ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 квітня 2023 року Справа № 280/455/23 м.ЗапоріжжяЗапорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Мінаєвої К.В., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА»
до Головного управління ДПС у Львівській області, Державної податкової служби України
про визнання протиправним та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» (далі позивач, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА») до Головного управління ДПС у Львівській області (далі відповідач 1), Державної податкової служби України (далі відповідач 2), в якій позивач з урахуванням уточнених позовних вимог просить суд:
1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідача 1 від 03.11.2022 №7562475/36711842, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 12.10.2022;
2) визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідача 1 від 03.11.2022 №7562474/36711842, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 03.10.2022;
3) визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідача 1 від 03.11.2022 №7562476/36711842, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 10.10.2022;
4) зобов`язати відповідача 2 зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, за датою їх подання до реєстрації позивача, а саме податкові накладні №7 від 03.10.2022, №17 від 10.10.2022, №8 від 12.10.2022.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що в процесі здійснення господарської діяльності, позивачем складено та направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) податкові накладні №7 від 03.10.2022, №8 від 12.10.2022, №17 від 10.10.2022, проте їх реєстрацію було зупинено з огляду на відповідність позивача пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку. Надалі позивачем було надано контролюючому органу всі необхідні документи на підтвердження реальності здійснення операцій за відповідними податковими накладними, проте рішеннями комісії Головного управління ДПС у Львівській області №7562474/36711842, №7562476/36711842, №7562475/36711842 від 03.11.2022, відмовлено у їх реєстрації. На думку позивача, саме лише зазначення про відсутність певних документів не є достатньою підставою для відмови в реєстрації податкових накладних, оскільки контролюючим органом повинно бути зазначено об`єктивні обставини, які перешкоджають реєстрації податкової накладної з урахуванням відсутності таких документів. Позивач повідомив, що в процедурі адміністративного оскарження рішення комісії регіонального рівня до комісії ДПС України надав копії документів на підтвердження реального характеру господарських операцій за податковими накладними. Однак комісія ДПС України, отримавши від платника податків необхідні документи, залишила скаргу позивача без задоволення, а рішення комісії регіонального рівня без змін. Позивач вважає рішення контролюючого органу таким, що не містять чіткого визначення підстав для відмови в реєстрації податкових накладних; з метою належного захисту своїх прав як платника податку просить суд зобов`язати відповідача 2 зареєструвати в ЄРПН податкові накладні №7 від 03.10.2022, №17 від 10.10.2022, №8 від 12.10.2022. Просить суд задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
Ухвалою суду від 01.02.2023 відкрито провадження у справі, призначено справу до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення та виклику сторін.
Позиція відповідача 1 викладена у відзиві на позовну заяву (вх.№13141 від 03.04.2023). Так, представник відповідача 1 зазначає, що реєстрація податкових накладних ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС Україна» зупинена на підставі пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України. При цьому підкреслює, що надані платником податку копії документів не є достатніми для прийняття відповідного рішення про реєстрацію спірної податкової накладної. Представником відповідача 1 звернено увагу на тому, що позивачем на розгляд комісії та до суду не надано договір постачання №100317 від 10.03.2017, а також жодних розрахункових документів та/або банківських виписок з особових рахунків. Підсумовуючи, представник стверджує, що рішення комісії регіонального рівня було прийнято з підстав ненадання платником податку копій документів (договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків), звідти підкреслює, що на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій, платник повинен мати належним чином оформлені первинні документи, які мають свідчити про беззаперечний факт реального вчинення господарських операцій, що і є підставою для формування платником податкового обліку. Також вказує, що позовна вимога щодо зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну є втручанням в дискреційні повноваження контролюючого органу, в той час як належним способом захисту порушеного права є зобов`язання відповідача 2 повторно розглянути питання щодо реєстрації відповідних податкових накладних. З огляду на викладене, представник відповідача 1 просить відмовити у задоволенні позову у повному обсязі.
Відповідач 2 про розгляд справи повідомлений належним чином, проте заяви про визнання позову або відзиву на позовну заяву в строки, передбачені статтею 261 КАС України, до суду не надходило. Відтак, керуючись частиною шостою статті 162 КАС України, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Ухвалою суду від 03.04.2023 у задоволенні клопотання представника Головного управління ДПС у Львівській області про розгляд даної справи в порядку загального позовного провадження відмовлено.
Дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд встановив такі обставини.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА», код ЄДРПОУ 36711842, зареєстроване як юридична особа 06.10.2009, видами діяльності за КВЕД є: 10.92 Виробництво готових кормів для домашніх тварин (основний); 10.13 Виробництво м`ясних продуктів; 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту; 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.; 72.20 Дослідження й експериментальні розробки у сфері суспільних і гуманітарних наук; 74.90 Інша професійна, наукова та технічна діяльність, н.в.і.у. (а.с.12-13, 37-38, т.1).
Між позивачем, у якості продавця, та Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАРО ГРУП», як покупцем, 10.03.2017 був укладений договір поставки №100317, за умовами якого продавець зобов`язується передати у власність покупця товар партіями згідно накладних у відповідності до замовлень покупця, а покупець зобов`язується проводити оплату за товар та приймати його на умовах даного договору. Замовлення передається продавцю в будь-якій зрозумілій сторонами формі (електронною поштою, телефонним зв`язком тощо) (а.с.2-3, т.2).
Відповідно до пункту 4 вказаного договору оплата за умовами останнього здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок продавця по факту отримання товару покупцем. Оплата за товар проводиться на розрахунковий рахунок продавця на умовах відстрочки платежу 45 календарних днів від дати поставки товару (а.с.2, т.2).
За пунктом 5 договору поставки №100317 від 10.03.2017 транспортування товару здійснюється транспортом покупця. За погодженням сторін доставка товару може здійснюватися транспортом продавця (а.с.2, т.2).
У відповідності до замовлення від 03.10.2022 та 10.10.2022 позивач взяв на себе зобов`язання поставити ТОВ «ФАРО ГРУП» продукцію за кодами УКТ ЗЕД 2309, 0206, 0209101100 (Сухі ласощі для собак «Асорті» 160 г, Вим`я сушене (0,100 гр.), Легені яловичі сушені, (100 гр.), Печінка сушена (0,100 гр.), рубець яловичий вакуумований, Рубець яловичий сушений (0,150 гр.), Фарш для тварин «Від бабусі», Сало в спеціях, Фарш для тварин «Екстра», Фарш «Екстра» ТМ АШАН 500г, Фарш для тварин «Малюк Плюс», Фарш для тварин «Малюк», Фарш для тварин «Рублений», фарш «Рублений» ТМ АШАН 500г, Фарш для тварин «Юніор») і т.д.
На виконання приписів пункту 201.10 статі 201 Податкового кодексу України позивачем 03.10.2022 складено та направлено до ЄРПН податкову накладну №7 на суму 314548,43 грн. (в т.ч. ПДВ 52424,74 грн.), а 10.10.2022 - податкову накладну №17 на суму 133130,62 грн. (в т.ч. 22188,44 грн.) (а.с.237-240, т.1).
Відповідно до отриманої квитанції №9219693869 від 25.10.2022 податкову накладну №7 від 03.10.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено у зв`язку з тим, що «коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0209,2309 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляється) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критерії ризиковості здійснення операцій». Крім того, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.241, т.1).
За змістом отриманої квитанції №9219689882 від 25.10.2022 податкову накладну №17 від 10.10.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено у зв`язку з тим, що «коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляється) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критерії ризиковості здійснення операцій». Крім того, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.242, т.1).
Позивач з метою розблокування податкових накладних 28.10.2022 надіслав контролюючому органу повідомлення №1 та №2, до яких долучено пояснення щодо діяльності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА», разом з якими додано підтверджуючі документи щодо реальності здійснення господарської операцій по податковим накладним, реєстрація яких зупинена (а.с.89-94, т.2).
Рішеннями комісії Головного управління ДПС у Львівській області №7562474/36711842 від 03.11.2022 відмовлено у реєстрації податкової накладної №7 від 03.10.2022, №7562476/36711842 від 03.11.2022 відмовлено у реєстрації податкової накладної №17 від 10.10.2022 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: договорів, зовнішньоекономічних контрактів, розрахункових документів: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків.
Між позивачем, у якості постачальника, та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕПІЦЕНТР К», як покупцем, 06.05.2021 був укладений договір поставки №63510, за умовами якого постачальник зобов`язується поставляти покупцю товар у встановлені строки, а покупець зобов`язується приймати такий товар і сплачувати за нього на умовах даного договору (а.с.112-113, т.1).
Відповідно до замовлення від 07.10.2022 ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» взяло на себе зобов`язання поставити ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» продукцію за кодами УКТЗЕД 2309: Вим`я сушене (0,100 гр.), Легені яловичі сушені , (100 гр.), Печінка сушена (0,100 гр.), Рубець яловичий сушений (0,150 гр.), Сім`яники сушені (0,100 гр.), Нирки сушені (0,100 гр.)) і т.д.
На виконання приписів пункту 201.10 статі 201 Податкового кодексу України позивачем 12.10.2022 складено та направлено до ЄРПН податкову накладну №8 на суму 57906,00 грн. (в т.ч. 9651,00 грн.) (а.с.100-101, т.1).
Відповідно до отриманої квитанції №9219705018 від 25.10.2022 податкову накладну №8 від 12.10.2022 прийнято, але її реєстрацію зупинено у зв`язку з тим, що «коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 2309 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляється) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критерії ризиковості здійснення операцій». Крім того, запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (а.с.102, т.1).
З метою розблокування податкової накладної позивач 28.10.2022 надіслав контролюючому органу повідомлення №3, до якого долучено пояснення щодо діяльності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА», разом з якими додано підтверджуючі документи щодо реальності здійснення господарської операцій по податковій накладній, реєстрація якої зупинена (а.с.181-182, т.1).
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Львівській області №7562475/36711842 від 03.11.2022 відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 відмовлено у реєстрації податкової накладної №8 від 12.10.2022 з підстав ненадання платником податку копій документів, а саме: договорів, зовнішньоекономічних контрактів, розрахункових документів: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків.
Не погоджуючись з рішеннями комісії регіонального рівня щодо відмови у реєстрації податкових накладних №7 від 03.10.2022 р., №17 від 10.10.2022 р., №8 від 12.10.2022, позивачем подано до відповідача 2 скарги на рішення №7562474/36711842 від 03.11.2022 (зареєстрована за №92399093716 від 11.11.2022), на рішення №7562476/36711842 від 03.11.2022 та на рішення №7562475/36711842 від 03.11.2022 (зареєстрована за №9239181785 від 11.11.2022) (а.с.184-186, т.1; а.с.95-98, т.2).
Рішеннями комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН №64670/36711842/2 від 24.11.2022, №64654/36711842/2 від 24.11.2022 та №64760/36711842/2 від 24.11.2022 відповідно по пункту 56.23 пункту 56 ПК України скарги ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» первісні рішення залишено без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін. Підставою для прийняття зазначеного рішення вказано ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури-інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних (а.с.202, т.1; а.с.121-122, т.2).
Вважаючи рішення про відмову у реєстрації податкових накладних та рішення за результатами скарги щодо первісного рішення протиправними, позивач звернувся до суду із даним позовом про їх скасування та зобов`язання відповідача 2 зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази, їх достатність і взаємний зв`язок у сукупності, дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі ПК України).
Відповідно до підпункту «а», «б» пункту 185.1 статті 185 ПК України об`єктом оподаткування податком є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно /до статті 186 цього Кодексу; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.
Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до пункту 201.1. статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Пунктом 201.10 статті 201 ПК України визначено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Механізм внесення відомостей, що містяться у податковій накладній та/або розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до неї, до Єдиного реєстру податкових накладних визначає Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (далі - Порядок №1246).
Положеннями пункту 2 Порядку №1246 (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що податкова накладна - це електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог ПК України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Відповідно до абзацу 10 пункту 12 Порядку №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, крім іншого, наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (пункт 13 Порядку №1246).
Квитанція в електронній формі надсилається платнику податку протягом операційного дня та є підтвердженням прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Примірник квитанції в електронній формі зберігається в ДПС (пункт 14 Порядку №1246).
У разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку (пункт 17 Порядку №1246).
Згідно з пунктом 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання даної норми постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», яка набрала чинності 01.02.2020, та якою затверджено:
- Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок №1165);
- Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок розгляду скарги).
Податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності таким ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації) зазначеним в пункті 3 Порядку №1165.
Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).
Податкова накладна / розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Відповідно до пункту 6 Порядку №1165 у разі, коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
Питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня. У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення. Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4). У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення. За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4). Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пунктів 7,8 Порядку №1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (пункт 10 Порядку №1165).
Пунктом 11 Порядку №1165 передбачено, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: 1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; 2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку; 3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Додатком №1 до Порядку №1165 затверджені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість. За пунктом 8 зазначених Критеріїв визначено, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
Механізм розгляду скарги щодо рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначає Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до вказаного Порядку розгляд скарги здійснюється комісією центрального рівня за участю уповноваженої особи Мінфіну. Скарга подається платником податку на додану вартість у строки, визначені статтею 56 ПК України, з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня. Платник податку має право додавати до скарги пояснення та копії документів, які підтверджують інформацію, зазначену в податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрація яких зупинена.
За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 ПК України, приймає одне з таких рішень:
- задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
- залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.
За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 ПК України, у порядку, визначеному статтею 42 Кодексу, надсилає платнику податку відповідне рішення (додаток 3). Рішення за результатами розгляду скарги набирає чинності з дня його прийняття.
За пунктом 5 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженогонаказом Міністерства фінансів України від 12 грудня 2019 року №520(далі - Порядок №520), перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
У відповідності до пункту 11 Порядку №520, комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Отже, рішення комісії податкового органу повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної.
Судом встановлено, що основною діяльністю ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» є виробництво готових кормів для домашніх тварин.
В межах своєї господарської діяльності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» надало послуги з поставки продукції власного виробництва (корми для домашніх тварин, в тому числі сухі ласощі) Товариству з обмеженою відповідальністю «ФАРО ГРУП» та Товариству з обмеженою відповідальністю «ЕПІЦЕНТР К». Вказані операції відображені у долучених до справи первинних документах (зокрема, договір поставки, договір надання транспортних послуг, виписки по рахунку, товарні накладні, оборотно-сальдові відомості).
За господарською операцією з поставки продукції ТОВ «ФАРО ГРУП» сплатило вартість поставленої продукції протягом жовтня 2022 року, про що свідчать наявні в матеріалах справи банківські виписки за цей місяць. За фактом першої події (відвантаження товарів) були сформовані податкові накладні №7 від 03.10.2022 на суму 314 548,43 грн. (в т.ч. ПДВ 52 424,74 грн.) та №17 від 10.10.2022 на суму 133 130,62 грн. (в т.ч. 22 188,44 грн.).
Крім ТОВ «ФАРО ГРУП» позивачем були надані послуги з поставки ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», проте вартість поставленої продукції сплачена не була з причини наявності у договорі поставки відстрочки оплати вартості продукції на 7 днів після реалізації продукції. За фактом першої події (відвантаження товару) була сформована податкова накладна №8 від 12.10.2022 на суму 57 906,00 грн. (в т.ч. 9 651,00 грн.).
Реєстрація вказаних податкових накладних була зупинена контролюючим органом шляхом надіслання квитанцій з пропозицією надати пояснення та копії документів щодо підтвердження зазначених в податкових накладних інформації з мотивів відповідності платника податку пункту 1 Критеріїв ризиковості платника податку.
Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, одним із критеріїв ризиковості операції є відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному вебсайті ДПС.
У квитанціях від 25.10.2022 контролюючий орган вказав на те, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 0209,2309 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляється) та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання.
Проте позивачем при поданні скарги на оскаржувані рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН від 03.11.2022 №7562474/36711842, №7562476/36711842, №7562475/36711842 звернено увагу комісії, що для виготовлення продукції за кодами УКТЗЕД 2309, 0206 підприємство закуповує сировину у багатьох контрагентів, в тому числі виробників, на постійній основі, на підтвердження чого надає достатню кількість договорів поставки з іншими підприємствами та видаткові накладні на такі операції.
Відповідно до УКТЗЕД код послуги 0209 - Свинячий жир, відокремлений вiд пісного м`яса, та жир свійської птиці, не витоплені та не видiленi іншим способом, свіжі, охолоджені, морожені, солені або в розсолі, сушені або копчені; 2309 - Продукти, що використовуються для годівлі тварин.
Основним видом діяльності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» є виробництво готових кормів для домашніх тварин.
У поданих на реєстрацію податкових накладних №8 та №17 зазначений код товару 2309 (відповідно до УКТЗЕД код послуги 2309 - продукти, що використовуються для годівлі тварин), а в податковій накладній №7, крім 2309, також вказаний код 0209101100 (відповідно до УКТЗЕД код послуги 0209101100 свинячий жир - свiжий, охолоджений, морожений, солоний або в розсолi).
Більш того, позивачем зосереджено увагу на специфіці діяльності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА». Так, підприємство виробляє та продає на території України готові корма для домашніх тварин та оболонку натуральну. Основними покупцями є роздрібні мережі магазинів та виробники ковбасної продукції. Також за реалізацією товару здійснюється нагляд Держспоживслужбою, тому переміщення товарів здійснюється у супроводі Запорізької регіональної державної лабораторії ДСУ з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, з якою укладено договір №66/21 від 14.01.2021. Крім того, підприємство надає послуги з виробництва кормів в результаті перетворення заздалегідь закупленого товару та отримує готову продукцію у вигляді корму для домашніх тварин. Дані обставини виключають співставлення вхідного обсягу товарів/послуг за їх кодами та вихідних товарів/послуг, що отримується саме в результаті перетворення вхідних товарів/послуг, матеріалів та відповідно мають іншу класифікацію та кодування.
Разом з тим, квитанції від 25.10.2022 не містить інформації, які документи необхідні контролюючому органу для прийняття рішення про реєстрацію спірної податкової накладної.
Суд звертає увагу на те, що контролюючий орган має конкретизувати перелік документів, необхідних для виконання покладених на нього функцій, для того, щоб платник податку чітко розумів адресовану йому вимогу. При цьому, можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків з зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
Так, Верховний Суд неодноразово наголошував, що невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії має наслідком визнання його протиправним.
На виконання пропозиції подати додаткові документи з метою реєстрації спірних податкових накладних платник податків долучив копії первинних документів.
Оскаржуваним рішенням комісії Головного управління ДПС у Львівській області позивачу було відмовлено у реєстрації податкових накладних, а підставою прийняття таких рішень зазначено неподання платником податку копій документів, при цьому рішення не містять підкреслень тих документів, які позивачем не надано.
Поряд з цим, форма рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначена Порядком №117 (додаток 2 до Порядку). Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані. Проте, в порушення наведених вимог законодавства, оскаржуване рішення містить лише загальне твердження про їх ненадання, без конкретизації (підкреслення) конкретного переліку документів, які, на думку комісії, не надані. Тобто, рішення суб`єкта владних повноважень не містить чіткої підстави його прийняття, що свідчить про їх необґрунтованість.
Оцінюючи мотиви прийняття спірних рішень суд враховує, що в письмовому поясненні позивач повідомив контролюючий орган про те, що фактичну господарську діяльність підприємство здійснює у виробничому приміщенні, яке орендується у ТОВ «ФОРТЕ 13», на підставі договору оренди будівлі «28-02/15 від 28.02.2015 та акту приймання-передачі від 01.03.2015. З ТОВ «ФОРТЕ 13» також укладений договір оренди обладнання №31-03/15-2 від 31.03.2015, додаткові угоди до якого долучені до матеріалів справи.
Більш того, в межах своєї господарської діяльності, з метою надання послуг з виробництва домашніх кормів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» здійснювало закупівлю необхідних товарів та матеріалів, на підтвердження чого надані договори поставки з ТОВ «ВІРА-СТАР» 01/29-10 від 29.10.2014, ТОВ «Глобинський м`ясокомбінат» №39281 від 07.02.2020, ТОВ «НІКАС ФУД УКРАЇНА» №НФУ/10122019/3 від 10.12.2019, ТОВ «Опт Міт Трейд» №11 від 30.07.2021, ТОВ «Укрм`ястрейд» №28 від 05.10.2017, ВФК «Укрпромпостач-95» ЛТД №05/04/2022 від 11.05.2022, ТОВ «ФАРО ГРУП» №100317 від 10.03.2017 та інші.
Продукція, яка була виготовлена для ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» в межах виконання договору з надання послуг виробництва кормів була доставлена за рахунок позивача, про що свідчить товарно-транспортна накладна ЕУОк0000008 від 12.10.2022.
На підтвердження фінансових операцій у господарській діяльності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» позивачем надано банківські виписки, акти звірки, фінансову звітність мікропідприємства, оборотно-сальдові відомості.
Дослідивши надані платником податків на розгляд комісії Головного управління ДПС у Львівській області пояснення та первинні документи суд дійшов висновку, що такі документи є достатніми для підтвердження інформації, зазначеної у податкових накладних №7 від 03.10.2022, №17 від 10.10.2022, №8 від 12.10.2022, відтак є достатніми для прийняття рішення про реєстрацію зазначеної податкової накладної.
Також слід зазначити, що у відзиві на позовну заяву не надано пояснень причини віднесення операції позивача до ризикових відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Разом з відзивом відповідачем 1 не надано доказів та не зазначено обставин, які б ставили під сумнів фактичне здійснення операцій між ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» з ТОВ «ФАРО ГРУП» та ТОВ «ЕПІЦЕНТР К».
Щодо ненадання договору поставки №100317 від 10.03.2017, розрахункових документів та/або банківських виписок на розгляд комісії слід зазначити, що контролюючим органом не було конкретизовано перелік необхідних документів, відтак позивачем були надані первинні документи на підтвердження господарських операцій на власний розсуд. Вказаний договір був наданий позивачем до матеріалів справи.
Суд зауважує, що всі сумніви та протиріччя контролюючого органу щодо дотримання позивачем вимог податкового законодавства України під час здійснення господарської діяльності повинні досліджуватися шляхом проведення перевірок такого платника податків, за умови наявності підстав для її проведення визначених ПК України, а не шляхом блокування реєстрації податкових накладних.
Здійснення контролюючим органом моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, які складені з порушенням законодавства. Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення документальних податкових перевірок як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу. Така правова позиція вже неодноразово висловлювалась Верховним Судом, зокрема у постановах від 23.10.2018 по справі №822/1817/18, від 21.05.2019 по справі №0940/1240/18, від 10.04.2020 по справі №819/330/18.
Водночас відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу не може бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної без наведення відповідного обґрунтування, а також за умови, якщо інші надані документи підтверджують проведення господарської операції.
Отже, суд відхиляє доводи відповідача про те, що прийняти рішення про реєстрацію податкової накладної було неможливо з огляду на ненадання позивачем копій документів. Разом з тим, суд наголошує, що контролюючим органом не висувалась вимога щодо надання позивачем конкретних документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі «Суомінен проти Фінляндії» (Suominen v. Finland), №37801/97, пункт 36, від 01.07.2003) вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень. Отже, рішення суб`єкта владних повноважень повинно ґрунтуватися на оцінці усіх фактів та обставин, що мають значення. Мають значення, як правило, ті обставини, які передбачені нормою права, що застосовується. Суб`єкт владних повноважень повинен врахувати усі ці обставини, тобто надати їм правову оцінку: прийняти до уваги або відхилити. У разі відхилення певних обставин висновки повинні бути мотивованими, особливо, коли має місце несприятливе для особи рішення.
Таким чином, суд дійшов висновку, що матеріали справи не містять належних і достатніх доказів спростування відповідачем тверджень позивача, наведення відповідних мотивів прийняття спірних рішень та неврахування наданих позивачем документів, а відтак, підтверджень правомірності рішення податкового органу, у зв`язку з чим, рішення про відмову реєстрації податкових накладних в ЄРПН є протиправним та підлягає скасуванню.
Щодо вимоги про зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні, суд зазначає таке.
За приписами пунктів 19, 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, встановлено, що у разі надходження до ДПС України рішення суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.
Враховуючи відсутність у Головного управління ДПС у Львівській області правових підстав для відмови у реєстрації податкових накладних шляхом прийняття відповідного рішення, суд дійшов висновку, що належним способом захисту порушеного прав позивача є зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в ЄРПН податкові накладні №7 від 03.10.2022, №17 від 10.10.2022, №8 від 12.10.2022 датою їх направлення на реєстрацію.
Враховуючи положення частин першої, другої статті 77, 90 КАС України, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, суд вважає, що заявлені позовні вимоги знайшли своє підтвердження матеріалами справи, є обґрунтованими, а надані сторонами письмові докази є належними та достатніми для постановлення судового рішення про задоволення адміністративного позову.
Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Квитанцією від 13.12.2022 №67 підтверджується сплата позивачем судового збору у розмірі 7 443,00 грн. (а.с.11). За таких обставин, судові витрати на оплату судового збору в розмірі 7 443,00 грн. підлягають стягненню на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача 1.
Керуючись статтями 2, 5, 72, 77, 139, 241, 243-246, 255, 295 КАС України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Львівській області №7562474/36711842 від 03.11.2022, №7562476/36711842 від 03.11.2022, №7562475/36711842 від 03.11.2022 про відмову у реєстрації податкових накладних №7 від 03.10.2022, №8 від 12.10.2022, №17 від 10.10.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» №7 від 03.10.2022, №8 від 12.10.2022, №17 від 10.10.2022 датою їх направлення на реєстрацію.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській області судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 7 443,00 грн. (дві тисячі чотириста вісімдесят одна гривня 00 копійок).
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення безпосередньо до Третього апеляційного адміністративного суду.
Повне найменування сторін:
Позивач Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕДЕЛЬВЕЙС УКРАЇНА», місцезнаходження: 69123, м.Запоріжжя, вул.Новобудов, буд.3; код ЄДРПОУ 36711842.
Відповідач 1 Головне управління ДПС у Львівській області, місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, буд.35; код ЄДРПОУ 43968090.
Відповідач 2 Державна податкова служба України, місцезнаходження: 04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8, код ЄДРПОУ 43005393.
Рішення у повному обсязі складено та підписано 03.04.2023.
Суддя К.В.Мінаєва
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2023 |
Оприлюднено | 06.04.2023 |
Номер документу | 110002343 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Мінаєва Катерина Володимирівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Мінаєва Катерина Володимирівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Мінаєва Катерина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні