Справа № 629/165/23
Провадження № 1-кс/629/187/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 лютого 2023 року слідчий суддя Лозівського міськрайонного суду Харківської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання - ОСОБА_2 , розглянувши в залі судових засідань в приміщенні суду клопотання старшого слідчого відділення №1 СВ Лозівського РВП ГУ НП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42022222120000072 від 27.09.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
в с т а н о в и в:
Старший слідчий відділення №1 СВ Лозівського РВП ГУ НП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 16.02.2023 року звернувся до слідчого судді Лозівського міськрайонного суду Харківської області з клопотанням, погодженим з прокурором Лозівської окружної прокуратури Харківської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні в Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: АДРЕСА_1 , та зобов?язати посадових осіб надати вказані документи, з можливістю надання їх завірених копій, а саме:
1.Договір на виконання робіт №24/21 від 20.10.2021 року «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт №51/22 від 19.08.2022 року «Капітальний ремонт приміщень пральні стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт №93/22 від 01.11.2022 року «Капітальний ремонт приміщень пологового відділення четвертого поверху стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт № 229 від 04.08.2022 року «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення №1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт № 5/21 від 22.03.2021 року «Капітальний ремонт приміщень педіатричного відділення стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області
2. Специфікації до договорів: №24/21 від 20.10.2021; №51/22 від 19.08.2022 року; №93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; №5/21 від 22.03.2021 року;
3. Затверджену у встановленому порядку проектну документацію (робочі креслення з пояснювальними записками в разі складання такої документації) на роботи за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції i роботи, які передбачаються в проекті за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися). Якщо до проекту внесені будь-які зміни, надати відповідний висновок державної експертизи;
4.Платіжні доручення до договорів виконання робіт: № 24/21 від 20.10.2021; №51/22 від 19.08.2022 року; №93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; №5/21 від 22.03.2021 року;
5.Виконавчу документацію в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт та журнали авторського нагляду проектної
організації, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
6. Акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) у повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; №93/22 від 01.11.2022 року; №229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
7. Журнали обліку виконаних робіт (форма №KБ-6), на підставі яких складаються акти приймання викона их робіт (форма №КБ-2в);
8.Протоколи погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірної ціни за вищевказаними договорами;
9. Документи (чеки, накладні) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року. Зокрема повний пакет супровідних документів на постачання товару (договори та специфікації до них, проектна документація з схемами, кресленнями, калькуляціями кошторисної вартості на виготовлення конструкцій з переліком використаних конструктивних матеріалів з зазначенням їх найменування за ДСТУ, технічних параметрів та інших товарних характеристик, тощо);
10. Документи на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
11. Документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
12. Документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
13. Дані щодо умов виконання будівельних робіт на об?єктах з відповідними техніко-економічними обгрунтуваннями (в проекті виконання робіт).
14. Календарний план виконання робіт на об?єктах будівництва за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року.
У судове засідання слідчий не зявився, надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, на задоволенні наполягав.
Представник Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Лозівської міської ради Харківської області.
Відповідно до ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, дізнавач, прокурор не доведе, що: 1) існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; 2) потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який йдеться в клопотанні слідчого, прокурора; 3) може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Статтею 160 ч. 1 КПК України встановлено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Виходячи з вимог ч.4 ст.132 КПК України, при розгляді зазначених клопотань, для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими слідчий обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, приходить до висновку про достатність підстав для задоволення клопотання, оскільки на виконання вимог ст.160, 162 КПК України, слідчий довів наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення; вказав до яких саме документів, в яких містяться відомості, потрібен доступ та аргументував неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 160, 162, 372 КПК України, слідчий суддя,-
у х в а л и в :
Клопотання старшого слідчого відділення №1 СВ Лозівського РВП ГУ НП в Харківській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні № 42022222120000072 від 27.09.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України- задовольнити.
Надати старшому слідчому відділення №1 СВ Лозівського РВП ГУНП в Харківській області ОСОБА_3 ; старшому слідчому СВ Лозівського РВП ГУНП в Харківській області ОСОБА_5 , тимчасовий доступ до оригіналів документів, які перебувають у володінні в Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Лозівської міської ради Харківської області, за адресою: АДРЕСА_1 , та зобов?язати посадових осіб надати вказані документи, з можливістю надання їх завірених копій, а саме:
1.Договір на виконання робіт №24/21 від 20.10.2021 року «Капітальний ремонт приміщень неврологічного відділення стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт №51/22 від 19.08.2022 року «Капітальний ремонт приміщень пральні стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт №93/22 від 01.11.2022 року «Капітальний ремонт приміщень пологового відділення четвертого поверху стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт № 229 від 04.08.2022 року «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення №1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області; договір на виконання робіт № 5/21 від 22.03.2021 року «Капітальний ремонт приміщень педіатричного відділення стаціонарного відділення № НОМЕР_1 КНП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » Лозівської міської ради Харківської області
2. Специфікації до договорів: №24/21 від 20.10.2021; №51/22 від 19.08.2022 року; №93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; №5/21 від 22.03.2021 року;
3. Затверджену у встановленому порядку проектну документацію (робочі креслення з пояснювальними записками в разі складання такої документації) на роботи за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року, із затвердженими в складі проекту індивідуальними ресурсними елементними кошторисними нормами на конструкції i роботи, які передбачаються в проекті за відсутності для них нормативів в чинних збірниках ресурсних елементних кошторисних норм (якщо такі розцінки застосовувалися). Якщо до проекту внесені будь-які зміни, надати відповідний висновок державної експертизи;
4.Платіжні доручення до договорів виконання робіт: № 24/21 від 20.10.2021; №51/22 від 19.08.2022 року; №93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; №5/21 від 22.03.2021 року;
5.Виконавчу документацію в повному обсязі (сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують якість матеріалів, конструкцій та деталей, які застосовані при виконанні ремонтно-будівельних робіт; акти на приховані роботи та акти проміжного приймання окремих відповідальних конструкцій; журнали виконання робіт та журнали авторського нагляду проектної організації, матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду) на роботи за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
6. Акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) у повному обсязі (відомості ресурсів, інші розрахунки) на роботи за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; №93/22 від 01.11.2022 року; №229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
7. Журнали обліку виконаних робіт (форма №KБ-6), на підставі яких складаються акти приймання викона их робіт (форма №КБ-2в);
8.Протоколи погодження будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, складені до Договірної ціни за вищевказаними договорами;
9. Документи (чеки, накладні) на придбання матеріалів (в повному обсязі), які були використані при виконанні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року. Зокрема повний пакет супровідних документів на постачання товару (договори та специфікації до них, проектна документація з схемами, кресленнями, калькуляціями кошторисної вартості на виготовлення конструкцій з переліком використаних конструктивних матеріалів з зазначенням їх найменування за ДСТУ, технічних параметрів та інших товарних характеристик, тощо);
10. Документи на транспортні витрати, щодо поставки будівельних матеріалів при виконанні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
11. Документально підтверджену інформацію про фактичні трудовитрати робітників, що обслуговували машини та механізми при проведенні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
12. Документально підтверджену інформацію про фактично застосовані будівельні машини та механізми та фактичні витрати машино-годин, при проведенні робіт за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року;
13. Дані щодо умов виконання будівельних робіт на об?єктах з відповідними техніко-економічними обгрунтуваннями (в проекті виконання робіт).
14. Календарний план виконання робіт на об?єктах будівництва за договорами: № 24/21 від 20.10.2021; № 51/22 від 19.08.2022 року; № 93/22 від 01.11.2022 року; № 229 від 04.08.2022 року; № 5/21 від 22.03.2021 року.
Ухвала може бути виконана слідчим, прокурором у строк, що не перевищує двох місяців з дня постановлення ухвали.
Роз`яснити положення ст. 166 КПК України, а саме, що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положенням Кримінально-процесуального кодексу України з метою відшукування та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Лозівський міськрайонний суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2023 |
Оприлюднено | 09.05.2024 |
Номер документу | 109205285 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Лозівський міськрайонний суд Харківської області
КАРАЩУК Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні