Постанова
від 11.06.2010 по справі 2а-2132/10/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-2132/10/1070 (2а-10945/09/1070)

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 червня 2010 року м. Київ

Київський окружний адміні стративний суд у складі:

головуючого судді Спиридонової В.О.,

за участю секретаря судово го засідання Тандира Д.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом За критого акціонерного товари ства «Фоззі» до Державної по даткової інспекції у Голосії вському районі м. Києва про ск асування податкового повідо млення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

15 грудня 2009 року ЗАТ «Фоззі » (далі - позивач) звернулось до Київського окружного адм іністративного суду з позово м та з урахуванням уточнення позовних вимог просило скас увати податкове повідомленн я-рішення № 0014421530/0 від 18.08.2009 року, ви дане ДПІ у Голосіївському ра йоні м. Києва (далі - відповід ач, Інспекція), яким визначено податкове зобов' язання з з емельного податку на суму 211 931 ,88 грн. та штрафних санкцій на с уму 10 596,59 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що спірне податкове пові домлення-рішення винесене на підставі Акту камеральн ої перевірки № 715/15-30/25294089 від 29.07.2009 ро ку, який складений з порушенн ям вимог Порядку оформлення результатів невиїзних докум ентальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання податково го, валютного та іншого закон одавства, Акт та спірне по даткове повідомленні-рішенн я не направлені на юридичну а дресу позивача, а також непра вомірного визначення суми пл ати за землю у розмірі 3 % на під ставі рішення Київської місь кої ради від 25.12.2008 року № 944/944 «Про врегулювання питання корист ування земельними ділянками в місті Києві».

В судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав повністю та про сив суд адміністративний поз ов задовольнити повністю.

Представник відповідача п роти позову заперечував та п росив в задоволенні позову в ідмовити з підстав викладени х у письмових запереченнях, п осилаючись, зокрема, на ст. 125, 126 Земельного кодексу України щ одо підстав виникнення права власності та постійного кор истування та документів, що п освідчують таке право.

Вислухавши представників сторін, розглянувши подані д окументи і матеріали, всебіч но і повно з'ясувавши всі факт ичні обставини на яких ґрунт ується позов, об'єктивно оцін ивши докази, які мають юридич не значення для розгляду спр ави і вирішення спору по суті , враховуючи принципи рівнос ті сторін, суд приходить до на ступного висновку.

Як вбачається з матеріалі в справи, 29.07.2009 року Інспекція п ровела камеральну перевірку ЗАТ «Фоззі» з питання сплати земельного податку, про що бу ло складено Акт про резул ьтати камеральної перевірки податкової декларації (розр ахунку) № 715/15-30/25294089.

На підставі зазначеного ак та, 18 серпня 2009 року було винесе не оспорюване податкове пові домлення-рішення № 0014421530/0, згідн о якого сума податкового зоб ов' язання складає 211 931,88 грн. з емельного податку та 10 596,59 грн. штрафних (фінансових) санкці й.

Згідно Акту № 715/15-30/25294089 від 29.07.20 09 року, ЗАТ «Фоззі» занижено з емельний податок за квітень- червень 2009 року у розмірі 211 931,88 г рн. Причиною виникнення забо ргованості зазначено те, що п озивачем надано декларацію з заниженим земельним податко м.

У витязі, який виданий ЗАТ « Фоззі», з технічної документ ації № Ю-00844/2007 про нормативну гр ошову оцінку земельної ділян ки, розташованої за адресою: м . Київ, р-н Голосіївський, вул. Б оженка, 107 (кадастровий номер 800 0000000:79:055:0001) загальною площею 6295 кв.м ., зазначена нормативна грошо ва оцінка земельної ділянки 35 791 560,19 грн.

Позивач вважає, що при склад анні вказаного Акту були порушені вимоги Порядку офо рмлення результатів невиїзн их документальних, виїзних п ланових та позапланових пере вірок з питань дотримання по даткового, валютного та іншо го законодавства, затверджен ого наказом Державної податк ової адміністрації України № 327 від 10.08.2005 року, а саме п.2.3. Так, в Акті не вказано, яку норму з акону чи іншого нормативного акту було порушено позиваче м, в результаті чого було стал ося заниження податкового зо бов' язання, не викладено зм іст порушення з посиланням н а конкретні норми законодавс тва.

Заперечуючи доводи позива ча, відповідач посилається н а наказ Державної податкової адміністрації України № 416 ві д 17.07.2006 року.

Суд не бере вказані доводи п озивача до уваги, виходячи з н аступного.

Порядок оформлення резуль татів невиїзних документаль них, виїзних планових та поза планових перевірок з питань дотримання податкового, валю тного та іншого законодавств а, затверджений наказом Держ авної податкової адміністра ції України № 327 від 10.08.2005 року, ро зроблений для застосування п осадовими особами органів де ржавної податкової служби пр и оформленні матеріалів таки х перевірок.

Водночас, наказом Державно ї податкової адміністрації У країни № 416, який прийнято пізн іше у часі - 17.07.2006 року, зареєстро ваного в Міністерстві юстиці ї України 26.07.2006 року за № 872/12746, затв ерджено форму Акта про ре зультати саме камеральної пе ревірки податкової декларац ії (розрахунку) та встановлен о, що дана форма Акта заст осовується щодо місцевих под атків і зборів; плати за землю ; податку з власників транспо ртних засобів та інших самох ідних машин і механізмів; фік сованого сільськогосподарс ького податку; збору за спеці альне використання лісових р есурсів та користування земе льними ділянками лісового фо нду; збору за спеціальне водо користування; збору за забру днення навколишнього природ ного середовища; збору за кор истування радіочастотним ре сурсом; збору за геологорозв ідувальні роботи, виконані з а рахунок державного бюджету ; плати за користування надра ми для видобування корисних копалин; плати за користуван ня надрами в цілях, не пов'язан их з видобуванням корисних к опалин; рентної плати за нафт у, природний газ і газовий кон денсат; рентної плати за нафт у, природний газ, газовий конд енсат, що видобуваються в Укр аїні; рентної плати за транзи тне транспортування природн ого газу; рентної плати за тра нспортування нафти та нафтоп родуктів магістральними наф топроводами та продуктопров одами; рентної плати за транз итне транспортування аміаку ; збору за проведення гастрол ьних заходів; плати за спеціа льне використання рибних та інших водних живих ресурсів; збору у вигляді цільової над бавки до діючого тарифу на пр иродний газ для споживачів у сіх форм власності.

Судом встановлено, що Акт № 715/15-30/25294089 від 29.07.2009 року складен ий у повній відповідності до вимог затвердженої вищевказ аним наказом ДПА України фор ми Акту із заповненням вс іх необхідних граф. У зв' язк у з чим, протиправних дій щодо складання даного Акту не вбачається.

У доповненнях до позовної з аяви позивач зазначає, що ЗАТ «Фоззі» є землекористувачем земельної ділянки, що розташ ована за адресою: АДРЕСА_1 , загальною площею 6295 кв.м. (када стровий номер 8000000000:79:055:0001), на підс таві договору купівлі-продаж у (з відкладальною умовою) нер ухомого майна від 27.06.2001 року.

Судом встановлено, відпові дно до договору купівлі-прод ажу (з відкладальною умовою) н ерухомого майна від 27.06.2001 року, укладеного між громадянином США ОСОБА_2 та Дочірнім пі дприємством «Фоззі» товарис тва з обмеженою відповідальн істю «Фоззі Фрост», передано у власність об' єкт нерухом ості - майновий комплекс за гальною площею 3005,6 кв.м., що знах одиться за адресою: АДРЕСА _1. У пункті 1.4. цього договору зазначено, що вказана будівл я розташована на земельній д ілянці розміром 1,4865 кв.м., яка зн аходиться у користуванні Про давця, що підтверджується Де ржавним актом на право корис тування землею.

Статтею 7 Земельного кодекс у України в редакції 1992 року (да лі - ЗК 1992 року), чинній на моме нт укладання договору купівл і-продажу (з відкладальною ум овою) нерухомого майна від 27.06.2 001 року, було встановлено, що ко ристування землею може бути постійним або тимчасовим. По стійним визнається землекор истування без заздалегідь ус тановленого строку. Тимчасов е користування землею може б ути короткостроковим - до трь ох років і довгостроковим - ві д трьох до двадцяти п'яти рокі в. У разі виробничої необхідн ості ці строки може бути прод овжено на період, що не переви щує одного строку.

У постійне користування зе мля надається Радами народни х депутатів із земель, що пере бувають у державній власност і: громадянам України для вед ення селянського (фермерсько го) господарства, особистого підсобного господарства; сі льськогосподарським підпри ємствам і організаціям; гром адським об'єднанням; релігій ним організаціям; промислови м, транспортним та іншим несі льськогосподарським підпри ємствам, установам і організ аціям; організаціям, зазначе ним у статті 70 цього Кодексу, д ля потреб оборони; для веденн я лісового господарства спец іалізованим підприємствам; ж итловим, житлово-будівельним , гаражно-будівельним і дачно -будівельним кооперативам; с пільним підприємствам, міжна родним об'єднанням і організ аціям з участю українських, і ноземних юридичних і фізични х осіб, підприємствам, що повн істю належать іноземним інве сторам.

У тимчасове користування з емля надається Радами народн их депутатів із земель, що пер ебувають у державній власнос ті: громадянам України для го родництва, сінокосіння і вип асання худоби, ведення селян ського (фермерського) господ арства; промисловим, транспо ртним та іншим несільськогос подарським підприємствам, ус тановам і організаціям; гром адським об'єднанням; релігій ним організаціям; організаці ям, зазначеним у статті 70 цьог о Кодексу, для потреб оборони ; сільськогосподарським підп риємствам і організаціям; жи тловим, житлово-будівельним, гаражно-будівельним і дачно -будівельним кооперативам; с пільним підприємствам, міжна родним об'єднанням і організ аціям з участю українських, і ноземних юридичних та фізичн их осіб.

Порядок надання землі у тим часове користування на умова х оренди регулювалось ст. 8 ЗК 1992 року. Так, встановлено, що зе мля надається громадянам Укр аїни, підприємствам, установ ам і організаціям, громадськ им об'єднанням і релігійним о рганізаціям, спільним підпри ємствам, міжнародним об'єдна нням і організаціям з участю українських, іноземних юрид ичних осіб і громадян, підпри ємствам, що повністю належат ь іноземним інвесторам, а так ож іноземним державам, міжна родним організаціям, іноземн им юридичним особам та фізич ним особам без громадянства.

Право власності на землю аб о право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпо рядними організаціями меж зе мельної ділянки в натурі (на м ісцевості) і одержання докум ента, що посвідчує це право. Пр иступати до використання зем ельної ділянки, в тому числі н а умовах оренди, до встановле ння меж цієї ділянки в натурі (на місцевості) і одержання до кумента, що посвідчує право в ласності або право користува ння землею, забороняється (ст . 22 ЗК 1992 року).

Згідно зі ст. 23 ЗК 1992 року пра во власності або право пості йного користування землею по свідчується державними акта ми, які видаються і реєструют ься сільськими, селищними, мі ськими, районними Радами нар одних депутатів.

Право тимчасового користу вання землею, в тому числі на у мовах оренди, оформляється д оговором. Форма договору і по рядок його реєстрації встано влюються Кабінетом Міністрі в України (ст. 24 ЗК 1992 року).

Виходячи з системного анал ізу норм ЗК 1992 року, договір куп івлі-продажу (з відкладально ю умовою) нерухомого майна ві д 27.06.2001 року не є документом, що п освідчує право користування земельною ділянкою ЗАТ «Фоз зі», розташованою за адресою : АДРЕСА_1, а отже позивач не є землекористувачем у розум інні положень земельного зак онодавства.

Чинним на сьогодні Земельн им кодексом України (далі - ЗКУ ) у главі 15 також встановлено д ва види користування земель ною ділянкою, а саме: право пос тійного користування та орен да.

Відповідно до ст. 92 ЗКУ право постійного користування зем ельною ділянкою - це право вол одіння і користування земель ною ділянкою, яка перебуває у державній або комунальній в ласності, без встановлення с троку. Права постійного кори стування земельною ділянкою із земель державної та комун альної власності набувають: підприємства, установи та ор ганізації, що належать до дер жавної та комунальної власно сті; громадські організації інвалідів України, їх підпри ємства (об'єднання), установи т а організації; релігійні орг анізації України, статути (по ложення) яких зареєстровано у встановленому законом поря дку, виключно для будівництв а і обслуговування культових та інших будівель, необхідни х для забезпечення їх діяльн ості.

Таким чином, позивач не вход ить до кола осіб, яким згідно і з ЗКУ земельна ділянка може н алежати на праві постійного користування.

Право власності на земельн у ділянку, а також право пості йного користування та право оренди земельної ділянки вин икають з моменту державної р еєстрації цих прав. Право пос тійного користування земель ною ділянкою посвідчується д ержавним актом на право пост ійного користування земельн ою ділянкою (ст. 125 ЗКУ).

Положення ст. 120 ЗКУ щодо пере ходу права на земельну ділян ку у разі набуття права на жил ий будинок, будівлю або спору ду не можуть бути застосован і до спірних правовідносин, о скільки договір купівлі-прод ажу (з відкладальною умовою) нерухомого майна від 27.06.2001 року був укладеним до набрання ци м Кодексом чинності (01.01.2002 року) , а дана норма є новелою законо давства та не містилась у ЗК 19 92 року. Крім того, у ч. 6 цієї стат ті встановлено, істотною умо вою договору, який передбача є набуття права власності на жилий будинок, будівлю або сп оруду, є кадастровий номер зе мельної ділянки, право на яку переходить у зв'язку з набутт ям права власності на ці об'єк ти. У договорі купівлі-продаж у кадастровий номер не зазна чено. Крім того, судом встанов лено, що зазначена у договорі загальна площа земельної ді лянки значно менше ділянки, щ одо якої виникли спірні прав овідносини (1,4865 кв.м. - 6295 кв.м. відп овідно).

Враховуючи викладене, прав о користування позивача на з емельну ділянку, розташовану за адресою: АДРЕСА_1, загал ьною площею 6295 кв.м. не оформле но відповідно до норм земель ного законодавства чинного н і на момент укладання догово ру купівлі-продажу, ні на моме нт винесення спірного податк ового повідомлення-рішення.

Відповідно до ст. 71 Кодек су адміністративного судочи нства України кожна сторона повинна довести ті обставини , на яких ґрунтуються її вимог и та заперечення.

Документів, які б спростову вали вказаний факт позивачем суду не надано, а у судовому з асіданні 10.06.2010 року представни к позивача повідомив суд, що в сі документи надані під час с удового розгляду та додатков их документів немає.

Частиною 2 ст. 2 Закону Укр аїни «Про плату за землю» вст ановлено, що земельний подат ок сплачують власники земель них ділянок, земельних часто к (паїв) та землекористувачі, к рім орендарів та інвесторів - учасників угоди про розподі л продукції.

Оскільки, судом встановлен о, що ЗАТ «Фоззі» не є користув ачем земельної ділянки, розт ашованої за адресою: АДРЕС А_1, у розумінні земельного з аконодавства, положення ст. 7 З акону України «Про плату за з емлю» щодо ставки земельного податку з земель, грошову оці нку яких встановлено, у розмі рі одного відсотка від їх гро шової оцінки не підлягають з астосуванню до спірних право відносин, а отже відповідні д оводи позивача є необґрунтов аними та такими, що не ґрунтую ться на нормах закону.

Згідно зі ст. 144 Конституці ї України органи місцевого с амоврядування в межах повнов ажень, визначених законом, пр иймають рішення, які є обов'яз ковими до виконання на відпо відній території.

До повноважень Київської і Севастопольської міських ра д у галузі земельних відноси н на їх території належить: ро зпорядження землями територ іальної громади міста; перед ача земельних ділянок комуна льної власності у власність громадян та юридичних осіб в ідповідно до цього Кодексу; н адання земельних ділянок у к ористування із земель комуна льної власності відповідно д о цього Кодексу; вилучення зе мельних ділянок із земель ко мунальної власності в порядк у, передбаченому цим Кодексо м; викуп земельних ділянок дл я суспільних потреб міста; пр ипинення права користування земельними ділянками у випа дках, передбачених цим Кодек сом; прийняття рішення щодо з вільнення самовільно зайнят их земельних ділянок; підгот овка висновків щодо вилученн я (викупу) та надання земельни х ділянок із земель державно ї власності, що проводяться о рганами виконавчої влади; вс тановлення та зміна меж сіл, с елищ, районів у містах; органі зація землеустрою; координац ія діяльності місцевих орган ів земельних ресурсів; здійс нення контролю за використан ням і охороною земель комуна льної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства; обмеження, ти мчасова заборона (зупинення) чи припинення використання земельної ділянки громадяна ми та юридичними особами в ра зі порушення ними вимог земе льного законодавства; інформ ування населення щодо наданн я, вилучення (викупу) земельни х ділянок; внесення у встанов леному порядку пропозицій до Верховної Ради України щодо встановлення та зміни меж мі ст; вирішення земельних спор ів; вирішення інших питань у г алузі земельних відносин від повідно до закону (ст. 9 ЗКУ).

Статтею 26, у пунктах 34, 35 ч. 1, Зак ону України «Про місцеве сам оврядування в Україні» встан овлено, що виключно на пленар них засіданнях сільської, се лищної, міської ради вирішую ться відповідно до закону пи тання регулювання земельних відносин та затвердження ві дповідно до закону ставок зе мельного податку, розмірів п лати за користування природн ими ресурсами, що є у власност і відповідних територіальни х громад.

Відповідно до ЗКУ, законів України «Про місцеве самовр ядування в Україні», «Про сто лицю України - місто-герой Киї в», «Про оренду землі», «Про пл ату за землю», «Про плануванн я і забудову територій», стат ті 290 Господарського кодексу У країни, у зв'язку з прийняттям Законів України від 03.06.2008 N 309-VI «П ро внесення змін до деяких за конодавчих актів України» та від 16.09.2008 N 509-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих акті в України щодо сприяння буді вництву» Київська міська ра да на ІІ сесії VI скликання при йняла рішення від 25.12.2008 року № 944/ 944 «Про врегулювання питання к ористування земельними діля нками в місті Києві».

У пункті 1 даного рішення, в р едакції чинній на момент при йняття спірного податкового повідомлення-рішення, рада в ирішила довести до відома вс іх суб'єктів господарської д іяльності, які використовуют ь земельні ділянки на терито рії м. Києва, але в установлено му законодавством порядку не оформили права власності аб о права користування земельн ими ділянками, про необхідні сть до 01.03.2009 подати у встановлен ому порядку клопотання (заяв и) про оформлення права власн ості на земельні ділянки або права користування (оренди) з емельними ділянками.

А у п. 2 встановлено, що з 01.04.2009 пл ата за земельні ділянки (крім земель, які використовуютьс я державними та комунальними підприємствами, установами, організаціями для ведення л ісового господарства, для во догосподарських потреб, та з емель, зайнятих зеленими нас адженнями загального корист ування, житловим фондом, об'єк тами інженерно-транспортної інфраструктури, крім присад ибних і садових земельних ді лянок, а також визначених Киї вською міською радою земельн их ділянок, які використовую ться підприємствами, що забе зпечують життєдіяльність мі ста, та земельних ділянок, щод о яких Київською міською рад ою прийняті рішення про їх пе редачу у власність або в кори стування, але документи, що по свідчують права на такі земе льні ділянки, не зареєстрова ні), які використовуються суб 'єктами господарської діяльн ості, але право власності на я кі або право оренди яких в уст ановленому законодавством п орядку не оформлено (не перео формлено), справляється в роз мірі мінімальної річної орен дної плати за земельні ділян ки, встановленої статтею 21 Зак ону України «Про оренду земл і».

Оскільки дане рішення стос ується суб' єктів господарс ької діяльності, які викорис товують земельні ділянки на території м. Києва, не оформив ши в установленому законодав ством порядку права власност і або права користування цим и ділянками, що не врегульова но чинним земельним законода вством, суд дійшов висновку, щ о Київська міська рада при пр ийнятті рішення № 944/944 не поруш ила норми законів України «П ро систему оподаткування» та «Про плату за землю», як це за значає позивач у доповнення до позовної заяви.

Крім того, згідно з п. 10 ст. 59 За кону України «Про місцеве са моврядування в Україні» акти органів та посадових осіб мі сцевого самоврядування з мот ивів їхньої невідповідності Конституції або законам Укр аїни визнаються незаконними в судовому порядку.

Рішення Київської міської ради від 25.12.2008 року № 944/944 «Про вре гулювання питання користува ння земельними ділянками в м істі Києві» незаконним в суд овому порядку не визнавалось , є чинним, а отже підлягає зас тосуванню до спірних правові дносин.

З огляду на викладене, дії в ідповідача щодо визначення З АТ «Фоззі» плати за земельну ділянку, розташовану за адре сою: АДРЕСА_1, загальною пл ощею 6295 кв.м. у розмірі 3 % від гро шової оцінки землі, суд вважа є правомірними, а отже підста ви для скасування спірного п одаткового повідомлення-ріш ення відсутні.

У відповідності до ч. 2 п. 2.5 Інс трукції про порядок застосув ання та стягнення сум штрафн их (фінансових) санкцій орган ами державної податкової слу жби, затвердженої наказом Де ржавної податкової адмініст рації України № 110 від 17 березня 2001 року, податкове повідомлен ня-рішення - це рішення керівн ика органу державної податко вої служби щодо сплатити сум и застосованих штрафних (фін ансових) санкцій (у тому числі пеню за порушення у сфері зов нішньоекономічної діяльнос ті) за порушення податкового законодавства та інших норм ативно-правових актів. Таке р ішення приймається за резуль татами перевірок платника по датків.

Водночас, під час розгляду д аної справи судом виявлені п орушення закону, а саме ст. 93 Ци вільного кодексу України та ст. 1 Закону України «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб - підприємц ів», відповідно до яких місце знаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих до кументів юридичної особи чи закону виступають від її іме ні (далі - виконавчий орган).

Так, у Акті № 715/15-30/25294089 від 29.07.2 009 року, у графі 14 «Місцезнаходж ення платника», зазначена ад реса магазину, розташованого за адресою: АДРЕСА_1, а не ю ридична адреса ЗАТ «Фоззі»: К иєво-Святошинський район, м. В ишневе, вул. Промислова, 5.

Акт № 715/15-30/25294089 від 29.07.2009 року, пов ідомлення-виклик від 16.07.2009 року № 11258/10/15-322 та спірне податкове по відомлення-рішення також нап равлялись Інспекцією на адре су: АДРЕСА_1.

Оскільки всі вказані докум енти були отримані службовим и особами позивача, суд вважа є, що даний факт не є підставою для визнання протиправним т а скасування податкового по відомлення-рішення № 0014421530/0 від 18.08.2009 року.

Однак, суд дійшов висновку п ро необхідність постановлен ня окремої ухвали стосовно в казаних порушень закону з на правлення її копії Державній податковій інспекції у Голо сіївському районі м. Києва дл я вжиття заходів щодо усунен ня причин та умов, що сприяли п орушенню закону.

За таких обставин суд прихо дить до висновку про необґру нтованість та недоведеність позовних вимог та вважає їх т акими, що не підлягають задов оленню.

Керуючись статтями 11, 14, 70-72, 86, 159-1 63, 254 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ :

У задоволенні адміністра тивного позову Закритого акц іонерного товариства «Фоззі » до Державної податкової ін спекції у Голосіївському рай оні м. Києва про скасування по даткового повідомлення-ріше ння відмовити повністю.

Постанова набирає зак онної сили після закінчення строку подання заяви про апе ляційне оскарження, встановл еного Кодексом адміністрати вного судочинства України, я кщо таку заяву не було подано . Якщо було подано заяву про ап еляційне оскарження, але апе ляційна скарга не була подан а у встановлений строк, поста нова набирає законної сили п ісля закінчення цього строку .

Постанова може бути оска ржена до Київського апеляцій ного адміністративного суду у порядку, встановленому ста ттями 185-187 КАС України, протяго м десяти днів з дня її складан ня у повному обсязі шляхом по дання через Київський окружн ий адміністративний суд заяв и про апеляційне оскарження з наступним поданням протяго м двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання заяви про апе ляційне оскарження.

Суддя В.О. Спиридоно ва

Постанову складено у повн ому обсязі 11.06.2010 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2010
Оприлюднено06.09.2010
Номер документу10986906
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2132/10/1070

Ухвала від 30.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Окрема ухвала від 11.06.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Спиридонова В.О.

Постанова від 11.06.2010

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Спиридонова В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні