Справа № 685/6/23
Провадження № 2/685/44/23
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
28 лютого 2023 року смт Теофіполь
Теофіпольський районний суд Хмельницької області
в складі головуючої Бурлак Г.І.
з участю секретаря Ковальчука О.С.
прокурора Радчишина В.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт Теофіполі справу за позовом керівника Волочиської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Теофіпольської селищної ради до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, ОСОБА_1 , Товариства з обмеженою відповідальністю «Україна 2001» про витребування земельної ділянки
встановив:
керівник Волочиської окружної прокуратури в інтересах держави в особі Теофіпольської селищної ради звернувся в суд із позовом до відповідачів про витребування земельної ділянки, мотивуючи його тим, що наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 15.08.2017 №22-16489-СГ затверджено проект землеустрою щодо відведення ОСОБА_1 земельної ділянки площею 2 га, яка на час набуття розташовувалась на території Гаврилівської сільської ради Теофіпольського району Хмельницької області (кадастровий номер 6824781500:05:001:0192) (на даний час Теофіпольської ТГ) та передано йому у власність для ведення особистого селянського господарства. На підставі вказаного наказу в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень зареєстровано 17.08.2017 право власності за ОСОБА_1 (номер запису про право власності 36725210) на земельну ділянку з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192 (реєстраційнийномер об`єктанерухомого майна1332910668247).В подальшому, 28.08.2017 ОСОБА_1 на підставі договору оренди землі передав ТОВ «Україна 2001» земельну ділянку з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192 в оренду строком на 10 років. Однак, ОСОБА_1 на час отримання у власність земельної ділянки з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192 вже використавсвоє правона безоплатнеотримання увласність земельноїділянки дляведення особистогоселянського господарствав межахнорм безоплатноїпередачі земельнихділянок дляданого видувикористання,попередньо отримавшиу приватнувласність земельнуділянку зкадастровим номером6825586000:02:001:1056площею 2га дляведення особистогоселянського господарства,що булана тойчас розташованана територіїПліщинської сільськоїради Шепетівськогорайону Хмельницькоїобласті, на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 25.11.2016 № 22-31161-СГ. Право власності ОСОБА_1 на земельну ділянку із кадастровим номером 6825586000:02:001:1056 площею 2 га зареєстровано Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень 21.01.2017 (реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1153093368255). Таким чином, земельна ділянка площею 2 га із кадастровим номером 6824781500:05:001:0192розташована натериторії Гаврилівськоїсільської радиТеофіпольського районуХмельницької області(наданий часТеофіпольської ТГ) незаконно вибула із державної власності, а саме через зловживання ОСОБА_1 правом на безоплатне отримання у власність земельних ділянок із цільовим призначенням для ведення особистого селянського господарства. Зазначив, що земельна ділянка з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192 відноситься до земель комунальної власності Теофіпольської селищної ради. На підставі викладеного, з метою повернення у комунальну власність територіальної громади в особі Теофіпольської селищної ради незаконно приватизованої земельної ділянки, просить витребувати у ОСОБА_1 та ТОВ «Україна 2001» на користь територіальної громади в особі Теофіпольської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області земельну ділянку сільськогосподарського призначення з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192площею 2 га, яка розташована на території с. Гаврилівка Хмельницького району Хмельницької області (Теофіпольська ТГ) та стягнути з відповідачів на користь Хмельницької обласної прокуратури судовий збір у розмірі 3721,50 грн сплачений за пред`явлення позову та заяви про забезпечення позову.
В судовому засіданні прокурор позов підтримав.
Представник позивача Теофіпольської селищної ради в судове засідання не з`явився, заяв чи клопотань не подав.
Відповідач ТОВ «2001», про час та місце розгляду справи повідомлений вчасно, в суд не з`явився, від його представника надійшов відзив на позовну заяву, в якому позовні вимоги не визнав та зазначив, що ОСОБА_1 законно набув право власності на земельну ділянку площею 2га кадастровий номер 6824781500:05:001:0192,а ГУДержгеокадастру вХмельницькій області,приймаючи Наказ№22-16489-СГвід 15.08.2017та реєстратор,здійснюючи реєстраціюречового прававласності припустилисьпомилки,оскільки вонизобов`язані булиперевірити підставита можливістьотримання ОСОБА_1 права на безоплатнеотримання спірноїземельної ділянкидля особистогоселянського господарствав розмірі2га тав подальшомуреєстрації речовогоправа.Крім того,зазначив,що ТОВ«Україна 2001»не можебути відповідачему справі,просив відмовитипозивачу взадоволенні позову.
Відповідач Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, про час та місце розгляду справи повідомлений вчасно, в суд не з`явився, від його представника надійшов відзив на позовну заяву, в якому позовні вимоги не визнав та зазначив, що Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області при розгляді заяви ОСОБА_1 діяло відповідно до норм чинного земельного законодавства, оскільки в цій заяві він повідомив, що правом на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства не скористався. Просить відмовити у задоволенні позову та не стягувати з Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області судовий збір, а всі витрати покласти на ОСОБА_1 , оскільки саме він ввів в оману Головне управління.
Відповідач ОСОБА_1 , про час та місце розгляду справи повідомлений відповідно до ст.128 ЦПК України, в суд не з`явився, клопотань не подав.
Суд вважає можливим проводити розгляд справи у відсутності відповідачів.
Вислухавши поясненняпрокурора,вивчивши матеріалисправи,суд дійшоввисновку,що позовпідлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 2 ст. 19, 13,14 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Земля є об`єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.
Згідно з ч.1 ст.116 Земельного кодексу України (далі ЗК України), громадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.
Відповідно до ст.116 ЗК України, безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян проводиться у разі: приватизації земельних ділянок, які перебувають у користуванні громадян; одержання земельних ділянок внаслідок приватизації державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, проводиться один раз по кожному виду використання.
Відповідно до ч.1 ст.121 ЗК України, громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства не більше 2 гектара.
Таким чином, чинне законодавство України не передбачає можливості безоплатно отримувати у власність земельну ділянку із земель державної або комунальної власності для ведення особистого селянського господарства два або більше рази.
В судовому засіданні встановлено, що ОСОБА_1 на підставі наказу Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 15.08.2017 № 22-16489-СГ отримав у власність 2 га землі для ведення особистого селянського господарства (кадастровий номер 6824781500:05:001:0192), яку в подальшому передав в оренду на підставі договору оренди землі від 28.08.2017 ТОВ «Україна 2001» строком на 10 років, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Держаного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 13.09.2022 (а.с.10-12), наказом Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області від 15.08.2017 (а.с.21), договором оренди землі від 28.08.2017 (а.с.23-25). ОСОБА_1 на час отримання у власність земельної ділянки з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192 на підставінаказу Головногоуправління Держгеокадаструу Хмельницькійобласті від25.11.2016№ 22-31161-СГвже використавсвоє правона безоплатнеотримання увласність земельноїділянки дляведення особистогоселянського господарствав межахнорм безоплатноїпередачі земельнихділянок дляданого видувикористання,попередньо отримавшиу приватнувласність земельнуділянку зкадастровим номером6825586000:02:001:1056площею 2га дляведення особистогоселянського господарства,що булана тойчас розташованана територіїПліщинської сільськоїради Шепетівськогорайону Хмельницькоїобласті, що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Держаного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна від 13.09.2022 (а.с.13-15).
Таким чином, всупереч вимог ст.116, 118, 121 ЗК України, ОСОБА_1 повторно безоплатно передано у власність земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.388 ЦК України, якщо майно за відплатним договором придбане у особи, яка не мала права його відчужувати, про що набувач не знав і не міг знати (добросовісний набувач), власник має право витребувати це майно від набувача у разі, якщо майно вибуло з володіння власника або особи, якій він передав майно у володіння, не з їхньої волі іншим шляхом.
Згідно з ст.45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження місцевої ради, обраної на позачергових, повторних або перших виборах, закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної ради, обраної на наступних (чергових або позачергових) виборах. 03.12.2020 відкрито першу сесію новообраною Теофіпольською селищною радою та розпочато повноваження депутатів Теофіпольської селищної ради відповідно до рішення сесії Теофіпольської селищної ради від 03.12.2020 №1-1/2020. Відповідно до розпорядження КМУ від 12.06.2020 №727р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Хмельницької області» затверджено території територіальних громад Хмельницької області, в тому числі Теофіпольську територіальну громаду (код населеного пункту 6824755100, до якої включено наступні територіальні громади: Теофіпольська, Базалійська, Бережинецька, Борщівська, Великолазучинська, Воронівецька, Волицька, Волиця-Польова, Гаврилівська, Гальчинецька, Ільковецька, Карабіївська, Кунчанська, Лідихівська, Михиринецька, Михнівська, Новоставецька, Олійницька, Ординецька, Поляхівська, Святецька, Турівська, Шибенська, Човгузівська. Згідно з п. 6-1 «Перехідних та прикінцевих положень» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій України закінчення повноважень сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів, а також реорганізація сільських, селищних, міських рад, їхніх виконавчих органів як юридичних осіб у зв`язку із змінами в адміністративно-територіальному устрої України здійснюються з урахуванням таких положень: у день набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною територіальною громадою, територія якої затверджена Кабінетом Міністрів України (далі - сформована територіальна громада), припиняються повноваження сільських, селищних, міських рад, сільських, селищних, міських голів, обраних територіальними громадами, територія яких включена до території сформованої територіальної громади; сформована територіальна громада є правонаступником усього майна, прав та обов`язків розформованої територіальної громади з урахуванням особливостей, визначених підпунктами 5 і 6 цього пункту.
На підставі вище викладеного, земельна ділянка з кадастровим номером 6824781500:05:001:0192 відноситься до земель комунальної власності Теофіпольської селищної ради.
Відповідно до ч. 1 ст.93ЗК України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Орендар земельної ділянки безумовно є її володільцем, а відтак безпосередньо порушує права дійсного її власника, тому при наявності підстав для витребування земельної ділянки у відповідача ОСОБА_1 , існуютьтакож підставидля їївитребування відособи,якій вонапередана воренду ТОВ «Україна 2001».
Закон,за наявностівизначених ст.387,388ЦК Україниумов,не обмежуєабсолютне правовласника навитребування належногойому майнаіз незаконноговолодіння,зокрема чинністю/нечинністюдоговорів чиінших правочинів,стороною якихне євласник. Витребування спірноїземельної ділянкилише у відповідача ОСОБА_1 не призведедо припиненнянезаконного володінняцією ділянкоюз боку ТОВ «Україна 2001» та її повернення у фактичне володіння Теофіпольської селищної ради Хмельницького району, оскільки не буде ефективним та достатнім способом захисту.
Крім того, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 3, абз. 2 ч. 3 ст. 31-1 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проведення реєстраційних дій з метою виконання рішення суду про витребування земельної ділянки має здійснюватися у порядку передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону відомості Державного реєстру прав вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою, доки їх не скасовано у порядку, передбаченому цим Законом.
У Державному реєстрі прав наявним залишатиметься запис про зареєстроване право оренди земельної ділянки, до складу якої входить спірна земельна ділянка, що вказує на суперечність із дійсними правами на спірну земельну ділянку, недостовірність відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно.
Враховуючи викладене, після формування у Державному земельному кадастрі спірної земельної ділянки на підставі рішення суду про її витребування із незаконного володіння добросовісного набувача, державний реєстратор речових прав не матиме правових підстав здійснити державну реєстрацію речових прав на спірну земельну ділянку за власником, а на підставі п. 5 ч. 1, ч. 2 ст. 24 Закону буде зобов`язаний винести рішення про відмову у державній реєстрації, що зумовить неможливість виконання рішення суду про витребування земельної ділянки.
Окрім того, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 27 Закону державна реєстрація права власності та інших речових прав, крім державної реєстрації права власності на об`єкт незавершеного будівництва, проводиться на підставі судового рішення, що набрало законної сили, щодо набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно. Таким рішенням щодо припинення права оренди відповідача є рішення суду про витребування у нього земельної ділянки.
Відповідно до практики ЄСПЛ (рішення ЄСПЛ у справах «Спорронґ і Льоннрот проти Швеції» від 23.09.1982 року, «Джеймс та інші проти Сполученого Королівства» від 21.02.1986 року, «Щокін проти України» від 14.10.2010 року, «Сєрков проти України» від 07.07.2011 року, «Колишній король Греції та інші проти Греції» від 23.11.2000 року, «Булвес» АД проти Болгарії» від 22.01.2009 року, «Трегубенко проти України» від 02.11.2004 року,) напрацьовано три критерії, які слід оцінювати на предмет сумісності заходу втручання в право особи на мирне володіння майном із гарантіями статті 1 Першого протоколу, а саме: чи є втручання законним; чи переслідує воно «суспільний», «публічний» інтерес; чи є такий захід (втручання в право на мирне володіння майном) пропорційним визначеним цілям. ЄСПЛ констатує порушення статті 1 Першого протоколу, якщо хоча б одного критерію не буде додержано.
Критерій законності означає, що втручання держави у право власності особи повинно здійснюватися на підставі закону - нормативно-правового акту, що має бути доступним для заінтересованих осіб, чітким та передбачуваним у питаннях застосування та наслідків дії його норм. Втручання держави в право власності особи є виправданим, якщо воно здійснюється з метою задоволення «суспільного», «публічного» інтересу, при визначенні якого ЄСПЛ надає державам право користуватися «значною свободою (полем) розсуду». Втручання держави в право на мирне володіння майном може бути виправдане за наявності об`єктивної необхідності у формі суспільного, публічного, загального інтересу, який може включати інтерес держави, окремих регіонів, громад чи сфер людської діяльності. Відповідний принцип «пропорційності» передбачає, що втручання в право власності, навіть якщо воно здійснюється згідно з національним законодавством і в інтересах суспільства, буде розглядатися як порушення статті 1 Першого протоколу, якщо не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов`язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. «Справедлива рівновага» передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, що передбачається для досягнення, та засобами, які використовуються. Необхідний баланс не буде дотриманий, якщо особа несе «індивідуальний і надмірний тягар». В питаннях оцінки «пропорційності» ЄСПЛ, як і в питаннях наявності «суспільного», «публічного» інтересу, також визнає за державою достатньо широку «сферу розсуду», за виключенням випадків, коли такий «розсуд» не ґрунтується на розумних підставах (рішення в справах «Спорронґ і Льоннорт проти Швеції», «Булвес» АД проти Болгарії»). ЄСПЛ, оцінюючи можливість захисту права особи за статтею 1 Першого протоколу, загалом перевіряє доводи держави про те, що втручання в право власності відбулося в зв`язку з обґрунтованими сумнівами щодо законності набуття особою права власності на відповідне майно, зазначаючи, що існують відмінності між тією справою, в якій законне походження майна особи не оспорюється, і справами стосовно позбавлення особи власності на майно, яке набуте злочинним шляхом або стосовно якого припускається, що воно було придбане незаконно (наприклад, рішення та ухвали ЄСПЛ у справах «Раймондо проти Італії» від 22.02.1994 року, «Філліпс проти Сполученого Королівства» від 05.07.2001 року, «Аркурі та інші проти Італії» від 05.07.2001 року, «Ріела та інші проти Італії» від 04.09.2001 року, «Ісмаїлов проти Російської Федерації» від 06.11.2008 року). Таким чином, стаття 1 Першого протоколу гарантує захист права на мирне володіння майном особи, яка законним шляхом, добросовісно набула майно у власність, і для оцінки додержання «справедливого балансу» в питаннях позбавлення майна мають значення обставини, за якими майно було набуте у власність, поведінка особи, з власності якої майно витребовується. На думку суду, з огляду на характер спірних правовідносин, встановлені судом обставини та застосовані правові норми, не вбачається невідповідності заходу втручання держави критеріям правомірного втручання в право ОСОБА_1 на мирне володіння майном, так і порушення принципу пропорційності, котрі сформовані у сталій практиці ЄСПЛ. Статтями 13, 14 Конституції України визначено, що земля є об`єктом права власності Українського народу, від імені якого права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону. Земля, як основне національне багатство, що перебуває під особливою охороною держави, є об`єктом права власності українського народу, а органи державної влади здійснюють права власника від імені народу, в тому числі й тоді, коли приймають рішення щодо розпорядження землями державної власності. Незаконна передача земель державної власності в приватну власність позбавляє український народ загалом (стаття 13 Конституції України) правомочностей власника землі в тому обсязі, який дозволяє її статус як землі державної власності. В цьому контексті в сфері земельних правовідносин важливу роль відіграє конституційний принцип законності набуття та реалізації права власності на землю в поєднанні з додержанням засад правового порядку в Україні, відповідно до яких органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (статті 14, 19 Конституції України). Витребування спірної земельної ділянки з володіння ОСОБА_1 відповідає критерію законності: воно здійснюється на підставі норми статті 388 ЦК України у зв`язку з порушенням органом виконавчої влади низки вимог ЗК України, які відповідають вимогам доступності, чіткості, передбачуваності.
Оцінюючи докази у їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні підлягають задоволенню.
Згідно зістаттею 131-1Конституції Українив Українідіє прокуратура,яка здійснюєпредставництво інтересівдержави всуді увиключних випадкахі впорядку,що визначенізаконом.Відповідно доч.3ст.23 Закону «Пропрокуратуру», прокурорздійснює представництвов судізаконних інтересівдержави уразі порушенняабо загрозипорушення інтересівдержави,якщо захистцих інтересівне здійснюєабо неналежнимчином здійснюєорган державноївлади,орган місцевогосамоврядування чиінший суб`єктвладних повноважень,до компетенціїякого віднесенівідповідні повноваження,а такожу разівідсутності такогооргану.
Волочиською окружною прокуратурою 27.10.2022 на адресу Теофіпольської селищної ради надіслано лист із викладенням фактів повторного безоплатного отримання у власність ОСОБА_1 земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства площею 2 га, кадастровий номер 6824781500:05:001:0192 про надання інформації чи вживалися селищною радою заходи щодо вищевказаних порушень земельного законодавства та чи вживатимуться в подальшому (а.с.36-37). Відповідно до листа Теофіпольської селищної ради № 1749/02-40 від 01.11.2022,Теофіпольська селищна рада не вживала та не буде самостійно вживати заходи претензійно-позовного характеру щодо усунення порушень вчинених ОСОБА_1 в судовому прядку, у зв`язку з відсутністю коштів на судовий збір (а.с.38).
Щодо судового збору суд зазначає наступне: в судовому засіданні знайшов підтвердження факт того, що ОСОБА_1 , отримавши у власність земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства на території Гаврилівської сільської ради , не повідомив про те, що він вже скористався своїм правом на отримання безоплатно земельної ділянки, тому суд прийшов до висновку, що саме з ОСОБА_1 необхідно стягнути сплачений при поданні позовної заяви та заяви про забезпечення позову судовий збір.
Керуючись ст.116,118,121,155,186,186-1 ЗК України, ст.388 ЦК України, ст.9,30,38 ЗУ «Про державний земельний кадастр», ст.32 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», ст. 50 Закону України «Про землеустрій», ст. 89, 264, 265 ЦПК України, суд
ухвалив:
позов керівника Волочиськоїокружної прокуратурив інтересахдержави вособі Теофіпольськоїселищної радидо Головногоуправління Держгеокадаструу Хмельницькійобласті, ОСОБА_1 ,Товариства зобмеженою відповідальністю«Україна 2001»про витребуванняземельної ділянкизадовольнити.
Витребувати у ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 )та ТОВ«Україна 2001»(кодЄДРПОУ 35080933)на користьтериторіальної громадив особіТеофіпольської селищноїради Хмельницькогорайону Хмельницькоїобласті земельнуділянку сільськогосподарськогопризначення зкадастровим номером6824781500:05:001:0192,площею 2 га, яка розташована на території с. Гаврилівка Хмельницького району Хмельницької області (Теофіпольська ТГ).?
Стягнути з ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 ) на користь Хмельницької обласної прокуратури (код ЄДРПОУ 02911102, ДКСУ,м.Київ, МФО 820172, р/рUA18820172034312000200000284) 3721,50 грн судового збору, сплаченого при поданні позову та заяви про забезпечення позову.
Апеляційна скарга на рішення може бути подана протягом 30 днів з дня проголошення рішення до Хмельницького апеляційного суду.
Учасник справи,якому повнерішення абоухвала судуне буливручені удень його(її)проголошення абоскладення,має правона поновленняпропущеного строкуна апеляційнеоскарження рішеннясуду -якщо апеляційнаскарга поданапротягом тридцятиднів здня врученняйому повногорішення суду. Строк на апеляційне оскарження може бути також поновлений в разі пропуску з інших поважних причин, крім випадків, зазначених уч.2статті 358 цього Кодексу.
Головуюча
Суд | Теофіпольський районний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2023 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 109319131 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин, з них: |
Цивільне
Теофіпольський районний суд Хмельницької області
Бурлак Г. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні