Ухвала
від 20.03.2023 по справі 922/2976/21
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"20" березня 2023 р.м. ХарківСправа № 922/2976/21

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Прохорова С.А.

при секретарі судового засідання Яковенко Ю.В.

розглянувши справу

за заявою ОСОБА_1 (правонаступник ФОП Мирошника В.І.)

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Гет Стар" (код ЄДРПОУ 40690677)

про визнання банкрутом

за участю:

представника кредитора ГУ ДПС у Харківській області - Чорнобривець Є.Є.;

представника боржника - Телитченко А.О..

ВСТАНОВИВ:

Постановою Господарського суду Харківської області від 19.08.2022 припинено процедуру розпорядження майном боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гет Стар» (код ЄДРПОУ 40690677) та повноваження розпорядника майна боржника Родзинського Анатолія Анатолійовича, визнано «ГЕТ СТАР» (код ЄДРПОУ 40690677) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕТ СТАР» (код ЄДРПОУ 40690677) арбітражного керуючого Сисуна Олександра Ігоровича (свідоцтво № 1022 від 30.05.2013), якого зобов`язано виконати ліквідаційну процедуру, надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури у відповідності з вимогами законодавства.

23.08.2022 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури № 69158.

02.12.2022 до суду від ліквідатора надійшов звіт про завершення ліквідаційної процедури, в якому арбітражний керуючий зазначає, що ним проведений увесь комплекс процедур із пошуку майна банкрута ТОВ "Гет Стар" та вжиті заходи щодо завершення процедури ліквідації, у зв`язку з чим, ліквідатор просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс ТОВ "Гет Стар", ліквідувати юридичну особу та сповістити державні органи про ліквідацію банкрута.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 05.12.2022 призначено до розгляду звіт ліквідатора на 23.01.2023 о 12 год. 40 хв. та зобов`язано ліквідатора до дати судового засідання надати ліквідаційний баланс, який відповідає за формою та змістом Національному положенню (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до складання фінансової звітності".

На виконання вимог ухвали суду від ліквідатора надійшов ліквідаційний баланс, який відповідає вимогам чинного законодавства.

23.01.2023 протокольною ухвалою відкладено розгляд підсумкового звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 15.02.2023 об 11 год. 00 хв., для надання часу представнику кредитора Антимонопольного комітету України ознайомитись з підсумковим звітом та ліквідаційним балансом.

15.02.2023 протокольною ухвалою відкладено розгляд підсумкового звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 13.03.2023 о 12 год. 00 хв., для виклику ліквідатора та надання часу представнику кредитора ГУ ДПС у Харківській області ознайомитись з підсумковим звітом та ліквідаційним балансом.

13.03.2023 протокольною ухвалою відкладено розгляд підсумкового звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 20.03.2023 о 12 год. 30 хв., для надання часу представнику кредитора ГУ ДПС у Харківській області ознайомитись з підсумковим звітом та ліквідаційним балансом.

20.03.2023 від представника кредитора надійшло клопотання про ознайомлення з підсумковим звітом та ліквідаційним балансом, вже у письмовому вигляді (вх. №6683), яке підтримав у судовому засіданні 20.03.2023.

Вирішуючи зазначене клопотання, суд зазначає, що судові засідання неодноразово відкладались саме для ознайомлення представників ГУ ДПС у Харківській області з підсумковим звітом та ліквідаційним балансом, однак понад місяць, представники кредитора так і не ознайомились із зазначеними документами, як у системі "Електроний суд" так і безпосередньо у приміщенні суду, а тому судом, поведінка кредитора, розцінюється виключно як затягування судового процесу.

Присутній у судовому засіданні представник Головного управління ДПС у Харківській області зазначив про можливість затвердження підсумкового звіту та ліквідаційного балансу, після ознайомлення з їх змістом.

Представник боржника вважав за необхідне затвердити підсумковий звіт та ліквідаційний баланс.

Як вказано у Рішенні Конституційного суду України від 02.11.2004 №15-рп/2004 верховенство права - це панування права в суспільстві. Одним з проявів верховенства права є те, що право не обмежується лише законодавством як однією з його форм, а включає й інші соціальні регулятори, зокрема норми моралі, традиції, звичаї тощо, які легітимовані суспільством і зумовлені історично досягнутим культурним рівнем суспільства. Всі ці елементи права об`єднуються якістю, що відповдає ідеології справедливості, ідеї права, яка значною мірою дістала відображення в Конституції України.

В частині 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, суд вказує на те, що право особи на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку кореспондується з обов`язком добросовісно користуватися наданими законом процесуальними правами, утримуватись від дій, що зумовлюють затягування судового процесу, та вживати надані процесуальним законом заходи для скорочення періоду судового провадження (п. 35 рішення Європейського суду з прав людини від 07.07.1989 у справі "Юніон Еліментарія Сандерс проти Іспанії" (Alimentaria Sanders S.A. v. Spain).

Обов`язок швидкого здійснення правосуддя покладається, в першу чергу, на відповідні державні судові органи. Розумність тривалості судового провадження оцінюється в залежності від обставин справи та з огляду на складність справи, поведінки сторін, предмету спору. Нездатність суду ефективно протидіяти недобросовісно створюваним учасниками справи перепонам для руху справи є порушенням ч. 1 ст. 6 даної Конвенції (рішення Європейського суду з прав людини від 08.11.2005 у справі "Смірнова проти України").

Суд зазначає, що питання про те, що певні обставини перешкоджають розгляду справи, вирішуються судом залежно від конкретних обставин справи.

Критерії оцінювання "розумності" строку розгляду справи є спільними для всіх категорій справ (цивільних, господарських, адміністративних чи кримінальних). Це - складність справи, поведінка заявника та поведінка органів державної влади (насамперед, суду). Відповідальність держави за затягування провадження у справі, як правило, настає у випадку нерегулярного призначення судових засідань, призначення судових засідань з великими інтервалами, затягування при передачі або пересиланні справи з одного суду в інший, невжиття судом заходів до дисциплінування сторін у справі, свідків, експертів, повторне направлення справи на додаткове розслідування чи новий судовий розгляд.

Всі ці обставини судам слід враховувати при розгляді кожної справи, оскільки перевищення розумних строків розгляду справ становить порушення прав, гарантованих пунктом 1 статті 6 Конвенції про захист прав і основних свобод людини, а збільшення кількості звернень до Європейського суду з прав людини не лише погіршує імідж нашої держави на міжнародному рівні, але й призводить до значних втрат державного бюджету.

З урахуванням вищенаведеного, а також того, що учасники справи, які не з`явились в судове засідання, належним чином повідомлені, суд вважає, що зібраних доказів достатньо для розгляду підсумкового звіту та ліквідаційного балансу у даному судовому засіданні.

Дослідивши матеріали справи, підсумковий звіт про роботу ліквідатора, ліквідаційний баланс і документи, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, суд встановив наступне.

Ухвалою суду від 25.08.2021 відкрито провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Гет Стар", код 40690677; визнані вимоги кредитора Фізичної особи-підприємця Мирошника Володимира Івановича ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_1 ) в розмірі 1 374 000,00 грн, з яких 1 320 000,00 грн основний борг та 54000,00 грн авансування витрат арбітражному керуючому.

25.08.2021 на офіційному сайті оприлюднено оголошення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ"Гет Стар", зазначено строк подання заяв кредиторів з вимогами до боржника протягом тридцять днів з дня офіційного оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ"Гет Стар".

Ухвалою суду від 03.11.2021 закінчено попереднє засідання та призначено підсумкове засідання.

Визнано вимоги Головного управління ДПС у Харківській області, утвореного на правах відокремленого підрозділу ДПС України, код 43983495, у сумі штрафних санкцій (штраф, пеня) 8252,44 грн; витрати Головного управління ДПС у Харківській області щодо сплати судового збору в сумі 4 540,000 грн підлягають включенню до першої черги реєстру вимог кредиторів.

Зобов`язано розпорядника майна включити визнані вимоги кредиторів з урахуванням ухвали суду від 25.08.2021, якою визнані кредиторські вимоги ФОП Мирошника В.І. в розмірі 1 374 000,00 грн, з яких 1 320 000,00 грн основний борг та 54 000,00 грн авансування витрат арбітражному керуючому, до реєстру вимог кредиторів у відповідності до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.

Ухвалою суду від 24.01.2022 задоволено заяву кредитора - Антимонопольного комітету України з грошовими вимогами до боржника (вх. №26233 від 08.11.2021).

Визнано грошові вимоги кредитора Антимонопольного комітету України, (код 00032767, 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Гет Стар", (код ЄДРПОУ 40690677, проспект Перемоги, буд. 55-Е, м. Харків, 61174) у наступній черговості:

- 4 540,00 грн судовий збір, сплачений за подання заяви про визнання кредиторських вимог - вимоги І черги;

- 690 197,97 грн до VІ черги задоволення.

Зобов`язано розпорядника майна включити визнані вимоги кредиторів до реєстру вимог кредиторів у відповідності до вимог Кодексу України з процедур банкрутства.

14.02.2022 року на адресу суду від ОСОБА_1 надійшла заява про заміну кредитора у справі (вх. №3438).

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 07.06.2022 заяву ОСОБА_1 про заміну кредитора (вх. №3438 від 14.02.2022) було задоволено частково. Здійснено заміну кредитора боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Гет Стар" (61174, м. Харків, пр. Перемоги, 55-Е, код ЄДРПОУ 40690677) з ФОП Мирошника Володимира Івановича (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , адреса: АДРЕСА_2 ) на його правонаступника ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_2 , адреса: АДРЕСА_3 ) в частині визнаних вимог у розмірі 1 374 000,00 грн.

Як вже було зазначено, постановою Господарського суду Харківської області від 19.08.2022 припинено процедуру розпорядження майном боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гет Стар» (код ЄДРПОУ 40690677) та повноваження розпорядника майна боржника Родзинського Анатолія Анатолійовича, визнано «ГЕТ СТАР» (код ЄДРПОУ 40690677) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕТ СТАР» (код ЄДРПОУ 40690677) арбітражного керуючого Сисуна Олександра Ігоровича (свідоцтво № 1022 від 30.05.2013), якого зобов`язано виконати ліквідаційну процедуру, надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури у відповідності з вимогами законодавства.

З метою виявлення всіх кредиторів, на офіційному веб - сайті ВГСУ 26.08.2022 здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Заяв з кредиторськими вимогами до боржника, окрім ГУ ДПС у Харківській області та Антимонопольного комітету України, до суду не надходило.

Після визнання товариства з обмеженою відповідальністю "ВІРТЕКС-А" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ліквідатором було здійснено низку заходів відповідно до ст. 61 Кодексу України з процедур банкрутства.

На виконання вимог постанови від "19" серпня 2022 року, по справі № 922/2976/21 ліквідатором ТОВ " Гет Стар " у термін з 22.08.2022 року по 25.08.2022 року було проведено інвентаризацію майна банкрута. Відповідно до якої було виявлено відсутність матеріальних та не матеріальних активів, у тому числі майна у банкрута. Наявна кредиторська заборгованість у розмірі 2 081 530, 41 грн, яка визнана та включена до реєстру вимог кредиторів банкрута.

25.08.2022 року ліквідатором ТОВ "Гет Стар" було складено звіт за результатами проведення аналізу фінансово-господарської діяльності банкрута ТОВ «Гет Стар» код ЄДРПОУ 40690677, відповідно до якого за результатами проведення інвентаризації та аналізу фінансово-господарської діяльності банкрута ТОВ «Гет Стар» не виявлені ознаки дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.

У зв`язку з відсутністю майна та інших активів банкрута ліквідаційна маса не формувалася про що складено Акт №1 про відсутність включення майна до складу ліквідаційної маси.

Враховуючи відсутність включення майна ТОВ "Гет Стар" до складу ліквідаційної маси не відбувалося реалізація майна банкрута та не укладалися відповідні договорі купівлі-продажу майна банкрута.

Відповідно до даних бухгалтерського обліку та проведеної інвентаризації у банкрута відсутня дебіторська заборгованість.

Також, у ТОВ "Гет Стар" відсутні розрахункові рахунки.

Винагорода ліквідатора не нараховувалась та відповідно не сплачувалась.

Ліквідатором складено ліквідаційний баланс станом на 28.11.2022 з непогашеною кредиторською заборгованістю на загальну суму 2 081 530,41 грн.

Відповідно до довідки МВС України від 13.01.2022 року транспортні засоби за боржником не зареєстровані.

Відповідно до інформаційної довідки № 5003543614585 від 02.12.2022 року з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно, нерухоме майно у банкрута відсутнє.

Відповідно до роздруківки Пошуку у відкритій базі даних інформаційного ресурсу https://smida.gov.ua/db у банкрута відсутні цінні папери.

Також у банкрута відсутні патенти України на винаходи, корисні моделі та промислові зразки, що підтверджується роздруківками з відкритих державних реєстрів. Відповідно до роздруківки з державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг у банкрута відсутні товарні знаки для товарів та послуг.

Відповідно до роздруківки з державного реєстру свідоцтв України на знаки для товарів і послуг у банкрута відсутні товарні знаки для товарів та послуг.

Згідно даних автоматизованої системи виконавчого провадження МЮУ немає виконавчих проваджень щодо стягнень на користь боржника.

Відповідно до даних Регістрової книги суден України морські та річкові судна у банкрута відсутні.

Згідно даних Реєстру цивільних повітряних суден України на 13.01.22 повітряні судна у банкрута відсутні.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань банкруту не належать корпоративні права.

Оригінали установчих документів банкрута, свідоцтво про державну реєстрацію та інші документі, що підлягають довгостроковому зберіганню, до відповідних органів не здавалися у зв`язку з їх відсутністю, враховуючи, що керівником підприємства не були передані ліквідатору документи підприємства, складено відповідний акт.

Ліквідатором складений реєстр вимог кредиторів станом на 28.11.2022 року з даними про розміри не погашених вимог кредиторів, до якого включені вимоги ОСОБА_1 на суму 132 0000,00 грн., які було включено до четвертої черги погашення реєстру вимог кредиторів та витрати щодо сплати авансового внеску в сумі 54000,00 грн. включено до першої черги погашення реєстру вимог кредиторів.

Також, в реєстрі кредиторів відображені кредиторські вимоги ГУ ДПС у Харківській області у сумі штрафних санкцій (штраф, пеня) 8252,44 грн, які включені до шостої черги погашення та витрати Головного управління ДПС у Харківській області щодо сплати судового збору в сумі 4 540,000 грн включені до першої черги погашення реєстру вимог кредиторів.

Крім того, до реєстру вимог кредиторів включено вимоги Антимонопольного комітету України - 4 540,00 грн судовий збір, сплачений за подання заяви про визнання кредиторських вимог - вимоги першої черги та 690 197,97 грн до шостої черги задоволення.

Відповідно до ліквідаційного звіту, ліквідаційного балансу, наявних в матеріалах справи документів, майнові активи у банкрута відсутні, наявна не погашена кредиторська заборгованість внаслідок відсутності майнових активів та коштів боржника.

Ліквідатором надано реєстр непогашених вимог кредиторів, до якого включені вимоги ініціюючого кредитора ОСОБА_1 у розмірі 1 374 000, 00 грн, вимоги кредитора ГУ ДПС у Харківській області у розмірі 12 794, 44 грн та вимоги Антимонопольного комітету України у розмірі 694 737, 97 грн.

Задоволені вимоги відсутні.

В ліквідаційному звіті арбітражний керуючий зазначає, що кредиторська заборгованість, що включена до реєстру вимог кредиторів не погашена, у зв`язку з відсутністю грошових коштів.

Ліквідатором надано до суду протокол зборів кредиторів від 28.11.2022, відповідно до якого зборами кредиторів одноголосно вирішено визнати ліквідаційний звіт з ліквідації банкрута ТОВ "Гет Стар" задовільним.

Таким чином, з матеріалів справи вбачається, що на день подання звіту та ліквідаційного балансу, майнові активи у банкрута відсутні, існує не погашена кредиторська заборгованість внаслідок відсутності майнових активів та коштів боржника.

Заперечень щодо звіту ліквідатора до суду не надходило.

У відповідності до частини 1 статті 61 Кодексу України з процедур банкрутства, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

Згідно з ч. 1 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Про час і місце судового засідання, в якому мають розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та кредиторів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Частиною 3 статті 65 Кодексу України з процедур банкрутства встановлено, що якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов`язаний подати до господарського суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до ч. 7 статті 64 Кодексу України з процедур банкрутства, вимоги, не погашенні у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором проведені передбачені законом заходи з розшуку активів боржника, про що суду надані довідки від органів, які згідно з чинним законодавством в обов`язковому порядку реєструють права власності на нерухоме та цінне рухоме майно. Згідно отриманих відповідей, під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором не виявлено будь-якого майна банкрута, за рахунок якого можна було б задовольнити вимоги кредиторів в повному обсязі.

Таким чином, суд вимоги ініціюючого кредитора ОСОБА_1 у розмірі 1 374 000, 00 грн, вимоги кредитора ГУ ДПС у Харківській області у розмірі 12 794, 44 грн та вимоги Антимонопольного комітету України у розмірі 694 737, 97 грн. вважає погашеними, у зв`язку з відсутністю майнових активів боржника.

Частиною 4 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства передбачено, що у випадках, передбачених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про закриття провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Кодексом строк або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 90 Кодексу України з процедур банкрутства, господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо зокрема, затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

На підставі вищевикладеного, враховуючи те, що ліквідатор здійснив всі заходи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури в повному обсязі, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю, у зв`язку із відсутністю активів, які можна було б направити на її погашення, зважаючи на прийняте комітетом кредиторів рішення, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, визнати вимоги що не задоволені за недостатністю майна, погашеними; визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню; ліквідувати юридичну особу; закрити провадження по справі і сповістити державні органи про ліквідацію банкрута.

Керуючись ст.ст. 2, 58-67, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232-235, 240 Господарського кодексу України, суд, -

УХВАЛИВ:

Затвердити підсумковий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

Вимоги кредиторів:

- ОСОБА_1 на загальну суму 1 374 000,00 грн;

- Головного управління ДПС у Харківській області на загальну суму 12792,44 грн;

- Антимонопольного комітету України на загальну суму 694737,97 грн -

вважати погашеними, у зв`язку з відсутністю майнових активів боржника.

Визнати вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений строк або відхилені господарським судом, погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Гет Стар", код ЄДРПОУ 40690677, адреса: 61201, м. Харків, пр. Перемоги, 55-Е.

Провадження у справі закрити.

Зобов`язати державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку.

Ухвалу направити:

- ліквідатору,

- кредиторам,

- державному органу з питань банкрутства (61002, м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16),

- ГУ статистики у Харківській області (61002, м. Харків, вулиця Маршала Бажанова, 28, Харків)

- державному реєстратору (Департамент реєстрації ХМР - 61003, м. Харків, м-н Павлівський, 4),

- Шевченківському ВДВС Східного міжрегіонального управління (м. Харків) (61022, м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 6 під., 10 пов.)

Ухвала набирає законної сили з моменту її постановлення 20.03.2023.

Ухвала може бути оскаржена до Східного апеляційного господарського суду протягом десяти днів з дати складення повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено та підписано 23.03.2023.року.

Суддя Прохоров С.А.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення20.03.2023
Оприлюднено27.03.2023
Номер документу109773113
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —922/2976/21

Ухвала від 20.03.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 13.03.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 15.02.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 15.02.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 23.01.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 17.01.2023

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 05.12.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 04.10.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Постанова від 18.08.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

Ухвала від 18.08.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Прохоров С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні