Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття. Вживання податковим органом загального посилання на ненадання первинних документів без конкретизації, не може вважатись обґрунтованим.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Аналогічна правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема, у постановах від 21.05.2019 по справі №0940/1240/18, від 10.04.2020 у справі №819/330/18 та від 18.06.2020 у справі №824/245/19-а, від 27.10.2022 у справі №360/3253/20, від 19.10.2022 у справі №360/2463/20 та в інших.

У квитанції про зупинення реєстрації позивачу було запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній.

Однак зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному вебсайті ДПС.

Натомість, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Втім, позивач скористався своїм правом та надав пояснення і копії первинних та транспортних документів, які, на думку суду, повністю розкривають зміст господарської операції та підтверджують реальність її здійснення, а також усувають сумніви у можливості здійснення та легальності надання позивачем послуг за кодом КВЕД 01.11

Крім того, ці документи також підтверджують і інформацію, яка зазначена в податкових накладних.

Натомість документи, на ненадання яких послалась комісія як на підставу для відмови у реєстрації податкової накладної, а саме документи щодо зберігання, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, їх складання взагалі не передбачено законодавством як обов`язок у межах господарської операції.

Надані позивачем до суду первинні документи доводять відсутність підстав для відмови у реєстрації податкових накладних ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» від 27.09.2022 № 1, від 28.09.2022 № 2, від 10.10.2022 № 6.

Доводи, наведені відповідачем-1 у відзиві в обґрунтування правомірності оскарженого рішення щодо ненадання позивачем на розгляд комісії повідомлення про сільськогосподарську техніку та земельні ділянки, інформації щодо складських приміщень для зберігання зібраного врожаю та сільськогосподарських агрегатів, не заслуговують на увагу, оскільки позивачу не пропонувалось надати саме ці документи, крім того, позивачем надано пояснення, що містять інформацію щодо орендованих земельних ділянок, сільськогосподарської техніки та орендованих складських приміщень. Та більше того, зазначеною інформацією у повній мірі володів і відповідач-1, оскільки позивачем неодноразово, у тому числі 01.04.2020 та 08.06.2021, подавались повідомлення про об`єкти оподаткування за формою №20-ОПП, які підтверджують наявність у позивача сільськогосподарської техніки та земельних ділянок, складських приміщень для зберігання зібраного врожаю та сільськогосподарських агрегатів (т.1 а.с. 87-113).

У пункті 41 Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету міністрів ради Європи щодо якості судових рішень зазначено, що обов`язок судів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна із сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматись принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

Згідно частиною 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідачами не спростовано доводів позивача та не доведено правомірності оскаржених рішень.

Таким чином, суд доходить висновку, що посилання на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішень про відмову у реєстрації податкових накладних, за умови не наведення комісією доказів того, що подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, свідчить про протиправність таких рішень та наявності підстав для його скасування.

Враховуючи викладене, позовні вимоги в частині визнання протиправними і скасування рішень про відмову у реєстрації податкових накладних підлягають задоволенню.

Щодо вимоги позивача зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні позивача датою подання, суд зазначає таке.

Відповідно до пунктів 19, 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій, зокрема, як набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення).

Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому, вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.

Згідно з вказаними нормами, податковий орган реєструє податкову накладну, у тому числі, на підставі рішення суду датою набрання ним законної сили або іншою датою, вказаною у рішенні.

Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено і відповідачами не доведено.

Відповідно до абзацу 1 частини 4 статті 245 КАС України у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

За вказаних обставин, в контексті наведених норм, суд вважає, що для прийняття рішення про реєстрацію зазначених податкових накладних виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення у даному випадку не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.

Європейський суд з прав людини у п. 50 рішення від 13 січня 2011 року (остаточне) по справі Чуйкіна проти України (case of Chuykina v. Ukraine) (Заява № 28924/04) зазначив, що суд нагадує, що процесуальні гарантії, викладені у статті 6 Конвенції, забезпечують кожному право звертатися до суду з позовом щодо своїх цивільних прав та обов`язків. Таким чином стаття 6 Конвенції втілює право на суд, в якому право на доступ до суду, тобто право ініціювати в судах провадження з цивільних питань становить один з його аспектів (див. рішення від 21 лютого 1975 року у справі Голдер проти Сполученого Королівства (Golder v. the United Kingdom), пп. 2836, Series A № 18). Крім того, порушення судового провадження саме по собі не задовольняє усіх вимог п. 1 статті 6 Конвенції. Ціль Конвенції гарантувати права, які є практичними та ефективними, а не теоретичними або ілюзорними. Право на доступ до суду включає в себе не лише право ініціювати провадження, а й право отримати вирішення спору судом. Воно було б ілюзорним, якби національна правова система Договірної держави дозволяла особі подати до суду цивільний позов без гарантії того, що справу буде вирішено остаточним рішенням в судовому провадженні. Для п. 1 статті 6 Конвенції було б неможливо детально описувати процесуальні гарантії, які надаються сторонам у судовому процесі провадженні, яке є справедливим, публічним та швидким, не гарантувавши сторонам того, що їхні цивільні спори будуть остаточно вирішені (див. рішення у справах Мултіплекс проти Хорватії (Multiplex v. Croatia), заява № 58112/00, п. 45, від 10 липня 2003 року, та Кутіч проти Хорватії (Kutic v. Croatia), заява № 48778/99, п. 25, ECHR 2002-II).

В даному випадку, задоволення позовної вимоги про зобов`язання ДПС зареєструвати в ЄРПН податкові накладні подані позивачем, датою їх фактичного надходження є дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.

У зв`язку з викладеним, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог позивача про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні датою її подання.

Щодо позовної вимоги про зобов`язання ДПС України зареєструвати в ЄРПН податкову накладну № 6 від 10.10.2022 датою її надходження до Єдиного реєстру податкових накладних, а саме 10.10.2022, суд зазначає наступне.

Відповідно до квитанції від 19.10.2022 подану податкову накладну № 6 від 10.10.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено з посиланням на пункт 201.16 статті 201 Податкового кодексу України та пункт 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, 19.10.2022, а не як зазначає позивач 10.10.2022.

Таким чином, податкова накладна № 6 від 10.10.2022 повинна бути зареєстрована в ЄРПН датою її подання, а саме 19.10.2022.

Відповідно до положень статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Оскільки позовні вимоги задоволено в повному обсязі, розподіл судових витрат здійснюється за правилами статті 139 КАС України та з урахуванням сплаченого судового збору в розмірі 2481,00 грн.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про часткове задоволення позовних вимог позивача у зв`язку з невірним зазначенням позивачем дати подання податкової накладної та те, що оскільки вимозі про зобов`язання відповідача вчинити певні дії передує вимога про встановлення порушення прав, свобод та інтересів позивача, судовий збір за похідні вимоги позивача не стягувався, суд вважає, що наявні підстави для стягнення з Головного управління ДПС в Одеській області на користь позивача 7443,00 грн. сплаченого судового збору.

Керуючись статтями 9, 14, 73-78, 90, 139, 143, 242-246, 250, 255, 257-262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ухвалив:

Позов товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агро Юг» до Головного управління ДПС в Одеській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 11.10.2022 № 7450917/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 27.09.2022 року на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 2698850,49 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» 30.09.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» № 1 від 27.09.2022 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою її подання 30.09.2022.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 11.10.2022 №7450916/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 28.09.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 957600,17 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» 30.09.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» № 2 від 28.09.2022 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою її подання 30.09.2022.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС України в Одеській області від 27.10.2022 №7519735/38425920 про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 10.10.2022 на загальну суму з урахуванням податку на додану вартість 1168171,60 грн, поданої ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» 19.10.2022 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) зареєструвати податкову накладну ТОВ «КОМПАНІЯ АГРО ЮГ» № 6 від 10.10.2022 в Єдиному державному реєстрі податкових накладних датою її подання 19.10.2022.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5 код ЄДРПОУ ВП 44069166) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Агро Юг» (67720, Одеська область, Білгород-Дністровський район, с. Володимирівка, вул. Центральна, буд. 108 А, код ЄДРПОУ 38425920) судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 7443 (сім тисяч чотирилиста сорок три) грн 00 коп.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до П`ятого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя А.С. Пекний

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.02.2023
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу108800778
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —420/17720/22

Ухвала від 31.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 25.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 21.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 29.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 14.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Рішення від 06.02.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 18.01.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

Ухвала від 09.12.2022

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Пекний А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні