Рішення
від 14.02.2023 по справі 904/4091/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49027

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14.02.2023м. ДніпроСправа № 904/4091/22

Господарський суд Дніпропетровської області у складі судді Назаренко Н.Г.,

за участю секретаря судового засідання Риженко Д.В.,

розглянувши в відкритому судовому засіданні в порядку загального позовного провадження матеріали справи

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінергія-Груп", м. Дніпро

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровська продовольча компанія "Вайз", м. Дніпро

про стягнення заборгованості за договором про виготовлення та постачання продукції у розмірі 1 643 998, 55 грн.

Представники:

Від позивача: Смагін В.Г., ордер серії АЕ № 1127115 від 05.01.2022, адвокат

Від відповідача: не з`явився

РУХ СПРАВИ В СУДІ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сінергія-Груп" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровська продовольча компанія "Вайз" про стягнення заборгованості за договором про виготовлення та постачання продукції № 21/02-2 від 21.02.2020 у розмірі 1 643 998, 55 грн., з яких:

- 345 271, 34 грн. - основний борг;

- 844 918, 79 грн. - відсотків за користування чужими коштами;

- 162 523, 04 грн. - пеня;

- 166 416, 17 грн. - неустойка;

- 19 841, 54 грн. - 3 % річних;

- 105 027, 67 грн. - інфляційних втрат.

Ухвалою від 15.11.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Розгляд справи здійснюється за правилами загального позовного провадження. Призначено підготовче засідання на 06.12.2022.

06.12.2022 позивач в підготовчому засіданні підтримав позовні вимоги.

Відповідач в підготовче засідання не з`явився.

Ухвалою від 06.12.2022 відкладено підготовче засідання на 09.01.2023.

09.01.2023 позивач в підготовчому засіданні підтримав позовні вимоги.

Відповідач в підготовче засідання не з`явився.

Ухвалою від 09.01.2023 закрито підготовче провадження та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 30.01.2023.

30.01.2023 відповідач в судове засідання не з`явився.

В судовому засіданні розпочато розгляд справи по суті позовних вимог.

Суд заслухав вступне слово позивача та дослідив надані докази.

Позивач надав заяву про подання доказів щодо розміру судових витрат протягом 5 днів після ухвалення рішення суду.

Ухвалою від 30.01.2023 відкладено розгляд справи по суті позовних вимог на 14.02.2023.

14.02.2023 позивач підтримав позовні вимоги.

Відповідач в судове засідання не з`явився.

Враховуючи достатність часу, наданого учасникам справи для підготовки до судового засідання та подання доказів, приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивної господарського процесу, закріплені у статті 129 Конституції України та статтях 13, 14, 74 Господарського процесуального кодексу України, суд вважає, що господарським судом, в межах наданих йому повноважень, створені належні умови учасникам судового процесу в реалізації ними прав, передбачених Господарським процесуальним кодексом України, висловлення своєї правової позиції у спорі та надання відповідних доказів.

Під час розгляду справи судом досліджені письмові докази, що містяться в матеріалах справи.

14.02.2023 в судовому засіданні, в порядку ст. 240 ГК України, оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Суд, розглянувши наявні в матеріалах справи докази, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши пояснення представника позивача, встановив наступне.

ПОЗИЦІЯ ПОЗИВАЧА.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем грошових зобов`язань за Договором № 21/02-2 про виготовлення та постачання продукції від 21.02.2020, внаслідок чого виникла заборгованість в розмірі 345 271,34 грн.

Додатково позивач нарахував та просить стягнути проценти за користування чужими грошовими коштами за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 844 918,79 грн., пеню за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 162 523,04 грн., неустойку в розмірі 10% від вартості несплаченої продукції в розмірі 166 416,17 грн., 3% річних за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 19 841,54 грн., інфляційні втрати за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 105 027,67 грн.

ПОЗИЦІЯ ВІДПОВІДАЧА.

Відповідач відзиву на позов не надав, про наявність справи у суді повідомлений належним чином, про що свідчать поштові повідомлення (а.с. 76, 95).

Крім того, суд направляв відповідачу ухвали по справі на електронну адресу waiz@waiz.com.ua, які останні отримував, про що свідчать довідки про доставку електронного листа (а.с. 65, 74, 80, 97).

ОБСТАВИНИ, ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ДОКАЗУВАННЯ У СПРАВІ.

Предметом доказування, відповідно до частини 2 статті 76 Господарського процесуального кодексу України, є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Предметом доказування у даній справі є обставини укладення договору, природа договору, строк поставки товару, факт поставки товару, строк оплати, наявність заборгованості, правомірність нарахування штрафних санкцій.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ, ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ПЕРШОЇ ІНСТАНЦІЇ.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сінергія-Груп" звернулось до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровська продовольча компанія "Вайз" про стягнення заборгованості за договором про виготовлення та постачання продукції № 21/02-2 від 21.02.2020

Між Товариством з обмеженою відповідальністю "Сінергія-Груп" (далі-виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровська продовольча компанія "Вайз" (далі-Замовник) укладений договір про виготовлення та постачання продукції № 21/02-2 від 21.02.2020 (далі-Договір), відповідно до умов якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов`язання з виготовлення і постачання гнучкої рулонної упаковки (далі-Продукція) (п. 1.1 Договору).

Асортимент, кількість, ціна, умови оплати, терміни й умови поставки кожної окремої партії продукції вказуються в специфікації, яка є невід`ємною частиною цього Договору (п. 1.2 Договору).

Замовник приймає на себе зобов`язання:

подати заявку (технічне завдання) на продукцію, де обумовлюються всі особливості, які необхідно врахувати при підготовці дизайну та виробництві продукції;

прийняти та оплатити виготовлену продукцію (пп. 1.4.1, 1.4.3 Договору).

Кількість продукції, асортимент, технічні і якісні характеристики, відхилення по обсягу продукції вказуються в специфікації до цього Договору, що підписується уповноваженими на те представниками сторін (п. 2.1 Договору).

Ціна на продукцію вказується в специфікації до цього Договору (п. 5.1 Договору).

Загальною ціною Договору є сумарна вартість замовленої продукції згідно зі всіма специфікаціями. Умови та термін оплати за цим договором зазначаються в специфікаціях кожної партії продукції (п.п. 5.2, 5.3 Договору).

Відповідно до п. 5.5 Договору оплата виробленої продукції здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, згідно з виставленим Виконавцем рахунком-фактурою. Відсутність рахунки-фактури не звільняє Замовника від оплати продукції.

Термін дії Договору встановлюється з моменту підписання та діє до 31.12.2021, а в частині розрахунків - до повного їх завершення. Якщо не менше ніж за 30 календарних днів до закінчення строку дії цього Договору, жодна із сторін не заявить про намір розірвати цей Договір, то термін його дії вважається подовженим на наступний календарний рік на тих самих умовах(п.п. 10.6 - 10.7 Договору).

Між Позивачем та Відповідачем було підписано наступні специфікації:

- від 11.02.2021 на суму 128 119,20грн.,

- від 12.02.2021 на суму 46 368,00 грн.,

- від 22.02.2021 на суму 45 936,00грн.,

- від 25.04.2021 на суму 81 614,75грн.,

- від 05.05.2021 на суму 21 785,40грн.,

- від 11.05.2021 на суму 128 091,60грн.,

- від 19.05.2021 на суму 125 042,86грн.,

- від 01.07.2021 на суму 32 071,20грн.,

- від 01.07.2021 на суму 410 797,80грн.,

- від 27.09.2021 на суму 1 453,20грн.,

- від 28.09.2021 на суму 412 792,64грн.,

- від 20.10.2021 на суму 163 910,88грн.,

- від 06.12.2021 на суму 216 178,20грн.

Дані специфікації підписані та скріплені печатками сторін без зауважень.

Специфікацією від 11.02.2021 встановлені наступні умови:

термін виконання робіт: протягом 31 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання 100% передоплати;

умови доставки: за рахунок Виконавця.

Специфікаціями від 12.02.2021 та від 22.02.2021 встановлені наступні умови:

умови та термін оплати: передоплата 50% за 15 000 шт, інші 50% перед відвантаженням продукції;

термін виконання робіт: протягом 31 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання 100% передоплати;

умови доставки: за рахунок Виконавця.

Специфікацією від 25.04.2021, встановлені наступні умови:

умови та термін оплати: передоплата 50% за 15 000 шт, на інші 50% відстрочка 30к.д. Загальна кількість для однієї позиції 30 000шт, відвантаження будуть розділені на 2 частини по 15 000 шт;

термін виконання робіт: перша поставка - протягом 35-45 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання передоплати. Друга поставка -до 10 липня;

умови доставки: за рахунок Виконавця.

Специфікаціями від 05.05.2021, 11.05.2021, 19.05.2021, встановлені наступні умови:

умови та термін оплати: передоплата 50% за 30 000 шт, інші 50% відстрочка 30к.д. Загальна кількість для однієї позиції 100 000шт, відвантаження будуть розділені на 3 частини по 30 000 шт;

термін виконання робіт: перша поставка - протягом 35-45 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання передоплати. Друга поставка - до 10 червня, третя поставка - до 10 липня;

умови доставки: за рахунок Виконавця.

Специфікаціями від 05.05.2021, 11.05.2021, 19.05.2021, 01.07.2021 встановлені наступні умови:

умови та термін оплати: передоплата 50% за 30 000 шт, інші 50% відстрочка 30к.д. Загальна кількість для однієї позиції 100 000шт, відвантаження будуть розділені на 3 частини по 30 000 шт;

термін виконання робіт: перша поставка - протягом 35-45 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання передоплати. Друга поставка - до 10 червня, третя поставка - до 10 липня;

умови доставки: за рахунок Виконавця.

Специфікаціями від 27.09.2021, 28.09.2021, встановлені наступні умови:

умови та термін оплати: передоплата 50% за 30 000 шт, інші 50% відстрочка 30к.д. Загальна кількість для однієї позиції 100 000шт, відвантаження будуть розділені на 3 частини по 30 000 шт;

термін виконання робіт: перша поставка - протягом 35-45 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання передоплати. Друга поставка - до 14 серпня, третя поставка - до 14 вересня;

умови доставки: за рахунок Замовника (специфікація від 27.09.2021), за рахунок Виконавця (специфікація від 28.09.2021).

Специфікаціями від 20.10.2021, 06.12.2021, встановлені наступні умови:

умови та термін оплати: передоплата 50% перед запуском замовлення в роботу, інші 50% відстрочка 30к.д. Загальна кількість для однієї позиції 100 000шт, відвантаження будуть розділені на 3 частини по 30 000 шт;

термін виконання робіт: перша поставка - протягом 35-45 к.д. з дати підписання макету, специфікації та отримання передоплати. Друга поставка - до 21 жовтня, третя поставка - до 15 листопада;

умови доставки: за рахунок Виконавця.

Так, на виконання умов Договору Позивачем було виготовлено та поставлено Відповідачу продукцію на загальну суму 1814161,74 грн., що підтверджується видатковими накладними № 110 від 11.02.2021 на суму 128 119,20 грн., № 115 від 12.02.2021 на суму 46 368,00 грн., № 135 від 22.02.2021 на суму 45 936,00 грн., № 350 від 05.05.2021 на суму 21 785,40 грн., № 356 від 11.05.2021 на суму 128 091,60 грн., № 385 від 19.05.2021 на суму 121 010,40 грн., № 407 від 25.05.2021 на суму 78 086,40 грн., № 491 від 01.07.2021 на суму 442 869,00 грн., № 693 від 27.09.2021 на суму 1 453,20 грн., № 694 від 28.09.2021 на суму 406 455,89 грн., № 746 від 20.10.2021 на суму 147 911,40 грн., № 889 від 06.12.2021 на суму 2016 178,20 грн., а також актами приймання-передачі робіт (надання послуг) № 48 від 19.05.2021 на суму 4 032,46 грн., № 55 від 25.05.2021 на суму 3 528,35 грн., № 108 від 28.09.2021 на суму 6 336,76 грн., № 114 від 20.10.2021 на суму 15 999,48 грн. Видаткові накладні та акти приймання-передачі робіт (надання послуг) мають підписи з боку Позивача та Відповідача та скріплені печатками обох підприємств.

Відповідач свої зобов`язання по повній та своєчасній оплаті отриманої продукції здійснив частково, оплатив товар на суму 1 468 890,40 грн. (із врахуванням пояснень позивача від 30.01.2023), що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи (а.с. 41-47) та банківською випискою (а.с. 48), внаслідок чого заборгованість склала 345 271,34 грн.

Господарський суд зазначає, що строк оплати за видатковими накладними є таким, що настав.

Доказів оплати товару в сумі 345 271,34 грн. відповідач не надав.

Так, відповідно до ст.265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов`язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов`язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму.

Відповідно до статті 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Згідно з частинами 1 і 7 ст. 193 ГК України суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору; а одностороння відмова від виконання зобов`язань не допускається крім випадків, передбачених законом.

Доводи позивача, наведені в обґрунтування позову, відповідач належними доказами не спростував.

Отже, позовні вимоги про стягнення з відповідача на користь позивача 345 271,34 грн. є доведеними та такими, що підлягають задоволенню.

Правомірність нарахування пені, неустойки та процентів за користування чужими грошовими коштами.

Відповідно до частини першої статті 199 Господарського кодексу України виконання господарських зобов`язань забезпечується заходами захисту прав та відповідальності учасників господарських відносин, передбаченими цим Кодексом та іншими законами. До відносин щодо забезпечення виконання зобов`язань учасників господарських відносин застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України.

За частиною першою статті 546 Цивільного кодексу України виконання зобов`язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком.

За змістом статті 549 Цивільного кодексу України неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов`язання.

При цьому пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов`язання за кожен день прострочення виконання.

У пункті 7.4. договору встановлено, що у разі прострочення оплати продукції замовник сплачує виконавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочення, а також - неустойку в розмірі 10% від вартості несплаченої продукції у разі прострочення оплати продукції більше, ніж на 10 календарних днів.

Позивач просить стягнути пеню за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 162 523,04 грн.

Відповідач контррозрахунок пені не надав.

Суд перевірив розрахунки позивача, виявив в них помилки, тому вимога є такою, що підлягає частковому задоволенню в розмірі 85 278,11 грн.

В частині стягнення пені в розмірі 77 244,93 грн. слід відмовити.

Позивач просить стягнути з відповідача проценти за користування чужими грошовими коштами за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 844 918,79 грн.

Пункт 5.4 договору передбачає, що у разі прострочення оплати продукції у строк, передбачений п. 5.3 договору, замовник зобов`язується сплатити виконавцю суму заборгованості за поставлену продукцію, а також сплатити проценти за користування чужими грошовими коштами у розмірі 0,35 % від суми заборгованості за кожен день користування грошовими коштами. Сплата процентів здійснюється протягом 3 баківських днів після їх нарахування.

Відповідач контррозрахунок процентів за користування чужими грошовими коштами не надав.

Суд перевірив розрахунки позивача, виявив в них помилки, тому вимога є такою, що підлягає частковому задоволенню в розмірі 771 715,03 грн.

В частині стягнення процентів за користування чужими грошовими коштами в розмірі 73 203,76 грн. слід відмовити.

Також позивач просить стягнути з відповідача неустойку в розмірі 10% від вартості несплаченої продукції в розмірі 166 416,17 грн.

Відповідач контррозрахунок неустойки не надав.

Суд перевірив розрахунки позивача та вважає за необхідне зазначити, що сума неустойки має бути більшою, ніж визначено останнім, однак, зважаючи на те, що суд не може виходити за межі позовних вимог, вимога є такою, що підлягає задоволенню в розмірі, визначеному позивачем, а саме 166 416,17грн.

Щодо розрахунку трьох процентів річних.

Статтею 625 Цивільного кодексу України визначено, що боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов`язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Позивач нарахував 3% річних за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 19 841,54 грн.

Відповідач контррозрахунок 3% річних не надав.

Господарський суд перевірив розрахунок трьох процентів річних, виявив в них помилки, тому вимога є такою, що підлягає частковому задоволенню в розмірі 18 571,89 грн.

В частині стягнення 3% річних в розмірі 1 269,65 грн. слід відмовити.

Щодо нарахування інфляційних втрат.

Позивач нарахував та просить стягнути з Відповідача інфляційні втрати за загальний період прострочення з 12.02.2021 по 06.11.2022 в розмірі 105 027,67 грн.

Так, п. 3.2. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 № 14 "Про деякі питання практики застосування законодавства про відповідальність за порушення грошових зобов`язань" встановлено, що згідно з Законом України "Про індексацію грошових доходів населення" індекс споживчих цін (індекс інфляції) обчислюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики і не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним, публікується в офіційних періодичних виданнях. На даний час індекс інфляції розраховується Державною службою статистики України і щомісячно публікується, зокрема, в газеті "Урядовий кур`єр". Отже, повідомлені друкованими засобами масової інформації з посиланням на зазначений державний орган відповідні показники згідно з статтями 17, 18 Закону України "Про інформацію" є офіційними і можуть використовуватися господарським судом і учасниками судового процесу для визначення суми боргу.

Індекс інфляції - це показник, що характеризує динаміку загального рівня цін на товари та послуги, які купуються населенням для невиробничого споживання, і його найменший період визначення складає місяць.

Розмір боргу з урахуванням індексу інфляції визначається виходячи з суми боргу, що існувала на останній день місяця, в якому платіж мав бути здійснений, помноженої на індекс інфляції, визначений названою Державною службою, за період прострочення починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому мав бути здійснений платіж, і за будь-який місяць (місяці), у якому (яких) мала місце інфляція. При цьому в розрахунок мають включатися й періоди часу, в які індекс інфляції становив менше одиниці (тобто мала місце дефляція).

Відповідач контррозрахунок інфляційних втрат не надав.

Суд перевірив розрахунок, виявив в ньому помилки, тому вимога є такою, що підлягає частковому задоволенню у розмірі 94 550,07 грн.

В частині стягнення інфляційних втрат у розмірі 10 477,60 грн. слід відмовити.

Щодо обґрунтування кожного доказу суд зазначає наступне.

Статтею 129 Конституції України визначено принципи рівності усіх учасників процесу перед законом і судом, змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, як одні з основних засад судочинства.

Отже, будь-яке рішення господарського суду повинно прийматися з дотриманням цих принципів, які виражені також у статтях Господарського процесуального кодексу України.

Згідно статті 13 Господарського процесуального кодексу України, судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень (частина 1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України).

За частиною 2 статті 74 Господарського процесуального кодексу України у разі посилання учасника справи на невчинення іншим учасником справи певних дій або відсутність певної події, суд може зобов`язати такого іншого учасника справи надати відповідні докази вчинення цих дій або наявності певної події. У разі ненадання таких доказів суд може визнати обставину невчинення відповідних дій або відсутності події встановленою.

Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів (частина 4 статті 74 Господарського процесуального кодексу України).

Обов`язок доказування, а отже, і подання доказів відповідно до статті 74 Господарського процесуального кодексу України покладено на сторони та інших учасників справи, однак, не позбавляє суд, у випадку, передбаченому статтею 74 Господарського процесуального кодексу України, витребувати у сторони ті чи інші докази.

На підставі статті 86 Господарського процесуального кодексу України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, встановивши наявність в особи, яка звернулася з позовом, суб`єктивного матеріального права або охоронюваного законом інтересу, на захист яких подано позов, суд з`ясовує наявність чи відсутність факту порушення або оспорення і, відповідно, ухвалює рішення про захист порушеного права або відмовляє позивачеві у захисті.

Таким чином, позовні вимоги підлягають частковому задоволенню зі стягненням з відповідача на користь позивача основного боргу в розмірі 345 271,34 грн., пені в розмірі 85 278,11 грн., інфляційних втрат в розмірі 94 550,07 грн., 3% річних у розмірі 18 571,89 грн., неустойки в розмірі 166 416,17 грн., відсотків за користування чужими грошовими коштами в розмірі 771 715,03 грн.

В частині стягнення пені в розмірі 77 244,93 грн, 3% річних в розмірі 1 269,65 грн., інфляційних втрат в розмірі 10 477,60 грн., відсотків за користування чужими грошовими коштами в розмірі 73 203,76 грн. слід відмовити.

СУДОВІ ВИТРАТИ.

За змістом статті 129 Господарського процесуального кодексу України за результатами розгляду справи здійснюється розподіл судових витрат.

З урахуванням положень статті 129 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається на сторін пропорційно задоволеним вимогам.

Керуючись статтями 2, 46, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241, 250 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінергія-Груп" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровська продовольча компанія "Вайз" про стягнення заборгованості за договором про виготовлення та постачання продукції у розмірі 1 643 998, 55 грн. - задовольнити частково.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровська продовольча компанія "Вайз" (49083, м. Дніпро, вул. Собінова, буд. 10; ідентифікаційний код 14354983) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Сінергія-Груп" (49000, м. Дніпро, вул. Данила Галицького, буд. 2А, ідентифікаційний код 36441431) основний борг в розмірі 345 271,34 грн., пеню в розмірі 85 278,11 грн., інфляційні втрати в розмірі 94 550,07 грн., 3% річних у розмірі 18 571,89 грн., неустойку в розмірі 166 416,17 грн., відсотки за користування чужими грошовими коштами в розмірі 771 715,03 грн., судовий збір у розмірі 22 226,04 грн., про що видати наказ.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Центрального апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано - 27.02.2023.

Суддя Н.Г. Назаренко

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення14.02.2023
Оприлюднено28.02.2023
Номер документу109208135
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —904/4091/22

Судовий наказ від 03.04.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Судовий наказ від 30.03.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Рішення від 06.03.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 27.02.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Рішення від 14.02.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 30.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 09.01.2023

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 06.12.2022

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

Ухвала від 15.11.2022

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Назаренко Наталія Григорівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні