Постанова
від 07.02.2023 по справі 120/6955/21-а
СЬОМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 120/6955/21-а

Головуючий суддя 1-ої інстанції - Крапівницька Н. Л.

Суддя-доповідач - Сушко О.О.

07 лютого 2023 року

м. Вінниця

Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Сушка О.О.

суддів: Мацького Є.М. Залімського І. Г. ,

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремленого підрозділу ДПС на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28 березня 2022 року у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ТВ-ТРАНСБУД" до Головного управління ДПС у Вінницькій області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень та зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В :

позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив визнати протиправним та скасувати рішення Комісії ГУ ДПС у Вінницькій області з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: №2646168/43166847 від 12.05.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 05.04.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних; №2646180/43166847 від 12.05.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 01.04.2021 в Єдиному реєстрі податкових накладних; зобов`язати Державну Податкову Службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних: податкову накладну виписану ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» №1 від 05.04.2021 датою подання на реєстрацію; податкову накладну виписану ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» №4 від 01.04.2021 датою подання на реєстрацію.

Відповідно до рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28 березня 2022 року позов задоволено повністю.

Не погоджуючись з вказаним рішенням відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати вказане рішення та ухвалити нове, яким відмовити в задоволенні позову.

Розглянувши матеріали справи, колегія суддів апеляційної інстанції, дійшла висновку, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, виходячи з наступного.

Судом першої інстанції та під час апеляційного провадження встановлено, що за результатами здійснення господарських операцій, ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» складено податкову накладну №1 від 05.04.2021 на суму 27300 грн (в т.ч., ПДВ 4550 грн) за надані послуги спецтехніки замовнику ТОВ "Геуа Сервіс Компані», згідно договору надання транспортних послуг №38 від 20.12.2020. Послуги були надані згідно актів виконаних робіт №7 від 05.04.2021 на суму 27300 грн, у т.ч. ПДВ 4550 грн.

Відповідно до квитанції №1 від 28.04.2021 дана податкова накладна прийнята, проте реєстрація зупинена. Підстави: «Коди УКТЗД/ДКПП товару послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари послуги, що на постійній нові постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових спадних»

Позивачем 05.05.2021 до ГУ ДПС у Вінницькій області надано повідомлення про надання пояснення №1 від 05.05.2021 та підтверджуючі документи щодо виявлених недоліків.

У подальшому Комісією ГУ ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №2646168/43166847 від 12.05.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 05.04.2021.

Згідно рішення Комісії ГУ ДПС у Вінницькій області з питань зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних 646168/43166847 від 12.05.2021 підставою відмови в реєстрації в ЄРПН вказано: «ненадання платником податку копій документів, а саме: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків».

На вказане рішення 17.05.2021 ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» подано скаргу до ДПС України, яка Рішенням від 25.05.2021 №23289/43166847/2 залишена без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Також, за результатами здійснення господарських операцій, ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» складено податкову накладну №4 від 01.04.2021 на суму 52490,93 грн, у т.ч ПДВ 8748,49 грн, за надані послуги спецтехніки замовнику ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво" згідно договору надання послуг №17-03/21-н2 від 17.03.2021. Послуги були надані згідно актів виконаних робіт №4 від 01.04.2021 на суму 52490,93 грн, у т.ч. ПДВ 8748,49 грн.

Відповідно до квитанції №1 від 29.04.2021 дана податкова накладна прийнята, проте реєстрація зупинена. Підстави: «Коди УКТЗД/ДКПП товару послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує тичину залишку придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, значеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»

Позивачем 07.05.2021 до ГУ ДПС у Вінницькій області подано повідомлення про надання пояснення №2 від 07.05.2021 та підтверджуючі документи щодо виявлених недоліків.

У подальшому Комісією ГУ ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення № 2646180/43166847 від 12.05.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 01.04.2021, згідно якого, підставою відмови в реєстрації в ЄРПН вказано: «ненадання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, завантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності і певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; Розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Не надано акту виконаних робіт та розрахункових документів щодо наданої послуги (платіжне доручення завірене банком або виписка банку, акт звірки з контрагентом, тощо»

На вказане рішення 18.05.2021 ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» подана скарга до ДПС України.

Рішенням від 25.05.2021 №23257/43166847/2 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Суд першої інстанції при ухваленні оскарженого рішення виходив з обґрунтованості та доведеності позовних вимог, а відтак наявності підстав для задоволення адміністративного позову.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.

Так, відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

За змістом до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

В силу пп. 201.16.1 - 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію (їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.17р. №567 затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У відповідності до п.6. зазначеного Критерію моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 рази більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75% загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

Цим же наказом затверджений Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з п.1 Вичерпного переліку документів, вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567: для критерію, зазначеного у пп.1 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; для критерію, зазначеного в пп.2 п.6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/при дбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки - фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Тобто, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.

Письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Так, з матеріалів справи встановлено, що за результатами здійснення господарських операцій, ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» складено податкову накладну №1 від 05.04.2021 на суму 27300 грн (в т.ч ПДВ 4550 грн) за надані послуги спецтехніки замовнику ТОВ "Геуа Сервіс Компані», згідно договору надання транспортних послуг №38 від 20.12.2020. Послуги були надані згідно актів виконаних робіт №7 від 05.04.2021 на суму 27300 грн, у т.ч. ПДВ 4550 грн.

Відповідно до квитанції №1 від 28.04.2021 дана податкова накладна прийнята, проте реєстрація зупинена. Підстави: «Коди УКТЗД/ДКПП товару послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари послуги, що на постійній нові постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових спадних»

Позивачем 05.05.2021 до ГУ ДПС у Вінницькій області надано повідомлення про надання пояснення №1 від 05.05.2021 та підтверджуючі документи щодо виявлених недоліків.

У подальшому Комісією ГУ ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №2646168/43166847 від 12.05.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №1 від 05.04.2021. Згідно зазначеного рішення підставою відмови в реєстрації в ЄРПН вказано: «ненадання платником податку копій документів, а саме: «первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання - передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків».

На вказане рішення 17.05.2021 позивачем подано скаргу до ДПС України, яка Рішенням від 25.05.2021 №23289/43166847/2 залишена без задоволення а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Однак, зазначені рішення є протиправними, оскільки усі підтверджуючі документи надано ГУ ДПС у Вінницькій області, також в квитанції про зупинення реєстрації не зазначено, які документи необхідно надати для реєстрації податкової накладної, також, не визначено якого конкретно документу не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію.

Слід зазначити, що позивачем було укладено та підписано 20.12.2021 з замовником «Геуа Сервіс Компані» Договір про надання послуг №38, а саме надання послуг із залученням спецтехніки, загальна вартість послуги склала 27300 грн, у т. ч. ПДВ 4550,00 грн. Послуги були надані згідно актів виконаних робіт №7 від 05.04.2021 на суму 27300 грн, у т.ч. ПДВ 4550,00 грн. Оплата за надані послуги не було, відповідно платіжного доручення про розрахунок мовника немає, про що було зазначено в поясненнях та поданій скарзі.

Щодо невідповідності суми ПДВ вказаній в повідомленні, яке направлялось до ГУ ДПС Вінницькій області для реєстрації податкової накладної, позивачем вказано, що у повідомленні про надання пояснення №1 від 05.05.2021 було помилково зазначено суму ПДВ 16498,01 грн, на переконання суду дана помилка є механічною та сума ПДВ підтверджується первинними документами наданими до пояснення: в акті виконаних робіт та в податковій накладній указана правильна сума наданих послуг - 27300 грн, в т.ч. ПДВ 4550,00 грн, тому дана механічна помилка не має нести за собою негативні наслідки, оскільки повідомлення не є первинним документом та платником надано первинні документи які заповнені відповідно до вимог чинного законодавства та підлягають врахуванню при прийнятті рішення щодо реєстрації податкової накладної №1 від 05.04.2021

Крім того, за результатами здійснення господарських операцій, ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» складено податкову накладну №4 від 01.04.2021 на суму 52490,93 грн, у т.ч ПДВ 8748,49 грн, за надані послуги спецтехніки замовнику ТОВ "Енергетично - дорожнє будівництво" згідно договору надання послуг №17-03/21-н2 від 17.03.2021. Послуги були надані згідно актів виконаних робіт №4 від 01.04.2021 на суму 52490,93 грн, у т.ч. ПДВ 8748,49 грн.

Відповідно до квитанції №1 від 29.04.2021 дана податкова накладна прийнята, проте реєстрація зупинена. Підстави: «Коди УКТЗД/ДКПП товару послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує тичину залишку придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операції.

Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, значеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»

Позивачем 07.05.2021 до ГУ ДПС у Вінницькій області подано повідомлення про надання пояснення №2 від 07.05.2021 та підтверджуючі документи щодо виявлених недоліків.

У подальшому Комісією ГУ ДПС у Вінницькій області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення №2646180/43166847 від 12.05.2021 про відмову в реєстрації податкової накладної №4 від 01.04.2021, згідно якого, підставою відмови в реєстрації в ЄРПН вказано: «Не надання платником податку копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, завантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки - фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності і певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; Розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Не надано акту виконаних робіт та розрахункових документів щодо наданої послуги (платіжне доручення завірене банком або виписка банку, акт звірки з контрагентом, тощо»

На вказане рішення 18.05.2021 ТОВ «ТВ-ТРАНСБУД» подана скарга до ДПС України.

Рішенням від 25.05.2021 №23257/43166847/2 скаргу залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін.

Водночас, зазначені рішення є протиправними, оскільки позивачем усі підтверджуючі документи надавались ГУ ДПС у Вінницькій області, також в квитанції про зупинення реєстрації не зазначено, які документи необхідно надати для реєстрації податкової накладної, також, не визначено якого конкретно документу не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію.

Слід зазначити, що позивачем складено податкову накладну №4 від 01.04.2021 на суму 52490,93 грн, у т.ч ПДВ 8748,49 грн за надані послуги спецтехніки замовнику ТОВ «Енергетично - дорожнє будівництво» згідно договору надання послуг №17-03/21-н2 від 17.03.2021. Послуги були надані згідно актів виконаних робіт №4 від 01.04.2021 на суму 52490,93 грн, у т.ч. ПДВ 8748,49 грн. Оплати за надані послуги не було, відповідно платіжного доручення про розрахунок замовника немає, про що було зазначено позивачем у поясненнях та поданій скарзі. На переконання суду, всі документи які підтверджують реальність здійснення даної господарської операції надані до контролюючого органу.

Отже, надані підприємством документи є достатніми для підтвердження інформації, зазначеної у спірних податкових накладних.

Таким чином, колегія суддів вважає, що доводи апеляційної скарги не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, яке регулює спірні правовідносини, та повністю спростовуються встановленими у справі обставинами.

Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Вінницькій області, як відокремленого підрозділу ДПС залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28 березня 2022 року - без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Головуючий Сушко О.О. Судді Мацький Є.М. Залімський І. Г.

СудСьомий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.02.2023
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу108834331
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —120/6955/21-а

Ухвала від 07.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 07.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 20.10.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 22.05.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 08.05.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 28.04.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Ухвала від 20.04.2022

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сушко О.О.

Рішення від 27.03.2022

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

Ухвала від 06.07.2021

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Крапівницька Н. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні