Ухвала
від 10.02.2023 по справі 757/5477/23-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/5477/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 лютого 2023 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в ОВС ГСУ Національної поліції України ОСОБА_3 про накладення арешту, -

ВСТАНОВИВ:

До провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання старшого слідчого в ОВС ГСУ Національної поліції України ОСОБА_3 , погоджене прокурором другого відділу процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення управління нагляду за додержанням законів у сфері протидії організованій злочинності Департаменту нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю, Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 про накладення арешту на майно, в рамках кримінального провадження № 12022000000000435 від 25.05.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Вказане клопотання обґрунтовує тим, що Головним слідчим управлінням Національної поліції України проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12022000000000435 від 25.05.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

В ході здійснення досудового розслідування за наявності передбачених чинним кримінальним процесуальним законодавством України підстав, 02.02.2023 ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

За результатами проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженням голови Одеської обласної державної адміністрації від 20.08.2013 № 126/к-2013 ОСОБА_5 21.08.2013 переведено з посади начальника головного фінансового управління Одеської обласної державної адміністрації на посаду директора Департаменту фінансів ООДА.

Відповідно до посадової інструкції директора Департаменту, затвердженої 10.01.2020, до її основних обов`язків належить: забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на Департамент; планування роботи Департаменту та забезпечення виконання затверджених планів роботи; здійснення контролю за виконанням працівниками Департаменту посадових обов`язків, дотриманням правил внутрішнього службового розпорядку та виконавської дисципліни.

Крім того, згідно указаною посадовою інструкцією на директора Департаменту покладається забезпечення розробки та виконання заходів щодо:

підготовки в установленому порядку проєкту обласного бюджету, розрахунків до нього та прогнозу на два наступні за плановим бюджетні періоди;

забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;

удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та здійснення витрат;

проведення аналізу фінансово-економічного стану області, перспектив її подальшого розвитку;

здійснення державного контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів;

здійснення визначених Законом України «Про державну службу» повноважень керівника державної служби в Департаменті;

забезпечення ефективного використання наявних у Департаменті фінансових та матеріальних ресурсів;

затвердження розпису доходів і видатків обласного бюджету на рік та тимчасового розпису на відповідний період, забезпечення відповідності розпису обласного бюджету встановленим бюджетним призначенням;

здійснення повноважень головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до рішень Одеської обласної ради та розпоряджень голови ООДА щодо коштів державного та місцевого бюджетів;

здійснення повноважень замовника при закупівлі товарів, послуг та робіт за кошти державного та місцевого бюджетів за об`єктами будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об`єктів відповідного призначення;

- підготовки та внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях колегії ООДА питань, що належить до компетенції Департаменту.

Також директор Департаменту ООДА / ООВА має право (крім передбачених ст. 7 Закону України «Про державну службу»):

представляти інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями за дорученням керівництва обласної державної адміністрації;

одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об`єднань (за згодою);

вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації з питань, що належить до його компетенції;

користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв`язку і комунікацій, мережами спеціального зв`язку та іншими технічними засобами.

Указом Президента України від 24.02.2022 № 68/2022 утворено Одеську обласну військову адміністрацію.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 № 185 «Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану» встановлено, що акціонерне товариство «Українська залізниця» уповноважується виступати платником за тристоронніми договорами, замовником за якими є військові адміністрації та/або центральні органи виконавчої влади, із здійснення закупівель за рахунок коштів державного бюджету для задоволення нагальних потреб функціонування держави (на придбання необхідних продовольчих товарів, а також пакувальних товарів для їх фасування, пального, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), медичних виробів, допоміжних засобів до них, медичного обладнання, будівельних матеріалів для першочергових аварійно-ремонтних робіт на об`єктах, які пошкоджені внаслідок бойових дій, оплату послуг із зберігання та/або переробки зерна).

За договорами про закупівлю продовольчих товарів, а також пакувальних товарів для їх фасування оплата здійснюється за погодженням із Міністерством аграрної політики та продовольства в частині затвердження переліків продукції (послуг), постачальників (виконавців послуг), обсягів та цін на продукцію (послуги), що закуповується, розмірів та строків попередньої оплати.

Закупівля продовольчих товарів, а також пакувальних товарів для їх фасування, здійснюється без застосування процедур закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».

Водночас згідно з розпорядженням голови ООДА начальника ООВА від 06.05.2022 № 247/А-2022 «Про внесення змін до розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації» начальника ООВА від 14.04.2022 № 190/А-2022 Департамент визначений уповноваженим підрозділом ООДА / ООВА щодо:

оформлення та підписання від імені ООДА / ООВА заявок, договорів, актів та інших документів, необхідних для замовлення, отримання, зберігання (складування) та передачі, ведення обліку товарів, замовником яких за відповідними тристоронніми договорами (угодами) є ООДА / ООВА, а платником АТ «Укрзалізниця», та їх руху;

замовлення, отримання зберігання, складування та передачі, ведення обліку товару замовником якого за відповідними тристоронніми договорами (угодами) є ООДА / ООВА, а платником АТ «Укрзалізниця», та його руху.

За вказаних обставин 04.04.2022 між ООДА / ООВА (замовник), АТ «Укрзалізниця» (платник) і товариством з обмеженою відповідальністю «ПРОДОПТОМ» (постачальник) укладено договір на постачання продовольчих товарів (перелік, кількість, ціни та умови поставки зазначено в заявках).

На початку квітня 2022 року, приблизно 10.04.2022, точної дати і часу наразі досудовим розслідуванням не встановлено, заступник голови ООДА / ООВА ОСОБА_6 , діючи за попередньою змовою з начальником відділу моніторингу публічних закупівель Департаменту економічної політики та стратегічного планування ООДА / ООВА ОСОБА_7 та директором ТОВ «ПРОДОПТОМ» ОСОБА_8 , вчинивши дії щодо розтрати бюджетних коштів у ході виконання умов договору, укладеного із ТОВ «ПРОДОПТОМ», на постачання консервів м`ясних шляхом придбання згаданої продукції за завищеною ціною та спричинивши шкоду на загальну суму 5 623 200 грн, продовжуючи реалізовувати свій злочинний намір, розуміючи, що їхні протиправні дії можуть бути виявлені правоохоронними органами, вирішив ужити заходів щодо приховування вчиненого ними кримінального правопорушення, шляхом залучення до протиправних дій службової особи іншого підрозділу ООДА / ООВА, якою в подальшому виявилась директор Департаменту ОСОБА_5 .

Згідно з розробленим ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 планом ОСОБА_5 як уповноважена особа на закупівлю консервів м`ясних у рамках укладеного 04.04.2022 договору на постачання продовольчих товарів повинна була організувати виготовлення та направити директору ТОВ «ПРОДОПТОМ» ОСОБА_8 заявку на придбання консервів м`ясних у кількості 79 611 шт., зазначивши у відповідних документах завідомо завищену ціну, яка становила 104,004 грн за 1 шт., а також мусила підписати рахунок на оплату, що дає підставу для сплати АТ «Укрзалізниця» коштів на рахунок ТОВ «ПРОДОПТОМ». Усвідомлюючи суть своїх майбутніх дій та передбачаючи можливість настання суспільно небезпечних наслідків, ОСОБА_5 погодилася на участь у реалізації вказаного злочинного плану.

У подальшому, в середині квітня 2022 року, точна дата та час наразі досудовим розслідуванням не встановлені, ОСОБА_6 , зловживаючи своїм службовим становищем, користуючись довірливими відносинами, що склались із головою ООДА / ООВА ОСОБА_9 , посилаючись на необхідність оптимізації закупівлі, запевнив останнього в потребі проведення подальшої закупівлі продукції в ТОВ «ПРОДОПТОМ» та доручення всіх дій з виконання умов договору від 04.04.2022 очолюваному ОСОБА_5 Департаменту, а також дозволу на переведення у вказаний Департамент Нотєвського А.Д.

Голова ООДА / ООВА ОСОБА_9 , не будучи обізнаним про злочинні наміри ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та

ОСОБА_5 , дав згоду та своїм розпорядженням від 14.04.2022 № 190/А-2022 визначив Департамент уповноваженим підрозділом ООДА / ООВА щодо:

оформлення та підписання від імені ООДА / ООВА заявок, договорів, актів та інших документів, необхідних для замовлення, отримання, зберігання (складування) та передачі, ведення обліку товарів, замовником яких за відповідними тристоронніми договорами (угодами) є ООДА / ООВА, а платником АТ «Укрзалізниця», та їх руху;

- замовлення, отримання зберігання, складування та передачі, ведення обліку товару, замовником якого за відповідними тристоронніми договорами (угодами) є ООДА / ООВА, а платником АТ «Укрзалізниця», та його руху.

Наступного дня, тобто 15.04.2022, директор Департаменту ОСОБА_5 підписала наказ № 31, згідно з яким прийняла рішення щодо визначення начальника відділу моніторингу, економічного аналізу, координації роботи з місцевими бюджетами та нормативної діяльності управління доходів та координації функціонування місцевих бюджетів ОСОБА_7 відповідальним за формування замовлень (заявок), отримання рахунків, первинних документів на товари від постачальників за тристоронніми договорами, замовником за якими є ООВА, а платником АТ «Укрзалізниця», зі здійснення закупівель за рахунок коштів державного бюджету для задоволення нагальних потреб функціонування держави, їх подальшу передачу на оформлення і підписання. Крім того, згаданим наказом начальнику зазначеного відділу ОСОБА_7 доручено:

здійснювати моніторинг цін продовольчих товарів, пакувальних товарів для фасування продовольчих товарів; санітарно-гігієнічних товарів та готувати відповідні висновки;

забезпечувати оприлюднення укладених договорів в електронній системі закупівель у терміни, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами);

не пізніше ніж через п`ять днів після погодження центральними органами виконавчої влади у порядку, регламентованому п.п. 3 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2022 № 436 «Про внесення змін до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 2 березня 2022 р. № 185», цін на товари оприлюднювати в електронній системі закупівель повідомлення про закупівлю, в якому зазначаються: найменування та ідентифікаційний код замовника відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, його категорія; назва предмета закупівлі з наведенням коду за Єдиним закупівельним словником (за показником четвертої цифри згаданого Словника, а у разі закупівлі лікарських засобів за показником третьої цифри); ціна товару (товарів) за одиницю згідно із договором; дата укладання договору про закупівлю (приєднання до нього).

У подальшому, в другій половині травня 2022 року, більш точної дати і часу досудовим розслідуванням наразі не встановлено, в результаті документування співробітниками правоохоронних органів можливих протиправних дій службових осіб ООДА / ООВА під час укладення та виконання договору на постачання продовольчих товарів ТОВ «ПРОДОПТОМ» ОСОБА_6 із метою мінімізувати наслідки від указаної злочинної діяльності та ухилення від кримінальної відповідальності організував надходження від ТОВ «ПРОДОПТОМ» на адресу ООДА / ООВА листа № 25 від 26.05.2022 про необхідність зменшення загальної вартості товару до 39 481 062,44 грн з урахуванням попередньої оплати на суму 31 201 200 грн. Зазначений лист відповідно до резолюції голови ООДА / ООВА, який також завізований ОСОБА_6 , розписано на ОСОБА_5 для організації виконання.

26.05.2022, ОСОБА_5 , діючи протиправно, в порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 № 185 «Деякі питання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану», за попередньою змовою з ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , з метою розтрати бюджетних коштів, будучи наділеною згідно з розпорядженням голови ООДА / ООВА відповідними повноваженнями та обізнаною про те, що зазначена ціна у розмірі 104,004 грн за 1 шт. є умисно завищеною, підписала заявку до ТОВ «ПРОДОПТОМ» на придбання м`ясних консервів у кількості 379 611 шт. на загальну суму 39 481 062,44 грн та організувала її направлення засобами електронної пошти до ТОВ «ПРОДОПТОМ» для розгляду. Указані ОСОБА_5 в заявці відомості відображено з урахуванням попередньої заявки на придбання товару від 04.04.2022 та рахунку на оплату від 04.04.2022, підписаних ОСОБА_7 , на виконання яких ТОВ «ПРОДОПТОМ» поставлено ООДА / ООВА 300 000 шт. консервів та сплачено 31 201 200 грн.

Директор ТОВ «ПРОДОПТОМ» ОСОБА_8 за результатами розгляду отриманої від ООДА / ООВА заявки цього ж дня відправив згаданій адміністрації засобами електронного зв`язку після її погодження рахунок № 1 від 26.05.2022 на сплату 8 279 862, 44 грн за 79 611 шт. консервів м`ясних.

Отримавши зазначений вище рахунок на оплату, ОСОБА_5 , діючи протиправно, за попередньою змовою з ОСОБА_6 та ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , з метою виконання спільного злочинного плану, направленого на розтрату бюджетних коштів, виділених на виконання умов договору на постачання продовольчих товарів від 04.04.2022, підписала його, що стало підставою для сплати АТ «Укрзалізниця» на рахунок ТОВ «ПРОДОПТОМ» 8 279 862,44 грн за фактично придбані 79 611 шт. консервів м`ясних.

У подальшому відповідно до підписаних директором ТОВ «ПРОДОПТОМ» ОСОБА_8 та директором Департаменту ОСОБА_5 видаткових накладних ТОВ «ПРОДОПТОМ» отримало на розрахунковий рахунок кошти в сумі 8 279 862,44 грн за 79 611 шт. консервів м`ясних, вартість яких завищена на суму 1 507 832,34 грн.

Отже, ОСОБА_5 , будучи директором Департаменту ООДА / ООВА, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою з ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , умисно розтратила грошові кошти державного бюджету в сумі 1 507 832,34 грн, що в шістсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, установлений на момент вчинення кримінального правопорушення, тобто є особливо великим розміром.

В судове засідання прокурор не з`явився, про причини своєї неявки не повідомили, подав заяву про розгляд клопотання у його відсутність та зазначив, що клопотання підтримує в повному обсязі.

На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, слідчий суддя розглянув клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, у зв`язку з наявною можливістю вчинення дій, спрямованих на відчуження та розтрату вказаного майна.

Фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів на підставі ч. 1 ст. 107 КПК України не здійснювалась.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

У випадку, передбаченому п. 4 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, фізичної чи юридичної особи, яка в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діями (бездіяльністю) підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності обґрунтованого розміру цивільного позову у кримінальному провадженні, а так само обґрунтованого розміру неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, щодо якої здійснюється провадження.

Частиною 10 ст. 170 КПК України, передбачено, що арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

Згідно положень ч. 11 ст. 170 КПК України заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

Надані суду матеріали свідчать, що на цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власника майна з метою забезпечення кримінального провадження, а слідчий суддя на даній стадії не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності у фізичної або юридичної особи за вчинення кримінального правопорушення, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих даних визначити, що їх сукупність, відповідно до вимог ст. 170 КПК України, є достатньою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, одним із яких і є накладення арешту на майно.

Дослідивши надані матеріали, враховуючи відповідно до вимог ст. 173 КПК України наявність даних про достатність доказів, що вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, наявність даних про належність майна, на яке прокурор просить накласти арешт, з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання, слідчий суддя вважає необхідним задовольнити клопотання, накласти арешт на майно, оскільки вважає наявні передбачені ст. 170 КПК України підстави для його накладення, та заборонити розпоряджатися та використовувати зазначене майно.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого в ОВС ГСУ Національної поліції України ОСОБА_3 про накладення арешту задовольнити.

Накласти арешт на майно з позбавленням права відчуження та розпорядження майном, яке належать підозрюваній ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , а саме на:

- 1/2 житлового будинку загальною площею 165.5 кв.м за адресою: АДРЕСА_1 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2535128551100);

- земельна ділянка площею 0.1 га, кадастровий номер: 5121010100:02:002:0425 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2447537451105);

-земельна ділянка площею 0.027 га за адресою: АДРЕСА_2 , кадастровий номер: 5110136900:23:028:0077 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1563305551101);

- земельна ділянка площею 0.08 га за адресою: АДРЕСА_3 , кадастровий номер: 5123781300:03:001:1437 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1544082051237);

- земельна ділянка площею 0.15 га за адресою: АДРЕСА_4 , кадастровий номер: 5121080300:03:001:0483 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1544033851210);

- земельна ділянка площею 0.2545 га за адресою: АДРЕСА_5 , кадастровий номер: 5121082000:02:002:0049 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1543935851210);

- земельна ділянка площею 0.25 га за адресою: АДРЕСА_5 , кадастровий номер: 5121082000:02:002:0048 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1543901851210);

- житловий будинок, з господарськими будівлями і спорудами, загальною площею 94.8 кв.м, за адресою:

АДРЕСА_5 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1543891151210);

- житловий будинок загальною площею 94.3 кв.м за адресою: АДРЕСА_6 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1488593751101);

- земельна ділянка площею 0.0325 га за адресою: АДРЕСА_6 , кадастровий номер: 5110136900:23:028:0062 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна:1247078551101);

- земельна ділянка площею 0.03 га за адресою: АДРЕСА_6 , кадастровий номер: 5110136900:23:028:0044 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна:1246997951101);

- житловий будинок загальною площею 179.3 кв.м за адресою: АДРЕСА_7 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна:1246947851101);

- земельна ділянка площею 0.1794 га, кадастровий номер: 5121082000:02:002:0394 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 750181051210);

- нежитлова будівлі загальною площею 279.2 кв.м за адресою: АДРЕСА_8 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 634109651210);

- земельна ділянка площею 2.1759 га за адресою: Одеська обл., Біляївській р-н., с/рада. Градиницька, кадастровий номер: 5121082000:01:001:0228 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 435534951210);

- ? квартири загальною площею 203.6 кв.м за адресою: АДРЕСА_9 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 435459251101);

- земельна ділянка площею 2.4085 га, кадастровий номер: 5121082000:01:001:0230 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 319153951210);

- житловий будинок загальною площею 443 кв.м за адресою: АДРЕСА_10 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 129832151237);

- земельна ділянка площею 0.2088 за адресою: АДРЕСА_10 , кадастровий номер: 5123781300:03:001:0028 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 127617051237);

-земельна ділянка площею 0.2504 за адресою: АДРЕСА_10 , кадастровий номер: 5123781300:03:001:0027 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 123251251237);

- земельна ділянка площею 0.0384 га за адресою: АДРЕСА_1 , кадастровий номер: 5110136900:24:010:0066 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 76286651101);

- 1/3 квартири за адресою: АДРЕСА_11 (реєстраційний номер: 16727883);

- автомобіль HONDA LEGEND, 2009 року випуску, д.н.з. НОМЕР_2 , VIN НОМЕР_3 .

Заборонити КП «Бюро технічної інвентаризації» Одеської міської ради, державним органам, органам нотаріату, Головному сервісному центру МВС України та його регіональним підрозділам вчиняти будь-які дії пов`язані з відчуженням, зміною, поділом, заставою або іншого виду зміни власників об`єктів нерухомого та рухомого майна.

Заборонити розпорядження, передачу в заставу та відчуження на користь третіх осіб майна, яке належать підозрюваній ОСОБА_5 .

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання подається слідчому судді.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.02.2023
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу108981914
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/5477/23-к

Ухвала від 10.02.2023

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Новак Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні