Постанова
від 16.08.2010 по справі 2а-4708/10/1870
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 серпня 2010 р. Справа № 2а-4708/10/1870

Сумський окружний адмін істративний суд у складі:

головуючого судді - Глазьк а С.М.,

за участю секретаря судового засідання-Чикал ової М.С.,

представника позива ча - Груздо Т.С.,

представника відпов ідача - Бобохіна О.В.,

розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні суду в м. Суми адміністр ативну справу за позовом Су мського обласного відділенн я Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з о бмеженою відповідальністю "С пецмонтажсервіс" про стягне ння адміністративно-господа рських санкцій та пені у зага льному розмірі 2190 грн. 14 коп. ,-

В С Т А Н О В И В:

Сумське обласне відділе ння Фонду соціального захист у інвалідів звернулося до су ду з позовом, в якому просить с тягнути з ТОВ "Спецмонтажсер віс" адміністративно-господа рські санкції та пеню у загал ьному розмірі 2190 грн. 14 коп.

Свої вимоги позивач мотиву є тим, що відповідач, всупереч вимог ст. 20 Закону України «Пр о основи соціальної захищено сті інвалідів в Україні» маю чи середньооблікову чисельн ість працюючих інвалідів мен ше ніж встановлено нормативо м, передбаченим ст. 19 даного За кону, не сплатив у передбачен ому Законом розмірі до 16 квітн я 2010 року 2187 грн. 50 коп. адміністра тивно-господарських санкцій . За порушення строків сплати адміністративно-господарсь ких санкцій була нарахована пеня в розмірі 02 грн. 64 коп. На мо мент звернення з позовом до с уду заборгованість відповід ачем сплаченою не була.

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги з вищезазначених підстав підтримала у повному обсязі, додатково пояснила, що забор гованість на момент розгляду справи відповідачем не пога шена, тому просила стягнути ї ї в судовому порядку.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнав.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, перевіривш и матеріали справи та оцінив ши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позов за довольнити, виходячи з насту пного.

В судовому засіданні встан овлено, що ТОВ "Спецмонтажсер віс", зареєстровано як юридич на особа та відповідно до вим ог Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні» (далі по тек сту - Закон) перебуває на обл іку за місцем реєстрації в СО В Фонду соціального захисту інвалідів, що підтверджуєтьс я поясненнями представників сторін.

Відповідно до ст. 4 Закону ді яльність держави щодо інвалі дів виявляється у створенні правових, економічних, соціа льно-побутових і соціальне-п сихологічних умов для задово лення їх здоров'я, матеріальн ому забезпеченні, посильній трудовій та громадській діял ьності.

Статтею 18 Закону передбачен о обов' язок підприємств, ус танов, організацій, фізичних осіб, які використовують най ману працю, (до них відноситьс я і відповідач) виділяти та ст ворювати робочі місця для пр ацевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умо ви праці з урахуванням індив ідуальних програм реабіліта ції і забезпечувати інші соц іально-економічні гарантії, передбачені чинним законода вством, надавати державній с лужбі зайнятості інформацію , необхідну для організації п рацевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайня тість та працевлаштування ін валідів у порядку, встановле ному Кабінетом Міністрів Укр аїни.

Як вбачається з листа Сумсь кого міського центру зайнято сті від 26 травня 2010 року № 04-16/763 (а.с .17), ТОВ "Спецмонтажсервіс" прот ягом 2009 року звіти за формою 3-П Н "Про наявність вільних робо чих місць (вакантних посад) та потребу у працівниках" в Сумс ький міський центр зайнятост і не надавало.

Статтею 19 Закону для підпри ємств (об'єднань), установ і ор ганізацій незалежно від форм власності і господарювання встановлено норматив робочи х місць для забезпечення пра цевлаштування інвалідів у ро змірі 4% від загальної чисельн ості працюючих, а якщо працює від 8 до 25 осіб у кількості 1 роб очого місця. Підприємства, ус танови, організації, у тому ч ислі підприємства, організац ії громадських організацій і нвалідів, фізичні особи, які в икористовують найману працю , самостійно розраховують кі лькість робочих місць для пр ацевлаштування інвалідів ві дповідно до нормативу, встан овленого частиною першою ціє ї статті, і забезпечують прац евлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робоч их місць округлюється до ціл ого значення.

Згідно поданого відповіда чем звіту про зайнятість та п рацевлаштування інвалідів з а 2009 рік (а.с.5) середньооблікова чисельність штатних працівн иків облікового складу підпр иємства у 2009 році становила 16 о сіб, тому відповідно до ст. 19 За кону, норматив числа робочих місць для працевлаштування інвалідів для відповідача ст ановить 1 робоче місце, фактич но ж у 2009 році на підприємстві н е було створено жодного робо чого місця для працевлаштува ння інвалідів.

Відповідно до ч.1 ст. 20 Закону підприємства (об'єднання), уст анови і організації незалежн о від форм власності і господ арювання, де кількість працю ючих інвалідів менша ніж уст ановлена нормативами зазнач еними вище, щороку сплачують відповідним відділенням Фон ду України соціального захис ту інвалідів штрафні санкції , сума яких визначається в роз мірі середньої річної заробі тної плати на відповідному п ідприємстві (в об'єднанні), в у станові, організації за кожн е робоче місце, не зайняте інв алідом.

Таким чином, відповідач не з абезпечив встановленого нор мативу робочих місць, чим пор ушив вищезазначені вимоги За кону та не перерахував у повн ому обсязі встановлені Закон ом адміністративно-господар ські санкції за нестворене 1 р обоче місце у розмірі 2187 грн. 50 к оп. (середньорічна заробітна плата штатного працівника п омножена на кількість незайн ятих робочих місць, призначе них для забезпечення працевл аштування інвалідів).

Стаття 20 Закону передбачає, що порушення термінів сплат и адміністративно-господарс ьких санкцій тягне за собою н арахування пені. Пеня обчисл юється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Нац іонального банку України, що діяла на момент сплати, нарах ованої на повну суму недоїмк и за весь її строк.

Як вбачається з розрахунку суми позову (а.с.4) та пояснень п редставника позивача за пору шення термінів сплати адміні стративно-господарських сан кцій відповідачу була нарахо вана пеня в розмірі 02 грн. 64 коп .

Враховуючи, що відповідаче м сума адміністративно-госпо дарських санкцій за нестворе не 1 робоче місце для працевла штування інваліда в 2009 році у р озмірі 2187 грн. 50 коп. та пеня у ро змірі 02 грн. 64 коп., станом на мом ент розгляду не погашені, що п ідтверджується поясненнями представників сторін, суд пр иходить до висновку, що вимог и позивача щодо стягнення з Т ОВ "Спецмонтажсервіс" адміні стративно-господарських сан кцій та пені є обґрунтованим и та такими, що підлягають зад оволенню.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний по зов Сумського обласного від ділення Фонду соціального за хисту інвалідів до товарист ва з обмеженою відповідальні стю "Спецмонтажсервіс" про с тягнення адміністративно-го сподарських санкцій та пені у загальному розмірі 2190 грн. 14 к оп. - задовольнити в повному обсязі.

Стягнути з товариства з обм еженою відповідальністю "Спе цмонтажсервіс" (і.к.32779357) на кори сть Сумського обласного відд ілення Фонду соціального зах исту інвалідів 2187 грн. 50 коп. адм іністративно-господарських санкцій та 02 грн. 64 коп. пені, раз ом стягнути 2190 грн. 14 коп. < Сума стягнення (цифрами) > < Текст >

Постанова може бути оскар жена до Харківського апеляці йного адміністративного суд у через Сумський окружний ад міністративний суд шляхом по дачі апеляційної скарги на п останову суду протягом десят и днів з дня складення п останови в повному обсязі.

Якщо постанову було прогол ошено за відсутності особи, я ка бере участь у справі, то стр ок подання апеляційної скарг и обчислюється з дня отриман ня нею копії постанови.

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.

Суддя (підпис) С.М. Глазько

< Список > < Дата >

З оригіналом згідно

Суддя С.М. Глазько

Повний текст постанови складений 20 серпня 2010 року

Дата ухвалення рішення16.08.2010
Оприлюднено04.09.2010
Номер документу10973461
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4708/10/1870

Постанова від 16.08.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 12.05.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Ухвала від 12.05.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

Постанова від 16.08.2010

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Глазько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні