Рішення
від 10.02.2023 по справі 160/19190/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 лютого 2023 року Справа № 160/19190/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Олійника В. М.

розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за позовною заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» до відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2: Державної податкової служби України про визнання протиправними рішень та зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

30 листопада 2022 року товариство з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до відповідача-1: Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, відповідача-2: Державної податкової служби України, в якій просить:

-визнати протиправними та скасувати: рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області в особі Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293546/44442094 від 05.09.2022 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №2 від 18.07.2021 року; рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області в особі Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293547/44442094 від 05.09.2022 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 26.07.2021 року; рішення ГУ ДПС у Дніпропетровській області в особі Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293548/44442094 від 05.09.2022 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 31.07.2021 року.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних складені Товариством з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» податкові накладні №2 від 18.07.2022 року, №3 від 26.07.2022 року та №4 від 26.07.2022 року датою їх фактичного направлення на реєстрацію.

Вобґрунтування позову позивач зазначив, що в процесі виконання господарської діяльності ТОВ «Прайм Нафтотрейд» подано податкові накладні №2 від 18.07.2022 року, №3 від 26.07.2022 року та №4 від 26.07.2022 року, але реєстрація цих податкових накладних безпідставно зупинена Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області.

Посилається на вимоги порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 520 від 12 грудня 2019 року та Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165. Вказує, що на вимогу податкового органу після зупинення реєстрації податкових накладних платником податків були надані усі належні документи про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК за наведеними податковими накладними з поясненнями, вичерпний перелік яких встановлений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 року № 1165. Проте, надані пояснення та документи не були взяті контролюючим органом до уваги. Натомість податковий орган, як на підставу для відмови у реєстрації податкової накладної, вказав на ненадання платником податків копій документів, проте без зазначення яких саме документів, які вимоги законодавства порушено позивачем при складанні документів та яких документів не вистачає для реєстрації вказаних накладних. Також, у рішеннях про відмову в реєстрації податкових накладних вказано як підставу для відмови ненадання платником податку копій документів, наявність ризикових операцій, при цьому в оскаржуваних рішеннях не вбачається конкретної підстави відмови.

Позивач скористався адміністративним оскарженням та подав скарги, які були залишені відповідачем-2 без задоволення, а рішення відповідача-1 про відмову в реєстрації податкової накладної без змін.

Позивач зазначає, що невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності, який повинен бути скасованим в судовому порядку.

Отже, позивач вважає, що такі рішення відповідача суперечать приписам чинного законодавства.

З урахуванням наведеного, позивач вважає, що рішення є протиправними та підлягають скасуванню, а позовні вимоги задоволенню в повному обсязі.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 05 грудня 2022 року відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20 січня 2023 року відмовлено у задоволенні заяви представника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про розгляд адміністративній справи №160/19190/22 за правилами загального позовного провадження та про розгляд справи за правилами статті 262 КАС України у судовому засіданні із повідомленням сторін.

02 січня 2023 року від представника відповідача 1 засобами поштового зв`язку надійшов відзив на позовнузаяву, в якому останній просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог, враховуючи наступне.

Платником подано до ЄРПН на реєстрацію податкові накладні:

-№2 від 18.07.2021 на загальну суму 1 348 811,64 грн., у т.ч. ПДВ 224 801,94 грн., номенклатура товарів/послуг Перевезення вантажу автомобільним транспортом на адресу ТОВ «Торговий дім «Кременчукнафтопродуктсервіс» (код ЄДРПОУ 36093194);

-№3 від 26.07.2021 на загальну суму 2 892 118,68 грн., у т.ч. ПДВ 482 019,78 грн., номенклатура товарів/послуг Перевезення вантажу автомобільним транспортом на адресу ТОВ «Торговий дім «Кременчукнафтопродуктсервіс»;

-№4 від 31.07.2021 на загальну суму 8 995 693,08 грн., у т.ч. ПДВ 1 499 282.18 грн., номенклатура товарів/послуг Перевезення вантажу автомобільним транспортом на адресу ТОВ «Торговий дім «Кременчукнафтопродуктсервіс».

За результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником, прийняті Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 18.07.2021 №7293546/44442094 від 05.09.2022, №3 від 26.07.2021 № 7293547/44442094 від 05.09.2022, №4 від 31.07.2021 №7293548/44442094 від 05.09.2022 у зв`язку з: наявністю ризикових операцій.

Відповідно до п.8 Постанови від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН» ТОВ «Прайм Нафтотрейд» включено до переліку ризикових платників податків (від 15.08.2022 рішення №50307, протокол №370 від 15.08.2022).

В ході проведеного аналізу податкових накладних зареєстрованих в ЄРПН встановлено придбання ТОВ «Прайм Нафтотрейд» значної кількості ТМЦ, які за відсутності місць зберігання ймовірно не використовуються в господарській діяльності та в подальшому не реалізовуються в т.ч.:

- ТОВ «Біпер Трейд» (44 І58423), номенклатура придбання - стіл, стілець, садова гойдалка, полиця металева, комод на суму ПДВ 147,6 тис, .гри., в т.ч. на суму ПДВ 41,0 тис. грн.

- ТОВ «Домашня електроніка плюс» (42610237), номенклатура придбання - ноутбуки, планшети, монітори, багатофункційний пристрій, проектори, сканери та інші на суму ПДВ 98,6 тис. грн.

- ТОВ «Інпрайм» (39473754) номенклатура придбання - папір 2330 пачок на суму ПДВ 69,9 тис. грн.

Представник відповідача-1 також вказує, що пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України. Так, Кабінет Міністрів України Постановою від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі - Порядок 1165) затвердив: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Порядок 1 165 визначає механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.

У розділі Автоматизований моніторинг відповідності податкових накладних/ розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків Порядку 1165 визначено механізм автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (п. 5 Порядку 1165):

1. на відповідність критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2),

2. у разі не відповідності жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Крім того, постановою КМУ від 29 грудня 2010 р. № 1246 (далі - Порядок 1246) Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджено порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних. Цей порядок визначає механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до п. 12 Порядку 1246 Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200 1.3 і 200 1.9 статті 200 1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

У п. 4, 5 Наказу МФУ від 12.12.2019 року № 520 (далі - Порядок 520) передбачено права платника податку на подання копій документів та письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, та визначено перелік документів який рекомендовано подати платнику податків до Комісії, це можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси. акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Закон України 16 липня 1999 року № 996-ХІУ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні (далі -Закон 996) визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні.

Згідно зі статтею 1 Закону № 996-ХІУ первинним документом є документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Законодавчо встановлений мінімум обов`язкових реквізитів первинних та зведених облікових документів визначено у абзацах 1-7 частини другої статті 9 Закону № 996-ХІУ, відповідно до яких первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Крім того, необхідність підтвердження господарських операцій первинними документами визначена також в пп.1.2 п.1, пп.2.1 п.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 р. за № 168/704 (далі - Положення №88), первинні документи - це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації на їх проведення.

Відповідно до ч. 2 ст. 9 вказаного Закону та п.2.4 Положення, первинні документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях та повинні мати такі обов`язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з п.2.15 та п.2.16 Положення, забороняється приймати до виконання первинні документи на операції, що суперечать законодавчим та нормативним актам.

Таким чином, для надання юридичної сили і доказовості первинні документи повинні бути складені відповідно до вимог чинного законодавства та не порушувати публічний порядок. Крім того, будь-які документи (у тому числі договори, накладі, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

З урахуванням викладеного, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції дії або події, що спричинили реальні зміни в структурі активів та зобов`язань, власному капіталі підприємства, тобто майновому стані платника податків.

Щодо реальності відображених у бухгалтерському та податковому обліку операцій, представник відповідача-1 вказує, що встановлення мети та факту порушення встановленого порядку оподаткування, ухилення від оподаткування або створення умов для порушення чинного законодавства, відсутності наміру здійснити реальну господарську операцію та її нездійснення із штучним складанням первинних документів може служити підставою для висновку про відсутність оподатковуваної операції та/або відсутність належних первинних документів, що не може мати наслідком внесення в податковий облік відомостей щодо здійснення таких операції, та, відповідно, отримання податкових переваг у вигляді податкового кредиту або витрат, зменшення фінансового результату.

Окремою підставою для відсутності у платника податків права на отримання зазначених податкових переваг є відсутність необхідних первинних документів, що підтверджують здійснення операцій, суттєві недоліки таких документів, або складання таких документів при фактичному нездійсненні заявлених операцій, тобто відображення у первинних документах недостовірних даних.

Крім того, представник відповідача-1 зазначає, що для ухвалення рішення про зобов`язання ДПС зареєструвати податкову накладну, суд повинен перевірити саме той факт, що податкова накладна, яка була подана позивачем, відповідає всім критеріям відповідно до Пункт 12 Порядку 1246 і її можливо зареєструвати у ЄРПН.

При цьому така перевірка здійснюється податковим органом автоматично, і судом не може бути проведена.

Отже, суд у разі ухвалення рішення про зобов`язання податковий орган зареєструвати податкову накладну, фактично візьме на себе повноваження суб`єкта владних повноважень (відповідача у справі), до компетенції якого, у даному випадку, віднесено розгляд пояснень та документів, здійснення автоматичної перевірки податкових накладних та/або розрахунку коригування в ЄРПН.

З огляду на викладене, ГУ ДПС у Дніпропетровській області вважає вимоги позивача безпідставними та недоведеними, а отже такими, що не підлягають задоволенню.

02 січня 2023 року засобами поштового зв`язку від представника відповідача - 2 надійшов відзив на позовнузаяву, в якому останній просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог, враховуючи наступне.

Платником подано до ЄРПН на реєстрацію податкові накладні:

-№2 від 18.07.2021 на загальну суму 1 348 811,64 грн., у т.ч. ПДВ 224 801,94 грн., номенклатура товарів/послуг Перевезення вантажу автомобільним транспортом на адресу ТОВ «Торговий дім «Кременчукнафтопродуктсервіс» (код ЄДРПОУ 36093194);

-№3 від 26.07.2021 на загальну суму 2 892 118,68 грн., у т.ч. ПДВ 482 019,78 грн., номенклатура товарів/послуг Перевезення вантажу автомобільним транспортом на адресу ТОВ «Торговий дім «Кременчукнафтопродуктсервіс»;

-№4 від 31.07.2021 на загальну суму 8 995 693,08 грн., у т.ч. ПДВ 1 499 282.18 грн., номенклатура товарів/послуг Перевезення вантажу автомобільним транспортом на адресу ТОВ «Торговий дім «Кременчукнафтопродуктсервіс».

За результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником прийняті Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 18.07.2021 №7293546/44442094 від 05.09.2022, №3 від-26.07.2021 № 7293547/44442094 від 05.09.2022, №4 від 31.07.2021 №7293548/44442094 від 05.09.2022 у зв`язку з наявністю ризикових операцій.

Представник відповідача-2 звертає увагу, що процедура зупинення реєстрації податкових накладних в ЄРПН з наступним прийняттям рішення про їх реєстрацію/відмову у реєстрації на момент виникнення спірних правовідносин регламентована: Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI (зі змінами); Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН» (далі-Постанова№1165), якою затверджено Порядок з питань зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі-Порядок №1165); Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 №520 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстраціїПН/РК в ЄРПН» (далі-Наказ№520).

Вказує, що перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в Реєстрі, встановлений п.5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520.

Отже, вказаною нормою не встановлено обов`язок фіскального органу зазначати в квитанції конкретний перелік документів, а лише пропозицію щодо надання документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної. Натомість, обов`язком платника податку є надання повного пакету первинних документів, вичерпний перелік яких встановлений п.14 Порядку зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Крім того, контролюючий орган не може наперед знати які саме документи наявні у платника податку, адже перелік документів, що супроводжують ту чи іншу господарську операцію, може змінюватися залежно від її особливостей.

З викладеного слідує, що платнику надано альтернативу обрання самостійних рішень (надання пояснень та/або документів для реєстрації податкової накладної) не обмежуючи його тим самим у поданні виключного переліку документів, а даючи можливість надання наявних документів. Проте, така норма не може допускати формального підходу до надання пояснень та/або документів.

Отже, законодавством не встановлено обов`язку контролюючого органу та відповідної процедури конкретизації переліку документів, необхідних для реєстрації податкової накладної.

Представник відповідача-2 також вказує, що відповідно до норм чинного законодавства повноваження ДПС України щодо реєстрації податкових накладних в ЄРПН є дискреційним повноваженням та виключною компетенцією уповноваженого органу.

Дискреційні повноваження - це сукупність прав та обов`язків органів державної влади та місцевого самоврядування, що надають можливість на власний розсуд визначити повністю або частково вид і зміст управлінського рішення, яке приймається, або можливість вибору на власний розсуд одного з декількох варіантів управлінських рішень, передбачених проектом нормативно-правового акта.

Наділивши державні органи та осіб, уповноважених на виконання функцій держави дискреційними повноваженнями, законодавець надав відповідному державному органу та особам уповноваженим на виконання функцій держави певну свободу розсуду при прийнятті управлінського рішення, а отже позовні вимоги Металургсервіс плюс про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є необґрунтованими, оскільки без надання правової оцінки рішенню комісії регіонального рівня, зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є передчасним.

08 лютого 2023 року від представника відповідача-1 до суду надійшли додаткові пояснення, в яких зазначено, що ГУ ДПС у Дніпропетровській області звернулося до Головного сервісного центру МВС, Регіонального сервісного центру ТСЦ МВС в Дніпропетровській області із запитом про надання інформації щодо зазначених у товарно-транспортних накладних наданих позивачем до податкових накладних, та до матеріалів адміністративного позову.

Головним сервісним центром МВС було надано відповідь (вх.6421від25.01.2023), в якій зокрема було зазначено:

транспортний засіб з номерним знаком НОМЕР_1 не реєструвався;

транспортний засіб з номерним знаком НОМЕР_2 не реєструвався;

транспортний засіб з номерним знаком НОМЕР_3 не реєструвався;

транспортний засіб з номерним знаком НОМЕР_4 не реєструвався;

транспортний засіб з номерним знаком НОМЕР_5 не реєструвався;

посвідчення водія серії НОМЕР_6 від 10.07.2012 видано фізичній особі Світловодським ВРЕР ДАІ УМВС України на право керування транспортними засобами категорії «В», але статус даного посвідчення невизначений;

посвідчення водія серії НОМЕР_7 від 20.08.2021 видано фізичній особі ТСЦ МВС №3245 на право керування транспортними засобами категорії «А1»,«А», «В1», «В», «СІ». «С», «ВМ» з терміном дії до 20.08.2051, але статус даного посвідчення «зданий в архів»;

посвідчення водія серії НОМЕР_8 від 15.12.1999 видано фізичній особі ВРЕР №8 м.Роздільна на право керування транспортними засобами категорії «А», «В» з безстроковим терміном дії, але статус даного посвідчення «зданий в архів»;

посвідчення водія серії НОМЕР_9 від 12.07.2003 видано фізичній особі ВРЕР ДАІ м.Обухів на право керування транспортними засобами категорії«В»,«С» з безстроковим терміном дії,але статус даного посвідчення «зданий в архів»;

посвідчення водія серії НОМЕР_10 від 14.10.2009 видано фізичній особі Дніпропетровським ВРЕР-2 на право керування транспортними засобами категорії«А1», «А»,«В1»,«З»,«СІ»,«С»,«ВЕ»,«С1Е»,«СЕ», але дане посвідчення «здане в архів».

До вказаних пояснень представником відповідача-1 долучено, зокрема, відповідь Регіонального сервісного центру ТСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ТСЦ МВС) Головного сервісного центру МВС від 20.01.2023 року № 31/4-229 (вх.6421від25.01.2023).

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» є юридичною особою, зареєстрованою в Єдиному державному реєстрі 17.12.2021 року, взято на податковий облік в органах державної податкової служби 20.12.2021 року та перебуває на обліку в Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області.

Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань видами діяльності позивача за КВЕД є:

49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний);

45.20 Технічне обслуговування та ремонт;

46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами, промисловими хімічними речовинами та ін.

Позивач є платником податку на додану вартість (ІПН 444420904636) і за наслідками здійснення господарської діяльності позивачем складаються податкові накладні та відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України подаються на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).

07 червня 2022 року між ТОВ «Прайм Нафтотрейд» (Перевізник) та ТОВ «Торговий дім Кременчукнафтопродуктсервіс (Замовник) укладено договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом № 54, на підставі якого позивач взяв на себе обов`язок перевезення та здачі вантажоотримувачам ввірений вантаж (нафтопродукти, вода для калібрування), а також здійснення відкачування й зливання нафтопродуктів. Для надання визначених послуг перевезення вантажів, ТОВ «Прайм Нафтотрейд» зобов`язаний надати під завантаження: належно обладнані справні транспортні засоби з професійно підготовленими водіями.

Для виконання перевезень на умовах договору №54 від 07.06.2022 року ТОВ «Прайм Нафтотрейд» було залучено наступних перевізників:

-з товариством з обмеженою відповідальністю «ВЛАСТ-2013» (код ЄДРПОУ 38936642) було укладено договір транспортного експедирування та перевезення нафтопродуктів автомобільним транспортом №27/06/22 від 27.06.2022 року. Виконання умов договору підтверджується актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) №СФ-0000229 від 20.07.2022 року, №СФ-0000230 від 22.07.2022 року, №СФ-0000231 від 23.07.2022 року, №СФ-0000232 від 23.07.2022 року, №СФ-0000234 від 25.07.2022 року, №СФ-0000240 від 28.07.2022 року, №СФ-0000241 від 27.07.2022 року, №СФ-0000242 від 30.07.2022 року, №СФ-0000243 від 30.07.2022 року. Проведення розрахунків за надані послуги підтверджуються платіжними дорученнями №104, №105, №106, №107, 108 від 02.08.2022 року, №187, №188, №189, №190 від 09.08.2022 року та актами звірки взаєморозрахунків;

-з товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРТРАФІК ГРУП» (код ЄДРПОУ 43846509) укладено договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом №04/07-01 від 04.07.2022 року. Виконання умов договору підтверджується актами надання послуг №26 від 08.07.2022 року, №27 від 09.07.2022 року, №28 від 11.07.2022 року, №29 від 11.07.2022 року, №33 від 14.07.2022 року, №35 від 15.07.2022 року, №36 від 15.07.2022 року, №37 від 17.07.2022 року, №38 від 18.07.2022 року, №41 від 19.07.2022 року, №42 від 19.07.2022 року, №43 від 19.07.2022 року, №44 від 21.07.2022 року, №45 від 22.07.2022 року, №46 від 22.07.2022 року, №47 від 22.07.2022 року, №48 від 22.07.2022 року, №51 від 23.07.2022 року, №52 від 24.07.2022 року, №53 від 24.07.2022 року, №54 від 24.07.2022 року, №55 від 25.07.2022 року, №56 від 26.07.2022 року, №57 від 26.07.2022 року, №58 від 26.07.2022 року. Проведення розрахунків за надані послуги підтверджуються платіжними дорученнями №54, №55, №56, №57 від 19.07.2022 року, №93, №94 від 26.07.2022 року, №95, №96, №97, №98, №99 від 27.07.2022 року №109, №110, №111, №112, №113, №114, №115, №116, №117, №118, №119, №120, №121, №122 від 02.08.2022 року, №174, №175, №176, №177, №178, №179, №180, №181, №182, №183, №184, №185, №186 від 09.08.2022 року та актами звірки взаєморозрахунків;

-з фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_11 ) укладено договір 29/06 від 29.06.2022 року. Виконання умов договору підтверджується актами надання послуг №1/07 від 01.07.2022 року, №16/07 від 16.07.2022 року, №19/07 від 19.07.2022 року, №22/07 від 22.07.2022 року. Проведення розрахунків за надані послуги підтверджуються платіжними дорученнями №27 від 12.07.2022 року, №59 від 20.07.2022 року, №91, №92 від 26.07.2022 року, №163 від 09.08.2022 року та актами звірки взаєморозрахунків;

-з товариством з обмеженою відповідальністю «НОРД ПЕТРОЛ» (код ЄДРПОУ 39451526) укладено договір про надання послуг з перевезення нафтопродуктів автомобільним транспортом №0206-22 від 21.06.2022 року. Виконання умов договору підтверджується актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) №220 від 01.07.2022 року, №221 від 02.07.2022 року, №224 від 05.07.2022 року, №230 від 13.07.2022 року, №231 від 13.07.2022 року, №234 від 16.07.2022 року, №235 від 16.07.2022 року, №236 від 17.07.2022 року, №237 від 20.07.2022 року, №238 від 20.07.2022 року, №239 від 19.07.2022 року, №244 від 27.07.2022 року, №245 від 27.07.2022 року, №246 від 28.07.2022 року, №247 від 29.07.2022 року, №248 від 30.07.2022 року, №249 від 31.07.2022 року. Проведення розрахунків за надані послуги підтверджуються платіжними дорученнями №30, №31, №32, №33 від 12.07.2022 року, №53 від 19.07.2022 року №86, №87, №88, №89, №90 від 26.07.2022 року, №123, №124, №125 від 02.08.2022 року №164, №165, №166, №167, №168, №169 від 09.08.2022 року та актами звірки взаєморозрахунків;

- з товариством з обмеженою відповідальністю «ТРАГЕР» (код ЄДРПОУ 43803617) укладено договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом №25/06-01 від 25.06.2022 року. Виконання умов договору підтверджується актами надання послуг №32 від 02.07.2022 року, №33 від 05.07.2022 року, №34 від 08.07.2022 року, №35 від 14.07.2022 року ,№36 від 17.07.2022 року, №37 від 18.07.2022 року, №38 від 19.07.2022 року, №40 від 20.07.2022 року, №41 від 22.07.2022 року, №42 від 22.07.2022 року, №43 від 23.07.2022 року, №44 від 24.07.2022 року, №45 від 25.07.2022 року, №46 від 25.07.2022 року, №47 від 26.07.2022року, №48 від 27.07.2022 року, №49 від 28.07.2022 року, №50 від 29.07.2022 року ,№51 від 30.07.2022 року. Проведення розрахунків за надані послуги підтверджуються платіжними дорученнями №29, №28 від 12.07.2022 року, №51, №52 від 19.07.2022 року №82, №83, №84, №85 від 26.07.2022 року №126, №127, №128, №129, №130, №131, №132, №133 від 02.08.2022 року № 170, №171, 172, №173 від 09.08.2022 року та актами звірки взаєморозрахунків.

- з товариством з обмеженою відповідальністю «УКРКРАССЕРВІС» (код ЄДРПОУ38777423) було укладено договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом №21/06-01 від 21.06.2022року. Виконання умов договору підтверджується актами здачі-прийняття робіт№ОУ-0000644 від 09.07.2022 року, №ОУ-0000655 від 11.07.2022 року, № ОУ-0000676 від 16.07.2022 року, №ОУ-0000680 від 17.07.2022 року, №ОУ-0000682 від 20.07.2022 року, №ОУ-0000683 від 20.07.2022 року, №ОУ-0000684 від 20.07.2022 року, №ОУ-0000691 від 21.07.2022 року, №ОУ-0000693 від 22.07.2022 року,№ОУ-0000695 від 22.07.2022 року, №ОУ-0000696 від 23.07.2022 року, №ОУ-0000699 від 23.07.2022 року, №ОУ-0000700 від 23.07.2022 року, №ОУ-0000701 від 23.07.2022 року. Проведення розрахунків за надані послуги підтверджуються платіжними дорученнями №49,№50 від 19.07.2022року, №80, №81 від 26.07.2022 року,, №100,№101 від 28.07.2022 року, №134,№135,№136,№137,№138,№139 від 02.08.2022року,,№193, №194, №195 від 09.08.2022 року та актами звірки взаєморозрахунків.

Виконання умов договору №54 від 07.06.2022 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом підтверджується товарно-транспортними накладними від 02.07.2022 року №1722,№1723,№1725, від 04.07.2022року №1940,№1958,№1960,№1961,№1959, від 07.07.2022 року №2340,№2339,№2338,№2341,№2362,№2363, від 08.07.2022 року №2418, №2419,№2417, від 10.07.2022 року №2710,№2745,№2744, від 11.07.2022 року №2962,№2961, №2963,№2960,№2975,№2973,№2972,№2974, від 12.07.2022 року №3138,№3139, від 13.07.2022 року №3205,№3206, від14.07.2022 року №3418,№3419,№3420,№3421,№3422, №3423,від 19.07.2022 року №3824,№3825, від 21.07.2022 року №4279, від 23.07.2022року №4654,№4653,№4651,№4652, від 25.07.2022 року №4784,№4781,№4783,№4782,№4829, №4835,№4837,№4836, від 28.07.2022 року №5038,№5040,№5039,№5070,№5072,№5071, №5094,№5095,№5096, від 30.07.2022 року №5324,№5323,№5333,№5331,№5332.

На всі надані послуги в липні 2022 року між ТОВ «Прайм Нафтотрейд», як перевізником, та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КРЕМЕНЧУКНАФТОПРОДУКТСЕРВІС» було складено та підписано акт наданих послуг №3 від 31.07.2022 року та реєстр до акту наданих послуг з зазначенням поїздок та ТТН до таких поїздок.

Оплата за надані послуги здійснена в повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями №7587 від 11.07.2022 року на суму 1 057 533,84 грн., №7952 від 18.07.2022 року на суму1 348 811,64 грн., №8252 від 26.07.2022 року на суму 3 020 417,40 грн.(по цьому платіжному дорученні було здійснено повернення суми платіжним дорученням №102 від 28.07.2022 року, як надмірно перерахованої на підставі листа №820 від 28.07.2022 року), №8488 від 02.08.2022 року на суму 5 606 678,88 грн., №9113 від 09.08.2022 року на суму 3 865 791,60грн.

3 урахуванням виконання зобов`язань за договором №54 від 07.06.2022 року ТОВ «Прайм Нафтотрейд» за першою подією, відповідно до приписів ст.ст.187, 201 ПК України, складено податкову накладну №2 від 18.07.2022 року на суму 1 348 811,64 грн. (в тому числі ПДВ 224 801,94 грн.), яка відповідає сумі платіжного доручення №7952 від 18.07.2021 року по договору №54 від 07.06.2022 року за відшкодування витрат по перевезенню вантажу автомобільним транспортом.

15.08.2022 року вказану податкову накладну №2 від 18.07.2022 було відправлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак ї реєстрація була зупинена, про що Державною податковою службою України було складено та направлено на адресу позивача відповідну квитанцію.

Підставою для такого зупинення було зазначено:«Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 18.07.2022 №2 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким додано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Також, з урахуванням виконання зобов`язань за договором № 54 від 07.06.2022 року ТОВ «Прайм Нафтотрейд» за першою подією, відповідно до приписів ст.ст.187, 201 ПК України, складено податкову накладну №3 від 26.07.2022 року на суму 2 892 118,68 грн. (в тому числі ПДВ 482 019,78 грн.), яка відповідає сумі, що надійшла згідно платіжного доручення №8252 від 26.07.2022 року на суму 3 020 417,40 грн. за вирахуванням суми повернення 128 298,72 грн. платіжним дорученням №102 від 28.07.2022 року, як надмірно перерахованої на підставі листа №820 від 28.07.2022 року.

15.08.2022 року вказану податкову накладну № 3 від 26.07.2022 року було відправлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак її реєстрація була зупинена, про що Державною податковою службою України було складено та направлено на адресу позивача відповідну квитанцію.

Підставою для такого зупинення було зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 26.07.2022 №3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким додано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Крім того, з урахуванням виконання зобов`язань за договором № 54 від 07.06.2022 року ТОВ «Прайм Нафтотрейд» за першою подією, відповідно до приписів ст.ст.187, 201 ПК України, складено податкову накладну №4 від 31.07.2022 року на суму 8 995 693,08 грн. (в тому числі ПДВ 1 499 282Д8 грн.), яка відповідає залишку суми неохопленої попередньою оплатою, визначеної в акті прийому-передачі наданих послуг від 31.07.2022 року №3.

15.08.2022 року вказану податкову накладну №4 від 31.07.2022 року було відправлено на реєстрацію в Єдиному реєстрі податкових накладних, однак її реєстрація була зупинена, про що Державною податковою службою України було складено та направлено на адресу позивача відповідну квитанцію.

Підставою для такого зупинення було зазначено: «Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація ПН/РК від 31.07.2022 №4 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким додано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає п.8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

На підтвердження інформації щодо операцій, відображених у податкових накладних від 18.07.2022 №2, від 26.07.2022 №3 та від 31.07.2022 №4 позивачем до податкового органу направлено пояснення та документи, які підтверджують виконання господарських операцій.

Однак, Комісією Головного управління ДПС України в Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних прийнято рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних:

-№7293546/44442094 від 05.09.2022 року, яким відмовлено у реєстрації податкової

накладної №2 від18.07.2021 року;

- №7293547/44442094 від 05.09.2022 року,яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №3 від 26.07.2021 року;

- №7293548/44442094 від 05.09.2022 року, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №4 від 31.07.2021 року.

В обґрунтування спірних рішень, відповідачем-1 зазначено: ненадання платником податку копій документів. У графі Додаткова інформація вказано: "Наявність ризикових операцій".

13.09.2022 року позивач оскаржив вказані рішення до ДПС України, за результатами розгляду скарг комісією прийнято рішення № 46877/44442094/2 від 23.09.2022 року, № 46848/44442094/2 від 23.09.2022 року та № 46852/44442094/2 від 23.09.2022 року, згідно яких скарги позивача залишено без задоволення у зв`язку з ненаданням платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунку-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт/послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Не погоджуючись з оскаржуваними рішеннями комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293546/44442094 від 05.09.2022 року, №7293547/44442094 від 05.09.2022 року та №7293548/44442094 від 05.09.2022 року про відмову в реєстрації податкових накладних, з метою їх скасування та зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати податкові накладні, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Вирішуючи позовні вимоги по суті, суд виходить з наступного.

Пунктом 187.1 статті 187 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI передбачено, що датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з положеннями пункту 201.10 статті 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відповідно до пункту 2 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року №1246 (далі Порядок №1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку №1246, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі квитанція).

Згідно з положеннями підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України, згідно яких реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.

Відповідно до цієї норми та підпункту 56.23.2 пункту 56.23 статті 56 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.12.2019 року №1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка набрала чинності 01.02.2020 року та якою затверджено:

Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок зупинення реєстрації податкової накладної);

Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок розгляду скарги).

Пунктом 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.

Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.

Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).

Згідно п.п.6, 7, 10, 11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанціях про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до п.п.12-17 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються:

види економічної діяльності відповідно до КВЕД;

коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;

коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.

Таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (додаток 6).

У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування.

Відповідно до Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість, до ризикових відносять:

- платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах;

- платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах;

- платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами;

- платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово-господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками;

- платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ);

- платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України;

- платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України;

- у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

В п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операції відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.

Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Згідно з пунктами 9-11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.

Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;

та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;

та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до пунктів 25 - 26 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.

Згідно пунктів 42, 44 - 46 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС.

Аналізуючи вказані вище норми, можна дійти висновку про те, що, контролюючі органи зобов`язані, у разі зупинення реєстрації ПН/РК, у Квитанції зазначати конкретний критерій ризиковості платника податку та/або критерій ризиковості здійснення операцій, на підставі якого зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку.

Як вбачається зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних, контролюючий орган вказав, що платник податку відповідає п.8 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Однак, відповідачами також не було надано до суду жодного доказу на підтвердження наявності у контролюючого органу обґрунтованих підстав для віднесення позивача до пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість.

За викладених обставин, суд приходить до висновку, що зупинення контролюючим органом реєстрації податкових накладних від 18.07.2022 №2, від 26.07.2022 №3 та від 31.07.2022 №4 в ЄРПН є безпідставним та таким, що не відповідає вимогам вищенаведеного податкового законодавства.

Разом із тим, як вбачається з оскаржуваних рішень, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкових накладних від 18.07.2022 №2, від 26.07.2022 №3 та від 31.07.2022 №4, є ненадання платником податку копій документів.

В той же час, відмова у прийнятті до реєстрації податкової накладної з підстав недостатності документів для прийняття рішення можлива виключно за умови наявності вичерпного переліку таких документів.

Тобто, при відмові у прийнятті до реєстрації податкової накладної з посиланням на ненадання платником податків документів, комісія має зазначити конкретний перелік документів, надання яких дасть можливість прийняти ПН до реєстрації.

Проте, в порушення наведених вимог законодавства, оскаржувані рішення Комісії ДПС не містять зазначення конкретного переліку документів, які необхідно надати позивачу.

Посилання в рішеннях №7293546/44442094 від 05.09.2022 року, №7293547/44442094 від 05.09.2022 року та №7293548/44442094 від 05.09.2022 року на вказані підстави в обґрунтування прийняття рішень про відмову, за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність таких рішень.

Суд зазначає, що рішення комісії №7293546/44442094 від 05.09.2022 року, №7293547/44442094 від 05.09.2022 року та №7293548/44442094 від 05.09.2022 року про відмову в реєстрації податкових накладних не містять конкретної інформації щодо причин та підстав для прийняття такого рішення та чітку підставу для відмови в реєстрації податкових накладних.

Судом встановлено, що позивач подав до податкового органу пояснення та копії документів щодо господарських операцій щодо спірних податкових накладних, реєстрацію яких зупинено.

Разом з тим, комісія, незважаючи на надані пояснення та додані документи, що підтверджують наведені у поясненнях факти, прийняла рішення про відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Проте, як зазначено вище, комісією не вказано конкретний перелік документів, надання яких дасть можливість прийняти ПН до реєстрації, а зазначення відповідачем-1 в якості додаткової інформації в оскаржуваному рішенні наявні ризикові операції не може вважатись належним виконанням контролюючим органом виконання законодавчо встановленого обов`язку щодо конкретизації підстав прийнятого рішення.

Більш того, зазначені доводи суперечать правилу індивідуальної відповідальності платника податків, який Європейський суд з прав людини визначив як добросовісний платник податків не має зазнавати негативних наслідків через порушення законодавства його контрагентом. Вказаний підхід до визначення недопустимості порушення майнових прав особи знайшов своє продовження у праві Європейського Союзу, зокрема, в Шостій Директиві від 17.05.1977 № 77/388/EU щодо гармонізації законодавства держав-членів стосовно податків з обороту.

В подальшому, у своїх рішеннях ЄСПЛ неодноразова підтримав висновок про неприпустимість притягнення до відповідальності однієї компанії за неправомірні дії іншої компанії, тобто, правило індивідуальної відповідальності платника податків (справа ВАТ Нефтяная компания ЮКОС проти РФ (Заява №14092/04); справи Булвес АД проти Болгарії (2009 рік, заява №3991/03), Бізнес Супорт Центр проти Болгарії (2010 рік, заява №6689/03), Компанія Вестберґа таксі Актіеболаґ та Вуліч проти Швеції (заява №36985/97), Полторацький проти України від 29.04.2003 (заява №38812/97).

Одночасно, в межах даної спірної ситуації суд звертає особливу увагу на той факт, що приймаючи рішення про реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарської операції може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України. У свою чергу, при реєстрації податкових накладних фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями, тому і суд за результатами розгляду цієї справи не робить висновків щодо реальності господарської операції виконання робіт за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.

Суд наголошує, що будь-яке рішення чи дії суб`єкта владних повноважень мають бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, повинні містити конкретні об`єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено.

Крім того, суд не бере до уваги інформацію відповідача-1 у додаткових поясненнях від 08.02.2023 року (вх. №9942/23), надану Регіональним сервісним центром ТСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ТСЦ МВС) Головного сервісного центру МВС від 20.01.2023 року № 31/4-229 (вх.6421від25.01.2023) на запит відповідача-1 з наступних підстав.

Так, оскаржувані рішення прийняті відповідачем-1 05.09.2022 року, при цьому інформація від Регіонального сервісного центру ТСЦ МВС в Дніпропетровській області (філія ТСЦ МВС) Головного сервісного центру МВС надійшла до податкового органу 25.01.2023 року (вх.6421від25.01.2023). Тобто, на момент зупинення податкових накладних від 18.07.2022 №2, від 26.07.2022 №3 та від 31.07.2022 №4 та прийняття спірних рішень №7293546/44442094 від 05.09.2022 року, №7293547/44442094 від 05.09.2022 року та №7293548/44442094 від 05.09.2022 року про відмову в реєстрації вказаних податкових накладних, у податкового органу не було в наявності вказаної інформації і, відповідно, вона не враховувалась при прийнятті оскаржуваних рішень.

Тому, податковий орган не може посилатися на дану інформацію, як на доказ правомірності рішень №7293546/44442094 від 05.09.2022року, №7293547/44442094 від 05.09.2022 року та №7293548/44442094 від 05.09.2022року про відмову в реєстрації податкових накладних.

Таким чином, за наведених вище обставин, суд дійшов висновку про обґрунтованість та наявність підстав для задоволення позовних вимог в частині визнання протиправними та скасування рішень, якими позивачу відмовлено у реєстрації податкових накладних.

Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою їх подання на реєстрацію, суд зазначає наступне.

Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Згідно пунктів 19, 20 Порядку №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

У разі надходження до ДФС рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

Таким чином, законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, у зв`язку із чим суд вважає за необхідне зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати спірні податкові накладні позивача датою їх фактичного отримання.

Аналогічна правова позиція наведена у постанові Верховного Суду від 02 квітня 2019 року у справі №822/1878/18.

Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України,у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій щодо остаточного вирішення спору між сторонами, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її подання на реєстрацію.

Суд також зауважує, що рішення суду має бути не тільки законним та обґрунтованим, воно повинно бути ще й ефективним у захисті порушених прав, свобод та інтересів. А тому вважає, що покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкові накладні не вважатиметься втручанням у його дискреційні повноваження.

Відповідно до ч. 1ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Частиною 2статті 77 КАС України, встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевказане,суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.

На підставіст. 139 КАС України суд також вважає за необхідне присудити на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровськійобласті судові витрати у розмірі 7443,00 грн.

Керуючись ст. ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293546/44442094 від 05 вересня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 2 від 18 липня 2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 2 від 18 липня 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» (код ЄДРПОУ 44442094), датою її фактичного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293547/44442094 від 05 вересня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 3 від 26 липня 2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 3 від 26 липня 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» (код ЄДРПОУ 44442094), датою її фактичного подання.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7293548/44442094 від 05 вересня 2022 року про відмову в реєстрації податкової накладної № 4 від 31липня 2022 року.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну № 4 від 31 липня 2022 року, складену товариством з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» (код ЄДРПОУ 44442094), датою її фактичного подання.

Присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Прайм Нафтотрейд» (код ЄДРПОУ 44442094) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП: 44118658) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 7443,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України, до Третього апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.02.2023
Оприлюднено23.02.2023
Номер документу109109219
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —160/19190/22

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 26.06.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 02.06.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 24.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 18.04.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 13.03.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 13.03.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Рішення від 10.02.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 20.01.2023

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 05.12.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні