Рішення
від 17.10.2022 по справі 907/776/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Коцюбинського, 2А, м. Ужгород, 88000, e-mail: inbox@zk.arbitr.gov.ua, вебадреса: http://zk.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" жовтня 2022 р. м. УжгородСправа № 907/776/21

Господарський суд Закарпатської області у складі:

головуючого судді Ушак І.Г.

за участю секретаря судового засідання Нагібіної І.В.,

у відкритому судовому засіданні розглянув справу

за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «НОВІ БІЗНЕС ПОГЛЯДИ», с. Фонтанка, Лиманський район, Одеська область (позивач, ТОВ Нові бізнес погляди)

до товариства з обмеженою відповідальністю « 7 КОНТИНЕНТІВ», м. Ужгород (відповідач, ТОВ 7 континентів)

про стягнення заборгованості на суму 3627761,48 грн., в т.ч.: 3250747,91 грн. основного боргу, 146977,57 грн. пені, 176226,00 грн. інфляційних витрат, 53810,00 грн. 3% річних,

представники:

позивача - не з`явився

відповідача - не з`явився

Позивач звернувся до суду з даним позовом, оскільки відповідач всупереч умов укладеного сторонами договору оренди від 07.08.2009 з урахуванням у послідуючому укладених договорів про внесення змін від 24.05.16, 3.10.17, 20.12.19, 11.03.20 не здійснив у повному обсязі розрахунки за оренду приміщень (об`єкти №№ 185-1, 210 ), включаючи також плату за експлуатаційні (операційні) послуги, внесок на рекламу, вартість комунальних послуг за 2020 рік, внаслідок чого виникла заборгованість, що є предметом даного спору в частині основного боргу.

Ухвалою суду від 24.09.21 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання у даній справі призначено на 04.11.21 та встановлено сторонам процесуальні строки для подання до суду заяв по суті спору, зокрема, відповідачу - для подання відзиву на позов.

Ухвалою суду від 04.11.21 постановлено про продовження строку підготовчого провадження у справі на 30 днів і відкладено підготовче засідання на 16.12.21.

До початку зазначеного підготовчого засідання від уповноваженого представника позивача до суду надійшла заява про проведення засідання за відсутності останнього, закриття підготовчого провадження у справі та призначення такої до судового розгляду по суті.

Ухвалою від 16.12.21 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті

Відповідач участі уповноваженого представника в засідання суду не забезпечив, письмового відзиву на позов не надав. Кореспонденція суду у даній справі надіслана відповідачу за адресою вказаною в позовній заяві - 88000, місто Ужгород, вул. Міцкевича Адама, будинок 3, - яка за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є його офіційним місцезнаходженням, повернута до суду без вручення адресату із відміткою установи зв`язку «адресат за вказаною адресою відсутній». У зв`язку з наведеним згідно ухвал суду від 10.05.2022, 19.07.2022, 08.09.2022 повідомлення відповідача у справі про дату, час та місце розгляду справи судом здійснювалося шляхом офіційного оприлюднення оголошення у справі на офіційному вебсайті судової влади України. З опублікуванням оголошення за змістом ст. 122 ГПК України відповідач вважається повідомленим про дату, час та місце розгляду справи.

Учасник справи розпоряджається своїми правами на власний розсуд (ч. 2 ст. 14 ГПК України).

Кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій (ч. 4 ст. 13 ГПК України).

За наведених обставин вважається, що відповідач не скористався своїм правом прийняти участь у судовому розгляді справи, надати суду пояснення власної позиції по суті спору, тому суд вправі відповідно до положень ст. 165 ГПК України вирішити справу за наявними матеріалами.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та оцінивши докази у справі в їх сукупності, керуючись законом, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог повністю.

При цьому суд виходив з наступного.

07.08.2009 між ТОВ Нові бізнес погляди, як орендодавцем та ТОВ 7 континентів, як орендарем укладено договір оренди окремого торгівельного майданчику № 210 (об`єкт № 210), загальною площею 1372,6 кв.м., розташованого у Торгівельно-виставковому-офісному комплексі «РІВ`ЄРА» за адресою: Одеська область, Комінтернський район, смт. Рада Фонтанська, Комлекс будівель та споруд №1, що знаходиться на балансі орендодавця щодо надання такого у платне користування орендарю для здійснення роздрібної торгівельної діяльності, при цьому сплата орендної плати за орендовані приміщення (далі «базова орендна плата») розраховується і нараховується на умовах визначених сторонами п.5.1, 5.1.1, 5.1.1, 5.2 договору, приблизна сума якої за весь період дії договору у разі застосування «Базової ставки» складає гривневий еквівалент 1 575 936 Євро.

Орендований об`єкт № 210 торгівельною площею 1372,6 кв.м переданий в оренду згідно договору на фіксований строк у 10 років.

Сторонами узгоджено, що крім орендної плати орендар зобов`язується сплачувати:

-експлуатаційні послуги за орендовані приміщення у гривневому еквіваленті 3.25 євро за 1 кв.м на місяць, з урахуванням ПДВ (далі- операційні послуги), що становить пропорційну частку від усіх витрат на утримання площ загального користування і спільних площ торгівельного центру та усього нерухомого майна торгівельного центру (п. 6.1);

-внесок на рекламу підлягає нарахуванню та сплаті у гривневому еквіваленті 1 євро за кв.м орендованої площі, (п.п. 7.1., 7.2.);

-комунальні послуги вносяться кожного місяця протягом 5 (робочих) днів з моменту виставлення орендодавцем відповідного рахунку (п.п 8.2., 8.4.)

Договором оренди встановлено (п.11.3.), що орендар зобов`язується сплачувати базову орендну плату, плату за операційні послуги і внесок за рекламу авансом кожного місяця протягом усього строку оренди не пізніше як на 9 робочий день кожного місяця.

Додатковим договором від 24.05.2016 про внесення змін та доповнень до договору оренди сторони домовились, що додатково до орендованих приміщень, які були передані орендодавцем орендарю раніше до договору оренди, орендар передає орендарю у користування об`єкт №185-1, торгівельною площею у розмірі 178,3 кв.м., де 56,3 кв.м. кухня, та 122 м.кв. майданчик для розміщення місць для сидіння на першому поверсі за плату на певний строк, а орендар приймає у користування за плату на певний строк приміщення кафе для здійснення роздрібної торгівлі і організації закладу ресторанного господарства на умовах цього договору, яка передається орендодавцем орендарю строком на 70 місяців, відповідно до акту прийому-передачі приміщення кафе (п.п.1., 2., 3);

Згідно договору сторони узгодили, що орендар сплачуватиме орендодавцю базову орендну плату за приміщення Кафе (надалі «Орендна плата1») починаючи із дати відкриття кафе. Орендна плата розраховуватиметься окремо від орендної плати, що сплачується орендарем відповідно договору. Сторони домовились, що орендна плата1 буде розраховуватись шляхом множення ставки орендної плати, що встановлена для відповідного періоду строку оренди кафе, на площу кухні. Ставка орендноі плати за приміщення кафе складатиме: починаючи з дати відкриття кафе та на протязі першого місяця строку оренди кафе включно гривневий еквівалент 18,00 Євро без ПДВ за 1 кв.м на місяць; на протязі другого місяця строку оренди кафе починаючи з дати відкриття гривневий еквівалент 22,50 Євро без ПДВ за 1 кв.м на місяць; починаючи з третього року строку оренди кафе до кінця другого року строку оренди кафе гривневий еквівалент 25,70 Євро без ПДВ за 1 кв.м на місяць; починаючи з третього року строку оренди кафе гривневий еквівалент 31, 00 євро без ПДВ за кв.м на місяць; починаючи з п`ятого року оренди строку оренди кафе гривневий еквівалент 36,50 Євро без ПДВ за 1 м.кв на місяць (п. 6);

Орендар сплачуватиме орендодавцю також плату за:

- операційні послуги відносно приміщень кафе (надалі «Операційні послуги 1»), вартість яких розраховуватиметься окремо від плати за операційні послуги, що сплачується орендарем відповідно до договору оренди. Плата за операційні послуги1 сплачуватиметься орендарем і витрачатиметься орендодавцем в порядку, що встановлений договором оренди для плати за операційні послуги. Плата за операційні послуги1 сплачуватиметься орендарем орендодавцю із розрахунку суми в гривні , еквівалентної 2 Євро за 1 кв.м приміщень кафе без урахування ПДВ за кожен місяць, починаючи із дати відкриття кафе (п. 7);

- внесок на рекламу щодо приміщень кафе (надалі «Внесок на рекламу 1»), який розраховуватиметься окремо від внеску на рекламу, що сплачується відповідно до договору оренди. Внесок на рекламу 1 сплачуватиметься в розмірі суми в гривні, еквівалентній 1,10 євро за 1 м.кв приміщень кафе без урахування ПДВ за кожен місяць. Внесок на рекламу 1 підлягатиме сплаті, починаючи із дати відкриття кафе. Суми, які сплачуватимуться орендарем як внесок на рекламу 1, використовуються орендодавцем відповідно до умов договору оренди, встановлених для внеску на рекламу (п. 8);

- орендар сплачуватиме орендодавцю плату за комунальні послуги (як вони визначені в договорі оренди), спожиті в приміщеннях кафе, відповідно до умов договору та цієї додаткової угоди. Плата за комунальні послуги щодо приміщень кафе розраховуватиметься окремо від плати за комунальні послуги , що сплачуються орендарем відповідно до умов договору оренди. Плата за комунальні послуги щодо приміщень кафе сплачуватиметься щомісяця в порядку передбаченому п.п.9.1.-9.4. цього договору (п. 9).

Орендовані об`єкти передані в оренду, про що сторонами складено відповідні акти.

До договору оренди від 07.08.2009 сторонами внесено зміни та доповнення, зокрема:

договором від 03.10.2017 встановлено, що базова орендна плата (п.5.1.1. договору оренди) становить у період з 01.06.2018 і до кінця строку оренди гривневий еквівалент 25,41 євро за 1 кв.м. на місяць без урахування ПДВ; експлуатаційні послуги за орендовані приміщення (п. 6.1. договору) у гривневому еквіваленті з 01.10.2017 становить 2,5 Євро за кв.м. на місяць без урахування ПДВ, що становить пропорційну частку від усіх витрат на утримання площ загального користування і спільних площ торгівельного центру та усього нерухомого майна торгівельного центру; внесок на рекламу з 01.10.2017 (маркетинг) у розмірі гривневого еквіваленту 1 євро кв.м на місяць (без урахування ПДВ).Ця сума нараховується на орендовану площу орендованих приміщень 608 кв.м. (п.7.1. договору оренди);

Додатковою угодою від 16.10.2019 узгоджено внесення наступних змін:

-п. 1 - фіксований строк оренди у 11 років, який починається у дату відкриття, але не пізніше ніж 15 листопада 2009року (далі «строк оренди) (п.3.1.);

-п. 2.1 до розділу І договору оренди додати п. п. 1.6. у наступній редакції: « 1.6. З 22.10.2019, за умовами підписання сторонами акту прийому-передання (повернення) частини приміщення, загальна площа орендованих приміщень для розрахунку всіх належних за договором оренди платежів складатиме 1 413, 00 кв.м (де 486 кв.м орендна площа та 927, 00 кв.м площа для посадки клієнтів). Балансова вартість орендованих приміщень, з урахуванням їх індексації та відновлюваної вартості, становитиме 11107 593,00 грн.;

-п. 2.1.2 до розділу І договору оренди додати п.п1.7. у наступній редакції: «п. 1.7. Після виконання умов, вказаних в п.1.6. цього договору, орендна площа включатиме приміщення офісу площею 67,00 кв.м, що визначені на плані в Додатку 1 жовтим кольором і цифрами 67 (надалі «Приміщення офісу»).Повернення приміщень офісу оформляється актом прийому-передачі (повернення) частини Орендованих Приміщень»;

- п. 2.1.4 до розділу 23 договору оренди додати п.п. 23.6 у наступній редакції:» 23.6. 22.10.2019 орендар зобов`язується передати, а орендодавець прийняти частину орендованих приміщень загальною площею 486, 00 кв.м, що оформляється відповідним актом прийому-передавання (повернення) частини приміщення, із зазначенням його технічного стану, що підписуються сторонами»;

-п. 2.2 із 22.10.2019 внести зміни до плану схеми орендованих приміщень, яка міститься в додатку 1 до договору оренди, та викласти її у новій редакції, як наведено у додатку №1 до цієї додаткової угоди;

22.10.2019 актом про повернення частини орендованого приміщення, орендарем повернуто орендодавцю частину орендованого майна площею 486,00 кв.м.

Матеріалами справи, зокрема, договором оренди, додатковими договорами укладеними до договору оренди, актами прийому-передачі/повернення наданих послуг, рахунками встановлено, що відповідач на протязі 2020 року не здійснював сплату у повному обсязі орендної плати згідно умов договору та додаткових договорів відповідно по об`єктам №185-1 та № 210 за 2020, в результаті чого в останнього перед позивачем виникла заборгованість на суму на суму 3250747,91 грн., включаючи орендну плату 1320444,10 грн., операційні послуги 866 865,42 грн., внески на рекламу 122 325,96 грн., комунальні послуги 941112,43 грн., що є предметом спірних відносин в частині основного боргу.

Наведене не спростовано відповідачем у ході судового розгляду.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

25.05.2021 позивач направив на адресу відповідача претензію, вимагаючи сплати заборгованості, проте відповідач боргу не сплатив та не відповів на претензію, що послугувало підставою звернення до суду з даним позовом.

Суд, вирішуючи дану справу, керується відповідними приписами цивільного та господарського права, які регулюють спірні правовідносини, виходячи з їх предмету та суб`єктного складу.

За змістом ст. 526 ЦКУ та ст. 193 ГКУ зобов`язання, господарське зобов`язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цих Кодексів, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Порушенням зобов`язання, відповідно до ст. 610 ЦКУ, є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

За змістом ст.ст. 283, 286 ГКУ за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності, орендна плата це фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцю незалежно від наслідків своєї господарської діяльності.

З огляду на наведені приписи законодавства, приймаючи до уваги, що господарські зобов`язання повинні виконуватися суб`єктами господарювання та іншими учасниками господарських відносин належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору та за наведених фактичних обставин справи позовні вимоги про стягнення заборгованості за спірний період по об`єктам №№ 185-1, 210 по орендній платі, за операційні послуги, внески на рекламу, комунальні послуги на загальну суму 3250747,91 грн. правомірні та підлягають задоволенню судом.

Крім того, позивач також просить суд стягнути з відповідача 146977,57 грн. пені, 176226,00 грн. інфляційних витрат, 53810,00 грн. 3% річних за прострочення виконання грошових зобов`язань за договором. Розглядаючи зазначені вимоги, суд виходить з такого..

Згідно ч. 1 ст. 612 Цивільного кодексу України, боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов`язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Відповідно до ст. 611 Цивільного кодексу України, у разі порушення зобов`язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема сплата неустойки.

Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання (ст. 549 Цивільного кодексу України).

Статтею 625 ЦК України передбачено відповідальність за порушення грошового зобов`язання боржником, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Наданий позивачем розрахунок позовних вимог в частині нарахованих сум пені, інфляційних втрат та 3 % річних за прострочення сплати орендної плати, операційних послуг, внесків на рекламу суд вважає обґрунтованим та таким, що відповідає положенням договору, у зв`язку з чим підлягають задоволенню вимоги позивача про стягнення з відповідача нарахованих сум пені - 146977,57 грн., інфляційних втрат - 176266,00 грн., 3 % річних - 53810, 00 грн

Таким чином, всього до стягнення на користь позивача з відповідача належить 3627761,48 грн.

Щодо судових витрат у даній справі, які позивач просить стягнути з відповідача, в частині відшкодування сплаченого судового збору на суму 54416,42 грн. та в частині витрат на правничу допомогу на суму 10000,00 грн.

За приписами ст. 123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи, до яких належать витрати, зокрема, на професійну правничу допомогу.

Згідно ст. 124 ГПК України разом з першою заявою по суті спору кожна сторона подає до суду попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які вона понесла і які очікує понести у зв`язку із розглядом справи.

Витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, згідно зі ст. 126 ГПК України, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.

За результатами розгляду справи витрати на професійну правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами.

Розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи (ч. 4 ст. 126).

У разі недотримання вимог частини четвертої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на професійну правничу допомогу адвоката, які підлягають розподілу між сторонами. Обов`язок доведення неспівмірності витрат покладається на сторону, яка заявляє клопотання про зменшення витрат на оплату правничої допомоги адвоката, які підлягають розподілу між сторонами.

Судові витрати, пов`язані з розглядом справи, згідно ст. 129 ГПК України покладаються у разі задоволення позову - на відповідача.

Суд, вирішуючи питання розподілу судових витрат у даній справі, виходить з того, що матеріалами справи доведено сплату позивачем за подання позову до державного бюджету судового збору на суму 54416,42 грн. (платіжне доручення № 459 від 06.08.2021), який за наведеними вище приписами процесуального закону належить відшкодувати позивачу за рахунок відповідача у справі, позов до якого задоволено.

Щодо розподілу судових витрат в частині витрат позивача на професійну правничу допомогу, то суд виходить з наступного.

При поданні позову позивач подав до суду попередній (орієнтовний) розрахунок суми судових витрат, які він очікував понести у зв`язку із розглядом справи на суму 10 000,00 грн.

Позивачем на підтвердження понесених витрат, пов`язаних з оплатою правничої допомоги у межах цієї справи, надано укладений з адвокатським об`єднанням «Нікітінський і партнери» договір про надання правничої допомоги від 29.01.2021 № 5 (із завданням до договору), ордер на надання правової допомоги позивачу.

За умовами договору клієнт - позивач у даній справі - доручає, а виконавець - адвокат - надає клієнту правничі послуги щодо підготовки позовних матеріалів, розрахунку ціни позову та представництва прав та інтересів клієнта, клієнт зобов`язується оплатити вартість наданої правової допомоги, що складає 10 000, 00 грн.

Матеріалами справи встановлено, що витрати позивача на правову допомогу на суму 10 000,00 грн. пов`язані з розглядом даної справи, доведені належним чином, їх розмір є обґрунтованим, співмірним із складністю справи та виконаними адвокатом Швець В.А. роботами (підготовка та відправка вимоги, надання правової допомоги, підготовка позовної заяви до суду щодо стягнення заборгованості за договором оренди від 07.08.2009, укладеного сторонами у справі).

За таких фактичних обставин та за змістом вищенаведених норм процесуального закону на відповідача належить покласти відшкодування витрат позивача на правничу допомогу у зв`язку з розглядом даної справи на зазначену суму 10000, 00 грн.

Круючись ст.ст. 11, 13, 14, 46, 73-79, 86, 129, 210, 220, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 247-252 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Позов задоволити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю « 7 КОНТИНЕНТІВ» (88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Міцкевича Адама, буд. 3, код ЄДРПОУ 36481233) на користь Товариство з обмеженою відповідальністю «НОВІ БІЗНЕС ПОГЛЯДИ» ( 67571, Одеська обл., Лиманський р-н Фонтанка, багатофункціональний торгівельно виставковий-офісний комплекс «РІВ`ЕРА» ) заборгованість на суму 3627761,48 грн. (три мільйони шістсот двадцять сім тисяч сімсот шістдесят одна грн. 48 коп.), в тому числі: 3250747,91 грн. основного боргу, 146977,57 грн. пені, 176226,00 грн. інфляційних витрат, 53810,00 грн. 3% річних, та у відшкодування судового збору - суму 54 416, 42 грн. (п`ятдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять тисяч грн. 42 коп.), а також витрат на правничу допомогу у розмірі 10000, 00 грн. (десять тисяч грн. 00 коп.).

Відповідно до приписів ст. 241 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

У зв`язку з хворобою судді з 19.10.2022 та подальшим перебуванням у відпустці за сімейними обставинами та на лікарняному повний текст рішення складено 10.02.23.

Суддя Ушак І.Г.

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення17.10.2022
Оприлюднено15.02.2023
Номер документу108955190
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань оренди

Судовий реєстр по справі —907/776/21

Судовий наказ від 06.03.2023

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Рішення від 17.10.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 07.09.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 19.07.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 09.05.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 13.03.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 01.02.2022

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 16.12.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 04.11.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

Ухвала від 24.09.2021

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Ушак І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні