Справа № 344/4230/23
Провадження № 1-кс/344/1808/23
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13 березня 2023 року м. Івано-Франківськ
Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , з участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого П`ятого слідчого відділу (з дислокацією у м. Івано-Франківську) слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові, ОСОБА_3 , погоджене прокурором у кримінальному провадженні- прокурором відділу нагляду за додержанням законів
органами, які ведуть боротьбу з організованою злочинністю управління нагляду за додержанням законів Національною поліцією України та органами, які ведуть боротьбу з організованою та транснаціональною злочинністю Івано-Франківської обласної прокуратури ОСОБА_4 про арешт майна в рамках кримінального провадження №12018090190000455 від 01.12.2018, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий звернувся з вказаним клопотанням в обґрунтування якого зазначив, що П`ятим слідчим відділом слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Львові, здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12018090190000455 від 01.12.2018, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 364, ч. 1 ст. 364, ч. 2 ст. 367, ч. 3 ст. 28 ч. 2 ст. 364, ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 246, ч. 2 ст. 367 КК України.
Слідчий вказує в клопотанні, що 20.03.2019 службовими особами ДП «Кутське ЛГ» державним лісогосподарським підприємством «Кутське лісове господарство», в порушення вимог ст. ст. 19, 67, 69 Лісового кодексу України, ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. ст. 9-1, 14, 21 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Інструкції «Про застосування порядку установлення лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення» (далі Інструкція), затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 24.01.2008 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 12.02.2008 за № 117/14808, п. 5 Санітарних правил в лісах України (при проведенні вибіркових санітарних рубок), виписано та видано спеціальний дозвіл лісорубний квиток № 14 серії ІФ ЛРК № 006739, на заготівлю деревини у порядку рубок формування та оздоровлення лісів (вибіркових санітарних рубок), на території, яку 23.08.2002 включено до складу НПП «Гуцульщина» із вилученням у ДП «Кутське ЛГ», без отримання ліміту на використання природних ресурсів в межах об`єкта природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, дозволу Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА, наукового висновку науково-технічної ради НПП «Гуцульщина», щодо ліміту на використання природних ресурсів в межах вказаного національного природного парку. На підставі вказаного вище незаконно виписаного та виданого лісорубного квитка працівниками ДП «Кутське ЛГ», у період із 14.03.2019 та по 20.11.2019, на території ділянок 28, 31 та 33 кварталу 10, та на території ділянки 15 кварталу 11 Косівського ПНДВ НПП Гуцульщина незаконно зрубано 164 дерева породи ялиця біла, з яких 19 сироростучих. А, також, 22 дерева породи бук лісовий, з яких 11 сироростучих. Внаслідок проведення ДП «Кутське ЛГ» зазначених незаконних рубок деревини на території НПП «Гуцульщина» навколишньому середовищу завдано екологічного збитку на суму 758746,6 гривень (сімсот п`ятдесят вісім тисяч сімсот сорок шість гривень шістдесят копійок). 18.06.2019 службовими особами ДП «Кутське ЛГ», в порушення вимог ст. ст. 19, 67, 69 Лісового кодексу України, ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. ст. 9-1, 14, 21 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Інструкції «Про застосування порядку установлення лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення» (далі Інструкція), затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 24.01.2008 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 12.02.2008 за № 117/14808, п. 5 Санітарних правил в лісах України, виписано та видано спеціальний дозвіл лісорубний квиток № 34 серії ІФ ЛРК № 006759, на заготівлю деревини у порядку рубок формування та оздоровлення лісів (вибіркових санітарних рубок), на території яку 23.08.2002 включено до складу НПП «Гуцульщина» із вилученням у ДП «Кутське ЛГ», без отримання ліміту на використання природних ресурсів в межах об`єкта природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, дозволу Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА, наукового висновку науково-технічної ради НПП «Гуцульщина», щодо ліміту на використання природних ресурсів в межах вказаного національного природного парку. На підставі вказаного вище незаконно виписаного та виданого лісорубного квитка працівниками ДП «Кутське ЛГ», у період із 18.06.2019 та по 22.11.2019, на території ділянок 10, 12, 13 та 21 кварталу 11 Косівського ПНДВ НПП Гуцульщина зрубано 54 дерева породи ялиця біла, з яких 8 сироростучих. А, також, 5 дерев породи бук лісовий, з яких 1 сироростучий. Крім цього, незаконно зрубано 2 сироростучих дерева породи граб, 3 сухостійних дерева породи дуб та 3 сухостійних дерева породи ясен. Внаслідок проведення ДП «Кутське ЛГ» зазначених незаконних рубок деревини на території НПП «Гуцульщина» навколишньому середовищу завдано екологічного збитку на суму 237631 гривень (двісті тридцять сім тисяч шістот тридцять одна гривня).
Слідчий зазначає, що 15.08.2019 службовими особами ДП «Кутське ЛГ» в порушення вимог ст. ст. 19, 67, 69 Лісового кодексу України, ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. ст. 9-1, 14, 21 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Інструкції, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 24.01.2008 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 12.02.2008 за №117/14808, п. 5 Санітарних правил в лісах України, п. 4, 20 Правил поліпшення якісного складу лісів виписано та видано спеціальний дозвіл лісорубний квиток № 78 серії ІФ ЛРК № 006803, на заготівлю деревини у порядку рубок формування та оздоровлення лісів (вибіркових санітарних рубок), на території яку 23.08.2002 включено до складу НПП «Гуцульщина» із вилученням у ДП «Кутське ЛГ», без отримання ліміту на використання природних ресурсів в межах об`єкта природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, дозволу Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА, наукового висновку науково-технічної ради НПП «Гуцульщина», щодо ліміту на використання природних ресурсів в межах вказаного національного природного парку.На підставі вказаного вище незаконно виписаного та виданого лісорубного квитка працівниками ДП «Кутське ЛГ», які не були обізнані із злочинними намірами членів організованої злочинної групи та які не мали злочинного умислу на проведення незаконних рубок на території НПП «Гуцульщина», у період 05 та 09 грудня 2019 року, 03, 04, 11 лютого 2020 року і 02 березня 2020, на території ділянки 24 кварталу 11 Косівського природоохоронного науково-дослідного відділення НПП «Гуцульщина» зрубано 56 дерев породи ялиця біла, з яких 18 сироростучих та 38 сухостійних, 14 дерев породи бук лісовий, з яких 11 сироростучих та 3 сухостійних та 1 сироростуче дерево породи граб. Внаслідок проведення ДП «Кутське ЛГ» зазначених незаконних рубок деревини на території НПП «Гуцульщина, відповідно до лісорубного квитка №78 серії ІФ ЛРК № 006803, навколишньому природному середовищу завдано екологічного збитку на суму 413334,5 гривень (чотириста тринадцять тисяч триста тридцять чотири гривні п`ятдесят копійок).02.12.2019 службовими особами ДП «Кутське лісове господарство», в порушення вимог ст. ст. 19, 67, 69 Лісового кодексу України, ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. ст. 9-1, 14, 21 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Інструкції «Про застосування порядку установлення лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення» (далі Інструкція), затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 24.01.2008 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 12.02.2008 за № 117/14808, п. 5 Санітарних правил в лісах України, виписано та видано спеціальний дозвіл лісорубний квиток № 95 серії ІФ ЛРК № 006820, на заготівлю деревини у порядку рубок формування та оздоровлення лісів (вибіркових санітарних рубок), на території яку 23.08.2002 включено до складу НПП «Гуцульщина» із вилученням у ДП «Кутське ЛГ», без отримання ліміту на використання природних ресурсів в межах об`єкта природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, дозволу Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА, наукового висновку науково-технічної ради НПП «Гуцульщина», щодо ліміту на використання природних ресурсів в межах вказаного національного природного парку. На підставі вказаного вище незаконно виписаного та виданого лісорубного квитка працівниками ДП «Кутське ЛГ», 03, 04 та 11 лютого 2020 року та 02 березня 2020 року, на території ділянки 29 кварталу 10 та ділянки 15 кварталу 11 Косівського ПНДВ НПП Гуцульщина зрубано 1 сухостійне дерево породи бук лісовий та 42 дерев породи ялиця біла, з яких 17 сироростучих. Внаслідок проведення ДП «Кутське ЛГ» зазначених незаконних рубок деревини на території НПП «Гуцульщина» навколишньому середовищу завдано екологічного збитку на суму 213390 гривень (двісті тринадцять тисяч триста дев`яносто гривень).
Крім того з клопотання вбачається, що 01.03.2022 ДП службовими особами ДП «Кутське ЛГ», в порушення вимог ст. ст. 19, 67, 69 Лісового кодексу України, ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. ст. 9-1, 14, 21 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Інструкції «Про застосування порядку установлення лімітів на використання природних ресурсів у межах територій та об`єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення» (далі Інструкція), затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 24.01.2008 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 12.02.2008 за № 117/14808, п. 12 Правил поліпшення якісного складу лісів, виписано та видано спеціальний дозвіл лісорубний квиток № 12 серії ІФ ЛРК № 017927, на заготівлю деревини у порядку рубок формування та оздоровлення лісів (прохідна рубка), на території яку 23.08.2002 включено до складу НПП «Гуцульщина» із вилученням у ДП «Кутське ЛГ», без отримання ліміту на використання природних ресурсів в межах об`єкта природно-заповідного фонду загальнодержавного значення, дозволу Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА, наукового висновку науково-технічної ради НПП «Гуцульщина», щодо ліміту на використання природних ресурсів в межах вказаного національного природного парку. На підставі вказаного вище незаконно виписаного та виданого лісорубного квитка працівниками ДП «Кутське ЛГ», у період із 01.03.2022 та по 28.03.2022, на території ділянок 6, 7 та 13 кварталу 2 Косівського ПНДВ НПП Гуцульщина незаконно зрубано 153 сироростучих дерева породи бук лісовий. А, також, 23 сироростучих дерева породи граб звичайний та 6 сироростучих дерев породи осика. Внаслідок проведення ДП «Кутське ЛГ» зазначених незаконних рубок деревини на території НПП «Гуцульщина» навколишньому середовищу завдано екологічного збитку на суму 495999 гривень (чотириста дев`яносто п`ять тисяч дев`ятсот дев`яносто дев`ять гривень) Враховуючи вищезазначене, внаслідок незаконного виписування і незаконної видачі службовими особами ДП «Кутське ЛГ» спеціальних дозволів лісорубних квитків № 14 від 20.03.2019 серії ІФ ЛРК № 006739, № 34 від 18.06.2019 серії ІФ ЛРК № 006759, № 95 від 02.12.2019 серії ІФ ЛРК № 006820, № 78 від 15.10.2019 серії ІФ ЛРК № 006803, № 12 від 01.03.2022 серії ІФ ЛРК № 017927, в порушенням вимог ст. ст. 19, 67, 69 Лісового кодексу України, ст. 40 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», ст. ст. 9-1, 14, 21 Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Інструкції, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища № 27 від 24.01.2008 та зареєстрованої Міністерством юстиції України 12.02.2008 за № 117/14808, п. 5 Санітарних правил в лісах України, п. 4, 12, 20 Правил поліпшення якісного складу лісів, державним інтересам у сфері охорони навколишнього природного середовища завдано екологічної шкоди на загальну суму 2188574,6 гривень (два мільйони сто вісімдесят вісім тисяч п`ятсот сімдесят чотири гривні шістдесят копійок), що є тяжкими наслідками. Разом з цим, у період із 20.03.2019 по 31.03.2020 ДП «Кутське ЛГ» на території ділянок 10, 12, 13, 15, 21, 24 кварталу 11 та ділянок 28, 29, 31, 33 кварталу 10 Косівського ПНДВ НПП Гуцульщина, на підставі незаконного виданих лісорубних квитків № 14 від 20.03.2019 серії ІФ ЛРК № 006739, № 34 від 18.06.2019 серії ІФ ЛРК № 006759, № 78 від 15.10.2019 серії ІФ ЛРК № 006803, № 95 від 02.12.2019 серії ІФ ЛРК № 006820, незаконного зрубано 858,535 метрів кубічних деревини, яку реалізовано на загальну суму 432548,93 гривні (чотириста тридцять дві тисячі п`ятсот сорок вісім гривень дев`яносто три копійки), які надійшли в дохід ДП «Кутське лісове господарство». Окрім цього, у період із 01.03.2022 по 06.06.2022 ДП «Кутське ЛГ» на території ділянок 6, 7 та 13 кварталу 2 Косівського ПНДВ НПП Гуцульщина, на підставі незаконного виданого лісорубного квитка № 12 від 01.03.2022 серії ІФ ЛРК № 017927, незаконного зрубано 114,155 метрів кубічних деревини, яку реалізовано на загальну суму 75086,1 гривні (сімдесят п`ять тисяч вісімдесят шість гривень десять копійок), які надійшли в дохід ДП «Кутське лісове господарство».
Також слідчий зазначає, що ДП «Кутське ЛГ» упродовж 2019-2022 років проводило незаконні рубки на території НПП «Гуцульщина» як з вилученням та без вилучення, в тому числі, на підставі лісорубних квитків № 78 від 15.10.2019 серії ІФ ЛРК № 006803 та № 50 від 09.07.2019 серії ІФ ЛРК № 006775. Вищезазначені обставини підтверджуються тим, що при проведенні ДЕІ Карпатського округу перевірки господарської діяльності ДП «Кутське ЛГ», в частині природно-заповідного фонду ( акт перевірки № 76),встановлено, що ДП "Кутське лісове господарство" незаконно виписано та видано 126 спеціальних дозволів - лісорубних квитків на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення в ході проведення вибірково-санітарних рубок, в межах зон національного парку "Гуцульщина" без вилучення у постійного користувача, а саме ДП «Кутське ЛГ», без отримання ліміту використання природних ресурсів в межах об`єктів та територій ПЗФ загальнодержавного значення "Гуцульщина" та дозволу управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА, наукового висновку, щодо використання ресурсів у межах ПЗФ, погодження органів місцевого самоврядування.Також, вказані обставини підтверджуються зібраними в ході досудового розслідування матеріалами, а саме: оглядами місцевості від01.12.2018, 20.03.2019, 24.06.2019, 24.07.2019, 19.11.2019, 20.11.2019 та 22.11.2019, 07.05.2022, актом проведення планового заходу щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів під
№76 від 19.03.2019, актом проведення планового заходу щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів під № 17 від 29.01.2020; актом проведення планового заходу щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів під № 3 від 19.04.2019; протоколом допиту в.о. директора ДП «Кутське ЛГ» ОСОБА_5 , протоколом допиту директора НПП «Гуцульщина» ОСОБА_6 ; протоколом допиту головного природознавця НПП «Гуцульщина» ОСОБА_7 ; легалізованими матеріалами проведення негласних слідчих (розшукових) дій; наявними у матеріалах кримінального провадження копіями документальних матеріалів, щодо створення, лісовпорядкування та надання в користування земельних ділянок НПП «Гуцульщина», проведеними державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища розрахунками розміру завданої шкоди внаслідок вчинених незаконних рубок на території, що охороняється ДП «Кутьске ЛГ»; актами виявлення лісопорушень, складеними співробітниками служби державної охорони НПП «Гуцульщина»; протоколами допитів співробітників НПП «Гуцульщина» та ДП «Кутське ЛГ»; іншими матеріалами кримінального провадження. Крім цього, описані протиправні дії були вчинені службовими особами ДП «Кутське ЛГ» в складі організованої групи та завдали тяжких наслідків охоронюваним законом правам та інтересам держави у сфері охорони навколишнього природного середовища. Разом з тим, слідством встановлено, що до вчинення описаних протиправних дій причетний ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , РНОКПП НОМЕР_1 , який станом на час вчинення досліджуваних злочинів обіймав посаду лісничого Косівського ДП «Кутське лісове господарство». 09.03.2023 ОСОБА_8 вручено письмове повідомлення про підозру у вчиненні злочинів, передбачених ч. 2 ст. 27 ч. 3 ст. 28 ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 27 ч. 3 ст. 28 ч. 4 ст. 246 КК України.
Відповідно до довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна
№ 321898280 ОСОБА_8 євласникомземельної ділянки із кадастровим номером 2623684400:10:001:0006, площею 0,0585 гектара, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2205069226236.
Відповідно до вищенаведеного, виникла необхідність у накладенні арешту на майно, належне ОСОБА_9 , а саме наземельну ділянку із кадастровим номером 2623684400:10:001:0006, площею 0,0585 гектара, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2205069226236, з метою відшкодування шкоди, завданої кримінальними правопорушеннями яка становить, із врахуванням висновків інженерно-екологічнихекспертиз, 2188574,6 гривень, що завдало тяжких наслідків державним інтересам у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Слідчий подав заяву, за змістом якої просив розгляд клопотання проводити без його участі, просив клопотання задовольнити.
З метою забезпечення арешту майна в судове засідання володілець майна не викликався, що не суперечить положенню до ч. 2 ст. 172 КПК України.
Як передбачено ч. 4 ст. 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження, як арешт майна.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом кримінального правопорушення, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.
Арешт майна допускається з метою забезпечення: відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Згідно з ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до приписів ст.171 КПК України з клопотанням про арешт майна до слідчого судді, суду має право звернутися прокурор, слідчий за погодженням з прокурором, а з метою забезпечення цивільного позову - також цивільний позивач. клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено:підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна; перелік і види майна, що належить арештувати; документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном; розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу.
У даному випадку слідчий просить про арешт майнао підозрюваного ОСОБА_5 , який в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану його діями, оскільки останній вчинив суспільно небезпечні діяння внаслідок якихзавдав тяжких наслідків інтересам державі у сфері охорони навколишнього природного середовища.
Встановлено, що слідчий звернувся з вказаним клопотання, яке відповідає вимогам ст. 171 КПК України.
Зважаючи на вищезазначені норми та наведені у клопотанні обставини, слідчий суддя вважає клопотання є підставним та обгрунтованим щодо накладення арешту на майно, зазначене у клопотанні, з метою повного, всебічного та неупередженого з`ясування всіх обставин кримінального провадження, а також прийняття законного і обґрунтованого рішення та досягнення завдань даного кримінального провадження, тому підлягає до задоволення .
Керуючись ст.ст. 131,132, 167, 170-173, 236, 309, 395 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання задовольнити .
Накласти арешт із забороною відчуження, розпорядження майном належне підозрюваному ОСОБА_8 , а саме на земельну ділянку із кадастровим номером 2623684400:10:001:0006, площею 0,0585 гектара, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2205069226236, до скасування у встановленому КПК України порядку.
Ухвала підлягає до негайного виконання та може бути оскаржена безпосередньо до Івано-Франківського апеляційного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 5 днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя: ОСОБА_1
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2023 |
Оприлюднено | 09.05.2024 |
Номер документу | 109513613 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Шамотайло О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні