Копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 квітня 2023 рокуСправа № 160/20182/22
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Верба І.О., розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Бромфапром» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ:
І. ПРОЦЕДУРА
1.21.12.2022 засобами поштового зв`язку до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Бромфапром» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про:
-визнання протиправними та скасування рішень комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: № 7202670/39820521 від 15.08.2022 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 01.09.2021, № 7202672/39820521 від 15.08.2022 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 01.10.2021, а також рішень ДПС України: № 40614/39820521/2 від 09.09.2021, № 40615/39820521/2 від 09.09.2022 за результатами розгляду скарг щодо вказаних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних;
-зобов`язання Державної податкової служби України прийняти та зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Бромфапром», а саме: податкові накладні: № 5 від 01.09.2021 і № 3 від 01.10.2021 датами їх подання.
2.Ухвалою від 26.12.2022 позовну заяву залишено без руху із наданням строку для усунення недоліків.
3.29.12.2022 представником позивача Корнєєвим Є.В. подано до суду заяву про усунення недоліків із платіжною інструкцією від 27.12.2022 № 21 про сплату судового збору в сумі 9924 грн та виправленою позовною заявою, у якій викладений наступний зміст позовних вимог:
-визнати протиправними та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, а саме: № 7202670/39820521 від 15.08.2022 про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 01.09.2021, № 7202672/39820521 від 15.08.2022 про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 01.10.2021, а також рішень ДПС України: № 40614/39820521/2 від 09.09.2022, № 40615/39820521/2 від 09.09.2022 за результатами розгляду скарг щодо вказаних рішень про відмову у реєстрації податкових накладних;
-зобов`язання Державної податкової служби України прийняти та зареєструвати податкові накладні Товариства з обмеженою відповідальністю «Бромфапром», а саме: податкові накладні: № 5 від 01.09.2021 і № 3 від 01.10.2021 датами їх подання.
4.Ухвалою суду від 05.01.2023 прийнято позов до розгляду, у задоволенні клопотання позивача про розгляд справи у судовому засіданні відмовлено, відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, учасникам справи надано строк для подання заяв по суті спору, витребувано докази у позивача.
5.25.01.2023 від ГУ ДПС у Дніпропетровській області та ДПС України надійшли відзиви на позовну заяву.
ІІ. ДОВОДИ ПОЗИВАЧА
6.ТОВ «Бромфапром» було складено та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкові накладні від 01.09.2021 № 5 та від 01.10.2021 № 3.
7.Реєстрація вказаних податкових накладних була зупинена, підставою зупинення зазначено: «Платник податку відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку».
8.Попередньо на виконання зобов`язань по договору № 2 між ТОВ «Бромфапром» та ТОВ «Гамапласт Україна» за результатами постачання тієї ж самої продукції поліетилен, згідно видаткових накладних: від 08.07.2021 № 76, від 03.06.2021 № 58, від 01.06.2021 № 49, від 29.05.2021 № 43, від 29.05.2021 № 42, у контролюючого органу не виникло сумнівів щодо ризиковості здійснення операцій чи ризиковості ТОВ «Бромфапром», як платника податку, та були зареєстровані наступні податкові накладні: від 08.07.2021 № 6, від 03.06.2021 № 9, від 01.06.2021 № 1, від 29.05.2021 № 59, від 29.05.2021 № 60.
9.Позивачем направлені пояснення із підтверджуючими документами, однак відповідачем прийняті рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
10.Позивач подав до ДПС України скарги на рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН з додатками. За результатами даних скарг прийняті рішення, якими скарги залишені без задоволення, а рішення про відмову у реєстрації податкових накладних в ЄРПН без змін.
11.Позивач вважає, що прийняті рішення контролюючого органу необґрунтовані та такі, що підлягають визнанню протиправними та скасуванню. Надані контролюючому органу документи повністю підтверджували реальність здійснення господарської операції.
ІІІ. ДОВОДИ ВІДПОВІДАЧІВ
ГУ ДПС у Дніпропетровській області
12.Відповідач проти позову заперечив повністю, зазначив, що за результатами розгляду Комісією ГУ ДПС у Дніпропетровській області документів, наданих платником з Повідомленням до податкової накладної № 5 від 01.09.2021 та до податкової накладної № 3 від 01.10.2021, прийняті рішення від про відмову в реєстрації зазначених податкових накладних в ЄРПН з причини ненадання платником податку копій документів, а саме: наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства та встановлення наявності ризикових операцій.
13.За результатами розгляду Комісією ДПС України документів, наданих платником зі скаргою щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної до податкової накладної № 5 від 01.09.2021 та до податкової накладної № 3 від 01.10.2021 прийняті рішення від 09.09.2022 № 40614/39820521/2 та № 40615/39820521/2 про залишення скарги без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН без змін з причини ненадання платником податку колій документів. а саме: ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування: навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних та ненадання платником податку копій розрахункових документів. банківських виписок з особових рахунків.
14.Крім того, повідомляємо, що ТОВ «Бромфапром» включено до переліку ризикових платників, як такого, що відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.
15.Комісія контролюючого органу при прийнятті оскаржуваних рішень діяла у межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачений законом, здійснивши перевірку поданих платником податку копій документів.
ДПС України
16.Відповідач проти позову заперечив повністю та зазначив, що для ухвалення рішення про зобов`язання ДПС зареєструвати податкову накладну, суд повинен перевірити саме той факт, що податкова накладна яка була подана позивачем відповідає всім критеріям відповідно до пункту 12 Порядку № 1246 і її можливо зареєструвати у ЄРПН.
17.При цьому, така перевірка здійснюється податковим органом автоматично, і судом не може бути проведена.
18.Реєстрація податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН є дискреційними повноваженнями та виключною компетенцією уповноваженого органу.
ІV. ОБСТАВИНИ СПРАВИ
19.ТОВ «Бромфапром» (код 39820521) зареєстроване 05.06.2015, основним видом діяльності є відновлення відсортованих відходів (38.32).
20.20.05.2021 між ТОВ «Бромфапром» (продавець) та ТОВ «Гамапласт Україна» (покупець) укладено договір купівлі-продажу товару № 2 відповідно до якого:
-пункт 1.1: продавець зобов`язується передавати у власність покупця товар партіями, згідно накладних у відповідності до замовлень покупця, а покупець зобов`язується проводити оплату за товар та приймати його на умовах даного договору;
-пункт 1.2: купівля-продажу кожної партії товару здійснюється на підставі накладної згідно замовлення покупця;
-пункт 2.1: зобов`язання сторін по поставці товару виникають на підставі погодженого сторонами замовлення;
-пункт 4.17: при передачі кожної партії товару продавець зобов`язаний надати покупцеві оригінали наступних документів: накладна, товарно-транспортна накладна, видаткова накладна.
21.Поставка товару оформлена:
1)рахунком на оплату від 26.08.2021 № 135, від 30.09.2021 № 154;
2)видатковою накладною від 01.09.2021 № 131, від 01.10.2021 № 143.
22.Згідно виписок по рахунку вбачається оплата ТОВ «Гамапласт Україна» за п/е:
1) згідно рахунку від 26.08.2021 № 135:
-від 27.08.2021: документ № 752 на суму 375000 грн;
-від 30.08.2021: документ № 758 на суму 300000 грн;
2) згідно рахунку від 30.09.2021 № 154:
-від 30.09.2021: документ № 849 на суму 300000 грн;
-від 04.10.2021: документ № 851 на суму 288150 грн;
-від 06.10.2021: документ № 858 на суму 235134 грн.
щодо податкової накладної від 01.09.2021 № 5
23.20.10.2021 ТОВ «Бромфапром» подано на реєстрацію податкову накладну від 01.09.2021 № 5, складену ТОВ «Гамапласт Україна»:
-за номенклатурою товарів/послуг продавця: поліетилен (код згідно з УКТ ЗЕД 3901), кількість 1975 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 61718,75 грн, ПДВ 12343,75 грн.
24.Згідно із квитанцією податкова накладна від 01.09.2021 № 5 надійшла 20.10.2021 о 10:50:31 та зареєстрована за № 9310600505, результат обробки: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 01.09.2021 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D» = 1.4240%, «Р» = 0.
25.11.08.2022 платником податків направлено Повідомлення від 11.08.2022 № 1 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено по податковій накладній від 01.09.2021 № 5 на обсяг постачання без урахування ПДВ 61718,75 грн, ПДВ 12343,75 грн, отримувач (покупець) ТОВ «Гамапласт Україна», із поясненнями:
-ТОВ «Бромфапром» через електронний кабінет платника отримано рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області згідно квитанції від 20.10.2021 № 9310600505, податкової накладної від 01.09.2021 № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
26.До повідомлення додано наступні документи: виписку з ЄДР від 01.07.2019 б/н; договір оренди приміщення з актом приймання-передачі приміщення від 17.10.2018 № 48/18 (1 частина); договір оренди приміщення від 17.10.2018 № 48/18 (2 частина); наказ про призначення директора від 05.06.2015 № 1-К; акт приймання передачі обладнання від 23.11.2020 № 1/18А; договір поставки від 20.05.2021 № 2 (1 частина); договір поставки від 20.05.2021 № 2 (2 частина); договір поставки від 20.05.2021 № 2 (3 частина); договір про виконання робіт від 04.01.2021 № 1А (1 частина); договір про виконання робіт від 04.01.2021 № 1А (2 частина); договір про виконання робіт від 28.01.2021 № 20А (1 частина); договір про виконання робіт від 28.01.2021 № 20А (2 частина); рахунок на оплату від 26.08.2021 № 135; видаткову накладну від 04.06.2021 № 10; оборотно сальдову відомість (Основні засоби) від 01.09.2021 № 104; 20-ОПП від 27.05.2021 б/н; 20-ОПП від 17.08.2021 б/н; 20-ОПП від 22.12.2021 б/н; штатний розпис від 30.07.2021 б/н; висновок ДСЕЕ від 30.12.2020 № 12.2-18-1/29970; технічні умови від 29.09.2020 № ТУ У 20.1-39820521-001:2015 (1 частина); технічні умови від 29.09.2020 № ТУ У 20.1-39820521-001:2015 (2 частина); технічні умови від 29.09.2020 № ТУ У 20.1-39820521-001:2015 (3 частина); атестацію робочих місць від 05.06.2021 б/н; рахунок на оплату від 01.09.2021 № 536; рахунок на оплату від 02.11.2021 № 5; видаткову накладну від 01.09.2021 № 464; акт виконаних робіт від 01.09.2021 № 464; видаткову накладну від 02.11.2021 № 5; акт приймання-передачі від 30.08.2021 № 84; акт приймання-передачі від 26.12.2019 № 1-РР; рахунок на оплату від 31.08.2021 № 527; акт виконаних робіт від 31.08.2021 № 462; видаткову накладну від 31.08.2021 № 462; договір про надання послуг від 04.01.2021 № 5Г (1 частина); договір про надання послуг від 04.01.2021 № 5Г (2 частина); сертифікат якості на гранулу від 01.01.2021 б/н; виписку по рахунку від 27.08.2021 б/н; виписку по рахунку від 30.08.2021 б/н; ТТН від 04.06.2021 № 625; рахунок на оплату від 04.01.2021 № 1; видаткову накладну від 01.09.2021 № 131; калькуляцію від 04.01.2021 б/н; податкову накладну від 01.09.2021 № 5; договір купівлі-продажу від 02.11.2021 б/н; квитанцію № 2 від 20.10.2021 № 9310600505; видаткову накладну від 06.02.2019 № 10/2; договір поставки обладнання від 29.05.2018 № 1/об; договір оренди приміщення від 01.08.2021 № 01/08-2021(02) (1 частина); договір оренди приміщення від 01.08.2021 № 01/08-2021(02) (2 частина); платіжне доручення від 04.08.2021 № 2739; акт прийому-передачі наданих послуг від 31.08.2021 б/н; платіжне доручення від 10.08.2022 № 3286; пояснення від 01.08.2022 № 08/1 (1 частина); пояснення від 01.08.2022 № 08/1 (2 частина); пояснення від 01.08.2022 № 08/1 (3 частина); платіжне доручення від 02.06.2021 № 2486; платіжне доручення від 08.06.2021 № 2587; платіжне доручення від 09.06.2021 № 2592; платіжне доручення від 18.06.2021 № 2645; платіжне доручення від 24.06.2021 № 2664; платіжне доручення від 24.06.2021 № 2668; платіжне доручення від 02.06.2021 № 2739; платіжне доручення від 31.08.2021 № 2838; платіжне доручення від 30.09.2021 № 2922; рахунок-фактуру від 20.07.2021 № 263; платіжне доручення від 27.07.2021 № 2846; платіжне доручення від 30.09.2021 № 2921; платіжне доручення від 05.10.2021 № 2937; платіжне доручення від 06.10.2021 № 2941; акт надання послуг від 31.08.2021 № 534; рахунок на оплату від 31.08.2021 № 534; акт надання послуг від 06.10.2021 № 532; рахунок на оплату від 31.08.2021 № 532; акт надання послуг від 31.08.2021 № 295; видаткову накладну від 30.07.2021 № 790; наказ від 24.02.2022 № 1.
27.15.08.2022 комісією регіонального рівня прийнято рішення № 7202670/39820521 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.09.22021 № 5 у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): встановлено наявність ризикових операцій та інше.
28.25.08.2022 товариством подано скаргу на рішення від 15.08.2022 № 7202670/39820521.
29.До скарги подано 77 документів, які тотожні документам, які були подані до Повідомлення від 11.08.2022 № 1.
30.Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2022 № 40614/39820521/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії від 15.08.2022 № 7202670/39820521 залишено без змін.
щодо податкової накладної від 01.10.2021 № 3
31.10.11.2021 ТОВ «Бромфапром» подано на реєстрацію податкову накладну від 01.10.2021 № 3, складену ТОВ «Гамапласт Україна»:
-за номенклатурою товарів/послуг продавця: поліетилен (код згідно з УКТ ЗЕД 3901), кількість 21000 кг, обсяги постачання без урахування ПДВ 686070 грн, ПДВ 137214 грн.
32.Згідно із квитанцією податкова накладна від 01.10.2021 № 3 надійшла 10.11.2021 о 12:43:24 та зареєстрована за № 9338883876, результат обробки: Документ прийнято. Реєстрація зупинена. Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України, реєстрація ПН/РК від 01.10.2021 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних зупинена. Платник податку, яким подано для реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. Пропонуємо надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомляємо: показник «D» = 1.5010%, «Р» = 0.
33.11.08.2022 платником податків направлено Повідомлення від 11.08.2022 № 2 про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено по податковій накладній від 01.10.2021 № 3 на обсяг постачання без урахування ПДВ 686070 грн, ПДВ 137214 грн, отримувач (покупець) ТОВ «Гамапласт Україна», із поясненнями:
-ТОВ «Бромфапром» через електронний кабінет платника отримано рішення Комісії регіонального рівня з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області згідно квитанції від 10.11.2021 № 9338883876, податкової накладної від 01.102021 № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
34.До повідомлення додано наступні документи: виписку з ЄДР від 01.07.2019 б/н; договір оренди приміщення від 17.10.2018 № 48/18 (1 частина); договір оренди приміщення з актом приймання-передачі приміщення від 17.10.2018 № 48/18 (2 частина); наказ про призначення директора від 05.06.2015 № 1-К; акт приймання передачі обладнання від 23.11.2020 № 1/18А; договір поставки від 20.05.2021 № 2 (1 частина); договір поставки від 20.05.2021 № 2 (2 частина); договір поставки від 20.05.2021 № 2 (3 частина); договір про виконання робіт від 04.01.2021 № 1А (1 частина); договір про виконання робіт від 04.01.2021 № 1А (2 частина); договір про виконання робіт від 28.01.2021 № 20А (1 частина); договір про виконання робіт від 28.01.2021 № 20А (2 частина); рахунок на оплату від 30.09.2021 № 154; видаткову накладну від 01.10.2021 № 143; оборотно сальдову відомість (Основні засоби) від 01.09.2021 № 104; 20-ОПП від 27.05.2021 б/н; 20-ОПП від 17.08.2021 б/н; 20-ОПП від 22.12.2021 б/н; штатний розпис від 30.07.2021 б/н; висновок ДСЕЕ від 30.12.2020 № 12.2-18-1/29970; технічні умови від 29.09.2020 № ТУ У 20.1-39820521-001:2015 (1 частина); технічні умови від 29.09.2020 № ТУ У 20.1-39820521-001:2015 (2 частина); технічні умови від 29.09.2020 № ТУ У 20.1-39820521-001:2015 (3 частина); атестацію робочих місць від 05.06.2021 б/н; рахунок на оплату від 06.09.2021 № 551; рахунок на оплату від 02.11.2021 № 5; видаткову накладну від 06.09.2021 № 479; акт виконаних робіт від 06.09.2021 № 479; видаткову накладну від 02.11.2021 № 5; акт приймання-передачі від 30.08.2021 № 84; акт приймання-передачі від 26.12.2019 № 1-РР; рахунок на оплату від 31.08.2021 № 527; акт виконаних робіт від 31.08.2021 № 462; видаткову накладну від 31.08.2021 № 462; договір про надання послуг від 04.01.2021 № 5Г (1 частина); договір про надання послуг від 04.01.2021 № 5Г (2 частина); сертифікат якості на гранулу від 01.01.2021 б/н; виписку по рахунку від 30.09.2021 б/н; виписку по рахунку від 04.10.2021 б/н; ТТН від 27.08.2021 № 2708/004; рахунок на оплату від 18.06.2021 № 96; видаткову накладну від 18.06.2021 № 116; калькуляцію від 04.01.2021 б/н; податкову накладну від 01.10.2021 № 3; договір купівлі-продажу від 02.11.2021 б/н; квитанцію № 2 від 10.11.2021 № 93388837876; видаткову накладну від 06.02.2019 № 10/2; договір поставки обладнання від 29.05.2018 № 1/об; договір оренди приміщення від 01.08.2021 № 01/08-2021(02) (1 частина); договір оренди приміщення від 01.08.2021 № 01/08-2021(02) (2 частина); виписку по рахунку від 06.10.2021 б/н; акт прийому-передачі наданих послуг від 31.08.2021 б/н; платіжне доручення від 10.08.2022 № 3284; пояснення від 03.08.2022 № 08/2 (1 частина); пояснення від 03.08.2022 № 08/2 (2 частина); пояснення від 03.08.2022 № 08/2 (3 частина); платіжне доручення від 05.10.2021 № 2934; рахунок-фактуру від 30.08.2021 № БВ-0001591; акт надання послуг від 30.08.2021 від 30.08.2021 № БВ-0001018; платіжне доручення від 18.06.2021 № 2646; платіжне доручення від 08.11.2021 № 3030; платіжне доручення від 31.08.2021 № 2839; платіжне доручення від 29.10.2021 № 2991; платіжне доручення від 24.11.2021 № 3061; платіжне доручення від 22.10.2021 № 2978; рахунок-фактуру від 19.08.2021 № 303; платіжне доручення від 03.11.2021 № 3006; платіжне доручення від 01.11.2021 № 2998; платіжне доручення від 02.11.2021 № 3001; платіжне доручення від 01.11.2021 № 2997; акт надання послуг від 30.09.2021 № 626; рахунок на оплату від 30.09.2021 № 626; акт надання послуг від 30.09.2021 № 625; рахунок на оплату від 30.09.2021 № 625; акт надання послуг від 30.09.2021 № 336; видаткову накладну від 30.07.2021 № 790; наказ від 24.02.2022 № 1; рахунок на оплату від 27.08.2021 № 2708/001; видаткову накладну від 27.08.2021 № 2708/004; рахунок на оплату від 06.09.2021 № 555; акт виконаних робіт від 06.09.2021 № 483; видаткову накладну від 06.09.2021 № 483.
35.15.08.2022 комісією регіонального рівня прийнято рішення № 7202672/39820521 про відмову у реєстрації податкової накладної від 01.10.2021 № 3 у зв`язку із наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства. Додаткова інформація (зазначити конкретні документи): встановлено наявність ризикових операцій та інше.
36.25.08.2022 товариством подано скаргу на рішення від 15.08.2022 № 7202672/39820521.
37.До скарги подано 82 документів, які тотожні документам, які були подані до Повідомлення від 11.08.2022 № 2.
38.Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 09.09.2022 № 40615/39820521/2 скаргу залишено без задоволення, рішення комісії від 15.08.2022 № 7202672/39820521 залишено без змін.
V. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН
39.На дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін (пункт 201.1 статті 201 ПК України).
40.Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 ПК України).
41.При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою (пункт 201.10 статті 201 ПК України).
42.Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
43.Постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165, яка набрала чинності 01.02.2020 затверджено «Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі - Порядок № 1165, у редакції, чинній на момент зупинення реєстрації податкових накладних) яким визначено механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів.
44.Порядком № 1165 передбачено здійснення автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків.
45.Пунктом 3 Порядку № 1165 визначені ознаки безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ознаки безумовної реєстрації) на які перевіряються податкові накладні/розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі.
46.Пунктом 4 Порядку № 1165 визначено, що у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
47.Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2) (абзац перший пункту 5 Порядку № 1165).
48.Згідно із абзацом першим пункту 6 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
49.У разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється (пункт 7 Порядку № 1165).
50.Пунктом 10 Порядку № 1165 встановлено, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
51.Згідно з пунктом 11 Порядку № 1165 у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1)номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2)критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3)пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
52.За приписами пункту 25 Порядку № 1165:
-Комісія центрального рівня приймає рішення про неврахування таблиці даних платника податку, розглядає скарги на рішення комісій регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі;
-Комісії регіонального рівня приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації, врахування або неврахування таблиці даних платника податку, відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.
53.Комісія регіонального рівня діє в межах повноважень, визначених цим Порядком та Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Мінфіном (пункт 26 Порядку № 1165).
54.Відповідно до пункту 44 Порядку № 1165 Комісія контролюючого органу перевіряє подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отримані з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, зокрема електронні).
55.Згідно із пунктом 8 «Критеріїв ризиковості платника податку на додану вартість» (додаток 1 до Порядку № 1165) у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.
56.«Порядком прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за № 1245/342216 (далі - Порядок № 520, у редакції чинній на момент спірних правовідносин) визначено механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
57.Прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня) (пункт 2 Порядку № 520).
58.Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3 Порядку № 520).
59.У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4 Порядку № 520).
60.Згідно із пунктом 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
-договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
-договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
-первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
-розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
-документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
61.Відповідно до пункту 6 Порядку № 520 письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
62.Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9 Порядку № 520).
63.Комісія регіонального рівня приймає рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі за формою згідно з додатком до цього Порядку (пункт 10 Порядку № 520).
64.Згідно із пунктом 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
-ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
-та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
-та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
65.«Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних» затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 (далі - Порядок № 1246), згідно пункту 17 якого у разі зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування формується квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування. Така квитанція одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
66.Згідно із пунктом 18 Порядку № 1246 на момент прийняття у встановленому порядку рішення про реєстрацію або відмову у реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування щодо таких податкової накладної та/або розрахунку коригування проводяться перевірки, визначені пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого).
67.За результатами таких перевірок формується квитанція про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, яка надсилається платнику податку разом з відповідним рішенням.
68.Квитанція про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування, щодо яких прийнято рішення про їх реєстрацію, одночасно надсилається постачальнику (продавцю) та отримувачу (покупцю) - платнику податку.
69.Пунктом 19 Порядку № 1246 визначено, що податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій:
-прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування
-набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
-неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
70.Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку. Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням (пункт 20 Порядку № 1246).
VІ. ОЦІНКА СУДУ
71.Враховуючи обов`язок платника податків відповідно до пунктів 201.1, 201.7, 201.10 статті 201 ПК України скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо її реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних, позивач склав податкові накладні та направив їх для реєстрації.
72.Судом встановлено, що в розглянутому спорі контролюючий орган зупинив реєстрацію податкових накладних згідно із пунктом 8 «Критеріїв ризиковості платника податків».
73.Суд звертає увагу, що процедура зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування впроваджена з метою виконання функції податкового контролю, який здійснюється за діяльністю платників податку в цілому, та з метою перевірки додержання податкового законодавства при реєстрації в ЄРПН певно визначеної податкової накладної/розрахунку коригування.
74.Відповідач, на виконання контрольних функцій, за наявності рішення про відповідність платника податків критеріям ризиковості, зупинивши реєстрацію податкової накладної, запропонував платнику податків надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної у Реєстрі, без визначення переліку документів.
75.При цьому, обсяг документів, які надаються платником податку на додану вартість з метою усунення сумнівів у контролюючого органу щодо легальності відповідної операції за наслідками якої складено податкову накладну, яку подано для реєстрації в ЄРПН, хоч і є визначеним у Порядку № 520, проте завжди є унікальним та залежить від організації господарських взаємовідносин між суб`єктами господарювання, змісту договірних відносин між такими, а також особливостями законодавчого врегулювання діяльності тієї чи іншої сфери бізнесу.
76.Саме за результатами детального дослідження змісту документів (в тому числі договору), наданих на підтвердження інформації, зазначеної в податковій накладній, імовірним є формування висновків щодо можливості чи неможливості реєстрації є ЄРПН податкової накладної, реєстрація якої була зупинена згідно із відповідною квитанцією.
77.Аналогічний висновок викладено у постанові Верховного Суду від 01.02.2023 у справі № 140/506/22 (ЄДРСР 108724635).
78.Також, у постановах від 29.06.2022 у справі 380/5383/21 (ЄДРСР 105024835), від 03.11.2021 у справі № 360/2460/20 (ЄДРСР 100789179) Верховний Суд за наслідками аналізу положень Порядку № 520 зазначив, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної до реєстрації в ЄРПН прямо залежить від чіткого визначення податковим органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків із зазначенням необхідності надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не довільно, на власний розсуд.
79.Суд зазначає, що в надісланих позивачу квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних не було зазначено вичерпного переліку документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в ЄРПН, що не надало позивачу можливості надати достатній обсяг підтверджуючих документів.
80.Верховний Суд у постанові від 16.02.2023 у справі № 380/7648/22 (ЄДРСР 109063942) зазначив, що у випадку загальної вказівки щодо необхідності подати документи у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний саме в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття необґрунтованого рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.
81.Аналогічна правова позиція викладена в постановах Верховного Суду від 14.12.2022 у справі № 560/11825/21 (ЄДРСР 107878016).
82.З урахуванням викладеного, можна дійти висновку, що вживання податковим органом загального посилання на пункт 8 Критеріїв оцінки є неконкретизованим та призводить до необґрунтованого обмеження права платника податків бути повідомленим про необхідність надання документів за вичерпним переліком, відповідно до критерію зупинення реєстрації податкової накладної, а не будь-яких на власний розсуд.
83.Крім того, здійснення моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків є превентивним заходом, спрямованим на убезпечення від безпідставного формування податкового кредиту за операціями, що не підтверджені первинними документами або підтверджені платником податку копіями документів, що складені з порушенням законодавства.
84.Здійснення моніторингу не повинне підміняти за своїм змістом проведення податкової перевірки як способу реалізації владних управлінських функцій податкового органу.
85.Аналогічний висновок викладено у постановах Верховного Суду від 18.07.2019 у справі № 1740/2004/18 (ЄДРСР 83105330), від 21.05.2019 у справі № 0940/1240/18 (ЄДРСР 81858144), від 25.10.2019 у справі № 0340/1834/18 (ЄДРСР 85207548), від 12.11.2019 у справі № 816/2183/18 (ЄДРСР 85574619).
86.Верховний Суд за результатами аналізу пунктів 9 та 11 Порядку № 520 у постанові від 18.11.2021 у справі № 380/3498/20 (ЄДРСР 101191343) дійшов висновку, що чинними нормативно-правовими актами визначено вичерпний перелік обставин, які можуть слугувати підставою для прийняття рішення про відмову у реєстрації податкових накладних.
87.Відмовляючи у реєстрації податкових накладних від 01.09.2021 № 5 та від 01.10.2021 № 3 відповідач зазначив про наданням платником податку копій документів, складених із порушенням законодавства.
88.При цьому, в оскаржуваних рішеннях не зазначено, які саме документи складені із порушенням законодавства та яку норму законодавства порушено.
89.Крім того, суд звертає увагу, що згідно приписів статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
90.До матеріалів справи позивачем надані документи на підтвердження господарської діяльності платника податків, у тому числі документи на підтвердження зазначених у податкових накладних господарської операції. Зазначені документи були надані до Повідомлення від 11.08.2022 № 1 (податкова накладна від 01.09.2021 № 5), Повідомлення від 11.08.2022 № 2 (податкова накладна від 01.10.2021 № 3) та до скарг, поданих на рішення про відмови у реєстрації податкових накладних.
91.Оскаржувані у цій справі рішення про відмови у реєстрації податкових накладних містять додаткову інформацію, а саме: встановлено наявність ризикових операцій та інше.
92.Щодо наявності ризикових операцій, суд зазначає, що відповідачами не надано доказів віднесення контрагентів позивача до переліку ризикових платників податків та не надано доказів які саме господарські операції віднесені до ризикових.
93.Відповідно до частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
94.Суд наголошує на тому, що при реєстрації податкової накладної фактично проводиться моніторинг операції чи платника податків лише за зовнішніми (формальними) критеріями. Тому під час розгляду справи суд не робить висновків щодо реальності операцій за участю позивача, а лише оцінює наявність чи відсутність підстав для реєстрації податкової накладної.
95.Крім того, приймаючи рішення про реєстрацію податкової накладної, контролюючий орган не повинен здійснювати повний аналіз господарських операцій позивача на предмет їх реальності. Змістовна оцінка господарських операцій може бути проведена лише за результатом здійснення податкової перевірки платника податків, підстави та порядок проведення якої визначено нормами ПК України.
96.Предметом розгляду в цій справі є виключно стадія правильності та правомірності зупинення та відмови в реєстрації податкових накладних, а не реальність та товарність здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентом.
97.Відповідний висновок наведено у постанові Верховного Суду від 07.12.2022 у справі № 500/2237/20 (ЄДРСР 107731907).
98.З урахуванням викладеного, суд доходить висновку про протиправність оскаржуваних рішень про відмови у реєстрації податкових накладних.
щодо визнання протиправними та скасування рішення за результатами розгляду скарги
99.Відповідно до Порядку розгляду скарги № 1165 розгляд скарги здійснюється комісією центрального рівня за участю уповноваженої особи Мінфіну.
100.Пунктом 12 Порядку розгляду скарги № 1165 встановлено, що за результатами розгляду скарги комісія центрального рівня у строк, визначений пунктом 56.23 статті 56 Кодексу, приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі без змін.
101.Згідно із пунктом 17 Порядку розгляду скарги № 1165 рішення комісії центрального рівня не підлягає адміністративному оскарженню та може бути оскаржено в судовому порядку у строки, визначені статтею 56 Кодексу.
102.Рішення за результатами розгляду скарги платника податку на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної за своєю правовою суттю є актом вирішення спору в досудовому порядку, яке не створює юридичного наслідку для позивача, а визнання цього рішення протиправним та його скасування не призведе до відновлення порушеного права позивача.
103.Зазначена правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 07.02.2020 у справі № 826/11086/18 (ЄДРСР 87452843).
104.З огляду на викладене, суд відмовляє у задоволення розглянутої позовної вимоги.
щодо зобов`язання вчинити певні дії
105.Виходячи з аналізу пунктів 19, 20 Порядку № 1246, суд зазначає, що законодавством не передбачений інший ефективний спосіб захисту порушеного права у спірних правовідносинах, відмінний від зобов`язання ДПС України зареєструвати податкову накладну в ЄРПН, у зв`язку із чим суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, порушеного оскаржуваним рішенням.
VІІ. ВИСНОВКИ СУДУ
106.З системного аналізу матеріалів справи суд дійшов висновку про обґрунтованість заявленого позову та наявність підстав для його часткового задоволення.
щодо розподілу судових витрат
107.З урахуванням часткового задоволення позовних вимог, суд присуджує на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС у Дніпропетровській області понесені судові витрати на сплату судового збору у розмірі 4962 грн.
108.Керуючись статтями 241-246 КАС України, суд, -
ВИРІШИВ:
109.Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Бромфапром» (код 39820521; вул. Василя Чапленка, буд. 6, м. Дніпро, 49038) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ВП 44118658; вул. Сімферопольська, буд. 17-А, м. Дніпро, 49005), Державної податкової служби України (код 43005393; Львівська площа, буд. 8, м. Київ, 04053) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
110.Визнати протиправними та скасувати рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 15.08.2022 № 7202670/39820521, від 15.08.2022 № 7202672/39820521, прийняті Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
111.Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні від 01.09.2021 № 5 та від 01.10.2021 № 3, датою їх фактичного отримання для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
112.В іншій частині позовних вимог відмовити.
113.Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс Експерт М» за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області судові витрати на сплату судового збору у розмірі 4962 грн.
114.Рішення суду набирає законної сили відповідно до статті 255 КАС України та може бути оскаржено в порядку та у строки, встановлені статтями 295, 297 КАС України.
Суддя (підпис) І.О. Верба
Рішення не набрало законної сили станом на 10.04.2023
Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду
Суддя І.О. Верба
10.04.2023
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.04.2023 |
Оприлюднено | 12.04.2023 |
Номер документу | 110115972 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні