Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710 Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
16 лютого 2023 р. справа № 520/12579/21 Суддя Харківського окружного адміністративного суду Біленський О.О., розглянувши матеріали адміністративного позову Головного управління Держпраці у Харківській області (вул. Алчевських, буд.40, м. Харків, 61002, код ЄДРПОУ 39779919) до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА" (вул. Сватівська, буд. 47, м. Куп`янськ, Харківська обл., 63702, код ЄДРПОУ 33002497) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -
В С Т А Н О В И В:
Головне управління Держпраці у Харківській області звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА", в якому просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА", до усунення порушень, шляхом зупинення виробництва (виготовлення), виконання робіт, експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме:
- заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на об`єктах підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті понад 1,3 метра;
- заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт, а саме виконання посадових обов`язків операторами заправних станцій: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 (не пройдено спеціальне навчання);
- зупинити експлуатацію АГЗП, що знаходиться за адресою: Харківська обл.. м. Куп`янськ, вул. Сватівська, буд. 64-Б, а саме: електродвигуни насосів роздавальні шланги, модуль для заправки автомобілів зрідженим газом «Шельф1-10Н1/1/100-1 LPG», зав. №751 2016 року виготовлення, Україна, автоцистерни, манометри, вибухозахищене електроустаткування АГЗП;
- зупинити експлуатацію АЗС, що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Сватівська, буд. 64-Б, а саме: ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 2-1 зав. №3186-110488-1, зав. №3186-110488-2, 2000 року виготовлення, Німеччина, ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 10-5 зав. №8655-97 488-1, зав. №8655-97 488-2, 1996 року виготовлення, Німеччина, ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 2-1 зав. №3447-109050-1, зав. №3447-109050-2, 2000 року виготовлення, Німеччина, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №1, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №2, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №3, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №4, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №5, країна виробник Україна та резервуарної арматури, автоцистерни;
- зупинити експлуатацію АГЗП, що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Бєлова, буд. 40, а саме: об`єктів і засобів підвищеної небезпеки після реконструкції, електродвигуни насосів, роздавальні шланги, газороздавальні шланги, надземний резервуар ЗВР;
- зупинити експлуатацію АЗС, що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Бєлова, буд. 40, а саме: ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 6-3 зав. №8817-101976-1, зав. №8817-101976-2, 1997 року виготовлення, Німеччина, у тому числі електродвигуни паливо-роздавальної колонки, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №1, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №2, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №3, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №4, країна виробник Україна та резервуарної арматури, автоцистерни.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 19.07.2021 року відкрито спрощене провадження в адміністративній справі згідно з положеннями п.10 ч.6 ст.12 та ч.1 ст.257 КАС України, якими унормовано що за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. Відповідно до п.10 ч.6 ст.12 КАС України, для цілей цього Кодексу справами незначної складності є справи, у яких суд дійде висновку про їх незначну складність, за винятком справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 17.09.2021 року зупинено провадження в адміністративній справі №520/12579/21 за адміністративним позовом Головного управління Держпраці у Харківській області (61002, м. Харків, вул. Алчевських, буд.40, код ЄДРПОУ 39779919) до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА" (код ЄДРПОУ 33002497, 63702, Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Сватівська, буд. 47) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) до набрання законної сили судовим рішенням у справі №520/17341/21.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 16.02.2023 року поновлено провадження у справі №520/12579/21 за позовом Головного управління Держпраці у Харківській області (вул. Алчевських, буд.40, м. Харків, 61002, код ЄДРПОУ 39779919) до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА" (вул. Сватівська, буд. 47, м. Куп`янськ, Харківська обл., 63702, код ЄДРПОУ 33002497) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Згідно з положеннями ч.4 ст.229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Відповідно до положень ст.258 КАС України, суд розглядає справи за правилами спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі.
Згідно з положеннями ч.1 та ч.2 ст.262 КАС України, розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі. Розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що на виконання вимог Законів України «Про охорону праці», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», керуючись Положенням про Управління Держпраці у Харківській області, Відповідно до наказу від 12.04.2021 № 452 та направлення від 12.04.2021 № 03.03-03/559 у період з 13.04.2021 по 20.04.2021 посадовими особами Управління Держпраці було проведено планову перевірку Приватного підприємства Торговий дім «ЛІГА» на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Під час проведення планової перевірки ПП ТД «ЛІГА» виявлено 83 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 41 (№ 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 23, 24, 25, 28, 29, 33, 34, 35, 39, 40, 41, 45, 46, 49, 51, 53, 54, 55, 56, 63, 65, 66, 67, 71, 72, 73, 77, 78, 81, 83) на момент подання позову, створюють загрозу життю та здоров`ю людей. Цей факт підтверджується Актом перевірки від 20.04.2021 за № 19-03.03-5319/0188 та приписами від 20.04.2021 р. за № 19-03.03-5319/0188-1275/5319, №19-03.03-5319/0188-1276/5319,№19-03.03-5319/0188-1279/5308,№19-03.03-5319/01881280/5308.Адміністративний позов про застосування заходів реагування подається у зв`язку з виявленням порушень, що несуть загрозу життю та здоров`ю людей, а отже такий позов подано на захист конституційних прав людей на життя та здоров`я.
Представник відповідача надав до суду відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити у задоволенні позовних вимог. В обґрунтування відзиву зазначив, що Наказ Головного управління Держпраці у Харківській області №452 від 12.04.2021 року про проведення заходів державного нагляду (контролю) ПП ТД «Ліга» має посилання на ст.6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Вказані вимоги Закону посадовими особами Держпраці не виконано. Також, ані наказ на проведення перевірки, ані направлення на перевірку не містить будь-яких посилань на вказані в Законі підстави на проведення перевірки. Наказ на проведення перевірки, і посвідчення, на які є посилання в Акті перевірки, містять лише одну адресу, по якої було завдання на проведення перевірки: м. Купянськ, вул. Сватівська. 64-Б. Але Акт містить і іншу адресу, на яку відсутнє було направлення згідно наданим до позову документам: Купянськ, вул.Бєлова, 40. Також, Акт перевірки не містить посилання на копії документів, які були надані представником позивача на адресу Держпраці, які пояснюють неможливість надати відповідні документи, оскільки були вилучені слідчим СУ ГУНП у Харківській області на підставі слідчого судді Київського районного суду м. Харкова по справі №953/4417/21, та на підставі ухвали Шевченківського районного суду м.Києва від 10.12.2020
Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.
Згідно з п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року №96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики України.
Держпраці України входить до системи органів виконавчої влади та забезпечує реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.
Відповідно до п.7 даного Положення Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Наказом Державної служби України з питань праці від 03.08.2018 року №84 затверджено Положення про Управління Держпраці у Сумській області (далі Управління), згідно з пунктом 1 якого, Управління Держпраці є територіальним органом Державної служби України з питань праці, що їй підпорядковується.
Відповідно до вимог статті 38 Закону України «Про охорону праці» державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі Закон №877-V) державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Згідно з підпунктом 16 пункту 4 Положення про Управління Держпраці відповідно до покладених на нього завдань, серед іншого здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства у сфері охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань:
-забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;
-монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
-безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;
-виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів;
-організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань.
Управління Держпраці в межах своєї компетенції, територіальної приналежності суб`єктів господарювання, на підставі доручення Прем`єр - Міністра України проводило позапланові перевірки об`єктів підвищеної небезпеки, в тому числі об`єктів ПП ТД «Ліга», на предмет дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. На цій підставі було видано Наказ №452 від 12.04.2021 про проведення перевірки дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки об`єктів ПП ТД «Ліга».
Направлення на проведення перевірки від 12.04.2021 №03.03-03/559 було вручено директору ПП ТД «Ліга».
За результатами перевірки інспекторами праці було складено Акт від 20.04.2021 №19-03.03-5319/0188. 20.04.2021 Головним управлінням Держпраці у Харківській області були прийняти Приписи №19-03.03-5319/0188-1275/5319 від 20.04.2021 року, №19-03.03-5319/0188-1276/5319 від 20.04.2021 року, №19-03.03-5319/0188-1279/5319 від 20.04.2021 року, №19-03.03-5319/0188-1280/5319 від 20.04.2021 року про усунення виявлених порушень законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення
Під час проведення планової перевірки ПП ТД «ЛІГА» виявлено 83 порушень нормативно-правових актів з охорони праці, з яких 41 (№ 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 16, 23, 24, 25, 28, 29, 33, 34, 35, 39, 40, 41, 45, 46, 49, 51, 53, 54, 55, 56, 63, 65, 66, 67, 71, 72, 73, 77, 78, 81, 83) на момент подання позову, створюють загрозу життю та здоров`ю людей.
Відповідачем не спростовано наявність вказаних порушень, встановлених актом перевірки. Також, матеріали справи не містять жодного доказу щодо відсутності наведених порушень.
Статтею 4 Закону України «Про охорону праці» визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.
Відповідно до ч.5 статті 4 Закону №877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Відповідно до ч. 7 статті 7 Закону №877-V на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позивач наділений відповідними повноваженнями державного нагляду (контролю) у сфері охорони праці, у тому числі повноваженнями застосування до суб`єктів господарювання певних заходів реагування (зокрема, складання приписів, протоколів, розпоряджень про усунення виявлених порушень вимог охорони праці).
Згідно з положеннями частини 7 статті 7 Закону №877-V, на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.
Представником відповідача не доведено під час розгляду справи усунення порушень, та як наслідок з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров`ю людей у суду наявні підстави для заборони виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно до ч.1 ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування (ч.1 ст.73 КАС України).
Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ч.2 ст.74 КАС України).
Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи (ст.75 КАС України).
Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (ч.1 ст.76 КАС України).
Відповідно до приписів ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.
Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.
Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
При цьому, суд не наділений повноваженнями органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд (контроль), та регулювання у сфері діяльності, пов`язаної з об`єктами підвищеної небезпеки, які в свою чергу є дискреційними.
Разом з тим, відповідач не позбавлений можливості звернутись до позивача з відповідною заявою про усунення встановлених порушень для проведення повторної перевірки.
Отже, в даному випадку належним доказом усунення відповідачем порушень, які встановлені позивачем, є акт перевірки (складений повторно), в якому має бути зазначено про відсутність порушень, які створюють загрозу життю працюючих.
З огляду на вищевикладене суд приходить до висновку, що відповідач, виконуючи роботи підвищеної небезпеки та експлуатуючи машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки з порушенням встановлених правил, створив небезпечні умови, а тому виявлені порушення законодавства про охорону праці спричиняють загрозу життю та здоров`ю людей, доказів протилежного відповідач до суду не надав.
Відповідно до норм ст.3 Закону №877-V, державний нагляд (контроль) здійснюється, зокрема, за принципом пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров`я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями у сфері господарської діяльності.
Згідно з положеннями ч.11 ст.7 Закону №877-V, у разі виконання в повному обсязі та у встановлений строк припису, розпорядження, рішення, іншого розпорядчого документа про усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу нагляду (контролю), фінансові та адміністративні санкції, заходи реагування до суб`єкта господарювання, його посадових осіб не застосовуються.
З огляду на наявність в матеріалах справи доказів, які свідчать про те, що відповідачем не усунуті порушення вимог законодавства, які створюють загрозу життю та здоров`ю людей, зафіксовані у акті перевірки, суд приходить до висновку, що наявні підстави для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду до до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА" до усунення порушень.
Суд зазначає, що предметом у даній справі є саме застосування заходів реагування у сфері державного нагляду, а не правомірність проведення перевірки та винесення приписів про усунення встановлених актом перевірки порушень.
Окремо суд зазначає, що відповідно до положень ч.5 ст.4 Закону №877-V, виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч.1 та ч.2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За приписами ч.1 ст.77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 КАС України.
Зважаючи на встановлені у справі обставини та, з огляду на приписи норм чинного законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог та наявність підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду.
Судові витрати підлягають розподілу відповідно до приписів ст.139 КАС України.
Керуючись ст.ст. 19, 139, 241-247, 250, 255, 293, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Головного управління Держпраці у Харківській області (вул. Алчевських, буд.40, м. Харків, 61002, код ЄДРПОУ 39779919) до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА" (вул. Сватівська, буд. 47, м. Куп`янськ, Харківська обл., 63702, код ЄДРПОУ 33002497) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Приватного підприємства Торговий дім "ЛІГА" (вул. Сватівська, буд. 47, м. Куп`янськ, Харківська обл., 63702, код ЄДРПОУ 33002497), а саме:
- заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт на об`єктах підвищеної небезпеки, а саме: виконання робіт на висоті понад 1,3 метра;
- заборонити суб`єкту господарювання виконання робіт, а саме виконання посадових обов`язків операторами заправних станцій: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 (не пройдено спеціальне навчання);
- зупинити експлуатацію АГЗП, що знаходиться за адресою: Харківська обл.. м. Куп`янськ, вул. Сватівська, буд. 64-Б, а саме: електродвигуни насосів роздавальні шланги, модуль для заправки автомобілів зрідженим газом «Шельф1-10Н1/1/100-1 LPG», зав. №751 2016 року виготовлення, Україна, автоцистерни, манометри, вибухозахищене електроустаткування АГЗП;
- зупинити експлуатацію АЗС, що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Сватівська, буд. 64-Б, а саме: ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 2-1 зав. №3186-110488-1, зав. №3186-110488-2, 2000 року виготовлення, Німеччина, ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 10-5 зав. №8655-97 488-1, зав. №8655-97 488-2, 1996 року виготовлення, Німеччина, ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 2-1 зав. №3447-109050-1, зав. №3447-109050-2, 2000 року виготовлення, Німеччина, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №1, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №2, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №3, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №4, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №5, країна виробник Україна та резервуарної арматури, автоцистерни;
- зупинити експлуатацію АГЗП, що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Бєлова, буд. 40, а саме: об`єктів і засобів підвищеної небезпеки після реконструкції, електродвигуни насосів, роздавальні шланги, газороздавальні шланги, надземний резервуар ЗВР;
- зупинити експлуатацію АЗС, що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Куп`янськ, вул. Бєлова, буд. 40, а саме: ПРК "Dresser WAYNE" тип 587 6-3 зав. №8817-101976-1, зав. №8817-101976-2, 1997 року виготовлення, Німеччина, у тому числі електродвигуни паливо-роздавальної колонки, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №1, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №2, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №3, країна виробник Україна, стальний зварний горизонтальний резервуар РГС №4, країна виробник Україна та резервуарної арматури, автоцистерни.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення, з урахуванням приписів п.3 Прикінцевих положень КАС України.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення (ухвали) суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя Біленський О.О.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.02.2023 |
Оприлюднено | 20.02.2023 |
Номер документу | 109022641 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо охорони праці |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Біленський О.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні