Ухвала
від 22.03.2023 по справі 201/2455/23
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 201/2455/23

Провадження № 1-кс/201/830/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 березня 2023 року м. Дніпро

Слідчий суддя Жовтневого районного суду міста Дніпропетровська ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022041650000522 від 30.05.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів, -

ВСТАНОВИВ:

До Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська надійшло клопотання старшого слідчого СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , у кримінальному провадженні, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022041650000522 від 30.05.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, про надання тимчасового доступу до речей і документів.

В обґрунтування поданого клопотання слідчий вказує, що ВП № 5 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022041650000522, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, за фактом привласнення, розтрати майна службовою особою АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », шляхом зловживання службовим становищем.

В матеріалах справи наявне повідомлення та акт службового розслідування за фактом нестачі грошових коштів та товарно-матеріальних цінностей у ІНФОРМАЦІЯ_2 Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Так, відповідно до вищевказаного акту встановлено наступне.У відповідності до вимог Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 01.08.2019р. № 715 «Про затвердження Положення про порядок проведення службових розслідувань в АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та для встановлення причин та умов виникнення цих обставин, винних працівників та прийняття заходів до усунення порушень наказом Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 14.03.2022 року №422 була створена комісія. Службове розслідування проводилось в період з 10.03.2022 по 30.03.2022. Перевірці підлягали виробничі та касові документи ІНФОРМАЦІЯ_2 за період 15.11.2021-22.02.2022.

За результатами перевірки виробничих та касових документів по ІНФОРМАЦІЯ_2 виявлено наступне:

1.Нестача грошової готівки за надані поштові та фінансові послуги, ТМЦ та поштові відправлення на загальну суму 35481,50 грн., з них у тому числі:

-19585,50грн. готівкові кошти, у тому числі:

* 16585,50 грн. - за актом перевірки виробничої діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 від 23.02.2022, а саме: ІНФОРМАЦІЯ_3 12499,50 грн., періодичні друковані видання 3020,00 грн., тара 843,00 грн., ТНС 223,00 грн.

В день проведення перевірки виробничої діяльності у ІНФОРМАЦІЯ_2 23.02.2022 начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 були пред`явлені касові документи на продаж ЗПО у сумі 3900,00 грн. від ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », які нею не були своєчасно оприбутковані за касовим звітом як продаж.

За даними бухгалтерії дирекції кошти в сумі 3900,00 грн. від ТОВ ТД « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) надійшли на розрахунковий дирекції 16.02.2022.

23.02.2022 кошти в сумі 3900,00 грн., у присутності фахівця сектору внутрішнього аудиту дирекції ОСОБА_4 , були проведені начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , як продаж ЗПО по безготівковому розрахунку (документи: платіжне доручення №1689 від 16.02.2022, довіреність №26 від 17.02.2022 додаються).

В зв`язку з цим, кошти в сумі 3900,00 грн. вважаються як часткове відшкодування виявленої 23.02.2022 загальної суми нестачі по ЗПО у розмірі 12499,50 грн.

Таким чином, загальна сума нестачі по ЗПО, яка визначена в акті перевірки від 23.02.2022, зменшується на суму 3900,00 грн. і становить 8599,50 грн.

Решта коштів, які відображені начальником ОСОБА_5 23.02.2022 як продаж ЗПО по безготівковому розрахунку у сумі 9196,00 грн. на користь підприємства ОКПО 05411357 не знайшли свого підтвердження через відсутність відповідних касових документів. Бухгалтерія не підтверджує надходження даних коштів на розрахунковий рахунок дирекції від підприємства ОКПО НОМЕР_2 .

* 3000,00 грн. - за даними ДОКПД Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », яка рахується згідно акту про розбіжності головної каси ІНФОРМАЦІЯ_5 « ІНФОРМАЦІЯ_1 від 16.02.2022.

Згідно супровідного листа ф.4 від 16.02.2022 за №12/1602/5 (додається), який складений особисто начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 , повинно бути понадлімітних залишків готівкою у сумі 72700,00 грн. Фактично, під час прорахунку коштів працівниками Головної каси дирекції, в наявності виявилось готівкою 69700,00 грн.

Загальна сума розбіжності склала 3000,00 грн. (нестача грошових банкнот номіналом 200,00 грн. у кількості 15 штук).

В зв`язку з цим, у відповідності до вимог касової дисципліни 16.02.2022 року працівниками Головної каси на дану розбіжність був складений відповідний акт за №216.

У порушення вимог нормативних документів з касової дисципліни ОСОБА_5 :

- несвоєчасно оприбутковувала кошти за надані послуги,

- невірно відображала у касовому звіті суми висланих до головної каси понадлімітних залишків;

- несвоєчасно відправлялись до ДОКПД дирекції касові звіти та первинні касові документи;

- не вівся облік руху товарно-матеріальних цінностей;

- мала місце фальсифікація даних у касовому звіті щодо продажу ЗПО по безготівковому розрахунку. З метою зменшення залишку ЗПО у касовому звіті відображалась невірна сума продажу, що підтверджується діями ОСОБА_5 23.02.2022;

-15896,00 грн. - за реєстровані поштові відправлення у кількості 68 од., які рахуються у ІНФОРМАЦІЯ_2 , але за результатами перевірки їх в наявності немає.

В ході перевірки виробничої діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 встановлено, що начальником ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 не вівся облік посилкових відправлень, їх залишки не виводились, що спричинило виникненню розбіжності між фактичною наявністю п/в з даними АРМ ВЗ, чим порушено вимоги Регламенту процесу «Відкриття операційного дня автоматизованих та неавтоматизованих ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - Регламент), затвердженого наказом ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 27.03.2018 №378, вимог Порядку організації роботи на доставних дільницях, затвердженого наказом ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 11.06.2018 №717, та не виконання контролюючих функцій, передбачених Регламентом процесу «Закриття операційного дня та формування касових документів в автоматизованих ВПЗ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », затвердженого наказом ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.11.2018 №1394.

У ВПЗ відсутні документи, які підтверджують факт їх вручення, повернення та відправки.

В зв`язку з цим, сума нестачі за поштові відправлення та їх кількість може змінюватись на підставі заяв споживачів (відправників/одержувачів).

Під час приймання ОСОБА_5 на роботу, пов`язану з готівковими коштами, вона була ознайомлена під розписку з Положенням про ВПЗ, нормативними документами, які регламентують порядок ведення касових операцій, наказами, тощо. Оскільки ОСОБА_5 приймалась на посаду з матеріальною відповідальністю, з нею був укладений письмовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність.

15.11.2021, на момент вступу ОСОБА_5 на посаду начальника даного ІНФОРМАЦІЯ_2 згідно наказу дирекції від 15.11.2021 за №5164-к, була здійснена прийняття-передача готівкових коштів та ТМЦ, які на той час рахувались по ІНФОРМАЦІЯ_2 .

За результатами даної передачі був складений відповідний акт перевірки виробничої діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 , згідно якого нестач та надлишків виявлено не було.

За період перебування ОСОБА_5 на займаній посаді начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 фактів несанкціонованого проникнення сторонніх осіб до приміщення даного ІНФОРМАЦІЯ_2 не зареєстровано.

За результатами проведеної перевірки з боку членів комісії за напрямком діяльності встановлено, що з боку начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 підприємству нанесені збитки у розмірі 31581,50 грн.

Слідчим зазначено, що метою проведення вказаного тимчасового доступу до речей та документів є встановлення обставин кримінального правопорушення, що підтверджують злочину діяльність або їх остаточно спростувати.

Обставини кримінального провадження, а також установлені у ході досудового розслідування дані, що підтверджуються матеріалами кримінального провадження, дають обґрунтовані підстави вважати, що у результаті тимчасового доступу до речей та документів будуть виявлені та зафіксовані відомості про обставини вчинюваного злочину, відомості, що мають суттєве значення для кримінального провадження.

Слідчий вказує, що беручи до уваги вищевикладене, з метою встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні філії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 .

Документи та інформація до яких необхідно отримати доступ мають важливе доказове значення у кримінальному провадженні, оскільки можуть свідчити про обставини, які, відповідно до ст. 91 КПК України, підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а саме: спосіб, місце вчинення кримінального правопорушення, осіб, які його вчинили та наявний у вказаних осіб умисел на вчинення кримінального правопорушення, а тому, слідчий просить надати старшому слідчому СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП України в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи, прокурорам групи прокурорів Правобережної окружної прокуратури міста Дніпра дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні філії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних документів:

-Наказів та матеріалів щодо проведення попередньої інвентаризації, яка передувала службовому розслідуванню з 10.03.2022-30.03.2022 (відповідно до наказу №422) та/або на дату зміни відповідальної особи, а саме матеріали інвентаризації готівкових коштів та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей у начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 та інвентаризацій, результати яких увійшли до Акту службового розслідування з 10.03.2022-30.03.2022, оформлені з дотримання вимог діючого законодавства (накази про проведення інвентаризацій, накази про затвердження складу інвентаризаційної комісії, інвентаризаційні описи, звіряльні відомості результатів інвентаризацій, протоколи інвентаризаційної комісії щодо висновків і пропозицій за результатами інвентаризації з підписами усіх членів інвентаризаційної комісії з даними бухгалтерського обліку, а також прийняті рішення);

-Касових звітів (форма 130) за весь міжінвентаризаційний період з бухгалтерії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (щоденні та зведені);

-Регістрів бухгалтерського обліку по рахунках обліку готівки за весь міжінвентаризаційний період;

-Документів, роздрукованих з АС «Моніторинг послуг поштового зв`язку» щодо закриття операційного дня та формування касових документів;

-Касових звітів (форма 130);

-Касових довідок (форма 42) та всі первинні документи до них (реєстри прийнятих платежів, повідомлення про перекази, супровідні квитанції на підкріплення та здавання понадлімітних залишків, чеки, форма 10, форма 55 про виплату допомог та пенсій тощо);

-Книг обліку розрахункових операцій (КОРО) за міжінвентаризаційний період;

-Регістрів бухгалтерського обліку щодо обліку тари; товарів; немаркованих конвертів; ТМЦ, періодичних видань, поштових марок за весь міжінвентаризаційний період; обігових відомостей ТМЦ тари, немаркованих конвертів, періодичних видань, поштових марок за весь міжінвентаризаційний період;

А також належним чином завірених копій документів, а саме:

- Наказів про облікову дисципліну (з Додатками); Інструкції про здійснення касових операцій у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », затверджених наказом ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 11.06.2018 № 720; Наказ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.11.2018 № 1394 «Закриття операційного дня та формування та касових документів в автоматизованих ВПЗ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 10.09.2019 № 860 «Про затвердження технологічної картки послуги»; Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 13.03.2017 № 285 «Порядок організації торговельної діяльності в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; інших документів (в тому числі в електронному форматі), які можуть підтверджувати факт заволодіння майном службовими особами; копії наказів, розпоряджень, положень, договорів відносно ОСОБА_5 .

Слідчий у письмовій заяві просив клопотання розглянути без її участі.

Дослідивши матеріали, додані до клопотання, слідчий суддя дійшов такого висновку.

Згідно до ч. 1ст. 159КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч.3ст. 159 КПК Українитимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

На підставіст. 160 КПК Українисторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Згідно положень ч.2ст. 163 КПК Україниякщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Слідчий суддя вважає за можливе розглянути вказане клопотання без участі представника філії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Розглядом клопотання встановлено, що слідчими СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області здійснюється досудоверозслідування укримінальному провадженні внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022041650000522 від 30.05.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.

Згідно до положень ч. 5ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

На підставі ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Розглядом вказаногоклопотання судомбуло встановлено,що речіта документи,до якихзаявлено клопотанняпро тимчасовийдоступ,по-перше,перебувають абоможуть перебуватиу володінні АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », по-друге, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Також, оскільки витребувані речі та документи містять охоронювану законом таємницю, то суд вважає доведеним стороною кримінального провадження можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах.

При цьому з огляду на неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, то суд вважає, з урахуванням наданих матеріалів, що заявлене слідчим клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, шляхом надання тимчасового доступу слідчому, прокурору до зазначених у клопотанні документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Керуючись ст. ст.159,162-164,166 КПК України,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 , у кримінальномупровадженні,внесеного доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №12022041650000522від 30.05.2022року заознаками кримінальногоправопорушення,передбаченого ч.2ст.191КК України,про наданнятимчасового доступудо речейі документів - задовольнити.

Надати старшому слідчому СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП України в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у даному кримінальному провадженні, прокурорам групи прокурорів у даному кримінальному провадженні Правобережної окружної прокуратури міста Дніпра дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні філії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних документів:

-Наказів та матеріалів щодо проведення попередньої інвентаризації, яка передувала службовому розслідуванню з 10.03.2022-30.03.2022 (відповідно до наказу №422) та/або на дату зміни відповідальної особи, а саме матеріали інвентаризації готівкових коштів та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей у начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 та інвентаризацій, результати яких увійшли до Акту службового розслідування з 10.03.2022-30.03.2022, оформлені з дотримання вимог діючого законодавства (накази про проведення інвентаризацій, накази про затвердження складу інвентаризаційної комісії, інвентаризаційні описи, звіряльні відомості результатів інвентаризацій, протоколи інвентаризаційної комісії щодо висновків і пропозицій за результатами інвентаризації з підписами усіх членів інвентаризаційної комісії з даними бухгалтерського обліку, а також прийняті рішення);

-Касових звітів (форма 130) за весь міжінвентаризаційний період з бухгалтерії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (щоденні та зведені);

-Регістрів бухгалтерського обліку по рахунках обліку готівки за весь міжінвентаризаційний період;

-Документів, роздрукованих з АС «Моніторинг послуг поштового зв`язку» щодо закриття операційного дня та формування касових документів;

-Касових звітів (форма 130);

-Касових довідок (форма 42) та всі первинні документи до них (реєстри прийнятих платежів, повідомлення про перекази, супровідні квитанції на підкріплення та здавання понадлімітних залишків, чеки, форма 10, форма 55 про виплату допомог та пенсій тощо);

-Книг обліку розрахункових операцій (КОРО) за міжінвентаризаційний період;

-Регістрів бухгалтерського обліку щодо обліку тари; товарів; немаркованих конвертів; ТМЦ, періодичних видань, поштових марок за весь міжінвентаризаційний період; обігових відомостей ТМЦ тари, немаркованих конвертів, періодичних видань, поштових марок за весь міжінвентаризаційний період;

а також належним чином завірених копій документів, а саме:

- Наказів про облікову дисципліну (з Додатками); Інструкції про здійснення касових операцій у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », затверджених наказом ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 11.06.2018 № 720; Наказ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.11.2018 № 1394 «Закриття операційного дня та формування та касових документів в автоматизованих ВПЗ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 10.09.2019 № 860 «Про затвердження технологічної картки послуги»; Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 13.03.2017 № 285 «Порядок організації торговельної діяльності в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; інших документів (в тому числі в електронному форматі), які можуть підтверджувати факт заволодіння майном службовими особами; копії наказів, розпоряджень, положень, договорів відносно ОСОБА_5 .

Зобов`язати відповідальну особу філії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 надати старшому слідчому СВ ВП № 5 ДРУП ГУНП України в Дніпропетровській області капітану поліції ОСОБА_3 , слідчим слідчої групи у даному кримінальному провадженні, прокурорам групи прокурорів у даному кримінальному провадженні Правобережної окружної прокуратури міста Дніпра тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні філії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за адресою АДРЕСА_1 , а саме до оригіналів наступних документів:

-Наказів та матеріалів щодо проведення попередньої інвентаризації, яка передувала службовому розслідуванню з 10.03.2022-30.03.2022 (відповідно до наказу №422) та/або на дату зміни відповідальної особи, а саме матеріали інвентаризації готівкових коштів та інвентаризації товарно-матеріальних цінностей у начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_5 та інвентаризацій, результати яких увійшли до Акту службового розслідування з 10.03.2022-30.03.2022, оформлені з дотримання вимог діючого законодавства (накази про проведення інвентаризацій, накази про затвердження складу інвентаризаційної комісії, інвентаризаційні описи, звіряльні відомості результатів інвентаризацій, протоколи інвентаризаційної комісії щодо висновків і пропозицій за результатами інвентаризації з підписами усіх членів інвентаризаційної комісії з даними бухгалтерського обліку, а також прийняті рішення);

-Касових звітів (форма 130) за весь міжінвентаризаційний період з бухгалтерії Дніпропетровської дирекції АТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (щоденні та зведені);

-Регістрів бухгалтерського обліку по рахунках обліку готівки за весь міжінвентаризаційний період;

-Документів, роздрукованих з АС «Моніторинг послуг поштового зв`язку» щодо закриття операційного дня та формування касових документів;

-Касових звітів (форма 130);

-Касових довідок (форма 42) та всі первинні документи до них (реєстри прийнятих платежів, повідомлення про перекази, супровідні квитанції на підкріплення та здавання понадлімітних залишків, чеки, форма 10, форма 55 про виплату допомог та пенсій тощо);

-Книг обліку розрахункових операцій (КОРО) за міжінвентаризаційний період;

-Регістрів бухгалтерського обліку щодо обліку тари; товарів; немаркованих конвертів; ТМЦ, періодичних видань, поштових марок за весь міжінвентаризаційний період; обігових відомостей ТМЦ тари, немаркованих конвертів, періодичних видань, поштових марок за весь міжінвентаризаційний період;

а також належним чином завірених копій документів, а саме:

- Наказів про облікову дисципліну (з Додатками); Інструкції про здійснення касових операцій у ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », затверджених наказом ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 11.06.2018 № 720; Наказ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 30.11.2018 № 1394 «Закриття операційного дня та формування та касових документів в автоматизованих ВПЗ ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »: Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 10.09.2019 № 860 «Про затвердження технологічної картки послуги»; Наказу ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » від 13.03.2017 № 285 «Порядок організації торговельної діяльності в ПАТ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »; інших документів (в тому числі в електронному форматі), які можуть підтверджувати факт заволодіння майном службовими особами; копії наказів, розпоряджень, положень, договорів відносно ОСОБА_5 .

Згідно дост. 166 КПК Україниу разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннямиКПК Україниз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Строк дії ухвали становить один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЖовтневий районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення22.03.2023
Оприлюднено09.05.2024
Номер документу109898580
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —201/2455/23

Ухвала від 22.03.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Бойко В. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні