Рішення
від 13.03.2023 по справі 520/183/23
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

13 березня 2023 року № 520/183/23

Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Зінченко А.В., розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ" (вул. Дмитрівська, буд. 31/35,м. Харків,61052, код ЄДРПОУ 37576404) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393), Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (проспект Шевченка, буд. 15/1,м. Одеса, 65015, код ЄДРПОУ 44104032) про визнання протиправним та скасування рішень,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив суд:

-визнати протиправним та скасувати Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків № 3191 від 22.09.2022 року, № 3446 від 02.11.2022 року, № 3718 від 23.11.2022 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

-зобов`язати Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків прийняти рішення про виключення ТОВ АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ з переліку ризикових суб`єктів.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказав наступне.

ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» отримано Рішення комісії регіонального рівня про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 22.09.2022 р. № 3191. Рішення від 02.11.2022 р. № 3446 та Рішення від 23.1 1.2022 р. № 3718 (надалі - «Рішення»), складені Головою комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків О.І. Батрак.

Позивач вважає, що при прийнятті оскаржуваних Рішень, Відповідачем 1 було проігноровано пояснення та документи, які були направлені Позивачем, Рішення є необгрунтованими, безпідставними, незаконними, винесеними з порушенням встановлених законодавством норм, а тому, порушують законні права та інтереси Позивача, як платника податків, внаслідок чого, мають бути визнаними протиправними та скасованими судом, а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.

Надаючи правову оцінку вищенаведеному, дослідивши надані матеріали справи, суд встановив наступні обставини справи.

ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» є юридичною особою, яка здійснює діяльність із 16.02.2011 року (номер запису в Єдиному державному реєстрі 14801020000049334) за такими видами економічної діяльності: 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин (основний); 10.61 Виробництво продуктів борошномельно- круп`яної промисловості. 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту. 46.75 Оптова торгівля хімічними продуктами, 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля. 64.92 Інші види кредитування. 70.10 Діяльність головних управлінь (хед-офісів). 77.1 1 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів. 69.10 Діяльність у сфері права. 69.20 Діяльність у сфері бухгалтерського обліку й аудиту; консультування з питань оподаткування. 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування, що підтверджується даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємств та громадських формувань.

ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» перебуває на податковому обліку в Південному міжрегіональному управлінні ДПС по роботі з великими платниками податків, є платником ПДВ з 03.07.2012 року та має індивідуальний податковий номер платника ПДВ 375764020350.

Штатна чисельність працівників, станом на 01.01.2022 року, складала 113 штатних одиниць. Товариством, своєчасно та у повному обсязі проводиться виплата доходів працівникам, сплачується ПДФО. єдиний внесок, військовий збір.

Для здійснення господарської діяльності. Товариство використовує власні основні засоби балансовою вартістю 9 390 207.86 тис. гри., має нематеріальні активи балансовою вартістю вартістю 219 935,61 грн. та запаси балансовою вартістю 46 391 726.20 гри., також, використовує орендоване майно.

Для цілей провадження основного виду діяльності та з метою організації закупівлі, зберігання, відвантаження та реалізації зернової продукції. Товариством укладаються договори на отримання відповідних послуг з підприємствами - надавачами послуг елеватора.

Для закупівлі сільськогосподарської продукції, Товариством укладаються угоди з контрагентами-постачальмиками - сільськогосподарськими товаровиробниками та посередниками, які здійснюють відповідний вид діяльності. На підтвердження походження товару, від кінцевого товаровиробника, до договору поставки отримуються документи, які підтверджують походження такого товару (договори купівлі-продажу (поставки), видаткові/податкові накладні, статистична звітність, та ін.).

На забезпечення супутньої діяльності з транспортування, перевалки, експедирування, під час реалізації закупленої продукції, Товариством укладаються відповідні договори з контрагентами про надання транспортно-експедиційних послуг.

В подальшому, закуплена сільськогосподарська продукція реалізується Товариством на внутрішньому та зовнішньоекономічному ринках, на підставі контрактів, укладених з покупцями резидентами та нерезидентами.

22.09.2022 року, через електронний кабінет платника податків. Позивачеві було надіслано органами ДПС Рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку № 3191 від 22.09.22 у., яким, відповідно до п. 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджено постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165 1 1 (надалі - «Порядок № 1 165»). комісією регіонального рівня - Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків було прийнято Рішення про відповідність Товариства критеріям ризикового платника податку, на підставі н. 8 Критеріїв ризиковості платника податків, додатково зазначено: «Наявна податкова інформація, що визначає ризиковість здійснення господарських операцій, зокрема операцій із придбання ТМЦ у ризикових суб`єктів, а саме: ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067), ТОВ «Агро-Хім центр» (код ЄДРПОУ 40782846) та інші.».

Не погоджуючись із діями та Рішенням комісії регіонального рівня № 3191 від 22.09.2022 р. та з метою досудового урегулювання спору, через електронний кабінет Позивачем було подано Повідомлення М> 1 від 27.10.2022 р. за реєстраційним номером 9222827464 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку та надано інформацію та копії документів про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, які обгрунтувують безпідставність включення до такого Реєстру та реальність здійснення господарських операцій.

Так, Платником податків було надано пояснення щодо своєї діяльності, обґрунтування щодо обставин здійснення у 2021 році (!!!) господарських операцій з придбання 'ГМЦ у контрагентів, вказаних у Рішенні № 3191 - ТОВ «Агро-Хім Центр» (код СДРПОУ 40782846) та ТОВ «Берсінкс» (код СДРПОУ 43970067), наявності у Товариства необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької діяльності (управлінського та технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів). Письмові пояснення викладено у Скарзі від 24.10.22 р. за вих. № 276/10 та надано первинні документи на підтвердження здійснення господарських операцій, що підтверджується Документами дозвільного формату від 27.10.2022 р. у кількості 37 шт.. які додавалися до Повідомлення і додані до позовної заяви.

Зокрема, Позивачем було надано договори поставки сільськогосподарської продукції з контрагентами ТОВ «Агро-Хім Центр» та ТОВ «Берсінкс», складські квитанції на зерно про його зберігання на елеваторах ТОВ «Зачепилівське ХПП, ТОВ «Коломацьке ХПП». ТДВ «Гадяцький Елеватор», товарно-транспортні накладні про завезення зерна на елеватор.

Додатково. Позивачем були надані пояснення та підтверджуючі документи щодо операцій з основними контрагентами Товариства, оскільки у Рішенні вказано «та інші».

Зокрема, було надано обігово-сальдові відомості бухгалтерського обліку по рахунку 631 за 2021 рік та за січень-вересень 2022 року з основними контрагентами, для прикладу - договори зберігання з елеватором, поставки сільськогосподарської продукції з товаровиробниками, договори про надання транспортно-експедиторських послуг.

З урахуванням отриманої інформації та копій відповідних документів, наданих Повідомленням № 1 від 27.10.2022 р. Рішенням комісії регіонального рівня № 3446 від 02.11.2022 р. про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку прийнято рішення про відповідність платника податку п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, в якому підставою його прийняття вказане таке ж саме формулювання, як і попередньому рішенні: «Наявна податкова інформація, що визначає ризиковість здійснення господарських операцій, зокрема операцій із придбання ТМЦ у ризикових суб`єктів, а саме: ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067), ТОВ «Агро-Хім центр» (код ЄДРПОУ 40782846) та інші.».

Не погоджуючись із діями та Рішенням комісії регіонального рівня № 3446 від 02.11.2022 р. та з метою досудового урегулювання спору, через електронний кабінет. Позивачем знову було подано Повідомлення № 2 від 15.11.2022 р. за реєстраційним номером 9243550858 про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку та надано інформацію та копії документів про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, які, на нашу думку, повно обгрунтовують безпідставність включення до такого Реєстру та реальність здійснення господарських операцій.

Так, у доповнення до раніше поданого Повідомлення № 1 від 27.10.2022 р.. Платником податків було надано пояснення щодо своєї діяльності, обгрунтування щодо обставин здійснення господарських операцій з придбання ТМЦ в 2021 році у контрагентів, вказаних у Рішеннях № 3191, № 3446 - ТОВ «Агро-Хім Центр» (код ЄДРПОУ 40782846) та ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067). наявності у Товариства необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької діяльності (управлінського та технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів). Письмові пояснення до Повідомлення № 2, викладено у Скарзі від 03.11.2022 р. за вих. № 284/11 та надано первинні документи на підтвердження здійснення господарських операцій з указаними контрагентами, що підтверджується Документами дозвільного формату від 15.1 1.2022 р. у кількості 100 шт. та квитанціями до них, що додавалися до Повідомлення, поданого через електронний кабінет Платника податків.

У зв`язку із значним обсягом документів, доданих до Повідомлення № 2 від 15.11.2022 р. листом № 2360 від 16.11.22 р.. додатки були також направлені Податковому органу через електронний кабінет (лист прийнято за реєстраційним індексом 2360/6/34-00-01) та засобами поштового зв`язку - цінним листом з описом вкладення, штрих-кодовий ідентифікатор поштового відправлення 6105248532236. який було отримано Податковим органом 21.11.22 р.. про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення листа.

Також, Позивачем були надані пояснення та підтверджуючі документи щодо операцій з основними контрагентами Товариства, оскільки у Рішенні вказано «та інші», Позивач не мас чіткого уявлення яких саме контрагентів Податковий орган має на увазі та як підтверджуючі документи необхідні.

Зокрема, було надано обігово-сальдову відомість бухгалтерського обліку по рахунку 63 за період січень 2021 року - жовтень 2022 року з основними контрагентами, договори поставки сільськогосподарської продукції з товаровиробниками, звіти статистичної звітності вказаних товаровиробників за формами 29-СГ (річна) звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду та 37-СГ (місячна наростаючим підсумком) звіт про збирання врожаю сільськогосподарських культур, складські квитанції на зерно, поставлене на елеватори від вказаних товаровиробників.

По контрагенту ТОВ "УКРДНІГІРОГАЗ" було надано договір поставки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, картки лабораторних досліджень зерна та платіжні доручення.

По контрагенту ТОВ "НАДІЙНА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" надано договір про надання транспортно-експедиторських послуг, акти надання послуг з організації перевезень вантажів, платіжні доручення.

Щодо проведених господарських операцій з контрагентами ТОВ «Агро-Хім Центр» та ТОВ «Берсінкс». Позивачем були надані складські квитанції на зерно - кукурудзу, пшеницю, сою. насіння соняшника, картки лабораторного дослідження зерна. Реєстри накладних на прийняте зерно з визначенням якості по середньому зразку, товарно-транспортні накладні, чим підтверджується завезення зерна па зберігання на елеватори ТОВ «Зачепилівське ХПП», ТОВ «Коломацьке ХПП», ТДВ «Гадяцький Елеватор».

На підтвердження фактів переоформлення зерна на елеваторах - надані складські квитанції на зерно, акти на переоформлення зерна про перехід права власності, картки лабараторного дослідження зерна. Надана інформація щодо складених видаткових накладних.

На підтвердження походження сільськогосподарської продукції у ТОВ «Агро-Хім Центр» та ТОВ «Берсінкс» - надані договори поставки та специфікації до них, укладені вказаними підприємствами із сільськогосподарськими товаровиробниками видаткові накладні до цих договорів, зареєстровані в ЄРПН податкові накладні, звіти статистичної звітності товаровиробників за формою 4-СГ «Про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2021 року».

На підтвердження факту здійснення розрахунків за поставлену продукцію між Позивачем та ТОВ «Агро-Хім Центр». ТОВ «Берсінкс» - надані платіжні доручення.

Тобто, ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» були надані пояснення та документи, які підтверджують реальність здійснення операцій з придбання сільськогосподарської продукції у 2021 році та її походження.

З урахуванням отриманої інформації та копій відповідних документів, наданих Повідомленням № 2 від 15.1 1.2022 р.. Рішенням комісії регіонального рівня № 3718 від 23.11.2022 р. про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, прийнято рішення про відповідність платника податку н. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, в якому підставою його прийняття вже вказано: «Не надані документи, які підтверджують походження товарів реалізованих ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067), ТОВ «Агро-Хім центр» (код ЄДРПОУ 40782846) на ТОВ «Агротрейд Експорт».

Проте, не повідомляючи причин і не обгрунтовано відмовляючи у виключенні з Реєстру. Відповідачем 1 не зазначено мотивів та підстав прийняття даного Рішення, не вказано, які саме документи подані документи є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності зазначеної у них інформації, адже, документи про походження товарів - по ланцюгу постачання від первісних товаровиробників до ТОВ «Берсінкс»,ТОВ «Агро-Хім Центр» і надалі до ТОВ «Агротрейд Експорт», були надані Позивачем до Повідомлення № 2 від 15.11.2022 р..

Щодо підтвердження реальності здійснених господарських операцій з контрагентом ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067).

ТОВ «Берсінкс» є юридичною особою, яка здійснює діяльність за такими видами економічної діяльності: 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (основний); 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів; 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.17 Діяльність посередників у торгівлі продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 46.18 Діяльність посередників, що спеціалізуються в торгівлі іншими товарами; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 46.21 Оптова торгівля зерном, не обробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами; 46.32 Оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами; 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля: 47.30 Роздрібна торгівля пальним; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.

ТОВ «Берсінкс» є платником ПДВ та має податковий номер 43970061 1232.

Здійснюючи свою господарську діяльність та маючи ділову мету, між Позивачем, що виступає як Покупець і ТОВ «Берсінкс». що виступає як Постачальник, укладено Договір поставки № 02/09-П від 02.09.2021 р.. відповідно до п. 1.1. якого, Постачальник зобов`язується передати у встановлений Договором термін Товар у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти Товар та оплатити його на умовах даного Договору.

Для укладення договору. ТОВ «Берсінкс було надано свої установчі та реєстраційні документи: витяг з ЄДРПОУ, Витяг про статус платника ПДВ, статут, наказ про призначення директора та паспортні дані, документи про платіжні реквізити підприємств, які додані до матеріалів справи.

Товаром, що поставляється за Договором, є сільськогосподарська продукція, визначена у видаткових накладних та/або специфікаціях до Договору - далі «Товар» (п. 1.2. договору).

Найменування і асортимент поставленого Товару визначається за видатковими накладними та/або специфікаціями. Загальна кількість Товару визначається шляхом підсумовування кількості Товару зазначеного у видаткових накладних та/або специфікаціях (п.2.1,2.2 договору).

Поставка Товару здійснюється однією або кількома партіями. Кількість Товару у кожній партії вказується в видаткових накладних або специфікаціях, підписаних Покупцем (п. 3.1.).

Відповідно до п. З.2.. 3.3. договору. Постачальник зобов`язується поставити Товар в термін до 30.06.2022 р. (включно) на умовах ЕХW франко-склад - Склад Постачальника.

Відповідно до п. 3.4. Договору, на кожну партію Товару Постачальник зобов`язаний надати Покупцеві наступні документи: рахунок-фактуру; видаткову накладну; податкову накладну, у формі, передбаченій діючим законодавством; складський документ на Товар (у разі необхідності); якщо Постачальник є виробником Товару - довідку органу місцевого самоврядування про такий статус Постачальника; якщо Постачальник є виробником Товару - копію свідоцтва (витягу) про реєстрацію Постачальника платником зі спеціальним режимом сплати ПДВ; якщо Товар придбаний Постачальником безпосередньо у сільськогосподарського(- их) виробника(-ів) цього Товару. Постачальник зобов`язаний надати Покупцю документи, що підтверджують факт придбання такого Товару у сільськогосподарського(-их) виробника(-ів). а саме: посвідчені копії видаткової(-их) накладної(-их). договір(-ри) поставки/купівлі-продажу. укладений(-і) між Постачальником та сільськогосподарським(-и) вііробником(-ами) Товару. податкову(-і) накладну(-і) та квитанцію(-ї) про підтвердження прийняття (реєстрації) податкової(-их) накладної(-их). виписаної(-тх) на такий Товар Єдиному реєстрі податкових накладних (відповідно до статті 201 Податкового кодексу України), актуальну статистичну звітність, а саме: «Посівні площі сільськогосподарських культур під урожай» (форма 4-сг річна); «Сівба та збирання врожаю сільськогосподарських культур, проведення інших польових робіт» (форма 37-сг місячна).

Відповідно до п. 4.3. Договору, оплата кожної партії Товару здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту поставки Товару та за умови отримання всіх документів, передбачених п. 3.4. Договору.

Спосіб оплати - безготівковий розрахунок, шляхом перерахування грошових коштів па розрахунковий рахунок Постачальника (п. 4.4.).

Пунктом 9.1. визначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до « 01» липня 2022 р. (включно), а в частині виконання Сторонами взятих на себе зобов`язань за Договором - до моменту їх повного виконання Сторонами.

На виконання п. 3.4. укладеного договору. ТОВ «Берсінкс» було надано завірені копії документів, що підтверджують походження Товару від первісного товаровиробника, а

саме: договір поставки № 01/09/21-1 від 01.09.2021 р. із ТОВ «Грогс Продукт» про постачання сільськогосподарської продукції, статистичну звітність товаровиробника за форми 29-СГ «Звіт про площі та валові збори сг культур», 4-СГ «Звіт про посівні площі», видаткові накладні на загальну кількість продукції пшениці - 2410.00 тон, кукурудзи - 7540.00 тон. сої - 120.00 тон. що є достатнім за об`ємом для підтвердження походження Товару та зареєстровані податкові накладні і квитанції до них (вказані документи були долучені Позивачем до Повідомлення № 2 від 15.11.22"р. про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості, за результатами розгляду якого, було прийнято Рішення № 3718 від 23.11.22 р. з підстави ненадання документів, які підтверджують походження товарів реалізованих ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067), ТОВ «Агро-Хімцентр» (код ЄДРПОУ 40782846) на ТОВ «Агротрейд Експорт»).

Поставка Товару здійснювалася на склади ТОВ «Берсінкс» - підприємства, які надають послуги елеватора - ТОВ «Зачепилівське ХПП», ТДВ «Гадяцький Елеватор». ТОВ «Коломацьке ХПП» (зокрема, у ТТН зазначено, що поставка для вантажоодержувача ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ»).

У свою чергу, між Позивачем та вказаними елеваторами укладені відповідні договори: - з ТОВ «Зачепилівське ХПП» - договір зберігання № 1ДЗ від 09.07.2021 р. Факт надання послуг із зберігання продукції для ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» підтверджується, зокрема, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 70 від 21.08.21 р. № 102 від 30.09.21 р. №159 від 31.10.21 р., № 242 від 30.1 1.21 р. та платіжними дорученнями № 4237 від 20.09.21 р.. 4891 від 20.10.21 р., №5495 від 15.11.21 р.

-з ТОВ «Коломацьке ХПП» - договір зберігання № Хр 01/2021 від 01.07.2021 р. Факт надання послуг із зберігання продукції для ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» підтверджується, зокрема, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 238 від 31.10.21 р.. № 281 від 30.11.21 р.. № 358 від 31.12.21 р. та платіжними дорученнями № 5608 від 18.1 1.21 р.. № 6506 від 17.12.21 р.. № 3078 від 02.12.21 р.

-з ТДВ «Гадяцький Елеватор» - договір зберігання № 3-1 від 01.07.2021 р. Факт надання послуг із зберігання продукції для ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» підтверджується, зокрема, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 439 від 31.08.21 р. № 522 від 30.09.21 р. № 633 від 31.10.21 р.. № 736 від 30.11.21 р.. № 890 від 31.12.21 р. та платіжними дорученнями № 5941 від 26.11.21 р.. №6196 від 14.12.21 р..№1503 від 24.03.21 р.

Господарські операції по договорам зберігання із вказаними елеваторами відображено Підприємством у бухгалтерському обліку, що підтверджується, зокрема, обігово-сальдовою відомістю по рахунку 631 за період серпень 2021 р. - грудень 2021 р.

Факт доставки Товару на елеватори підтверджується товарно-транспортними накладними та Реєстрами накладних на прийняте зерно з визначенням якості по середньодобовому зразку, які додаються до позову.

На підтвердження факту приймання продукції на зберігання елеваторами складено складські квитанції та картки лабораторного дослідження зерна, які додані до матеріалів справи.

Поставка частини продукції за Договором та перехід права власності на неї. здійснена шляхом переоформлення зерна на складі, що підтверджується складськими квитанціями, картками лабораторного дослідження зерна та актами, які додаються до позову.

На підтвердження факту приймания-передачі Товару від ТОВ «Берсінкс» до ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» - складено видаткові накладні, які додаються до позову. Загальна кількість поставленої продукції становить: кукурудза - 7257,441 т, пшениця - 2375,04 т, соя - 89,24 т,

Товар отримано представником Підприємства Обуховською О.В. на підставі доручень: № 559 від 02.09.21 р., № 648 від 03.10.21 р., № 939 від 09.11.21 р., які додаються до позову.

У відповідності до вимог законодавства, на дату здійснення реалізації відповідної продукції, ТОВ «Берсінкс» належним чином було зареєстровано податкові накладні, відповідно до обсягів поставок, на загальну суму 67 441 639,11 грн., в т.ч. ПДВ, які були прийняті контрагентом та зареєстровані Податковим органом .

Розрахунки з ТОВ «Берсінкс» відбувались у безготівковій формі, що підтверджується платіжними дорученнями у призначенні платежу яких вказано: «Оплата за с/г продукцію згідно договору № 02/09-П від 02.09.21 р, у т.ч. ПДВ», а саме: № 5886 від 25.11.21 р. на суму : 00 000,00 грн., № 4166 від 16.09.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 4184 від 17.09.21 р. на суму 588 366,46 грн., № 4433 від 27.09.21 р. на суму 800 000,00 грн., № 4562 від 01.10.21 р. на суму 1 100 000,00 грн., № 4631 від 05.10.21 р. на суму 185 311,25 грн., № 4644 від 05.10.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 4867 від 19.10.21 р. на суму 3 000 000,00 грн., № 4881 від 20.10.21 р. і суму 2 000 000,00 грн., № 4969 від 22.10.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 5006 від 25.10.21 : на суму 2 050 122,72 грн., № 5119 від 29.10.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 5191 на суму 1 200 000,00 грн., № 5197 від 03.11.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 5795 г -23.11.21 р. на суму 500 000,00 грн., № 4001 від 08.09.21 р. на суму 1 700 000,00 грн., № 4028 від 09.09.21 р. на суму 3 000 000,00 грн., № 4029 від 09.09.21 р. на суму 500 000,00 грн., № 4042 від 10.09.21 р. на суму 1 500 000,00 грн., № 4089 від 13.09.21 р. на суму 1 000 969,50 грн., № 4109 від 14.09.21 р. на суму 800 000,00 грн., № 4286 від 21.09.21 р. на суму 1 300 060,03 грн., № від 23.09.21 р. на суму 699 618,92 грн., № 4534 від 30.09.21 р. на суму 1 597 159,26 грн., № 4715 від 07.10.21 р. на суму 500 000,00 грн., № 4754 від 11.10.21 р. на суму 100 000,00 грн., № 4787 від 12.10.21 р. на суму 300 000,00 грн., № 4806 від 13.10.21 р. на суму 550 000,00 грн., № 4838 від 18.10.21 р. на суму 722 955,14 грн., № 4921 від 21.10.21 р. на суму 2 386 632,00 грн., № 24 від 26.10.21 р. на суму 2 000 000,00 грн., № 5031 від 27.10.21 р. на суму 1 000 000,00 гри., № 5150 від 01.11.21 р. на суму 1 014 386,00 грн., № 5175 від 02.11.21 р. на суму 1 000 000,00 грн.,№ 5222 від 04.11.21 р. на суму 3 995 271,35 грн.,-№ 5291 від 08.11.21 р. на суму 3 000 000,00 грн., № 5345 від 09.11.21 р. на суму 1 481 398,07 грн., № 5375 від 10.11.21 р. на суму 1 362 656,00 грн., № 5425 від 11.11.21 р. на суму 1 509 236,15 грн., № 5650 від 18.11.21 р.на суму 1 400 000,00 грн., № 5705 від 19.11.21 р. на суму 1 500 000,00 грн., № 5777 від 22.11.21 на суму 1 009 827,13 грн., № 5813 від 23.11.21 р. на суму 3 500 000,00 грн., № 5832 від 24.11.21 р. на суму 508 349,76 грн., № 5917 від 26.11.21 р. на суму 7 198 046,08 грн., № 6009 від 30.11.21 р. на суму 389 072,71 грн., № 6049 від 01.12.21 р. на суму 1 177 340,82 грн., №6215 від 12.21 р. на суму 250 000,00 грн., що загалом становить 67 376 779,35 грн., в т.ч. ПДВ..

Встановлено, що здійснені господарські операції з ТОВ «Берсінкс» відображені в бухгалтерському обліку ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ», що підтверджується обігово-сальдовою відомістю по рахунку за період серпень 2021 р. - грудень 2021 р.

Таким чином, суд робить висновок, що Позивач та його контрагент ТОВ «Берсінкс» діяли обачливо, належним чином оформили договірні правовідносини щодо поставки сільськогосподарської продукції за договором, у процесі виконання господарської операції відбувся рух активів, фізичне існування та використання товару у господарській діяльності підтверджується відповідними первинними документами, кошти від продажу товару надійшли на рахунок постачальника - фактів отримання товару безкоштовного не існувало та були в повній мірі оформлені первинні документи податкової та бухгалтерської звітності. які відповідають вимогам чинного законодавства України.

Щодо підтвердження реальності здійснених господарських операцій з контрагентом «Агро-Хім Центр» (код ЄДРПОУ 40782846).

ТОВ «Агро-Хім Центр» є юридичною особою, яка здійснює діяльність за такими видами економічної діяльності: 46.11 Діяльність посередників у торгівлі сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами (основний); 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур: 10.41 Виробництво олії, та тваринних жирів; 10.61 Виробництво продуктів борошпомельно- круп`яної промисловості; 46.21 Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; 77.31 Надання в оренду сільськогосподарських машин і устатковання; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 49.31 Пасажирський наземний транспорт міського та приміського сполучення; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

ТОВ «Агро-Хім Центр» є платником ПДВ та має податковий номер 40782841 1233.

Здійснюючи свою господарську діяльність та маючи ділову мету, між Позивачем, що виступає як Покупець і ТОВ «Агро-Хім Центр», що виступає як Постачальник, укладено Договір поставки № 06/08-П від 06.08.2021 р.. відповідно до п. 1.1. якого. Постачальник зобов`язується передати у встановлений Договором термін Товар у власність Покупця, а Покупець зобов`язується прийняти Товар та оплатити його на умовах даного Договору.

Для укладення договору. ТОВ «Агро-Хім Центр» були надані установчі та реєстраційні документи: витяг з ЄДРПОУ, Витяг про статус платника ПДВ, статут, наказ про призначення директора та паспортні дані, протокол загальних зборів про призначення директора, документи про платіжні реквізити підприємств.

Товаром, що поставляється за Договором, є сільськогосподарська продукція, визначена у видаткових накладних та/або специфікаціях до Договору - далі «Товар» (п. 1.2. договору).

Найменування і асортимент поставленого Товару визначається за видатковими накладними та/або специфікаціями. Загальна кількість Товару визначається шляхом підсумовування кількості Товару зазначеного у видаткових накладних та/або специфікаціях (п. 2.1.. 2.2. договору).

Поставка Товару здійснюється однією або кількома партіями. Кількість Товару у кожній партії вказується в видаткових накладних або специфікаціях, підписаних Покупцем (п. 3.1.).

Відповідно до п. З.2., 3.3. договору, Постачальник зобов`язується поставити Товар в термін до 30.06.2022 р. (включно) на умовах ЕХШ франко-склад - Склад Постачальника.

Відповідно до п. 3.4. Договору, на кожну партію Товару Постачальник зобов`язаний надати Покупцеві наступні документи: рахунок-фактуру: видаткову накладну; податкову накладну, у формі, передбаченій діючим законодавством; складський документ на Товар (у разі необхідності); якщо Постачальник є виробником Товару - довідку органу місцевого самоврядування про такий статус Постачальника; якщо Постачальник є виробником Товару - копію свідоцтва (витягу) про реєстрацію Постачальника платником зі спеціальним режимом сплати ПДВ; якщо Товар придбаний Постачальником безпосередньо у сільськогосподарського(- их) виробника(-ів) цього Товару. Постачальник зобов`язаний надати Покупцю документи, що підтверджують факт придбання такого Товару у сільськогосподарського(-их) виробника(-ів). а саме: посвідчені копії видаткової(-их) накладної(-их), договір(-ри) поставки/купівлі-продажу. укладений(-і) між Постачальником та сільськогосподарським(-и) виробником(-ами) Товару, податкову(-і) накладну(-і) та квитанцію(-ї) про підтвердження прийняття (реєстрації) податкової(-их) накладної(-их). виписаної(-тх) на такий Товар Єдиному реєстрі податкових накладних (відповідно до статті 201 Податкового кодексу України), актуальну статистичну звітність, а саме: «Посівні площі сільськогосподарських культур під урожай» (форма 4-сг річна); «Сівба та збирання врожаю сільськогосподарських культур, проведення інших польових робіт» (форма 37-сг місячна).

Відповідно до п. 4.3. Договору, оплата кожної партії Товару здійснюється на умовах відстрочки платежу протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту поставки Товару та за умови отримання всіх документів, передбачених п. 3.4. Договору.

Спосіб оплати - безготівковий розрахунок, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника (п. 4.4.).

Пунктом 9.1. визначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до « 30» червня 2022 р. (включно), а в частині виконання Сторонами взятих па себе зобов`язань за Договором - до моменту їх повного виконання Сторонами.

На виконання п. 3.4. укладеного договору, ТОВ «Агро-Хім Центр» було надано завірені копії документів, що підтверджують походження Товару від первісних товаровиробників, а саме:

-договір поставки № 27/05/21-1 від 27.05.2021 р. із ТОВ «ФГ Мрія Холдинг» про постачання сільськогосподарської продукції, специфікацію № 1 від 01.07.2021 р. до нього на поставку 1500 т пшениці. статистичну звітність товаровиробника за формою 4-СГ «Звіт про посівні площі», видаткові накладні на загальну кількість продукції пшениці - 1500.00 тон, що є достатнім за об`ємом для підтвердження походження Товару, зареєстровані податкові накладні та квитанції до них.

-договір поставки № 1503/21 від 15.03.2021 р. із ТОВ «Абрау Купаж» про постачання сільськогосподарської продукції, специфікацію № 1 від 17.03.2021 р. до нього на поставку 100 т соняшнику. статистичну звітність товаровиробника за формою 4-СГ «Звіт про посівні площі», видаткові накладні на загальну кількість продукції насіння соняшнику - 100.00 тон. що є достатнім за об`ємом для підтвердження походження Товару, зареєстровані податкові накладні та квитанції до них.

-договір поставки № 11/05 від 11.05.2021 р. із ТОВ «Аграрний Край 2020» про постачання сільськогосподарської продукції, специфікацію № 1 від 11.05.2021 р. до нього па поставку 1000 т сої, статистичну звітність товаровиробника за формою 4-СГ «Звіт про посівні площі», видаткові накладні на загальну кількість продукції сої - 265.00 тон. що є достатнім за об`ємом для підтвердження походження Товару, зареєстровані податкові накладні та квитанції до них.

Вказані документи були долучені Позивачем до Повідомлення № 2 від 15.11.22 р. про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості, за результатами розгляду якого, було прийнято Рішення № 3718 від 23.11.22 р. з підстави ненадання документів, які підтверджують походження товарів реалізованих ТОВ «Берсінкс» (код ЄДРПОУ 43970067), ТОВ «Агро-Хімцентр» (код ЄДРПОУ 40782846) на ТОВ «Агротрейд Експорт».

Поставка Товару здійснювалася на склади ТОВ «Агро-Хім Центр» - підприємства, які надають послуги елеватора - ТОВ «Зачепилівське ХПП», ТДВ «Гадяцький Елеватор» (зокрема у ТТН зазначено, що поставка для вантажоодержувача ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ»).

У свою чергу, між Позивачем та вказаними елеваторами укладені відповідні договори:

- з ТОВ «Зачепилівське ХПП» - договір зберігання № 1ДЗ від 09.07.2021 р. Факт надання послуг із зберігання продукції для ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» підтверджується, зокрема, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 70 від 21.08.21 р. № 102 від 30.09.21 р. №159 від 31.10.21 р., № 242 від 30.11.21 р. та платіжними дорученнями № 4237 від 20.09.21 р.. 4891 від 20.10.21 р., №5495 від 15.1 1.21 р.. які додаються до позову.

з ТДВ «Гадяцький Елеватор» - договір зберігання № 3-1 від 01.07.2021 р. Факт надання послуг із зберігання продукції для ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» підтверджується, зокрема, актами здачі-приймання робіт (надання послуг) № 439 від 31.08.21 р. № 522 від 30.09.21 р. № 633 від 31.10.21 р.. № 736 від 30.1 1.21 р.. № 890 від 31.12.21 р. та платіжними дорученнями № 594.

Господарські операції по договорам зберігання із вказаними елеваторами відображено Підприємством у бухгалтерському обліку, що підтверджується, зокрема, обігово-сальдовою відомістю по рахунку 631 за період серпень 2021 р. - грудень 2021 р., яка додається до позову.

Факт доставки Товару на елеватори підтверджується товарно-транспортними накладними та Реєстрами накладних на прийняте зерно з визначенням якості по середньодобовому зразку.

На підтвердження факту приймання продукції на зберігання, елеваторами складено складські квитанції та картки лабораторного дослідження зерна.

На підтвердження факту приймання-передачі Товару від ТОВ «Агро-Хім Центр» до ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ» - складено видаткові накладні, які додаються до позову. Загальна кількість поставленої продукції становить: насіння соняшнику - 93,92 т, пшениця - 1498,37 т, соя - 258,6т.

Товар отримано представником Підприємства Обуховською О.В. на підставі доручень: № 427 від 06.08.21 р.. № 635 від 14.09.21 р.

У відповідності до вимог законодавства, на дату здійснення реалізації відповідної сільськогосподарської продукції. ТОВ «Агро-Хім Центр» належним чином було зареєструвано податкові накладні, відповідно до обсягів поставок на загальну суму 16 548 294.02 грн.. в т.ч. ПДВ. які були прийняті контрагентом та Податковим органом .

Операції, які відображені у поданих на реєстрацію ПН були перевірені ДПС за допомогою автоматизованого моніторингу та зареєстровані. Не було встановлено їх відповідності хоча б одному критерію ризиковості платника податку, що свідчить про правомірність відображених операцій.

Розрахунки з ТОВ «Агро-Хім Центр» відбувались у безготівковій формі, що підтверджується платіжними дорученнямн у призначенні платежу яких вказано: «Оплата за с/г продукцію згідно договору № 06/08-ГІ від 06.08.21 р., у т.ч. ПДВ», а саме: № 3383 від 11.08.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 3421 від 12.08.21 р. на суму 100 000.00 грн., № 3463 від 13.08.21 р. на суму 300 000.00 грн.. № 3469 від 13.08.21 р. на суму 100 000.00 грн., № 3507 від 16.08.21 р. на суму 107 844.22 грн.. №3519 від 17.08.21 р. на суму 300 000.00 грн., № 3531 від 18.08.21 р. на суму 300 000,00 грн., № 3558 від 19.08.21 р. на суму 500 000.00 грн.. № 3567 від 19.08.21 р. на суму 1 000 000,00 грн., № 3667 від 26.08.21 р. на суму 300 000,00 грн.,№ 3733 від 30.08.21 р. на суму 300 000.00 грн., № 39016 від 30.08.21 р. на суму 300 000.00 грн., № 3838 від 03.09.21 р. на суму 500 000.00 грн.. № 3912 від 06.09.21 р. на суму 1 578 121.45 грн.. № 3923 від 06.09.21 р. па суму 421 878,55 грн.. № 3991 від 08.09.21 р. на суму 250 000.00 грн.. № 3993 від 08.09.21 р. на суму 478 589.92 грн.. № 4291 від 21.09.21 р. на суму 3 300 000.00 гри.. № 4324 від 22.09.21 р. на суму 1 364 970.13 грн.. № 4463 від 28.09.21 р. на суму 700 000.00 грн.. № 3688 від 27.08.21 р. на суму 280 000.00 грн., № 3773 від 31.08.21 р. на суму 500 000.00 грн., № 3940 від 07.09.21 р. на суму 2 000 000.00 грн.. № 3957 від 07.09.21 р. на суму 300 000.00 грн., № 4533 від 30.09.21 р. на суму 166 889.75 грн.. № 3368 від 10.08.21 р. на суму 400 000.00 грн.. що загалом становить 16 548 294.02 грн.. в т.ч. ПДВ.

Судом встановлено, що здійснені господарські операції з ТОВ «Агро-Хім Центр» відображені в бухгалтерському обліку ТОВ «АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ», то підтверджується, зокрема, обігово-сальдовою відомістю по рахунку 631 серпень 2021 р. - грудень 2021 р.

Таким чином, суд приходить до висновку, що Позивач та його контрагент ТОВ «Агро-Хім Центр» діяли обачливо, належним чином оформили договірні правовідносини щодо поставки сільськогосподарської продукції за договором, у процесі виконання господарської операції відбувся рух активів, фізичне існування та використання товару у господарськії/ діяльності підтверджується відповідними первинними документами, кошти від продажу товару надійшли на рахунок постачальника - фактів отримання товару безкоштовного не існувало та були в повній мірі оформлені первинні документи податкової та бухгалтерської звітності. які відповідають вимогам чинного законодавства України.

Статтями 1 і 8 Конституції України проголошено, що Україна є правовою державою, де діє верховенство права.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування. їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 4 ПК України регламентовані основні принципи податкового законодавства України, зокрема, рівності усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації, забезпечення однакового підходу до всіх платників податків та презумпції правомірності рішень платника податку.

Згідно з пунктом 6 Порядку N« 1165 у разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 25 Порядку №1165 визначено, що комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Аналіз наведених вище правових норм дає суду підстави для висновку, що рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку повинно містити чітку підставу, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Додатком 1 Порядку №1165 визначено критерії ризиковості платника податку на додану вартість. Згідно з пунктом 8 вказаного Додатку критерієм ризиковості платника податку є, зокрема, те, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Щодо ризиковості контрагента, то суд вказує, що Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду також неодноразово висловлював позицію, що відповідальність має індивідуальний характер і платник податків не може нести відповідальність за можливі протиправні дії інших юридичних осіб (постанови від 04.06.2020 у справі №340/422/19, від 10.07.2020 у справі №120/4723/18-а, від 13.08.2020 у справі №520/4829/19, від 27.08.2020 у справі №820/1379/16, від 17.03.2020 у справі №826/16705/17, від 20.10.2020 у справі №806/705/15 тощо).

Таким чином, платник податків не може нести відповідальність за невиконання його контрагентами своїх податкових зобов`язань, адже поняття добросовісний платник, яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов`язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а сам платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентом податкових зобов`язань.

Отже, суд приходить до висновку, що віднесення підприємства позивача до платників податку, які відповідають критерію ризиковості, у зв`язку з тим, що у контрагентів відсутні трудові ресурси є необґрунтованими, оскільки чинне податкове законодавство не ставить умовою дійсності правочинів, а також виникнення податкових зобов`язань платника у залежність від стану податкового обліку його контрагента, наявності чи відсутності у останнього основних фондів, тощо.

Згідно з частинами першою та другою статті 9 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Відповідно до частин першої, другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Суд вказує, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.

Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків № 3191 від 22.09.2022 року, № 3446 від 02.11.2022 року, № 3718 від 23.11.2022 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Зобов`язати Південне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків прийняти рішення про виключення ТОВ АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ з переліку ризикових суб`єктів.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Південного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків (проспект Шевченка, буд. 15/1,м. Одеса, 65015, код ЄДРПОУ 44104032)на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ" (вул. Дмитрівська, буд. 31/35,м. Харків,61052, код ЄДРПОУ 37576404) сплачений судовий збір в сумі 3721 (три тисячі сімсот двадцять одну) грн. 50 коп.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АГРОТРЕЙД ЕКСПОРТ" (вул. Дмитрівська, буд. 31/35,м. Харків,61052, код ЄДРПОУ37576404) сплачений судовий збір в сумі 3721 (три тисячі сімсот двадцять одну) грн. 50 коп.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Зінченко А.В.

Дата ухвалення рішення13.03.2023
Оприлюднено16.03.2023
Номер документу109537591
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправним та скасування рішень

Судовий реєстр по справі —520/183/23

Ухвала від 02.04.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 11.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 03.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 03.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 08.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 10.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 20.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 20.07.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

Ухвала від 28.06.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Макаренко Я.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні