Ухвала
від 30.01.2023 по справі 761/3183/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/3183/23

Провадження № 1-кс/761/2279/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 січня 2023 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , детектива ОСОБА_3 , розглянувши клопотання старшого детектива другого відділу детективів підрозділу детективів із захисту економіки у сфері надання фінансових послуг Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні №72022000400000013 від 21.10.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, про надання дозволу на проведення обшуку,

встановив:

Враховуючи, що складання судового рішення у формі ухвали вимагає значного часу, суд має право обмежитися складанням і оголошенням його резолютивної частини.

Повний текст ухвали буде оголошений 15 год. 50 хв. 31.01.2023 року.

Керуючись ч.2 ст. 376КПК України, слідчий суддя,

ухвалив:

Клопотання старшого детектива другого відділу детективів підрозділу детективів із захисту економіки у сфері надання фінансових послуг Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 - задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку за місцем знаходження приміщень ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164) розташованих за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, буд. 97, які відповідно з інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно на праві комунальної власності належать Сумській міській раді (код ЄДРПОУ:23823253) з метою відшукування та вилучення речей, предметів, знарядь та документів, а саме:

-статут ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164);

-накази про призначення посадових осіб ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164);

-інструкції посадових осіб ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164);

-положення про відділи ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164);

-договори укладені між замовником ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164) та виконавцем ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» (ЄДРПОУ 35800585) на виконання поточних середніх ремонтів автомобільних доріг місцевого значення Сумської області, а саме: договір про надання послуг №1ПС/К-МД/2610 від 25.06.2021, договір про надання послуг №2ПС/К-МД/2610 від 25.05.2021, договір про надання послуг №9ПС/К-МД/2610 від 27.07.2021, договір №10Пс-МД/2610 від 03.08.2021, договір №11Пс-МД/2610 від 03.08.2021, договір №13Пс-МД/2610 від 03.08.2021, договір №33Пс-МД/2610 від 21.09.2022, договір №39-Пс-МД/2610 від 25.10.2021, договір №49-Пс/К-МД/2610 від 25.10.2021, додаткові угоди до вказаних договорів, проектно-кошторисна документація, експертні звіти на проектну кошторисну документацію, дефекті акти, договірні ціни, договори підряду, план фінансування послуг, локальний кошторис, загальновиробничі витрати, відомість ресурсів, платіжні документи (банківські виписки), документів щодо виділення грошових коштів на проведення ремонтних робіт, документації по державній закупівлі робіт, протоколів комісій, які здійснювали державні закупівлі, графік виконання робіт, виконавча схема, креслення, підсумкові відомості ресурсів до договірної ціни, виконавчу документацію до договорів, загальні журнали виконання робіт, акти на закриття прихованих робіт, акти приймання виконаних будівельних робіт за формами КБ-2в, довідки вартості виконаних будівельних робі за формами КБ-3, всі додатки до них підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей накладних на придбання матеріалів, товарно-транспортних накладних, договорів з поставки асфальтобетону, паспортів на асфальтобетонну суміш, сертифікатів відповідності, документів технічного нагляду, авторського нагляду (тендерна документація, договір про надання послуг з технічного нагляду), документів науково-технічного супроводу на етапі проектування об`єкту будівництва (договір, програма науково-технічного супроводу та науково-технічна документація, розроблена у відповідності до виконання договору (проект), акт приймання-передачі науково-технічної документації, документи щодо проходження експертизи науково-технічної документації (проекту) та ін., актів (протоколів) відібрання проб матеріалів та проб асфальтобетону з об`єкту будівництва, висновків та звітів лабораторних випробувань, фінансово-господарської документації, щодо проведення лабораторних випробувань з боку замовника та підрядника, дозвільних документів, щодо вводу об`єкту будівництва у експлуатацію, списків осіб, задіяних при виконанні ремонтних робіт, списків автомобільного та спеціального транспорту, який був залучений при виконанні робіт, актів перевірок, прихованих робіт, актів вирубок, протоколів, звітів та інших документів щодо лабораторних випробувань, переписки з підрядником де представниками технічного нагляду зафіксовані порушення, які допустив підрядник під час виконання робіт з ремонту (неякісні роботи), документів щодо усунення цих порушеньта інші наявні документи, які стосуються виконання робіт по зазначеним договорам, наказів та посадових інструкцій осіб, які були задіяні у проведенні закупівель (тендерна комісія), та проведенні і організації ремонту (директори, особи відповідальні за проведення ремонту на ділянці дороги («Бригадир»), особи відповідальні за виготовлення асфальтобетонної суміші на асфальтобетонному заводі), копій їх особистих документів, тощо.

-договори укладені між замовником ДП «Дороги Сумщини» (ЄДРПОУ 42524164) та виконавцем ТОВ «Дорком Холдинг» (ЄДРПОУ 39338477) на виконання дрібного поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумської області, а саме: Договір про надання послуг №153ПД/К/Р-2610МД від 01.11.2022; Договір про надання послуг №152ПД/К/Р-2610МД від 01.11.2022; Договір про надання послуг №103ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №102ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022;Договір про надання послуг №101ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №100ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022;Договір про надання послуг №99ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №98ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №97ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №96ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №95ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №94ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №93ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №92ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №91ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №90ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №89ПД/К/Р-2610МД від 09.08.2022; Договір про надання послуг №74ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №81ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №80ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №79ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №78ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №77ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №76ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №75ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №74ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №73ПД/К/Р-2610МД від 01.08.2022; Договір про надання послуг №35ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №37ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №36ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №35ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №34ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №33ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №32ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №31ПД/К/Р-2610МД від 25.07.2022; Договір про надання послуг №26ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №25ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №24ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №23ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №22ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №21ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №20ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №19ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №18ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №17ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №16ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №15ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №14ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №13ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №12ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №11ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №10ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022; Договір про надання послуг №09ПД/К/Р-2610МД від 22.07.2022, додаткові угоди до вказаних договорів, проектно-кошторисна документація, експертні звіти на проектну кошторисну документацію, дефекті акти, договірні ціни, договори підряду, план фінансування послуг, локальний кошторис, загальновиробничі витрати, відомість ресурсів, платіжні документи (банківські виписки), документів щодо виділення грошових коштів на проведення ремонтних робіт, документації по державній закупівлі робіт, протоколів комісій, які здійснювали державні закупівлі, графік виконання робіт, виконавча схема, креслення, підсумкові відомості ресурсів до договірної ціни, виконавчу документацію до договорів, загальні журнали виконання робіт, акти на закриття прихованих робіт, акти приймання виконаних будівельних робіт за формами КБ-2в, довідки вартості виконаних будівельних робі за формами КБ-3, всі додатки до них підсумкові відомості ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт, акти прийому-передачі товарно-матеріальних цінностей накладних на придбання матеріалів, товарно-транспортних накладних, договорів з поставки асфальтобетону, паспортів на асфальтобетонну суміш, списки осіб, задіяних при виконанні ремонтних робіт, списків автомобільного та спеціального транспорту, який був залучений при виконанні робіт, сертифікатів відповідності, документів технічного нагляду, авторського нагляду (тендерна документація, договір про надання послуг з технічного нагляду), документів науково-технічного супроводу на етапі проектування об`єкту будівництва (договір, програма науково-технічного супроводу та науково-технічна документація, розроблена у відповідності до виконання договору (проект), акт приймання-передачі науково-технічної документації, документи щодо проходження експертизи науково-технічної документації (проекту) та ін., актів (протоколів) відібрання проб матеріалів та проб асфальтобетону з об`єкту будівництва, висновків та звітів лабораторних випробувань, фінансово-господарської документації, щодо проведення лабораторних випробувань з боку замовника та підрядника, дозвільних документів, щодо вводу об`єкту будівництва у експлуатацію, актів перевірок, прихованих робіт, актів вирубок, протоколів, звітів та інших документів щодо лабораторних випробувань, переписки з підрядником де представниками технічного нагляду зафіксовані порушення, які допустив підрядник під час виконання робіт з ремонту (неякісні роботи), документів щодо усунення цих порушеньта інші наявні документи, які стосуються виконання робіт по зазначеним договорам, наказів та посадових інструкцій осіб, які були задіяні у проведенні закупівель (тендерна комісія), та проведенні і організації ремонту (директори, особи відповідальні за проведення ремонту на ділянці дороги («Бригадир»), особи відповідальні за виготовлення асфальтобетонної суміші на асфальтобетонному заводі), копій їх особистих документів, тощо.

-усіх наявних документів щодо участі ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» в публічних закупівлях з експлуатаційного утримання автомобільних доріг місцевого значення Сумської області, проведених ДП «Дороги Сумщини» у період з вересня по грудень 2022 року (ідентифікатори публічних закупівель в електронній системі ДП «Прозорро»: UA-2022-09-30-005958-a, UA-2022-09-30-005557-a, UA-2022-09-30-004887-a).

В іншій частині клопотання - відмовити.

Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її постановлення та надає право на проникнення до приміщення лише один раз.

При виконанні даної ухвали відповідно до ч.2, 3, 9 ст. 236 КПК України обшук житла чи іншого володіння особи на підставі ухвали слідчого судді повинен відбуватися в час, коли завдається найменша шкода звичайним заняттям особи, яка ними володіє, якщо тільки слідчий, прокурор не вважатиме, що виконання такої умови може суттєво зашкодити меті обшуку.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя:

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.01.2023
Оприлюднено19.02.2024
Номер документу109032377
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —761/3183/23

Ухвала від 30.01.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Саадулаєв А. І.

Ухвала від 30.01.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Саадулаєв А. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні