Ухвала
від 12.12.2022 по справі 758/11210/22
ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Подільський районний суд міста Києва

Справа № 758/11210/22

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 грудня 2022 року

Слідчий суддя Подільського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 про арешт майна, внесене у кримінальному провадженні № 42022102070000313 від 30.08.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

В С Т А Н О В И В :

Прокурор Подільської окружної прокуратури ОСОБА_3 як процесуальний керівник у кримінальному провадженні, звернувся до суду з клопотанням в якому просить накласти арешт на вилучене під час обшуку за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська 3, в літ.А., майно, а саме:

-договір №40/2021 про надання послуг від 30.08.2021 з додатками на 11 арк.,

-договір №38/2021 про надання послуг від 02.08.2021 з додатками на 14 арк.,

- договір №29/2021 про надання послуг від 28.05.2021 з додатками на 11 арк.,

- договір №25/2020 про надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей м. Києва від 19.03.2020 року з додатками на 12 арк.;

- акт №2 про надання послуг до договору від 28.05.2021 №29/2021 від 01.09.2021 на 1 арк.;

- акт №2 про надання послуг до договору від 02.08.2021 №38/2021 від 01.10.2021 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 02.08.2021 №38/2021 від 01.09.2021 на 1 арк.;

- акт №1 виконаних робіт від 01.09.2020 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 28.05.2021 №29/2021 від 12.07.2021 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 30.08.2021 №40/2021 від 01.10.2021 на 1 арк.;

- виписки за 09.09.2021, 26.07.2021, 07.10.2021, 06.10.2021, 27.08.2020, 10.09.2020 на 6 арк.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Шевченківського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Соломянського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Святошинського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 8 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Подільського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Печерського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 3 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Оболонського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 9 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Голосіївського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Дарницького району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Деснянського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

-додатковий список дітей з 12.08.2020 по 29.08.2020 на 2 арк., та контрольні талони до путівки в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей з Оболонського району на 2 арк., контрольні талони в кількості 9 шт.;

- список дітей з Голосіївського району на 1 арк., контрольні талони в кількості 8 шт.;

- список дітей направлених з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 2 арк., та контрольні талони в кількості 7 шт.;

- список дітей направлених з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 3 арк., контрольні талони в кількості 15 шт.;

- файл з документами (списки дітей відправлених до оздоровчого центру з 07.09.2021 по 27.09.2021 на 14 арк., та контрольні талони до них в кількості 41 шт.;

- списки дітей направлених до оздоровчого центру з 11.08.2021 до 31.08.2021 на 16 арк., та контрольні талони до них в кількості 74 шт.;

- розпорядження №534 від 30.03.2020 на 14 арк.;

- посадова інструкція заступника начальника на 5 арк.;

- посадова інструкція головного бухгалтера на 4 арк.;

- посадова інструкція начальника служби на 3 арк.;

- розпорядження №403/590 та №167 на 2 арк.;

- наказ №43-к від 21.09.2015 на 4 арк.;

- наказ №32-к від 05.06.2012 на 1 арк.;

- наказ №28-к від 24.04.2008 на 1 арк.;

- наказ №67-к від 12.06.2007 на 1 арк.;

- наказ №144-к від 10.10.2016 на 1 арк.;

- наказ №134-к від 29.09.2006 на 1 арк..

На обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що в провадженні слідчого відділу Подільського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві знаходяться матеріали кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022102070000313 від 30.08.2022 року, за ознаками складу злочину передбаченого ч. 3 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що посадові особи Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) та інші комунальні заклади за попередньою змовою групою осіб з посадовими особами ТОВ «Культурно - оздоровчий центр «ПРОЛІСОК», під час проведення тендерних закупівель здійснили привласнення бюджетних коштів, виділених на оздоровлення та відпочинок дітей.

У ході виконання доручення прокурора встановлено, що ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» на протязі тривалого часу приймало участь та одержувало перемоги у тендерних закупівлях з оздоровлення та відпочинку дітей.

Дані перемоги відбувались з порушенням чинного законодавства України та завдяки корупційній схемі між посадовими особами ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК», а також посадовими особами Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Київського міського центру соціальних служб, Служби у справах дітей та сім`ї виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).

Протиправна схема була налагоджена двома організаторами громадянином республіки білорусь та «фактичним» бенефіціаром ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» ОСОБА_4 та директором ОСОБА_5 .

Встановлено, що Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» є власністю КМДА та знаходиться у підпорядкуванні Департаменту молоді та спорту, при цьому ОСОБА_5 раніше був засновником ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК», а саме з 2007 по 2020 роки, а його дружина ОСОБА_6 на теперішній час є засновником ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК».

ОСОБА_5 спільно із посадовими особами Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), посадовими особами Київського міського центру соціальних служб посадовими особами Служби у справах дітей та сім`ї виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) налагодили корупційну схему під час проведення тендерних закупівель (надання послуг) із відпочинку та оздоровлення дітей.

Протиправна корупційна схема діє на протязі декількох років наступним чином: ОСОБА_5 заздалегідь до початку оголошення вищевказаними структурами КМДА тендерних закупівель, домовляється із іх посадовими особами про перемоги у тендерах на надання послуг із відпочинку та оздоровлення дітей підприємством ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» за неправомірну вигоду у розмірі близько 20 відсотків від суми проведеного тендеру.

Встановлено, що ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» навіть при умові законної процедури проведення тендерних закупівель не може одержати перемогу у зв`язку із відсутністю ряду необхідних дозвільних документів на надання послуг із відпочинку та оздоровлення дітей, необхідного кваліфікованого штату працівників, а також відповідних умов для відпочинку та оздоровлення дітей. Після проведення тендерних закупівель та одержання незаконної перемоги ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» отримує на власні розрахункові рахунки бюджетні грошові кошти від вищевказаних підрозділів, центрів, служб та департаментів КМДА, після чого з метою їх виведення із безготівкової форми у готівкову укладає ряд фіктивних угод із підконтрольними суб`єктами господарювання на проведення ремонтних робіт чи надання послуг. В подальшому частина готівкових коштів, а саме близько 20 відсотків від суми тендеру віддається громадянином Республіки Білорусь ОСОБА_4 ОСОБА_5 , який в свою чергу передає їх у якості неправомірної вигоди вищевказаним посадовим особам КМДА та іншим посадовим особам, що задіяні у корупційній схемі.

Окрім вказаних осіб, до протиправної схема заволодіння бюджетними грошовими коштами причетні довірені особи ОСОБА_5 , а саме ОСОБА_7 (працював на посаді директора Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна») та ОСОБА_8 (працювала на посаді заступника директора Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна»).

Встановлено, що ОСОБА_7 та ОСОБА_8 за вказівкою ОСОБА_5 , формували та вели усю чорнову документацію та бухгалтерію ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» та Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна. Вказані особи формували списки дітей та контактували з їх батьками з приводу оздоровлення та відпочинку дітей на території ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» за готівкові кошти, без проведення офіційних платежів через бухгалтерію. В багатьох випадках таке оздоровлення та відпочинок вищевказаних дітей відбувались під час знаходження та оздоровлення на території ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» дітей по соціальним програмам за бюджетні кошти. При цьому, часто, за рахунок бюджетних коштів здійснювалось, в тому числі, проживання, харчування та оздоровлення дітей, які не проходили по офіційних списках, а знаходились на території ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК по усній домовленості із ОСОБА_4 та ОСОБА_5 .

У результаті оперативного супроводження кримінального провадження та моніторингу сайту prozorro.gov.ua встановлено, що 11 липні 2022 року Київським міським центром соціальних служб було оголошено про проведення тендеру, а саме на надання послуг центрів і будинків відпочинку (послуги з оздоровлення дітей з сімей, які опинились в складних життєвих обставинах клієнтів мережі Центрів соціальних служб), очікувана вартість 3 378 600 грн.

Пропозиції для участі були подані наступними учасниками: ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» та Державним підприємством України "Міжнародний дитячий центр "АРТЕК" (код ЄДРПОУ 16502790).

Переможцем було оголошено ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК». Після цього у липні 2022 року було укладено договір про надання послуг між Київським міським центром соціальних служб та ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» про надання послуг центрів і будинків відпочинку(послуги з оздоровлення дітей з сімей, які опинились в складних життєвих обставинах клієнтів мережі Центрів соціальних служб) на суму 3 375 540 грн. (190 путівок). ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» стало переможцем у вказаному тендері незаконно завдяки корупційним зв`язкам ОСОБА_9 , ОСОБА_5 із вищевказаними посадовими особами КМДА та Київського міського центру соціальних служб. При цьому другий учасник тендеру ДП МДЦ «Артек» номінально (формально) приймав участь у державній закупівлі не маючи усіх необхідних документів в тому числі діючого за 2022 рік акту приймання дитячого оздоровчого табору (медична документація форма № 318/о). При цьому встановлено, що необхідні пакети документів для участі у тендері від двох учасників, а саме ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» та ДП МДЦ «Артек» за вказівкою ОСОБА_4 готував ОСОБА_5 на своєму персональному комп`ютері та подавав у електронному вигляді на сайт prozorro.gov.ua з однієї IP адреси. При цьому, за грошову винагороду, готувати вищевказані документи ОСОБА_5 допомагав начальник юридичного відділу ДП МДЦ «Артек» ОСОБА_10 .

Встановлено, що чорнові записи щодо протиправної діяльності ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК», а також комп`ютерна техніка на якій здійснювалась підготовка та подача документів для участі у тендерних закупівлях може зберігатися за адресою місцезнаходження ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК: Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Солов`яненка, 369, а також за місцями проживання ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 та інших підконтрольних та близьких до ОСОБА_4 осіб. Крім цього також вказані чорнові записи щодо протиправної діяльності ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» можуть зберігатися у автомобілі марки ACURA TLX д.н.з. НОМЕР_1 яким користується та керує ОСОБА_5 .

Встановлено, що ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» (код ЄДРПОУ 33493005) у період з 2021 року по теперішній час одержало перемогу у 8 державних тендерних закупівлях на загальну 16 434 319 грн. Основними замовниками послуг були наступні організації:

- Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (код ЄДРПОУ 42269168).

- Київський міський центр соціальних служб (код ЄДРПОУ 19137032);

- Служба у справах дітей та сім`ї виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (код ЄДРПОУ 20062138).

Також Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «ЗМІНА» (код ЄДРПОУ 20578818) у період з 2021 року по теперішній час було розпорядником у 209 державних тендерних закупівлях на загальну суму близько 28 175 958 грн. Основними переможцями були наступні підприємства:

ТОВ « РЕМ БУД КОМФОРТ» (код ЄДРПОУ 42029603);

ФОП ОСОБА_13 (ІПН НОМЕР_2 );

ФОП ОСОБА_14 (ІПН НОМЕР_2 ).

На виконання доручення прокурора встановлено, що засновниками ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» з часткою 20 % є ТОВ «ДІАР ХХ». Засновниками ТОВ «ДІАР ХХ» є ОСОБА_15 з часткою 50 % та ОСОБА_6 (дружина ОСОБА_5 ) з часткою 50 %. Окрім цього засновником ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» з часткою в розмірі 10 % є ОСОБА_6 та ОСОБА_15 з часткою 10 %. Кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» з часткою у розмірі 60 % є ТОВ «ДЕНІС-ГРУП» (код ЄДРПОУ 44847545) директором якого є «підставна особа» ОСОБА_16 . ОСОБА_16 на постійній основі надає юридичні послуги ОСОБА_4 в тому числі щодо реєстрації, перереєстрації (зміни кінцевих бенефіціарних власників) підприємств підконтрольних ОСОБА_4 з метою уникнення кримінальної відповідальності за протиправну діяльність останнього, а також накладення арештів на корпоративні права та розрахункові рахунки даних підприємств правоохоронними органами. Свою діяльність ОСОБА_16 веде за адресою: АДРЕСА_1 .

При цьому встановлено, що одним із засновником ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» було ТОВ «ЖАСМІН-КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 33226548) у період часу з 2007 по 2020 рр., а одним із засновників (власників) був ОСОБА_5 .

Також встановлено, що у 2017 році громадянин республіки білорусь ОСОБА_4 , стає кінцевим бенефіціарним власником (контролером) ТОВ «ДЕНІС ГРУП» (розмір частки 99,9995%), яка в свою чергу була кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» з часткою у розмірі 60 %. Крім цього громадянка республіки білорусь ОСОБА_17 (двоюрідна сестра ОСОБА_4 ) володіла часткою ТОВ «ДЕНІС ГРУП» в розмірі 0,005%. Директором ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» є ОСОБА_18 , яка на постійній основі проживає у м. Харків та є «підставним» директором, при цьому у офіційні документи підприємства вносяться завідомо неправдиві відомості від імені ОСОБА_18 .

Крім того, встановлено, що під час військової агресії російської федерації на території України ОСОБА_4 на початку березня 2022 року виїхав за межі території України та на теперішній час перебуває у Республіці Болгарії.

ОСОБА_4 розуміючи, що він є громадянином республіки білорусь і що на всі його вищевказані активи, об`єкти нерухомості може бути накладений арешт та вони можуть бути конфісковані у зв`язку із військовою агресією рф та допомоги в цьому республіки білорусь, з метою збереження даних активів, у період часу з травня по вересень 2022 рр., здійснив переоформлення усіх відсотків (часток) у статутних капіталах ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК», ТОВ «ДЕНІС ГРУП», ТОВ «ІК» «НАРДІН-КАПІТАЛ», Приватне акціонерне товариство «Рівненська фабрика нетканих матеріалів» на свою дружину ОСОБА_19 . Також з метою уникнення накладення арештів на активи підприємств за вказівкою ОСОБА_4 за аналогією підприємства ТОВ «ДЕНІС ГРУП» (код ЄДРПОУ 41059967) було створено підприємство ТОВ «ДЕНІС-ГРУП» (код ЄДРПОУ 44847545).

Установлено, що ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК» зареєстрований за адресою: м. Київ, вул. Казимира Малевича, буд. 31. Встановлено, що за даною адресою зберігається комп`ютерна техніка та документація в тому числі чорнові записи, щодо протиправної діяльності на всі підприємства підконтрольні ОСОБА_4 , а саме ТОВ «Культурно-оздоровчий центр «ПРОЛІСОК», ТОВ «ДЕНІС ГРУП», ТОВ «ДЕНІС-ГРУП», ТОВ «ІК» «НАРДІН-КАПІТАЛ», Приватне акціонерне товариство «Рівненська фабрика нетканих матеріалів» та інші. Вказаний об`єкт нерухомого майна належить на праві власності ТОВ «ДЕНІС ГРУП» (код ЄДРПОУ 41059967).

Указана інформація також підтверджується показаннями свідків та матеріалами кримінального провадження в сукупності.

Крім того, оперативним підрозділом в ході виконання доручення встановлено, що за адресами та у автомобілі причетних осіб зберігається службова, тендерна документація, комп`ютерна техніка, флеш накопичувачі, чорнові записи щодо протиправної діяльності, грошові кошти, що отримані злочинним шляхом та інші речі та документи, що можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.

02.11.2022 на підставі ухвали Подільського районного суду м. Києва, було проведено обшук у нежитловому приміщенні, що за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська 3 в літ. А, в якому фактично здійснює свою діяльність Служба у справах дітей та сім`ї виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

В ході проведення обшуку було виявлено та вилучено наступні речі та документи:

-договір №40/2021 про надання послуг від 30.08.2021 з додатками на 11 арк.,

-договір №38/2021 про надання послуг від 02.08.2021 з додатками на 14 арк.,

- договір №29/2021 про надання послуг від 28.05.2021 з додатками на 11 арк.,

- договір №25/2020 про надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей м. Києва від 19.03.2020 року з додатками на 12 арк.;

- акт №2 про надання послуг до договору від 28.05.2021 №29/2021 від 01.09.2021 на 1 арк.;

- акт №2 про надання послуг до договору від 02.08.2021 №38/2021 від 01.10.2021 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 02.08.2021 №38/2021 від 01.09.2021 на 1 арк.;

- акт №1 виконаних робіт від 01.09.2020 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 28.05.2021 №29/2021 від 12.07.2021 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 30.08.2021 №40/2021 від 01.10.2021 на 1 арк.;

- виписки за 09.09.2021, 26.07.2021, 07.10.2021, 06.10.2021, 27.08.2020, 10.09.2020 на 6 арк.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Шевченківського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Соломянського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Святошинського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 8 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Подільського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Печерського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 3 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Оболонського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 9 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Голосіївського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Дарницького району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Деснянського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

-додатковий список дітей з 12.08.2020 по 29.08.2020 на 2 арк., та контрольні талони до путівки в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей з Оболонського району на 2 арк., контрольні талони в кількості 9 шт.;

- список дітей з Голосіївського району на 1 арк., контрольні талони в кількості 8 шт.;

- список дітей направлених з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 2 арк., та контрольні талони в кількості 7 шт.;

- список дітей направлених з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 3 арк., контрольні талони в кількості 15 шт.;

- файл з документами (списки дітей відправлених до оздоровчого центру з 07.09.2021 по 27.09.2021 на 14 арк., та контрольні талони до них в кількості 41 шт.;

- списки дітей направлених до оздоровчого центру з 11.08.2021 до 31.08.2021 на 16 арк., та контрольні талони до них в кількості 74 шт.;

- розпорядження №534 від 30.03.2020 на 14 арк.,

- посадова інструкція заступника начальника на 5 арк.;

- посадова інструкція головного бухгалтера на 4 арк.;

- посадова інструкція начальника служби на 3 арк.;

- розпорядження №403/590 та №167 на 2 арк.;

- наказ №43-к від 21.09.2015 на 4 арк.;

- наказ №32-к від 05.06.2012 на 1 арк.;

- наказ №28-к від 24.04.2008 на 1 арк.;

- наказ №67-к від 12.06.2007 на 1 арк.;

- наказ №144-к від 10.10.2016 на 1 арк.;

- наказ №134-к від 29.09.2006 на 1 арк.;

Вказане майно, що вилучено під час проведення обшуку за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська 3 в літ. А, було визнано речовими доказами.

Враховуючи вище викладене, вилучені в ході обшуку речі та документи є речовим доказами у даному кримінальному провадженні, з метою встановлення істини по даному кримінальному правопорушенню, та збереженню речових доказів у вказаному кримінальному провадженні, забезпеченню здійснення досудового розслідування у кримінальному провадженні, подальшого призначення економічної експертизи, прокурор просить накласти арешт на це майно.

Прокурор у судове засідання не з`явився, про розгляд справи повідомлявся належним чином, подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності. Клопотання підтримав, просив задовольнити.

Володілець майна, у судове засідання не з`явився, про розгляд справи повідомлялася належним чином, подав клопотання про розгляд клопотання без його участі, додав письмові заперечення.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої непра-вомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні.

Згідно з ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно з ч. 1 ст. 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

З огляду на положення ч. 2, 3 ст. 170 КПК України, майно, яке має ознаки речового доказу повинно вилучатися та арештовуватися незалежно від того, хто являється його власником, у кого і де воно знаходиться, незалежно від того чи належить воно підозрюваному чи іншій зацікавленій особі, оскільки в протилежному випадку не будуть досягнуті цілі застосування цього заходу - запобігання можливості протиправного впливу (псуванню, перетворенню, використанню) на певне майно, що, як наслідок, перешкодить встановленню істини у кримінальному провадженні.

Арешт майна з підстав передбачених ч. 2, 3 ст. 170 КПК України по суті являє собою форму забезпечення доказів і є самостійною правовою підставою для арешту майна поряд з забезпеченням цивільного позову та конфіскацією майна та, на відміну від двох останніх правових підстав, не вимагає оголошення підозри у кримінальному провадженні і не пов`язує особу підозрюваного з можливістю арешту такого майна.

Відповідно до ч. 10, 11 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку, зокрема, на рухоме майно. Не може бути арештовано майно, якщо воно перебуває у власності добросовісного набувача, крім арешту майна з метою забезпечення збереження речових доказів. Заборона або обмеження користування, розпорядження майном можуть бути застосовані лише у разі, коли існують обставини, які підтверджують, що їх незастосування призведе до приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі майна.

При вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні (якщо арешт майна накладається у випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої статті 170 цього Кодексу); розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб (ч. 2 ст. 173 КПК України).

Як вбачається з матеріалів клопотання, у прокурора є достатні та обґрунтовані підстави вважати, що відповідне майно містить відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, зберегло на собі його сліди, було знаряддям вчинення кримінального правопорушення.

Отже відповідне майно відповідає критеріям, передбаченим ст. 98 КПК України.

Тому, з огляду на положення ст. 170 КПК України, майно, яке відповідає критеріям визначеним у ст. 98 КПК України критеріям, повинно арештовуватися незалежно від того, хто являється його власником, у кого і де воно знаходиться, незалежно від того чи належить воно підозрюваному чи іншій зацікавленій особі, оскільки в протилежному випадку не будуть досягнуті цілі застосування цього заходу запобігання можливості протиправного впливу - відчуження, приховання, використання тощо на певне майно, що, як наслідок, перешкодить встановленню істини у кримінальному провадженні.

Оцінюючи в сукупності надані стороною кримінального провадження докази, при вирішенні питання про накладення арешту на майно, приймаючи до уваги те, що наявна сукупність підстав та розумних підозр вважати, що вказане у клопотанні майно, може бути речовим доказом у кримінальному провадженні, слідчий суддя приходить до висновку про наявність правових підстав для застосування заходу забезпечення кримінального провадження. Тому є всі, передбачені ст. 170 КПК України, підстави для арешту, в межах даного кримінального провадження, вказаного у клопотанні майна.

При розгляді клопотання про арешт майна слідчий суддя також ураховує, що арешт майна це тимчасовий захід забезпечення кримінального провадження і на даний час у сторони обвинувачення є необхідність встановити і перевірити обставини та відомості щодо вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, провести ряд слідчих та процесуальних дій, зокрема, допитати свідків, провести експертні дослідження тощо, у межах кримінального провадження № 42022102070000313.

Таким чином, слідчий суддя приходить до висновку, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, а також може бути виконане завдання, для виконання якого прокурор звертається із клопотанням, зважаючи на те, що досудове розслідування у кримінальному провадженні триває, а тому приходить до висновку, що клопотання прокурора необхідно задовольнити та накласти арешт на вищевказане майно із забороною відчуження, розпорядження та користування ним.

Також слід роз`яснити, що відповідно до ст. 174 КПК України власник або володілець майна мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Керуючись ст. 98, 170 - 173, 175 КПК України, слідчий суддя,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання прокурора Подільської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 про арешт майна, внесене у кримінальному провадженні № 42022102070000313 від 30.08.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України задовольнити.

Накласти арешт на майно вилучене під час обшуку за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська 3, в літ.А., а саме:

-договір №40/2021 про надання послуг від 30.08.2021 з додатками на 11 арк.,

-договір №38/2021 про надання послуг від 02.08.2021 з додатками на 14 арк.,

- договір №29/2021 про надання послуг від 28.05.2021 з додатками на 11 арк.,

- договір №25/2020 про надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей м. Києва від 19.03.2020 року з додатками на 12 арк.;

- акт №2 про надання послуг до договору від 28.05.2021 №29/2021 від 01.09.2021 на 1 арк.;

- акт №2 про надання послуг до договору від 02.08.2021 №38/2021 від 01.10.2021 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 02.08.2021 №38/2021 від 01.09.2021 на 1 арк.;

- акт №1 виконаних робіт від 01.09.2020 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 28.05.2021 №29/2021 від 12.07.2021 на 1 арк.;

- акт №1 про надання послуг до договору від 30.08.2021 №40/2021 від 01.10.2021 на 1 арк.;

- виписки за 09.09.2021, 26.07.2021, 07.10.2021, 06.10.2021, 27.08.2020, 10.09.2020 на 6 арк.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Шевченківського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Соломянського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Святошинського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 8 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Подільського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Печерського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 3 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Оболонського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 9 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Голосіївського району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Дарницького району м. Києва на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 6 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» за 2020 рік з Деснянського району м. Києва на 2 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

-додатковий список дітей з 12.08.2020 по 29.08.2020 на 2 арк., та контрольні талони до путівки в кількості 7 шт.;

- список дітей, які були направлені до Культурно-оздоровчого центру «Пролісок» з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 1 арк., та контрольні талони до путівок в кількості 7 шт.;

- список дітей з Оболонського району на 2 арк., контрольні талони в кількості 9 шт.;

- список дітей з Голосіївського району на 1 арк., контрольні талони в кількості 8 шт.;

- список дітей направлених з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 2 арк., та контрольні талони в кількості 7 шт.;

- список дітей направлених з 25.06.2021 по 12.07.2021 на 3 арк., контрольні талони в кількості 15 шт.;

- файл з документами (списки дітей відправлених до оздоровчого центру з 07.09.2021 по 27.09.2021 на 14 арк., та контрольні талони до них в кількості 41 шт.;

- списки дітей направлених до оздоровчого центру з 11.08.2021 до 31.08.2021 на 16 арк., та контрольні талони до них в кількості 74 шт.;

- розпорядження №534 від 30.03.2020 на 14 арк.,

- посадова інструкція заступника начальника на 5 арк.;

- посадова інструкція головного бухгалтера на 4 арк.;

- посадова інструкція начальника служби на 3 арк.;

- розпорядження №403/590 та №167 на 2 арк.;

- наказ №43-к від 21.09.2015 на 4 арк.;

- наказ №32-к від 05.06.2012 на 1 арк.;

- наказ №28-к від 24.04.2008 на 1 арк.;

- наказ №67-к від 12.06.2007 на 1 арк.;

- наказ №144-к від 10.10.2016 на 1 арк.;

- наказ №134-к від 29.09.2006 на 1 арк., із забороною його відчуження, розпорядження та користування ним.

Копію ухвали негайно вручити слідчому та прокурору для виконання.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Роз`яснити, що відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 174 КПК України, арешт майна також може бути скасовано повністю чи частково ухвалою слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження за клопотанням підозрюваного, обвинуваченого, їх захисника чи законного представника, іншого власника або володільця майна, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, якщо вони доведуть, що в подальшому застосуванні цього заходу відпала потреба або арешт накладено необґрунтовано.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Cлідчий суддя ОСОБА_1

СудПодільський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення12.12.2022
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109463296
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —758/11210/22

Ухвала від 12.12.2022

Кримінальне

Подільський районний суд міста Києва

Рибалка Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні