Справа № 202/3731/23
Провадження № 1-кс/202/2621/2023
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06 квітня 2023 року м. Дніпро
Слідчий суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 ,
за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,
слідчого ОСОБА_3 ,
власника майна ОСОБА_4 ,
представника власника майна, адвоката ОСОБА_5 ,
розглянувши у судовомузасіданні ум.Дніпріклопотання слідчогоСлідчого управлінняГоловного управлінняНаціональної поліціїв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 ,погоджене зпрокурором відділуДніпропетровської обласноїпрокуратури ОСОБА_6 про арешт майна у кримінальному провадженні №42022040000000374 від 20.10.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України,
В С Т А Н О В И В:
До суду надійшло клопотання слідчого Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про арешт майна у кримінальному провадженні №42022040000000374 від 20.10.2022 року.
З клопотання убачається, що в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження №42022040000000374 від 20.10.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України.
В ході досудового розслідування встановлено, що співробітники комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний центр діагностики та лікування» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 01985370, юридична адреса: м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28 (до 25.11.2022 року мало назву «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології» Дніпропетровської обласної ради», далі КП «ДОКЦДЛ» ДОР») та працівники ТОВ «Медзабезпечення» (код ЄДРПОУ 24986649, м. Дніпро, вул. Словацького Юліуша, буд. 10, офіс 102), організували протиправну шахрайську схему, завдяки котрій (обманним шляхом) пацієнтамКП «ДОКЦДЛ», зловживаючи їх довірою, здійснюють систематичний продаж необхідних для операції лікарських засобів та виробів медичного призначення, в тому числі кардіостимуляторів та клапанів серця, закупівля котрих здійснюється за кошти державного бюджету Міністерства охорони здоров`я України, бюджету комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний центр діагностики та лікування» Дніпропетровської обласної ради» та Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації, тим самим заволодівають чужим майном шляхом обману.
Крім того, в ході проведення досудового розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України, за результатами проведення НСРД виявлено факт заволодіння чужим майном шляхом обману організованою групою, які є обізнані зі злочинним умислом співучасників кримінального правопорушення.
За результатами проведення НСРД, у порядку ст. 263 КПК України, стосовно потенційних фігурантів, підтверджено наявність злочинних зв`язків з попереднім виокремленням ролей фігурантів, виконуваної діяльності, підпорядкованості, ієрархії, механізму злочинної діяльності, виявлення нових фактів такої діяльності, а також встановлено наступні обставини, які у свою чергу потребують додаткової перевірки та підтвердження виявлених фактів заволодіння чужим майном шляхом обману організованою групою конкретними посадовими та службовими особами комунального закладу.
Під часдосудового розслідуваннядопитано свідка,котрий надавпокази проте,що вінпрацює вкомунальному підприємстві«Дніпровський обласнийклінічний центрдіагностики талікування» Дніпропетровськоїобласної ради»,яке знаходитьсяза адресою:м.Дніпро,вул.Володимира Великого28.В своїйроботі користуєтьсявнутрішньою базою«АРМ-лікар»(автоматизованеробоче місцелікаря),в якійзберігаються всіданні пацієнтів,які проходили(проходять)обстеження талікувались вКП «ДОКЦДЛ».З урахуваннямспецифіки роботилікаря,останній кожнуробочу змінуспілкується зпацієнтами,в ходібезпосередньої бесідиз якимийому сталовідомо простійке злочиннеугрупування зчисла співробітниківкомунального підприємства«Дніпровський обласнийклінічний центрдіагностики талікування» Дніпропетровськоїобласної ради»,які зметою власногозбагачення організувализлочинну схемуз ієрархічнимиознаками,що дієвже напротязі багатьохроків.Крім того, свідок повідомив, що організована злочинна схема виглядає наступним чином: пацієнт звертається за медичною допомогою до КП «ДОКЦДЛ» ДОР» за терміновими показниками у плановому порядку або доставляється каретою швидкої допомоги, після консультації лікаря-кардіолога та проведення повного обстеження, при наявності медичних показань, пацієнта направляють до лікаря-кардіохірурга КП «ДОКЦДЛ» ДОР». У разі прибуття до КП «ДОКЦДЛ» ДОР» каретою швидкої допомоги, пацієнт обстежується черговою бригадою лікарів, до складу якої входять лікар-кардіолог та лікар-кардіохірург. Після огляду пацієнта лікарем-кардіохірургом, за попередньою оцінкою платоспроможності пацієнта, приймається рішення щодо необхідності установки електрокардіостимулятора (ЕКС) або іншої операції. Після цього пацієнту переважно пропонується сплатити грошові кошти за встановлення життєво необхідного кардіостимулятора, необхідних для операції медичних засобів/препаратів, та/або інших виробів медичного призначення, аргументуючи відсутністю необхідного у лікувальному закладі КП «ДОКЦДЛ» ДОР». У вказаній схемі безпосередньо приймають участь наступні працівники КП «ДОКЦДЛ» ДОР»: медичний директор ОСОБА_7 ; завідуючий кардіохірургічного відділення для дорослих ОСОБА_8 ; лікар-кардіохірург кардіохірургічного відділення для дорослих ОСОБА_9 ; лікар-кардіохірург кардіохірургічного відділення для дорослих ОСОБА_10 ; лікар-кардіохірург кардіохірургічного відділення для дорослих ОСОБА_11 ; лікар-кардіохірург кардіохірургічного відділення для дорослих ОСОБА_12 ; лікар-кардіохірург кардіохірургічного відділення для дорослих ОСОБА_13 , медична сестра КП «ДОКЦДЛ» ДОР» ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .
Після того вищевказані лікарі-кардіохірурги КП «ДОКЦДЛ» ДОР» направляють пацієнта або його супроводжуючу особу до ТОВ «Медзабезпечення», що розташоване в будівлі навпроти КП «ДОКЦДЛ» ДОР», а саме, за адресою: м. Дніпро, вул. Словацького Юліуша, буд. 10, кв. 102, на вході до котрого є вивіска ТОВ «Медзабезпечення». Пацієнт або особа яка його супроводжує, направляється до ТОВ «Медзабезпечення», де їх зустрічає директор ОСОБА_15 , яка раніше працювала в КП «ДОКЦДЛ» ДОР» на посаді медичної сестри, та бухгалтер ТОВ «Медзабезпечення» ОСОБА_16 . Після повідомлення прізвища пацієнта ОСОБА_15 повідомляє суму грошових коштів, котру необхідно сплатити, та після отримання грошових коштів за необхідні для операції лікарські засоби та вироби медичного призначення, в тому числі кардіостимулятори та клапани серця, ніяких чеків та підтверджуючих документів щодо придбання не надає. Після зазначеного, ОСОБА_15 повідомляє, що пацієнт може повертатися до КП «ДОКЦДЛ» ДОР» та вона особисто доставить лікарські засоби та вироби медичного призначення до операційної перед операцією. Власником ТОВ «Медзабезпечення» є гр.. ОСОБА_17 , яка перебуває в родинному зв`язку з медичним директором КП «ДОКЦДЛ» ДОР» ОСОБА_7 . Після того, пацієнт або особа, яка його супроводжує, повертається до палати, де пацієнту повідомляють дату та час запланованої операції.
В тойже час,надходження необхіднихдля операційлікарських засобівта виробівмедичного призначення,в томучислі кардіостимуляторівта клапанівсерця,до КП«ДОКЦДЛ» ДОР»здійснюється зарахунок бюджетнихкоштів зМіністерства охорониздоров`я Українита Департаментуохорони здоров`яДніпропетровської обласноїдержавної адміністрації,або закошти НСЗУ,та потребив окремомупридбанні пацієнтомкардіостимулятора немає,а навпаки,згідно умовзакупівлі медичнихпослуг НСЗУ,пацієнт повиненотримати послугухірургічної операціїбезкоштовно.В ходіпроведення операціїпацієнту встановлюєтьсявироби медичногопризначення,закупівля котрихздійснюється за державні кошти, а грошові кошти, котрі пацієнт передав директору ТОВ «Медзабезпечення» ОСОБА_15 передаються нею медичному директору ОСОБА_7 , який, в свою чергу, розподіляє їх між усіма учасниками схеми і окрему частину з яких передає генеральному директору КП «ДОКЦДЛ» ДОР» ОСОБА_4 .
28.03.2023 року на підставі ухвали слідчого судді Індустріального районного судум.Дніпропетровська від 22.03.2023 рокубуло проведено обшук за місцем розташування комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний центр діагностики та лікування» Дніпропетровської обласної ради», за адресою: м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28, в ході якого було виявлено та вилучено наступні речі:
-грошові кошти: 50 євро у кількості 27 купюр та 119 купюр, 10 євро 1 купюра, 5 євро 2 купюри, 1000 гривень 180 купюр, 500 гривень 145 купюр, 200 гривень 81 купюра, 100 гривень 30 купюр, котрі поміщено до спеціального пакету WAR1090036 та опечатано;
-грошові кошти:1000гривень 12 купюр, 500 гривень 21 купюра, 200 гривень 11 купюр, 100 гривень 4 купюри, котрі поміщено до спеціального пакету SUD1155627 та опечатано;
-грошові кошти: 500 гривень 40 купюр, котрі поміщено до спеціального пакету WAR1099120 та опечатано;
-грошові кошти з фрагментом аркушу на якому зазначено «Ям№7» у гривні: 200 гривень 35 купюр та грошові кошти 100 євро 1 купюра, котрі поміщено до спеціального пакету WAR1099119 та опечатано;
-системний блок марки CHIEFTEC чорного кольору 1 ЕО-500А-СТ04, котрий упаковано до непрозорого поліетиленового пакету та опечатано біркою за підписом слідчого та понятих;
-роздруковані документи у кількості 11 аркушів з системного блоку марки CHIEFTEC чорного кольору 1 ЕО-500А-СТ04;
-ноутбук сірого кольору марки Apple serial C02Q97CAG941, модем STELS MACE0E8E623D0D1, роутер TOTOLINK model n350rt та дроти до нього 2 шт, накопичувач пам`яті Toshiba S|N z7f4timyt10f, флешнакопичувач DATAtravel G4 64 gb, флешнакопичувач Microdrive usb 3.0., що упаковано до спецпакету № KIV6120307;
-мобільний телефон Iphone 14 imei НОМЕР_1 / НОМЕР_2 , з карткою мобільного оператору Водафон НОМЕР_3 . Та мобільний телефон Iphone синього кольору imei НОМЕР_4 \ НОМЕР_5 з карткою київстар НОМЕР_6 , котрі упаковано до спецпакету № PSP1164971;
-пластикові карти банківських установ: monobank 5375414104669915, приватбанк НОМЕР_7 , приватбанк НОМЕР_8 , тримач з картки НОМЕР_9 , На блокнот синього кольору «2023» з чорновими записами, пакування порожнє з зовнішніх електродів усього 10 шт., котрі упаковано до спецпакету №WAR1090040;
-107 аркушів роздруківок та чорнових записів, що частково відображають відомості про пацієнтів та витратні медикаменти, направлення донорів до станції переливання крові у кількості 50 штук, посадова інструкція медичного директора на 4 арк., прайс-лист для оптових торгових організацій за 2022 рік на 15 арк, копію паспорту на ОСОБА_7 на 1 арк, фрагменти аркушів паперу з чорновими записами усього на 12 арк,, котрі упаковано до спецпакету № KIV105201;
-ноутбук марки DELL Latitude 3420, інвентаризаційний номер 10481485, та зарядний пристрій до нього, котрі упаковано до спецпакету №KIV6120365;
-комплект покриття операційний, халат хірургічний стерильний одноразовий 2 шт., перчатки у кількості 4 пар, пов`язка на рану 2 шт, чохол для апаратури 2 шт, електроди для екг одноразові 5 шт, венозні катетори 2 шт, шовний матеріал 4 шт, лезо скальпеля 2 шт., котрі упаковано до спецпакету №KIV6120366;
-блокнот з чорновими записами ЛЕДУМ, котрий упаковано до паперового конверту;
-мобільний телефон марки Самсунг, бежевого кольору, НОМЕР_10 , котрий упаковано до спецпакету №PSP1164970;
-папку синього кольору з назвою «тендер МОЗ, МЗУ 2022 » яка містить 23 файлів з документами, папку синього кольору з назвою «накладные НСЗУ 2022», котра містить 16 файлів з документами, папку синього кольору з назвою «накладные МОЗ 2022» котра містить 17 файлів з документами, папку синього кольору з назвою «тендери НСЗУ 2022» яка містить 192 файлів з документами та папку синього кольору без назви, котра містить 58 фалів з документами що упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за лютий 2022 року на 89 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за березень 2022 року на 17 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за квітень 2022 року на 96 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за травень 2022 року на 61 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за червень 2022 року на 46 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за липень 2022 року на 33 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за серпень 2022 року на 64 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за серпень 2022 року на 86 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за вересень 2022 року на 54 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за жовтень 2022 року на 29 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за листопад 2022 року на 37 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за грудень 2022 року на 57 аркушах, завірені належним чином видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за січень 2023 року на 25 аркушах, завірені належним чином видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за лютий 2022 року на 29 аркушах, завірені належним чином видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за березень 2022 року на 23 аркушах, котрі упаковані до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-журнал запису оперативних втручань у стаціонарі АИК (розпочато з 30.10.2022 року) на 100 аркушах, журнал запису оперативних втручань у стаціонарі ЕКС (розпочато з 21.02.2023 року) на 100 аркушах, журнал запису хірургічних втручань к/х опер.блок на 391 аркушах, журнал обліку відділеннями отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів (обл.бюджет), (розпочато з 26.06.2021 року) на 100 аркушах, журнал обліку 0-1 фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (обл.буджет ), (розпочато з 21.05.2018 року) на 200 аркушах, журнал обліку відділеннями отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів (МОЗ України ), (розпочато 26.06.2021 року) на 100 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (МОЗ України МОЗ-1) (розпочато 01.09.2018 року) на 200 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (МОЗ- 2) (розпочато 01.03.2023 року) на 150 аркушах, журнал обліку відділеннями отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів (Бюджет НСЗУ військовий бюджет Гум. допомога) на 100 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (перев`язувальний кабінет НСЗУ) розпочато 01.12.2018 року на 200 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (НСЗУ-1 операціна рзчини, НСЗУ) на 200 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (Операційний блок Бюджет) на 200 аркушах, папка зеленого кольору з назвою «операційна залишки медикаментів» з документами 79 аркушах, котрі упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів по операційному блоку на 202 аркушах, папка для паперів з назвою «Звіти 2022 р» з документами на 171 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (моніпуляціними кімнатами) (Гуманітарна допомога) на 203 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних деззасобів по операц.блоку на 192 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (моніпуляціними кімнатами) розпочато 05.09.2018 року на 200 аркушах та журнал бактеріологічного контролю операційного блоку почато 01.18 р на 48 аркушах, котрі упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-інструкції «Medtronic» - упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-системний блок чорного кольору з назвою «NT computer», який упаковано в поліетиленовий пакет блакитного кольору з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-жорсткий диск, s/n: W7629MZE, на якому розміщена база даних «АРМ-лікар» з відомостями про історію лікування пацієнтів, що упаковані до спеціального пакету № PSP 1164962;
-роздруківка з бази даних «Каштан» на 120 арк., котру упаковано до спеціального пакету № KIV 5105208;
-чорнові записи на 2 арк. формату А4, лист до Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації вих.№160/05-22 від 17.02.2022 року на 2 арк., лист придбання обладнання на 2022 рік на 4 арк., список закупівлі обладнання за кошти НСЗУ у 2022 році на 2 арк., лист придбання обладнання на 2023 рік на 1 арк., залишки виробів медичного призначення по КП`ДОКЦДЛ» ДОР станом на 24.03.2023 на 1 арк., наказ Дніпропетровської обласної військової адміністрації Департаменту охорони здоров`я щодо обліку матеріальних цінностей, які надходять до області шляхом централізованого постачання ОД №11/0/197-23 від 03.01.2023 на 11 арк., витяг з наказу №97 від 30.08.1991 про прийняття на посаду лікаря хірурга ОСОБА_7 на 1 арк., посадова інструкція лікаря-хірурга серцево-судинного консультативної поліклініки з автоматизованою реєстратурою КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 01.03.2021 на 3 арк., витяг з наказу №18-к від 13.02.2004 про прийняття на посаду лікаря хірурга серцево-судинного ОСОБА_13 на 1 арк., витяг з наказу №122-к від 17.09.2012 про прийняття на посаду лікаря хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення ОСОБА_9 на 1 арк., посадова інструкція лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 02.08.2021 на 4 арк., витяг з наказу №220-к від 29.12.2017 року про переведення ОСОБА_12 на посаду лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., витяг з наказу №1-к від 02.01.2019 року та №90-к від 16.05.2019 року про прийняття та переведення ОСОБА_11 на посаду лікаря-хірурга кардіохірургічного відділення на 1 арк., наказ №72-к від 03.07.2006 року прийняття ОСОБА_10 на посаду лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., посадова інструкція сестри медичної операційної старшої операційного блоку КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 01.06.2021 року на 3 арк., витяг з наказу №91-к від 23.05. про переведення ОСОБА_14 на посаду сестри медичної операційної старшої операційного блоку на 1 арк., витяг з наказу №62-к від 27.08.1998 року про прийняття ОСОБА_14 на посаду операційної медичної сестри відділення серцево-судинної хірургії на 1 арк., посадова Інструкція медичного директора КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 02.01.2023 року на 2 арк., витяг з наказу №246-к від 31.12.2021 року про переведення ОСОБА_7 на посаду завідувача відділення, лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., посадова Інструкція генерального директора КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 11.02.2022 року на 5 арк., витяг з наказу №216-к від 23.10.2020 року про призначення ОСОБА_4 на посаду директора КП`ДОКЦКК» ДОР на 1 арк., витяг з наказу №179-к від 02.11.2017 року про призначення ОСОБА_4 на посаду директора КЗ`ДОКЦКК» ДОР на 1 арк., витяг із розпорядження голови обласної ради про кадрові питання деяких комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, яким призначено ОСОБА_4 на посаду в.о. директора КЗ «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради №67-КП від 28.09.17 року на 1 арк., витяг із рішення про трудові відносини з керівниками обласних комунальних підприємств, закладів та установ, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, яким призначено ОСОБА_4 на посаду директора комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради №660-25/VII від 09.10.20 року на 1 арк., посадова інструкція завідувача кардіохірургічний відділення КП «ДОКЦКК» ДОР від 04.01.2022 року на 4 арк., витяг з наказу №246-к від 31.12.2021 про переведення ОСОБА_8 на посаду лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., статут КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр діагностики та лікування» затверджений рішенням Дніпропетровської обласної ради №248-14/VII від 25.11.2022 на 15 арк., довідка №16 примірник №2 від 16 грудня 2022 року щодо перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради на 25 арк., договір №1215-Е123-Р00 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 87 арк., договір №3061-Е223-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 23 арк., договір №3359-Е722-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 22 арк., договір №0156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 85 арк., договір №156-Е122-Р000/01 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 3 арк., договір №156-Е122-Р000/02 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 3 арк., договір №156-Е122-Р000/03 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 4 арк., договір №156-Е122-Р000/04 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 4 арк., котрі вилучено до спеціального пакету KIV5105211;
-мобільний телефон марки Iphone 13 Pro Max золотого кольору IMEI НОМЕР_11 , IMEI НОМЕР_12 (код доступу 1965 до телефону) з сім карткою мобільного оператору Київстар НОМЕР_13 , котрий вилучено до спеціального пакету PSP1164959;
-ноутбук марки HP, SN#:5CG1345L75 ID:423L8EA#A2Q, та зарядний пристрій до нього, котрі вилучені до спеціального пакету KIV6120317;
-грошові кошти на загальну суму 41 400 грн.: купюрами номіналом 500 грн. у кількості 56 шт., номіналом 1000 грн. у кількості 2 шт., номіналом 200 грн. 40 шт. на загальну суму 38000 грн. виявлених у сумці та грошові кошти, які виявленні в гаманці купюри номіналом 200 грн. у кількості 2 шт., купюри номіналом 500 грн. у кількості 6 шт. на загальну суму 3400 грн., котрі вилучені до спеціального пакету PSP1164960;
-банківська картка АТ КБ «Приватбанк» № НОМЕР_14 , що вилучена до спеціального пакету PSP1164958;
-оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00431 на ім`я ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 37 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00552 на ім`я ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , на 54 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00499 на ім`я ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , на 32 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00534 на ім`я ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00575 на ім`я ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 95 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00138 на ім`я ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , на 15 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00686 на ім`я ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , на 50 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00592 на ім`я ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , на 43 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00637 на ім`я ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_9 на 31 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00618 на ім`я ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , на 9 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00611 на ім`я ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , на 10 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00361 на ім`я ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , на 54 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00731 на ім`я ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , на 30 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00737 на ім`я ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , на 56 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00788 на ім`я ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , на 51 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00856 на ім`я ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , на 38 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00791 на ім`я ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , на 59 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00849 на ім`я ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , на 78 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00877 на ім`я ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , на 12 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00809 на ім`я ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_20 , на 18 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00889 на ім`я ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , на 43 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00740 на ім`я ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00747 на ім`я ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_23 , на 20 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00757 на ім`я ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_24 , на 14 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00812 на ім`я ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_25 , на 38 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00115 на ім`я ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_26 , на 51 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00645 на ім`я ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_27 , на 14 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00554 на ім`я ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 12 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00707 на ім`я ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_28 , на 13 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00684 на ім`я ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_29 , на 12 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00712 на ім`я ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_30 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00473 на ім`я ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_31 , на 20 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00834 на ім`я ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_32 , на 64 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00794 на ім`я ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_33 , на 9 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00775 на ім`я ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00807 на ім`я ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , на 17 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00784 на ім`я ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_35 , на 14 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00674 на ім`я ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_36 , на 66 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00341 на ім`я ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_37 , на 40 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00259 на ім`я ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_38 на 27 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00390 на ім`я ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_39 на 69 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00861 на ім`я ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_40 , на 15 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00264 на ім`я ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_41 , на 30 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №01065 на ім`я ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , на 48 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №01080 на ім`я ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_42 , на 44 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00951 на ім`я ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_43 , на 48 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00806 на ім`я ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_44 , на 86 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00952 на ім`я ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_45 , на 39 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00855 на ім`я ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_46 , на 45 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00779 на ім`я ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_47 , на 13 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №01036 на ім`я ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_48 , на 38 арк., графіки чергувань лікарів за 2022-2023 роки у пришитому та пронумерованому вигляді на 15 арк., журнал наказів за 2022 рік у прошитому та пронумерованому вигляді на 47 арк., журнал наказів за 2023 рік у прошитому та пронумерованому вигляді на 18 арк., папка з наказами за 2022 рік (лютий, березень, квітень, травень, червень, липень) в якій маються файли з документами у кількості 118 файлів, папка з наказами за 2022 рік (серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень) в якій маються файли з документами у кількості 57 файлів, папка з наказами за 2022 рік (січень) в якій маються файли з документами у кількості 46 файлів та папка з наказами за 2023 рік (січень, лютий, березень) в якій маються 3 папки в яких знаходяться документи у файлах у загальній кількості 56 файлів - упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку.
Постановою слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 від 28.03.2023 року вказані речі визнано речовими доказами у цьому кримінальному провадженні.
У зв`язкуз зазначеним,слідчийпросив накласти арешт на вказані речі з метою збереження речових доказів, а також можливої конфіскації майна, оскільки санкція ч.4 ст. 190 КК України передбачає показання з застосуванням конфіскації майна.
Дослідивши клопотання з доданими до нього матеріалами, приходжу до висновку, що клопотання підлягає поверненню прокурору для усунення недоліків протягом 72 годин, виходячи з наступного.
Встановлено, що в провадженні СУ ГУНП в Дніпропетровській області знаходяться матеріали кримінального провадження №42022040000000374 від 20.10.2022 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України.
Ухвалою слідчого судді Індустріального районного судум.Дніпропетровська від 22.03.2023 року надано дозвіл на проведення обшуку будівлі, а саме, комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр діагностики та лікування Дніпропетровської обласної ради», розташованого за адресою: м.Дніпро, вул.Князя Володимира Великого, буд.28, що перебуває у спільній власності територіальних громад Дніпропетровської області в особі Дніпропетровської обласної ради.
28.03.2023року напідставі ухвалислідчого суддіІндустріального районногосудум.Дніпропетровськавід 22.03.2023року слідчим СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_68 проведено обшук комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр діагностики та лікування Дніпропетровської обласної ради», розташованого за адресою: м.Дніпро, вул.Князя Володимира Великого, буд.28, в ході якого було виявлено та вилучено наступні речі:
-грошові кошти: 50 євро у кількості 27 купюр та 119 купюр, 10 євро 1 купюра, 5 євро 2 купюри, 1000 гривень 180 купюр, 500 гривень 145 купюр, 200 гривень 81 купюра, 100 гривень 30 купюр, котрі поміщено до спеціального пакету WAR1090036 та опечатано;
-грошові кошти:1000гривень 12 купюр, 500 гривень 21 купюра, 200 гривень 11 купюр, 100 гривень 4 купюри, котрі поміщено до спеціального пакету SUD1155627 та опечатано;
-грошові кошти: 500 гривень 40 купюр, котрі поміщено до спеціального пакету WAR1099120 та опечатано;
-грошові кошти з фрагментом аркушу на якому зазначено «Ям№7» у гривні: 200 гривень 35 купюр та грошові кошти 100 євро 1 купюра, котрі поміщено до спеціального пакету WAR1099119 та опечатано;
-системний блок марки CHIEFTEC чорного кольору 1 ЕО-500А-СТ04, котрий упаковано до непрозорого поліетиленового пакету та опечатано біркою за підписом слідчого та понятих;
-роздруковані документи у кількості 11 аркушів з системного блоку марки CHIEFTEC чорного кольору 1 ЕО-500А-СТ04;
-ноутбук сірого кольору марки Apple serial C02Q97CAG941, модем STELS MACE0E8E623D0D1, роутер TOTOLINK model n350rt та дроти до нього 2 шт, накопичувач пам`яті Toshiba S|N z7f4timyt10f, флешнакопичувач DATAtravel G4 64 gb, флешнакопичувач Microdrive usb 3.0., що упаковано до спецпакету № KIV6120307;
-мобільний телефон Iphone 14 imei НОМЕР_1 / НОМЕР_2 , з карткою мобільного оператору Водафон НОМЕР_3 . Та мобільний телефон Iphone синього кольору imei НОМЕР_4 \ НОМЕР_5 з карткою київстар НОМЕР_6 , котрі упаковано до спецпакету № PSP1164971;
-пластикові карти банківських установ: monobank 5375414104669915, приватбанк НОМЕР_7 , приватбанк НОМЕР_8 , тримач з картки НОМЕР_9 , На блокнот синього кольору «2023» з чорновими записами, пакування порожнє з зовнішніх електродів усього 10 шт., котрі упаковано до спецпакету №WAR1090040;
-107 аркушів роздруківок та чорнових записів, що частково відображають відомості про пацієнтів та витратні медикаменти, направлення донорів до станції переливання крові у кількості 50 штук, посадова інструкція медичного директора на 4 арк., прайс-лист для оптових торгових організацій за 2022 рік на 15 арк, копію паспорту на ОСОБА_7 на 1 арк, фрагменти аркушів паперу з чорновими записами усього на 12 арк,, котрі упаковано до спецпакету № KIV105201;
-ноутбук марки DELL Latitude 3420, інвентаризаційний номер 10481485, та зарядний пристрій до нього, котрі упаковано до спецпакету №KIV6120365;
-комплект покриття операційний, халат хірургічний стерильний одноразовий 2 шт., перчатки у кількості 4 пар, пов`язка на рану 2 шт, чохол для апаратури 2 шт, електроди для екг одноразові 5 шт, венозні катетори 2 шт, шовний матеріал 4 шт, лезо скальпеля 2 шт., котрі упаковано до спецпакету №KIV6120366;
-блокнот з чорновими записами ЛЕДУМ, котрий упаковано до паперового конверту;
-мобільний телефон марки Самсунг, бежевого кольору, НОМЕР_10 , котрий упаковано до спецпакету №PSP1164970;
-папку синього кольору з назвою «тендер МОЗ, МЗУ 2022 » яка містить 23 файлів з документами, папку синього кольору з назвою «накладные НСЗУ 2022», котра містить 16 файлів з документами, папку синього кольору з назвою «накладные МОЗ 2022» котра містить 17 файлів з документами, папку синього кольору з назвою «тендери НСЗУ 2022» яка містить 192 файлів з документами та папку синього кольору без назви, котра містить 58 фалів з документами що упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за лютий 2022 року на 89 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за березень 2022 року на 17 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за квітень 2022 року на 96 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за травень 2022 року на 61 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за червень 2022 року на 46 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за липень 2022 року на 33 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за серпень 2022 року на 64 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за серпень 2022 року на 86 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за вересень 2022 року на 54 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за жовтень 2022 року на 29 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за листопад 2022 року на 37 аркушах, видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за грудень 2022 року на 57 аркушах, завірені належним чином видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за січень 2023 року на 25 аркушах, завірені належним чином видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за лютий 2022 року на 29 аркушах, завірені належним чином видаткові накладні з централізованого постачання з додатками за березень 2022 року на 23 аркушах, котрі упаковані до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-журнал запису оперативних втручань у стаціонарі АИК (розпочато з 30.10.2022 року) на 100 аркушах, журнал запису оперативних втручань у стаціонарі ЕКС (розпочато з 21.02.2023 року) на 100 аркушах, журнал запису хірургічних втручань к/х опер.блок на 391 аркушах, журнал обліку відділеннями отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів (обл.бюджет), (розпочато з 26.06.2021 року) на 100 аркушах, журнал обліку 0-1 фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (обл.буджет ), (розпочато з 21.05.2018 року) на 200 аркушах, журнал обліку відділеннями отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів (МОЗ України ), (розпочато 26.06.2021 року) на 100 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (МОЗ України МОЗ-1) (розпочато 01.09.2018 року) на 200 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (МОЗ- 2) (розпочато 01.03.2023 року) на 150 аркушах, журнал обліку відділеннями отриманих та використаних лікарських засобів та медичних виробів (Бюджет НСЗУ військовий бюджет Гум. допомога) на 100 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (перев`язувальний кабінет НСЗУ) розпочато 01.12.2018 року на 200 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (НСЗУ-1 операціна рзчини, НСЗУ) на 200 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (маніпуляційними кімнатами) (Операційний блок Бюджет) на 200 аркушах, папка зеленого кольору з назвою «операційна залишки медикаментів» з документами 79 аркушах, котрі упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів по операційному блоку на 202 аркушах, папка для паперів з назвою «Звіти 2022 р» з документами на 171 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (моніпуляціними кімнатами) (Гуманітарна допомога) на 203 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних деззасобів по операц.блоку на 192 аркушах, журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами (моніпуляціними кімнатами) розпочато 05.09.2018 року на 200 аркушах та журнал бактеріологічного контролю операційного блоку почато 01.18 р на 48 аркушах, котрі упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-інструкції «Medtronic» - упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-системний блок чорного кольору з назвою «NT computer», який упаковано в поліетиленовий пакет блакитного кольору з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку;
-жорсткий диск, s/n: W7629MZE, на якому розміщена база даних «АРМ-лікар» з відомостями про історію лікування пацієнтів, що упаковані до спеціального пакету № PSP 1164962;
-роздруківка з бази даних «Каштан» на 120 арк., котру упаковано до спеціального пакету № KIV 5105208;
-чорнові записи на 2 арк. формату А4, лист до Департаменту охорони здоров`я Дніпропетровської обласної державної адміністрації вих.№160/05-22 від 17.02.2022 року на 2 арк., лист придбання обладнання на 2022 рік на 4 арк., список закупівлі обладнання за кошти НСЗУ у 2022 році на 2 арк., лист придбання обладнання на 2023 рік на 1 арк., залишки виробів медичного призначення по КП`ДОКЦДЛ» ДОР станом на 24.03.2023 на 1 арк., наказ Дніпропетровської обласної військової адміністрації Департаменту охорони здоров`я щодо обліку матеріальних цінностей, які надходять до області шляхом централізованого постачання ОД №11/0/197-23 від 03.01.2023 на 11 арк., витяг з наказу №97 від 30.08.1991 про прийняття на посаду лікаря хірурга ОСОБА_7 на 1 арк., посадова інструкція лікаря-хірурга серцево-судинного консультативної поліклініки з автоматизованою реєстратурою КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 01.03.2021 на 3 арк., витяг з наказу №18-к від 13.02.2004 про прийняття на посаду лікаря хірурга серцево-судинного ОСОБА_13 на 1 арк., витяг з наказу №122-к від 17.09.2012 про прийняття на посаду лікаря хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення ОСОБА_9 на 1 арк., посадова інструкція лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 02.08.2021 на 4 арк., витяг з наказу №220-к від 29.12.2017 року про переведення ОСОБА_12 на посаду лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., витяг з наказу №1-к від 02.01.2019 року та №90-к від 16.05.2019 року про прийняття та переведення ОСОБА_11 на посаду лікаря-хірурга кардіохірургічного відділення на 1 арк., наказ №72-к від 03.07.2006 року прийняття ОСОБА_10 на посаду лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., посадова інструкція сестри медичної операційної старшої операційного блоку КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 01.06.2021 року на 3 арк., витяг з наказу №91-к від 23.05. про переведення ОСОБА_14 на посаду сестри медичної операційної старшої операційного блоку на 1 арк., витяг з наказу №62-к від 27.08.1998 року про прийняття ОСОБА_14 на посаду операційної медичної сестри відділення серцево-судинної хірургії на 1 арк., посадова Інструкція медичного директора КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 02.01.2023 року на 2 арк., витяг з наказу №246-к від 31.12.2021 року про переведення ОСОБА_7 на посаду завідувача відділення, лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., посадова Інструкція генерального директора КП`ДОКЦДЛ» ДОР від 11.02.2022 року на 5 арк., витяг з наказу №216-к від 23.10.2020 року про призначення ОСОБА_4 на посаду директора КП`ДОКЦКК» ДОР на 1 арк., витяг з наказу №179-к від 02.11.2017 року про призначення ОСОБА_4 на посаду директора КЗ`ДОКЦКК» ДОР на 1 арк., витяг із розпорядження голови обласної ради про кадрові питання деяких комунальних підприємств та закладів, що належать до спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, яким призначено ОСОБА_4 на посаду в.о. директора КЗ «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради №67-КП від 28.09.17 року на 1 арк., витяг із рішення про трудові відносини з керівниками обласних комунальних підприємств, закладів та установ, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області, яким призначено ОСОБА_4 на посаду директора комунального підприємства «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради №660-25/VII від 09.10.20 року на 1 арк., посадова інструкція завідувача кардіохірургічний відділення КП «ДОКЦКК» ДОР від 04.01.2022 року на 4 арк., витяг з наказу №246-к від 31.12.2021 про переведення ОСОБА_8 на посаду лікаря-хірурга серцево-судинного кардіохірургічного відділення на 1 арк., статут КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр діагностики та лікування» затверджений рішенням Дніпропетровської обласної ради №248-14/VII від 25.11.2022 на 15 арк., довідка №16 примірник №2 від 16 грудня 2022 року щодо перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності КП «Дніпропетровський обласний клінічний центр кардіології та кардіохірургії» Дніпропетровської обласної ради на 25 арк., договір №1215-Е123-Р00 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 87 арк., договір №3061-Е223-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 23 арк., договір №3359-Е722-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 22 арк., договір №0156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з додатками на 85 арк., договір №156-Е122-Р000/01 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 3 арк., договір №156-Е122-Р000/02 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 3 арк., договір №156-Е122-Р000/03 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 4 арк., договір №156-Е122-Р000/04 про внесення змін до договору №156-Е122-Р000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 4 арк., котрі вилучено до спеціального пакету KIV5105211;
-мобільний телефон марки Iphone 13 Pro Max золотого кольору IMEI НОМЕР_11 , IMEI НОМЕР_12 (код доступу 1965 до телефону) з сім карткою мобільного оператору Київстар НОМЕР_13 , котрий вилучено до спеціального пакету PSP1164959;
-ноутбук марки HP, SN#:5CG1345L75 ID:423L8EA#A2Q, та зарядний пристрій до нього, котрі вилучені до спеціального пакету KIV6120317;
-грошові кошти на загальну суму 41 400 грн.: купюрами номіналом 500 грн. у кількості 56 шт., номіналом 1000 грн. у кількості 2 шт., номіналом 200 грн. 40 шт. на загальну суму 38000 грн. виявлених у сумці та грошові кошти, які виявленні в гаманці купюри номіналом 200 грн. у кількості 2 шт., купюри номіналом 500 грн. у кількості 6 шт. на загальну суму 3400 грн., котрі вилучені до спеціального пакету PSP1164960;
-банківська картка АТ КБ «Приватбанк» № НОМЕР_14 , що вилучена до спеціального пакету PSP1164958;
-оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00431 на ім`я ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 37 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00552 на ім`я ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_3 , на 54 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00499 на ім`я ОСОБА_20 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , на 32 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00534 на ім`я ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00575 на ім`я ОСОБА_22 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 95 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00138 на ім`я ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , на 15 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00686 на ім`я ОСОБА_23 , ІНФОРМАЦІЯ_7 , на 50 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00592 на ім`я ОСОБА_24 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , на 43 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00637 на ім`я ОСОБА_25 , ІНФОРМАЦІЯ_9 на 31 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00618 на ім`я ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_10 , на 9 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00611 на ім`я ОСОБА_27 , ІНФОРМАЦІЯ_11 , на 10 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00361 на ім`я ОСОБА_28 , ІНФОРМАЦІЯ_12 , на 54 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00731 на ім`я ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_13 , на 30 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00737 на ім`я ОСОБА_30 , ІНФОРМАЦІЯ_14 , на 56 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00788 на ім`я ОСОБА_31 , ІНФОРМАЦІЯ_15 , на 51 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00856 на ім`я ОСОБА_32 , ІНФОРМАЦІЯ_16 , на 38 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00791 на ім`я ОСОБА_33 , ІНФОРМАЦІЯ_17 , на 59 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00849 на ім`я ОСОБА_34 , ІНФОРМАЦІЯ_18 , на 78 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00877 на ім`я ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_19 , на 12 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00809 на ім`я ОСОБА_36 , ІНФОРМАЦІЯ_20 , на 18 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00889 на ім`я ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_21 , на 43 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00740 на ім`я ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_22 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00747 на ім`я ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_23 , на 20 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00757 на ім`я ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_24 , на 14 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00812 на ім`я ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_25 , на 38 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00115 на ім`я ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_26 , на 51 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00645 на ім`я ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_27 , на 14 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00554 на ім`я ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , на 12 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00707 на ім`я ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_28 , на 13 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00684 на ім`я ОСОБА_46 , ІНФОРМАЦІЯ_29 , на 12 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00712 на ім`я ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_30 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00473 на ім`я ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_31 , на 20 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00834 на ім`я ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_32 , на 64 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00794 на ім`я ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_33 , на 9 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00775 на ім`я ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , на 11 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00807 на ім`я ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_34 , на 17 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00784 на ім`я ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_35 , на 14 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00674 на ім`я ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_36 , на 66 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00341 на ім`я ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_37 , на 40 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00259 на ім`я ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_38 на 27 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00390 на ім`я ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_39 на 69 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00861 на ім`я ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_40 , на 15 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00264 на ім`я ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_41 , на 30 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №01065 на ім`я ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , на 48 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №01080 на ім`я ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_42 , на 44 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00951 на ім`я ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_43 , на 48 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00806 на ім`я ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_44 , на 86 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00952 на ім`я ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_45 , на 39 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00855 на ім`я ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_46 , на 45 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №00779 на ім`я ОСОБА_66 , ІНФОРМАЦІЯ_47 , на 13 арк., оригінал медичної картки стаціонарного хворого №01036 на ім`я ОСОБА_67 , ІНФОРМАЦІЯ_48 , на 38 арк., графіки чергувань лікарів за 2022-2023 роки у пришитому та пронумерованому вигляді на 15 арк., журнал наказів за 2022 рік у прошитому та пронумерованому вигляді на 47 арк., журнал наказів за 2023 рік у прошитому та пронумерованому вигляді на 18 арк., папка з наказами за 2022 рік (лютий, березень, квітень, травень, червень, липень) в якій маються файли з документами у кількості 118 файлів, папка з наказами за 2022 рік (серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень) в якій маються файли з документами у кількості 57 файлів, папка з наказами за 2022 рік (січень) в якій маються файли з документами у кількості 46 файлів та папка з наказами за 2023 рік (січень, лютий, березень) в якій маються 3 папки в яких знаходяться документи у файлах у загальній кількості 56 файлів - упаковано до паперової коробки з пояснювальною биркою та підписами учасників обшуку.
Постановою слідчого СУ ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 від 28.03.2023 року вказані речі визнано речовими доказами у цьому кримінальному провадженні.
За ст. 131 КПК України арешт майна є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.
Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Згідно з ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення: 1) збереження речових доказів; 2) спеціальної конфіскації; 3) конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; 4) відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Цей перелік є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає.
Разом з тим, за правилами вказаної норми кримінального процесуального закону, а саме частин 3, 5 та 6, арешт на майно може бути накладено в разі відповідності такого майна критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу, у разі наявності підстав вважати, що суд може застосувати до підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, фізичної особи, юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна, в разі, якщо фізична чи юридична особа в силу закону несе цивільну відповідальність за шкоду, завдану діями (бездіяльністю) підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, а також за наявності обґрунтованого розміру цивільного позову або неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, щодо якої здійснюється провадження.
Метою накладення арешту згідно ч. 2 ст. 170 КПК України є забезпечення: збереження речових доказів; спеціальної конфіскації; конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи; відшкодування шкоди, завданої внаслідок кримінального правопорушення (цивільний позов), чи стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди.
Відповідно до ч. 2 ст. 171 КПК України у клопотанні слідчого, прокурора про арешт майна повинно бути зазначено: підстави і мету відповідно до положень статті 170 цього Кодексу та відповідне обґрунтування необхідності арешту майна; перелік і види майна, що належить арештувати; документи, які підтверджують право власності на майно, що належить арештувати, або конкретні факти і докази, що свідчать про володіння, користування чи розпорядження підозрюваним, обвинуваченим, засудженим, третіми особами таким майном; розмір шкоди, неправомірної вигоди, яка отримана юридичною особою, у разі подання клопотання відповідно до частини шостої статті 170 цього Кодексу.
Згідно з ч. 3 ст. 172 КПК України слідчий суддя, суд, встановивши, що клопотання про арешт майна подано без додержання вимог статті 171 цього Кодексу, повертає його прокурору, цивільному позивачу та встановлює строк в сімдесят дві години або з урахуванням думки слідчого, прокурора чи цивільного позивача менший строк для усунення недоліків, про що постановляє ухвалу.
Розглянувши клопотання і дослідивши письмові докази, додані до нього, слідчий суддя дійшов висновку про повернення клопотання прокурору для усунення недоліків протягом 72 годин з часу отримання цієї ухвали з огляду на таке.
Так, слідчим у клопотанні чітко не зазначена мета та необхідність арешту вказаного у клопотанні майна.
Крім того, слідчим не зазначено, які сліди інкримінованого злочину зберегло на собі вказане майно, як речовий доказ. Слідчий суддя звертає увагу на те, що частина майна, на котре слідчий просить накласти арешт, належить особі, яка не є підозрюваною у вказаному кримінальному провадженні.
Всупереч вищевказаним нормам кримінального процесуального законодавства слідчим у клопотанні не указано статус особи, майно якої підлягає арешту (підозрюваний, третя особа).
З огляду на зазначене, приходжу до висновку про необхідність повернення клопотання прокуророві для усунення недоліків.
Керуючись ст. ст. 170-173, 309 КПК України, слідчий суддя, -
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання слідчого Слідчого управління Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про накладення арешту на майно в кримінальному провадженні №42022040000000374від 20.10.2022року повернути прокурору для усунення недоліків протягом 72 годин з моменту отримання повного тексту ухвали.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська |
Дата ухвалення рішення | 06.04.2023 |
Оприлюднено | 08.05.2024 |
Номер документу | 110107381 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні