Рішення
від 06.03.2023 по справі 320/11281/22
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

06 березня 2023 року справа №320/11281/22

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дудіна С.О. розглянув у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Державної податкової служби у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Суть спору: до Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 з позовом до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення ГУ ДПС у Київській області від 27.09.2022 №1034677-2408-1023 про визначення ОСОБА_1 податкового зобов`язання з орендної плати за землю в сумі 243720,14 грн.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивачка зазначила, що спірним податковим повідомленням-рішенням було визначено до сплати орендну плату за земельну ділянку (кадастровий номер 3224683600:01:012:0001) за 2022 рік у сумі 243720,14 грн., у той час як розмір орендної плати, який підлягає сплаті, був визначений у договорі оренди земельної ділянки, укладеному 09.12.2012 між ОСОБА_1 та Тетіївської районною державною адміністрацією, та до якого будь-які зміни щодо розміру орендної плати внесені не були.

Позивачка зауважила, що розмір орендної плати за вказаним договором оренди встановлений у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає нижній межі річної орендної плати, яка визначена ст.288 Податкового кодексу України, та був повністю сплачений у 2022 році, а тому спірне податкове повідомлення-рішення було прийнято протиправно та підлягає скасуванню.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 22.12.2022 відкрито провадження у справі, вирішено здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Відповідач заперечуючи проти позовних вимог, зазначив, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яку орендує позивач, за 2022 рік становить 2031001,19 грн.

Відповідач зазначив, що рішенням Тетіївської міської ради від 24.06.2021 « 325-07-УІІІ встановлено відсоткову ставку орендної плати за землі сільськогосподарського призначення, у тому числі для ведення фермерського господарства, в розмірі 12% нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Враховуючи вимоги ст.288 Податкового кодексу України, відповідач стверджує, що розмір орендної плати за землю за 2022 рік, яка підлягає сплаті позивачкою, не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки та, відповідно, становить 243720,14 грн.

У зв`язку з цим, відповідач вважає, що підстави для визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 27.09.2022 №1034677-2408-1023 відсутні.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.01.2023 відмовлено у задоволенні клопотання Головного управління ДПС у Київській області про проведення судового засідання з повідомленням (викликом) сторін.

Відповідно до частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

З урахуванням викладеного, розгляд справи судом здійснено у порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд

в с т а н о в и в:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , є громадянкою України, про що свідчить паспорт серії НОМЕР_1 , виданий Тетіївським РВ ГУ МВС України в Київській області 02.07.1999.

29.12.2012 між Тетіївською районної державною адміністрацією (Орендодавець) та ОСОБА_1 (Орендар) було укладено договір оренди землі, за умовами якого орендодавець зобов`язався надати орендарю в користування на умовах оренди земельну ділянку сільськогосподарського призначення, площею 50,00 га, кадастровий номер 3224683600:01:012:0001, що розташована на території Кашперівської сільської ради за межами населеного пункту, для ведення фермерського господарства.

Згідно з пунктом 4 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2012 становить 1355084,86 грн.

Пунктом 6 договору встановлено, що договір укладено строком на 49 років.

Відповідно до пункту 7 договору орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі. Розмір річної орендної плати визначається з розрахунку 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, з урахуванням щорічного коефіцієнта індексації та станом на 01.01.2012 становить 40652,55 грн.

Згідно з пунктом 8 договору орендна плата вноситься щомісячно на рахунок Кашперівської сільської ради відповідно до статті 69 Бюджетного кодексу України, пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України, протягом 30-ти календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Пунктом 10 договору встановлено, що розмір орендної плати переглядається один раз на рік у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено відповідними документами; в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до пункту 15 договору передача земельної ділянки орендарю здійснюється у 5-денний строк після державної реєстрації цього договору за актом приймання-передачі земельної ділянки.

Судом встановлено, що 02.02.2022 на адресу Головного управління ДПС у Київській області від Виконавчого комітету Тетіївської міської ради надійшов лист від 01.02.2022 №02-33/196, до якого додано перелік орендарів земельної ділянки державної або комунальної власності станом на 01.02.2022.

Так, відповідно до вказаного переліку, нормативна грошова оцінка земельної ділянки з кадастровим номером 3224683600:01:012:0001 становить 2031001,19 грн. При цьому, розмір орендної плати за 2022 рік складає 243720,14 грн., що відповідає 12 % нормативної грошової оцінки земельної ділянки, відповідно до ст.288 Податкового кодексу України.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням сьомої сесії VIII скликання Тетіївської міської ради Київської області від 24.06.2021 №35-07-VIIІ встановлено на території Тетіївської міської територіальної громади ставки орендної плати на 2022-2023 роки, які вводяться в дію з 01.01.2022.

Так, відповідно до додатку до вказаного рішення ставка орендної плати за земельні ділянки для ведення фермерського господарства за межами населених пунктів для юридичних та фізичних осіб становить 12%.

27.09.2022 Головним управлінням ДПС у Київській області прийнято податкове повідомлення-рішення №1034677-2408-1023, яким позивачці визначено до сплати грошове зобов`язання з орендної плати за землю за 2022 рік на суму 243720,14 грн.

Не погоджуючись з прийняттям вищевказаних податкового повідомлення-рішення, позивач звернувся з даним позовом до суду про визнання його протиправним та скасування, з приводу чого суд зазначає таке.

Згідно з частиною першою статті 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом (ч.9 ст.93 Земельного кодексу України).

Відповідно до статті 21 Закону України "Про оренду землі" від 06.10.1998 №161-XIV орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі.

Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Відповідно до підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України плата за землю -- обов`язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Землекористувачі - це юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди (підпункт 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).

Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХІІІ Податкового кодексу України.

Пунктом 288.1 статті 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Відповідно до пункту 288.4 статті 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Згідно з пунктом 288.5 статті 288 Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою за розмір земельного податку: для земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких проведено, - у розмірі не більше 3 відсотків їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка їх нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

Так, згідно з пунктами 274.1-274.2 статті 274 Податкового кодексу України ставка податку за земельні ділянки, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі не більше 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки, для земель загального користування - не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, для сільськогосподарських угідь - не менше 0,3 відсотка та не більше 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, а для лісових земель - не більше 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки.

Ставка податку встановлюється у розмірі не більше 12 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб`єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності).

Пунктом 288.7 ст.288 Податкового кодексу України встановлено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

Відповідно до пункту 286.5 статті 286 Податкового кодексу України нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Кодексу, разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема, але не виключно, має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.

Нарахування фізичним особам сум земельного податку з підстав, визначених підпунктами в, г, д пункту 286.1 цієї статті, проводиться контролюючими органами виключно у разі надання зазначених даних такими фізичними особами.

Платники плати за землю мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв`язку (з дотриманням вимог, визначених пунктом 42.4 статті 42 цього Кодексу) звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), для проведення звірки даних щодо: розміру площ та кількості земельних ділянок, земельних часток (паїв), що перебувають у власності та/або користуванні платника податку; права на користування пільгою зі сплати податку з урахуванням положень пунктів 281.4 і 281.5 цієї статті; розміру ставки земельного податку; нарахованої суми плати за землю.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів або належним чином засвідчених копій таких документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, а також у разі зміни розміру ставки плати за землю контролюючий орган, до якого звернувся платник плати за землю, проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення разом з детальним розрахунком суми податку. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу (пункт 287.5 статті 287 Податкового кодексу України).

Згідно з пунктами 289.1-289.3 статті 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до законодавства.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель (Кі), на який індексується нормативна грошова оцінка земель і земельних ділянок, у тому числі право на які фізичні особи мають як власники земельних часток (паїв), на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кi = І : 100,де І - індекс споживчих цін за попередній рік.

У разі якщо індекс споживчих цін перевищує 115 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 115.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

Разом з тим, законодавцем у відповідності до п. 288.5 ст.288 Податкового кодексу України встановлені верхня та нижня межа річної суми відповідних орендних платежів, що є обов`язковими для врахування сторонами під час визначення розміру орендної плати за землю та, яка, відповідно, є підставою для перегляду встановленої сторонами орендної плати.

При цьому виходячи із принципу пріоритетності норм ПК над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у пункті 5.2 статті 5 ПК, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПК.

Такий правовий висновок висловлений Верховним Судом у постановах від 27.01.2022 у справі №820/4665/17 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР -103034160), від 28.02.2020 у справі №804/6084/15 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 87963163), від 29.10.2018 у справі №826/4179/17 (реєстраційний номер судового рішення в ЄДРСР - 77473399) та від 20.03.2019 у справі №810/2336/16.

Відповідно до частини п`ятої статті 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Частиною шостою статті 13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" від 02.06.2016 №1402-VIII передбачено, що висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права.

Отже, вказане свідчить про те, що розмір орендної плати не може бути меншим розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території, тобто не може бути меншим 3 відсотків від їх нормативної грошової оцінки відповідної земельної ділянки.

Суд звертає увагу, що умовами договору оренди земельної ділянки від 09.12.2010 було визначено розмір річної орендної плати з розрахунку 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки та з урахуванням щорічного коефіцієнта індексації.

У зв`язку з цим, суд вважає за доцільне зазначити про те, що контролюючим органом під час визначення річної суми орендної плати за землю на 2022 рік було безпідставно враховано найвищий показник у розмірі 12% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, оскільки у даному випадку, враховуючи відсутність угоди про внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині збільшення розміру орендної плати, слід керуватися імперативною нормою, закріпленою в п.288.5 ст.288 ПК України, та визначати розмір орендної плати на рівні 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Також, суд звертає увагу на те, що в силу вимог ст.289 КАС України під час визначення розміру орендної плати, слід враховувати відповідний коефіцієнт індексації за попередній рік.

Так, зокрема, відповідно до листа Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2022 №13-28-0.222-275/2-22 (посилання: https://land.gov.ua/wp-content/uploads/2022/02/індексація-держстат.pdf) за інформацією Державної служби статистики України індекс споживчих цін за 2021 рік становив 110,00%.

Відповідно значення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель і земельних ділянок за 2021 рік становить: для сільськогосподарських угідь (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги) - 1,0; для земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення - 1,1.

Отже, враховуючи формулу, наведену у статті 289 ПК України, коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель фермерського господарства за 2021 рік становив 1,1 (110%/100%).

За таких обставин, враховуючи те, що розмір річної орендної плати не може бути меншим, ніж 3 % від нормативної грошової оцінки, суд дійшов висновку про те, що сума орендної плати за землю, яка підлягає сплаті позивачкою за 2022 рік, становить 67023,04 грн. (2031001,19 грн. (нормативна грошова оцінка земельної ділянки) х 3% х 1,1 (коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель)/ 100%).

Відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 11.01.2004 в Реєстр було внесено відомості про реєстрацію в якості юридичної особи Фермерського господарства "Агросвіт" (ідентифікаційний код 32573126, місцезнаходження: 09800, Київська обл., Тетіївський р-н., м.Тетіїв, вул.Цвіткова, буд.46).

Згідно з відомостями з Реєстру та з Статуту Фермерського господарства "Агросвіт", затвердженого протоколом загальних зборів членів господарства №1 від 01.07.2010 та зареєстрованого 28.10.2010, ОСОБА_1 є засновником вказаного господарського товариства.

Як вбачається з відомостей по рахунку ФГ "Агросвіт" господарством у 2022 році було сплачено орендну плату за землю у розмірі 102026,62 грн., а саме:

- 24.02.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за січень 2022 року);

- 23.03.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за лютий 2022 року);

- 26.04.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за березень 2022 року);

- 26.04.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за квітень 2022 року);

- 27.06.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за травень 2022 року);

- 26.07.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за червень 2022 року);

- 26.08.2022 у розмірі 8502,22 грн. (призначення платежу:*101; 32573126 ; оренда землі за серпень 2022 року);

- 26.08.2022 у розмірі 34008,88 грн. (призначення платежу:*101;32573126; оренда землі за вересень-грудень 2022 року);

- 29.12.2022 у розмірі 8502,20 грн. (призначення платежу:*101;32573126; оренда землі за грудень 2022 року).

Отже, матеріалами справи підтверджується, що станом на момент прийняття відповідачем спірного податкового повідомлення-рішення (27.09.2022) позивачкою було сплачено орендну плату за 2022 рік у розмірі, навіть більшому за обов`язковий мінімальний платіж, визначений Податковим кодексом України, що, за відсутності внесених змін до договору оренди в частині збільшення розміру орендної плати, свідчить про дотримання нею податкової дисципліни, та, відповідно, про неправомірне визначення контролюючим органом розміру орендної плати шляхом застосування найвищої ставки - 12% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідачем під час розгляду справи не було надано належних та допустимих на підтвердження правомірності визначення позивачці до сплати орендної плати за 2022 рік на рівні 12% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, без внесення відповідних змін до договору оренди.

Враховуючи вказане, суд вважає за необхідне визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Київській області від 27.09.2022 №1034677-2408-1023.

Таким чином, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Під час звернення до суду позивачкою сплачено судовий збір у розмірі 2437,40 грн., що підтверджується квитанціями від 30.11.2022 №8925-4790-5296-9950 на суму 992,40 грн. та від 23.12.2022 №0941-2118-3016-8917 на суму 1445,00 грн.

Згідно з підпунктом 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 №3674-VI за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано фізичною особою або фізичною особою - підприємцем, встановлюється ставка судового збору - 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб та не більше 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Відповідно до статті 7 Закону України "Про Державний бюджет на 2022 рік" установлено у 2022 році прожитковий мінімум для працездатних осіб з 1 січня - 2481 гривня.

Отже, сума судового збору, яка підлягає сплаті за звернення позивача до суду з позовною вимогою майнового характеру становить 2437,20 грн. (243720,14 грн.х1%/ 100%)

Таким чином, позивачкою надмірно сплачено судовий збір у розмірі 0,20 грн.

Враховуючи задоволення позовних вимог, вказана судового збору у розмірі 2437,20 грн. підлягає стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Київській області.

Крім того, суд звертає увагу позивачки на те, що відповідно до ст.7 Закону України "Про судовий збір" надмірно сплачена ним сума судового збору підлягає поверненню у разі її звернення до суду з відповідним клопотанням.

Керуючись статтями 243-246, 250, 287 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Київській області від 27.09.2022 №1034677-2408-1023.

3. Стягнути на користь ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) судовий збір у розмірі 2437,20 грн. (дві тисячі чотириста тридцять сім грн. 20 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень - Головного управління ДПС у Київській області (ідентифікаційний код: 44096797, місцезнаходження: 03151, м.Київ, вул.Святослава Хороброго, 5-А).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Суддя Дудін С.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.03.2023
Оприлюднено08.03.2023
Номер документу109371642
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на доходи фізичних осіб

Судовий реєстр по справі —320/11281/22

Ухвала від 07.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 05.07.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 20.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 20.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 05.06.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Ухвала від 06.04.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Чаку Євген Васильович

Рішення від 06.03.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 16.02.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 11.01.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

Ухвала від 22.12.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Дудін С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні