Рішення
від 18.08.2010 по справі 2-1307-10
ОРІХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ОРІХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУ Д

Запорізької області

Справа № 2-1307/10

2010 рік

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У К Р А Ї Н И

18 серпня 2010 року

Оріхівський районний суд Запорізької області у склад і:

Головуючого судді Плечищева О.В.

При секретарі Лазько В.Ю.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні в залі Орі хівського районного суду Зап орізької області по вулиці П ершотравнева, 23 в місті Оріхов і Запорізької області цивіль ну справу за позовом ОСОБА_ 1 до Управління Пенсійного фонду України в Оріхівському районі Запорізької області про зобов' язання вчинити пе вні дії та визнання бездіяль ності неправомірними, -

В С Т А Н О В И В :

01 червня 2010 року ОСОБА_1 звернулася до суду з позовом , в якому зазначає, що вона має статус дитини війни, який їй н аданий згідно ст. 1 Закону Укра їни « Про соціальний зах ист дітей війни » від 18.11.2004 року № 2195-ІV, який набув чинност і з 01.01.2006 року.

Згідно ст. 6 цього Закону ( в редакції до 28.12.2007 року ) д ітям війни пенсії або щоміся чне довічне грошове утриманн я чи державна соціальна допо мога, що виплачується заміст ь пенсії, підвищується на 30% мі німальної пенсії за віком. Ві д 01.01.2006 року по теперішній час п енсія їй не підвищувалась на 30% мінімальної пенсії за віко м.

Відповідно до статті 46 Конс титуції України громадяни ма ють право на соціальний захи ст, що включає право на забезп ечення їх в разі повної частк ової або тимчасової втрати п рацездатності, втрати годува льника, безробіття з незалеж них від них обставин, а також у старості і в інших випадках, п ередбачених законом. Таким ч ином, щомісячна доплата до пе нсії для дітей війни є формою соціального забезпечення гр омадян, які відповідно до спе ціального закону, є дітьми ві йни. Тобто, фактично ця щоміся чна надбавка є формою реаліз ації конституційного права г ромадян, які є дітьми війни, на соціальний захист.

Органи державної влади, суд и та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов' язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачено Кон ституцією та Законами Україн и ( ч. 2 ст. 19 Конституції Укр аїни ).

Невиплата підвищення дітя м війни пенсії на 30% суперечит ь вимогам ч. 2 ст. 3, ч. 2 ст. 8, ч. 3 ст. 22, ч . 1, 3, 4 ст. 41, ст.ст. 46, 68 Конституції Ук раїни, Рішенням Конституційн ого Суду України та ст. 2 поста нови Пленуму Верховного Суду України № 9 від 01.11.1996 року « П ро застосування Конституції України при здійсненні прав осуддя », де вказано, що о скільки Конституція України має найвищу юридичну силу, а ї ї норми є нормами прямої дії, с уди при розгляді конкретних справ мають оцінювати зміст будь-якого закону чи іншого н ормативно-правового акту з т очки зору його відповідності Конституції України в усіх н еобхідних випадках застосов увати Конституцію України як акт прямої дії.

Згідно ч. 3 ст. 8 Конституції У країни норми Конституції Укр аїни є нормами прямої дії. Зве рнення до суду для захисту ко нституційних прав і свобод л юдини і громадянина безпосер едньо на підставі Конституці ї України гарантується.

Як вказується вище, пенсія д ітям війни повинна підвищува тися з 01.01.2006 року на 30% мінімально ї пенсії за віком згідно ст. 6 З акону № 2195.

Дія ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни » була призупинен а п. 12 статті 71 і ст. 111 Закону Укра їни « Про Державний бюдж ет України на 2007 рік ».

Рішенням Конституційного Суду України № 6-рп від 09 липня 2 007 року ( справа про соціал ьні гарантії громадян ) в изначено такими, що не відпов ідають конституції (є неконс титуційними) положення п. 12 ст атті 71, ст. 111 Закону України « Про Державний бюджет Укра їни на 2007 рік ».

Конституційний Суд Україн и в своєму рішенні від 09.07.2007 рок у дійшов висновку, що зупинен ня Законом України « Про Державний бюджет України на 2007 рік » дії інших законів України щодо надання пільг, к омпенсацій і гарантій, внесе ння змін до інших законів Укр аїни, встановлення іншого ( додаткового ) правово го регулювання відносин, ніж передбачено законами Україн и, не відповідає статтям 1, 3, час тині другій статті 6, частині д ругій статті8, частині другій статті 19, статтям 21, 22, пункту 1 ча стини другої статті 92, частина м першій, другій, третій статт і 95 Конституції України.

Відповідно до ст. 152 Конститу ції України закони та інші пр авові акти, які за рішенням Ко нституційного Суду України в изнаються неконституційним и, втрачають чинність з дня ух валення Конституційним Судо м рішення про їх неконституц ійність.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни « Про соціальний з ахист дітей війни » ( в редакції від 28.12.2007 року ) , яка була прийнята на підстав і п. 41 розділу 11 « Внесення змін до деяких законодавчих актів України » Закону У країни « Про Державний б юджет України на 2008 рік та про в несення змін до деяких закон одавчих актів України » дітям війни ( крім тих, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеран ів війни, гарантії їх соціаль ного захисту» ) до пенсії або щомісячного довічного г рошового утримання чи держав ної соціальної допомоги, що в иплачується замість пенсії, виплачується підвищення у ро змірі надбавки, встановленої для учасників війни.

Рішенням Конституційного Суду України № 10-рп/2008 від 22 трав ня 2008 року визнане такими, що не відповідають Конституції Ук раїни ( є неконституційн ими ) положення п. 41 розділ у 11 « Внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни » Закону України « Про Державний бюджет Україн и на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих акті в України ».

Таким чином, у відповідност і зі ст. 152 Конституції України з 22 травня 2008 року втратили чин ність у зв' язку з неконстит уційністю положення ст. 6 Зако ну України « Про соціаль ний захист дітей війни » в редакції від 28 грудня 2007 року . На підставі цього була відно влена дія положень ст. 6 Закону України « Про соціальни й захист дітей війни » в п опередній редакції, що перед бачає підвищення дітям війни пенсії або щомісячного дові чного грошового утримання чи державної соціальної допомо ги, що виплачується замість п енсії, на 30 відсотків мінімаль ної пенсії за віком.

Законом України « Про Д ержавний бюджет на 2009 рік » дія ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни » не зупинялася, то му у 2009 році відповідач повине н сплачувати їй щомісячне до вічне грошове утримання чи д ержавну соціальну допомогу у розмірі встановленому Закон ом України « Про соціаль ний захист дітей війни » , але він порушує вимоги закон одавства та не сплачує цю сум у у встановленому державою р озмірі.

Щодо застосування розміру мінімальної пенсії за віком при обчисленні підвищення п енсії.

Положення частини 3 статті 2 8 Закону України « Про заг альнообов' язкове державне пенсійне страхування » щодо застосування мінімальн ого розміру пенсії за віком, в становленою частиною 1 цієї с татті, тільки стосовно визна чення розмірів пенсій, призн ачених з цим Законом, не є пере шкодою для застосування дано ї величини мінімального розм іру пенсії за віком, оскільки чинним законодавством не вс тановлено іншого, крім перед баченого частиною 1 цієї стат ті мінімального розміру пенс ії за віком. Тому вихідним кри терієм обрахунку підвищення пенсій « дітям війни » має бути мінімальний розм ір пенсії за віком і яка розра ховується відповідно до стат ті 28 Закону України « Про загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування » та Законів про Державний бюджет України на відповідн ий рік.

Правовідносини, що виникаю ть в процесі реалізації прав а на отримання надбавки до пе нсії основані на принципі юр идичної визначеності. Зазнач ений принцип не дозволяє дер жаві посилатися на відсутніс ть певного нормативного акта , який визначає механізм реал ізації прав та свобод громад ян, закріплених у конституці йних та інших актах. Як свідчи ть позиція Суду ЄС у справі Yvonne van Duyn v. Home Office ( Case 41/74 van Duyn v. Home Office ) п ринцип юридичної визначенос ті означає, що зацікавлені ос оби повинні мати змогу покла датися на зобов' язання, взя ті державою, навіть якщо такі зобов' язання містяться у з аконодавчому акті, який зага лом не має автоматичної прям ої дії. Така дія зазначеного п ринципу пов' язана з іншим п ринципом - відповідальност і держави, який полягає у тому , що держава не може посилатис я на власне порушення зобов' язань для запобігання відпов ідальності. При цьому, якщо де ржава чи орган публічної вла ди схвалили певну концепцію, в даному випадку це надання д ітям війни надбавок до пенсі ї, така держава чи орган вважа тимуться такими, що діють про типравно, якщо вони відступл ять від такої політики чи пов едінки, зокрема, щодо фізични х осіб без завчасного повідо млення про зміни в такій полі тиці чи поведінці, оскільки с хвалення такої політики чи п оведінки дало підстави для в иникнення обґрунтованих спо дівань у фізичних осіб стосо вно додержання державою чи о рганом публічної влади такої політики чи поведінки.

Але відповідач за 2007 рік випл ати не проводив, а тільки з 01.01.200 8 року почав виплачувати 10%, що н е відповідає вимогам вказани х законів. Конституції Украї ни та Рішенню Конституційног о Суду України від 22 травня 2008 р оку № 10-рп/2008.

Хочу звернути увагу суду на те, що реалізація особою прав а, що пов' язане з отримання б юджетних коштів, яке базуєть ся на спеціальних та чинних н а час виникнення спірних пра вовідносин нормативно-право вих актів національного зако нодавства, не може бути поста влена у залежність від бюдже тних асигнувань, тобто посил ання органами державної влад и на відсутність коштів як на причину невиконання своїх з обов' язань судом не повинно прийматися до уваги. Так, напр иклад, у справі « Кечко пр оти України » Європейсь кий Суд з прав людини констат ував, що не приймає аргумент У ряду щодо бюджетних асигнува нь, оскільки органи державно ї влади не можуть посилатись на відсутність коштів як на п ричину невиконання своїх зоб ов' язань.

Стаття 15 Цивільного кодексу України надає право громадя нам України на захист свого ц ивільного права у разі його п орушення, невизнання або осп орювання, для чого, у відповід ності з вимогами ст. 16 цього ж К одексу, кожна особа має право звернутися до суду за захист ом свого особистого немайнов ого або майнового права та ін тересу.

Відповідно до вимог чинног о законодавства, зокрема ст. 12 4 Конституції України, юрисди кція судів поширюється на вс і правовідносини, що виникаю ть у державі.

В судове засідання Позивач не з' явилася, до суд у надала заяву про розгляд сп рави без її участі, позовні ви моги підтримує в повному обс язі, прохає суд їх задовольни ти.

Відповідач в судове засід ання свого представника не н аправив, до суду надав свої за перечення, в яких заперечив п роти позову, зазначивши що на рахування позивачу пенсії зд ійснюється у відповідності д о діючого законодавства.

Суд, вивчивши матеріали спр ави, встановив наступне, що По зивач має статус « Дитин и війни », що підтверджує ться пенсійним посвідченням НОМЕР_1 виданого 21.06.2005 року .

Враховуючи зазначений ста тус позивача, вона відповідн о до ст. 6 Закону Укра їни « Про соціальний зах ист дітей війни » має пра во на отримання державної со ціальної підтримки, а саме пі двищення до пенсії в розмірі 30% мінімальної пенсії за віко м.

Із заперечень УПФУ у Оріхів ському районі Запорізької об ласті, встановлено, що відпов ідач не здійснює позивачу за значених виплат, посилаючись на відсутність у нього кошті в та на невизначеність розра хункової величини ( міні мальної пенсії за віком ) для розрахунку підвищень до пенсії категорії громадян, я кі мають статус дітей війни.

Виходячи із встановлених о бставин справи та досліджени х доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку про ча сткове задоволення позовних вимог, з наступних підстав.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни « Про соціальний з ахист дітей війни », дітя м війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання ч и державна соціальна допомог а, що виплачується замість пе нсії, підвищується на 30 відсот ків мінімальної пенсії за ві ком.

Згідно ст. 7 Закону України « Про соціальний захист ді тей війни », фінансове за безпечення державних соціал ьних гарантій, передбачених цим Законом, здійснюється за рахунок коштів Державного б юджету України.

Конституційний Суд Україн и у п. 3 мотивувальної частини рішення від 03.10.1997 р. № 4-зп ( сп рава про набуття чинності Ко нституцією ) зазначив: « Конкретна сфера суспільн их відносин не може бути водн очас врегульована однопредм етними нормативними правови ми актами однакової сили, які за змістом суперечать один о дному. Звичайною є практика, к оли наступний у часі акт міст ить пряме застереження щодо повного або часткового скасу вання попереднього. Загально визнаним є те, що з прийняттям нового акта, якщо інше не пере дбачено самим цим актом, авто матично скасовується однопр едметний акт, який діяв у часі раніше ».

Відповідно до п. 12 ст. 71 Закону України « Про Державний бюджет на 2007 рік », дію ста тті 6 Закону України « Про соціальний захист дітей вій ни », з урахуванням ст. 111 ц ього Закону, було зупинено.

Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 р. за № 6-рп /2007 року, у справі за поданням 46 н ародних депутатів України що до відповідності Конституці ї України ( конституційн ості ) положень статей 29, 36 ч. 2 ст. 56, ч. 2 ст. 62, ч. 1 ст. 66, п. п. 7, 9, 12, 13, 14, 23, 29, 30, 39, 41, 43, 44, 45, 46, ст. 73, ст. ст. 98, 101, 103, 111 Зако ну України « Про Державн ий бюджет України на 2007 рік » ( справа про соціальні гарантії громадян ), визн ано таким, що не відповідає Ко нституції України ( є нек онституційним ) положен ня п. 12 ст. 71 Закону України « Про Державний бюджет на 2007 рік », яким зупинено дію с т. 6 Закону України « Про с оціальний захист дітей війни », з урахуванням ст. 111 цьог о Закону.

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Відповідно до ч. 2 ст. 152 Консти туції України закони, інші пр авові акти або їх окремі поло ження, що визнані неконститу ційними, втрачають чинність з дня ухвалення Конституційн им Судом України рішення про їх неконституційність.

Виходячи з приписів ч. 2 ст. 152 К онституції України та дати у хвалення рішення Конституці йним Судом України, УПФУ у Орі хівському районі Запорізько ї області повинен був нарахо вувати та сплачувати позивач у доплату до пенсії, передбач ену ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни » з 09.07.2007 р., оскільки з моменту ухвалення Конституц ійним Судом України рішення щодо неконституційності пун кту 12 статті 71 Закону України « Про Державний бюджет Укр аїни », ця норма втратила чинність та не підлягала зас тосуванню. Отже, відповідач з 09.07.2007 р. мав діяти у відповіднос ті з приписами діючої норми с т. 6 Закону України « Про соціальний захист ді тей війни », нараховуват и та здійснювати позивачу ві дповідні доплати.

Що стосується вимог позива ча про зобов'язання відповід ача виплачувати йому з 22 травн я 2008 році по час постановлення рішення щомісячну надбавку до пенсії в розмірі 30 % мінімал ьної пенсії за віком, то суд вв ажає такі вимоги часткою обґ рунтованими, виходячи з наст упного.

Відповідно до п. п. 41 розділу 2 Закону України « Про Дер жавний бюджет на 2008 рік та про в несення змін до деяких закон одавчих актів України » текст статті 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни » викладено в наступній редакції. Дітям в ійни ( крім тих на яких пош ирюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального зах исту» ) до пенсії або щомі сячного довічного грошового утримання чи державної соці альної допомоги, що виплачує ться замість пенсії, виплачу ється підвищення у розмірі н адбавки. встановленої для уч асників війни. Ветеранам вій ни, які мають право на отриман ня підвищення до пенсії або щ омісячного довічного грошов ого утримання чи державної с оціальної допомоги, що випла чується замість пенсії, відп овідно до цього Закону та Зак ону України « Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту » д ане підвищення провадиться з а їх вибором згідно з одним із законів.

Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008 за № 10-рп\200 8 року, у справі за конституцій ними поданнями Верховного Су ду України щодо відповідност і Конституції України ( к онституційності ) окрем их положень ст. 65 розділу 1, пунк тів 61, 62, 63, 66 розділу 2, пункту З роз ділу 3 Закону України « Пр о Державний бюджет України н а 2008 рік та. про внесення змін д о деяких законодавчих актів України » і 101 народних де путатів України щодо відпові дності Конституції України ( конституційності ) положень ст. 67 розділу 1, п. п. 14, 6-22, 24-100 розділу 2 Закону України « Про Державний бюджет Укра їни на 2008 рік та про внесення зм ін до деяких законодавчих ак тів України » ( справ а щодо предмета та Змісту зак ону про Державний бюджет Укр аїни ), визнано таким, що н е відповідає Конституції Укр аїни ( є неконституційни м ) положення п. п. 41 розділ у 2 Закону України « Про Де ржавний бюджет на 2008 рік та про внесення змін до деяких зако нодавчих актів України ».

Рішення Конституційного С уду України у цій справі має п реюдиціальне значення для су дів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень статей зазначеного закону, щ о визнані неконституційними . Рішення Конституційного Су ду України є обов'язковим до в иконання на території Україн и, остаточним і не може бути ос каржене.

Виходячи із системного ана лізу зазначених норм законод авства, рішення Конституційн ого Суду України від 22.05.2008 року та приписів ч. 2 ст. 152 Конституц ії України, суд дійшов виснов ку, що з 22.05.2008 року УПФУ у Оріхівс ькому районі Запорізької обл асті повинен був нараховуват и та сплачувати позивачу доп лату до пенсії, пер едбачену ст. 6 Закону України « Про соціальний захист ді тей війни » в редакції; як а діяла до 01.01.2008 року, оскільки з моменту ухвалення Конституц ійним Судом України рішення щодо неконституційності пп. 41 розділу 2 Закону України « Про Державний бюджет на 2008 р ік та про внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни », ця норма втратила чи нність та не підлягала засто суванню. Отже, відповідач з 22.05. 2008 року мав діяти у відповідно сті з приписами діючої норми ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей вій ни », нараховувати та зді йснювати позивачу доплату до пенсії у розмірі 30% мінімальн ої пенсії за віком.

Між тим, до 22.05.2008 року, тобто до ухвалення зазначеного рішен ня Конституційним Судом Укра їни, відповідач, здійснюючи п озивачу доплати, передбачені ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей вій ни » в редакції від 01.01.2008 ро ку, з урахуванням п. п. 41 розділу 2 Закону України « Про Дер жавний бюджет на 2008 рік та про в несення змін до деяких закон одавчих актів України » , діяв на підставі та у відпові дності з діючою нормою зазна чених законів, а тому позовні вимоги, щодо стягнення допла ти до пенсії у розмірі 30% мінім альної пенсії за віком з 01.01.2008 р ок у по 21.05.2008 року задоволенню н е підлягають.

Відповідно до статті 64 Конс титуції України, конституцій ні права і свободи людини і гр омадянина не можуть бути обм ежені, крім випадків, передба чених Конституцією України.

Відповідно до Закону Украї ни « Про Державний бюдже т на 2009 рік » та Закону Укр аїни «Про Державний бюджет н а 2010 рік», дію статті 6 Закону Ук раїни « Про соціальний з ахист дітей війни » не бу ло зупинено. Отже, відповідач з 01.01.2009 р. мав діяти у відповідно сті з приписами діючої норми ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни », нараховув ати та здійснювати позивачу відповідні доплати.

Відповідно до статті 64 Конс титуції України, конституцій ні права і свободи людини і гр омадянина не можуть бути обм ежені, крім випадків, передба чених Конституцією України.

Щодо доводів стосовно відс утності підстав для застосув ання до спірних правовідноси н ст. 28 Закону України « Пр о загальнообов'язкове держав не пенсійне страхування », суд зазначає наступне.

Сторонами по справі не запе речується, що позивач, відпов ідно до ст. 6 Закону У країни « Про соціальний захист дітей війни » має право на отримання доплати д о пенсії у розмірі 30% мінімаль ної пенсії за віком.

За чинним законодавством, р озмір мінімальної пенсії за віком визначається лише за п равилами, передбаченими ст. 28 Закону України « Про заг альнообов'язкове державне пе нсійне страхування », ін шого нормативно-правового ак та, який би визначав цей розмі р або встановлював інший роз мір, немає.

З огляду на викладене, суд в важає необґрунтованими дово ди відповідача щодо застосув ання положення ч. 3 ст. 28 зазначе ного Закону, з якої випливає, щ о мінімальний розмір пенсії за віком, встановлений абзац ом 1 частини 1 цієї статті, заст осовується виключно для визн ачення розмірів пенсії, приз начених згідно з цим Законом , оскільки наявність такої но рми та відсутність іншого мі німального розміру пенсії за віком не є підставою для відм ови в реалізації позивачем к онституційної гарантії; вста новленої ст. 46 Конституції Укр аїни та права на отримання до плати до пенсії, передбачено ї ст. 6 Закону України « Пр о соціальний захист дітей ві йни ».

Крім того, безпідставним є п осилання відповідача на відс утність коштів щодо забезпеч ення виплати зазначеної допл ати до пенсії, оскільки орган и державної влади не можуть п осилатися на відсутність кош тів, як на підставу невиконання своїх зобов'яза нь, які встановлені ст. 46 Конст итуції України та зазначеною нормою Закону.

Пенсійний фонд України діє у відповідності до Положенн я « Про Пенсійний фонд Ук раїни » і здійснює свої п овноваження на підставі п. 15 з азначеного положення через с творені в установленому поря дку його територіальні управ ління. Відповідно до Закону У країни « Про загальнообо в'язкове державне пенсійне с трахування » рішення пр о призначення та перерахунок пенсій приймаються районним и управліннями Пенсійного фо нду України за місцем прожив ання пенсіонерів.

Таким чином, обов'язок по на рахуванню та виплаті доплати до пенсії позивача, передбач еної ст. 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни » покладено на УПФ У у Оріхівському районі Запо різької області, за місцем пр оживання позивача.

Обов' язок по виплаті пози вачу пенсію з урахуванням пі двищення на 30% від мінімальної пенсії за віком як дитині вій ни, у відповідності до Закону України « Про соціальни й захист дітей війни » та Закону України « Про заг альнообов'язкове державне пе нсійне страхування », по кладено на Управління Пенсій ного фонду України в районах і суд не може зобов' язувати виконувати обов' язки напер ед, які і так покладені на УПФУ законодавчо.

При таких обставинах, суд вв ажає, що позов підлягає задов оленню в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 11, 27, 31, 74, 76, 167, 169, 199, 208 , 209, 213-215, 218 ЦПК України, ст.ст. 11, 14, 267, 509, 526 ЦК України, ст. 64, 124, 152 Конституц ії України, ст.ст. 3, 6 Закону Укр аїни « Про соціальний за хист дітей війни », суд, -

В И Р І Ш И В :

Позов ОСОБА_1 до Управ ління Пенсійного фонду Украї ни в Оріхівському районі Зап орізької області про зобов' язання вчинити певні дії та в изнання бездіяльності непра вомірними задовольнити повн істю.

Визнати протиправною безд іяльність Управління Пенсій ного фонду України у Оріхівс ькому району Запорізької обл асті.

Зобов' язати Управління П енсійного фонду України у Ор іхівському районі Запорізьк ої області здійснити перерах унок пенсії ОСОБА_1 з підв ищенням її на 30% мінімальної п енсії за віком з розміру, вста новленого ч. 1 ст. 28 Закону Украї ни « Про загальнообов'яз кове пенсійне страхування » та провести відповідні виплати за 2007 рік - з 09.07.07 р. по 31.12.07 р ., за 2008 рік - з 22.05.08 р. по 31.12.2008 р., за 2009 рі к - з 01.01.2009 р. по 31.12.2009 р., за 2010 рік - з 01.01.2010 р. по час постановлення рішен ня.

Рішення може бути оскаржен е шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня й ого проголошення.

Суддя: О.В. Плечищева

СудОріхівський районний суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення18.08.2010
Оприлюднено07.09.2010
Номер документу10963671
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —2-1307-10

Рішення від 16.09.2010

Цивільне

Іванківський районний суд Київської області

Яковенко В. С.

Ухвала від 01.09.2010

Цивільне

Іванківський районний суд Київської області

Яковенко В. С.

Рішення від 09.09.2010

Цивільне

Горохівський районний суд Волинської області

Вілюк М. П.

Рішення від 31.08.2010

Цивільне

Бородянський районний суд Київської області

Унятицький Дмитро Євгенович

Ухвала від 16.09.2010

Цивільне

Козельщинський районний суд Полтавської області

Оксенюк Михайло Миколайович

Рішення від 02.07.2010

Цивільне

Бердянський міськрайонний суд Запорізької області

Пахоменко Олег Геннадійович

Рішення від 06.09.2010

Цивільне

Веселівський районний суд Запорізької області

Нагорний Анатолій Олександрович

Рішення від 30.08.2010

Цивільне

Чернігівський районний суд Запорізької області

Ломейко Віталій Валерійович

Рішення від 25.08.2010

Цивільне

Мар`їнський районний суд Донецької області

Пономарьов Олександр Петрович

Рішення від 18.08.2010

Цивільне

Оріхівський районний суд Запорізької області

Плечищева Оксана Валентинівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні