Рішення
від 09.03.2023 по справі 902/1385/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018, тел./факс (0432)55-80-00, (0432)55-80-06 E-mail: inbox@vn.arbitr.gov.ua


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"09" березня 2023 р. Cправа № 902/1385/22

Господарський суд Вінницької області у складі судді Матвійчука Василя Васильовича, розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи

за позовом: Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області (вул. Шевченка, 26, м. Немирів, Вінницька область, 22800)

до: Немирівської міської ради Вінницької області (вул. Соборна, 26, м. Немирів, Вінницька область, 22800)

про визнання недійсним та скасування розпорядження

за участю секретаря судового засідання Марущак А.О.,

представників сторін:

позивача Шиманський В.М. згідно ордеру;

відповідача Багінський І.В. згідно виписки з ЄДРЮОФОП та ГФ

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

На розгляд Господарського суду Вінницької області надійшла позовна заява Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області з вимогами до Немирівської міської ради Вінницької області про визнання недійсним та скасування розпорядження міського голови Немирівської міської ради Вінницької області від 21 грудня 2022 року № 425-рк-о "Про призначення тимчасово виконуючою обов`язки генерального директора комунального некомерційного підприємства "Немиріська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1".

Суд, ухвалою від 28.12.2022 за вказаним позовом відкрив провадження у справі № 902/1385/22 за правилами загального позовного провадження. Підготовче засідання у справі призначив на 23.01.2023.

Разом з позовною заявою до суду надійшла заява № б/н від 27.12.2022 (вх. № 01-48/58/22) про застосування заходів забезпечення позову відповідно до якої позивач просив суд:

зупинити дію розпорядження міського голови Немирівської міської ради від 21 грудня 2022 року № 425-рк-о "Про призначення виконуючою обов`язки генерального директора комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1".

заборонити будь-яким суб`єктам державної реєстрації, державним реєстраторам юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які уповноважені відповідно до законодавства України здійснювати реєстраційні дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, вчиняти та здійснювати будь-які реєстраційні дії щодо внесення чи зміну відомостей про керівника комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області (ЄДРПОУ 01982614, вул. Шевченка, 26, м. Немирів, Немирівський район, Вінницька область, 22800).

Суд, розглянувши подану заяву Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області про забезпечення позову, 28.12.2022 постановив ухвалу, якою зупинив дію розпорядження міського голови Немиріської міської ради Вінницької області № 425-рк-о від 21 грудня 2022 року "Про призначення тимчасово виконуючою обов`язки генерального директора комунального некомерційного підприємства "Немиріська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1" шляхом заборони будь-яким суб`єктам державної реєстрації, державним реєстраторам юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які уповноважені відповідно до законодавства України здійснювати реєстраційні дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, вчиняти та здійснювати будь-які реєстраційні дії щодо внесення чи зміну відомостей про керівника Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області (ЄДРПОУ 01982614, вул. Шевченка, 26, м. Немирів, Немирівський район, Вінницька область, 22800).

Варто зазначити, що відповідач, не погоджуючись із прийнятою судом ухвалою, подав до суду апеляційної інстанції апеляційну скаргу.

Північно-західний апеляційний господарський суд, за результатами перегляду ухвали суду від 28.12.2022, ухвалив постанову 21.02.2023, відповідно до якої апеляційну скаргу Немирівської міської ради на ухвалу Господарського суду Вінницької області від 28.12.2022 про вжиття заходів забезпечення позову у справі №902/1385/22 залишено без задоволення, а ухвалу суду першої інстанції - без змін.

23.01.2023 до суду надійшов відзив на позовну заяву № 03-34-142 від 19.01.2023 за підписом в.о. міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О. Хіхлача, в якому останній наводить заперечення проти позову та просить відмовити в його задоволенні.

23.01.2023 до суду надійшло клопотання № 03-34-144 від 19.01.2023 за підписом в.о. міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О. Хіхлача про витребування у Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області інформацію про тимчасову непрацездатність (листок непрацездатності) головного лікаря КНП "Немирівська міська лікарня" ОСОБА_2 станом на 20.12.2022.

23.01.2023 до суду надійшла заява № 03-34-143 від 19.01.2023 за підписом в.о. міського голови, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О. Хіхлача про залучення третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - ОСОБА_1 .

26.01.2023 на електронну адресу суду надійшла заява № 03-34-191 від 25.01.2023 скріплена електронним цифровим підписом відповідача про закриття провадження у справі через відсутність предмету спору.

За результатами судового засідання 26.01.2023, суд, без виходу до нарадчої кімнати, постановив ухвалу із занесенням її до протоколу судового засідання від 26.01.2023, відповідно до якої: відкладено вирішення питання щодо прийняття до розгляду відзиву на позовну заяву до наступного судового засідання; відмовлено у задоволенні заяв № 03-34-143 від 19.01.2023, № 03-34-191 від 25.01.2023 та клопотання № 03-34-144 від 19.01.2023; підготовче засідання відкладено на 09.02.2023.

27.01.2023 через систему ЄСІТС "Електронний суд" надійшла відповідь на відзив № б/н від 27.01.2023 (вх. № 01-34/892/23 від 27.01.2023) представника позивача - адвоката Шиманського В.М. з наведенням заперечень щодо доводів відповідача, викладених у відзиві на позовну заяву.

09.02.2023 до суду надійшла заява № б/н від 09.02.2023 (вх. № 01-34/1272/23 від 09.02.2023) представника позивача - адвоката Шиманського В.М. про визнання поважними причини пропуску процесуального строку, продовження останнього та долучення доказів до матеріалів справи.

09.02.2023 до суду надійшло клопотання № б/н від 09.02.2023 (вх. № 01-34/1276/23 від 09.02.2023) представника відповідача Багінського І.В. про визнання поважними причини пропуску процесуального строку, продовження такого та долучення доказів на підтвердження повноважень заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О. Хіхлача до матеріалів справи.

Суд, дослідивши в судовому засіданні 09.02.2023, заяву № б/н від 09.02.2023 (вх. № 01-34/1272/23 від 09.02.2023) та клопотання № б/н від 09.02.2023 (вх. № 01-34/1276/23 від 09.02.2023), дійшов висновку про їх задоволення та прийняття до розгляду, що відображено в ухвалі від 09.02.2023.

Також, при розгляді справи 09.02.2023, суд, з метою створення сторонам необхідних умов для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства, забезпечення рівності усіх учасників судового процесу перед законом і судом, прийняв до розгляду поданий відповідачем відзив на позовну заяву № 03-34-142 від 19.01.2023. При цьому додатки до зазначеного відзиву на позовну заяву судом залишені без розгляду з огляду на невідповідність положенням ч. 2 ст. 91 ГПК України.

Виконавши завдання підготовчого провадження, судом закрито дану стадію господарського процесу та призначено справу до розгляду по суті на 09.03.2023, про що 09.02.2023 постановлено відповідну ухвалу.

07.03.2023 на електронну адресу суду надійшло клопотання №03-34-526 від 06.03.2023, скріплене електронним цифровим підписом міського голови В. Качура про визнання поважною причину неподання доказів у справі та долучення їх до матеріалів справи. 09.03.2023 зазначене клопотання з додатками подано до канцелярії суду.

Суд, протокольною ухвалою від 09.03.2023, відмовив в задоволенні клопотання відповідача №03-34-526 від 06.03.2023

В судовому засіданні 09.03.2022, яке відбулось за участі повноважних представників сторін, суд розпочав розгляд справи по суті, заслухав вступне слово учасників справи, провів стадію з`ясування обставин та перевірки їх доказами та оголосив перерву в межах дня до 14 год. 10 хв.

Під час перерви до канцелярії суду представниками сторін подано наступні заяви:

представником позивача заяву №б/н від 09.03.2023 (вх. № 01-34/2243/23), в якій останній, викладаючи позицію позивача, зазначає, що в судовому засідання та матеріалами справи підтверджено та доведено незаконність оскаржуваного розпорядження відповідача, тому просить позовні вимоги задоволити в повному обсязі, та стягнути з відповідача судові витрати. Судові дебати представник позивача просить провести за його відсутності;

представником відповідача подано заяву №б/н від 09.03.2023 (вх. №01-34/2241/23), де останній заперечує проти задоволення позову, в підстав, наведених у відзиві на позовну заяву. Одночасно представник зауважив на тому, що при дослідженні доказів виявлено відсутність доказів на яких ґрунтується позовні вимога, а саме листа тимчасової непрацездатності головного лікаря КНП «Немирівська міська лікарня» ОСОБА_2 Судові дебати представник відповідача просить провести у його відсутність.

Після оголошеної перерви в засідання суду представники сторін не з`явились, тому суд, дослідивши позиції представників сторін, наведені в згаданих вище заявах, видалився до нарадчої кімнати для ухвалення рішення.

Після виходу суду з нарадчої кімнати 09.03.2023 вступна та резолютивна частина рішення долучена до матеріалів справи без її проголошення.

Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд,

ВСТАНОВИВ:

Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач посилається на наступне. Комунальне некомерційне підприємство «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області згідно свого Статуту, затвердженого рішенням 56 сесії Немирівської міської ради 1 скликання від 07.07.2020 № 1465, (далі - Статут) є лікарняним закладом охорони здоров`я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної спеціалізованої медичної допомоги. При цьому Засновником, Власником та Органом управління майном Підприємства є Немирівська міська об`єднана територіальна громада в особі Немирівської міської ради (пункти 1.2, 1.3 Статуту).

Положеннями пункту 7.1 та 7.2 Статуту визначено, що управління підприємством здійснює Немирівська міська рада (Засновник). Поточне керівництво (оперативне управління) підприємством здійснює керівник підприємства - головний лікар (генеральний директор), який призначається на посаду і звільняється з посади керівником органу Управління відповідно до законодавства. Призначення на посаду відбувається на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Відповідно до Контракту з головним лікарем Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області ОСОБА_2 від 26 грудня 2018 року ( зі змінами внесеними Додатковими угодами № 1 від 23.07.2020, № 2 від 31.12.2021) (далі - Контракт) ОСОБА_2 призначений на посаду головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області на термін з моменту утворення Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області по 25 грудня 2023 року.

Додатковою угодою від 23 липня 2020 року № 1 до Контракту з головним лікарем Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області ОСОБА_2 від 26 грудня 2018 року внесено зміни до Контракту у зв`язку зі зміною засновника та затвердження Статуту в новій редакції.

У зв`язку з тимчасовою непрацездатністю головного лікаря ОСОБА_2, наказом від 20 грудня 2022 року № 1082-к, відповідно до пунктів 7.1, 7.2 та 7.9 Статуту підприємства та пункту 6 розділу 2 Контракту, покладено виконання функціональних обов`язків головного лікаря на заступника головного лікаря з медичної частини ОСОБА_3, з наданням тимчасового права першого підпису з 20 грудня 2022 року.

Розпорядженням міського голови Немирівської міської ради Качура Віктора Миколайовича від 21 грудня 2022 року № 425-рк-о «Про призначення тимчасово виконуючою обов`язки генерального директора комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1» призначено на посаду тимчасово виконуючою обов`язки генерального директора комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1 з 22 грудня 2022 року.

На переконання позивача, зазначене розпорядження порушує його позивача, визначені Статутом Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області, та права громадян на охорону здоров`я, медичну допомогу, позаяк правових підстав для призначення виконуючого обов`язки генерального директора Комунального некомерційного підприємства "Немиріська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1 не було.

При цьому позивач вказує на порушення як положень Статуту підприємства, так і частин 8, 9, 10 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я», Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 .

Відповідач заперечує проти позову. Суть заперечень зводиться до того, що право міського голови щодо призначення та звільнення з посад керівників комунальних підприємств, що належать до комунальної власності Немирівської міської ради визначено п. 10 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Статутом Комунального некомерційного підприємства "Немиріська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області.

При винесенні оскаржуваного розпорядження міський голова керувався, крім інших, і ч. 2 ст. 2 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».

Проте, позивач, мотивуючи свою позовну заяву, вибірково застосовує законодавство, умисно не зазначає, що у період воєнного стану конкурси не проводяться, не бере до уваги вимоги Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», зокрема ч. 2 ст. 2 Закону, де визначено, що з метою оперативного залучення до виконання роботи нових працівників, а також усунення кадрового дефіциту та браку робочої сили, у тому числі внаслідок фактичної відсутності працівників, які евакуювалися в іншу місцевість, перебувають у відпустці, простої, тимчасово втратили працездатність або місцезнаходження яких тимчасово невідоме, роботодавець можуть укладати з новими працівниками строкові трудові договори у період дії воєнного стану або на період заміщення тимчасово відсутнього працівника.

Також відповідач заперечує доводи позивача щодо того, що ОСОБА_1 не відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, посилаючись при цьому на диплом за спеціальністю 08 «Право» та диплом за спеціальністю 07 (073) «Менеджмент організації».

Позивач, у відповіді на відзив, окрім доводів позовної заяви, зауважує, що голова Немирівський міської ради наділений повноваженнями щодо призначення та звільнення з посад зокрема керівників комунальних підприємств, що належать до комунальної власності Немирівської територіальної громади, однак законом не визначено право відповідача призначати тимчасово виконуючого обов`язки головного лікаря у випадку його тимчасової непрацездатності.

Поряд з цим позивач вказує, що питання виконання посадових обов`язків головного лікаря у зв`язку з тимчасовою непрацездатністю ОСОБА_2 було вирішено наказом від 20 грудня 2022 року № 1082-к «Про покладання функціональних обов`язків на ОСОБА_3», тому є незрозумілим, з якою саме виробничою необхідністю було призначено ОСОБА_1 тимчасово виконуючою обов`язки головного лікаря (генерального директора).

Окрім того позивач зазначає, що ОСОБА_1 не займала жодних посад в підприємстві, зокрема і посади заступника головного лікаря, та ніколи не являлась штатним працівником лікарні.

Щодо долучених до відзиву на позовну заяву в підтвердження наявності кваліфікації ОСОБА_1 копій дипломів, позивач зауважує, що в Єдиній державній електронній базі підтверджена інформація щодо диплому магістра серії НОМЕР_1 від 19.07.2019, тоді як за параметрами диплома спеціаліста серії НОМЕР_2 від 14.12.2006 року інформація в реєстрі відсутня.

Із наявних у справі та досліджених судом доказів слідує, що рішенням 56 сесії Немирівської міської ради 1 скликання від 07.07.2020 № 1465 затверджено Статут Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області (надалі - Статут) .

Відповідно до п. 1.2. Статуту Комунальне некомерційне підприємство «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області (надалі - Підприємство) є лікарняним закладом охорони здоров`я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної спеціалізованої медичної допомоги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.

Засновником, Власником та органом управління майном Підприємства є Немирівська міська об`єднана територіальна громада в особі Немирівської міської ради (надалі - Засновник). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Засновнику. (п. 1.3. Статуту)

Згідно з п. 3.1. Статуту Підприємство є юридичною особою публічного права з часу його державної реєстрації у встановленому порядку, наділене цивільною правоздатністю та дієздатністю, користується правом оперативного управління щодо закріпленого за ним майна, веде бухгалтерський облік, статистичну звітність у порядку, встановленому законодавством України, укладає угоди (договори, контракти) з юридичними та фізичними особами, виступає позивачем та відповідачем у судах, набуває майнових і немайнових прав та несе обов`язки, займається діяльністю, яка відповідає напрямам, передбаченим цим Статутом.

За змістом п. 6.1. Статуту майно Підприємства є комунальною власністю Немирівської міської об`єднаної територіальної громади в особі Немирівської міської ради і закріплюється за підприємством на праві оперативного управління. Майно Підприємства становить необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.

Управління підприємством здійснює Немирівська міська рада (3асновник). (п. 7.1. Статуту)

Відповідно до п. 7.2. Статуту поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник підприємства - головний лікар (генеральний директор), який призначається на посаду і звільняється з посади керівником органу Управління відповідно до законодавства. Призначення на посаду відбувається на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Згідно п. 7.5. Статуту головний лікар (генеральний директор) підприємства здійснює керівництво діяльністю Підприємства на основі єдиноначальності, несе персональну відповідальність за лікувально-профілактичну, організаційно-методичну, адміністративно-управлінську, господарсько-обслуговуючу та фінансову діяльність підприємства. У своїй роботі головний лікар Підприємства керується чинним законодавством та цим Статутом.

У разі відсутності головного лікаря або неможливості виконувати свої обов`язки з інших причин, обов`язки виконує заступник головного лікаря (медичний директор) чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов`язками. (п. 7.9. Статуту)

Відповідно до Контракту з головним лікарем Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області ОСОБА_2 від 26.12.2018 ( зі змінами внесеними Додатковими угодами № 1 від 23.07.2020, № 2 від 31.12.2021) (далі - Контракт) ОСОБА_2 призначений на посаду головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області на термін з 26.12.2018 до 26.12.2023.

За цим Контактом Керівник зобов`язується безпосередньо і через адміністрацію здійснювати оперативне керівництво підприємством, ефективне використання і збереження закріпленого за підприємством майна, а Орган управління зобов`язується створювати належні умови для організації праці Керівника. (п. 1. Контракту)

Керівник є повноважним представником підприємства під час реалізації повноважень, функцій, обов`язків, визначених Статутом підприємства, іншими нормативними актами. (п. 3 Контракту)

Відповідно до п. 4 Контракту Керівник діє на засадах єдиноначальності.

Додатковою угодою від 23.07.2020 № 1 до Контракту з головним лікарем Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області ОСОБА_2 від 26.12.2018 внесено зміни до Контракту у зв`язку зі зміною засновника та затвердження Статуту в новій редакції.

У зв`язку з тимчасовою непрацездатністю головного лікаря ОСОБА_2, наказом від 20.12.2022 № 1082-к покладено виконання функціональних обов`язків головного лікаря на заступника головного лікаря з медичної частини ОСОБА_3, з наданням тимчасового права першого підпису з 20.12.2022.

Розпорядженням міського голови Немирівської міської голови Качура В.М. від 21 грудня 2022 року № 425-рк-о «Про призначення тимчасово виконуючою обов`язки головного лікаря (генерального директора) комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1» призначено на посаду тимчасово виконуючою обов`язки головного лікаря (генерального директора) Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1 з 22 грудня 2022 року.

Правові підстави для видання зазначеного розпорядження вказані наступні: п. 10 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 2 ст. 2 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», п. 7.9. Статуту Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області, затвердженого рішенням №1465 на 56 сесії 1 скликання від 07.07.2020 «Про зміну засновника, назви та затвердження Статуту Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області, у зв`язку з виробничою необхідністю.

На переконання позивача, зазначене розпорядження порушує його позивача, визначені Статутом Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області, та права громадян на охорону здоров`я, медичну допомогу, позаяк правових підстав для призначення виконуючого обов`язки генерального директора Комунального некомерційного підприємства "Немиріська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1 не було.

З огляду на встановлені обставини справи, суд враховує наступне.

В силу ст.124 Конституції України, юрисдикція судів поширюється на будь-який юридичний спір та будь-яке кримінальне обвинувачення. У передбачених законом випадках суди розглядають також інші справи.

Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 4 Господарського процесуального кодексу України право на звернення до господарського суду в установленому цим Кодексом порядку гарантується. Ніхто не може бути позбавлений права на розгляд його справи у господарському суді, до юрисдикції якого вона віднесена законом.

Юридичні особи та фізичні особи-підприємці, фізичні особи, які не є підприємцями, державні органи, органи місцевого самоврядування мають право на звернення до господарського суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав та законних інтересів у справах, віднесених законом до юрисдикції господарського суду, а також для вжиття передбачених законом заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням.

Завданням суду при здійсненні правосуддя, в силу ст. 2 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" є забезпечення кожному права на справедливий суд та повагу до інших прав і свобод, гарантованих Конституцією і законами України, а також міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України.

За змістом положень вказаних норм, правом на пред`явлення позову до господарського суду наділені, зокрема, фізичні особи - підприємці, а суд шляхом вчинення провадження у справах здійснює захист осіб, права і охоронювані законом інтереси яких порушені або оспорюються.

Встановивши наявність у особи, яка звернулася з позовом, суб`єктивного матеріального права або охоронюваного законом інтересу, на захист яких подано позов, суд з`ясовує наявність чи відсутність факту порушення або оспорювання і відповідно ухвалює рішення про захист порушеного права або відмовляє позивачу у захисті, встановивши безпідставність та необґрунтованість заявлених вимог.

При цьому, розпорядження своїм правом на захист є диспозитивною нормою цивільного законодавства, яке полягає у наданні особі, яка вважає свої права порушеними, невизнаними або оспорюваними, можливості застосувати способи захисту, визначені законом або договором.

Отже, зазначені норми визначають об`єктом захисту порушене, невизнане або оспорюване право чи цивільний інтерес. Порушення права пов`язане з позбавленням його володільця можливості здійснити (реалізувати) своє право повністю або частково. При оспорюванні або невизнанні права виникає невизначеність у праві, викликана поведінкою іншої особи.

Таким чином порушення, невизнання або оспорювання суб`єктивного права є підставою для звернення особи до суду за захистом цього права із застосуванням відповідного способу захисту. Особа, права якої порушено, може скористатися не будь-яким, а конкретним способом захисту свого права, який має відповідати тим фактичним обставинам, які склалися, виходячи із тих відносин, які відповідають відповідним нормам права.

Так, предметом позову є матеріально-правова вимога позивача до відповідача, а підставою - посилання на належне йому право, юридичні факти, що призвели до порушення цього права, та правове обґрунтування необхідності його захисту.

Як встановлено судом, позовні вимоги Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області заявлені до Немирівської районної ради Вінницької області направлені на поновлення порушеного права позивача самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність.

Відповідно до частин 9, 10 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюються відповідно до законодавства.

Керівники державних та комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Відповідно до частини 7 статті 78 Господарського кодексу України, керівник комунального унітарного підприємства призначається (обирається) органом, до сфери управління якого належить підприємство, або наглядовою радою цього підприємства (у разі її створення) і є підзвітним органу, який його призначив.

Положеннями пункту 7.1 та 7.2 Статуту визначено, що управління підприємством здійснює Немирівська міська рада (Засновник). Поточне керівництво (оперативне управління) підприємством здійснює керівник підприємства - головний лікар (генеральний директор), який призначається на посаду і звільняється з посади керівником органу Управління відповідно до законодавства. Призначення на посаду відбувається на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Як встановлено судом, відповідно до Контракту з головним лікарем Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області ОСОБА_2 від 26.12.2018 (зі змінами внесеними Додатковими угодами № 1 від 23.07.2020, № 2 від 31.12.2021) ОСОБА_2 призначений на посаду головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Немирівська центральна районна лікарня» Немирівської районної ради Вінницької області на термін з 26.12.2018 по 25.12.2023.

Відповідно до пункту 9 розділу 2 Контракту, керівник в межах своєї компетенції, серед іншого, має право видавати накази та інші акти, давати вказівки, обов`язкові для всіх підрозділів підприємства та працівників підприємства.

Аналогічні положення передбачені пунктом 7.5.1 Статуту, де визначено, що головний лікар (генеральний директор) підприємства у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов`язкові для всіх підрозділів та працівників підприємства.

Пунктом 7.9. Статуту визначено, що у разі відсутності головного лікаря або неможливості виконувати свої обов`язки з інших причин, обов`язки виконує заступник головного лікаря (медичний директор) чи інша особа згідно з функціональними (посадовими) обов`язками.

Відповідно до штатного розпису КНП «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області станом на 01.08.2022 у штаті позивача наявні дві посади заступників головного лікаря:

заступник головного лікаря з медичної частини;

заступник головного лікаря з організаційно-методичної роботи.

У зв`язку тимчасовою непрацездатністю головного лікаря КНП «Немирівська міська лікарня», останнім, у відповідності до вимог п.7.5.1. Статуту, наказом від 20.12. 2022 № 1082-к, покладено виконання функціональних обов`язків головного лікаря на заступника головного лікаря з медичної частини ОСОБА_3, з наданням тимчасового права першого підпису з 20 грудня 2022 року.

За наведеного, питання виконання обов`язків головного лікаря КНП «Немирівська міська лікарня» на час його тимчасової непрацездатності вирішено в межах та у спосіб визначений законом та Статутом Підприємства.

А отже, правових підстав прийняття розпорядження міського голови Немирівської міської голови Качура В.М. від 21 грудня 2022 року № 425-рк-о «Про призначення тимчасово виконуючою обов`язки головного лікаря (генерального директора) комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1» судом не встановлено. Такого висновку суд дійшов з огляду на наступне.

Так, правові підстави для видання зазначеного розпорядження вказані наступні: п. 10 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч. 2 ст. 2 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», п. 7.9. Статуту Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області, у зв`язку з виробничою необхідністю.

Положеннями ч.2 ст.19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України та Законами України.

В даному контексті, словосполучення "на підставі" - означає, що суб`єкт владних повноважень: 1) повинен бути утвореним у порядку, визначеному Конституцією та законами України; 2) зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним; "у межах повноважень" - означає, що суб`єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти відповідно до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх; "у спосіб" - означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби.

Відповідно до ст. 143 Конституції України, територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Згідно зі статтею 136 Господарського кодексу України право господарського відання є речовим правом суб`єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами.

За приписами статті 316 Цивільного кодексу України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.

Згідно зі статтею 317 Цивільного кодексу України власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.

Відповідно до статті 319 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власник має право вчиняти щодо свого майна будь-які дії, які не суперечать закону.

Статтею 321 Цивільного кодексу України передбачено, що право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.

Згідно з абзацом 15 статті 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» право комунальної власності - право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування.

Згідно зі статтею 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», місцеве самоврядування в Україні здійснюється, зокрема, на принципі законності.

Відповідно до пункту 5 статті 16 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від імені та в інтересах територіальних громад права суб`єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради.

Згідно зі ст. 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Частиною 1 статті 78 Господарського кодексу України передбачено, що комунальне унітарне підприємство створюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Таким чином, засновником та власником корпоративних прав підприємства комунальної форми власності є територіальна громада, інтереси якої представляє відповідна рада.

З урахуванням викладеного, суд зазначає, що Немирівська міська рада Вінницької області від імені та в інтересах територіальної громади міста Немирів відповідно до закону має право здійснювати правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об`єктами комунальної власності.

У відповідності до частини 1 статті 17 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.

Згідно з підпунктом 1 пункту «а» статті 29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», до відання виконавчих органів міських рад належить управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад.

Згідно з п.п. 1 п. «а» ст. 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" управління закладами охорони здоров`я, які належать територіальним громадам або передані їм відноситься до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

При цьому відповідно до п. 10 ч. 4 ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до повноважень сільського, селищного, міського голови належить призначення на посади та звільнення з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім випадків, передбачених частиною другою статті 21 Закону України "Про культуру".

Враховуючи вищевикладене, міський голова Немирівський міської ради наділений повноваженнями щодо призначення та звільнення з посад зокрема керівників комунальних підприємств, що належать до комунальної власності Немирівської територіальної громади.

Відповідно до п. 7.2. Статуту Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник підприємства - головний лікар (генеральний директор), який призначається на посаду і звільняється з посади керівником органу Управління відповідно до законодавства. Призначення на посаду відбувається на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Відповідно до частин 8, 9, 10 статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я», керівником закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності може бути призначено лише особу, яка відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я.

Призначення на посаду та звільнення з посади керівника закладу охорони здоров`я здійснюються відповідно до законодавства.

Керівники державних та комунальних закладів охорони здоров`я призначаються на посаду уповноваженим виконавчим органом управління власника закладу охорони здоров`я на конкурсній основі шляхом укладання з ними контракту на строк від трьох до п`яти років.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я» затверджено Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я (далі - Порядок).

Відповідно до пункту 6 Порядку, Орган управління (в даному випадку Немирівська міська рада) тимчасово (з дня виникнення вакантної посади до призначення керівника закладу за результатами конкурсу) покладає виконання обов`язків керівника закладу на особу з числа штатних працівників закладу або призначає виконуючого обов`язки з числа інших осіб на строк, що не перевищує два місяці.

Особа, на яку покладається виконання обов`язків керівника закладу або яка призначається виконуючим обов`язки керівника закладу, повинна відповідати єдиним кваліфікаційним вимогам для керівника закладу охорони здоров`я.

Відтак, Орган управління наділений повноваженнями тимчасово покладати виконання обов`язків головного лікаря (генерального директора) на особу з числа штатних працівників закладу або призначати виконуючого обов`язки з числа інших осіб на строк, що не перевищує два місяці, виключно у випадку виникнення вакантної посади головного лікаря.

Разом з тим, посада головного лікаря Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області на момент прийняття спірного розпорядження не була вакантною, тому правові підстави для призначення тимчасово виконуючою обов`язки головного лікаря (генерального директора) Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1» були відсутні.

Поміж з тим, виходячи з наведених вище положень, зокрема пунктів 10, 19 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 7 статті 78 Господарського кодексу України та пункту 7.2 Статуту Підприємства, міський голова Немирівський міської ради уповноважений на призначення та звільнення з посад зокрема керівників комунальних підприємств, що належать до комунальної власності Немирівської територіальної громади, при цьому, правом на призначення тимчасово виконуючого обов`язки головного лікаря у випадку його тимчасової непрацездатності не наділений.

Посилання відповідача на положення ч. 2 ст. 2 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» при прийнятті оскаржуваного розпорядження, є безпідставним, позаяк дана норма не регулює спірних правовідносин щодо підстав та порядку призначення тимчасово виконуючого обов`язки головного лікаря (генерального директора) Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області.

Відхиляються судом і доводи відповідача щодо невірного визначення позивачем оскаржуваного розпорядження, позаяк, як встановлено судом, позивачем в прохальній частині позовної заяви допущено технічну помилку, а саме пропущено слова: «головного лікаря» назви розпорядження. Поряд з цим суд зважає, що іншого розпорядження щодо призначення тимчасово виконуючого обов`язки головного лікаря (генерального директора) Комунального некомерційного підприємства «Немирівська міська лікарня» Немирівської міської ради Вінницької області, відповідачем не приймалось.

Таким чином, в його сукупності, розпорядження міського голови Немирівської міської ради Вінницької області № 425-рк-0 від 21.12.2022, прийнято в порушення вимог законодавства та положень Статуту Підприємства, та є втручанням в поточне управління Підприємством.

Відповідно до п.10 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

У відповідності до ч.1 ст. 21 ЦК України, суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Враховуючи невідповідність оспорюваного розпорядження вимогам закону та доведеність факту порушення таким розпорядженням законних прав та інтересів позивача, а також застосовуючи наведені вище приписи закону щодо належних способів захисту порушеного права у даному конкретному випадку, суд доходить висновку про необхідність задоволення позову.

Завданням господарського судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів, пов`язаних із здійсненням господарської діяльності, та розгляд інших справ, віднесених до юрисдикції господарського суду, з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

Статтею 14 ГПК України передбачено, що суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках. Збирання доказів у господарських справах не є обов`язком суду, крім випадків, встановлених цим Кодексом. Учасник справи розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд. Таке право мають також особи, в інтересах яких заявлено вимоги, за винятком тих осіб, які не мають процесуальної дієздатності.

Згідно з положеннями статті 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи. Суд не може збирати докази, що стосуються предмета спору, з власної ініціативи, крім витребування доказів судом у випадку, коли він має сумніви у добросовісному здійсненні учасниками справи їхніх процесуальних прав або виконанні обов`язків щодо доказів.

Судом кожній стороні судом була надана розумна можливість, представити справу в таких умовах, які не ставлять цю сторону у суттєво невигідне становище відносно другої сторони, в т.ч. подати докази на підтвердження своїх вимог та заперечень, прийняти участь у досліджені доказів, надати пояснення, обґрунтувати перед судом переконливість поданих доказів та позицій по справі, скористатись іншими процесуальними правами.

Як зазначалось вище, суд процесуальним законом позбавлений права на збирання доказів по справі з власної ініціативи, що було б порушенням рівності прав учасників судового процесу.

Згідно з ч.4 ст. 13 ГПК України кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов`язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Відповідно до статті 73 ГПК України доказами у справі є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Статтею 86 ГПК України визначено, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також вірогідність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Суд акцентує, що обов`язком суду при розгляді справи є дотримання вимог щодо всебічності, повноти й об`єктивності з`ясування обставин справи та оцінки доказів.

Усебічність та повнота розгляду передбачає з`ясування всіх юридично значущих обставин та наданих доказів з усіма притаманними їм властивостями, якостями та ознаками, їх зв`язками, відносинами і залежностями. Таке з`ясування запобігає однобічності та забезпечує, як наслідок, постановлення законного й обґрунтованого рішення.

У пунктах 1 - 3 частини першої статті 237 ГПК України передбачено, що при ухваленні рішення суд вирішує, зокрема питання чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються; чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження; яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин.

З`ясування відповідних обставин має здійснюватися із застосуванням критеріїв оцінки доказів передбачених статтею 86 ГПК України щодо відсутності у жодного доказу заздалегідь встановленої сили та оцінки кожного доказу окремо, а також вірогідності і взаємного зв`язку доказів у їх сукупності.

При винесенні даного рішення суд врахував висновки, що їх зробив Європейський суд з прав людини у справі "Серявін та інші проти України". Зокрема, Європейський суд з прав людини у своєму рішенні вказав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях, зокрема, судів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожний аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною залежно від характеру рішення.

Також, Європейський суд з прав людини зазначив, що, хоча пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, це не може розумітись як вимога детально відповідати на кожен довід (рішення Європейського суду з прав людини у справі Трофимчук проти України.

Отже, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є доказово обґрунтованими та нормативно підставними, а тому підлягають до задоволення, з підстав наведених вище.

Решта доводів учасників процесу, їх пояснень, поданих до матеріалів справи документів та наданих усних пояснень представників сторін були ретельно досліджені судом, і наведених вище висновків суду не спростовують.

Поряд з цим, враховуючи ухвалення судом рішення про задоволення позову, заходи забезпечення позову, яких вжито судом згідно ухвали від 28.12.2022 у даній справі, продовжують діяти протягом 90 днів з дня набрання вказаним рішенням законної сили або можуть бути скасовані за вмотивованим клопотанням учасника справи в силу приписів ч. 7 ст. 145 ГПК України.

Судовий збір сплачений позивачем за розгляд даної справи в розмірі 2 481,00 грн., на підставі ст. 129 ГПК України, підлягає відшкодуванню за рахунок відповідача в повному обсязі.

Враховуючи вищенаведене та керуючись статтями 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 13, 14, 15, 18, 73, 74, 76, 77, 78, 79, 86, 123, 129, 221, 232, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 242, 326 Господарського процесуального кодексу України, суд,

УХВАЛИВ:

Позов задоволити.

Визнати недійсним та скасувати розпорядження міського голови Немирівської міської ради Вінницької області від 21 грудня 2022 року № 425-рк-о "Про призначення тимчасово виконуючою обов`язки головного лікаря (генерального директора) комунального некомерційного підприємства "Немиріська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області ОСОБА_1" з 22.12.2022».

Стягнути з Немирівської міської ради Вінницької області (вул. Соборна, 26, м. Немирів, Вінницька область, 22800; код ЄДРПОУ 03772619) на користь Комунального некомерційного підприємства "Немирівська міська лікарня" Немирівської міської ради Вінницької області (вул. Шевченка, 26, м. Немирів, Вінницька область, 22800; код ЄДРПОУ 01982614) 2 481 грн. 00 коп. - витрат зі сплати судового збору.

Примірник рішення направити учасникам рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення та на відомі суду адреси електронної пошти: позивача - crl_nem@ukr.net, представника позивача - absp.vn@gmail.com, відповідача - nemyrivotg@gmail.com.

Рішення суду набирає законної сили у строки передбачені ст. 241 ГПК України.

Рішення може бути оскаржене до Північно-західного апеляційного господарського суду, в порядку та строки визначені ст.ст. 256, 257 ГПК України.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Повне рішення складено 16 березня 2023 р.

Суддя Василь МАТВІЙЧУК

віддрук. прим.:

1 - до справи

2 - позивачу (вул. Шевченка, 26, м. Немирів, Вінницька область, 22800)

3 - відповідачу (вул. Соборна, 26, м. Немирів, Вінницька область, 22800)

Дата ухвалення рішення09.03.2023
Оприлюднено17.03.2023
Номер документу109587640
СудочинствоГосподарське
Сутьвизнання недійсним та скасування розпорядження

Судовий реєстр по справі —902/1385/22

Судовий наказ від 22.05.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Постанова від 02.05.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Мельник О.В.

Ухвала від 18.04.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Мельник О.В.

Ухвала від 05.04.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Мельник О.В.

Рішення від 09.03.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Постанова від 21.02.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Ухвала від 09.02.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 06.02.2023

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Грязнов В.В.

Ухвала від 26.01.2023

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

Ухвала від 28.12.2022

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Матвійчук В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні