копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІ СТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
16 серпня 2010 р. Справа № 2а-4937/10/1870
Сумський окружний адмін істративний суд у складі:
головуючого судді - Глазьк а С.М.,
за участю секретаря судового засідання-Чикалово ї М.С.,
представника позива ча - Гуляєва В.М.,
представника відпов ідача - Богатиренко С.І.,
розглянувши у відкритом у судовому засіданні в примі щенні суду в м. Суми адміністр ативну справу за позовом пр иватної фірмі "Геоцентр" до Д ержавної інспекції з контрол ю за цінами в Сумській област і про визнання дій протиправ ними та визнання протиправни м та скасування рішення № 27 ві д 12 березня 2010 року ,-
В С Т А Н О В И В:
Приватна фірма "Геоцент р" звернулася до суду з позово м до Державної інспекції з ко нтролю за цінами в Сумській о бласті про визнання дій відп овідача з проведення планово ї перевірки позивача в термі н з 01 березня 2010 року по 05 березн я 2010 року протиправними та виз нання протиправним та скасув ання рішення про застосуванн я економічних санкцій за пор ушення державної дисципліни цін № 27 від 12 березня 2010 року.
Свої вимоги позивач мотиву є тим, що не існує жодного Зако ну України, який прямо уповно важує Держцінінспецію здійс нювати державний нагляд (кон троль) у певній сфері господа рської діяльності та визнача є її повноваження під час зді йснення перевірки, спосіб зд ійснення нагляду та інше, а, як наслідок, Держцінінспеція н е може здійснювати державний нагляд (контроль) (не додержан і вимоги ст. 4 Закону України « Про основні засади державног о нагляду (контролю) у сфері го сподарської діяльності») сам е у сфері землевпорядних роб іт. Стосовно переліку видів р обіт щодо виготовлення докум ента, що посвідчує право влас ності на земельну ділянку по зивач вказує, що згідно ст. 126 Зе мельного Кодексу України, до кумент, що посвідчує право вл асності на земельну ділянку є державний акт. Відповідно д о п.5.33 «Розмірів оплати земель но-кадастрових робіт та посл уг» затверджених наказом Дер жавного Комітету України по земельних ресурсах, Міністер ством фінансів України, Міні стерством економіки України від 15 червня 2001 року №97/298/124, зареє строваного в Міністерстві юс тиції України 10 липня 2001 року з а №579/5770 комплекс робіт по склад анню державного акту на прав о власності на землю включає : відбір матеріалів, заповнен ня бланка державного акта, ск ладання креслення, написання геодезичних даних, опис сумі жних земельних ділянок, запо внення списку співвласників , перевірка, виправлення заув ажень. Результатом роботи є о формлений державний акт. При цьому позивач зазначає, що ма теріали польових геодезични х робіт і план земельної діля нки, складений за результата ми кадастрової зйомки відпов ідно до ст. 1 Закону України пр о «Топографо-геодезичну і ка ртографічну діяльність» нал ежить до кадастрових робіт (з бір та систематизація топогр афо-геодезичних робіт пройде них років, відшукування знак ів полігонометрії, прокладан ня теодолітних ходів, закріп лення кутів повороту зовнішн іх меж земельної ділянки, обм іру зовнішніх меж землекорис тування із складанням абрису , планової прив'язки кутів пов ороту зовнішніх меж земельно ї ділянки). Згідно ст. 14 цього За кону, ліцензії на виконання т опографо-геодезичних, картог рафічних робіт видаються під приємствам, установам, орган ізаціям, а також фізичним осо бам - суб'єктам підприємницьк ої діяльності, які можуть заб езпечити виконання топограф о-геодезичних робіт, картогр афічних робіт відповідно до встановлених ліцензійних ум ов. Таким чином, в комплекс роб іт по складанню державного а кта не включено виконання ін женерно-геодезичних робіт, а використовується даними вид ами робіт. На законних підста вах, виходячи із складеного к ошторису та договірних цін, в иконавець робіт визначає із замовником вартість виготов лення державного акту на пра во власності на земельну діл янку та здійснює зазначені р оботи. Натомість, відповідач без будь-яких підстав, передб ачених саме законом, виніс рі шення про застосування еконо мічних санкцій необґрунтова не та з порушенням процедури .
В судовому засіданні предс тавник позивача вищевказані позовні вимоги підтримав та просив позов задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти по зову заперечував та надав за перечення в якому зазначав, щ о частиною 2 статті 13 Закону Ук раїни «Про ціни і ціноутворе ння» визначено, що контроль з а додержанням державної дисц ипліни цін здійснюється орга нами, на які ці функції поклад ено Урядом України. Постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 13 грудня 2000 року №1819 «Питан ня Державної інспекції з кон тролю за цінами», якою затвер джено Положення про Державну інспекцію з контролю за ціна ми, таким повноважним органо м визначено Державну інспекц ію з контролю за цінами. Відпо відно до п. 1 зазначеного Полож ення Державна інспекція з ко нтролю за цінами є урядовим о рганом, що діє у системі Мінек ономіки, відповідальний пере д Кабінетом Міністрів Україн и, підзвітний та підконтроль ний Міністерству економіки. За п. 3 Положення основним завд анням Держцінінспекції є орг анізація та здійснення відпо відно до законодавства функц ій з контролю та нагляду за до триманням центральними та мі сцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів Автон омної Республіки Крим, суб'єк тами господарювання вимог що до формування, встановлення та застосування цін (тарифів ). Таким чином Державна інспек ція з контролю за цінами в Сум ській області уповноважена н а здійснення контрольно-нагл ядових функцій в сфері дотри мання державної дисципліни ц ін безпосередньо Законом Укр аїни «Про ціни і ціноутворен ня».
Також відповідач вказує, що фактично, до Держцінінспекц ії відносяться пункти 3, 11, 14, ста тті 11 Закону України «Про держ авну податкову службу в Укра їні», оскільки вони випливаю ть з повноважень, наданих їй П оложенням про Державну інспе кцію з контролю за цінами. Так , за п. 3 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» органи Державної п одаткової служби в межах сво єї компетенції мають право: "о держувати у платників податк ів (посадових осіб платників податків) пояснення з питань , що виникають під час перевір ок та стосуються реалізації повноважень органів державн ої податкової служби, встано влених цим та іншими законам и України; перевіряти під час проведення перевірок у фізи чних осіб документи, що посві дчують особу". Державна інспе кція по контролю за цінами ма є право в межах своєї компете нції одержувати у суб'єктів г осподарювання, що перевіряют ься, пояснення з питань, що вин икають під час перевірок та с тосуються реалізації повнов ажень органів державної інсп екції по контролю за цінами, в становлених цим та іншими за конами України; перевіряти п ід час проведення перевірок у фізичних осіб документи, що посвідчують особу. За п. 11 ст. 11 З акону України «Про державну податкову службу в Україні» органи Державної податкової служби в межах своєї компете нції мають право: "застосовув ати до платників податків фі нансові (штрафні) санкції, стя гувати до бюджетів та держав них цільових фондів суми нед оїмки, пені у випадках, порядк у та розмірах, встановлених з аконами України. Фінансові (ш трафні) санкції, суми недоїмк и, пені, накладені (застосован і) органами державної податк ової служби України, сплачую ться платниками податків доб ровільно або стягуються у су довому порядку". Державна інс пекція по контролю за цінами має право в межах своєї компе тенції застосовувати до суб' єктів господарювання економ ічні, фінансові (штрафні) санк ції, стягувати їх до бюджетів у випадках, порядку та розмір ах, встановлених законами Ук раїни. Економічні, фінансові (штрафні) санкції застосован і органами Державної інспекц ії з контролю за цінами, сплач уються суб'єктами господарюв ання добровільно або стягуют ься у судовому порядку.
Відповідач зазначає, що від повідно до статті 1 Закону Укр аїни про «Топографо-геодезич ну і картографічну діяльніст ь» кадастрові зйомки - компле кс робіт, спрямованих на вивч ення необхідних топографічн их елементів місцевості щодо пунктів геодезичної мережі (зокрема, меж землеволодінь, з емлекористувачів з їх наймен уваннями, кількісними та які сними показниками) і нанесен ня їх на планшет для створенн я планів (карт), що служать осн овою для різних кадастрів. От же, кадастрові зйомки, відпов ідно до цього закону, віднося ться до топографо-геодезични х робіт. Закон України «Про зе млеустрій» є законом спеціал ьної дії, який визначає топог рафо-геодезичні та проектно- вишукувальні роботи, які нео бхідні для виготовлення техн ічної документації щодо виго товлення документів, що посв ідчує право власності на зем ельні ділянки, як роботи із зе млеустрою. Таким чином, кадас трові зйомки і є земельно-кад астровими та топографо-геоде зичними роботами, в процесі в иготовлення документації із землеустрою відповідно до с татті 1 Закону України «Про зе млеустрій» вони вважаються р оботами із землеустрою. Тому відповідач зазначає, що пози вач безпідставно вважає, що д о договору включалась оплата за роботи, які не є землевпоря дними.
Заслухавши пояснення пред ставників сторін, дослідивши матеріали справи та оцінивш и докази в їх сукупності, суд в важає за необхідне позовні в имоги задовольнити частково , виходячи з наступного.
В судовому засіданні встан овлено, що приватна фірма "Гео центр" зареєстрована як юрид ична особа, що підтверджуєть ся копією свідоцтва про держ авну реєстрацію (а.с.8), здійсню є господарську діяльність з проведення землевпорядних т а землеораційних робіт та ви конання топографо-геодезичн их, картографічних робіт, що п ідтверджується ліцензіями (а .с.9,10) та поясненнями представн иків сторін.
Державною інспекцією з кон тролю за цінами в Сумській об ласті з 01 березня 2010 року по 05 бе резня 2010 року була проведена п ланова перевірка приватної ф ірми "Геоцентр" (розташованої за адресою: м. Суми, пров. Грома дянський, 1, 54, і.к.31548167) з питань дот римання державної дисциплін и цін при формуванні, встанов ленні та застосуванні тарифі в (плати) на землевпорядні роб оти, роботи та послуги, пов' я зані з оформленням документі в, в тому числі, які посвідчуют ь право власності на земельн і ділянки при передачі їх без посередньо у власність грома дян України за період з 01 січн я 2009 року по 28 лютого 2010 року.
За результатами перевірки був складений акт № 54 від 05 бер езня 2010 року (а.с.12-15). З вказаного акту вбачається, що в ході пер евірки встановлено порушенн я приватною фірмою "Геоцентр " державної дисципліни цін пр и застосуванні плати на земл евпорядні роботи, роботи та п ослуги, пов' язані з оформле нням документів, в тому числі , які посвідчують право власн ості на земельні ділянки при передачі їх безпосередньо у власність громадян України відповідно до статті 121 Земель ного кодексу України, за раху нок стягнення плати за робот и по виготовленню технічної документації із землеустрою понад визначену частиною др угою статті 1 Закону України « Про захист конституційних пр ав громадян на землю» гранич ну вартість в розмірі дев'яти неоподатковуваних мінімумі в доходів громадян (153,00 грн.)
В результаті встановленог о порушення приватна фірма « Геоцентр» за період з 23 березн я 2009 року по 27 серпня 2009 року одер жала необґрунтованої виручк и в сумі 7066,00 грн. Враховуючі дан і банківських виписок щодо н адходження коштів на рахунок підприємства (журнал провод ок по рахунку 311 та реєстру дог оворів за 2009 рік) зроблено розр ахунок необґрунтовано одерж аної виручки відповідно до п ункту 2 Інструкції про пор ядок застосування економічн их та фінансових (штрафних) са нкцій органами державного ко нтролю за цінами, затверджен ої спільним наказом Міністер ства економіки та з питань єв ропейської інтеграції Украї ни та Міністерства фінансів України від 03 грудня 2001 року № 298 /519, (зареєстровано в Міністерс тві юстиції України 18 грудня 2 001 року за № 1047/623 8).
За порушення ч. 2 ст. 1 Закону У країни «Про захист конституц ійних прав громадян на землю » Державною інспекцією з кон тролю за цінами в Сумській об ласті було винесено припис № 32 від 05 березня 2010 року про вико нання законних вимог щодо ус унення порушення державної д исципліни цін (а.с.17) відповідн о до якого приватна фірма "Гео центр" повинна усунути виявл ені порушення при застосуван ні плати за роботи по виготов ленню технічної документаці ї із землеустрою щодо вигото влення документа, який посві дчує право власності на земе льну ділянку, при передачі бе зоплатно земельних ділянок у власність громадян України шляхом приведення плати на в казані роботи у відповідніст ь до вимог ч. 2 ст. 1 Закону Украї ни «Про захист конституційни х прав громадян на землю» та в місячний термін з моменту от римання припису повідомити Д ержавну інспекцію з контролю за цінами в Сумській області про вжиті заходи.
Також Державною інспекціє ю з контролю за цінами в Сумсь кій області, за наслідками ро згляду матеріалів вказаної п еревірки, було винесено ріше ння про застосування економі чних санкцій за порушення де ржавної дисципліни цін № 27 від 12 березня 2010 року (а.с.19) відповід но до якого у приватної фірми «Геоцентр» необхідно вилучи ти у дохід Державного бюджет у м. Суми 7066 грн. та стягнути штр аф у розмірі 14132 грн.
Постановою Кабінету Мініс трів України від 01 листопада 2 000 року № 1619 затверджений Поряд ок виконання земельно-кадаст рових робіт та надання послу г на платній основі державни ми органами земельних ресурс ів, яким визначені основні ви моги щодо виконання земельно -кадастрових робіт та наданн я послуг державними органами земельних ресурсів, бюджетн ими установами та організаці ями, які належать до сфери їх у правління.
Цим Порядком визначено, що в иконання земельно-кадастров их робіт та надання послуг зд ійснюється на платній основі відповідно до поданих заяв т а укладених договорів.
Земельно-кадастрові робот и виконуються, а послугу нада ються відповідно до законода вства та вимог нормативно-те хнічної документації.
Пунктом 5 даного Порядку вст ановлено право державних орг анів земельних ресурсів вико нувати та надавати на платні й основі земельно-кадастрові роботи і послуги, зокрема, зап ровадження та експлуатація п рограмно-технічних комплекс ів для збирання, обробки, сист ематизації, зберігання та ан алізу земельно-кадастрової і нформації.
Розміри оплати земельно-ка дастрових робіт та послуг за тверджені наказом Держкомзе му України, Міністерства фін ансів України, міністерства економіки України 15 червня 2001 р оку № 97/298/124.
Зокрема визначено, що розмі ри оплати земельно-кадастров их робіт та послуг застосову ються державними органами зе мельних ресурсів та рекоменд овані для застосування підпр иємствами, організаціями, пр оектними інститутами, вишуку вальними експедиціями, госпр озрахунковими групами та інш ими підприємницькими структ урами незалежно від форм вла сності та відомчої належност і на всій території України. В иконання земельно-кадастров их робіт та надання послуг, ва ртість яких не встановлено, з дійснюється за цінами, визна ченими договорами.
Розміри оплати земельно-ка дастрових робіт та послуг ур аховують усі види витрат пра ці, необхідних для виготовле ння проектної та вишукувальн ої продукції встановлених ск ладу та якості:
безпосереднє виготовлення продукції або надання послу ги;
перевірку проектної та виш укувальної документації інш ими фахівцями;
унесення доповнень та змін у документацію після її пого дження з іншими організація ми і закладами;
виготовлення проектних та вишукувальних документів та їх розмноження;
участь робітників, які вико нують вишукувальні роботи, д ослідження і лабораторні ана лізи;
оплату праці водіїв трансп ортних засобів при виготовле нні проектної та вишукувальн ої продукції;
безпосереднє керівництво роботами;
забезпечення виконання ро біт.
Розміри оплати земельно-ка дастрових робіт та послуг не враховують витрати, які визн ачаються в конкретних умовах додатково згідно з угодою на проведення робіт, на:
унесення в проектну і вишук увальну продукцію доповнень , пов'язаних зі зміною виданих замовником завдань або техн ічних умов;
розробку проектних рішень у двох та більше варіантах;
участь організації-викона вця в розробці завдання на пр оектування або в складанні т ехнічних умов;
оформлення технічних завд ань на виконання інженерних вишукувань;
транспортування до об'єкта роботи і у зворотному напрям ку спеціальної техніки, обла днання та інструментів, що не обхідні для виконання обстеж увальних і вишукувальних роб іт;
будівельні матеріали, що по трібні для виготовлення межо вих знаків, ремонту пунктів г еодезичної мережі й аналогіч них потреб;
оренду транспортних засоб ів особливого призначення;
утримання спеціального ви шукувального обладнання; буд івництво тимчасових інженер них споруд, виробничих й інши х приміщень; вирубування і ви корчовування лісу; відновлен ня (рекультивацію) природних ресурсів, пошкоджених під ча с виконання проектних і вишу кувальних робіт;
експертизу проектної та ви шукувальної документації;
витрати на метрологічне за безпечення єдності та точнос ті вимірювань;
витрати на відрядження.
Статтею 1 Закону України «Пр о захист конституційних прав громадян на землю» від 20 січн я 2005 року визначено, що вартіст ь робіт із землеустрою щодо в иготовлення документів, які посвідчують право власності на земельні ділянки, при виді лені в натурі (на місцевості) з емельних ділянок власникам з емельних часток (паїв) не може перевищувати п'яти неоподат ковуваних мінімумів доходів громадян (частина перша).
Вартість робіт із землеуст рою щодо виготовлення докуме нта, який посвідчує право вла сності на земельну ділянку, п ри передачі безоплатно земел ьних ділянок у власність гро мадянам України відповідно д о ст. 121 Земельного Кодексу Укр аїни, крім випадків, визначен их частиною першої цієї стат ті, не може перевищувати дев'я ти неоподатковуваних мініму мів доходів громадян (частин а друга).
На виконання пункту 21 додат ка до постанови Кабінету Мін істрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення по вноважень органів виконавчо ї влади та виконавчих органі в міських рад щодо врегулюва ння цін (тарифів) Державний ко мітет України по земельних р есурсах наказом № 264 від 12 серпн я 2004 року, зі змінами та доповне ннями, внесеними 06 грудня 2005 ро ку, зареєстрованим в Міністе рстві юстиції України 20 серпн я 2004 року за № 1042/9641, затвердив гра ничні розміри плати з викона ння землевпорядних робіт.
Наказом встановлено, що роз мір вартості робіт із землеу строю щодо виготовлення доку ментів, які посвідчують прав о власності на земельну діля нку, при виділені в натурі (на місцевості) земельної ділянк и власнику земельної частки (паю) не може перевищувати п'ят и неоподатковуваних мінімум ів доходів громадян (частина перша); вартість робіт із земл еустрою щодо виготовлення до кумента, який посвідчує прав о власності на земельну діля нку, при передачі безоплатно земельних ділянок у власніс ть громадянам України відпов ідно до ст. 121 Земельного Кодек су України, крім випадків, виз начених частиною першої цієї статті, не може перевищувати дев'яти неоподатковуваних м інімумів доходів громадян.
Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про землеус трій», документація із земле устрою - затверджені в устано вленому порядку текстові та графічні матеріали, якими ре гулюються використання та ох орона земель державної, кому нальної та приватної власнос ті, а також матеріали обстеже ння і розвідування земель, ав торського нагляду за виконан ням проектів тощо.
Згідно зі ст. 25 цього Закону о дними з видів документації і з землеустрою є технічна док ументація із землеустрою щод о встановлення меж земельної ділянки з натурі (на місцевос ті), та технічна документація щодо складання документів, щ о посвідчують право на земел ьну ділянку.
Частиною 1 ст. 126 Земельного к одексу України встановлено, що право власності на земель ну ділянку і право постійног о користування земельною діл янкою посвідчується державн ими актами, форма яких затвер джується Кабінетом Міністрі в України.
Наказом Державного коміте ту України по земельних ресу рсах № 43 від 04 травня 1999 року, з на ступними змінами, зареєстров аним в Міністерстві юстиції України 04 червня 1999 року за № 354/364 7, затверджена Інструкція про порядок складання, видач і, реєстрації і зберігання де ржавних актів на право прива тної власності на земельну д ілянку і право постійного ко ристування земельною ділянк ою та договорів оренди землі .
Даною Інструкцією визнач ено, що складання державного акта на право власності на зе мельну ділянку або право пос тійного користування земель ною ділянкою при передачі аб о наданні земельних ділянок громадянам, проводиться післ я перенесення в натуру (на міс цевість) меж земельної ділян ки та закріплення їх довгост роковими межовими знаками вс тановленого зразка за затвер дженим в установленому поряд ку проектом відведення цієї ділянки.
Інструкцією встановлени й перелік документів, які вхо дять до технічної документац ії зі складання державного а кта на право власності на зем ельну ділянку або на право по стійного користування земел ьною ділянкою та робіт зі скл адання цих документів.
З акту перевірки вбачаєтьс я, що підприємство надає плат ні послуги замовникам на під ставі укладених договорів. В артість робіт до кожного дог овору встановлена протоколо м погодження договірної ціни на виконання робіт.
З договорів № 25 від 30 січня 2009 р оку, № 56 від 04 лютого 2009 року, № 58 ві д 09 лютого 2009 року, № 80 від 26 лютог о 2009 року, № 83 від 26 лютого 2009 року, № 107 від 20 березня 2009 року, № 118 від 0 7 квітня 2009 року, № 124 від 09 квітня 2009 року, № 129 від 15 квітня 2009 року, № 131 від 15 квітня 2009 року, № 137 від 21 кв ітня 2009 року, № 140 від 23 квітня 2009 ро ку, № 143 від 19 травня 2009 року, № 157 ві д 25 травня 2009 року, № 159 від 27 травн я 2009 року, № 164 від 01 червня 2009 року, № 165 від 01 січня 2009 року, № 166 від 01 че рвня 2009 року, 184 від 16 червня 2009 рок у, № 185 від 16 червня 2009 року, № 188 від 22 червня 2009 року та № 189 від 22 черв ня 2009 року про розроблення тех нічної документації із земле устрою вбачається, що предме тами вказаних договорів є ви конання з дотриманням вимог законодавства виготовлення технічної документації із з емлеустрою з видачею державн их актів стосовно земельної ділянки.
Отже доводи позивача з прив оду того, що до договору включ алась оплата за роботи, які не є землевпорядними є безпідс тавними, оскільки з договорі в вбачається, що вони укладен і на виконання одного виду ро біт.
Враховуючи вищезазначене, суд вважає, що позивач, при ви значенні ціни в договорі, зоб ов'язаний був встановити її в розмірі, що не перевищує гран ичну вартість, визначену Зак оном України «Про захист кон ституційних прав громадян на землю».
Однак з довідки про суму нео бґрунтованої виручки отрима ної приватною фірмою "Геоцен тр" (а.с.16) вбачається, що Держав ною інспекцією з контролю за цінами в Сумській області бе зпідставно включена до суми необґрунтовано одержаної ви ручки 224 грн., а саме: за договор ом №56 від 04 лютого 2009 року, уклад еного позивачем з ОСОБА_4, позивач не визнав, а відповід ач не довів оплату за надані п ослуги в сумі 200 грн. з яких 43 грн . відповідач рахував необґру нтовано отриманою виручкою. Також відповідач безпідстав но послався на договір №118 від 07 квітня 2009 року, укладеного мі ж позивачем та ОСОБА_5, оск ільки за даним договором зам овник набував право власност і на земельну ділянку в наслі док отримання спадщини, у зв'я зку з чим на дані правовіднос ини не поширюється державна дисципліна цін, а тому відпов ідач безпідставно врахував з а даним договором 177 грн. необґ рунтовано отриманої виручки .
Отже суд приходить до висно вку, що вимоги позивача підля гають задоволенню в частині визнання протиправним та ска сування рішення про застосув ання економічних санкцій за порушення державної дисципл іни цін № 27 від 12 березня 2010 року щодо вилучення в дохід Держа вного бюджету м. Суми 224 грн. та стягнення 448 грн. штрафу, в інші й частині позовні вимоги є бе зпідставними та не підлягают ь задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 К АС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позо в приватної фірмі "Геоцентр" до Державної інспекції з ко нтролю за цінами в Сумській о бласті про визнання дій про типравними та визнання проти правним та скасування рішенн я № 27 від 12 березня 2010 року - зад овольнити частково.
Визнати протиправним та ск асувати рішення № 27 від 12 бере зня 2010 року про застосування е кономічних санкцій за поруше ння державної дисципліни цін в частині вилучення в дохід Д ержавного бюджету м. Суми 224 гр н. та стягнення 448 грн. штрафу.
В іншій частині позовних ви мог відмовити.
Постанова може бути оскарж ена до Харківського апеляцій ного адміністративного суду через Сумський окружний адм іністративний суд шляхом под ачі апеляційної скарги на по станову суду протягом десяти днів з дня складення по станови в повному обсязі.
Якщо постанову було прого лошено за відсутності особи, яка бере участь у справі, то с трок подання апеляційної ска рги обчислюється з дня отрим ання нею копії постанови.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не с касовано, набирає законної с или після закінчення апеляці йного розгляду справи.
Суддя (підпис) С.М. Глазько
< Список > < Дата >
З оригіналом згідно
Суддя С.М. Глазько
Повний текст постанови складений 20 серпня 2010 року
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2010 |
Оприлюднено | 04.09.2010 |
Номер документу | 10973463 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Глазько
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні