Ухвала
від 11.10.2007 по справі а8/413-07(а11/291-07)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

 

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ

ОБЛАСТІ

 

УХВАЛА

 

11.10.07р.

 

Справа № А8/413-07(А11/291-07)

 

За заявою:  Кредитної спілки "Криворізька

ощадна кредитна спілка" (м. Кривий Ріг)

про перегляд

рішення за нововиявленими обставинами

по справі № А11/291-07

За позовом  Прокурора Саксаганського району м. Кривого

Рогу в інтересах держави вособі Дніпропетровського обласного відділення Фонду

соціального захисту інвалідів (м.Дніпропетровськ)

до  Кредитної спілки "Криворізька ощадна

кредитна спілка" (м. Кривий Ріг)

про

стягнення  18 564, 71 грн.

 

Суддя  Дубінін І.Ю.

 

Представники сторін:

 

від позивача:          Ахметова

О.О. - пров. спеціаліст (дов. № 03-06/0020 від10.01.07 р.)

від відповідача:          Ровкова Е.А. - голова правління

(протокол від від 20.09.05 р., паспорт)

прокурор:                    Цяцька О.В.

 

                                                                                                   

Суддя Дубінін І.Ю.

Суть спору:

 

Кредитна спілка "Криворізька

ощадна кредитна спілка" звернулась до господарського суду з заявою

про перегляд ухвали господарського суду Дніпропетровської області від 10.07.07

р. по справі № А11/291-07, якою провадження у справі було закрите, за

нововиявленими обставинами і просить суд відмовити в позові прокурору та

повернути відповідачу помилково сплачені грошові кошти в сумі 18 564,70 грн.

Вказана заява мотивована тим, що

провадження у справі № А11/291-07 було закрите у зв'язку зі сплатою

відповідачем суми адміністративно-господарських санкцій у розмірі 18 564,70

грн., але, враховуючи те, що вказані санкції сплачуються за рахунок прибутку, а

відповідач є неприбутковою організацією, останній не повинен сплачувати ці

санкції.

Прокурор та позивач, відзив на

заяву не надали, але в судовому засіданні проти вказаної заяви заперечують,

посилаючись на те, що за чинним законодавством України у разі несплати

адміністративно-господарських санкцій чи неможливості їх сплати за рішенням

господарського суду їх стягнення в примусовому порядку може бути звернено на

майно підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства,

організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує

найману працю, в порядку, передбаченому законом.

Розпорядженням голови

господарського суду Дніпропетровської області вказану справу було передано для

розгляду судді Дубініну І.Ю.

Ухвалою господарського суду від

11.09.07 р. справу № А8/413-07(А11/291-07) було прийнято до розгляду суддею

Дубініним І.Ю.

Розглянувши матеріали справи,

вислухавши сторін та прокурора, господарський суд, -

 

В С Т А Н О В

И В:

 

Ухвалою господарського суду

Дніпропетровської області від 10.07.07 р. по справі № А11/291-07 провадження у

справі було закрите у зв'язку зі сплатою відповідачем суми

адміністративно-господарських санкцій у розмірі 18 564,70 грн.

В обгрунтування поданої заяви

відповідач посилається на ч. 3 ст. 20 Закону України "Про основи

соціальної захищенності інвалідів в Україні»№ 875-ХІІ від 21.03.1991р. (зі

змінами і доповненнями), за якою сплату адміністративно-господарських санкцій і

пені підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства,

організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які

використовують найману працю, проводять відповідно до закону за рахунок

прибутку, який залишається в їх розпорядженні після сплати всіх податків і

зборів (обов'язкових платежів), а також надав суду рішення Центральної МДПІ у

м. Кривому Розі від 17.02.06 р. № 63 про внесення позивача до Реєстру

неприбуткових організацій (установ).

У вказаному рішенні міститься

розписка голови правління відповідача Ровкової О.А. про отримання цього

рішення 17.02.06 р.

Провадження у справі № А11/291-07

було закрите ухвалою господарського суду

Дніпропетровської області від 10.07.07 р.

Таким чином, така істотна для

справи обставина, як включення відповідача до Реєстру неприбуткових організацій

(установ), була відома відповідачу на момент розгляду судом справи №

А11/291-07.

Згідно ст. 245 КАС України,

постанова або ухвала суду, що набрала законної сили, може бути переглянута у

зв'язку з нововиявленими обставинами. Підставами для перегляду судового рішення

за нововиявленими обставинами є зокрема істотні для справи обставини, що не

були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду

справи.

Враховуючи наведене, істотна для

справи обставина, на яку посилається відповідач у своїй заяві, не є

нововиявленою, оскільки задовго до розгляду справи № А11/291-07 відповідачу

було про цю обставину відомо.

Крім того, відповідно до ч. 1 ст.

20 Закону України "Про основи соціальної захищенності інвалідів в

Україні" (зі змінами і доповненнями), підприємства, установи, організації,

у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів,

фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова

чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим

статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду

соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких

визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному

підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації

громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману

працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте

інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств,

організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює

від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце,

призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в

розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному

підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації

громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману

працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і

організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих

бюджетів.

Відповідачем не надано суду доказів

того, що його організація повністю утримуються за рахунок коштів державного або

місцевих бюджетів і на неї не поширюється положення цієї частини Закону.

До того ж, за ч. 4. ст. 20

вказаного Закону, у разі несплати адміністративно-господарських санкцій або

пені чи неможливості їх сплати за рішенням господарського суду їх стягнення в

примусовому порядку може бути звернено на майно підприємства, установи,

організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій

інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, в порядку,

передбаченому законом.

Згідно п. 3 Порядку сплати

підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що

використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та

пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів,

затвердженого постановою КМ України  від

31 січня 2007 р. № 70 , який діяв на момент винесення оспорюваної ухвали, у

разі коли роботодавець не одержує прибутку, сума адміністративно-господарських

санкцій сплачується за рахунок інших джерел відповідно до законодавства.

Таким чином, неприбутковість

відповідача не є перешкодою для сплати адміністративно-господарських санкцій,

передбачених ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищенності

інвалідів в Україні", за рахунок інших джерел відповідно до законодавства,

зокрема -стягнення цих санкцій за рахунок майна відповідача.

Відсутність нововиявлених обставин

або їх неістотність для вирішення спору є підставою для залишення прийнятого

рішення, що набрало законної сили, без змін.

Доводи заявника спростовуються

викладеним, об'єктивними обставинами та матеріалами справи.

Керуючись ст.ст. 245 - 253 КАС

України, господарський суд, -

 

У Х В А Л И

В:

 

Відмовити в задоволенні заяви

Кредитної спілки "Криворізька ощадна кредитна спілка" (м. Кривий

Ріг) про перегляд за нововиявленими обставинами ухвали господарського суду

Дніпропетровської області від 10.07.07 р. по справі № А11/291-07.

 

Ухвалу господарського суду

Дніпропетровської області від 10.07.07 р. по справі № А11/291-07 залишити без

змін.

 

Суддя

 

І.Ю. Дубінін 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення11.10.2007
Оприлюднено08.11.2007
Номер документу1095863
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —а8/413-07(а11/291-07)

Ухвала від 11.10.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Ухвала від 11.09.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні