СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 березня 2023 року Справа № 480/121/23
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Соп`яненко О.В.,
за участю секретаря судового засідання - Усенко І.М.,
представника позивача - Молібог Ю. М.,
представника відповідача - Дишковець Ю.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Благодійної організації "Благодійний Фонд "ВОРОБЙОВА" до Територіального сервісного центру МВС №5946 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області, 3-ті особи: Сумська митниця Державної митної служби, Одеська митниця Державної митної служби про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувся до суду з позовом, який мотивує тим, що 25.07.2022 на електронному аукціоні за 11683 грн. придбав розкомплектований транспортний засіб. Автомобіль реалізовувався Зарічним відділом ДВС на виконання ухвали Ковпаківського районного суду м. Суми про застосування спецільної конфіскації на користь держави.
16.112022 звернувся до відповідача із заявою про реєстрацію транспортного засобу до якої додав копію акта про проведений електронний аукціон, копію ухвали суду про конфіскацію транспортного засобу, свідоцтво про реєстрацію автомобіля у Румунії, копію довідки Зарічного ВДВС, копію довідки про перебування ТЗ на військовому обліку, копію сертифіката відповідності та копію наказу про постановку ТЗ на облік.
13.12.2022 відповідачем відмовлено у проведенні державної реєстрації транспортного засобу. Зазначено, що перша постановка на облік можлива лише за умови підтвердження сплати митних платежів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування та оплати послуг державної реєстрації і відшкодування вартості бланків реєстраційних документів, номерних знаків. Вважає відмову у реєстрації в частині вимоги про надання документів на підтвердження сплати митних платежів протиправною.
Відповідно до вимог Порядку розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби така реалізація здійснюється у порядку, встановленому законом України Про виконавче провадження.
Відповідно до вимог закону України Про дорожній рух транспортні засоби, які призначені для експлуатації на вулично-дорожній мережі підлягають реєстрації та обліку. Власники транспортних засобів, які використовують їх на законних підставах, зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) належні їм транспортні засоби протягом десяти діб після придбання, митного оформлення, одержання транспортних засобів або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.
Органам, які здійснюють державну реєстрацію транспортних засобів, не надано права відмовляти у проведенні державної реєстрації у разі недотримання власниками вимог ч. 1 ст. 34 закону України Про дорожній рух, наслідком такого недотримання є заборона експлуатації транспортного засобу.
Відповідно до вимог п. 3 Порядку державної реєстрації ( перереєстрації), зняття з обліку автомобілів..., затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 1388 від 07.09.1998 (Порядок 1388) державна реєстрація проводиться територіальним органом з надання сервісних послуг МВС. Відповідно до п. 8 Порядку 1388 реєстрація проводиться на підставі заяви власника і документів, що посвідчують особу, правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортних засобів, відповідність конструкції установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Акт про проведений електронний аукціон є документом, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу.
Відповідач відмовляючи у реєстрації автомобіля посилається на Порядок обліку, зберігання, оцінки вилученого митницями майна, щодо якого винесено рішення суду про конфіскацію, передачі його органам державної виконавчої служби і розпорядження ним. У даному випадку транспортний засіб не був вилучений митними органами, була застосована спеціальна конфіскація і автомобіль вилучався працівниками поліції.
З повідомлення Зарічного ВДВС м. Суми Північно-Східного міжрегіонального управління МЮ (м. Суми) вбачається, що транспортний засіб конфісковано в дохід держави (ввезено на митну територію України) 06.05.2022 у період дії Закону України, яким були внесені зміни до Податкового кодексу України № 2142-ІХ та ввезення транспортних засобів звільнялось від оподаткування акцизним податком та податком на додану вартість. У зв`язку з цим при проведенні оцінки вартості автомобіля митні платежі не враховувались.
Відповідно до вимог Митного кодексу України обов`язок сплати митних платежів виникає з моменту ввезення товарів на митну територію України. У разі незаконного ввезення товарів суми належних до сплати митних платежів нараховуються за ставками ,встановленими на день переміщення цих товарів через митний кордон України, а якщо такий день встановити неможливо на день виявлення факту та кого ввезення.
З відповіді Одеської митниці та ухвали Ковпаківського районного суду м. Суми вбачається, що автомобіль був ввезений на територію України 03.04.2021 іноземцем у режимі тимчасового ввезення до 1 року, тобто до 03.04.2022. При ввезенні товарів у режимі тимчасового ввезення вони повністю або частково звільняються від оподаткування. Режим припиняється у разі конфіскації товарів, їх повної втрати. Відповідно до ст. 290 МК України обов`язок зі сплати митних платежів припиняється у разі конфіскації товарів у відповідності до цього Кодексу.
Митний режим тимчасового ввезення припинився внаслідок дії непереборної сили воєнного стану. У цей же час набули чинності зміни до ПК України,якими звільнялись від оподаткування транспортні засоби, що ввозяться в Україну, а 06.05.2022 автомобіль був конфіскований на користь держави. З наведеного вбачається, що у такому випадку митні платежі не нараховуються і сплаті не підлягають.
Відповідно до повідомлення Одеської митниці з посиланням на норми ст. 212 ПК України платником акцизного податку є особа, яка реалізує конфісковані підакцизні товари, тобто Зарічний ВДВС у м . Суми. У зв`язку зі звільненням від оподаткування на момент оцінки автомобіля та передачі для продажу, акцизний податком та податком на додану вартість не нараховувались та до ціни не включались. Вимога відповідача про надання документів на підтвердження сплати таких податків є безпідставною, суперечить вимогам закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного станку. Відмова у проведенні реєстрації є протиправною. Просить визнати її протиправною в частині вимоги про надання позивачем документального підтвердження сплати митних платежів. Зобов`язати відповідача провести реєстрацію належного позивачу на праві власності автомобіля Mersedes-Benz E320 (седан легковий-В) чорного кольору, реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 без подання документів на підтвердження сплати акцизного податку та податку на додану вартість.
Відповідач у письмовому відзиві позов не визнав. Пояснив, що 16.11.2022 до ТСЦ позивач звернувся за заявою про здійснення першої реєстрації транспортного засобу. Листом від 13.12.2022 у проведенні реєстрації було відмовлено у зв`язку з несплатою митних платежів, збору на обов`язкове державне пенсійне страхування, послуги державної реєстрації та вартості бланків і номерних знаків.
Відповідно до вимог п. 8 абз. 28 Порядку 1388 перша державна реєстрація транспортного засобу в Україні проводиться за умови сплати їх власниками передбачених законодавством податків і зборів ( обов`язкових платежів), а також внесення в установленому порядку платежів за державну реєстрацію (перереєстрацію) зняття з обліку, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків. Сервісні центри зобов`язані перевіряти документи, що підтверджують сплату зазначених платежів. Позивачем такі документи до заяви додані не були.
Відповідно до ст. 213 ПК України операції з реалізації конфіскованих підакцизних товарів (продукції) є об`єктом оподаткування акцизним податком. Відповідно до довідки Зарічного ВДВС у м. Суми Північно-Східного міжрегіонального управління МЮ ( м. Суми) при проведенні оцінки вартості транспортного засобу митні платежі не нараховувались.
Одеською митницею на запит відповідача повідомлено, що зміни до ПК щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану стосуються товарів, що ввозяться на митну територію України для вільного обігу.
Сумською митницею повідомлено, що при реалізації транспортного засобу в стартову ціну лоту вносяться податки і збори (обов`язкові платежі), що підлягають сплаті при переміщенні транспортного засобу через митний кордон України. На запит державного виконавця було направлено довідку про розмір платежів, що підлягають сплаті при переміщенні автомобіля через митний кордон.
Пункт 69.24 закону України Про внесення змін до Податкового кодексу до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану звільнялись від оподаткування акцизним податком та податком на додану вартість операції з ввезення на територію України автомобілів в режимі імпорту. Такий режим передбачає випуск товарів для вільного обігу. У період дії цього закону автомобіль, заяву про реєстрацію якого подав позивач, у режимі імпорту для вільного обігу на територію України не ввозився, дія цього закону на нього не поширюється. Державний виконавець безпідставно не включив до вартості автомобіля податки, визначені довідкою Сумської митниці.
Перша державна реєстрація може бути здійснена за умови надання позивачем усіх передбачених документів, у тому числі і про сплату акцизного податку на податку на додану вартість. Вважає, що відмова у реєстарції є правомірною просить у задоволенні позову відмовити.
У судовому засіданні представники позивача та відповідача вимоги та заперечення підтримали із зазначених підстав. Представники 3-х осіб у судове засідання не з`явилися.
Вивчивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню.
Судом встановлено, що 25.07.2022 позивачем на електронних торгах, що проводились ДП Сетам, придбано розкомплектований колісний транспортний засіб Mersedes-Benz E320, реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 (а.с. 13).
13.12.2022 відповідачем за результатами розгляду заяви позивача повідомлено, що перша реєстрація транспортного засобу в Україні можлива за умови надання, крім іншого, документального підтвердження сплати митних платежів. При цьому самим відповідачем зазначено, що до заяви позивачем було додано копію акту про проведений електронний аукціон, копію ухвали Ковпаківського районного суду м Суми від 06.05.2022 про конфіскацію транспортного засобу в дохід держави, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в Румунії, копію довідки Зарічного ВДВ у м. Суми, копію довідки про перебування транспортного засобу на військовому обліку, копію сертифіката відповідності (а.с. 54-58).
Відповідно до повідомлення Одеської митниці Держмитслужби України автомобіль Mersedes-Benz E320, реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 був ввезений на територію України іноземцем 03.04.2021 у режимі тимчасового ввезення терміном до 1 року. Митне оформлення транспортних засобів, які передані у власність держави нормами Митного кодексу та інших нормативно-правових актів з питань митної справи не передбачено (а.с. 64-67)
Зі змісту ухвали Ковпаківського районного суду м. Суми від 06.05.2022 вбачається, що автомобіль Mersedes-Benz E320, реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 в розукомплектованому стані був конфіскований у власність держави в порядку спеціальної конфіскації у відповідності до вимог Кримінального процесуального кодексу України (а.с. 16-17). Тобто транспортний засіб не був вилучений митними органами за порушення митних правил.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. N 985 затверджено Порядок розпорядження майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, відповідно до п. 1 якого реалізація майна, конфіскованого за рішенням суду і переданого органам державної виконавчої служби, здійснюється в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".
Посилання Одеської митниці на Методичні рекомендації щодо механізму взаємодії підрозділів митниці при обрахунку податків, що підлягають сплаті при реалізації товарів, транспортних засобів, відповідно до ст. 243 МК України , затвердженим наказом Державної митної служби від 10.08.2021 № 611 суд вважає безпідставним. Статтею 243 МК України врегульовано порядок розпорядження товарами, транспортними засобами комерційного призначення, що зберігаються на складах митних органів, за якими власник або уповноважена ним особа не звернулися до закінчення строків зберігання, встановлених цим Кодексом, а також товарами, транспортними засобами, зазначеними у пункті 2 статті 461 цього Кодексу, конфіскованими за рішенням суду. Відповідно до ст. 461 ч. 1 п. 3 МК України одним з адміністративних стягнень, що можуть бути накладені за порушення митних правил є конфіскація товарів, транспортних засобів комерційного призначення - безпосередніх предметів порушення митних правил, товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю (крім транспортних засобів комерційного призначення, які використовуються виключно для перевезення пасажирів і товарів через митний кордон України за визначеними маршрутами та рейсами, що здійснюються відповідно до розкладу руху на підставі міжнародних договорів, укладених відповідно до закону), а також транспортних засобів, що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України поза місцем розташування митного органу. Як було зазначено, автомобіль Mersedes-Benz E320, реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 перейшов у власність держави в порядку спеціальної конфіскації за правилами КПК України та не був конфіскований за порушення митних правил.
Відповідно до ст. 62 закону України Про виконавче провадження виконання рішень про конфіскацію майна здійснюється органами державної виконавчої служби в порядку, встановленому цим Законом. Реалізація конфіскованого майна здійснюється в порядку, встановленому цим Законом. Розпорядженняконфіскованим майном та майном, яке не підлягає реалізації, здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ст. 61 ч. 1, 2, 4 закону України Про виконавче провадження реалізація арештованого майна (крім майна, вилученого з цивільного обороту, обмежено оборотоздатного майна та майна, зазначеного у частині восьмійстатті 56 цього Закону) здійснюється шляхом проведення електронних аукціонів або за фіксованою ціною. Реалізація за фіксованою ціною застосовується щодо майна, оціночна вартість якого не перевищує 30 мінімальних розмірів заробітної плати. Реалізація за фіксованою ціною не застосовується до нерухомого майна, об`єктів незавершеного будівництва, майбутніх об`єктів нерухомості, транспортних засобів, повітряних, морських та річкових суден незалежно від вартості такого майна. Порядок проведення електронних аукціонів визначається Міністерством юстиції України.Порядок реалізації майна визначається Міністерством юстиції України.
Наказом Міністерства юстиції України від 29.09.2016 № 2831/5 затверджено Порядок реалізації арештованого майна ( далі Порядок). Відповідно до розділу ІІ п. 1 Порядку реалізація майна здійснюється після визначення його вартості (оцінки) відповідно до статті 57Закону України Про виконавче провадження. Якщо вартість майна боржника визначено в рішенні суду, виконавець передає майно на реалізацію за ціною, визначеною судовим рішенням, без проведення визначення вартості чи оцінки такого майна, крім рішень про конфіскацію майна. Вартість майна, визначена у звіті про оцінку майна, є дійсною на період реалізації арештованого майна. Відповідно до ст. 57 ч. 3, 4 закону України Про виконавче провадження у разі якщо сторони виконавчого провадження не дійшли згоди щодо визначення вартості майна, визначення вартості майна боржника здійснюється виконавцем за ринковими цінами, що діють на день визначення вартості майна. Для проведення оцінки транспортних засобів виконавець залучає суб`єкта оціночної діяльності - суб`єкта господарювання. У разі якщо визначити вартість майна (окремих предметів) складно, виконавець має право залучити суб`єкта оціночної діяльності - суб`єкта господарювання для проведення оцінки майна.
Оцінка транспортного засобу була проведена суб`єктом оціночної діяльності, залученим державним виконавцем (а.с. 91-92). За довідкою заступника начальника Зарічного відділу державної виконавчої служби у м. Суми Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (м. Суми) у зв`язку з конфіскацією транспортного засобу в дохід держави (ввезення на митну територію України ) 06.05.2022 - в період дії закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства на період дії воєнного стану від 24.03.2022 № 2142-ІХ він звільнений від оподаткування податком на додану вартість та акцизним податком, а тому при оцінці автомобіля такі податки не враховувалися (а.с. 18).
Відповідно до ст. 180 п. 180.1 підпункту 6 ПК України платником податку на додану вартість є особа, яка проводить операції з постачання конфіскованого майна, знахідок, скарбів, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до кінця строку зберігання, та майна, що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходить у власність держави (у тому числі майна, визначеного у статті 243 Митного кодексу України, незалежно від того, чи досягає вона загальної суми від здійснення операцій із постачання товарів/послуг, визначеної пунктом 181.1статті 181 цього Кодексу, а також незалежно від того, який режим оподаткування використовує така особа згідно із законодавством. Відповідно до ст. 212 п. 212.1.4. платником акцизного податку є особа, яка реалізує конфісковані підакцизні товари (продукцію), підакцизні товари (продукцію), визнані безхазяйними, підакцизні товари (продукцію), за якими не звернувся власник до кінця строку зберігання, та підакцизні товари (продукцію), що за правом успадкування чи на інших законних підставах переходять у власність держави, якщо ці товари (продукція) підлягають реалізації (продажу) в установленому законодавством порядку.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388 затверджено Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі Порядок 1388). Відповідно до п. 7 цього Порядку власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. У разі припинення або скасування воєнного стану на всій території України або в окремих її місцевостях власники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом дев`яноста днів. Експлуатація транспортних засобів, що не зареєстровані (не перереєстровані) в уповноважених органах МВС та без номерних знаків, що відповідають вимогам, установленим МВС, а також ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах або знищені чи підроблені, забороняється.
З наведеної норми вбачається, що використання транспортного засобу за прямим призначенням без проведення його державної реєстрації у законний спосіб неможливе.
Відповідно до п. 8 Порядку 1388 державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для юридичних осіб - організаційно-розпорядчий документ про проведення державної реєстрації (перереєстрації), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Акт про проведений електронний аукціон, видані органом державної виконавчої служби або приватним виконавцем є документом, що підтверджує правомірність придбання транспортних засобів. Державна реєстрація транспортних засобів проводиться за умови сплати їх власниками передбачених законодавством податків і зборів (обов`язкових платежів), а також внесення в установленому порядку платежів за державну реєстрацію (перереєстрацію), зняття з обліку, відшкодування вартості бланків реєстраційних документів та номерних знаків.
Як було зазначено, у відповідності до норм Податкового кодексу України, при реалізації конфіскованого майна платником акцизного податку та податку на додану вартість є особа, яка реалізує конфісковані товари. Відповідно, позивач, як особа, що придбала конфіскований транспортний засіб, платником таких податків не є. Також позивач не є особою, що ввезла автомобіль на митну територію України, а тому не зобов`язаний сплачувати митні платежі. Відповідач вимагає подання документів про сплату позивачем податків, платником яких позивач не є. При цьому Відповідачем не взято до уваги, що автомобіль був конфіскований у власність держави в порядку, встановленому КПК України, митне оформлення його не здійснювалось, а реалізація проводилась у порядку, відмінному від реалізації товарів, конфіскованих за порушення митних правил та вилучених митними органами.
На підтвердження правомірності набуття права власності на автомобіль позивачем надано відповідачу копію ухвали суду про спеціальну конфіскацію транспортного засобу у власність держави та копію акту про проведений електронний аукціон (а.с. 13, 16-17). Також було надано довідку Зарічного ВДВС м. Суми Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) про оцінку транспортного засобу без врахування акцизного податку та податку на додану вартість.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків та зборів, а також відповідальність за порушення податкового законодавства врегульовано Податковим Кодексом України. Відповідно д ост. 41 п. 41.1 ПК України контролюючими органами є: податкові органи - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування; митні органи - щодо дотримання законодавства з питань митної справи. Відповідач до контролюючих органів не віднесений. Відповідно, він не наділений повноваженнями контролю за правильністю, повнотою та своєчасністю сплати податків і зборів та надання у зв`язку з цим оцінки правомірності дій органів ДВС при визначенні вартості конфіскованих товарів.
Одним із суттєвих елементів принципу верховенства права є принцип юридичної визначеності. Він є одним з визначальних принципів належного урядування. У рішенні по справі Рисовський проти України Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ), підкреслює особливу важливість принципу належного урядування, зазначивши, що цей принцип передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. На державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності у цивільних правовідносинах. У рішенні у справі Пінкова та Пінк проти Чеської Республіки ЄСПЛ вказав, що ризик будь-якої помилки державного органу повинен покладатися на саму державу, а помилки не можуть виправлятися за рахунок осіб, яких вони стосуються . Потреба виправити минулу помилку не повинна непропорційним чином втручатися в нове право, набуте особою, яка покладалася на легітимність добросовісних дій державного органу.
Автомобіль Mersedes-Benz E320, реєстраційний номер B30RTH, кузов НОМЕР_2 перейшов у власність держави на підставі судового рішення. У подальшому органом державної виконавчої служби, що діяв від імені держави, транспортний засіб був реалізований та право власності на нього набув позивач. Відповідач як державний орган відмовив у проведенні державної реєстрації автомобіля, фактично унеможлививши його використання позивачем за призначенням в якості транспортного засобу. Суд вважає, що таке втручання у право власності позивача є надмірним, не відповідає балансу між суспільним та приватним інтересом. Навіть у випадку доведення помилкового невключення державним виконавцем до вартості автомобіля акцизного податку та податку на додану вартість така помилка не може бути виправлена за рахунок БО Благодійний фонд Воробйова як особи, що діяла у встановленому законом порядку та покладалась на добросовісність та легітимність дій державних органів.
На підставі викладеного, суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими. Вважає необхідним визнати протиправною відмову у проведенні державної реєстрації транспортного засобу, зобов`язати відповідача провести державну реєстрацію транспортного засобу Mersedes-Benz E320, реєстраційний номер НОМЕР_1 , кузов НОМЕР_2 , що належить на праві власності позивачу, без подання документів на підтвердження сплати акцизного податку та податку на додану вартість.
На підставі ст. 139 КАС України суд вважає необхідним стягнути на користь БО "Благодійний Фонд "Воробйова за рахунок бюджетних асигнувань ТСЦ МВС №5946 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області судовий збір у розмірі 2684 грн.
Керуючись ст.ст. 90, 139, 143, 241-246, 250, 255, 295 КАС України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов Благодійної організації "Благодійний Фонд "ВОРОБЙОВА" до Територіального сервісного центр МВС №5946 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити дії задовольнити.
Визнати протиправною відмову у проведенні державної реєстрації транспортного засобу Mersedes-Benz E320 (седан легковий-В) чорного кольору, реєстраційнипй номер B30RTH, кузов НОМЕР_2 .
Зобов`язати Територіальний сервісний центр № 5946 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області провести державну реєстрацію транспортного засобу Mersedes-Benz E320 (седан легковий-В) чорного кольору, реєстраційний номер B30RTH, кузов НОМЕР_2 , що належить на праві власності Благодійній організації "Благодійний Фонд "ВОРОБЙОВА", без подання документів на підтвердження сплати акцизного податку та податку на додану вартість.
Стягнути на користь Благодійної організації "Благодійний Фонд "ВОРОБЙОВА" (40009, м. Суми, вул. Першотравнева 31, кв. 8 і.к. 44747716) за рахунок бюджетних асигнувань Територіального сервісного центру МВС №5946 Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Сумській області (40009, м. Суми, вул. Білопільський шлях 18/1, код ЄДРПОУ 40112338) судовий збір у розмірі 2684 грн.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повний текст рішення складено 24.03.2023
Суддя О.В. Соп`яненко
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.03.2023 |
Оприлюднено | 30.03.2023 |
Номер документу | 109850572 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів, з них |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
О.В. Соп'яненко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні