Ухвала
від 17.02.2023 по справі 481/299/23
НОВОБУЗЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 481/299/23

Провадж.№ 1-кс/481/216/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.02.2023 року Слідчий суддя Новобузького районного суду Миколаївської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Новому Бузі, Миколаївської області клопотання прокурора Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до документів, за матеріалами досудового розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42023152030000006 від 24.01.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченогост. 191 ч.4 КК України,

Встановила:

До слідчого судді Новобузького районного суду Миколаївської області надійшло клопотання прокурора Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №42023152030000006 від 24.01.2023 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст.191 ч.4КК України про тимчасовий доступ до документів.

Клопотання обґрунтоване тим, що у провадженні СВ ВП № 1 Баштанського ВП ГУНП в Миколаївській області перебуває кримінальне провадження № 42023152030000006 від 23.01.2023 року за фактом привласнення, розтрати або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене за попередньою змовою групою осіб вчинено в умовах воєнного стану, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.

Так, Казанківським відділом Баштанської окружної прокуратури проведено моніторинг відомостей єдиного веб-порталу використана публічних коштів та електронної системи публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо використання бюджетних коштів на території ІНФОРМАЦІЯ_2 та ІНФОРМАЦІЯ_3 в частині витрачання коштів для організації харчування в підпорядкованих закладах освіти.

Відповідно до ст. 56 Закону України «Про освіту» органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім`ям», дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) чи фахової передвищої освіти; осіб інших категорій, визначених законодавством та/або рішенням органу місцевого самоврядування.

Загалом ІНФОРМАЦІЯ_2 упродовж 2022 року укладено 52 договори із 6 особами про закупівлю продуктів харчування, а саме з:

?ФОП ОСОБА_4 на суму 23921,63 грн. (фактично сплачено 23921.63 грн)

?ФОП ОСОБА_5 на суму 193500,00 грн. (фактично сплачено 59640,00 грн)

?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » на суму 540749,00 грн. (фактично сплачено 35459,09 грн.)

?ФОП ОСОБА_6 на суму 512056,47 грн. (фактично сплачено 512056,47 грн.)

?ФОП ОСОБА_7 на суму 86016,27 грн. (фактично сплачено 86016,27 грн.)

?ФОП ОСОБА_8 на суму 1046400,00 грн. (фактично сплачено 64248,68 грн.)

Так, ІНФОРМАЦІЯ_2 до 24.02.2022 року укладено 10 договорів (1 договір укладено у березні 2022 року після оскарження учасниками тендеру рішення щодо визначення переможця):

1.ФОП ОСОБА_9 (ІПН НОМЕР_1 ) №1 від 13.01.2022 грн. 23921,63 грн. Картопля 1913,730 кг 20.01.2022 - 23921,63 грн.

2.ФОП ОСОБА_5 (ІПН НОМЕР_2 ) № 5 від 27.01.2022 року 193500,00грн. Хліб білий з пшеничного борошна 9800шт, Рулети з начинкою 300кг, Булочки з начинкою 300 кг 23.05.2022-40492,02грн, 23.05.2022 - 19147,98 грн.

3.ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) №8 від 08.02.2022 (розірвано у зв`язку із відсутністю потреби за даними прозоро) 48750,00 грн. Сметана 21% 560кг. 23.05.2022 - 313,20 грн. 23.05.2022 1183,20 грн., 23.05.2022 - 1252,80 грн.

4.TOB « ІНФОРМАЦІЯ_4 »№ 9 від 08.02.2022 (додаткова угода №1 від 28.11.2022 про розірвання договору у зв`язку із відсутністю потреби) 159000,00 грн. Молоко коров`яче питне пастеризоване 2,5% 4000кг 23.05.2022 - 2464,50грн. 23.05.2022 - 3060,75грн. 23.05.2022 - 4611,00грн.

5.ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » №15 від 10.02.2022 (розірвано у зв`язку із відсутністю потреби за даними прозоро) 200000,00грн Масло вершкове фасоване 0,200г 5000 шт 23.05.2022- 2800,00 грн. 23.05.2022 - 5200,00 грн. 23.05.2022 - 6600,00грн.

6.ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » №18 від 23.02.2022 132999,00грн. Сир кисломолочний 9% 400гр 900кг. Сир твердий голандський 50% в сухій речовині 240 кг 23.05.2022 - 1476,60грн. 23.05.2022 - 2756,32грн. 23.05.2022 - 3740,72грн.

7.ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_4 ) №10 від 09.02.2022 (додаткова угода №1 зменшення обсягу до 1000 кг та збільшення вартості за одиницю до 98,45 грн, загальна вартість 98450,00 грн) (додаткова угода № 2 від 29.11.2022 розірвано договір у зв`язку із відсутністю потреби) 161100,00 грн. Риба Хек заморожена 1800кг 02.05.2022 - 3490,50 грн. 02.05.2022 - 3535,25 грн. 02.05.2022 - 5101,50 грн.

8.ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_4 ) №11 від 09.02.2022 (додаткова угода №1 зменшення обсягу та збільшення вартості одиниці товару, додаткова угода №2 від 29.11.2022 розірвано договір у зв`язку із відсутністю потреби) 186300,00 грн. Початково. Капуста 3500кг. Буряк 2000 кг. Морква 2200кг. Цибуля 2500 кг. Помідори свіжі 100 кг. Огірки свіжі 100 кг. Часник 40 кг. Зелень 50 кг. Салатний перець 50 кг. Кабачки 50 кг. Гарбуз 50 кг. Яблука 1400 кг. Лимони 80 кг. Апельсин 80 кг. Банани 80 кг. 02.05.2022 - 5683,50 грн. 02.05.2022 - 9608,35 грн. 02.05.2022 - 11741,58 грн.

9.ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_4 ) №12 від 09.02.2022 (додаткова угода №1 зменшено обсяги товару та збільшено ціну на одиницю, додаткова угода №2 від 29.11.2022 розірвано договір у зв`язку із відсутністю потреби) 152000,00грн Борошно вищого ґатунку 1200 кг., Гречка 800 кг., Рис 1100 кг., Пшоно 300 кг., Ячмінна крупа 500 кг., Пшенична яра крупа 500 кг., Вівсяна крупа геркулес 400 кг., Манка 400 кг., Перлова крупа 200 кг., Арнаутка 500 кг., Кукурудзяна крупа 250 кг 02.05.2022 - 4636,00 грн. 02.05.2022 7999,00 грн. 02.05.2022 - 12453.00 грн.

10.ФОП ОСОБА_8 (ІПН НОМЕР_4 ) №20 від 28.03.2022 (додатковою угодою № 1 від 29.11.2022 договір розірвано у зв`язку із відсутністю потреби) 547000.00 грн. Печінка куряча свіжозаморожена 400 кг. Куряче філе (свіже чи охолоджене) 3800 кг - Оплати відсутні

Вказані договори (окрім договору з ФОП ОСОБА_9 ) в повному обсязі не виконано у зв`язку із відсутністю потреби у продуктах харчування, та як наслідок розірвано сторонами.

Відповідно до інформації ІНФОРМАЦІЯ_5 № 16-02-20 від 14.01.2023 на території Казанківської територіальної громади з 24.02.2022 заклади загальної середньої освіти працюють за дистанційною формою навчання, а в закладах дошкільної освіти освітній процес призупинено, харчування в закладах загальної середньої освіти та закладах дошкільної освіти не здійснювалося. Крім цього, до вказаної відповіді додано копію інформації ІНФОРМАЦІЯ_2 № 02-03-7/3/198 від 06.01.2023, в якій зазначено аналогічну інформацію.

Водночас моніторингом єдиного веб-порталу використаня публічних коштів та електронної системи публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_6 встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 після 24.02.2022, не зважаючи на відсутність потреби укладалися договори щодо поставки продуктів харчування, а саме: 27.04.2022 із ФОП ОСОБА_7 укладено 13 договорів щодо поставки продуктів харчування на загальну суму 8601627 грн., які перераховано в повному обсязі 03.05.2022; з 23.05.2022 по 16.12.2022 із ФОП ОСОБА_6 укладено 29 договорів щодо поставки продуктів харчування на загальну суму 512056,47 грн., які перераховано в повному обсязі (фактично оплата здійснювалася у строк до 15 днів після підписання договорів, зокрема за договорами укладеними 23.05.2022 та 26.05.2022 кошти в сумі 350441,53 грн. перераховано 09.06.2022, за договором від 10.08.2022 кошти в сумі 33742,08 грн. перераховано 19.08.2022, за договорами укладеними 16.12.2022 кошти в сумі 127872,86 грн. перераховано 28.12.2022).

Водночас, опрацюванням договорів встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 із ФОП ОСОБА_6 23.05.2022 укладалися договори №41 (сир кисломолочний, сир твердий) на суму 36689,50 грн., № 42 (вершкове масло) на суму 37577,21 грн, № 43 (сметана) на суму 5348,00 грн., за результатами яких ФОП ОСОБА_6 перераховано кошти в повному обсязі на 09.06.2022. Однак, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » відповідно до договорів №8 від 08.02.2022 (сметана) на суму 48750,00 грн., №15 від 10.02.2022 (масло вершкове) на суму 200000,00 грн. та №18 від 23.02.2022 (сир кисломолочний, сир твердий) на суму 132999,00 грн., зобов`язаний поставляти упродовж 2022 року аналогічну продукцію. Проте договори із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » ІНФОРМАЦІЯ_2 розірвано у зв`язку із відсутністю потреби.

Крім цього, 23.05.2022 ІНФОРМАЦІЯ_2 укладено договір із ФОП ОСОБА_6 щодо закупівлі курячого філе вагою 290,86 кг на суму 32576.32 грн. (сплачено в повному обсязі 09.06.2022), в той час як раніше із ФОП ОСОБА_8 укладено договір № 20 від 28.03.2022 щодо закупівлі курячого філе вагою 3800 кг, який розірвано у зв`язку із відсутністю потреби.

Також, із ФОП ОСОБА_6 укладено договір №46 від 23.05.2022 про закупівлю продуктів харчування (Борошно, рис, крупа гречка, крупа арнаутка, пшоно, ячнева крупа, манка, вівсянка, перловка, кукурудзяна крупа, горох) на суму 39870,00 грн. (сплачено в повному обсязі 09.06.2022), при цьому раніше 09.02.2022 відділом освіти укладено договір №12 із ФОП ОСОБА_8 щодо поставки аналогічних товарів, який розірвано у зв`язку із відсутністю потреби.

Враховуючи викладене, у сторони обвинувачення, наявні достатні підстави вважати, що службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_2 з 24.02.2022 року попри відсутність освітнього процесу за денною формою навчання та відсутності харчування у закладах освіти на території Казанківської територіальної громади, ймовірно безпідставно постачальникам перераховувалися бюджетні кошти за продукти харчування, подальше використання яких невідоме.

Беручи до уваги викладене, в ході досудового розслідування виникла необхідність у отриманні оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 щодо організації харчування в зазначеному закладі освіти упродовж 2022 року.

Так, для проведення подальшого досудового розслідування необхідні:

акти прийому-передачі продуктів харчування (від постачальника до замовника або закладу освіти, від замовника до закладу освіти), заявки від закладів освіти на поставку продуктів харчування ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ФОП ОСОБА_4 ; щоденні списки здобувачів освіти, що забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням, у тому числі здобувачів освіти, які мають особливі дієтичні потреби (починаючи з 24.02.2022 по 31.12.2022); накази про організацію харчування; журнал щоденного обліку здобувачів освіти/дітей, які харчуються; журнал здоров`я працівників їдальні (харчоблоку); примірне чотиритижневе сезонне меню, щоденне меню, меню- розклад, технологічна документація на страви та вироби; журнал обліку виконання норм харчування; бракеражний журнал харчових продуктів, що надійшли від постачальника харчових продуктів; бракеражний журнал готових страв, виготовлених закладом освіти або дитячим закладом оздоровлення та відпочинку самостійно, та/або оператором ринку харчових продуктів, який надає послуги з харчування безпосередньо в їдальні (харчоблоці) такого закладу (аутсорсинг); бракеражний журнал готових страв, що надійшли від оператора ринку харчових продуктів, який падає послуги з харчування (кейтеринг); повні анкетні дані (прізвище ім`я та по-батькові, рік народження, місце реєстрації та фактичного проживання, серія та номер; документа, що посвідчує особу, засоби зв`язку та інше) здобувачів освіти, працівників закладів освіти, установ освіти, наукових установ, які в період воєнного стану забезпечувалися безоплатним харчуванням, а також письмові заяви таких осіб про забезпечення безоплатним харчуванням; товарно-транспортні накладні чи/або накладні на відпуск товару від ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ФОП ОСОБА_4 , а також супроводжувальних документів на продукти харчування, що підтверджують його походження, якість та наявність яких вимагається чинним законодавством України.

Підставою вважати, що вказані документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 є те що закупівля продуктів харчування здійснювалася ІНФОРМАЦІЯ_2 , який відповідно до законодавства здійснює організацію безоплатного харчування здобувачів освіти, а відповідно до вимог Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою КМУ №305 від 24.03.2021 в закладах освіти повинні бути вищевказані документи.

Відомості, що містяться у зазначених документах мають вирішальне значення для проведення подальшого досудового розслідування, можуть бути використані як доказ факту можливого безпідставного перераховування постачальникам бюджетних коштів за продукти харчування, подальше використання яких невідоме.

Беручи доуваги викладене,в ходідосудового розслідуваннявиникла необхідністьу отриманнідокументів таречей,які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Прокурор в судове засідання не з`явився, надав заяву, в якій просить розглянути клопотання за його відсутності і задовольнити клопотання. Крім того в клопотанні зазначив про доцільність розгляду клопотання без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_2 , оскільки є реальна загроза зміни або знищення документів.

Відповідно до ч.2ст. 163 КПК Україниклопотання прокурора розглядалося без виклику представника ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Оскільки клопотання розглянуто за відсутності сторін, відповідно до ч. 4ст. 107 КПК України, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження у суді не здійснюється.

Вивчивши клопотання та надані прокурором копії документів з матеріалів кримінального провадження за № 42023152030000006, слідчий суддя дійшов такого висновку.

Тимчасовий доступ до речей і документів - це один із видів забезпечення кримінального провадження, який полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Застосування такого заходу не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування цього заходу забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконано завдання, для досягнення якого слідчий, прокурор звернувся із клопотанням.

Інформація в ряді документів, тимчасовий доступ до якої просить надати прокурор, відповідно до п. 8 ч. 1 ст.162КПК України(персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних) належить до охоронюваної законом таємниці.

Як на правову підставу для звернення до суду з клопотанням про надання доступу до речей і документів, прокурор покликався на ст.ст. 159-163 КПК України, в обґрунтування необхідності застосування такого заходу вказав, що витребовувані документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та те, що іншими способами неможливо довести обставини вчинення злочину.

Згідно з витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження вбачається, що 24.01.2023 року внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст.191 ч.4 КК України, кримінальне провадження № 42023152030000006.

Так, наявність вказаних документів сприятиме досягненню повноти, всебічності та неупередженості розслідування, відповідає цілям і меті кримінального провадження. Відтак, документи (інформація), доступ до яких необхідно отримати, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, та можуть бути використані як докази в даному кримінальному провадженні.

Відповідно до ч. 5ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ч.6ст.163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

З огляду на вищевикладене, в рамках досудового розслідування вказаного кримінального провадження виникла необхідність у застосуванні одного із видів забезпечення кримінального провадження, а саме у проведенні тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , так як під час досудового розслідування іншим шляхом отримати зазначену інформацію неможливо, оскільки володілець даних документів відмовив у їх наданні прокурору.

Вищезазначена інформація по даному кримінальному провадженні може містити безпосередні відомості (докази), які можуть підтверджувати або спростовувати факт розтрати, привласнення або заволодіння бюджетними коштами.

Враховуючи зібрані матеріали та зважаючи на вищевикладене суд вважає, що дане клопотання відповідає вимогам ст.160КПКУкраїни та підлягає до задоволення. Необхідні документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 та мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні; відомості, що містяться в цих документах можуть бути використані як докази; іншими способами довести обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні за ст. 366-3КПК України, неможливо. Тому наявні усі, передбачені ст.ст.132,163 КПК України, підстави до надання тимчасового доступу до документів, з можливістю вилучення їх, оскільки вилучення необхідне для досягнення мети тимчасового доступу.

Керуючись ст.ст.131,132,159-166 КПК України, слідчий суддя

Постановила:

Клопотання прокурора Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до документів - задовольнити.

Надати прокурорам у кримінальному провадженні № 42023152030000006 від 24.01.2023 року за ч. 4 ст. 191 КК України : начальнику Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_10 ; прокурорам Казанківського відділу Баштанської окружної прокуратури Миколаївської області ОСОБА_11 та ОСОБА_3 ; а також слідчим у кримінальному провадженні № 42023152030000006 : начальнику СВ ВП №1 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_12 , старшому слідчому СВ ВП №1 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_13 , та слідчим СВ ВП №1 Баштанського РВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_14 , ОСОБА_15 та ОСОБА_16 тимчасовий доступдо документівз можливістювилучення оригіналів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_5 , юридична адреса: АДРЕСА_1 (директор ОСОБА_17 ), а саме до наступних документів:

акти прийому-передачі продуктів харчування (від постачальника до замовника або закладу освіти, від замовника до закладу освіти), заявки від закладів освіти на поставку продуктів харчування ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ФОП ОСОБА_4 ;

щоденні списки здобувачів освіти, що забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням, у тому числі здобувачів освіти, які мають особливі дієтичні потреби (починаючи з 24.02.2022 по 31.12.2022);

накази про організацію харчування;

журнал щоденного обліку здобувачів освіти/дітей, які харчуються

журнал здоров`я працівників їдальні (харчоблоку);

примірне чотиритижневе сезонне меню, щоденне меню, меню- розклад, технологічна документація на страви та вироби;

журнал обліку виконання норм харчування;

бракеражний журнал харчових продуктів, що надійшли від постачальника харчових продуктів;

бракеражний журнал готових страв, виготовлених закладом освіти або дитячим закладом оздоровлення та відпочинку самостійно, та/або оператором ринку харчових продуктів, який надає послуги з харчування безпосередньо в їдальні (харчоблоці) такого закладу (аутсорсинг);

бракеражний журнал готових страв, що надійшли від оператора ринку харчових продуктів, який падає послуги з харчування (кейтеринг);

повні анкетні дані (прізвище ім`я та по-батькові, рік народження, місце реєстрації та фактичного проживання, серія та номер

документа, що посвідчує особу, засоби зв`язку та інше) здобувачів освіти, працівників закладів освіти, установ освіти, наукових установ, які в період воєнного стану забезпечувалися безоплатним харчуванням, а також письмові заяви таких осіб про забезпечення безоплатним харчуванням;

товарно-транспортні накладні чи/або накладні на відпуск товару від ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_5 , ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ФОП ОСОБА_4 , а також супроводжувальних документів на продукти харчування, що підтверджують його походження, якість та наявність яких вимагається чинним законодавством України.

Строк дії ухвали до 17.04.2023 року.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала в апеляційному порядку не оскаржується.

Суддя

СудНовобузький районний суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення17.02.2023
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109035889
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —481/299/23

Ухвала від 04.04.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 20.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 17.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

Ухвала від 17.02.2023

Кримінальне

Новобузький районний суд Миколаївської області

Уманська О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні