Ухвала
від 22.02.2023 по справі 761/6266/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/6266/23

Провадження № 1-кс/761/4357/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 лютого 2023 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 та слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання старшого детектива другого відділу детективів Підрозділу детективів із захисту фінансів у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні за № 72022000110000007 від 07.06.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший детектив другого відділу детективів Підрозділу детективів із захисту фінансів у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 , за погодженням з прокурором Офісу Генерального прокурора ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні за № 72022000110000007 від 07.06.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України, звернувся до слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва із клопотанням про проведення обшуку.

Клопотання мотивовано тим, що Офісом Генерального прокурора забезпечується нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва у кримінальному провадженні № 72022000110000007 від 07.06.2022 за фактом розтрати службовими особами Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації бюджетних коштів на користь Комунального підприємства «Шкільне Харчування» в особливо великих розмірах за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, досудове розслідування у якому здійснюється другим відділом детективів Підрозділу детективів із захисту фінансів у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України.

Встановлено факт проведення процедури закупівлі за кодом № UA-2022-02-18-013226-b «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) (код за Єдиним закупівельним словником «ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування»)» з очікуваною вартістю у розмірі 11 193 920,00 грн, замовником якої виступило Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (код ЄДРПОУ: 37479398).

Датою оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі було 18.02.2022 (16:09 година). Єдиним учасником процедури закупівлі за кодом № UA-2022-02-18-013226-b виступило Комунальне підприємство «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325), яке відповідно до кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації одноособово в подальшому стало переможцем. Умовами оплати - є після оплата в період 30 днів за надання послуг.

17.03.2022 року між переможцем процедури закупівлі за кодом № UA-2022-02-18-013226-b, а саме Комунальним підприємством «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325), в особі директора ОСОБА_5 та замовником - Управління освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі? (код ЄДРПОУ: 37479398), в особі начальника ОСОБА_6 , яка діяла на підставі Положення, укладено договір № 48 про закупівлю послуг, а саме надання послуг з організації шкільного харчування (сніданки) (для дітей від 6-11 років; для дітей від 11-14 років; для дітей від 14-18 років) на загальну вартість 11 193 920,00 грн без ПДВ, зі Строком дії договору до 31.05.2022 включно.

Договір від 17.03.2022 № 48 набрав чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.05.2022 року (включно). Строк дії за договором: 17 березня 2022 - 31 травня 2022.

Станом на 06.06.2022 додатковою угодою №1 від 06.06.2022 внесені зміни до Договору від 17.03.2022 № 48, а саме: зменшено суму договору в зв`язку зі зменшенням кількості в наданні послуг з організації шкільного харчування (сніданків) за державні кошти на 7 338 252,40 гривень.

Підпункт 3.2. Договору викладено в наступній редакції: «3.2. Ціна Договору становить: 3855667,60 грн без ПДВ».

Встановлено, що відповідно до наказів Департаменту освіти і науки Виконавчого органу Київської міської Ради Київської міської державної адміністрації від 25.02.2022 № 31 та від 23.03.2022 № 37 освітній процес у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової перед вищої та вищої освіти міста Києва призупинено та організовано в дистанційній формі.

Відповідно до п. 5.3. договору від 17.03.2022 № 48 Виконавець надає Замовнику послуги з моменту підписання договору на підставі заявок, відповідно до п. 13.1. договору від 17.03.2022 № 48 Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюється печатками Сторін (за наявності) і діє до 31.12.2022 року.

В органу досудового розслідування є підстави вважати, що сторони фактично не мали можливості виконувати свої обов`язки за договором від 17.03.2022 № 48.

При цьому, встановлено, що ОСОБА_6 та ОСОБА_5 діючи спільно, реалізуючи злочинний намір спрямований на розтрату чужого майна в особливо великих розмірах, діючи за попередньою змовою групою осіб, з метою надання видимості щодо належного оформлення документів про закупівлю послуг до договору від 17.03.2022 № 48 виготовили та підписали Акти надання послуг від 17.03.2022 № 5 щодо харчування гарячими сніданками у січні на загальну суму 583291,60 грн, № 6 щодо харчування гарячими сніданками у лютому на загальну суму 2531724,20 грн та № 7 щодо харчування гарячими сніданками у лютому на загальну суму 740651,80 грн; Зведені звіти за категоріями забезпечення гарячим харчуванням учнів пільгових категорій у комунальних закладах загальної середньої освіти за січень-лютий 2022 року, які фактично не відповідали п. 5.3. та п. 13.1. Договору.

В зв`язку з цим є підстави вважати, що ОСОБА_6 , будучи службовою особою, виконуючи обов`язки начальника Управління освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі?, діючи за попередньою змовою із директором Комунальним підприємством «Шкільне Харчування» ОСОБА_5 та іншими невстановленими на теперішній час у ході досудового розслідування особами, передбачаючи суспільно-небезпечний характер своїх дій, знаючи про дію наказів Департаменту освіти і науки Виконавчого органу Київської міської Ради (КМДА) № 31 від 25.02.2022 року та № 37 від 23.03.2022 року, про те що освітній процес у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти міста Києва призупинено та організовано в дистанційній формі, а також те що сторони за договором № 48 про закупівлю послуг від 17.03.2022 фактично не мають можливості виконувати обов`язки за договором, 06.04.2022 здійснила перерахування державних коштів з банківського рахунку Управління освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі? № НОМЕР_1 , відкритий в Управлінні Державної Казначейської служби України у Голосіївському районі м. Києва (код ЄДРПОУ: 38039757) на рахунок Комунального підприємства «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325) № НОМЕР_2 , відкритий в ПАТ КБ «Приват Банк» (МФО: 305299) на загальну суму 3 855 667, 6 грн (відповідно до складених платіжних доручень: № 1031 від 05.04.2022 - на суму 583 291,6 грн; № 1030 від 05.04.2022 - на суму 740 651,8 грн та № 1029 від 05.04.2022 - на суму 2 531 724,2 грн).

Крім цього, слідством встановлено, що службові особи Управління освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі? та Комунальним підприємством «Шкільне Харчування» для реалізації та маскування спільного злочинного плану, спрямованого на розтрату коштів Управління освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі?, зловживаючи своїм службовим становищем, здійснили складання та видачу завідомо неправдивих офіційних документів по договору № 48 про закупівлю послуг від 17.03.2022, а саме актів надання послуг № 7 від 17.03.2022 - на суму 740 651,8 грн, № 6 від 17.03.2022 - на суму 2 531 724,2 грн, № 5 від 17.03.2022 - на суму 583 291,6 грн, за якими 06.04.2022 на рахунок Комунального підприємства «Шкільне Харчування» отримано державних коштів у розмірі 3 855 667, 6 грн, які зі слів директора та головного бухгалтера Комунального підприємства «Шкільне Харчування», відповідно ОСОБА_5 та ОСОБА_7 нібито було використано на виплату боргів по заробітній платі, сплату податків, розрахунки з постачальниками за продукти харчування, які поставлялися в січні - лютому 2022 року відповідно до договору № 424 про закупівлю послуг від 28.12.2021.

Однак, при вивчені договору № 424 про закупівлю послуг від 28.12.2021 та додаткових угод до нього, а саме: № 1 від 29.12.2021, № 2 від 29.12.2021, № 3 від 12.01.2022 та № 4 від 04.02.2022, встановлено, що ціна Договору становила 14 163 819 грн, яка за час дії цього договору за згодою сторін постійно зменшувалась та склала 2 822 202,0 грн, що також підтверджується платіжними дорученнями: № 490 від 01.02.2022 - на суму 122 193,0 грн; № 153 від 21.01.2022 - на суму 2 700 009,0 грн та актами надання послуг: № 1 від 13.01.2022 - на суму 2 700 009,0 грн та № 2 від 24.01.2022 - на суму 122 193,0 грн.

Окрім іншого, відповідно до Додаткової угоди № 4 від 04.02.2022 до договору № 424 від 28.12.2021, сторони дійшли взаємної згоди про розірвання (припинення) дії Договору № 424 від 28.12.2021 та підтвердили відсутність будь-яких претензій з виконанням Договору.

Досудовим слідством встановлено, що Комунальне підприємство «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325) зареєстровано за юридичною адресою м. Київ, Голосіївський район, проспект Науки, буд. № 8, де знаходиться у двоповерховій нежитловій будівлі та здійснює свою фінансово-господарську діяльність, а так само ведення бухгалтерського, податкового обліків підприємства, а також зберігання та приховування тендерної, договірної та первинної документації з організації шкільного харчування (сніданки) (код за Єдиним закупівельним словником «ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування») та документації щодо подальшого перераховування (легалізації) грошових коштів в адресу сторонніх суб`єктів господарської діяльності.

В зв`язку з цим виникла необхідність у проведенні обшуку за місцем знаходження Комунального підприємства «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325), що використовуються для протиправної діяльності, розташованих за адресою: м. Київ, Голосіївський район, проспект Науки, буд. № 8.

Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, слідчий суддя прийшов до висновку, що клопотання підлягає частковому задоволенню, виходячи з наступного.

Згідно ч. 1, 2 ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті. Під житлом особи розуміється будь-яке приміщення, яке знаходиться у постійному чи тимчасовому володінні особи, незалежно від його призначення і правового статусу, та пристосоване для постійного або тимчасового проживання в ньому фізичних осіб, а також всі складові частини такого приміщення. Не є житлом приміщення, спеціально призначені для утримання осіб, права яких обмежені за законом. Під іншим володінням особи розуміються транспортний засіб, земельна ділянка, гараж, інші будівлі чи приміщення побутового, службового, господарського, виробничого та іншого призначення тощо, які знаходяться у володінні особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

За умовами ч. 2 ст. 234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться (зареєстрований) орган досудового розслідування як юридична особа.

Порушень вимог ст. 234 КПК України, Глави 20 КПК України - слідчі (розшукові) дії, та Глави 2 КПК України - засади кримінального провадження, у судовому засіданні, слідчим суддею не виявлено.

Крім того, заслухавши слідчого та оцінивши в сукупності доводи клопотання з долученими до нього документами, слідчий суддя вважає, що на даний час слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи; 5) за встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб, а також заходом, пропорційним втручанню в особисте і сімейне життя особи.

Як вбачається з матеріалів клопотання та встановлено слідчим суддею, Офісом Генерального прокурора забезпечується нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва у кримінальному провадженні № 72022000110000007 від 07.06.2022 за ч. 5 ст. 191 КК України

Необхідність надання дозволу на проведення обшуку підтверджується аналітичним продуктом від 04.07.2022 р., довідкою від 14.02.2023 р., протоколами огляду від 27.10.2022 р., 16.02.2023 р., договором №424 від 28.12.2021 р., додатковими угодами до нього, договором №48 від 17.03.2022 р., додатковими угодами до нього, протоколами допитів свідків ОСОБА_8 від 26.01.2023 р., ОСОБА_9 від 25.01.2023 р., 01.02.2023 р., ОСОБА_10 від 03.05.2022 р., 15.11.2022 р., ОСОБА_11 від 03.05.2022 р., 06.02.2023 р., рапортом детектива та іншими матеріалами, доданими до клопотання.

Згідно довідки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно приміщення за адресою: м. Київ, Голосіївський район, проспект Науки, буд. № 8 на праві комунальної власності належить Комунальному підприємству «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325),

Відтак, слідчий суддя вважає, що доданими слідчим до клопотання документами, підтверджуються наявність підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення з обставин, внесених до ЄРДР, а відшукувані речі, про які вказано у клопотанні можуть знаходитись за адресою: м. Київ, Голосіївський район, проспект Науки, буд. № 8, та можуть бути доказами під час судового розгляду, що в своїй сукупності свідчить про наявність підстав для надання дозволу на проведення обшуку.

Слідчий суддя приймає до уваги позицію Європейського суду з прав людини, а саме у справі «Ратушна проти України» (2010 р.) ЄСПЛ зазначив, що для санкціонування проведення обшуку житла чи іншої власності суд має бути переконаний у наявності достатніх підстав вважати, що речі, які розшукуються, можуть бути знайдені там. Коли держави вважають за необхідне вдаватись до таких заходів, як обшук житлових приміщень, з метою отримання доказів факту вчинення правопорушень, суд буде оцінювати, чи були підстави для виправдання таких заходів, відповідними та чи було дотримано принцип пропорційності. Суд також буде вивчати наявність у національному законодавстві ефективних гарантій від зловживань та свавілля та перевіряти, як ці гарантії працюють в окремому випадку, який розглядається. Критерії, які слід брати до уваги в цьому контексті - це спосіб та обставини, за яких було ухвалено постанову про проведення обшуку, інші докази, доступні на той час, а також зміст та обсяг постанови. При цьому особлива увага має приділятись гарантіям, застосованим з метою обмежити розумними рамками вплив цього заходу.

Слідчим суддею, у судовому засіданні, не було встановлено відомостей, які б беззаперечно свідчили, що надання дозволу на обшук становитиме особистий та надмірний тягар, тобто апріорі таке втручання не є свавільним, оскільки отримання дозволу на його проведення здійснено з дотриманням принципу законності та воно є пропорційним до тяжкості вчиненого правопорушення та відповідає справжнім інтересам суспільства.

Відповідно до ч.2 ст. 168 КПК України тимчасове вилучення електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку для вивчення фізичних властивостей, які мають значення для кримінального провадження, здійснюється лише у разі, якщо вони безпосередньо зазначені в ухвалі суду. Забороняється тимчасове вилучення електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку, крім випадків, коли їх надання разом з інформацією, що на них міститься, є необхідною умовою проведення експертного дослідження, або якщо такі об`єкти отримані в результаті вчинення кримінального правопорушення чи є засобом або знаряддям його вчинення, а також якщо доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту.

Відтак, суд вважає за можливе надати дозвіл на вилучення електронних, оптичних, зовнішніх носіїв інформації, які містять електронні відомості: про обсяги, вартість наданих послуг з харчування; про проведення процедур закупівлі, а саме: UA-2022-02-18-013226-b, UA-2021-10-12-011998-b.

У той же час, слідчий суддя не вбачає підстав для задоволення клопотання в частині надання дозволу на проведення обшуку для відшукання та вилучення інших речей та документів, оскільки слідчим не конкретизовано індивідуальні та родові ознаки речей і документів, які планується відшукати, не обґрунтовано значення вказаних речей в рамках досудового розслідування даного кримінального провадження за правовою кваліфікацією ч.5 ст. 191 КК України, а також не доведено, що вказані речі та документи знаходяться у вказаному в клопотанні приміщенні.

У зв`язку з зазначеним клопотання підлягає частковому задоволенню.

Керуючись ст.ст. 234, 235 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

клопотання старшого детектива другого відділу детективів Підрозділу детективів із захисту фінансів у бюджетній сфері та міжнародної технічної допомоги Головного підрозділу детективів Бюро економічної безпеки України ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні за № 72022000110000007 від 07.06.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України,- задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку в нежитлових приміщеннях №8, групи приміщень з 1 по 20, які знаходиться у підвалі, та нежитлових приміщеннях № 9, групи приміщень з 1 по 20, які знаходиться на 1-му та 2-му поверхах - загальною площею 587,5 кв. м., розташовані за адресою: м. Київ, Голосіївський район, проспект Науки, буд. № 8, які на праві комунальної власності належить Комунальному підприємству «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325), з метою виявлення та вилучення речей, предметів, бухгалтерських документів, пов`язаних з фінансово-господарською діяльністю Управління освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі? (код ЄДРПОУ: 37479398), Комунального підприємства «Шкільне Харчування» (код ЄДРПОУ: 20043325) та його постачальників за період 2021-2022 років, а саме: речей, предметів, бухгалтерських документів, пов`язаних з фінансово-господарською діяльністю пов`язаної з наданням послуг з організації шкільного харчування (сніданків) (для дітей від 6-11 років; для дітей від 11-14 років; для дітей від 14-18 років) відповідно до договорів про закупівлю послуг № 424 від 28.12.2021 та № 48 від 17.03.2022, які використовувались для здійснення протиправної діяльності, оригіналів та копій договорів, додаткових угод, додатків до них, специфікацій, документів бухгалтерського та податкового обліків, фінансово-господарської діяльності, в т.ч.: документів, які свідчать про дійсні об`єми здійснення реалізації та придбання товарно-матеріальних цінностей, документів обліку, актів ревізій та інвентаризацій, відомостей щодо залишку товарно-матеріальних цінностей; групових талонів, корінців, реєстраційних, установчих та звітних документів; документів про функціонування банківських рахунків; документів та відомостей щодо отриманих прибутків від власної господарської діяльності; документів з ознаками підробки щодо фінансово-господарської діяльності, в тому числі які відображають здійснення псевдо-розрахункових операцій щодо отримання та реалізації товарно-матеріальних цінностей; актів надання послуг, довідок; наказів, розпоряджень стосовно організації шкільного харчування (сніданків); актів звіряння взаєморозрахунків за послуги їдалень; платіжних доручень; податкових накладних; документів стосовно проведення процедур закупівлі: UA-2022-02-18-013226-b «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки) (код за Єдиним закупівельним словником «ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування»)», UA-2021-10-12-011998-b; внутрішнього листування з листками погодження (узгодження, накладення резолюцій) Комунального підприємства «Шкільне Харчування», а також листування між Комунальним підприємством «Шкільне Харчування» та Управлінням освіти Голосіі?вськоі? раи?онноі? в м. Києві державноі? адміністраціі? з питань організації шкільного харчування (сніданків) в період дії договорів про закупівлю послуг № 424 від 28.12.2021 та № 48 від 17.03.2022; журналів обліку (реєстрації) внутрішньої (зовнішньої) реєстрації документів; відомостей про наявність, виникнення заборгованості та її списання; розрахунково-платіжні відомості з нарахування заробітної плати, особові справи, накази про призначення (звільнення) на посаду працівників Комунальним підприємством «Шкільне Харчування», посадові інструкції, положення; документів, що свідчать про відповідність, вартість та якість продуктів харчування; документи фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Шкільне Харчування», які свідчать про придбання товарів (послуг) у постачальників, а саме: документи бухгалтерського обліку, оборотно-сальдові відомості аналітичного та синтетичного обліків, первинні документи бухгалтерського та податкового обліку (контракти, договори з додатками та специфікаціями, податкові накладні, видаткові накладні, акти прийому передачі (виконання робіт) послуг, рахунки фактури, договори комісії, довіреності на отримання товару (журнали видачі довіреностей), вантажно-супровідні документи, товарно-транспортні накладні, рахунки, листи, платіжні документи, які підтверджують списання з рахунків коштів чи отримання коштів на рахунки, банківські виписки, чеки, касові; чорнові записи та зіпсовані документи, блокнотів, робочих зошитів, документів з вільними зразками почерку, підписів указаних осіб, підконтрольних їм співробітників і відбитків печаток; печаток та штампів суб`єктів господарювання; електронно-обчислювальної техніки, яка використовувалась задля вчинення вказаного кримінального правопорушення (виготовлення підроблених документів у паперовому та електронному вигляді); програмного забезпечення щодо управління банківськими рахунками, складання звітності на підставі первинних документів з харчування; електронних, оптичних, зовнішніх носіїв інформації, які містять електронні відомості: про обсяги, вартість наданих послуг з харчування; про проведення процедур закупівлі, а саме: UA-2022-02-18-013226-b, UA-2021-10-12-011998-b.

Дана ухвала підлягає виконанню у строк, що не перевищує один місяць з дня її постановлення, тобто до 21.03.2023 року та надає право на проникнення до приміщень лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення22.02.2023
Оприлюднено26.02.2024
Номер документу109173584
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення обшуку у кримінальному провадженні за № 72022000110000007 від 07.06.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.5 ст. 191 КК України

Судовий реєстр по справі —761/6266/23

Ухвала від 22.02.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Осаулов А. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні