Справа № 534/81/23
Провадження № 3/534/35/23
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 квітня 2023 року м. Горішні Плавні
Суддя Комсомольського міського суду Полтавської області Куц Тетяна Олександрівна, розглянувши справу про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, одруженого, працюючого керівником ОСББ «МЖК», зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 ,
-за ч.1 ст.163-1 КУпАП,
в с т а н о в и в :
В ході проведеної старшим державним інспектором Кременчуцького відділу податків і зборів з юридичних осіб управління оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Полтавській області перевірки ОСББ «МЖК» (код ЄДРПОУ 26002605), розташованого по проспекту Героїв Дніпра, 40, у м. Горішні Плавні, Полтавської області, було виявлені порушення порядку ведення податкового обліку керівником ОСОБА_1 , а саме несвоєчасне подання податкової декларації з плати на землю за 2022, а саме при гранічному строку подання 21.02.2022 фактично подано 13.12.2022, чим порушено п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-VI (зі змінами та доповненнями).
В судове засідання ОСОБА_1 не з`явився, про розгляд справи повідомлений належним чином. Від нього до суду надійшла заява про розгляд справи у його відсутність, також надав суду письмові пояснення, згідно яких свою вину визнав та пояснив, що несвоєчасно подав податкову декларацію з підстав, що не залежали від нього.
Відповідно до ст. 254 КУпАП про вчинення адміністративного правопорушення складаєтьсяпротоколуповноваженими натепосадовоюособою абопредставникомгромадськоїорганізації чиорганугромадськоїсамодіяльності. Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається не пізніше двадцяти чотирьох годин з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, у двох примірниках, один із яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Стаття256КУпАПмістить вимогидо зміступротоколупро адміністративніправопорушення,асаме:упротоколіпро адміністративнеправопорушеннязазначаються:датаімісце йогоскладення,посада,прізвище,ім`я,побатьковіособи,якасклалапротокол;відомості проособу,яка притягаєтьсядо адміністративноївідповідальності (уразіїївиявлення);місце,часвчиненняі сутьадміністративногоправопорушення;нормативний акт,який передбачаєвідповідальністьза данеправопорушення;прізвища,адреси свідківіпотерпілих,прізвищевикривача(зайогописьмовоюзгодою),якщовониє;поясненняособи,якапритягаєтьсядо адміністративноївідповідальності;іншівідомості,необхіднідлявирішення справи.Якщоправопорушеннямзаподіяно матеріальнушкоду,процетакож зазначаєтьсявпротоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.
Суд, дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення у відповідності до положеньст.252КУпАП , а саме: оцінивши докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, у тому числі з урахуванням наявних у справі відомостей щодо часу, місця, способу настання обставин цього адміністративного правопорушення, та безпосередньо ролі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в їх настанні, керуючись законом і правосвідомістю, приходить до наступного.
В порушення вимог ст. 254 КУпАП протокол № 33/12-16-31-04-06-04 від 01.2023 складено більш ніж через 24 години з моменту виявлення особи, яка вчинила правопорушення, оскільки згідно акту особу, яка вчинила правопорушення виявлено 21.12.2022, а протокол про адміністративне правопорушення складено у січні 2023 без занначення його дати, що є недопустимим.
Відповідно до ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, у тому числі тими, що використовуються особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, або свідками, а також працюючими в автоматичному режимі або в режимі фотозйомки (відеозапису), які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, безпеки на автомобільному транспорті та паркування транспортних засобів, актом огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Обов`язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначенихстаттею 255цього Кодексу.
Окрім акту про результати камеральної перевірки, в якому описано порушення, інших жодних доказів винуватості у розумінні ст. 251 КУпАП до протоколу не додано.
У відповідності до ст.ст.245,280КУпАП провадження у справах про адміністративне правопорушення має забезпечувати повне, всебічне і об`єктивне з`ясування всіх обставин справи, що сприяє постановленню законного та обґрунтованого рішення, яке виключало б його двозначне тлумачення і сумніви щодо доведеності вини певної особи в учиненні адміністративного правопорушення.
За умовами ст.280КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Згідност.252КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Таким чином, суд дійшов висновку, що протокол про адміністративне правопорушення33/12-16-31-04-06-04від січня 2023 є недостатнім доказом.
З огляду на викладене, враховуючи, що суд розглядає справу виключно в межах протоколу про адміністративне правопорушення та беручи до уваги досліджені докази у їх сукупності, суддя дійшов висновку про відсутність допустимих доказів на підтвердження наявності в діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченогоч. 1 ст. 163-1 КУпАП, що є підставою для закриття провадження у справі.
Виходячи із змістуст. 247 КУпАПпровадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, в разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
У свою чергу, суд враховує, що п. 5 ч. 2ст. 4 Закону України «Про судовий збір»таст. 40-1 КУпАПвизначено, що судовий збір стягується лише у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення, а тому виходячи з норм ч. 2 ст.284та ст.247 КУпАП, не вбачає підстав для звернення судового збору.
Керуючись п.1 ст.247, ст.ст.283,294 КУпАП, суддя,
п о с т а н о в и в :
Провадження у справі про адміністративні правопорушення щодо ОСОБА_1 за 1 ст. 163-1 КУпАП закрити за відсутністю складу адміністративного правопорушення.
Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку на її оскарження.
Постанова може бути оскаржена до Полтавського апеляційного суду через суд першої інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя Т.О. Куц
Суд | Комсомольський міський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 05.04.2023 |
Оприлюднено | 13.04.2023 |
Номер документу | 110156228 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Комсомольський міський суд Полтавської області
Куц Т. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні