печерський районний суд міста києва
Справа № 757/5264/23-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 лютого 2023 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах першого відділу Управління з досудового розслідування військових правопорушень, а також порушень проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку, вчинених внаслідок ведення російською федерацією, із залученням представників інших держав, агресивної війни проти України, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 про арешт майна,
ВСТАНОВИВ:
09.02.2023 у провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва надійшло клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах першого відділу Управління з досудового розслідування військових правопорушень, а також порушень проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку, вчинених внаслідок ведення російською федерацією, із залученням представників інших держав, агресивної війни проти України, Головного слідчого управління Державного бюро розслідувань ОСОБА_3 , за погодження прокурора третього відділу управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , про накладення арешту на майно.
Згідно з нормою ч. 4 ст. 107 КПК України, фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.
У судове засідання прокурор/слідчий не з`явився, про місце і час розгляду клопотання повідомлений належним чином. Слідчий подав до суду заяву про розгляд клопотання у його відсутність, вимоги підтримав.
На підставі ч. 2 ст. 172 КПК України, клопотання слідчого, прокурора, цивільного позивача про арешт майна, яке не було тимчасово вилучене, може розглядатися без повідомлення підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, їх захисника, представника чи законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо це є необхідним з метою забезпечення арешту майна.
Частиною 1 статті 172 КПК України передбачено окрім іншого, що неприбуття слідчого, прокурора у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.
У відповідності до положень ст. 26 КПК України, сторони кримінального провадження є вільними у використанні своїх прав у межах та спосіб, передбачених цим Кодексом.
Зважаючи на ці положення закону та враховуючи принцип диспозитивності, суд визнав можливим прийняти рішення по суті клопотання у відсутність осіб, які не з`явились, оскільки їх не прибуття не перешкоджає розгляду клопотання на підставі наданих доказів.
Вивчивши клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, надходжу до наступних висновків.
Обгрунтовуючи матеріали клопотання слідчий зазначив наступне.
З матеріалів клопотання вбачається, що слідчою групою Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62022000000000777 від 27.09.2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 369, ч. 5 ст. 426-1 КК України.
Так, між Міністерством оборони України та ТОВ «Ок Ленд Фуд» укладено договір №286/2/22/52 від 18.08.2022 на закупівлю послуги з організації харчування (послуги щодо забезпечення харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах). За предметом договору закупівля указаної послуги здійснювалася в тому числі з організації харчування військовослужбовців військової частини НОМЕР_1 .
У зв`язку з цим, приблизно, але не пізніше ніж 18.08.2022 у ОСОБА_5 , з метою власного збагачення, переслідуючи корисливий мотив, виник злочинний умисел, направлений на заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене в особливо великих розмірах в умовах воєнного стану, а саме у заволодінні грошовими коштами Міністерства оборони України, які виділяються на закупівлю послуги з організації харчування (послуги щодо забезпечення харчування особового складу та штатних тварин військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) у військовій частині НОМЕР_1 .
Усвідомлюючи, що самостійно і без залучення інших осіб реалізувати злочинний умисел, направлений на заволодіння грошовими коштами Міністерства оборони України в особливо великих розмірах в умовах воєнного стану, буде неможливо, 18.08.2022 ОСОБА_5 вирішив утворити стійке об`єднання осіб, які будуть об`єднані єдиним злочинним планом, відомим усім учасникам групи, з розподілом функцій учасників групи, спрямованих на його досягнення.
Так, приблизно, але не раніше ніж 18.08.2022 ОСОБА_5 повідомив про свої злочинні наміри та запропонував брати участь у здійсненні протиправної діяльності начальнику їдальні взводу забезпечення групи матеріально-технічного забезпечення військової частини НОМЕР_1 ОСОБА_6 , який в силу своєї компетенції міг забезпечити списання фактично не поставлених продуктів харчування.
Окрім того, приблизно у цей же час, слідуючи наміченому злочинному умислу, ОСОБА_5 залучено до організованої групи представників ТОВ «Ок Ленд Фуд» ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , які являються менеджерами (у тому числі інших на даний час не встановлених слідством підприємств), та мають вплив на суб`єктів господарювання, що постачають продукти харчування), а також військовослужбовця військової частини НОМЕР_2 ОСОБА_9 , як особу, що має навики ведення бухгалтерського обліку та досвід супроводу підприємств, які постачають продукти харчування.
З метою підтримання існування стабільних відносин між учасниками злочинної організованої групи було обумовлено розподіл готівкових грошей, здобутих в незаконний спосіб, а саме 50 відсотків залишалося у ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , а 50 відсотків розподілялися між іншими учасниками організованої групи - ОСОБА_5 та ОСОБА_6 .
Зокрема, начальник логістики заступник командира військової частини НОМЕР_1 ОСОБА_5 , усупереч вищевикладеним вимогам законодавства, діючи з прямим умислом, з корисливих мотивів та метою, направлених на незаконне збагачення за рахунок держави, в умовах воєнного стану, усвідомлюючи злочинний характер своїх дій, у складі організованої групи з ОСОБА_6 , ОСОБА_9 , ОСОБА_7 та ОСОБА_8 , перебуваючи у м. Києві та м. Костянтинівка, Донецької області у період часу із 29.08.2022 по 01.02.2022 будучи службовою особою, зловживаючи своїм службовим становищем заволодів чужим майном, а саме грошовими коштами держави в особі Міністерства оборони України в особливо великих розмірах у сумі 4 618 609 грн., за наступних обставин.
ОСОБА_5 , виконуючи свою функцію у раніше наміченому, викладеному вище злочинному плані, переслідуючи корисливий мотив, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, з метою заволодіння 4 618 609 грн., забезпечив вжиття всіх необхідних заходів щодо оформлення документів, які надають підстави для перерахування указаної суми Міністерством оборони України на рахунки ТОВ «Ок Ленд Фуд», у тому числі шляхом надання незаконних вказівок військовослужбовцям військової частини НОМЕР_1 , у період з 29.08.2022 по 11.12.2022. Поряд з тим, своєю безпосередньою участю також забезпечив внесення коригування до поточних заявок на постачання продуктів харчування для військової частини НОМЕР_1 , а саме внесення недостовірних відомостей щодо завищення потреби у продуктах харчування на загальну суму 4 618 609 грн.; внесення недостовірних даних до актів приймання передачі послуг із забезпечення комплектами продуктів на загальну суму 4 618 609 грн.; внесення недостовірних даних до документів щодо списання поставленої продукції на загальну суму 4 618 609 грн.; внесення до повідомлення підтвердження отримання та оприбуткування за бухгалтерським обліком матеріальних цінностей, закуплених Міністерством оборони України в централізованому порядку нібито отримання та оприбуткування матеріальних цінностей на загальну суму 4 618 609 грн.; внесення даних до зведеного акту приймання передачі послуг із забезпечення комплектами продуктів нібито про приймання передачу указаних послуг на загальну суму 4 618 609 грн.; вжиття всіх заходів, та документального оформлення документів, які надають підставу у перерахуванні Міністерством оборони України грошових коштів на рахунки ТОВ «Ок Ленд Фуд», в тому числі внесення до електронних систем та бухгалтерського обліку відповідних даних на загальну суму 4 618 609 грн.; надання документів з завідомо недостовірними відомостями до Департаменту державних закупівель Міністерства оборони України для оформлення платіжних документів та подальшого проведення Державною казначейською службою України оплати нібито виконавцю послуг ТОВ «Ок Ленд Фуд» на загальну суму 4 618 609 грн., згідно вищевказаних видаткових накладних, на продукцію, яка фактично не постачалася до в/ч НОМЕР_1 . Організував розподіл між учасниками організованої групи коштів, здобутих злочинним шляхом на загальну суму 4 618 609 грн.
Начальник їдальні взводу забезпечення групи матеріально-технічного забезпечення військової частини НОМЕР_1 ОСОБА_6 , перебуваючи у м. Києві та м. Костянтинівка, Донецької області у період з 29.08.2022 по 01.02.2023 безпосередньо забезпечив внесення до документів недостовірних даних щодо списання нібито поставленої продукції (накладних на видачу продуктів харчування і в їдальню, в яких зазначається кількість наданих послуг та кількість та вартість використаних продуктів) на загальну суму 4 618 609 грн.
ОСОБА_9 , перебуваючи в місті Києві та Київській області у період часу із 29.08.2022 по 11.12.2022 забезпечено виготовлення видаткових накладних за період поставки із 29.08.2022 по 11.12.2022, по яких нібито ТОВ «Ок Ленд Фуд» поставлялися продукти до військової частини НОМЕР_1 на загальну суму 4 618 609 грн., хоча остання достовірно знала, що продукти харчування на указану суму до військової частини НОМЕР_1 не постачалися, і фактично остання формує накладні з завідомо неправдивою інформацією, а також з метою виконання своє функції у складі організованої групи безпосередньо здійснює так званий «бухгалтерський супровід» ТОВ «Ок Ленд Фуд».
Так ОСОБА_9 забезпечено виготовлення видаткових накладних за період поставки із 29.08.2022 по 11.12.2022 з наступними номерами та сумами, по яких нібито поставлялися продукти до військової частини А 4010: №35569 від 29.08.2022 на суму 39701 грн.; №35561 від 29.08.2022 на суму 145362 грн.; №35566 від 29.08.2022 на суму 37559,53 грн.; №35552 від 29.08.2022 на суму 74010 грн.; №35557 від 29.08.2022 на суму 27770 грн.; №35546 від 29.08.2022 на суму 93879 грн.; №35780 від 29.08.2022 на суму 59163,52 грн.; №38887 від 05.09.2022 на суму 113456 грн.; №38890 від 05.09.2022 на суму 14436 грн.; №38883 від 05.09.2022 на суму 23988 грн.; №38881 від 05.09.2022 на суму 61330,34 грн.; №38863 від 05.09.2022 на суму 41173 грн.; №38893 від 05.09.2022 на суму 35873 грн.; №26174 від 05.09.2022 на суму 247057 грн.; №26175 від 05.09.2022 на суму 223154,7 грн.; №26176 від 05.09.2022 на суму 36540 грн.; №26177 від 05.09.2022 на суму 70890 грн.; №26178 від 05.09.2022 на суму 48765 грн.; №39339 від 12.09.2022 на суму 11113,92 грн.; №39335 від 12.09.2022 на суму 37311 грн.; №39338 від 12.09.2022 на суму 141975 грн.; №39331 від 12.09.2022 на суму 50452 грн.; №39326 від 12.09.2022 на суму 158621,72 грн.; №39313 від 12.09.2022 на суму 61771 грн.; №29536 від 12.09.2022 на суму 50 811,5 грн.; №29537 від 12.09.2022 на суму 20 858 грн.; №29538 від 12.09.2022 на суму 29 667 грн.; №39909 від 19.09.2022 на суму 3203 грн.; №39912 від 19.09.2022 на суму 27666 грн.; №39908 від 19.09.2022 на суму 42553 грн. Фактично поставлено продуктів за вказаний період на суму 969 644,92 грн., а по додаткових накладних, по яких фактично не постачалося матеріальних цінностей на суму 73 422 грн.; №34581 від 19.09.2022 на суму 56 305 грн.; №34579 від 19.09.2022 на суму 146 403 грн.; №34576 від 19.09.2022 на суму 53 752 грн. Фактично поставлено продуктів за вказаний період в зону активних бойових дій на суму 1 730 562,77 грн., а по додаткових накладних, по яких фактично не поставлялося матеріальних цінностей на суму 256 460 грн.; №40179 від 26.09.2022 на суму 24534 грн.; №34899 від 26.09.2022 на суму 105 304 грн.; №34900 від 26.09.2022 на суму 24 418 грн.; №50990 від 03.10.2022 на суму 38 895 грн.; №50991 від 03.10.2022 на суму 89 727,94 грн.; №50992 від 03.10.2022 на суму 11 861 грн.; №50993 від 03.10.2022 на суму 39 593 грн.; №50994 від 03.10.2022 на суму 91 990 грн.; №50996 від 03.10.2022 на суму 8 140 грн.; №51002 від 03.10.2022 на суму 150 093 грн.; №51004 від 03.10.2022 на суму 18 490 грн.; №51005 від 03.10.2022 на суму 18 360 грн.; №51006 від 03.10.2022 на суму 114 274 грн.; №51008 від 03.10.2022 на суму 45 907 грн.; №55324 від 10.10.2022 на суму 765 грн.; №55325 від 10.10.2022 на суму 22 301 грн.; №54954 від 10.10.2022 на суму 77 879 грн.; №54955 від 10.10.2022 на суму 6 320 грн.; №54956 від 10.10.2022 на суму 36 830 грн.; №55994 від 17.10.2022 на суму 14 054,20 грн.; №55995 від 17.10.2022 на суму 27 173 грн.; №55996 від 17.10.2022 на суму 7 743 грн.; №61080 від 17.10.2022 на суму 31 594 грн.; №61081 від 17.10.2022 на суму 54 654 грн.; №61082 від 17.10.2022 на суму 63 539 грн.; №61107 від 24.10.2022 на суму 18 131 грн.; №61109 від 24.10.2022 на суму 22 010,90 грн.; №61111 від 24.10.2022 на суму 23 606 грн.; №61129 від 24.10.2022 на суму 4 060 грн.; №61100 від 24.10.2022 на суму 86 618 грн.; №61101 від 24.10.2022 на суму 71 920 грн.; №61102 від 24.10.2022 на суму 27 793 грн.; №61103 від 24.10.2022 на суму 37 236 грн.; №63668 від 31.10.2022 на суму 11 506,72 грн.; №63673 від 31.10.2022 на суму 6 510 грн.; №63674 від 31.10.2022 на суму 19 604 грн.; №63677 від 31.10.2022 на суму 83 213 грн.; №63678 від 31.10.2022 на суму 103 527,70 грн.; №63679 від 31.10.2022 на суму 20 496 грн.; №63680 від 31.10.2022 на суму 45 356 грн.; №63978 від 07.11.2022 на суму 8 579 грн.; №63979 від 07.11.2022 на суму 7 117,36 грн.; №63980 від 07.11.2022 на суму 5 940 грн.; №63981 від 07.11.2022 на суму 22 214 грн.; №63913 від 07.11.2022 на суму 54 298,60 грн.; №63914 від 07.11.2022 на суму 41 035 грн.; №63915 від 07.11.2022 на суму 31 974 грн.; №63967 від 07.11.2022 на суму 2 455 грн.; №63968 від 07.11.2022 на суму 6 380 грн.; №63997 від 14.11.2022 на суму 142 814 грн.; №63998 від 14.11.2022 на суму 65 179 грн.; №63999 від 14.11.2022 на суму 63 144 грн.; №64000 від 14.11.2022 на суму 18 922 грн.; №64001 від 14.11.2022 на суму 15 718 грн.; №63984 від 14.11.2022 на суму 3 885 грн.; №63985 від 14.11.2022 на суму 6 753,10 грн.; №63986 від 15.11.2022 на суму 15 370 грн.; №63987 від 16.11.2022 на суму 10 846 грн.; №63988 від 19.11.2022 на суму 9 570 грн.; №019306 від 25.11.2022 на суму 1 656,25 грн.; №17158 від 28.11.2022 на суму 3 500 грн.; №17161 від 28.11.2022 на суму 3 165 грн.; №17163 від 28.11.2022 на суму 21 060 грн.; №15836 від 28.11.2022 на суму 19 500 грн.; №15837 від 30.11.2022 на суму 13 980 грн.; №20582 від 05.12.2022 на суму 2 755 грн.; №20585 від 05.12.2022 на суму 28 200 грн.
Таким чином, організованою групою з 29.08.2022 по 11.12.2022 фактично здійснено видимість нібито постачання до військової частини НОМЕР_1 відповідно до вищевказаних накладних продуктів на загальну суму 4 618 609 грн., які фактично не постачалися.
Окрім того, ОСОБА_9 в період часу з 29.08.2022 по 01.02.2023 перебуваючи в місті Києві та Київській області, виконуючи функцію так званого «бухгалтера» в організованій злочинній групі, забезпечено виготовлення інших документів, які маскують злочинну діяльність під виглядом законних господарських відносин, зокрема, корегованих електронних заявок на постачання продуктів харчування на період з 29.08.2022 по 11.12.2022, зведених актів приймання-передачі, актів приймання-передачі та повідомлення-підтвердження отримання та оприбуткування за бухгалтерським обліком матеріальних цінностей, закуплених Міністерством оборони України в централізованому порядку тощо.
У свою чергу ОСОБА_7 та ОСОБА_8 перебуваючи у м. Києві та Київській області у період з 29.08.2022 по 01.02.2023 забезпечили вжиття заходів щодо переведення в готівку грошей, здобутих в незаконний спосіб на загальну суму 4 618 609 грн. та передачу їх ОСОБА_5 для здійснення їх розподілу між учасниками організованої групи, а також забезпечили надання документів з завідомо недостовірними відомостями до Департаменту державних закупівель Міністерства оборони України для оформлення платіжних документів та подальшого проведення Державною казначейською службою України оплати нібито виконавцю послуг ТОВ «Ок Ленд Фуд».
Зокрема, ОСОБА_7 за період поставок за вищевказаними видатковими накладними про нібито поставку продуктів харчування за період з 29.08.2022 по 16.10.2022, перебуваючи в місті Києві у період з 13.12.2022 по 17.12.2022 передав ОСОБА_5 частину готівкових грошей, здобутих в незаконний спосіб у сумі 1 606 375,09 грн., і таку ж суму, 1 606 375,09 грн., залишив у себе.
Водночас, ОСОБА_8 за період поставок за вищевказаними видатковими накладними про нібито поставку продуктів харчування за період з 17.10.2022 по 20.11.2022, перебуваючи на парковці супермаркету NOVUS, за адресою: Київська область, м. Вишневе, вул. Першотравнева, 26, 01.02.2023 приблизно о 20 год. 00 хв. передав ОСОБА_5 частину готівкових грошей у сумі 300 000 грн., здобутих в злочинний спосіб, з раніше обумовленої суми.
Своїм реалізованим наміченим злочинним планом учасники організованої групи створили видимість законності поставок продуктів харчування до військової частини НОМЕР_1 , що мало наслідком надання підтверджуючих документів Департаменту державних закупівель Міністерства оборони України та перерахування коштів на рахунок ТОВ «Ок Ленд Фуд» на загальну суму 4 618 609 грн.
Враховуючи викладене, начальник логістики заступник командира військової частини НОМЕР_1 ОСОБА_5 , усупереч вищевикладеним вимогам законодавства, діючи з прямим умислом, з метою власного збагачення за рахунок держави, переслідуючи корисливий мотив, в умовах воєнного стану, усвідомлюючи злочинний характер своїх дій, у складі організованої групи з ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , будучи службовою особою, зловживаючи своїм службовим становищем, заволодів чужим майном, а саме грошовими коштами держави в особі Міністерства оборони України в особливо великих розмірах у сумі 4 618 609 грн.
Таким чином, ОСОБА_7 підозрюється у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого в особливо великих розмірах організованою групою в умовах воєнного стану, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Безпосередньо після вчинення злочину ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Китайгород, Іллінецького району, Вінницької області о 22.17 год. 01.02.2023 було затримано уповноваженою особою Державного бюро розслідувань поблизу будинку за адресою: АДРЕСА_1 .
02.02.2023 за вказаними обставинами злочинної діяльності, ОСОБА_7 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.
Під час досудового розслідування установлено, що підозрюваний ОСОБА_7 має у власності наступне рухоме та нерухоме майно:
- земельну ділянку, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1295774805212, кадастровий номер: 0521283200:01:000:0641, площа: 2 га, адреса: Вінницька обл., Іллінецький р., с/рада Китайгородська;
- автомобіль марки FORD ESCAPE, сірого кольору, 2017 року випуску, номерний знак НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 .
Крім того, 01.02.2023 під час проведення невідкладного обшуку будинку за місцем проживання ОСОБА_7 за адресою: АДРЕСА_1 (згідно відомостей у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі Іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об`єктів нерухомого майна, про право власності на вказаний будинок, належить у рівних частинах ОСОБА_10 та ОСОБА_11 ), виявлено та вилучено грошові кошти в сумі 193 500 гривень.
Ухвалою слідчого судді Печерського районного суду міста Києва від 09.02.2023 у справі № 757/4963/23-к надано дозвіл на проведення обшуку за вказаною адресою та вилучення, серед іншого, грошових коштів в сумі 193 500 гривень.
Кримінальним правопорушенням, у вчиненні якого підозрюється ОСОБА_7 , завдано шкоду державі в особі Міністерства оборони України на суму 4 618 609 грн.
Крім того санкція ч. 5 ст. 191 Кримінального Кодексу України, яка інкримінується ОСОБА_7 , передбачає додаткове обов`язкове покарання у вигляді конфіскації майна.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення можливої конфіскації майна підозрюваного ОСОБА_8 , у разі визнання його винуватості у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, в органу досудового розслідування виникла необхідність в накладенні арешту на автомобіль марки FORD ESCAPE, сірого кольору, 2017 року випуску, номерний знак НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 , земельну ділянку, кадастровий номер: 0521283200:01:000:0641, площа: 2 га, та грошові кошти в сумі 193 500 гривень, які належать на праві приватної власності підозрюваному ОСОБА_7 , з метою забезпечення конфіскації майна, як виду покарання.
Статтею 170 КПК України передбачено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою конфіскації майна як виду покарання.
Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що з метою забезпечення можливої конфіскації майна підозрюваного та недопущення його відчуження, вбачається наявність правових підстав для накладення арешту на майно підозрюваного, а саме:
- земельну ділянку, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1295774805212, кадастровий номер: 0521283200:01:000:0641, площа: 2 га, адреса: Вінницька обл., Іллінецький р., с/рада Китайгородська;
- автомобіль марки FORD ESCAPE , сірого кольору, 2017 року випуску, номерний знак НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 ;
- грошові кошти в сумі 193 500 гривень, вилучені за місцем його проживання за адресою: АДРЕСА_1 .
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 107, 117, 131, 132, 171173, 309 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання про арешт майна задовольнити.
Накласти арешт на майно підозрюваного ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_5 , громадянина України, з метою забезпечення конфіскації майна як виду покарання, а саме:
- земельну ділянку, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 1295774805212, кадастровий номер: 0521283200:01:000:0641, площа: 2 га, адреса: Вінницька обл., Іллінецький р., с/рада Китайгородська;
- автомобіль марки FORD ESCAPE , сірого кольору, 2017 року випуску, номерний знак НОМЕР_3 , номер кузова НОМЕР_4 ;
- грошові кошти в сумі 193 500 гривень, вилучені за місцем його проживання за адресою: АДРЕСА_1 .
Заборонити ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянину України, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_5 та іншим особам, у володінні (користуванні) яких перебуває вказане майно, відчужувати та розпоряджатися ним.
Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню.
Зобов`язати слідчого/прокурора у кримінальному провадженні передати ухвалу особі, на майно якої, накладено арешт.
Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Печерський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 10.02.2023 |
Оприлюднено | 09.05.2024 |
Номер документу | 109105301 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Печерський районний суд міста Києва
Литвинова І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні