Рішення
від 20.02.2023 по справі 200/16352/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20 лютого 2023 року Справа№200/16352/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Череповського Є.В., розглянувши у письмовому провадженні за правилами загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Головного управління ДПС у Донецькій області (далі Позивач) до фізичної особи підприємця ОСОБА_1 (далі Відповідач, ФОП ОСОБА_1 ) про стягнення податкового боргу у сумі 211 685,94 грн. та зустрічний позов фізичної особи підприємця ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними і скасування податкового повідомлення - рішення від 16.04.2021 року № 387804-2410-0515, податкової вимоги від 28.07.2021 року № 0029163-1307-0515,-

ВСТАНОВИВ:

Головне управління ДПС у Донецькій області (87515, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Італійська, 59, ЄДРПОУ ВП: 44070187) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до фізичної особи підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ), відповідно до якої просив суд стягнути з фізичної особи підприємця ОСОБА_1 податковий борг в розмірі 211 685,94 грн., а саме: земельний податок з фізичних осіб в сумі 211 685,94 грн.

В обґрунтування позовних вимог Позивач посилається на те, що за Відповідачем, станом на 21.10.2021 обліковується податковий борг у розмірі 211 685,94 грн., що раніше не був заявлений до стягнення, який виник у зв`язку з несплатою відповідачем податкового повідомлення-рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р., яким нараховано податкове зобов`язання за 2021 рік з земельного податку з фізичних осіб (код класифікації доходів бюджету 18010700) в сумі 211 685,94 грн., термін сплати 25.07.2021 року.

Надсилання податкової вимоги форми «Ф» №0029163-1307-0515 від 28.07.2021 року не призвело до погашення податкового боргу. Податкова вимога не оскаржувалась та не відкликалась.

Ухвалою від 26 листопада 2021 року суд відкрив провадження у адміністративній справі №200/16352/21 за позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до фізичної особи підприємця ОСОБА_1 , про стягнення з платника податків податкового боргу за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

08 грудня 2021 року до суду надійшла зустрічна позовна заява фізичної особи підприємця ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області, відповідно до якої він просить суд визнати протиправними і скасувати податкове повідомлення-рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р. та податкову вимогу форми «Ф» №0029163-1307-0515 від 28.07.2021 року.

Ухвалою від 13 грудня 2021 року суд прийняв до спільного розгляду з первісним позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до фізичної особи підприємця ОСОБА_1 про стягнення з платника податків податкового боргу зустрічну позовну заяву фізичної особи підприємця ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення №387804-2410-0515 від 16.04.2021р., податкової вимоги №0029163-1307-0515 від 28.07.2021р. та об`єднав в одне провадження з первісним позовом Головного управління ДПС у Донецькій області до ФОП ОСОБА_1 про стягнення з платника податків податкового боргу зустрічну позовну заяву ФОП ОСОБА_1 до Головного управління ДПС у Донецькій області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення №387804-2410-0515 від 16.04.2021р. та податкової вимоги №0029163-1307-0515 від 28.07.2021р.

Подальший розгляд справи №200/16352/21 було вирішено здійснювати за правилами загального позовного провадження з призначенням підготовчого судового засідання на 28 грудня 2021 року.

Ухвалою від 26.01.2022 року закрито підготовче провадження по адміністративній справі № 200/16352/21. Справу призначено до судового розгляду у відкритому судовому засіданні на 11 год. 00 хвилин 10 лютого 2022 року.

ФОП ОСОБА_1 у зустрічному позові зазначила, що вважає первісний позов необґрунтованим, а податкове повідомлення-рішення №387804-2410-0515 від 16.04.2021р. та податкову вимогу №0029163-1307-0515 від 28.07.2021р. прийнятими в супереч діючого законодавства, а отже є протиправними та підлягають скасуванню.

У наданому до суду відзиві на зустрічний позов відповідач Головне управління ДПС у Донецькій області, заперечило проти задоволення позовних вимог у повному обсязі, та посилаючись на правомірність та обґрунтованість оскаржуваних рішень податкового органу: податкове повідомлення-рішення №387804-2410-0515 твід 16.04.2021р. та податкову вимогу №0029163-1307-0515 від 28.07.2021р., просив відмовити у задоволенні позовних вимог зустрічного позову у повному обсязі та задовольнити позовні вимоги первісного позову.

У відзиві на зустрічний позов Відповідач зазначив, що Фізична особа ОСОБА_1 перебуває на обліку у Краматорській ДПІ Головного управління ДПС у Донецькій області як платник земельного податку за земельну ділянку (03.10 для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов`язаною з отриманням прибутку), що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 (кадастровий номер 1412900000:00:005:0439, площею 2,337 га).

Земельні відносини в Україні регулюються Земельним кодексом України від 25.10.01 № 2768-ІІІ, а справляння плати за землю Податковим кодексом України № 2755-IV від 02.12.10 (із змінами та доповненнями). Відповідно до статті 206 Земельного кодексу використання землі в Україні є платним. Згідно із статтею 269 ПК України платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Підставою для нарахування земельного податку є данні державного земельного кадастру (пункт 286.1 статті 286 ПК України). Згідно з пунктом 286.5 статті 286 ПК України та на підставі інформації Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку був нарахований земельний податок за 2021 рік за земельну ділянку, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_2 , та сформовано податкове повідомлення - рішення від 16.04.2021 за №387804-2410-0515 на суму 211685,94 грн.

На підставі пункту 286.5 статті 286 ПК України податкове повідомлення-рішення було направлено фізичній особі ОСОБА_1 засобами поштового зв`язку з повідомленням про вручення. Лист повернувся не врученим з відміткою «за закінченням терміну зберігання» 22.05.2021. Відповідно до пункту 42.5 статті 42 ПК України якщо пошта не може вручити платнику документ у зв`язку з відсутністю за місцем знаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

У зв`язку з несплатою Відповідачем узгоджених грошових зобов`язань контролюючим органом було сформовано податкову вимогу форми «Ф» від 28.07.2021 № 0029163-1307-0515, яка направлена поштою та повернута 30.08.2021 до контролюючого органу поштовою службою з відміткою «за закінченням терміну зберігання».

У зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022Про введення воєнного стану в Україні, затвердженого Законом УкраїниПро затвердження Указу Президента УкраїниПро введення воєнного стану в Українівід 24.02.2022 № 2102-ІХ, введено в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб. Станом на час розгляду справи воєнний стан триває. Донецький окружний адміністративний суд продовжує свою роботу у дистанційному режимі.

Відповідно до ст. 12-2 Закону УкраїниПро правовий режим воєнного станувід 12.05.2015 № 389-VIII, в умовах правового режиму воєнного стану суди, органи та установи системи правосуддя діють виключно на підставі, в межах повноважень та в спосіб, визначеніКонституцією Українита законами України.

Рішенням Ради суддів України від 24.02.2022 №9, з урахуванням положеньстатті 3 Конституції Українипро те, що людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю рекомендовано зборам суддів, головам судів, суддям судів України у випадку загрози життю, здоров`ю та безпеці відвідувачів суду, працівників апарату суду, суддів оперативно приймати рішення про тимчасове зупинення здійснення судочинства певним судом до усунення обставин, які зумовили припинення розгляду справ.

Згідно п. 4 Рекомендацій Ради суддів України, опублікованих 02.03.2022, щодо роботи судів в умовах воєнного стану, судам України рекомендовано усіх доступних працівників, по можливості, перевести на дистанційну роботу.

Місцезнаходження Донецького окружного адміністративного суду визначено м.Слов`янськ Донецької області.

У зв`язку з активізацією проведення бойових дій на території Донецької області та прилеглих областей, виникнення загрози безпеці, здоров`ю та життю людей, головою Донецького окружного адміністративного суду 26.02.2022 прийнято наказ №14/І-гПро запровадження особливого режиму роботи Донецького окружного адміністративного суду у вигляді дистанційної роботи. Наказом запроваджено особливий режим роботи з 26.02.2022 до закінчення воєнного стану, і до дня відновлення роботи суду у звичайному режимі.

З огляду на викладене, у встановленийКАС Українистрок рішення по справі з об`єктивних причин не було прийнято, справу розглянуто у розумний строк після виникнення можливості для цього.

Розглянувши матеріали справи та всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Позивач, Головне управління ДПС у Донецькій області є суб`єктом владних повноважень, яке реалізує владні управлінські функції у сфері оподаткування, визначені Податковим кодексом України та законами України в сфері оподаткування, включений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за номером відокремленого підрозділу юридичної особи 44070187.

Відповідач, фізична особа підприємець ОСОБА_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 , є суб`єктом підприємницької діяльності, що включена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за номером РНОКПП НОМЕР_1 . ФОП ОСОБА_1 - дата взяття на облік як платника податків 28.03.2008 та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС У Донецькій області, Краматорська державна податкова інспекція (м. Краматорськ). ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) внесено до реєстру платників єдиного податку, номер запису в реєстрі - свiдоцтво № 22700000000008611 вiд 26/03/2008; 26.12.2016 - дата внесення запису до Реєстру платників єдиного податку, група платника 3, ставка -5%.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань зареєстровано наступні види економічної діяльності ФОП ОСОБА_1 :

_56.10 Дiяльнiсть ресторанiв, надання послуг мобiльного харчування;

_ 55.10 Дiяльнiсть готелiв i подiбних засобiв тимчасового розмiщування (основний);

_ 68.20 Надання в оренду й експлуатацiю власного чи орендованого нерухомого майна.

Відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо ФОП ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) вбачається, що станом на 17.02.2022 року, остання є власником наступного нерухомого майна:

нежитлова будівля, адреса нерухомого майна: АДРЕСА_2 . Підстава виникнення права власності: договір купівлі-продажу, ВЕР № 013413, 15.05.2007.

ФОП ОСОБА_1 набула права приватної власності на земельну ділянку кадастровий № 1412900000:00:005:0439 площею 2,3370 га за адресою АДРЕСА_2 , відповідно до умов Договору купівлі-продажу № 124 земельної ділянки несільськогосподарського призначення за адресою: АДРЕСА_2 від 18.12.2008 року, посвідченого приватним нотаріусом Краматорського міського нотаріального округу Соловйовою Є.А. Договір зареєстрований у Краматорській міській раді, про що у книзі реєстрації договорів купівлі продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення зроблено запис124 № від 24.12.2008р. Відповідно до пп.1.1. п. 1 цього Договору Продавець (Краматорська міська рада, ЄДРПОУ 20347774) на підставі рішень Краматорської міської ради за № 22/V-52 від 29.10.2008 року та № 23/V-37 від 26.11.2008 року, продав, а Покупець ( ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) купив земельну ділянку кадастровий номер 1412900000:00:005:0439 за адресою: АДРЕСА_3 , загальною площею 2,3370 га (23370 кв.м.) згідно плану земельної ділянки, що додається. Земельна ділянка, зазначена в п. 1.1. Договору, призначена для розміщення готельного комплексу з бізнес - центром та для будівництва і експлуатації виставочного павільйону (пп.1.2. п.1 Договору).

Державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЖ №808305 видано ОСОБА_1 , відповідно до якого ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 2,3370 га розташованої за адресою АДРЕСА_2 . Цільове призначення (використання) земельної ділянки для розміщення готельного комплексу з бізнес центром та для будівництва і експлуатації виставочного павільйону. Акт зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №010915800164 від 11.03.2009р.

Право власності на будівлі та споруди на вказаній ділянці ОСОБА_1 набула на підставі Договору купівлі-продажу нежитлової будівлі посвідченого 15.05.2007 року державним нотаріусом Третьої Краматорської державної нотаріальної контори Соловйовою С.С. та зареєстрованого у реєстрі за № 1696. Відповідно до Витягу №14845775 Краматорського міського бюро технічної інвентаризації Про реєстрацію права власності на нерухоме майно, реєстраційний номер 8502634, об`єкт нежитлова будівля за адресою АДРЕСА_2 . Дата прийняття рішення про реєстрацію права власності 11.06.2007р.

Відповідно до Декларації про готовність об`єкта до експлуатації «Реконструкція нежитлового приміщення під готель за адресою: АДРЕСА_2 » від 14.08.2013р. №ДЦ142132260346, дата початку будівництва: березень 2013р., дата закінчення будівництва: серпень 2013р. Строк введення об`єкта в експлуатацію серпень 2013р.

Відповідно до вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» N 317-VIII від 9 квітня 2015 року, Розпорядженням міського голови про перейменування вулиць, провулків у м. Краматорську №34 від 19.02.2016 вулицю Вознесенського перейменовано на вулицю Героїв України без зміни поштових номерів житлових будинків, установ та споруд.

Відповідно до наданих пояснень ФОП ОСОБА_1 основним видом діяльності Позивача за зустрічним позовом є діяльність за КВЕД _55.10 «Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування», про що мається відповідна відмітка у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. На земельній ділянці кадастровий № 1412900000:00:005:0439 площею 2,3370 га за адресою АДРЕСА_2 збудовано та функціонує готельний комплекс « ІНФОРМАЦІЯ_1 », відомості про який доступні у загальнодоступних джерелах інформації, в тому числі електронному сервісі реклами послуг з тимчасового розміщування у місті Краматорську (скріншоти сайту додаються). Вказану будівлю готельного комплексу та земельну ділянку на якій розміщується готельний комплекс ФОП ОСОБА_1 використовує виключно для здійснення господарської діяльності за кодом видів економічної діяльності 55.10 «Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування». Діяльність готельного комплексу сертифікована (Сертифікат відповідності готелю «Комфорт парк готель»).

Згідно класифікатору видів економічної діяльності такий вид діяльності, як 55.10 «Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування» не включає в себе діяльність пов`язану з наданням в оренду власного чи орендованого житла чи іншої нерухомості та/або земельних ділянок.

Господарську діяльність за кодом видів економічної діяльності 68.20 «Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна» ФОП ОСОБА_1 не здійснює.

Щодо наданої ФОП ОСОБА_1 суду декларації платника єдиного податку фізичної особи підприємця за звітний податковий період 2021 р., відповідно до якої в графі 10 розділу 1 Декларації «загальні показники підприємницької діяльності» відповідачем задекларовано вид підприємницької діяльності у звітному періоді _ КВЕД_55.10 Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування.

За даними Позивача, фізична особа підприємець ОСОБА_1 , має узгоджений податковий борг із сплати земельного податку з фізичних осіб в сумі 211 685,94 грн. Адреса земельної ділянки м. Краматорськ, вул. Героїв України,1. Площа 2,337 га.

Організацію діяльності з ведення органами ДПС України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначено Порядком ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, який затверджено Наказом Міністерства фінансів України №5 від 12.01.2021 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 березня 2021р. за №321/35943).

За приписами наведеного Порядку з метою обліку нарахованих і сплачених, повернутих та відшкодованих сум платежів територіальними органами ДПС відкриваються ІКП за кожним платником та кожним видом платежу, які мають сплачуватися такими платниками на рахунки, відкриті в розрізі адміністративно-територіальних одиниць.

Інтегрована картка платника (далі - ІКП) - форма оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску (далі - платежі), що ведеться за кожним видом платежу.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та фондами загальнообов`язкового державного соціального і пенсійного страхування за відповідним видом платежу та відповідною адміністративно-територіальною одиницею.

Інформаційна система після відображення облікової операції забезпечує автоматичне проведення в ІКП розрахункових операцій.

Відповідно до матеріалів справи податковий борг складається із наступного.

Згідно з відомостями інтегрованої картки платника податків фізичної особи підприємця ОСОБА_1 з земельного податку з фізичних осіб (код класифікації доходів бюджету 18010700) обліковується заборгованість у сумі 211 685,94 грн., що утворилась у зв`язку несплатою відповідачем податкового повідомлення-рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р., яким нараховано податкове зобов`язання за 2021 рік з земельного податку з фізичних осіб (код класифікації доходів бюджету 18010700) в сумі 211 685,94 грн., термін сплати 25.07.2021 року.

Зазначені обставини стали підставою для звернення до суду з зустрічним позовом.

Правовою підставою складання податкового повідомлення - рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р. Позивачем є Рішення Краматорської міської ради від 26.06.2019 р. №55/VII-349 «Про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку», яким було визначено ставки земельного податку (Додаток 1 до Рішення міської ради від 26.06.2019 р. №55/VII-349) та перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих відповідно до п. 284.1 ст. 284 Податкового кодексу України із сплати земельного податку (Додаток 2 до Рішення міської ради від 26.06.2019 р. №55/VII-349).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд виходив з наступного.

Частиною другою статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною першою статті 67 Конституції України закріплено обов`язок кожного сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Податковий кодекс України (далі - ПК України, ПКУ) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

За приписами пп. 19-1.1.22, пп. 19-1.34 п. 19-1 ст. 19-1 ПК України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, зокрема здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; забезпечують визначення в установлених цим Кодексом, іншими законами України випадках сум податкових та грошових зобов`язань платників податків, застосування і своєчасне стягнення сум передбачених законом штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) за порушення податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до п.п.20.1.19 статті 20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право застосовувати до платників податків передбачені законом фінансові (штрафні) санкції (штрафи) за порушення податкового чи іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи; стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов`язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом та іншими законами України; стягувати суми недоїмки із сплати єдиного внеску; стягувати суми простроченої заборгованості суб`єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитами (позиками), залученими державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державні (місцеві) гарантії, а також за кредитами із бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом та іншими законами України.

Відповідно до пп. 20.1.34 п. 20.1 ст. 20 ПК України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно з п. 15.1 ст. 15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об`єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об`єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов`язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом..

Підпунктом 16.1.4 п. 16.1 статті 16 Податкового кодексу України передбачено обов`язок платників податків сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Грошове зобов`язання платника податків відповідно до п.п. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Пунктом 31.1. ст.31 ПК України передбачено що, сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов`язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

Пунктом 36.1 ст.36 ПК України, визначено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

За умов пункту 36.5. ст.36 ПК України, відповідальність за невиконання або неналежне виконання податкового обов`язку несе платник податків, крім випадків, визначених цим Кодексом або законами з питань митної справи.

Згідно з п 38.1. ст.38 ПК України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.

Підпунктом 54.3.3 пункту 54.3 статті 54 Податкового кодексу України встановлено, що контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо: згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, застосування штрафних (фінансових) санкцій та нарахування пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган.

Згідно п. 58.1 статті 58 ПК України контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення, якщо сума грошового зобов`язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян) або якщо за результатами перевірки контролюючим органом встановлено факт:

невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації;

завищення розміру задекларованого від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованої платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу; заниження або завищення суми податкових зобов`язань, заявленої у податковій (митній) декларації, або суми податкового кредиту, заявленої у податковій декларації з податку на додану вартість, крім випадків, коли зазначене заниження або завищення враховано при винесенні інших податкових повідомлень-рішень за результатами перевірки; завищення сум податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету, заявлених у податкових деклараціях, зокрема при використанні права на податкову знижку відповідно до розділу IV цього Кодексу; наявності помилок при визначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або відсутності реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до податкової накладної протягом граничних строків, передбачених цим Кодексом.

Пунктом 58.2 статті 58 ПК України передбачено, що податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п. 58.3 ст. 58 ПКУ - податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.

За умов п.42.2. ст. 42 ПК України - документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному пунктом 42.4 цієї статті, надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Згідно абзацу другому п. 42.5. ст. 42 ПК України - У разі якщо пошта не може вручити платнику податків документ у зв`язку з відсутністю за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їхньою відмовою прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Як вбачається із матеріалів справи податкове повідомлення - рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р., яким нараховано податкове зобов`язання за 2021 рік з земельного податку з фізичних осіб (код класифікації доходів бюджету 18010700) в сумі 211 685,94 грн. було спрямовано Головним управлінням ДПС у Донецькій області засобом поштового зв`язку рекомендованим листом, з повідомленням про вручення №8431306269011, за місцезнаходженням фізичної особи підприємця ОСОБА_1 : АДРЕСА_1 , однак, повернуто на адресу відправника у зв`язку з неотриманням його відповідачем (за закінченням терміну зберігання). Відповідно до вимог пунктів 42.2, 42.5 статті 42 Податкового кодексу України документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.

Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує ста вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків. Строк давності, визначений пунктом 102.4 статті 102 цього Кодексу для стягнення податкового боргу, у такому випадку розпочинається не раніше дня виникнення податкового боргу у сумі, що перевищує сто вісімдесят неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

28.07.2021 року Головним управлінням ДПС у Донецькій області сформовано вимогу форми «Ф» №0029163-1307-0515 про сплату боргу, що виникла станом на 27.07.2021 року у сумі 211 685,94 грн., яку спрямовано засобом поштового зв`язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення №8431306414569 за місцезнаходженням фізичної особи підприємця ОСОБА_1 : АДРЕСА_1 , однак, повернуто на адресу відправника у зв`язку з неотриманням його відповідачем (за закінченням терміну зберігання). Відповідно до вимог пунктів 42.2, 42.5 статті 42 Податкового кодексу України документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Згідно статті 8 Податкового кодексу України в Україні встановлюються загальнодержавні та місцеві податки та збори. До місцевих належать податки та збори, що встановлені відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, визначених цим Кодексом, рішеннями сільських, селищних, міських рад та рад об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, у межах їх повноважень і є обов`язковими до сплати на території відповідних територіальних громад.

Відповідно до пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України, сільські, селищні, міські ради та ради об`єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та/або зборів, та про внесення змін до таких рішень.

За приписами 14.1.72 пункту 14.1 статті 14 ПК України, земельний податок - обов`язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (далі - податок для цілей розділу XII цього Кодексу).

Зокрема, як передбачено пунктом 287.1 статті 287 ПК України, власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (пункт 286.1 статті 286 ПК України).

Відповідно до пункту 286.5 статті 286 ПК України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося його право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

У разі якщо платник податків має у власності декілька земельних ділянок, щодо яких необхідно провести звірку даних, для її проведення такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу за місцем знаходження будь-якої з таких земельних ділянок.

Платники плати за землю мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельних ділянок для проведення звірки даних щодо:

- розміру площ та кількості земельних ділянок, що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;

- права на користування пільгою зі сплати податку з урахуванням положень пунктів 281.4 та 281.5 цієї статті;

- розміру ставки земельного податку;

- нарахованої суми плати за землю.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, а також у разі зміни розміру ставки плати за землю контролюючий орган (контролюючі органи) за місцем знаходження кожної із земельних ділянок проводить (проводять) протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає)/надсилають (вручають) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (пункт 287.5 статті 287 ПК України).

Статтею 270 Податкового кодексу України визначено об`єкти оподаткування земельним податком.

Відповідно до п. 270.1. ст. 270 ПКУ об`єктами оподаткування є:

- земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні (пп. 270.1.1. п. 270.1. ст. 270 ПКУ);

- земельні частки (паї), які перебувають у власності (пп. 270.1.2. п. 270.1. ст. 270 ПКУ).

Статтею 269 ПКУ визначено платників земельного податку.

Відповідно до п. 269.1. ст.269 ПКУ платниками податку є:

- власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) (пп. 269.1.1. п. 269.1. ст.269 ПКУ);

- землекористувачі (пп. 269.1.2. п. 269.1. ст.269 ПКУ).

У разі набуття права власності на об`єкт нерухомого майна (жилий будинок (крім багатоквартирного), іншу будівлю або споруду), об`єкт незавершеного будівництва, розміщений на земельній ділянці (крім земель державної, комунальної власності), право власності на таку земельну ділянку одночасно переходить від відчужувача (попереднього власника) такого об`єкта до набувача такого об`єкта без зміни її цільового призначення. У разі якщо відчужувачу (попередньому власнику) такого об`єкта належала частка у праві спільної власності на земельну ділянку, до набувача цього об`єкта переходить право власності на таку частку. При вчиненні правочину, що передбачає перехід права власності на зазначений об`єкт, мають дотримуватися вимоги частини шістнадцятої цієї статті. (стаття 120 Земельного кодексу України).

За змістом статей 125 та 126 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав; право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Аналогічним чином перехід права власності на земельну ділянку до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, унормовують положення статті 377 Цивільного кодексу України. За статтею 378 Цивільного кодексу України право власності особи на земельну ділянку може бути припинене за рішенням суду у випадках, встановлених законом.

При цьому, пунктом 269.2 статті 269 ПК України, встановлено, що особливості справляння податку суб`єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV цього Кодексу .

Стаття 284 Податкового кодексу України визначає особливості оподаткування платою за землю. Зокрема п. 284.3. ст. 284 Податкового кодексу України передбачено, якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території. Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

За пунктом 291.2 статті 291 ПК України, спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених пунктом 297.1 статті 297 цього Кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених цією главою, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.

Стаття 297 Податкового кодексу України визначає особливості нарахування, сплати та подання звітності з окремих податків і зборів платниками єдиного податку.

У відповідності до приписів підпункту 4 пункту 297.1 статті 297 ПК України, платники єдиного податку звільняються від обов`язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно в частині земельного податку за земельні ділянки, що використовуються платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності (крім діяльності з надання земельних ділянок та/або нерухомого майна, що знаходиться на таких земельних ділянках, в оренду (найм, позичку) та платниками єдиного податку четвертої групи для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.

Аналізуючи норми підпункту 4 пункту 297.1 статті 297 ПК України, слід дійти висновку, що законодавець визначив умови, які звільняють платника єдиного податку першої - третьої груп від обов`язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на майно в частині земельного податку за земельні ділянки, що використовуються платниками єдиного податку першої - третьої груп для провадження господарської діяльності та встановив вичерпний перелік підстав, коли податкова пільга не надається, а саме: у випадках надання земельних ділянок та/або нерухомого майна, що знаходиться на таких земельних ділянках, в оренду (найм, позичку).

Відповідно до пп. 14.1.36. п. 14.1. ст. 14 ПКУ господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

У контексті наведеного, суд звертає увагу на те, що згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (запис № 22700000000008611 від 26 березня 2008 року) позивач (за зустрічним позовом) зареєстрований суб`єктом підприємницької діяльності. ФОП ОСОБА_1 зареєстрований 26.12.2016 платником єдиного податку 3 групи за ставкою 5 % . Позивачеві на праві приватної власності належить нежитлова будівля, що знаходиться за адресою АДРЕСА_2 (Договір купівлі-продажу нежитлової будівлі 15.05.2007 року, Витяг №14845775 Краматорського міського бюро технічної інвентаризації Про реєстрацію права власності на нерухоме майно, реєстраційний номер 8502634, дата прийняття рішення про реєстрацію права власності 11.06.2007р.). ОСОБА_1 є власником земельної ділянки розташованої за адресою АДРЕСА_2 . Цільове призначення (використання) земельної ділянки для розміщення готельного комплексу з бізнес центром та для будівництва і експлуатації виставочного павільйону (Державний акт на право власності на земельну ділянку серія ЯЖ №808305 зареєстровано в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за №010915800164 від 11.03.2009р.). Відповідно до сертифікату відповідності серія ВГ № UA9.029.00596-17 готель «Комфорт Парк Готель», що належить Фізичній особі підприємцю ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_2 . Адреса надання послуг (послуги с тимчасового розміщування): АДРЕСА_2 .

Отже, місцем провадження господарської діяльності Фізичної особи підприємця ОСОБА_1 є: АДРЕСА_2 .

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань основним видом діяльності позивача за КВЕД є Діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування (55.10), що узгоджується із поясненням позивача щодо розміщення на земельній ділянці, кадастровий номер 1412900000:00:005:0439, за адресою АДРЕСА_2 діючого Готельного комплексу «Комфорт Парк Готель», що належить на праві приватної власності.

Доказів протилежного податковий орган (відповідач за зустрічним позовом) суду не надав.

Отже, Головним управлінням ДПС у Донецькій області не надано доказів того, що ФОП ОСОБА_1 не виконуються умови, які звільняють платника єдиного податку від сплати земельного податку.

Таким чином, наявність двох умов надання пільги, а саме: наявність у ФОП ОСОБА_1 статусу платника єдиного податку 3 групи та використання об`єкту у господарській діяльності, обумовлює звільнення його від обов`язку нарахування, сплати та подання звітності податку на майно в частині земельного податку за земельні ділянки у 2021 році.

Наведені висновки суду відповідають правовій позиції Верховного Суду, викладеній у постановах від 14.07.2020 № 826/11037/18, від 10 вересня 2019 року у справі № 802/966/15-а.

З огляду на викладене, суд вважає, що визначення ОСОБА_1 податкового зобов`язання за платежем земельний податок з фізичних осіб за 2021 рік у розмірі 211685,94 грн. є безпідставним, а тому податкове повідомлення-рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р. підлягає скасуванню як протиправне.

Відповідно до абзацу четвертому пункту 56.18 статті 56 ПК України, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов`язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Відповідач оскаржив податкове повідомлення - рішення форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р. в судовому порядку.

Оскільки відповідач скористався своїм правом на оскарження податкових повідомлень-рішень в судовому порядку, тому суму грошового зобов`язання, нараховану згідно таких податкових повідомлень - рішень, не можна вважати узгодженою.

Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1. ст. 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Стягненню підлягає тільки узгоджений податковий борг.

Оскільки сума грошового зобов`язання в розмірі 211 685,94 грн., є не узгодженою, тому вона не є податковим боргом, відповідно у стягненні вказаної суми необхідно відмовити. Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують.

Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

Відповідно до частин першої та другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Суб`єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі.

Під час судового розгляду справи Головне управління ДПС у Донецькій області як суб`єкт владних повноважень не довів належними засобами доказування правомірність та обґрунтованість прийнятих стосовно фізичної особи підприємця ОСОБА_1 податкового повідомлення - рішення та вимоги, а тому позовні вимоги Головного управління ДПС у Донецькій області задоволенню не підлягають. Зустрічні позовні вимоги, з урахуванням встановлених судом обставин справи, підлягають задоволенню.

Судові витрати слід розподілити у відповідності до вимог ст. 139 КАС України.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8-9, 19-20, 22, 25-26, 72-78, 90, 94, 139, 241-246, 250, 255, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову Головного управління ДПС у Донецькій області (87500, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, б. 59, ЄДРПОУ ВП 44070187) до фізичної особи підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) про стягнення податкового боргу в розмірі 211 685,94 грн. відмовити.

Зустрічний позов фізичної особи підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) до Головного управління ДПС у Донецькій області (87500, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, б. 59, ЄДРПОУ ВП 44070187) про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення від 16.04.2021 року № 387804-2410-0515, податкової вимоги від 28.07.2021 року № 0029163-1307-0515 задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Донецькій області форми «Ф» № 387804-2410-0515 від 16.04.2021р., яким нараховано податкове зобов`язання за 2021 рік з земельного податку з фізичних осіб (код класифікації доходів бюджету 18010700) в сумі 211 685,94 грн.

Визнати протиправною та скасувати податкову вимогу Головного управління ДПС у Донецькій області №0029163-1307-0515 від 28.07.2021, якою фізичну особу підприємця ОСОБА_1 зобов`язано сплатити податковий борг в сумі 211 685,94 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Донецькій області (87500, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Італійська, б. 59, ЄДРПОУ ВП 44070187) на користь фізичної особи підприємця ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) судові витрати в розмірі 2116 (дві тисячі сто шістнадцять) грн. 87 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення може бути подана до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складання повного тексту рішення.

Суддя Є.В. Череповський

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2023
Оприлюднено22.02.2023
Номер документу109080899
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо погашення податкового боргу, з них стягнення податкового боргу

Судовий реєстр по справі —200/16352/21

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 28.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 16.08.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 20.07.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 14.04.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 28.03.2023

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Рішення від 20.02.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Череповський Є.В.

Ухвала від 13.10.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Череповський Є.В.

Ухвала від 26.01.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Череповський Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні