ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ С УД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" серпня 2010 р. Справа № 2a-2070/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окруж ний адміністративний суд у с кладі:
Судді Скільський І.І.
при секретарі Дякун М.М.,
за участю сторін:
представника позивача - не з`явився,
представника відповідача - не з`явився,
розглянувши у відкритому с удовому засіданні в приміщен ні суду адміністративну спра ву за позовом: Головавтотр ансінспекції в особі територ іального управління Головав тотрансінспекції в Івано-Фра нківській області
до відповідача: приватн ого підприємства „Контек”
про стягнення фінансов их санкцій в сумі 1700 грн., -
ВСТАНОВИВ:
02 червня 2010 року Головавтот рансінспекція в особі терито ріального управління Голова втотрансінспекції в Івано-Фр анківській області звернула ся з адміністративним позово м до приватного підприємства „Контек” про стягнення фіна нсових санкцій в сумі 1700 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 05.06.2009 року проводилась п еревірка державними інспект орами територіального управ ління Головавтотрансінспек ції в Івано-Франківській обл асті, за результатами якої ск ладено акт № 084903 про порушення вимог законодавства про авт омобільний транспорт під час надання приватним підприємс твом „Контек” послуг з перев езення вантажу. Працівниками територіального управління Головавтотрансінспекції в І вано-Франківській області ви явлено відсутність ліцензій ної картки, також в дорожньом у листі відсутня відмітка лі каря про проходження передре йсового медичного огляду вод ія. 04.06.2009 року начальником терит оріального управління Голов автотрансінспекції в Івано-Ф ранківській області щодо ПП „Контек” винесено постанов у № 068451 про застосування фінан сових санкцій на суму 1700 грн.
Представник в судов е засідання не з`явилась, пода ла клопотання про розгляд сп рави без її участі.
Представник відповідача позов визнав у повному обсяз і, подав клопотання про розгл яд справи без його участі.
Враховуючи вищевикладен е суд приходить до висновку, щ о позовні вимоги про стягнен ня фінансових санкцій з ПП „К онтек” фінансових санкцій в сумі 1700 гривень є обгрунтован ими, а позов таким, що підлягає до задоволення з наступних п ідстав.
Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністр ів України № 1190 від 08.09.2004 року «Пр о утворення Головної державн ої інспекції на автомобільно му транспорті»урядовим орга ном державного управління з питань контролю на автомобіл ьному транспорті, що діє у скл аді Мінтрансзв'язку і йому пі дпорядковується, є Головна д ержавна інспекція на автомоб ільному транспорті (Головавт отрансінспекція). Згідно з пу нктом 3 Постанови Кабінету Мі ністрів України від 08.11.2006 року № 1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контр олю на автомобільному трансп орті»органами державного ко нтролю на автомобільному тра нспорті є Головавтотрансінс пекція, її територіальні упр авління в областях, Автономн ій Республіці Крим в містах К иєві та Севастополі.
Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспор т» N 2344-III від 05.04.2001р. встанов лено, що урядовий орган державного управління з пит ань контролю на автомобільно му транспорті здійснює держа вний контроль за недопущення м надання послуг з перевезен ня пасажирів і вантажів авто мобільними перевізниками, як і не одержали відповідної лі цензії та ліцензійних карток на транспортні засоби, що при цьому використовуються, яки й здійснюється на автостанці ях, автобусних зупинках, у міс цях посадки та висадки пасаж ирів, на стоянках таксі, у місц ях навантаження та розвантаж ення вантажних автомобілів.
Державному контролю підл ягають усі транспортні засоб и українських та іноземних п еревізників, що здійснюють а втомобільні перевезення пас ажирів та вантажів на терито рії України.
У статті 1 Закону України «П ро автомобільний транспорт» передбачено, що автомобільни й перевізник - це фізична аб о юридична особа, яка здійсню є на комерційній основі чи за власний кошт перевезення па сажирів чи вантажів транспор тними засобами.
Автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які упов новажені здійснювати контро ль на автомобільному транспо рті та у сфері безпеки дорожн ього руху, документи, на підст аві яких виконуються пасажир ські перевезення. Зокрема, в с татті 48 Закону України N 2344-III від 05.04.2001 року зазначено, що такими документами для фізичної ос оби, що здійснює вантажні пер евезення на договірних умова х, є: для автомобільного пере візника - ліцензія та докуме нт, що засвідчує використанн я транспортного засобу на за конних підставах, інші докум енти, передбачені законодавс твом України; для водія - посві дчення водія відповідної кат егорії, реєстраційні докумен ти на транспортний засіб, ліц ензійна картка, дорожній лис т, товарно-транспортна накла дна або інший визначений зак онодавством документ на вант аж, інші документи, передбаче ні законодавством України.
Статтею 60 Закону України N 2344-I II від 05.04.2001року передбачено, що з а порушення законодавства пр о автомобільний транспорт, з окрема, за надання послуг з пе ревезень пасажирів та вантаж ів без оформлення документів , перелік яких визначений ста ттею 48 цього Закону, - штраф у ро змірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Від імені центрального орга ну виконавчої влади з питань автомобільного транспорту р озглядати справи про стягнен ня у вигляді штрафів за поруш ення, викладені у цій статті, м ають право посадові особи ур ядового органу державного уп равління з питань контролю н а автомобільному транспорті .
У відповідності до статті 45 Закону України „Про дорожні й рух” медичний огляд провод иться з метою визначення зда тності кандидатів у водії і в одіїв до безпечного керуванн я транспортними засобами. За значений огляд включає: попе редні, періодичні, щозмінні п ередрейсові і післярейсові о гляди, а також позачергові ог ляди, зумовлені необхідністю . Періодичність оглядів, поря док їх проведення і направле ння водіїв на позачергові ог ляди визначаються спільним а ктом спеціально уповноважен ого центрального органу вико навчої влади з питань охорон и здоров'я і Міністерства вну трішніх справ України.
У відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрі в України від 08.11.2006 року №1567 «Про затвердження Порядку здійсн ення державного контролю на автомобільному транспорті» фінансова санкція повинна б ути перерахована суб'єктом г осподарювання на зазначений у постанові рахунок не пізні ше ніж протягом п'ятнадцяти д нів після отримання ним копі ї постанови про застосування фінансових санкцій.
Відповідно до частини 2 ст атті 124 Конституції України юр исдикція судів поширюється н а всі правовідносини, що вини кають в державі. Відповідно д о Рішення Конституційного Су ду України №15-рп/2002 від 09.07.2002 року дане положення слід розуміти так, що право особи (громадяни на України, іноземця, особи бе з громадянства, юридичної ос оби) на звернення до суду за ви рішенням спору не може бути о бмежене законом, іншими норм ативно-правовими актами. Таким чином, право суб' єк та владних повноважень на зв ернення до суду визначено в ч астині 2 статті 124 Конституції України.
В судовому засіданні вста новлено, що 05.06.2009 року працівник ами територіального управлі ння Головної державної інспе кції на автомобільному транс порті в Івано-Франківській о бласті проводилася планова п еревірка ПП „Контек”, за резу льтатами якої виявлено поруш ення вимог законодавства про автомобільний транспорт під час надання послуг з перевез ення вантажу згідно накладно ї № 012396 ВІД 25.05.2009 року, вантажовідп равник - ВАТ „Івано-Франківс ькцемент”, вантажоодержувач - ВАТ „Калуський Міжрайагро постач”. Під час перевірки вс тановлено порушення вимог аб зацу 3 частини 1 статті 60 Закон у України „Про автомобільний транспорт” - надання послу г з перевезення вантажу здій снювалося відповідачем без о формлених документів, а саме : в дорожньому листі № 1/05 відсут ня відмітка лікаря про прохо дження передрейсового медич ного огляду водія за 25.05.2009 року, а також виявлено відсутніст ь ліцензійної картки.
Крім того, слід зазначити, щ о згідно довідки від 17.06.2010 року, виданої територіальним упра влінням Головавтотрансінсп екції в Івано-Франківській о бласті, приватне підприємств о „Контек” не отримувало ліц ензію на право провадження г осподарської діяльності щод о надання послуг з перевезен ня пасажирів і вантажів авто мобільним транспортом.
За результатами перевірки складено акт № 084903, про порушен ня вимог законодавства про а втомобільний транспорт під ч ас надання приватним підприє мством „Контек” послуг з пер евезення вантажу, на підстав і якого 04.06.2009 року начальником т ериторіального управління Г оловної державної інспекції на автомобільному транспорт і в Івано-Франківській облас ті щодо ПП „Контек” винесено постанову № 068451 про застосуван ня штрафних санкцій на суму 170 0 грн. за порушення, передбачен і абзацом 3 частини 1 статті 60 За кону України «Про автомобіль ний транспорт».
Таким чином відповідачем с ума застосованих фінансових санкцій в розмірі 1700 гр ивень на момент розгляду спр ави добровільно не сплачена , а тому підлягає стягненню в с удовому порядку.
На підставі статті 124 Конс титуції України, керуючись с таттей 158-163, 167, 258 Кодексу адмініс тративного судочинства Укра їни, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовол ьнити повністю.
Стягнути з Приватного підприємства „Контек”, АДР ЕСА_1, код ЄДРПОУ НОМЕР_1 в користь Державного бюджету України, рахунок №31110106700002, УДК в м .Івано-Франківську, код плате жу 21081100, МФО - 836014, код одержувача - 20568100, фінансові санкції по по станові № 068451 на суму 1700 гр н. ( одна тисяча сімсот гривень ).
Відповідно до ст атті 186 КАС України, апеляційн а скарга подається до адміні стративного суду апеляційно ї інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оска ржуване судове рішення. Копі я апеляційної скарги одночас но надсилається особою, яка ї ї подає, до суду апеляційної і нстанції.
Апеляційна скарга на поста нову суду першої інстанції п одається протягом деся ти днів з дня її проголошення . У разі застосування судом ча стини третьої статті 160 КАС Ук раїни, а також прийняття пост анови у письмовому проваджен ні апеляційна скарга подаєть ся протягом десяти днів з дня отримання копії постан ови.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбаченому частиною ч етвертою статті 167 КАС України , було повідомлено про можлив ість отримання копії постано ви суду безпосередньо в суді , то десятиденний строк на апе ляційне оскарження постанов и суду обчислюється з наступ ного дня після закінчення п' ятиденного строку з моменту отримання суб' єктом владни х повноважень повідомлення п ро можливість отримання копі ї постанови суду.
Відповідно до ст.254 Кодексу а дміністративного судочинст ва України постанова набирає законної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщ о було подано заяву про апеля ційне оскарження, але апеляц ійна скарга не була подана у с трок, встановлений Кодексом адміністративного судочинс тва України, постанова суду п ершої інстанції набирає зако нної сили після закінчення ц ього строку. У разі подання ап еляційної скарги судове ріше ння, якщо його не скасовано, на бирає законної сили після по вернення апеляційної скарги , відмови у відкритті апеляці йного провадження або набран ня законної сили рішенням за наслідками апеляційного про вадження.
Суддя: /підпис/ Скільський І.І .
Постанова складен а в повному обсязі 20.08.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2010 |
Оприлюднено | 31.08.2010 |
Номер документу | 10899862 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Скільський І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні