Постанова
від 09.10.2007 по справі 7а/150-3705
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

7а/150-3705

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

"09" жовтня 2007 р.Справа № 7а/150-3705

 15 год 40 хв.

 м. Тернопіль

Господарський суд Тернопільської області у складі

судді  Стадник М.С.

розглянув справу

          за позовом Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021       

             до Приватної сільськогосподарської агрофірми „Нива”, с. Ст. Нижбірок, Гусятинського району, Тернопільської області, 48252

За участю представників від:

позивача:            Гафтко Наталія Любомирівна –доручення № 04-81/648 від 04.07.07р.;

Суть справи:

Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулося з позовом про стягнення з Приватної сільськогосподарської агрофірми „Нива” 5257,73 грн. санкцій за нестворення робочих місць для інвалідів та 156,26 грн. пені.

Ухвалою суду від 03.09.07р. відкрито підготовче провадження у справі № 7а/150-3705 та з метою з'ясування можливості врегулювання спору до судового розгляду, забезпечення всебічного та об'єктивного вирішення справи, на підставі ст. 110 Кодексу адміністративного судочинства України, в межах підготовчого провадження, призначено попереднє засідання на 25.09.2007р., яке ухвалою від 25.09.2007р. відкладено на 09.10.2007р, про що сторін повідомлено у відповідності до вимог ст. 33 КАС України.

В процесі підготовчого провадження позивач підтримав заявлені вимоги.

Відповідач участь повноважного представника в попередньому засіданні  не забезпечив, у поданому відзиві на позов просить розглядати спір без його участі, позовні вимоги визнає.

Відповідно до ст.112 КАС України, під час підготовчого провадження у справі, відповідач може повністю або частково  визнати адміністративний позов.

У разі повного визнання позову відповідачем і прийняття його судом приймається постанова про задоволення адміністративного позову.

Суд, розглянувши подану відповідачем заяву щодо визнання позову, приймає її до розгляду, як таку , що подана відповідно до  ст.112 КАС України.

Представнику позивача в судовому засіданні роз'яснено його права і обов'язки, передбачені ст.ст. 49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України (далі –КАС України).

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, встановлено:

- Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів ставить вимогу про стягнення з Приватної сільськогосподарської агрофірми „Нива” 5413,99 грн., із них: 5257,73 грн. адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу по створенню у 2006 році робочих місць для працевлаштування інвалідів та 156,26 грн. пені за несвоєчасну їх сплату.

Підставою для застосування санкцій стали, як стверджує позивач, дані державної статистичної звітності про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2006 рік, згідно якої агрофірма зобов'язана була при середньообліковій чисельності штатних працівників облікового складу 97 чоловік працевлаштувати 4 інваліди, що складає 4 відсотки від загальної кількості працюючих, а фактично працевлаштовано 3 інваліда , які відпрацювали повний трудовий рік,  а тому за часткове невиконання нормативу по створенню робочих місць зобов'язана сплатити штраф у розмірі середньої річної заробітної плати за кожне робоче місце, не зайняте інвалідом, передбачений ст. 20 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” (далі Закон України), що становить 5257,73 грн..

Суд, керуючись ст. 86 КАС України, давши оцінку поданим сторонами доказам та  наведеним доводам, прийшов до висновку, що  позов підлягає задоволенню.

При цьому суд  виходив із наступного:

- Тернопільське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів відповідно до Положення „Про Фонд соціального захисту інвалідів”, затвердженого постановою КМУ від 26.09.2002р. № 1434 (із змінами та доповненнями), є урядовим органом державного управління і на нього покладено завдання щодо здійснення контролю за виконанням підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами і організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю (далі - підприємства), нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, установленого Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні", сприяння створенню таких робочих місць та здійснення контролю за сплатою підприємствами адміністративно-господарських  санкцій і пені.

Порядок встановлення нормативів робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів передбачено ст. 19 Закону України, відповідно до якої для підприємств встановлюється норматив місць в розмірі 4 –х відсотків від загальної кількості працюючих, а якщо працює від 8 до 25 чоловік –у кількості одного робочого місця.

Як випливає із даних агрофірми, зазначених у Звіті про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2006 рік, середньоблікова чисельність працівників у 2006 році складала –97 чоловік, визначено норматив по створенню 4 робочих місць для інвалідів, на які фактично працевлаштовано трьох інвалідів, які відпрацювали повний трудовий рік.

Відповідач доказів направлення Гусятинському  районному центру зайнятості інформації про наявність чи відсутність на підприємстві робочих місць для працевлаштування інвалідів (звіти за формою N 3-ПН) не надав, що підтверджено довідкою центру зайнятості від 07.09.2007р. № 1168 , позовні вимоги визнав

При таких обставинах позов підлягає задоволенню як обґрунтовано заявлений та в порядку ст. 112 КАС України визнаний відповідачем.

Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 160, 162, 163 КАС України, господарський суд,

ПОСТАНОВИВ:

1.Позовні вимоги задовольнити.

2.Стягнути з Приватної сільськогосподарської агрофірми „Нива”, с. Ст. Нижбірок, Гусятинського району, Тернопільської області, код 30742854:

- на користь Тернопільського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, код 14032334 –5257,73 грн. штрафу за нестворення робочих місць для працевлаштування інвалідів та 156,26 грн. пені.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. На постанову суду сторони мають право подати заяву про апеляційне її оскарження протягом десяти днів з дня складення постанови в повному обсязі „31” жовтня 2007р. до адміністративного суду апеляційної інстанції, а протягом 20 днів після подання заяви - подати апеляційну скаргу.

 

          Суддя                                                                                                    

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення09.10.2007
Оприлюднено09.11.2007
Номер документу1100949
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —7а/150-3705

Постанова від 09.10.2007

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

Ухвала від 10.08.2007

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стадник М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні