Ухвала
від 08.02.2023 по справі 601/157/23
КРЕМЕНЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 601/157/23

Провадження №1-кп/601/84/2023

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

08 лютого 2023 року Кременецький районний суд Тернопільської області в складі: головуючого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

розглянувши у відкритому підготовчому судовому засіданні в залі суду в місті Кременець кримінальне провадження №42020211120000024від 21вересня 2020 року про обвинувачення:

ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Кременець Тернопільської області, яка зареєстрована та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 , українки, громадянки України,із вищоюосвітою,не депутата,не заміжню,працюючу напосаді начальникавідділу оборонної,мобілізаційної роботита управлінняперсоналом апаратуКременецької районноївійськової (державної)адміністрації,яка немає наутриманні малолітніхчи неповнолітніхдітей, раніше не судиму,

у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України, -

за участю інших учасників кримінального провадження:

прокурора ОСОБА_4 ,

обвинуваченої ОСОБА_3 ,

захисника адвоката ОСОБА_5 ,

встановив:

Згідно п. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» місцеві державні адміністрації забезпечують виконання Конституції та законів України, рішень Конституційного Суду України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади. Відповідно до пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 16 цього ж Закону в межах, визначених Конституцією і законами України, здійснюють на відповідних територіях державний контроль за збереженням і раціональним використанням державного майна; станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, виконанням державних контрактів і зобов`язань перед бюджетом, належним і своєчасним відшкодуванням шкоди, заподіяної державі.

Відділ освіти Кременецької районної державної адміністрації є юридичною особою (код ЄДРПОУ 02230496) та структурним підрозділом Кременецької районної державної адміністрації.

Згідно ст. 42 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій здійснюють керівництво галузями управління, несуть відповідальність за їх розвиток. Структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій підзвітні та підконтрольні головам відповідних місцевих державних адміністрацій, а також органам виконавчої влади вищого рівня. Структурні підрозділи районних державних адміністрацій підзвітні та підконтрольні відповідним структурним підрозділам обласної державної адміністрації.

Відповідно до пунктів 1, 2, 4, 5 розділу І Положення про відділ освіти, яке затверджене розпорядженням голови Кременецької районної державної адміністрації від 02.02.2018 № 47, передбачено, що відділ освіти входить до складу Кременецької районної державної адміністрації, підзвітний і підконтрольний голові районної державної адміністрації; відділ освіти є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням; у межах своїх повноважень відділ освіти організовує виконання законодавства у сфері освіти, дітей, здійснює контроль за їх реалізацією.

Згідно наказу начальника відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації від 25.08.2009 № 284-к призначено ОСОБА_3 на посаду головного спеціаліста відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації з присвоєнням 15 рангу державного службовця з 26.08.2009 в порядку переведення з посади вчителя української мови та літератури Раславської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Відповідно до розпорядження голови Кременецької районної державної адміністрації від 07.08.2020 № 34/06-05/1 та посадової інструкції головного спеціаліста відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації ОСОБА_3 , на ОСОБА_3 покладено, за її згодою, виконання обов`язків за вакантною посадою начальника відділу освіти районної державної адміністрації.

Таким чином, ОСОБА_3 , у відповідності до ч. 2 ст. 1 Закону України «Про державну службу» є державним службовцем, та яка, як державний службовець, зобов`язана у відповідності до статті 8 Закону України «Про державну службу» дотримуватися Конституції та законів України, діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; дотримуватися принципів державної служби та правил етичної поведінки; поважати гідність людини, не допускати порушення прав і свобод людини та громадянина; з повагою ставитися до державних символів України; обов`язково використовувати державну мову під час виконання своїх посадових обов`язків, не допускати дискримінацію державної мови і протидіяти можливим спробам її дискримінації; забезпечувати в межах наданих повноважень ефективне виконання завдань і функцій державних органів; сумлінно і професійно виконувати свої посадові обов`язки та умови контракту про проходження державної служби (у разі укладення); виконувати рішення державних органів, накази (розпорядження), доручення керівників, надані на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією та законами України; додержуватися вимог законодавства у сфері запобігання і протидії корупції; запобігати виникненню реального, потенційного конфлікту інтересів під час проходження державної служби; постійно підвищувати рівень своєї професійної компетентності та удосконалювати організацію службової діяльності; зберігати державну таємницю та персональні дані осіб, що стали йому відомі у зв`язку з виконанням посадових обов`язків, а також іншу інформацію, яка відповідно до закону не підлягає розголошенню; надавати публічну інформацію в межах, визначених законом; державні службовці виконують також інші обов`язки, визначені у положеннях про структурні підрозділи державних органів та посадових інструкціях, затверджених керівниками державної служби в цих органах, та контракті про проходження державної служби (у разі укладення).

Крім того, ОСОБА_3 , як виконувач обов`язків за вакантною посадою начальника відділу освіти районної державної адміністрації, у відповідності до п. 11 Положення про відділ освіти, яке затверджене розпорядженням голови Кременецької районної державної адміністрації від 02.02.2018 № 47 наділена такими повноваженнями: здійснює керівництво діяльністю відділу освіти, забезпечує виконання покладених на відділ освіти завдань, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі освіти; планує роботу відділу освіти, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації; вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу освіти; відповідає за виконання покладених на відділ освіти завдань з реалізації державної політики у сфері освіти; представляє інтереси відділу освіти у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями; розпоряджається коштами, які виділяються на утримання відділу освіти, його структурних підрозділів та Кременецького районного методичного кабінету.

У зв`язку із викладеним, ОСОБА_3 є службовою особою та щодо відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції.

Водночас, всупереч вищевказаних нормативно-правових та внутрішньо-управлінських актів, в період з 19.02.2019 по 25.02.2019, діючи всупереч вимогам чинного законодавства, положення про відділ освіти Кременецької районної державної адміністрації та посадової інструкції, з якою ОСОБА_3 належним чином ознайомлена, вчинила службову недбалість, зокрема неналежно виконувала свої службові обов`язки, через несумлінне ставлення до них.

Так, 11.02.2019 між відділом освіти Кременецької районної державної адміністрації в особі виконувача обов`язків начальника відділу освіти ОСОБА_3 та товариством з обмеженою відповідальності «Укртранссервіс-груп» (надалі ТОВ «Укртранссервіс-груп») укладено договір (далі Договір) про постачання природного газу № 19-211/28. Умовами договору визначено, що Постачальник зобов`язується поставити Споживачу природний газ (ДК 021:2015, код 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) у договірному обсязі, який згідно з підпункту 1.1.1 Договору складає 324 132 куб. м. Згідно з п. 10.1 Договору він набирає чинності з дати його підписання, укладається на строк по 31.12.2019. Ціна природного газу визначена у п. 2.2 і становить 8830,0 грн. Сума договору встановлена у пункті 2.1 в розмірі 2862085,56 грн.

Після підписання договору, ОСОБА_3 , діючи як виконувач обов`язків начальника відділу освіти, 19.02.2019 незаконно підписує від імені відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації додаткову угоду № 1 до Договору поставки природного газу від 11.02.2019 № 19-211/28, якою визначено ціну за 1000 куб. м природного газу в розмірі 9710,0 грн. та договірний обсяг постачання газу в кількості 294,7565 тис. м. куб.

Досудовим розслідуванням місце підписання ОСОБА_3 додаткової угоди достеменно не встановлено, однак згідно відомостей, які зазначено у додатковій угоді, місцем укладання додаткової угоди є м. Харків, проте у реквізитах відділу освіти зазначено про його юридичну та поштову адресу АДРЕСА_2 . Таким чином, місцем вчинення кримінального вважаться вищевказана юридична адреса.

ОСОБА_3 підписуючи вищевказану додаткову угоду № 1 вчинила службову недбалість, оскільки не передбачала можливості настання суспільно небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинна була і могла їх передбачити.

Так, ОСОБА_3 належним чином була ознайомлена із п. 2.5 Договору, яким обумовлено, що ціна, зазначена в пункті 2.2 Договору, може змінюватись протягом дії Договору, не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Також ОСОБА_6 належним чином була ознайомлена із пунктом 11.1 Договору та ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, яка діяла на момент існування правовідносин), які визначали, що істотні умови договору про закупівлю не може змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; продовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, послуг); зміни ціни у зв`язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти або показників Platts у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу або таких показників, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю; зміна умов у зв`язку із застосуванням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. ОСОБА_3 при підписанні додаткової угоди № 1 не впевнилась в достовірності зазначеної в додатковій угоді інформації, не встановила наявність коливання цін за газ за період з 11.02.2019 по 19.02.2019 та підписала угоду з невідповідними даними.

Окрім того, ОСОБА_3 проігнорувала принцип, який визначений п. 6 ч. 1 ст. 7 Бюджетного кодексу України, яким закріплено, що при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.

Таким чином, ОСОБА_3 виконуючи обов`язки начальника відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації, будучи службовою особою, достовірно знаючи, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» при проведенні торгів запропоновано поставити природний газ за ціною 8830,0 грн. за 1000 метрів кубічних, і те, що за період з 11.02.2019 по 19.02.2019 коливання ціни на природний газ (ДК 021:2015, код 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)) для не побутових споживачів на нерегульованому сегменті ринку не відбувалось, через неналежне виконання службових обов`язків, всупереч інтересам державної служби, однак свідомо припускала, що підписання додаткової угоди призведе до збільшення видатків із бюджету та зменшення договірного обсягу природного газу, підписала від імені відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації додаткову угоду № 1 до Договору поставки природного газу від 11.02.2019 № 19-211/28, якою незаконно збільшено ціну природного газу з 8830 гривень до 9710 гривень за 1000 метрів кубічних, та необґрунтовано зменшено обсяг природного газу з 324 132 метрів кубічних до 294756,5 метрів кубічних. Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі» додаткова угода є нікчемним правочином, оскільки укладена з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення господарського суду Закарпатської області від 15.06.2022 у справі 921/58/22, яке набрало законної сили 08.07.2022, підтверджує нікчемність додаткової угоди.

Крім того, ОСОБА_3 діючи як виконувач обов`язків начальника відділу освіти 25.02.2019 незаконно підписує від імені відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації додаткову угоду № 2 до Договору поставки природного газу від 11.02.2019 № 19-211/28, якою визначено ціну за 1000 куб. м природного газу в розмірі 10 680,0 грн. та договірний обсяг постачання газу в кількості 267,9855 тис. м. куб.

Досудовим розслідуванням місце підписання ОСОБА_3 додаткової угоди достеменно не встановлено, однак згідно відомостей, які зазначено у додатковій угоді, місцем укладання додаткової угоди є м. Харків, проте у реквізитах відділу освіти зазначено про його юридичну та поштову адресу АДРЕСА_2 . Таким чином, місцем вчинення кримінального вважаться вищевказана юридична адреса.

ОСОБА_3 підписуючи вищевказану додаткову угоду № 2 вчинила службову недбалість, оскільки не передбачала можливості настання суспільно небезпечних наслідків свого діяння, хоча повинна була і могла їх передбачити.

Так, ОСОБА_3 належним чином була ознайомлена із п. 2.5 Договору, яким обумовлено, що ціна, зазначена в пункті 2.2 Договору, може змінюватись протягом дії Договору, не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Також ОСОБА_6 належним чином була ознайомлена із пунктом 11.1 Договору та ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, яка діяла на момент існування правовідносин), які визначали, що істотні умови договору про закупівлю не може змінюватися після його підписання до виконання зобов`язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; продовження строку дії договору та виконання зобов`язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об`єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, послуг); зміни ціни у зв`язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти або показників Platts у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу або таких показників, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю; зміна умов у зв`язку із застосуванням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. ОСОБА_3 при підписанні додаткової угоди № 2 не впевнилась в достовірності зазначеної в додатковій угоді інформації, не встановила наявність коливання цін за газ за період з 11.02.2019 по 25.02.2019 та підписала угоду з невідповідними даними.

Окрім того, ОСОБА_3 проігнорувала принцип, який визначений п. 6 ч. 1 ст. 7 Бюджетного кодексу України, яким закріплено, що при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання публічних послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.

Таким чином, ОСОБА_3 виконуючи обов`язки начальника відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації, будучи службовою особою, достовірно знаючи, що ТОВ «Укртранссервіс-груп» при проведенні торгів запропоновано поставити природний газ за ціною 8830,0 грн. за 1000 метрів кубічних, і те, що за період з 11.02.2019 по 25.02.2019 коливання ціни на природний газ (ДК 021:2015, код 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)) для непобутових споживачів на нерегульованому сегменті ринку не відбувалось, через неналежне виконання службових обов`язків, всупереч інтересам державної служби, однак свідомо припускала, що підписання додаткової угоди призведе до збільшення видатків із бюджету та зменшення договірного обсягу природного газу, підписала від імені відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації додаткову угоду № 2 до Договору поставки природного газу від 11.02.2019 № 19-211/28, якою незаконно збільшено ціну природного газу з 8830 гривень до 10680 гривень за 1000 метрів кубічних, та необґрунтовано зменшено обсяг природного газу з 324 132 метрів кубічних до 267 985,5 метрів кубічних. Відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону України «Про публічні закупівлі» додаткова угода є нікчемним правочином, оскільки укладена з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення господарського суду Закарпатської області від 15.06.2022 у справі 921/58/22, яке набрало законної сили 08.07.2022, підтверджує нікчемність додаткової угоди.

У подальшому ОСОБА_3 , виконуючи обов`язки начальника відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації, підписує від імені відділу освіти Кременецької районної державної адміністрації акти приймання-передачі природного газу за Договором. Зокрема, згідно акту прийому-передачі природного газу № 865 від 11.03.2019 за лютий 2019 року відділом освіти отримано 57 738метрів кубічних газу по ціні 10680,00грн на суму 616641,84грн; згідно акту прийому-передачі природного газу № 1265 від 08.04.2019 за березень 2019 року відділом освіти отримано 39 246метрів кубічних газу по ціні 10680,00грн на суму 419147,28грн.

Відділом освіти Кременецької районної державної адміністрації через органи Державного казначейства України перераховано на банківські рахунки ТОВ «Укртранссервіс-груп» 1035789,12 грн. (96,984 тис. куб. м х 10680,0 грн.). Перерахунок здійснювався платіжними доручення: № 732 від 18.03.2019 на суму 67686,90грн, № 733 від 18.03.2019 на суму 8397,91грн, № 734 від 18.03.2019 на суму 27191,58грн, № 743 від 21.03.2019 на суму 168000,00грн, № 744 від 14.03.2019 на суму 6920,00грн, № 757 від 28.03.2019 на суму 6784,28грн, №826 від 01.04.2019 на суму 306617,68грн, № 850 від 01.04.2019 на суму 0,01грн, № 869 від 03.04.2019 на суму 25043,48грн, № 994 від 12.04.2019 на суму 1520,00грн, № 1165 від 02.05.2019 на суму 5270,00грн, №1189 від 06.05.2019 на суму 354309,66грн, № 1195 від 06.05.2019 на суму 42220,58грн, № 1196 від 06.05.2019 на суму 15827,04грн.

Таким чином, настання суспільно небезпечних наслідків кримінально-протиправного діяння, яке вчинено ОСОБА_3 тривало з 18.03.2019 по 06.05.2019.

Враховуючи, що за умовами Договору від 11.02.2019 вартість закупленого природного газу повинна була складати 856368,72 грн. (96,984 тис. куб. м х 8830,0 грн.), в результаті кримінально-протиправних дій ОСОБА_3 , що полягали в незаконному та безпідставному збільшенні 19.02.2022 та 25.02.2022 вартості природного газу за одиницю (1000 метрів кубічних), шляхом укладення додаткових угод до договору, на банківські рахунки ТОВ «Укртранссервіс-груп» в період з 18.03.2019 по 06.05.2019 з бюджету незаконно перераховано грошові кошти в сумі 179420,4 грн., нібито як оплату вартості природного газу що перевищує у 100 разів неоподатковуваний мінімум доходів громадян, а отже заподіяно істотну шкоду державним інтересам на вказану суму.

Органами досудового розслідування, дії ОСОБА_3 кваліфіковано за ч. 1 ст. 367 КК України, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним інтересам.

Захисник обвинуваченої адвокат ОСОБА_5 заявив клопотання про звільнення обвинуваченої від кримінальної відповідальності на підставі ст. 49 КК України.

Обвинувачена ОСОБА_3 вину у вчинені кримінального правопорушення не визнала, разом з тим заявила клопотання про звільнення її від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження відносно неї за ч. 1 ст. 367 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності.

Прокурор в судовому засіданні не заперечив щодо задоволення клопотання обвинуваченої ОСОБА_3 про звільнення її від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження, у зв`язку із закінченням строків давності притягнення її до кримінальної відповідальності.

Дослідивши обвинувальний акт та матеріали кримінального провадження, суд приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню, а ОСОБА_3 звільненню від кримінальної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 367 КК України, згідно ст. 49 КК України, на підставі наступного.

Згідно ст. 44 КК України, особа, яка вчинила кримінальне правопорушення, звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених цим Кодексом.

В силу п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом, зокрема у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Відповідно до ч. 3 ст. 288 КПК України, суд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Статтею 49КК Українивизначено,що особазвільняється відкримінальної відповідальності,якщо здня вчиненнянею кримінальногоправопорушення ідо днянабрання вирокомзаконної силиминули такістроки: три роки у разі вчинення кримінального проступку, за який передбачено покарання у виді обмеження волі, чи у разі вчинення нетяжкого злочину, за який передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк не більше двох років.

В силу вимог ст. 12 КК України, кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 367 КК України відноситься до категорії нетяжких злочинів, за вчинення якого передбачено покарання у виді штрафу, виправних робіт чи обмеження волі.

З матеріалів кримінального провадження вбачається, що на даний час з моменту вчинення останнього епізоду кримінального правопорушення, а саме травень 2019 року, минуло більше трьох років, підстав для зупинення чи переривання перебігу строків давності не було.

На підставі наведеного, суд приходить до переконання, що клопотання захисника адвоката ОСОБА_5 та обвинуваченої ОСОБА_3 є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, оскільки на момент постановлення ухвали минуло три роки, тому суд вважає за можливе звільнити ОСОБА_3 від кримінальної відповідальності за вчинення злочину, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України, на підставі ст. 49 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності, а кримінальне провадження відносно неї закрити.

Питання щодо речових доказів суд вирішує згідност. 100 КПК України.

Процесуальні витрати за проведення судової товарознавчої експертизи слід віднести на рахунок держави.

Керуючись ст.ст. 12, 44, 49 КК України, ст.ст. 284 - 288, 314 КПК України, суд, -

постановив:

Клопотання захисника адвоката ОСОБА_5 та обвинуваченої ОСОБА_3 задовольнити.

ОСОБА_3 звільнити від кримінальної відповідальності за вчинене кримінальне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 367 КК України, на підставі ст. 49 КК України, у зв`язку із закінченням строків давності притягнення до кримінальної відповідальності.

Кримінальне провадження №42020211120000024 про обвинувачення ОСОБА_3 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого за ч. 1 ст. 367 КК України, закрити.

Речові докази у вигляді документів в даному кримінальному провадженні, які зберігаються при матеріалах досудового розслідування: Оголошення про проведення відкритих торгів; Реєстр отриманих пропозицій; Протокол розкриття тендерних пропозицій; Звіт про результати проведеної закупівлі; Повідомлення про намір укласти договір; Протокол №01 засідання тендерного комітету від 02.01.2019.; Договір постачання природного газу від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол №11 засідання тендерного комітету від 19.02.2019; Додаткова угода №1 від 19.02.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол № 12 засідання тендерного комітету від 25.02.2019; Додаткова угода №2 від 19.02.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол №14 засідання тендерного комітету від 28.02.2019; Додаткова угода №3 від 24.04.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол №36 засідання тендерного комітету від 19.08.2019; Додаткова угода №4 від 19.08.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол №41 засідання тендерного комітету від 09.09.2019; Додаткова угода № 5 від 09.09.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол № 48 засідання тендерного комітету від 27.11.2019; Додаткова угода №6 від 27.11.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол №49 засідання тендерного комітету від 16.12.2019; Додаткова угода №7 від 17.12.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол № 50 засідання тендерного комітету від 24.12.2019; Додаткова угода № 8 від 24.12.2019 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Додаткова угода № 9 від 02.01.2020 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Додаткова угода № 10 від 14.04.2020 до Договору від 11.02.2019 №19-211/28; Протокол № 163 засідання тендерного комітету від 22.12.2018; Акт приймання передачі природного газу №865 від 11.03.2019; Акт приймання передачі природного газу №№1265 від 08.04.2019; Акт приймання передачі природного газу №1673 від 10.05.2019;Акт приймання передачі природного газу № 4903 від 06.12.2019; Акт приймання передачі природного газу №5746 від 16.12.2019; Акт приймання передачі природного газу №695 від 20.02.2020; Платіжні доручення №732 від 18.03.2019, №733 від 18.03.2019, №734 від 18.03.2019, №743 від 21.03.2019, №744 від 14.03.2019, №757 від 28.03.2019, №826 від 01.04.2019, №850 від 01.04.2019, №869 від 03.04.2019, №994 від 12.04.2019, №1165 від 02.05.2019, №1189 від 06.05.2019, №1195 від 06.05.2019, №1196 від 06.05.2019, №1721 від 18.06.2019, №3771 від 13.12.2019, №3773 від 13.12.2019, №3775 від 13.12.2019, №3777 від 13.12.2019, №3779 від 13.12.2019, №4103 від 24.12.2019, №3876 від 19.12.2019, №4111 від 26.12.2019, №447 від 05.03.2020 - залишити при матеріалах справи.

Процесуальні витрати за проведення судової економічної та судової почеркознавчої експертизи слід віднести на рахунок держави.

Ухвала може бути оскаржена до Тернопільського апеляційного суду через Кременецький районний суд Тернопільської області шляхом подачі апеляційної скарги протягом семи днів з дня її оголошення.

Ухвала, якщо інше не передбачено КПК України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після прийняття рішення судом апеляційної інстанції.

Повний текст ухвали складено 08 лютого 2023 року.

Головуючий:

Дата ухвалення рішення08.02.2023
Оприлюднено10.02.2023
Номер документу108870480
СудочинствоКримінальне
Сутьобвинувачення: ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Кременець Тернопільської області, яка зареєстрована та фактично проживає за адресою: АДРЕСА_1 , українки, громадянки України,із вищоюосвітою,не депутата,не заміжню,працюючу напосаді начальникавідділу оборонної,мобілізаційної роботита управлінняперсоналом апаратуКременецької районноївійськової (державної)адміністрації,яка немає наутриманні малолітніхчи неповнолітніхдітей, раніше не судиму, у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України, -

Судовий реєстр по справі —601/157/23

Ухвала від 08.02.2023

Кримінальне

Кременецький районний суд Тернопільської області

Клим Т. П.

Ухвала від 08.02.2023

Кримінальне

Кременецький районний суд Тернопільської області

Клим Т. П.

Ухвала від 23.01.2023

Кримінальне

Кременецький районний суд Тернопільської області

Клим Т. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні