ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Зигіна, 1, м. Полтава, 36000, тел. (0532) 61 04 21
E-mail: inbox@pl.arbitr.gov.ua, https://pl.arbitr.gov.ua/sud5018/
Код ЄДРПОУ 03500004
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11.04.2023 Справа № 917/101/23
Господарський суд Полтавської області у складі судді Безрук Т. М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження справу
за позовною заявою Державної екологічної інспекції Центрального округу
до Комунального підприємства "Спектр" Полтавської міської ради
про стягнення 245 883,25 грн
без виклику представників сторін
встановив:
Державна екологічна інспекція Центрального округу звернулася до Господарського суду Полтавської області з позовною заявою до Комунального підприємства "Спектр" Полтавської міської ради про стягнення 245 883,25 грн збитків, завданих навколишньому природньому середовищу.
Ухвалою від 03.02.2023 (а.с.87) суд встановив сторонам строки для подання заяв по суті справи, зокрема, встановив відповідачу строк у 15 днів з дня вручення цієї ухвали для подання відзиву на позов.
Ухвала від 03.02.2023 була вручена відповідачу - Комунальному підприємству "Спектр" Полтавської міської ради 14.02.2023, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с.92). Отже, останнім днем подачі суду відзиву на позов є 01.03.2023.
Також, відповідач ухвалу від 03.02.2023 отримав безпосередньо у приміщенні суду 21.03.2023 (а.с.98).
Відповідач відзив на позов не надав. Встановлені строки для його подання закінчилися.
Згідно ст.113 Господарського процесуального кодексу України (далі ГПК України) строки, в межах яких вчиняються процесуальні дії, встановлюються законом, а якщо такі строки законом не визначені,- встановлюються судом.
Згідно ч.8 ст.165 ГПК України відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.
Згідно ст.118 ГПК України право на вчинення процесуальних дій втрачається із закінченням встановленого законом або призначеного судом строку. Заяви, скарги і документи, подані після закінчення процесуальних строків, залишаються без розгляду, крім випадків, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Інші заяви по суті справи до суду не надійшли.
У цій справі суд вчинив такі процесуальні дії.
Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 12.01.2023 цей позов переданий на розгляд судді Безрук Т. М. (а.с.41-42).
Ухвалою від 17.01.2023 суд залишив позовну заяву без руху та встановив строк для усунення недоліків (а.с. 43). Позивач у встановлений судом строк виправив вказані недоліки (а.с.45-84).
Ухвалою від 03.02.2023 суд відкрив провадження у справі № 917/101/23, постановив розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (а.с.87).
Про відкриття провадження у справі сторони повідомлені належним чином, що підтверджується наступним.
Позивач отримав ухвалу від 03.02.2023 безпосередньо у суді 07.02.2023 (а.с.87, 90).
Ухвала від 03.02.2023 була вручена відповідачу - Комунальному підприємству "Спектр" Полтавської міської ради 14.02.2023, що підтверджується поштовим повідомленням (а.с.92).
Також, відповідач ухвалу від 03.02.2023 отримав безпосередньо у приміщенні суду 21.03.2023 (а.с.98).
Ухвала від 03.02.2023 також направлялася на електронну пошту сторін (а.с.89).
На офіційному сайті Судової влади України 06.02.2023 суд розмістив відповідне оголошення про розгляд цієї справи (а.с.88).
Відповідно до частини п`ятої статті 252 ГПК України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше.
Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін згідно з ч.5 ст.252 ГПК України сторони суду не надали.
За ч. 13 ст. 8 ГПК України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.
За ч. 2 ст. 252 ГПК України розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться.
В зв`язку з необхідністю подання сторонами доказів та пояснень щодо спірних правовідносин, для забезпечення процесуальних прав сторін та з метою об`єктивного дослідження обставин справи, прийняття рішення суд відклав на розумний строк.
Під час розгляду справи по суті судом були досліджені всі письмові докази, що містяться в матеріалах справи.
Відповідно до ч. 2 ст. 233 ГПК України дане рішення прийнято, складено та підписано у нарадчій кімнаті.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши всі наявні у справі докази, суд встановив наступне.
Відповідно до пункту 1 Положення про Державну екологічну інспекцію України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2017 № 275 (далі - Положення № 275), Державна екологічна інспекція України (Держекоінспекція) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра захисту довкілля та природних ресурсів і який реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів.
Пунктом 7 зазначеного Положення № 275 Держекоінспекція здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Згідно із пунктом 1 Положення про Державну екологічну інспекцію Центрального округу, затвердженого наказом Державної екологічної інспекції України від 01.06.2021 № 250 (далі - Положення № 250), Державна екологічна інспекція Центрального округу (далі - Інспекція) є міжрегіональним територіальним органом Державної екологічної інспекції України (далі - Держекоінспекція) та їй підпорядковується.
Системний аналіз пунктів 8-10 Положення № 250 дає підстави для висновку, що Інспекція наділена повноваженнями щодо:
складення протоколів про адміністративні правопорушення та розглядає справи про адміністративні правопорушення, накладає адміністративні стягнення у випадках, передбачених законом;
пред`явлення претензії про відшкодування шкоди, збитків і втрат, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства з питань, що належать до її компетенції, та розраховує їх розмір, звертається до суду з відповідними позовами;
досудового врегулювання спорів, виступає позивачем та відповідачем у судах.
Отже, суд дійшов висновку про те, що Державна екологічна інспекція Центрального округу в цьому випадку є органом, уповноваженим державою здійснювати функції державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, зокрема, на території Полтавської області та наділена повноваженнями щодо звернення до суду із позовом про відшкодування шкоди, збитків і втрат, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства з питань, що належать до її компетенції.
Державна екологічна інспекція Центрального округу на підставі наказу Державної екологічної інспекції Центрального округу від 07.05.2021 № 27/333 (а.с.51) та направлення від 06.05.2021 № 06-28/330 (а.с.50) провела планову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства Комунальним підприємством "Спектр" Полтавської міської ради у період 14.05.2018 до 14.05.2021.
Державна екологічна інспекція Центрального округу склала Акт № 06-28/330 від 27.05.2021 (а.с.53-59) за результатами проведення планового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання Комунальним підприємством "Спектр" Полтавської міської ради вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, в якому зафіксовано виявлені порушення статей 16, 19, 21 Кодексу України про надра. Примірник вказаного акту отримано директором КП "Спектр" Полтавської міської ради Плюта А.П. 27.05.2021 (а.с.59).
Відповідно до дозволу на спеціальне водокористування від 01.06.2018 № 240/пл/49д-18 відповідач є водокористувачем із закільцьованих свердловин № 3 та № 4, розташованих у селах Тахтаулове та Жуки Полтавського району Полтавської області (а.с.73-74).
Під час перевірки позивач встановив, що в період з 14.05.2018 по 14.05.2021 Комунальним підприємством "Спектр" Полтавської міської ради здійснювався забір води із закільцьованих свердловин № 3 та № 4, розташованих у селах Тахтаулове та Жуки Полтавського району Полтавської області, без спеціального дозволу на користування надрами (підземні води).
Згідно з довідкою Комунального підприємства "Спектр" Полтавської міської ради від 21 травня 2021 № 21 (а.с.65), в період з 14.05.2018 року до 14.05.2021 року підприємством забрано води, за відсутності спеціального дозволу на користування надрами (підземні води), із зазначених свердловин, в загальній кількості 161,0 тис м3.
У листі від 12.07.2022 № 14 (а.с.64) відповідач повідомив позивача про те, що у період з 15.05.2021 по 19.07.2022 підприємством забрано води, за відсутності спеціального дозволу на користування надрами (підземні води), із зазначених свердловин, в загальній кількості 63588 м3.
24.05.2021 Інспекцією складено протокол № 01178 про адміністративне правопорушення (а.с.71) щодо директора КП "Спектр" Полтавської міської ради Плюта Андрія Петровича за вчинення адміністративного правопорушення, що передбачено ст.ст. 16, 19, 21, 23 Кодексу України про надра (користування надрами без спеціального дозволу) та винесено постанову № 80/02/3-24, якою директора КП "Спектр" Полтавської міської ради за це правопорушення притягнуто до адміністративної відповідальності (накладено штраф), який добровільно сплачений 07.06.2021 (а.с.70,72).
Позивач видав відповідачу припис № 21/02/3-23 від 03.06.2021 (а.с.67-69), в якому визначені встановлені під час перевірки недоліки та строки на їх усунення. Вказаний припис був надісланий відповідачу з листом від 03.06.2021 (а.с.66).
Листом від 12.07.2022 № 14 (а.с.64) відповідач повідомив позивача про те, що пункти припису не виконані, оскільки відповідач перебуває у стані реорганізації, а об`єкти водопостачання готуються до передачі іншій юридичній особі.
Державна екологічна інспекція Центрального округу відповідно до Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства охорону та раціональне використання водних ресурсів, яка затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України 20.07.2009 № 389, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.08.2009 № 767/16783 (із змінами, далі по тексту Методика), розраховувала збиток, обумовлений самовільним використанням водних ресурсів, завданих Комунальним підприємством "Спектр" Полтавської міської ради.
Збиток розраховано відповідно до Методики, за формулою: Зсам = 5 х W х Тар х 0,3, де: W - об`єм води, що використана самовільно без дозвільних документів (спеціального дозволу на користування надрами), м.куб.; Тар - розмір. Грн./100 м. куб., аналогічний ставці рентної плати за спеціальне використання води, встановленої ст. 255 Податкового кодексу України на дату виявлення порушення. Тар на дату виявлення порушення становить 80,26 грн/100 м. куб.; 0,3 - коефіцієнт для житлово-комунальних підприємств.
Державна екологічна інспекція Центрального округу визначила розмір належних до відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, наступним чином:
- загальна сума збитку за забір води без спеціального дозволу на користування надрами в період з 14.05.2018 по 14.05.2021 становить 169 291 грн 50 коп. (із розрахунку: Зсам = 5 х 161 000 х 0,701 х 0,3 = 169 291,5 грн).
-загальна сума збитку за забір води без спеціального дозволу на користування надрами в період з 15.05.2021 по 19.07.2022, становить 76 тис 591 грн 75 коп. (із розрахунку: Зсам = 5 х 63588 х 0,803 х 0,3 = 76591,75 грн).
Таким чином, внаслідок забору відповідачем води із закільцьованих свердловин № 3 та № 4, розташованих у селах Тахтаулове та Жуки Полтавського району Полтавської області, без спеціального дозволу на користування надрами (підземні води) в період з 14.05.2018 по 19.07.2022 року, державі заподіяно матеріальний збиток на загальну суму 245 883 грн 25 коп.
Державна екологічна інспекція Центрального округу направила до Комунального підприємства "Спектр" Полтавської міської ради претензію від 16.12.2021 № 254/07-17/2021 про відшкодування збитків, заподіяних державі в результаті забору води за відсутності дозвільних документів на суму 169 291, 50 грн (а.с.60-61), претензію від 13.09.2022 № 4/07-17/2022 про відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів на суму 76591,75 грн ( а.с.62-63).
Відповідач вказану суму збитків не сплатив.
Відповідно до ст. 5 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища державній охороні і регулюванню використання на території України підлягають: навколишнє природне середовище як сукупність природних і природно-соціальних умов та процесів, природні ресурси, як залучені в господарський обіг, так і невикористовувані в економіці в даний період.
Згідно зі статтею 38 Закону України Про охорону навколишнього природного середовища використання природних ресурсів в Україні здійснюється в порядку загального і спеціального використання природних ресурсів. В порядку спеціального використання природних ресурсів громадянам, підприємствам, установам і організаціям надаються у володіння, користування або оренду природні ресурси на підставі спеціальних дозволів, зареєстрованих у встановленому порядку, за плату для здійснення виробничої та іншої діяльності, а у випадках, передбачених законодавством України, - на пільгових умовах.
Частиною 1 ст. 149, ст. 151 Господарського кодексу України передбачено, що суб`єкти господарювання використовують у господарській діяльності природні ресурси в порядку спеціального або загального природокористування відповідно до цього Кодексу та інших законів. Суб`єктам господарювання для здійснення господарської діяльності надаються в користування на підставі спеціальних дозволів (рішень) уповноважених державою органів земля та інші природні ресурси (в тому числі за плату або на інших умовах). Порядок надання у користування природних ресурсів громадянам і юридичним особам для здійснення господарської діяльності встановлюється земельним, водним, лісовим та іншим спеціальним законодавством.
Відповідно до Водного кодексу України підземні води належать до державного водного фонду України, а згідно з Кодексом України про надра вони є частиною надр (є корисними копалинами загальнодержавного значення відповідно до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 827 від 12.12.1994).
Статтею 1 Кодексу України про надра, надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння.
Положеннями ст. ст. 2, 3 Кодексу України про надра встановлено, що його завданням є регулювання гірничих відносин з метою забезпечення раціонального, комплексного використання надр для задоволення потреб у мінеральній сировині та інших потреб суспільного виробництва, охорони надр, гарантування при користуванні надрами безпеки людей, майна та навколишнього природного середовища, а також охорона прав і законних інтересів підприємств, установ, організацій та громадян. Гірничі відносини в Україні регулюються Конституцією України, Законом України Про охорону навколишнього природного середовища, цим Кодексом та іншими актами законодавства України, що видаються відповідно до них.
Відповідно до ст. 2 Водного кодексу України містить посилання на гірничі відносини, які виникають під час користування водними об`єктами та регулюються відповідним законодавством України.
Тобто, прісні підземні води - це природний ресурс із подвійним правовим режимом, а тому, використовуючи підземні води, слід керуватися і водним законодавством, і законодавством про надра.
За ст. ст. 46, 48 Водного кодексу України водокористування може бути двох видів - загальне та спеціальне. Спеціальне водокористування - це забір води з водних об`єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об`єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів. Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських та інших державних і громадських потреб.
Спеціальне водокористування здійснюється на підставі дозволу (п. 9 ч. 1 ст. 44, ст. 49 Водного кодексу України).
Самовільне водокористування це використання водних ресурсів за відсутності дозвільних документів (дозволу на спеціальне водокористування та/або спеціального дозволу на користування надрами (підземні води)).
Статтями 16, 19, 21 Кодексу України про надра передбачено, що користування надрами, у тому числі видобування підземних прісних вод, здійснюється на підставі спеціального дозволу на користування надрами.
Отже, законодавством передбачено обов`язок отримання господарюючими суб`єктами як дозволу на спеціальне водокористування, так і спеціального дозволу на користування ділянкою надр. При цьому спеціальний дозвіл на користування надрами дає право на видобування підземних вод, а дозвіл на спеціальне водокористування - право на їх використання.
Разом із тим Кодекс України про надра передбачає випадки, за яких господарюючі суб`єкти мають право видобувати підземні води без спеціального дозволу.
Статтею 23 Кодексу України про надра закріплено право землевласників і землекористувачів у межах наданих їм земельних ділянок без спеціальних дозволів видобувати, зокрема, підземні води для власних господарсько- побутових потреб, нецентралізованого та централізованого (крім виробництва фасованої питної води) господарсько-питного водопостачання, за умови, що продуктивність водозаборів підземних вод не перевищує 300 кубічних метрів на добу.
Таким чином, видобувати підземні води без спеціальних дозволів в обсязі, що не перевищує 300 кубічних метрів на добу, мають право суб`єкти господарювання, які є землевласниками або землекористувачами.
Втім, як свідчить довідка відповідача від 21 травня 2021 № 21 та лист від 12.07.2022 № 14, у період з 14.05.2018 року до 19.07.2022 року підприємством забрано води, за відсутності спеціального дозволу на користування надрами, (підземні води), із зазначених свердловин.
Отже, визначене статтею 23 Кодексу України про надра право без спеціальних дозволів видобувати, зокрема, підземні води не розповсюджується на відповідача.
При відсутності правоустановчих документів на земельну ділянку чинним законодавством передбачено обов`язок отримання господарюючими суб`єктами як дозволу на спеціальне водокористування, так і спеціального дозволу на користування надрами. При цьому спеціальний дозвіл на користування надрами дає право на видобування підземних вод, а дозвіл на спеціальне водокористування - право на їх використання.
Вищезазначене узгоджується з правовою позицією викладеною у постанові Верховного Суду від 02.07.2019 у справі № 916/1718/18.
В порушення вищезазначених вимог законодавства Комунальне підприємство "Спектр" Полтавської міської ради здійснило забір підземних вод за відсутності спеціального дозволу на користування надрами на земельних ділянках, якими користується без правоустановчих документів.
Відповідно до ст.ст.13, 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.
Доказів в спростування вищевикладеного чи інших заперечень по суті спору відповідач суду не надав.
Методика розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища від 20.07.2009 № 389, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.08.2009 №767/ 16783 зі змінами, далі - Методика).
Пунктом 1.2 Методики встановлено порядок визначення розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, у тому числі у разі самовільного використання водних ресурсів при відсутності дозвільних документів (дозволу на спеціальне водокористування та/або спеціального дозволу на користування надрами (підземні води).
Вказана Методика застосовується державними інспекторами України з охорони навколишнього природного середовища при розрахунку розмірів збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, які виявлені за результатами державного контролю за додержанням вимог суб`єктами господарювання природоохоронного законодавства.
Державні інспектори з дати встановлення факту порушення вимог законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів проводять збір і аналіз необхідних матеріалів і, на підставі цієї Методики, розраховують розмір відшкодування збитків (п. 1.4).
Згідно з п. 1.7 Методики використання води - процес вилучення води для використання у виробництві з метою отримання продукції та для господарсько-питних потреб населення, а також без її вилучення для потреб гідроенергетики, рибництва, водного, повітряного транспорту та інших потреб.
Згідно з пунктами 9.2 Методики фактичний об`єм води, що використана самовільно без дозвільних документів (дозволу на спеціальне водокористування та/або спеціального дозволу на користування надрами (підземні води) визначається на основі даних: первинної документації статистичної звітності, ліміту забору та використання води, індивідуальних норм водоспоживання та водовідведення або довідки фізичної особи - підприємця або юридичної особи за підписом керівництва, завіреної печаткою (за наявності).
Позивач провів розрахунок у відповідності до п. 9.1, п. 9.2 Методики.
Загальний розмір відшкодування збитків, обумовлених самовільним використанням водних ресурсів за відсутності дозвільних документів (спеціального дозволу на користування надрами (підземними водами)), Комунальним підприємством "Спектр" Полтавської міської ради за період 14.05.2018 19.07.2022 відповідно до об`єму використаної води із закільцьованих свердловин складає 245882,25 грн. (169291,50 грн + 76591,75 грн).
Таким чином, Комунальне підприємство "Спектр" Полтавської міської ради зобов`язано було вживати вичерпних заходів для отримання спеціального дозволу на користування надрами (підземними водами) задля можливості здійснення підприємством господарської діяльності, пов`язаної із забором води для питного водопостачання.
Суд зазначає, що в діях відповідача наявні всі елементи складу правопорушення, зокрема: протиправна поведінка відповідача полягає у здійсненні забору води без спеціального дозволу на користування надрами всупереч чинному законодавству, що підтверджується матеріалами перевірки; наявна сама шкода, яка правомірно розрахована відповідно до Методики розрахунку розмірів відшкодування збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства про охорону і раціональне використання водних ресурсів, затвердженої наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 20.07.2009 № 389; причинний зв`язок, що виражений у заподіянні зазначеної шкоди саме протиправною поведінкою відповідача; вина відповідача, виражена у самовільному користуванні надрами.
Наразі збитки, заподіяні державі внаслідок порушення Комунальне підприємство "Спектр" Полтавської міської ради законодавства про охорону та раціональне використання водних ресурсів, невідшкодовані.
Суд встановив, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню повністю.
Позивач у позові прохає також покласти на відповідача судові витрати понесені у цій справі, які складаються із судового збору.
Суд встановив, що за подачу позову позивач сплатив 3688,25 грн судового збору за платіжним дорученням № 445 від 20.12.2022 (а.с.75). Надходження судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України підтверджено випискою від 27.12.2022 (а.с.85).
Відповідно до ч.1 ст. 129 ГПК України судовий збір повністю покладається на відповідача.
Суд роз`яснює, що в разі добровільного виконання рішення суду до відкриття виконавчого провадження відповідач має право звернутися до суду з заявою про визнання наказу таким, що не підлягає виконанню повністю або частково.
Керуючись статтями 252, 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд
вирішив:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Комунального підприємства "Спектр" Полтавської міської ради (ідентифікаційний код 34743034, вул. Перемоги, буд. 3, с. Тахтаулове, Полтавського району Полтавської області, 38720) збитки, завдані порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, в сумі 245 883 грн 25 коп. на р/р UА768999980313010106000016712 ГУК у Полт.обл/тг м.Полтава/24062100, код ЄДРПОУ 37959255 - для зарахування надходжень по коду бюджетної класифікації 24062100 «Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності», символ звітності 331, в установі банку - Головне управління Державного казначейства України у Полтавській області.
3. Стягнути з Комунального підприємства "Спектр" Полтавської міської ради (ідентифікаційний код 34743034, вул. Перемоги, буд. 3, с. Тахтаулове, Полтавського району Полтавської області, 38720) на користь Державної екологічної інспекції Центрального округу (вул. Коцюбинського, буд. 6, м. Полтава, 36039; ідентифікаційний код 42149108) 3688 грн 25 коп. - відшкодування витрат на сплату судового збору.
Видати накази після набрання цим рішенням законної сили.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Східного апеляційного господарського суду.
Дата складення повного судового рішення: 11.04.2023.
Суддя Т. М. Безрук
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 11.04.2023 |
Оприлюднено | 13.04.2023 |
Номер документу | 110143913 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про відшкодування шкоди, збитків |
Господарське
Господарський суд Полтавської області
Безрук Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні