Рішення
від 14.02.2023 по справі 280/7000/22
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 лютого 2023 року Справа № 280/7000/22 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Богатинського Б.В. розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) до Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Служба безпеки України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про заборону (примусовий розпуск) громадської організації,-

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) (далі - позивач) до Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» (далі - відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Служба безпеки України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , в якій позивач просить суд:

- заборонити (примусово розпустити) громадську організацію «Козацьке військо запорізьке низове» (код ЄДРПОУ 20508870, адреса: вул. Незалежної Україні буд. 80, м.Запоріжжя, 69035);

- спрямувати майно, кошти та інші активи громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» (код ЄДРПОУ 20508870, адреса: вул. Незалежної України, буд. 80, м.Запоріжжя, 69035) до державного бюджету.

Підставою для звернення до суду з даним позовом про заборону (примусовий розпуск) громадської організації є встановлені Службою безпеки України обставини та відомості про діяльність громадської організації, що суперечить чинному законодавству України, зокрема, статтям 36,37 Конституції України, ст. 4 Закону України «Про громадські об`єднання». Члени Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» з початком широкомасштабної агресії російської федерації перейшли на сторону окупаційної влади та сприяють діяльності командуванню збройних підрозділів збройних сил російської федерації на тимчасово окупованій території Запорізької області. Громадська організація здійснює свою діяльність із порушенням чинного законодавства України, а сама діяльність не відповідає заявленій меті та визначеним завданням, зазначених в статутній діяльності. Керівник та члени зазначеного об`єднані з метою посилення проросійських настроїв серед населення України проводять активну антиукраїнську інформаційно-пропагандистську діяльність шляхом поширення певних стереотипів щодо взаємовідносин між Україною та росією, підтримують терористичну діяльність та контакти з урядом і ЗС РФ. Позивач просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 19 грудня 2022 року відкрито провадження у справі, призначено справу до судового розгляду по суті за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

На адресу учасників справи направлена копія ухвали про відкриття провадження у справі.

Відповідачем копія ухвали про відкриття провадження не отримана з незалежних від суду причин, поштові конверти повернувся до суду з відміткою Укрпошти: «адресат відсутній».

Третім особам, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача 22.12.2022 направлена копія ухвали про відкриття провадження, ОСОБА_2 відправлення отримав 23.01.2023, ОСОБА_1 , ОСОБА_3 копію ухвали про відкриття провадження не отримали, поштові відправлення повернуті до суду з відміткою Укрпошти «за закінченням терміну зберігання».

Крім того, судом розміщено оголошення про розгляд справи на офіційному веб-порталі судової влади України.

Враховуючи, що судом вчинено всі необхідні та достатні дії для повідомлення відповідача про судовий розгляд даної справи відповідно до положень статей 124-131 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), наявні підстави вважати, що відповідач вважається таким, що повідомлений про судовий розгляд належним чином.

Відповідач правом подати до суду відзив на позовну заяву не скористався.

Частиною 6 статті 162 КАС України передбачено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Таким чином, суд дійшов висновку про можливість розгляду даної справи на підставі наявних в матеріалах справи доказів.

18.01.2023 від третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Служба безпеки України надійшли пояснення, у яких зазначає, що позов Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (м. Дніпро) про заборону (примусовий розпуск) Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» та спрямування майна, коштів та інших активів міжнародної громадської організації до державного бюджету має бути задоволений повністю.

Від третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача пояснень до суду не надходило.

На підставі матеріалів справи, судом встановлено наступні обставини.

Судом встановлено, що 21.11.1994 Громадська організація «Козацьке військо запорізьке низове» зареєстрована наказом Управління юстиції Запорізької обласної державної адміністрації, свідоцтво про реєстрацію від 21.11.1994 №51 та 28.04.2011 включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, код ЄДРПОУ 20508870.

Засновниками Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» є ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3

Керівник Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань - ОСОБА_1 .

Вищим керівним органом є Велика Військова Рада Отаманів, яку очолює Військовий отаман ОСОБА_1 .

ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Мелітополі Запорізької області за ініціативою ОСОБА_1 відкрито «канцелярію Мелітопольського куреня козацького військ Запорозького низового», «отаманом» новоствореної організації став громадянин України ОСОБА_4 .

22.11.2022 до Міністерства юстиції України надійшов лист Служби безпеки України від 16.11.2022 №5/3/1-10710 щодо заборони діяльності Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове».

До Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) надійшов лист Міністерства юстиції України №112474/141121-8-22/19.2.1 від 28.11.2022 щодо направлення документів Служби безпеки України для розгляду та вжиття відповідних заходів.

Зважаючи на відомості про діяльність Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове», що суперечить чинному законодавству України, зокрема, статтям 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону України «Про громадські об`єднання», та ураховуючи лист Служби безпеки України від 16.11.2022 №5/3/1-10710, позивач у встановлений законом порядок звернувся до суду з позовом про заборону (примусовий розпуск) громадської організації.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод кожен має право на свободу вираження поглядів. Це право включає свободу дотримуватися своїх поглядів, одержувати і передавати інформацію та ідеї без втручання органів державної влади і незалежно від кордонів. Ця стаття не перешкоджає державам вимагати ліцензування діяльності радіомовних, телевізійних або кінематографічних підприємств.

Здійснення цих свобод, оскільки вони пов`язані з обов`язками і відповідальністю, можуть підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду.

Положеннями ст. 11 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод передбачено, що кожен має право на свободу мирних зібрань і свободу об`єднання з іншими особами, включаючи право створювати профспілки та вступати до них для захисту своїх інтересів.

Здійснення цих прав не підлягає жодним обмеженням, за винятком тих, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я чи моралі або для захисту прав і свобод інших осіб.

Відповідно до ст. 36 Конституції України громадяни України мають право на свободу об`єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Статтею 37 Конституції України передбачено, що утворення і діяльність політичних партій та громадських організацій, програмні цілі або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, забороняються. Політичні партії та громадські організації не можуть мати воєнізованих формувань. Не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях. Заборона діяльності об`єднань громадян здійснюється лише в судовому порядку.

Приписами абзацу 1,2 пункту 1 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 228 визначено, що Міністерство юстиції України (Мін`юст) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.

Мін`юст є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну правову політику, державну політику з питань банкрутства, у сфері нотаріату, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - виконання рішень), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації обтяжень рухомого майна, державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців, реєстрації статуту територіальної громади м. Києва, реєстрації статутів Національної академії наук та національних галузевих академій наук, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб`єктів інформаційної діяльності, у сфері виконання кримінальних покарань та пробації, з питань утримання військовополонених, у сфері правової освіти населення; забезпечує формування державної політики у сфері архівної справи і діловодства та створення і функціонування державної системи страхового фонду документації; забезпечує реалізацію державної політики у сфері стягнення в дохід держави активів осіб, щодо яких застосовано санкції.

Відповідно до положень п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV суб`єктом державної реєстрації є територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання.

Законом України «Про громадські об`єднання» від 22 березня 2012 року № 4572-VI (далі - Закон № 4572-VI) визначено правові та організаційні засади реалізації права на свободу об`єднання, гарантованого Конституцією України та міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, порядок утворення, реєстрації, діяльності та припинення громадських об`єднань.

Відповідно до ч. ч. 1-3 ст. 4 Закону № 4572-VI утворення і діяльність громадських об`єднань, мета (цілі) або дії яких спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров`я населення, пропаганду комуністичного та/або націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та їхньої символіки, забороняються. Громадські об`єднання не можуть мати воєнізованих формувань. Інші обмеження права на свободу об`єднання, у тому числі на утворення і діяльність громадських об`єднань, можуть бути встановлені виключно законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров`я населення або захисту прав і свобод інших людей.

Як встановлено судом вище, до Міністерства юстиції України надійшов лист Служби безпеки України від 16.11.2022 №5/3/1-10710 щодо протиправної діяльності Міжнародної Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» та проханням ініціювати процедуру заборони діяльності шляхом її примусового розпуску (ліквідації).

З даного листа судом встановлено, що керівник громадської організації Панченко Олександр Владиславович ( ІНФОРМАЦІЯ_2 уродженець м. Запоріжжя, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 ) будучи одним з активних громадських діячів проросійського спрямування Запорізької області (за завданням російських кураторів організовував та координував антиукраїнську діяльність в області), підозрюється у наданні іноземній державі допомоги в проведенні підривної діяльності проти України та є посібником у вчиненні умисних дій з метою зміни меж території або державного кордону України. З початку 2014 року вказана особа на постійній основі здійснювала планомірну роботу з організації заходів деструктивного характеру, сповідуючи при цьому культ шанування радянських традицій і так званого «російського миру». ОСОБА_1 , за ймовірної вказівки російських кураторів, було зареєстровано ряд козачих громадських формувань для організації заходів з дестабілізації обстановки в Запорізькій області та створення підґрунтя для військового втручання російської федерації на територію України. ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Мелітополі Запорізької області за ініціативою ОСОБА_1 відкрито так звану «канцелярію Мелітопольського куреня козацького військ Запорозького низового», яка в свою чергу була громадською організацій «Мелітопольський курінь козацького війська запорізького низового», яка за задумом останніх мала виконувати функцію «народної поліції» (інша назва - «козацька дружина»). При цьому, «отаманом» новоствореної організації став громадянин України ОСОБА_4 ( ІНФОРМАЦІЯ_3 , уродженець м. Мелітополь Запорізької області, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ), який заявив, що козаки цього формування будуть мати повноваження співробітників Національної поліції України, зможуть проводити затримання та складати адміністративні протоколи, заступати у чергування із особистою зброєю, а також розглядалося питання залучення членів зазначеної структури несення варти на погранзаставах вказаного регіону. Члени громадської організації «Мелітопольський курінь козацького війська запорізького низового» з початком широкомасштабної агресії російської федерації перейшли на сторону окупаційної влади та сприяють діяльності командуванню збройних підрозділів збройних сил російської федерації на тимчасово окупованій території Запорізької області. Протиправна діяльність членів Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» та керівника ОСОБА_4 розслідується в рамках кримінального провадження № 220220080000000031 від 02.03.2022 за ч. 2 ст. 111 Кримінального кодексу України (державна зрада), ч. 5 ст. 27 та ч. 1 ст.110 Кримінального кодексу України (пособництво у вчиненні умисних дій, вчинених з метою зміни меж території або державного кордону України). Кінцевою метою реалізації діяльності ОСОБА_1 та членів Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове», було створення з середовища проросійськи налаштованих осіб Запорозького регіону підрозділів «народної міліції» («козацьких дружин»), які під виглядом громадських організацій будуть задіяні для організації екстремістських акцій та терористичних актів на території України з метою провокування міжнаціональної ворожнечі, а в подальшому своїми діями мають сприяти закріпленню ворога і придушенню проукраїнської діяльності на тимчасово окупованих територіях Запорізької області.

У діяльності Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» Службою безпеки України вбачаються ознаки порушень норм діючого законодавства. Керівник та члени зазначеного об`єднання з метою посилення проросійських настроїв серед населення України проводять активну антиукраїнську інформаційно-пропагандистську діяльність шляхом поширення певних стереотипів щодо взаємовідносин між Україною і Росією, підгримують терористичну діяльність та контактах з урядом та Збройними силами рф.

Зазначені висновки підтверджуються доданими Службою безпеки України до листа акти огляду матеріалів розміщених на одному з відкритих інформ-каналів месенджера (мобільного додатку) Телеграм від 19.10.2022.

Виходячи з системного аналізу змісту наявних у матеріалах справи доказів, суд вважає обґрунтованим висновок Служби безпеки України про ознаки порушення відповідачем статей 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону № 4572-VI.

Статтею 25 Закону № 4572-VI визначені способи припинення діяльності громадського об`єднання. Припинення діяльності громадського об`єднання здійснюється: 1) за рішенням громадського об`єднання, прийнятим вищим органом управління громадського об`єднання, у визначеному статутом порядку, шляхом саморозпуску або реорганізації; 2) за рішенням суду про заборону (примусовий розпуск) громадського об`єднання.

Відповідно до статті 28 Закону № 4572-VI громадське об`єднання може бути заборонено судом за позовом уповноваженого органу з питань реєстрації у разі виявлення ознак порушення громадським об`єднанням вимог статей 36, 37 Конституції України, статті 4 цього Закону, а також у разі засудження його уповноважених осіб за вчинення кримінального правопорушення проти основ національної безпеки України, передбаченого статтею 111-1 Кримінального кодексу України. Заборона громадського об`єднання має наслідком припинення його діяльності у порядку, встановленому Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".

Справа про заборону громадського об`єднання розглядається у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

У разі прийняття рішення про заборону громадського об`єднання майно, кошти та інші активи громадського об`єднання за рішенням суду спрямовуються до державного бюджету.

Інші підстави для заборони діяльності громадського об`єднання, крім зазначених у частині першій цієї статті, не допускаються.

Відповідно до пункту 5 Керівних принципів щодо заборони та розпуску політичних партій та подібних заходів, ухвалених Венеціанською Комісією на її 41 пленарній сесії (Венеція, 10-11 грудня 1999 року), заборона чи розпуск політичних партій як дуже далекосяжний захід повинен застосовуватися з крайньою стриманістю. Перш ніж звертатися до компетентного судового органу щодо заборони чи розпуску партії, уряд чи інший орган влади повинен оцінити, беручи до уваги ситуацію в конкретній країні, чи ця партія дійсно становить небезпеку вільному і демократичному політичному порядку або правам окремих осіб і чи таку небезпеку не можна усунути іншими, менш радикальними заходами.

Виходячи із основних позицій практики Європейського Суду з прав людини за результатами розгляду справ щодо обмеження свободи об`єднань, основними критеріями обґрунтованості таких обмежень є встановлення таких обмежень законом, зазначені обмеження повинні переслідувати законні цілі та бути необхідними у демократичному суспільстві.

Враховуючи, що в діях громадської організації Службою безпеки України виявлено ознаки порушення статей 36, 37 Конституції України, ст. 4 Закону № 4572-VI, діяльність відповідача суперечить основним засадам діяльності громадської організації, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги про заборону (примусовий розпуск) громадської організації підлягають задоволенню у повному обсязі.

Суд вважає, що вимогу позивача спрямувати майно, кошти та інші активи громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» (код ЄДРПОУ 20508870, адреса: вул. Незалежної України, буд. 80, м.Запоріжжя, 69035) до державного бюджету до державного бюджету, у відповідності до статті 28 Закону №4572-VI також слід задовольнити.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Згідно з частинами 1, 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Відповідно до положень статті 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

За наведеного вище суд вважає, що заявлені позовні вимоги знайшли своє підтвердження матеріалами справи, є обґрунтованими, а надані сторонами письмові докази є належними та достатніми для постановлення судового рішення про задоволення адміністративного позову.

Розподіл судових витрат не здійснюється.

Керуючись ст.ст. 241-246, 255, 262 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) до Громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове», третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Служба безпеки України, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 про заборону (примусовий розпуск) громадської організації, - задовольнити.

Заборонити (примусово розпустити) громадську організацію «Козацьке військо запорізьке низове» (код ЄДРПОУ 20508870, адреса: вул. Незалежної Україні буд. 80, м.Запоріжжя, 69035).

Спрямувати майно, кошти та інші активи громадської організації «Козацьке військо запорізьке низове» (код ЄДРПОУ 20508870, адреса: вул. Незалежної України, буд. 80, м.Запоріжжя, 69035) до державного бюджету.

Розподіл судових витрат не здійснюється.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 КАС України після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в порядок та строки, передбачені ст.ст. 295, 297 КАС України. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення до Третього апеляційного адміністративного суду.

Повне найменування сторін та інших учасників справи:

Позивач - Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Дніпро) (пр. Дмитра Яворницького, 21а, м. Дніпро, 49027; код ЄДРПОУ 43314918);

Відповідач - Громадська організація «Козацьке військо запорізьке низове» (вул.Незалежної України, буд. 80, м. Запоріжжя, 69035; код ЄДРПОУ 20508870),

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Служба безпеки України (вул. Володимирська, 33, м. Київ, 01601; код ЄДРПОУ 00034074),

Треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_3 ; РНОКПП невідомо),

ОСОБА_2 ( АДРЕСА_4 ; РНОКПП невідомо),

ОСОБА_3 ( АДРЕСА_5 ; РНОКПП невідомо).

Повне судове рішення складено 14.02.2023.

Суддя Б.В. Богатинський

Дата ухвалення рішення14.02.2023
Оприлюднено16.02.2023
Номер документу108963257
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

Судовий реєстр по справі —280/7000/22

Ухвала від 22.03.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Рішення від 14.02.2023

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

Ухвала від 19.12.2022

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Богатинський Богдан Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні