Рішення
від 02.03.2023 по справі 420/16602/22
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/16602/22

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 березня 2023 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Іванова Е.А.

за участі : секретаря Сідлецької А.П. представників позивача Савицької О.М., відповідача Жукової Т.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Одесі справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ей Бі Сі Констракшен» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Ей Бі Сі Констракшен» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкових повідомлень-рішень:

- №0076600408 від 25.10.2022 року (форма В-4), яким встановлено суму завищення від`ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду у сумі 23 319,00 грн.;

- №0076610408 від 25.10.2022 року (форма Р), яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість код платежу 14010100 на суму 9 188,75 грн. (в тому числі, за податковими зобов`язаннями на суму +7351,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями на суму 1837,75 грн. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ТОВ під час включення в липні 2022 р. до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 21) декларації за лютий 2022 року податкові накладні : №1 від 04.02.2022 року; №9 від 23.02.2022 року; №10 від 23.02.2022 року на загальну суму 23319грн. керувалось Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» яким внесені зміни до абз.3 п.69.1 підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України, та 15 липня 2022 року визначено крайнім строком виконання платником обов`язку зареєструвати податкові накладні в Реєстрі. Та з 24.02.2022 року була припинена робота Єдиного реєстру податкових накладних та його робота відновилась тільки 27.05.2022 року. За три місяці у платників ПДВ накопичувались незареєстровані в ЄРПН ПН/РК за лютий травень 2022 року.

Від представника відповідача 08.12.2022 року до суду надійшов відзив у якому просить відмовити у задоволенні позовних вимог, мотивуючи це тим, що було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2022 року ТОВ «ЕЙ БІ СІ КОНСТРАКШЕН» (ЄДРПОУ 41543846).

За результатом вищезазначеної перевірки ГУ ДФС в Одеській області було складено Акт №7384/15-32-04-08-17/41543846 від 15.09.2022 про результати камеральної перевірки задекларованих показників у податковій звітності з ПДВ за лютий 2022 року (податкова декларація з податку на додану вартість від 19.07.2022 № 9133133284).

Перевіряючим під час перевірки встановлено завищення ТОВ податкового кредиту у загальній сумі 30670грн. через порушення п. 198.6 ст.198 та п.п.69.1 п.69 підрозділу XX Податкового кодексу України, так як в декларацію за лютий 2022 року включив до складу податкового кредиту податкові накладні : №1 від 04.02.2022 (сума ПДВ 5670 грн) отриману від ФОП ОСОБА_1 , №9 від 23.02.2022 (сума ПДВ 11666,67 грн)від ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ», №10 від 23.02.2022 (сума ПДВ 13333,33 грн) від ПП «ЕВТРОТРАНССТРОЙ», які всі зареєстровані контрагентами з порушенням встановлених термінів -15.07.2022р.

Тому за результатами перевірки відповідачем правомірно прийняті податкові повідомлення-рішення: №0076600408 від 25.10.2022 року (форма В-4), яким зменшено розмір від`ємного значення суми ПДВ в декларації від 19.07.2022 року за липень 2022р., на 23 319,00 грн.;

- №0076610408 від 25.10.2022 року (форма Р), яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на суму 9 188,75 грн. (з якої за податковими зобов`язаннями на суму -7351,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями на суму -1837,75 грн.

Ухвалою суду від 21.11.2022 року відкрито провадження у справі та вирішено справу розглядати за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Ухвалою суду від 01.01.2023 року вирішено розгляд справи проводити за правилами загального позовного провадження та призначено підготовче засідання на 24.02.2023р.

Ухвалою суду без виходу до нарадчої кімнати закрито підготовче провадження та призначений розгляд справи по суті на 01.03.2023р.

Дослідивши адміністративний позов, інші письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному і об`єктивному дослідженні, проаналізувавши положення чинного законодавства, що регулює спірні правовідносини, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом під час розгляду справи встановлено наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ СІ КОНСТРАКШЕН» зареєстроване виконавчим комітетом Чорноморської міської ради як юридична особа 28.08.2013 року за №15541020000004023.

На підставі пп.75.1.1, п.200.10 та у порядку ст.76 глави 8 розділу II Податкового кодексу України, головним державним інспектором Причорноморського відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС в Одеській області Сімоновою Наталею Валентинівною було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на додану вартість за лютий 2022 року ТОВ «ЕЙ БІ СІ КОНСТРАКШЕН» (ЄДРПОУ 41543846).

За результатом вищезазначеної перевірки ГУ ДФС в Одеській області було складено Акт №7384/15-32-04-08-17/41543846 від 15.09.2022 Про результати камеральної перевірки ТОВ «ЕЙ БІ СІ КОНСТРАКШЕН» задекларованих показників у податковій звітності з ПДВ за лютий 2022 року (податкова декларація з податку на додану вартість від 19.07.2022 № 9133133284).

За висновком акту перевірки встановлено порушення ТОВ п. 198.6 ст.198 та п.п.69.1 п.69 підрозділу XX Податкового кодексу України, а саме до податкового кредиту Декларації за лютий 2022 року (подану в липні 2022 року) включило суму ПДВ 30670грн. сформованої по податковим накладним: №1 від 04.02.2022 (сума ПДВ 5670 грн.) отриману від ФОП ОСОБА_1 , №9 від 23.02.2022 (сума ПДВ 11666,67 грн.), від ПП «ЕВРОТРАНССТРОЙ», №10 від 23.02.2022 (сума ПДВ 13333,33грн.), від ПП «ЕВТРОТРАНССТРОЙ», які всі зареєстровані контрагентами в Єдиному реєстрі податкових накладних датою 15.07.2022р. тобто з порушенням встановлених термінів (до 15.07.2022року.).

Не погодившись з висновком Акту перевірки, ТОВ «ЕЙ БІ СІ КОНСТРАКШЕН» у відповідності до п.86.7 ст.86 Податкового кодексу України 19.10.2022 року надіслало на адресу ГУ ДПС в Одеській області заперечення.

Проте вони не були прийняті до розгляду відповідачем, з підстави пропуску строку на їх направлення контролюючому органу.

За результатами перевірки відповідачем прийняті податкові повідомлення рішення:

-№0076600408 від 25.10.2022 року (форма В-4), яким зменшено розмір від`ємного значення суми ПДВ в декларації від 19.07.2022 року за липень 2022р., на 23 319,00 грн.;

- №0076610408 від 25.10.2022 року (форма Р), яким збільшено суму грошового зобов`язання за платежем податок на додану вартість на суму 9 188,75 грн. (з якої за податковими зобов`язаннями на суму -7351,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями на суму -1837,75 грн.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 ПК України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно до п.п.54.3.1 п. 54.3 ст.54 ПК України контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством.

Відповідно до п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки - цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Предметом камеральної перевірки може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.

Відповідно до п.187.1 ст.187 ПКУ датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку. Для документів, складених в електронній формі, датою оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного підпису.

Відповідно до п.198.1 та п.192.2 ст.198 ПКУ до податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів (у тому числі у зв`язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу; ґ) ввезення товарів та/або необоротних активів на митну територію України.

Датою віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг.

Підпункт 14.1.60 пункту 14.1 статті 14 ПКУ визначає, що єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.

Згідно з п.201.10 ст.210 Податкового кодексу України, податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

З 24.02.2022 була припинена робота Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН). Відновилася його робота тільки 27.05.2022.

Тому Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» від 12 травня 2022 року № 2260-IX було внесено до Податкового кодексу України зміни, зокрема абз.3 підпункт 69.1 підрозділу 10 Розділу ХХ Податкового кодексу України викладено в такій редакції:

"69.1. ...Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року.»

Обов`язок зареєструвати податкову накладну для платника податків полягає у надісланні на реєстрацію податкової накладної в установлені податковим законодавством строки та з дотриманням визначеної процедури.

Отже, 15 липня 2022 року визначалось крайнім строком виконання платником обов`язку зареєструвати податкові накладні в Реєстрі.

Фактично спір виник через різне трактування сторін як розуміти прикметник «до» вжитий у словосполученні «..накладних до 15 липня 2022 року».

З цього питання Міністерством юстиції України надавалось роз`яснення листом від 15.06.2020 р. № 26245/14036-33-20/8.1.2 у якому зроблений висновок, що кінцева дата входить до строку і при вживанні прийменника «по», і при вживанні прийменника «до». Тобто якщо вказується календарна дата після прийменника «до» або «по», то ця дата входить до зазначеного строку. Такий висновок Мін`юст аргументував за допомогою наукової літератури (посібник ОСОБА_2 . Українська мова в судово-процесуальній сфері: навч.-практ. посіб. / О.О. Кабиш. Київ: Алерта, 2019. 110 с. Цей посібник є у відкритому доступі в мережі Інтернет.) Так, прийменники «до» і «по» визначають кінцеву календарну дату чинності чи виконання чого-небудь.. Прийменники «до» та «по» не замінюють один одного, як наприклад, сполучники «і», «та», «й». Різниця полягає в тому, що прийменник «до» в українській мові закріплений за офіційно-діловим стилем, а «по» за розмовним. Тож у заявах, наказах та інших офіційних документах, зважаючи на роз`яснення Мін`юсту, пишется прийменник «до».

Крім того відповідно до п.п.4 п.4 Розділу 1 Закону України від 13 грудня 2022 року

№ 2836-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо сприяння відновленню енергетичної інфраструктури України» платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати обов`язки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків щодо: реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 15 липня 2022 року;

реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних зведених податкових накладних та/або розрахунків коригування до таких зведених податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 лютого по 31 травня 2022 року, складених за операціями, визначеними пунктом 198.5 статті 198 та пунктом 199.1 статті 199 цього Кодексу, за умови забезпечення їх реєстрації не пізніше 20 липня 2022 року;

Та хоча вказаний Закон прийнятий пізніше ніж дата прийняття оскаржуваних рішень згідно абз.2 п.1 Розділу ІІ Закону №2836 вище вказаним положенням надана зворотня сила та зазначено, що норми абзаців другого - вісімнадцятого підпункту 4 пункту 4 розділу I цього Закону (щодо змін до підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України) застосовуються починаючи з 27 травня 2022 року.

При вирішенні справи суд також не залишає поза увагою висновки щодо застосування норм права до спірних правовідносин викладені у постановах Верховного суду.

Так Верховний суд України у постановах від 25.04.2018 р. у справі № 803/350/17 та від 25.04.2018 р. у справі № 815/4720/16, від 13.06.2018 р. у справі № 815/1298/17 проводить аналогію з Європейською конвенцією про обчислення строків від 16.05.1972 р. (далі Конвенція). За змістом ст. 2 цієї Конвенції термін «dies ad quern» означає день, у який строк спливає. Відповідно до ч. 2 ст. 4 Конвенції, якщо строк обчислено у місяцях або роках, день dies ad quern є днем останнього місяця чи останнього року, дата якого відповідає dies a quo. Тобто суд проводить аналогію між «dies ad quern» і «до», тому вважає, що при поєднанні прийменника «до» з календарною датою, така дата входить до строку.

У п.58 Рішення Європейського суду з прав людини у справі «Серявін та інші проти України» від 10.02.2010 Суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення. Хоча національний суд має певну свободу розсуду щодо вибору аргументів у тій чи іншій справі та прийняття доказів на підтвердження позицій сторін, орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.

Відповідно до ч. 2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно ст.90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Під час перевірки правомірності оскаржуваних рішень суд керується критеріями закріпленими у ст.2 КАС України, які повною мірою відображають принципи адміністративної процедури.

Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги ТОВ «Ей Бі Сі Констракшен» до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправними та скасування ППР є обґрунтованими, документально підтвердженими, відповідають чинному законодавству, а отже підлягають задоволенню в повному обсязі.

Щодо розподілу судових витрат, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем до позовної заяви було додано платіжне доручення від 10.10.2022 року №2156 про сплату судового збору за подання адміністративного позову у розмірі 2 481,00 грн.

Враховуючи наявність підстав для задоволення позовних вимог ТОВ в повному обсязі, суд вважає за необхідне стягнути на його користь з Головного управління ДПС в Одеській області, як відокремленого підрозділу Державної податкової служби України суму сплаченого ним судового збору у розмірі 2481,00 грн.

Керуючись вимогами ст.ст. 2, 6-11, 77, 192-194, 205, 241-246, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю до Головного управління ДПС в Одеській області задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення рішення Головного управління ДПС в Одеській області №0076600408 від 25.10.2022 року (форма В-4), та №0076610408 від 25.10.2022 року (форма Р).

Стягнути з Головного управління ДПС в Одеській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Ей Бі Сі Констракшен» витрати по сплаті судового збору у розмірі 2481,00 грн. згідно платіжного доручення від 10.10.2022 року №2156.

Рішення набирає законної сили відповідно до ст.255 КАС України та може бути оскаржено до апеляційного суду в порядку та строки встановлені ст.293-295 КАС України.

Позивач: Товариство з обмеженою ««Ей Бі Сі Констракшен» 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, пр-т Миру, 5-Р Код ЄДРПОУ 41543846.

Відповідач : Головне управління ДПС в Одеській області код ЕДРПОУ ВП 44069166, (65044, м. Одеса, вул. Семінарська 5).

Повний текст рішення виготовлений 02.03.2023року.

Суддя Іванов Е.А.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.03.2023
Оприлюднено06.03.2023
Номер документу109305629
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них

Судовий реєстр по справі —420/16602/22

Ухвала від 25.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 19.10.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 05.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 03.07.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 21.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 10.04.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Ухвала від 31.03.2023

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Коваль М.П.

Рішення від 02.03.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е.А.

Ухвала від 01.02.2023

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні