КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 березня 2023 року м. Кропивницький Справа № 340/318/23
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі судді Кармазиної Т.М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження (письмового провадження) справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Ф Ті Джі Логістікс до Головного управління ДПС у Кіровоградській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
Представник позивача звернувся до суду з позовом, в якому просить:
- визнати протиправними і скасувати рішення Комісії Головного управління Державної податкової служби у Кіровоградській області, як відокремлений підрозділ Державної податкової служби України, від 13.12.2022 року №7841642/44894731, №7841647/44894731, №7841646/44894731, №7841645/44894731, №7841644/44894731, №7841643/44894731, №7841641/44894731, №7841640/44894731, №7841639/44894731, №7841638/44894731, №7841648/44894731 і № 7841637/44894731;
- зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкові накладні від 01.11.2022 №1, від 03.11.2022 №2, від 05.11.2022 №3, від 07.11.2022 №4, від 10.11.2022 №5, від 15.11.2022 №6, від 18.11.2022 №7, від 19.11.2022 №8, від 21.11.2022 №9, від 22.11.2022 №10, від 23.11.2022 №11 і від 26.11.2022 №12, датою її отримання.
В обґрунтування позовних вимог представник позивача посилався на те, що оскаржувані рішення прийнято відповідачем з порушенням норм чинного законодавства України, оскільки, товариство скористалось наданим правом та подало письмові пояснення щодо господарських операцій, які стали передумовою для складення податкових накладних, реєстрація яких зупинена, та копії документів на їх підтвердження, відповідно до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1165 від 11.12.2019. Зазначені пояснення та копії документів були прийняті відповідачем-1. Однак, останні не були взяті контролюючим органом до уваги, натомість, відповідач-1 прийняв спірні рішення щодо відмови в реєстрації податкових накладних. До того ж вказує, що оскаржувані рішення відповідача-1 не містять конкретної інформації щодо підстав їх прийняття, не наведено жодної інформації щодо причин та підстав для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Позивач стверджує, що він є сумлінним платником податків, а господарські операції, за якими складені податкові накладні, підтверджується необхідними первинними документами, копії яких надавалися відповідачу. Також вказує, що товариством були подані скарги на оскаржувані рішення відповідача-1 до податкового органу вищого рівня відповідачу - 2 з наданням пояснень та аналогічного пакету документів (а також доказами здійснених за укладеним договором розрахунків), однак зазначені скарги залишені без задоволення.
Ухвалою судді від 30.01.2023 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (т.2 а.с.2).
Представниками відповідачів надано до суду відзиви на адміністративний позов ідентичного змісту (т.2 а.с.9-11, 28-30), у яких позов не визнали. Стверджували про законність спірних рішень, посилаючись на те, що у рішенні комісії Головного управління ДПС у Кіровоградській області, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вказано на те, що на момент розгляду відсутні копії повного пакету документів. Додатково зазначили, що платником податків так і не було надано інформацію та докази в її обґрунтування, які мали важливе значення для вирішення питання про реєстрацію ПН в ЄРПН.
Ухвалою суду від 16.02.2023 відмовлено у задоволенні заяв представників відповідачів про проведення розгляду справи в порядку загального позовного провадження. (т 2 а.с.33-34)
Дослідивши докази і письмові пояснення сторін, викладені у заявах по суті справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з таких підстав.
Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю Ф Ті Джі Логістікс зареєстровано, як юридичну особу, основним видом діяльності є вантажний автомобільний транспорт (т.1 а.с.15-16).
Позивач має ліцензію на перевезення , видану Державною службою України з безпеки на транспорті 08.11.2022 року за № 564 (т.1 а.с.17).
12.09.2022 між ТОВ Ф Ті Джі Логістікс (Перевізник) та ТОВ Солома (замовник) укладено договір № ВПАТ-026-С на внутрішні перевезення вантажів автомобільним транспортом (т.1 а.с.27-30).
Також укладені додаткові угоди до договору № ВПАТ-026-С на внутрішні перевезення вантажів автомобільним транспортом, з погодженням маршрутів та вартості перевезення за даними маршрутами (т.1 а.с.31-33).
На виконання умов договору позивач надав послуги ТОВ Солома з перевезення вантажів автомобільним транспортом, а саме олії соняшникової не рафінованої, що підтверджується рахунками на оплату (т.1 а.с.34, 89, 105, 121, 137, 154, 169, 185, 200, 215, 231, 249), актами наданих послуг (т.1 а.с.35, 90, 106, 122, 138, 155, 170, 186, 201, 216, 232, 250), товарно-транспортними накладними (т.1 а.с.36-37, 91-92, 107-108, 123, 139-140, 156-157, 171, 187, 202, 217, 233, 251-252), актами звірки (т.1 а.с.38, 234-235), платіжними дорученнями (інструкціями) на підтвердження оплати послуг з перевезення олії соняшникової (т.1 а.с.82, 99, 115, 130, 147, 164, 178, 194, 209, 224, 242, 259), виписками з банку (т.1 а.с.83, 131, 148, 225, 243).
Позивачем на дату виникнення податкових зобов`язань складено та направлено на реєстрацію до Єдиного реєстру податкових накладних (ЄРПН) податкові накладні: від 01.11.2022 №1 на загальну суму 154 980,00 грн., в тому числі ПДВ - 25 830,00 грн., від 03.11.2022 №2 на загальну суму 154 980,00 грн., в тому числі ПДВ - 25 830,00 грн., від 05.11.2022 №3 на загальну суму 154 380,00 грн., в тому числі ПДВ - 25 730,00 грн., від 07.11.2022 №4 на загальну суму 78 480,00 грн., в тому числі ПДВ 13 080,00 грн., від 10.11.2022 №5 на загальну суму 156 960,00 грн., в тому числі ПДВ 26 160,00 грн., від 15.11.2022 №6 на загальну суму 154 620,00 грн., в тому числі ПДВ 25 770,00 грн., від 18.11.2022 №7 на загальну суму 76 800,00 грн., в тому числі ПДВ 12 800,00 грн., від 19.11.2022 №8 на загальну суму 78 720,00 грн., в тому числі ПДВ 13 120,00 грн., від 21.11.2022 №9 на загальну суму 76 800,00 грн., в тому числі ПДВ 12 800,00 грн., від 22.11.2022 №10 на загальну суму 78 420,00 грн., в тому числі ПДВ 13 070,00 грн., від 23.11.2022 №11 на загальну суму 76 860,00 грн., в тому числі ПДВ 12 810,00 грн., від 26.11.2022 №12 на загальну суму 156 000,00 грн., в тому числі ПДВ 26 000,00 грн., (т.1 а.с.18, 85, 101, 117, 133, 150, 166, 181, 196, 211, 227, 245).
Згідно квитанцій від 09.11.2022, 14.11.2022, 16.11.2022, 22.11.2022, 02.12.2022 податкові накладні від 01.11.2022 №1, від 03.11.2022 №2, від 05.11.2022 №3, від 07.11.2022 №4, від 10.11.2022 №5, від 15.11.2022 №6, від 18.11.2022 №7, від 19.11.2022 №8, від 21.11.2022 №9, від 22.11.2022 №10, від 23.11.2022 №11, від 26.11.2022 №12 доставлено до ДПС України, документ прийнято, реєстрація зупинена (т.1 а.с.19, 86, 102, 118, 134, 151, 167, 182, 197, 212, 228, 246). Підставами для зупинення реєстрації податкових накладних вказано коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 49.41, відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Підприємству запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН.
Стосовно податкової накладної від 22.11.2022 № 10 додано, що особистий ключ електронного підпису розміщено на незахищеному носії інформації. (т.1 а.с.212)
У зв`язку з цим, позивач 08.12.2022 формує та подає в електронному вигляді повідомлення №6 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних від 01.11.2022 №1, від 03.11.2022 №2, від 05.11.2022 №3, від 07.11.2022 №4, від 10.11.2022 №5, від 15.11.2022 №6, від 18.11.2022 №7, від 19.11.2022 №8, від 21.11.2022 №9, від 22.11.2022 №10, від 23.11.2022 №11, від 26.11.2022 №12, які свідчать про реальність здійсненої господарської операції у необхідній кількості, що обумовлено специфікою господарської діяльності позивача - перевезення вантажів автомобільним транспортом, в тому числі перевезення олії соняшникової (т.1 а.с.20-22, 24-26).
Доказів, які б свідчили про неподання позивачем до податкового органу вищезазначених документів, суду не надано.
Комісією ГУ ДПС у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення від 13.12.2022:
№7841642/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №1 від 01.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.74-75, т.2 а.с.18);
№7841647/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №2 від 03.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.93-94, т.2 а.с.24);
№7841646/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №3 від 05.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.109-110, т.2 а.с.14);
№7841645/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 07.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.124-125, т.2 а.с.15);
№7841644/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №5 від 10.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.141-142, т.2 а.с.16);
№7841643/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №6 від 15.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.158-159, т.2 а.с.17);
№7841641/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №7 від 18.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.172-173, т.2 а.с.19);
№7841640/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №8 від 19.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.188-189, т.2 а.с.21);
№7841639/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №9 від 21.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.203-204, т.2 а.с.20);
№7841638/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №10 від 22.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.218-219, т.2 а.с.22);
№7841648/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №11 від 23.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.236-237, т.2 а.с.25);
№7841637/44894731 про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 26.11.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних (т.1 а.с.253-254, т.2 а.с.23).
Підставою відмови у цих рішеннях вказано ненадання платником податку копій документів. Додатково зазначено - встановлено відсутність платіжних документів (належним чином завірені платіжні доручення, банківська виписка тощо) за надані послуги перевезення вантажу.
Не погодившись із оскаржуваними рішеннями, позивач скористався досудовим порядком врегулювання спору, направивши до контролюючого органу скарги на рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному. (т.1 а.с.23, 76-79, 87, 95-98, 103, 111-114, 119, 126-129, 135, 143-146, 152, 160-163, 174-177, 183, 190-193, 198, 205-208, 213, 220-223, 229, 238-241, 247, 255-258)
Контролюючим органом прийнято рішення за результатом розгляду скарг на рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 30.12.2022 №81835/44894731/2, №81824/44894731/2, №81845/44894731/2, №81846/44894731/2, №81839/44894731/2, №81834/44894731/2, №81838/44894731/2, №81826/44894731/2, №81848/44894731/2, №81827/44894731/2, №81828/44894731/2, №81823/44894731/2 (т.1 а.с.84, 100, 116, 132, 149, 165, 180, 195, 210, 226, 244, 260), якими скарги було залишено без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних без змін через ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси.
Не погодившись з вищезазначеними рішеннями Комісії ГУ ДПС у Кіровоградській області про відмову у реєстрації податкових накладних, позивач звернувся до суду з даним позовом.
Згідно з пунктом 185.1 статті 185 Податкового кодексу України (далі за текстом ПК України) об`єктом оподаткування є операції платників податку зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статі 201 ПК України).
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до цієї норми та підпункту 56.23.2 пункту 56.23 статті 56 Податкового кодексу України Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 11.12.2019 року №1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, яка набрала чинності 01.02.2020 року та якою затверджено:
Порядок зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок зупинення реєстрації податкової накладної);
Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок розгляду скарги).
Пунктом 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної визначені ознаки податкових накладних/розрахунків коригування, яким вони повинні відповідати для безумовної їх реєстрації.
Відповідно до пунктів 4, 5 вказаного Порядку у разі коли за результатами перевірки податкової накладної / розрахунку коригування визначено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно п.п.6, 7, 10, 11 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну / розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної / розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної / розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної / розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Оцінюючи наведені в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної мотиви контролюючого органу, суд зазначає, що у Додатку 3 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної, визначено критерії ризиковості здійснення операцій. Зокрема, відповідно до пункту 1 відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
З урахуванням положень наведених норм, суд зауважує, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має зажадати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітлити платнику податків у своїх поясненнях.
Як вбачається зі змісту квитанції про зупинення реєстрації складеної позивачем податкової накладної, фіскальний орган вказав, що господарська операція платника податків відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Так, суд зазначає, що зупинення реєстрації ПН/РК за п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Натомість, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Вищезазначена квитанція не містить інформації (конкретного переліку) документів, необхідних контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірного розрахунку коригування, в результаті чого позивач потрапив у стан правової невизначеності.
До того ж, суд зауважує, що позивачем до податкового органу подано таблицю даних платника податку на додану вартість, в якій зазначено товар з кодом КВЕД 49.41, що на постійній основі постачається (а.с.80) та яка врахована відповідачем-1, про що свідчить рішення від 20.09.2022 №7358762/44894731 про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість (а.с.81).
Отже, під час зупинення реєстрації спірної податкової накладної відповідач застосував критерії ризиковості здійснення операцій до податкової накладної, що не відповідає наведеним вище приписам пунктів 6, 7 Порядку №1165 та свідчить про відсутність обґрунтованих підстав для зупинення реєстрації податкових накладних.
При цьому, матеріалами справи не підтверджено факт виявлення під час моніторингу об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій з постачання товару сої, дані про який зазначено у податковій накладній, та/або ймовірності уникнення позивачем виконання свого податкового обов`язку, які б свідчили про ризик порушення ним норм податкового законодавства.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку №520 прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку №520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктами 6, 7 Порядку №520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній / розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні / розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних / розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Згідно з пунктами 9 - 11 Порядку №520 письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку.
Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/ оформлених із порушенням законодавства.
Відповідно до пунктів 25 26 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном.
Згідно пунктів 42, 44 - 46 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної рішення, прийняті комісіями контролюючих органів, підлягають реєстрації засобами інформаційних систем ДПС.
Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
Розгляд питання на засіданні комісії контролюючого органу включає такі етапи: доповідь секретаря комісії; доповідь члена комісії, співдоповідь (у разі потреби); внесення членами комісії пропозицій, їх обговорення; оголошення головою комісії рішення про припинення обговорення питання; голосування; оголошення головою комісії результатів голосування; оформлення протоколу.
У протоколі засідання комісії контролюючого органу зазначається перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядалися на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті такою комісією рішення.
Так, в оскаржуваному рішенні не зазначено, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та яких саме конкретно документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Посилання відповідача в оскаржуваних рішеннях на те, що встановлено відсутність платіжних документів (належним чином завірені платіжні доручення, банківська виписка тощо) за надані послуги перевезення вантажу, спростовується доказами, які містяться в матеріалах справи.
До того ж, посилання на вказану підставу в обґрунтування прийняття рішень про відмову, за відсутності встановленого законодавством вичерпного переліку документів, та за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення.
При цьому, як вбачається із протоколу засідання комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 13.12.2022 №64, по результатах розгляду Повідомлень щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій (з урахуванням отриманих документів), вирішили відмовити у реєстрації податкових накладних ТОВ Ф Ті Джі Логістікс, у зв`язку з тим, що відсутні платіжні документи (належним чином завірені платіжне доручення, банківська виписка тощо) за надані послуги перевезення вантажу (т.2 а.с.12-13).
Проте, суд не погоджується з такими доводами відповідача, оскільки вони спростовуються матеріалами справи, а також у відповідача в наявності вказані докази, на підставі яких останній міг перевірити первинну документацію щодо господарських операцій по яких позивачу було зупинено реєстрацію податкових накладних.
Додатково суд зазначає, що у позивача наявне необхідне приміщення для здійснення господарської діяльності, згідно договору оренди від 01.07.2022 (т.1 а.с.44-47). Ним надані докази купівлі пального для використання у господарській діяльності (т.1 а.с.48-65). Наявні водії для перевезення вантажу (т.1 а.с.66-67, 68-70). Також, у позивача наявний необхідний автотранспорт для перевезення олії соняшникової (т.1 а.с.39-42).
До того ж, відповідачем не надано належних та допустимих доказів на підтвердження та спростування транспортування позивачем олії соняшникової для ТОВ Солома.
Також, суд зауважує, що форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної передбачає, що при відмові в реєстрації податкової накладної необхідно поставити відмітку напроти однієї з трьох підстав та у випадку, якщо такою причиною є ненадання платником податку копій документів, необхідно поставити відмітку та підкреслити документи, які не надані, однак спірне рішення не містить вказаних даних. Зазначення у графі Додаткова інформація оскаржуваних рішень про відсутність платіжних документів (належним чином завірені платіжне доручення, банківська виписка тощо) за надані послуги перевезення вантажу, не відповідає вимогам пункту 5 Порядку № 520, оскільки не вказано конкретно яких документів не вистачало та які необхідні для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі.
Отже, суд доходить висновку, що контролюючий орган безпідставно застосував до позивача процедуру зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, передбачену Порядком №1165, за відсутності об`єктивних ознак неможливості здійснення позивачем операцій з постачання товарів та ймовірності уникнення позивачем виконання свого податкового обов`язку. Зупинивши реєстрацію податкових накладних, контролюючий орган не вказав на необхідний перелік документів на підтвердження правомірності формування та подання такої податкової накладної, які позивач мав надати на пропозицію контролюючого органу.
Посилання відповідача-1 у спірних рішеннях на недостатність наданих позивачем копій документів, необхідних для прийняття рішень про реєстрацію податкових накладних в ЄРПН, як підставу відмови у їх реєстрації, є безпідставним, оскільки позивачу не було повідомлено про конкретні документи, які він мав надати для розгляду питання прийняття комісією рішення про реєстрацію розрахунків коригування в ЄРПН.
Крім того, суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акта індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків. Вживання податковим органом загального посилання на пункт Критеріїв оцінки, є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.
Прийняття протиправного рішення про зупинення реєстрації податкової накладної зупинення реєстрації податкової накладної є передумовою прийняття відповідного рішення Комісії.
Вказана правова позиція неодноразово викладена у Постановах Верховного Суду (справи №822/1817/18, №821/1173/17, №0940/1240/18).
Здійснення моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства.
Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
Також, слід зазначити, що приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами Податкового кодексу України. Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкової накладної, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
Така правова позиція викладена у Постанові Верховного Суду від 07.12.2022 по справі №500/2237/20.
На підставі ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до ч.1 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При цьому в силу ч.2 ст.77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Такий підхід узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі "Компанія "Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції" Суд визначив, що "…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління".
Відповідачем-1 по справі, як суб`єктом владних повноважень, не виконано покладеного на нього обов`язку щодо доказування правомірності прийнятих оскаржуваних рішень.
З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення прийнято відповідачем-1 необґрунтовано, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, недобросовісно, всупереч вимогам чинного законодавства, у зв`язку із чим є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо позовних вимог про зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 01.11.2022 №1, від 03.11.2022 №2, від 05.11.2022 №3, від 07.11.2022 №4, від 10.11.2022 №5, від 15.11.2022 №6, від 18.11.2022 №7, від 19.11.2022 №8, від 21.11.2022 №9, від 22.11.2022 №10, від 23.11.2022 №11 і від 26.11.2022 №12, датою її отримання, суд зазначає наступне.
Згідно з пунктами 2, 4, 10 частини 2 статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про: визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; визнання бездіяльності суб`єкта владних повноважень протиправною та зобов`язання вчинити певні дії; інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Згідно пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування;
набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Аналізуючи наведені положення, суд дійшов висновку, що податковий орган реєструє податкову накладну, в тому числі, на підставі рішення суду датою набрання ним законної сили або іншою датою, вказаною у рішенні.
При фактичних обставинах даної справи суд вважає, що ефективним та реальним способом захисту порушеного права позивача є зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні від 01.11.2022 №1, від 03.11.2022 №2, від 05.11.2022 №3, від 07.11.2022 №4, від 10.11.2022 №5, від 15.11.2022 №6, від 18.11.2022 №7, від 19.11.2022 №8, від 21.11.2022 №9, від 22.11.2022 №10, від 23.11.2022 №11 і від 26.11.2022 №12, виписані позивачем, датою їх подання.
Згідно з частиною 1 статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
На підставі викладеного, здійснені позивачем документально підтверджені витрати на оплату судового збору у сумі 32208,00 грн. (т.1 а.с.261), підлягають стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача-1.
Керуючись ст.ст.132, 139, 143, 242-246, 255, 293, 295-297 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Ф Ті Джі Логістікс (25014, м. Кропивницький, вул. Промислова, 7А, ЄДРПОУ 44894731) до Головного управління ДПС у Кіровоградській області (25006, м. Кропивницький, вул. Велика, Перспективна, 55, ЄДРПОУ ВП 43995486), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити.
Визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Кіровоградській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 13.12.2022 року №7841642/44894731, №7841647/44894731, №7841646/44894731, №7841645/44894731, №7841644/44894731, №7841643/44894731, №7841641/44894731, №7841640/44894731, №7841639/44894731, №7841638/44894731, №7841648/44894731, № 7841637/44894731.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкові накладні від 01.11.2022 №1, від 03.11.2022 №2, від 05.11.2022 №3, від 07.11.2022 №4, від 10.11.2022 №5, від 15.11.2022 №6, від 18.11.2022 №7, від 19.11.2022 №8, від 21.11.2022 №9, від 22.11.2022 №10, від 23.11.2022 №11, від 26.11.2022 №12, складені товариством з обмеженою відповідальністю Ф Ті Джі Логістікс, в Єдиному реєстрі податкових накладних, днем їх подання.
Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Ф Ті Джі Логістікс (ЄДРПОУ 44894731) судові витрати на сплату судового збору в сумі 32208,00 грн. (тридцять дві тисячі двісті вісім грн.) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Кіровоградській області (ЄДРПОУ ВП 43995486).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення суду може бути оскаржено в апеляційному порядку до Третього апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.
Суддя Кіровоградського
окружного адміністративного суду Т.М. Кармазина
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.03.2023 |
Оприлюднено | 13.03.2023 |
Номер документу | 109447412 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Т.М. Кармазина
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні