Постанова
від 16.08.2010 по справі 2а-2070/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ С УД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"16" серпня 2010 р. Справа № 2a-2070/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд у с кладі:

Судді Скільський І.І.

при секретарі Дякун М.М.,

за участю сторін:

представника позивача - не з`явився,

представника відповідача - не з`явився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом: Головавтотр ансінспекції в особі територ іального управління Головав тотрансінспекції в Івано-Фра нківській області

до відповідача: приватн ого підприємства „Контек”

про стягнення фінансов их санкцій в сумі 1700 грн., -

ВСТАНОВИВ:

02 червня 2010 року Головавтот рансінспекція в особі терито ріального управління Голова втотрансінспекції в Івано-Фр анківській області звернула ся з адміністративним позово м до приватного підприємства „Контек” про стягнення фіна нсових санкцій в сумі 1700 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що 05.06.2009 року проводилась п еревірка державними інспект орами територіального управ ління Головавтотрансінспек ції в Івано-Франківській обл асті, за результатами якої ск ладено акт № 084903 про порушення вимог законодавства про авт омобільний транспорт під час надання приватним підприємс твом „Контек” послуг з перев езення вантажу. Працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в І вано-Франківській області ви явлено відсутність ліцензій ної картки, також в дорожньом у листі відсутня відмітка лі каря про проходження передре йсового медичного огляду вод ія. 04.06.2009 року начальником терит оріального управління Голов автотрансінспекції в Івано-Ф ранківській області щодо ПП „Контек” винесено постанов у № 068451 про застосування фінан сових санкцій на суму 1700 грн.

Представник в судов е засідання не з`явилась, пода ла клопотання про розгляд сп рави без її участі.

Представник відповідача позов визнав у повному обсяз і, подав клопотання про розгл яд справи без його участі.

Враховуючи вищевикладен е суд приходить до висновку, щ о позовні вимоги про стягнен ня фінансових санкцій з ПП „К онтек” фінансових санкцій в сумі 1700 гривень є обгрунтован ими, а позов таким, що підлягає до задоволення з наступних п ідстав.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністр ів України № 1190 від 08.09.2004 року «Пр о утворення Головної державн ої інспекції на автомобільно му транспорті»урядовим орга ном державного управління з питань контролю на автомобіл ьному транспорті, що діє у скл аді Мінтрансзв'язку і йому пі дпорядковується, є Головна д ержавна інспекція на автомоб ільному транспорті (Головавт отрансінспекція). Згідно з пу нктом 3 Постанови Кабінету Мі ністрів України від 08.11.2006 року № 1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контр олю на автомобільному трансп орті»органами державного ко нтролю на автомобільному тра нспорті є Головавтотрансінс пекція, її територіальні упр авління в областях, Автономн ій Республіці Крим в містах К иєві та Севастополі.

Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспор т» N 2344-III від 05.04.2001р. встанов лено, що урядовий орган державного управління з пит ань контролю на автомобільно му транспорті здійснює держа вний контроль за недопущення м надання послуг з перевезен ня пасажирів і вантажів авто мобільними перевізниками, як і не одержали відповідної лі цензії та ліцензійних карток на транспортні засоби, що при цьому використовуються, яки й здійснюється на автостанці ях, автобусних зупинках, у міс цях посадки та висадки пасаж ирів, на стоянках таксі, у місц ях навантаження та розвантаж ення вантажних автомобілів.

Державному контролю підл ягають усі транспортні засоб и українських та іноземних п еревізників, що здійснюють а втомобільні перевезення пас ажирів та вантажів на терито рії України.

У статті 1 Закону України «П ро автомобільний транспорт» передбачено, що автомобільни й перевізник - це фізична аб о юридична особа, яка здійсню є на комерційній основі чи за власний кошт перевезення па сажирів чи вантажів транспор тними засобами.

Автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які упов новажені здійснювати контро ль на автомобільному транспо рті та у сфері безпеки дорожн ього руху, документи, на підст аві яких виконуються пасажир ські перевезення. Зокрема, в с татті 48 Закону України N 2344-III від 05.04.2001 року зазначено, що такими документами для фізичної ос оби, що здійснює вантажні пер евезення на договірних умова х, є: для автомобільного пере візника - ліцензія та докуме нт, що засвідчує використанн я транспортного засобу на за конних підставах, інші докум енти, передбачені законодавс твом України; для водія - посві дчення водія відповідної кат егорії, реєстраційні докумен ти на транспортний засіб, ліц ензійна картка, дорожній лис т, товарно-транспортна накла дна або інший визначений зак онодавством документ на вант аж, інші документи, передбаче ні законодавством України.

Статтею 60 Закону України N 2344-I II від 05.04.2001року передбачено, що з а порушення законодавства пр о автомобільний транспорт, з окрема, за надання послуг з пе ревезень пасажирів та вантаж ів без оформлення документів , перелік яких визначений ста ттею 48 цього Закону, - штраф у ро змірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Від імені центрального орга ну виконавчої влади з питань автомобільного транспорту р озглядати справи про стягнен ня у вигляді штрафів за поруш ення, викладені у цій статті, м ають право посадові особи ур ядового органу державного уп равління з питань контролю н а автомобільному транспорті .

У відповідності до статті 45 Закону України „Про дорожні й рух” медичний огляд провод иться з метою визначення зда тності кандидатів у водії і в одіїв до безпечного керуванн я транспортними засобами. За значений огляд включає: попе редні, періодичні, щозмінні п ередрейсові і післярейсові о гляди, а також позачергові ог ляди, зумовлені необхідністю . Періодичність оглядів, поря док їх проведення і направле ння водіїв на позачергові ог ляди визначаються спільним а ктом спеціально уповноважен ого центрального органу вико навчої влади з питань охорон и здоров'я і Міністерства вну трішніх справ України.

У відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрі в України від 08.11.2006 року №1567 «Про затвердження Порядку здійсн ення державного контролю на автомобільному транспорті» фінансова санкція повинна б ути перерахована суб'єктом г осподарювання на зазначений у постанові рахунок не пізні ше ніж протягом п'ятнадцяти д нів після отримання ним копі ї постанови про застосування фінансових санкцій.

Відповідно до частини 2 ст атті 124 Конституції України юр исдикція судів поширюється н а всі правовідносини, що вини кають в державі. Відповідно д о Рішення Конституційного Су ду України №15-рп/2002 від 09.07.2002 року дане положення слід розуміти так, що право особи (громадяни на України, іноземця, особи бе з громадянства, юридичної ос оби) на звернення до суду за ви рішенням спору не може бути о бмежене законом, іншими норм ативно-правовими актами. Таким чином, право суб' єк та владних повноважень на зв ернення до суду визначено в ч астині 2 статті 124 Конституції України.

В судовому засіданні вста новлено, що 05.06.2009 року працівник ами територіального управлі ння Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті в Івано-Франківській о бласті проводилася планова п еревірка ПП „Контек”, за резу льтатами якої виявлено поруш ення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевез ення вантажу згідно накладно ї № 012396 ВІД 25.05.2009 року, вантажовідп равник - ВАТ „Івано-Франківс ькцемент”, вантажоодержувач - ВАТ „Калуський Міжрайагро постач”. Під час перевірки вс тановлено порушення вимог аб зацу 3 частини 1 статті 60 Закон у України „Про автомобільний транспорт” - надання послу г з перевезення вантажу здій снювалося відповідачем без о формлених документів, а саме : в дорожньому листі № 1/05 відсут ня відмітка лікаря про прохо дження передрейсового медич ного огляду водія за 25.05.2009 року, а також виявлено відсутніст ь ліцензійної картки.

Крім того, слід зазначити, щ о згідно довідки від 17.06.2010 року, виданої територіальним упра влінням Головавтотрансінсп екції в Івано-Франківській о бласті, приватне підприємств о „Контек” не отримувало ліц ензію на право провадження г осподарської діяльності щод о надання послуг з перевезен ня пасажирів і вантажів авто мобільним транспортом.

За результатами перевірки складено акт № 084903, про порушен ня вимог законодавства про а втомобільний транспорт під ч ас надання приватним підприє мством „Контек” послуг з пер евезення вантажу, на підстав і якого 04.06.2009 року начальником т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Івано-Франківській облас ті щодо ПП „Контек” винесено постанову № 068451 про застосуван ня штрафних санкцій на суму 170 0 грн. за порушення, передбачен і абзацом 3 частини 1 статті 60 За кону України «Про автомобіль ний транспорт».

Таким чином відповідачем с ума застосованих фінансових санкцій в розмірі 1700 гр ивень на момент розгляду спр ави добровільно не сплачена , а тому підлягає стягненню в с удовому порядку.

На підставі статті 124 Конс титуції України, керуючись с таттей 158-163, 167, 258 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовол ьнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства „Контек”, АДР ЕСА_1, код ЄДРПОУ НОМЕР_1 в користь Державного бюджету України, рахунок №31110106700002, УДК в м .Івано-Франківську, код плате жу 21081100, МФО - 836014, код одержувача - 20568100, фінансові санкції по по станові № 068451 на суму 1700 гр н. ( одна тисяча сімсот гривень ).

Відповідно до ст атті 186 КАС України, апеляційн а скарга подається до адміні стративного суду апеляційно ї інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оска ржуване судове рішення. Копі я апеляційної скарги одночас но надсилається особою, яка ї ї подає, до суду апеляційної і нстанції.

Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом деся ти днів з дня її проголошення . У разі застосування судом ча стини третьої статті 160 КАС Ук раїни, а також прийняття пост анови у письмовому проваджен ні апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови.

Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбаченому частиною ч етвертою статті 167 КАС України , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.

Відповідно до ст.254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України постанова набирає законної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщ о було подано заяву про апеля ційне оскарження, але апеляц ійна скарга не була подана у с трок, встановлений Кодексом адміністративного судочинс тва України, постанова суду п ершої інстанції набирає зако нної сили після закінчення ц ього строку. У разі подання ап еляційної скарги судове ріше ння, якщо його не скасовано, на бирає законної сили після по вернення апеляційної скарги , відмови у відкритті апеляці йного провадження або набран ня законної сили рішенням за наслідками апеляційного про вадження.

Суддя: /підпис/ Скільський І.І .

Постанова складен а в повному обсязі 20.08.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.08.2010
Оприлюднено31.08.2010
Номер документу10899862
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2070/10/0970

Постанова від 16.08.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Ухвала від 03.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

Постанова від 16.08.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Скільський І.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні