Ухвала
від 06.04.2023 по справі 201/4065/23
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 201/4065/23

Провадження № 1-кс/201/1432/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 квітня 2023 року Жовтневий районний суд

м. Дніпропетровська

Слідчий суддя Жовтневого районного суду м. Дніпропетровська ОСОБА_1 при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні клопотання слідчого в ОВС 1 відділення слідчого відділу 3 управління (з дислокацією у м. Сєвєродонецьк Луганської області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях ОСОБА_3 , про надання дозволу на проведення обшуку, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022130000000124 від 16.05.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, -

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшло вищевказане клопотання.

В обґрунтування заявленого клопотання слідчий посилався на те, що 24.02.2022 у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 на території України введено воєнний стан, а на території Луганської області з 24.02.2022 почалися активні бойові дії, у тому числі на території м. Сєвєродонецька Луганської області.

Відповідно до листа Міністерства освіта і науки України № 1/3371-22 від 06.03.2022 «Про організацію освітнього процесу» у зв`язку з тим, що в регіоні Сєвєродонецької міської територіальної громади зберігається реальна загроза для життя та здоров`я мирних мешканців, рекомендовано після завершення канікул тимчасово з 14.03.2022 на два тижні призупинити освітній процес в усіх закладах та установах освіти, які підпорядковані Управлінню освіти Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації.

Відповідно до наказу № 48 від 08.04.2022 Управління освіти Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області «Про відновлення освітнього процесу в закладах загальної середньої та позашкільної освіти» з 15.04.2022 поновлено освітній процес у закладах загальної середньої та позашкільної освіти Сєвєродонецької міської територіальної громади за дистанційною формою навчання.

18.03.2022 складено протокольне доручення за підсумками наради керівника Сєвєродонецької міської ВЦА ОСОБА_4 щодо стану виконання функцій Управління освіти Сєвєродонецької міської ВЦА в частині організації харчування дітей та осіб, що тимчасово перебувають у закладах освіти за рахунок місцевого бюджету в умовах воєнного стану в Україні, пов`язаного з агресією Російської Федерації.

Відповідно до п. 1 вказаного доручення на заступника керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_5 (в частині контролю) та на начальника Управління освіти Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі - Управління освіти) ОСОБА_6 покладено обов`язки здійснити заходити щодо поповнення резерву харчових продуктів для забезпечення функцій Управління освіти в частині організації харчування дітей та осіб, що тимчасово перебувають у закладах освіти за рахунок місцевого бюджету в умовах воєнного стану в Україні, пов`язаного з агресією Російської Федерації, відповідно до вимог підпунктів 1-3 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

Відповідно до п. 2 вказаного доручення на заступника керівника Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_5 (в частині контролю) та на начальника Управління освіти ОСОБА_6 покладено обов`язки провести необхідну закупівлю харчових продуктів для забезпечення функцій Управління освіти Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області в частині організації харчування дітей та осіб, що тимчасово перебувають у закладах освіти за рахунок місцевого бюджету в умовах воєнного стану в Україні, пов`язаного з агресією Російської Федерації, відповідно до вимог підпунктів 1-3 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану».

У квітні 2022 року, більш точну дату та час під час досудового розслідування встановити не виявилось можливим, але не пізніше 14.04.2022, у посадових осіб Управління освіти виник злочинний умисел, спрямований на особисте збагачення шляхом зловживання своїм службовим становищем, шляхом заволодіння відповідними бюджетними грошовими коштами під час здійснення закупівель продуктів харчування в умовах воєнного стану.

Усвідомлюючи, що одноосібно не зможуть реалізувати зазначений злочинний умисел, посадові особи Управління освіти у квітні 2022 року, більш точну дату та час під час досудового розслідування встановити не виявилось можливим, але не пізніше 14.04.2022 вступили у злочинну змову з ОСОБА_7 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка відповідно до матеріалів кримінального провадження протягом тривалого часу займалася реалізацією продуктів харчування закладам освіти Луганської області та фактично здійснює господарську діяльність, використовуючи реквізити та банківські рахунки фізичних осіб-підприємців ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 .

В свою чергу, ОСОБА_7 , у квітні 2022 року, більш точну дату та час під час досудового розслідування встановити не виявилось можливим, але не пізніше 14.04.2022, перебуваючи у м. Києві, діючи на виконання спільного злочинного умислу, з метою особистого збагачення шляхом заволодіння бюджетними коштами, при не встановлених в ході досудового розслідування обставин отримала від невстановлених в ході досудового розслідування осіб договори на закупівлю товарів за бюджетні кошти між Управлінням освіти та ФОП ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 .

Крім того, ОСОБА_7 , будучи мачухою ФОП ОСОБА_14 , надіслала останньому «Укрпоштою» договір № 31 від 14.04.2022 між Управлінням освіти та ФОП ОСОБА_14 на закупівлю масла солодковершкового у кількості 3800 кілограм.

В свою чергу, ФОП ОСОБА_14 , у квітні 2022 року, більш точну дату та час під час досудового розслідування встановити не виявилось можливим, але не пізніше 14.04.2022, перебуваючи у м. Дніпро, отримав в одному з відділень « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вищезазначений договір, де підписав його та надіслав ОСОБА_7 .

У подальшому, на виконання вказаного протокольного доручення Управлінням освіти в особі начальника ОСОБА_6 у період з 14 по 15 квітня 2022 року укладені наступні договори на закупівлю товарів за бюджетні кошти (продуктів харчування):

1) договір № 20 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_8 (код ДРФО НОМЕР_1 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є М`ясопродукти (яловичина тушкована), фасована у жерстяну банку по 525 грамів, загальною кількістю 24 000 штук.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_8 (рахунок НОМЕР_2 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 1 632 000,00 грн в якості оплати за договором.

2) договір № 27 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_9 (код ДРФО НОМЕР_4 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є М`ясопродукти (свинина тушкована), фасована у жерстяну банку по 525 грамів, загальною кількістю 27 640 штук.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_9 (рахунок НОМЕР_5 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 1 630 760,00 грн в якості оплати за договором.

3) договір № 31 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_15 (код ДРФО НОМЕР_6 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є Масло солодковершкове у кількості 3800 кілограм.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_14 (рахунок НОМЕР_7 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 1 003 200,00 грн в якості оплати за договором.

4) договір № 39 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код ДРФО НОМЕР_8 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є М`ясо (печінка яловича заморожена) у кількості 12890 кілограм.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_11 (рахунок НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 812 070,00 грн в якості оплати за договором.

5) договір № 40 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код ДРФО НОМЕР_8 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є М`ясопродукти (курятина тушкована), фасована в скляних банка по 0,5 кілограм загальною кількістю 3710 штук.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_11 (рахунок НОМЕР_9 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 178 080,00 грн в якості оплати за договором.

6) договір № 45 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_12 (код НОМЕР_10 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є М`ясо (філе куряче заморожене) у кількості 8320 кілограм.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_12 (рахунок НОМЕР_11 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 1 006 720,00 грн в якості оплати за договором.

7) договір № 55 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_13 (код ДРФО НОМЕР_12 ), відповідно до пункту 1.2 вказаного договору предметом договору є М`ясо (кури заморожені) у кількості 20750 кілограм.

27.04.2022 на рахунок ФОП ОСОБА_13 (рахунок НОМЕР_13 , МФО НОМЕР_3 ) перераховано 1 531 350,00 грн в якості оплати за договором.

Відповідно до укладених договорів, місцем укладання договору є м. Сєвєродонецьк Луганської області, де на той час велись активні бойові дії.

При цьому, на момент укладання договорів ОСОБА_6 перебувала у м. Вінниця, де не могла контролювати фактичну кількість та якість поставлених продуктів харчування та подальші умови їх зберігання, а зазначені фізичні особи-підприємці фактично перебували в інших населених пунктах Луганської області або поза її межами та фактично не мали можливості здійснити постачання продуктів харчування.

У подальшому, 27.04.2022 грошові кошти в якості оплати за вказаними договорами були перераховані на рахунки зазначених фізичних осіб-підприємців.

Надалі, ОСОБА_7 , перебуваючи у м. Києві, використовуючи банківські рахунки вищевказаних фізичних осіб-підприємців перерахувала грошові кошти, отримані в якості оплати за вказаними договорами з рахунків ФОП на особисті рахунки та у подальшому знімала їх у відділення АТ «Державний ощадний банк України»:

- 29.04.2022 о 12 год. 07 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 29.04.2022 о 12 год. 19 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-01 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 29.04.2022 о 13 год. 21 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-0187. зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 29.04.2022 о 12 год. 29 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-0195 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 50 000,00 грн.;

- 29.04.2022 о 12 год. 35 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-0165 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 15 000,00 грн.;

- 29.04.2022 о 12 год. 55 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-0533 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 29.04.2022 о 13 год. 19 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-0187 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 24 000,00 грн.

Усього за 29.04.2022 - 485 000,00 грн.

- 02.05.2022 о 11 год. 53 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 02.05.2022 о 11 год. 57 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 02.05.2022 о 11 год. 58 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 02.05.2022 о 11 год. 59 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 02.05.2022 о 12 год. 00 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 02.05.2022 - 495 000,00 грн.

- 03.05.2022 о 12 год. 35 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 03.05.2022 о 12 год. 36 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 03.05.2022 о 12 год. 39 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 03.05.2022 о 12 год. 40 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 03.05.2022 о 12 год. 41 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-016 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 03.05.2022 - 495 000,00 грн.

- 04.05.2022 о 11 год. 51 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 04.05.2022 о 11 год. 51 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 04.05.2022 о 11 год. 52 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 04.05.2022 о 11 год. 53 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 04.05.2022 о 11 год. 54 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 04.05.2022 - 495 000,00 грн.

- 05.05.2022 о 14 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 05.05.2022 о 14 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 05.05.2022 о 14 год. 19 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 05.05.2022 о 14 год. 20 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 05.05.2022 о 14 год. 21 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 05.05.2022 - 495 000,00 грн.

- 06.05.2022 о 14 год. 52 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 06.05.2022 о 14 год. 53 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 06.05.2022 о 14 год. 53 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 06.05.2022 о 14 год. 55 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 06.05.2022 - 396 000,00 грн.

- 07.05.2022 о 10 год. 00 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 07.05.2022 о 10 год. 01 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 07.05.2022 о 10 год. 01 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 07.05.2022 - 297 000,00 грн.

- 10.05.2022 о 13 год. 45 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 10.05.2022 о 13 год. 45 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 10.05.2022 о 13 год. 46 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 10.05.2022 о 13 год. 50 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 10.05.2022 о 13 год. 51 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 10.05.2022 - 495 000,00 грн.

- 11.05.2022 о 11 год. 14 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 11.05.2022 о 11 год. 15 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 11.05.2022 о 11 год. 15 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 11.05.2022 о 11 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 11.05.2022 - 396 000,00 грн.

- 12.05.2022 о 14 год. 13 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 12.05.2022 о 14 год. 14 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 12.05.2022 о 14 год. 16 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 12.05.2022 о 14 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 12.05.2022 о 14 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

- 12.05.2022 о 14 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 12.05.2022 - 594 000,00 грн.

- 13.05.2022 о 12 год. 28 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 18 300,00 грн.;

- 13.05.2022 о 12 год. 30 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 13.05.2022 о 12 год. 32 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 91 750,00 грн.;

- 13.05.2022 о 12 год. 34 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 13.05.2022 о 12 год. 34 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 13.05.2022 - 407 050,00 грн.

- 14.05.2022 о 10 год. 07 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 14.05.2022 о 10 год. 08 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 14.05.2022 о 10 год. 08 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 14.05.2022 - 297 000,00 грн.

- 16.05.2022 о 14 год. 12 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 16.05.2022 о 14 год. 13 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 16.05.2022 о 14 год. 14 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 16.05.2022 - 297 000,00 грн.

- 17.05.2022 о 12 год. 47 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 17.05.2022 о 12 год. 48 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 17.05.2022 о 12 год. 49 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 17.05.2022 - 297 000,00 грн.

- 18.05.2022 о 14 год. 52 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 18.05.2022 о 14 год. 53 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 18.05.2022 о 14 год. 54 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 63 500,00 грн.

Усього за 18.05.2022 - 297 000,00 грн.

- 19.05.2022 о 14 год. 00 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 19.05.2022 о 14 год. 01 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 19.05.2022 - 198 000,00 грн.

- 20.05.2022 о 12 год. 17 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 20.05.2022 о 12 год. 18 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 20.05.2022 - 198 000,00 грн.

- 25.05.2022 о 14 год. 08 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 25.05.2022 о 14 год. 10 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 25.05.2022 о 14 год. 12 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 25.05.2022 о 14 год. 13 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 25.05.2022 - 396 000,00 грн.

- 26.05.2022 о 14 год. 52 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_11 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 26.05.2022 о 14 год. 52 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 26.05.2022 о 14 год. 53 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 26.05.2022 о 14 год. 54 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_9 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.

Усього за 26.05.2022 - 396 000,00 грн.

- 27.05.2022 о 13 год. 03 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 99 000,00 грн.;

- 27.05.2022 о 13 год. 05 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_13 готівкові кошти у сумі 8 600,00 грн.

Усього за 27.05.2022 - 107 000,00 грн.

- 30.05.2022 о 16 год. 29 хв. у відділенні Ощадбанку № 10026-017 зняла з рахунку ФОП ОСОБА_8 готівкові кошти у сумі 63 400,00 грн.

Усього за 30.05.2022 - 63 400,00 грн.

- 12.09.2022 у відділенні Ощадбанку зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 650, 00 грн

Усього за 12.09.2022 - 99 650, 00 грн.

- 31.10.2022 відділенні Ощадбанку зняла з рахунку ФОП ОСОБА_12 готівкові кошти у сумі 99 500, 00 грн

Усього за 31.10.2022 - 99 500, 00 грн.

Крім того, 28.04.2022 ОСОБА_7 , використовуючи банківський рахунок ФОП ОСОБА_14 № НОМЕР_14 , відкритий в АТ «Ощадбанк», перерахувала у повному обсязі отриманні за договором № 31 від 14.04.2022 грошові кошти на рахунки ФОП ОСОБА_16 (код ДРФО НОМЕР_15 , рахунок № НОМЕР_16 ) та ФОП ОСОБА_17 (код ДРФО НОМЕР_17 , рахунок № НОМЕР_18 ), відкриті в АТ «Ощадбанк».

У період з 30.04.2022 по 12.05.2022 вищевказані грошові кошти у повному обсязі були зняті готівкою з рахунків ФОП ОСОБА_17 та ФОП ОСОБА_16 у відділенні АТ «Ощадбанк».

У подальшому, з метою створення враження про дійсність здійснення реальних поставок продуктів харчування за вказаними вище договорами ОСОБА_7 залучила до своєї протиправної діяльності громадянку України ОСОБА_18 , ІНФОРМАЦІЯ_3 та громадянина України ОСОБА_19 , ІНФОРМАЦІЯ_4 , які діючи за вказівками останньої, складали нові та вносили недостовірні відомості у вже існуючи договори та накладні на придбання та поставку продуктів харчування, використовуючи при цьому реквізити фізичних осіб-підприємців ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_16 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 та юридичних осіб ТОВ «ГВЕДЕОН», ТОВ «АВЕЛОН», ТОВ «АКМА ТРЕЙДІНГ», зокрема, шляхом проставлення на документах підписів та печаток вказаних суб`єктів господарювання.

Надалі, ОСОБА_18 та ОСОБА_19 надсилали зазначені документи на електронну пошту ОСОБА_7 за що отримували грошову винагороду.

У свою чергу, начальник Управління освіти ОСОБА_6 , перебуваючи у м. Вінниця, 20.04.2022 склала та затвердила Акт приймання-передачі та списання харчових продуктів відповідно до якого керівники закладів освіти м. Сєвєродонецька Луганської області та особи, які забезпечували безпосередній прийом та видачу продуктів харчування у закладах освіти підтверджують отримання продуктів харчування для забезпечення організації харчування дітей та осіб, що тимчасово перебувають у закладах освіти, шляхом видачі зазначеним особам продуктів харчування, зазначених у вищевказаних договорах на закупівлю товарів.

У подальшому, ОСОБА_6 надіслала вказаний акт керівникам закладів освіти м. Сєвєродонецька Луганської області, які після підписання його в іншу дату, а ніж та, що вказана в акті, повернули його останній.

Таким чином, шляхом укладання зазначених договорів на закупівлю продуктів харчування за бюджетні кошти між Управлінням освіти та ФОП ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_14 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , без фактичної поставки зазначених у договорах продуктів харчування, посадові особи Управління освіти та ОСОБА_7 , в умовах воєнного стану заволоділи бюджетними коштами в особливо великих розмірах.

Відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України, обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Відповідно до листа Управління праці та соціального захисту населення Вінницької районної військової адміністрації Вінницької області від 06.03.2023 ОСОБА_19 зареєстрований як внутрішньо переміщена особа за адресою: АДРЕСА_1 .

Відповідно до матеріалів кримінального провадження ОСОБА_19 проживає за адресою: АДРЕСА_2 .

Згідно Інформаційної довідки № 327406879 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна, квартира за адресою: АДРЕСА_2 , належить ОСОБА_22 .

Відповідно до матеріалів кримінального провадження за вищевказаною адресою можуть знаходитися:

- договори з додатками № 20 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_8 (код НОМЕР_1 ), № 27 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_4 ), № 31 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_6 ), № 39 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 40 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 45 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_12 (код НОМЕР_10 ), № 55 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_12 );

- фінансово-господарські документи, у тому числі, які містяться недостовірні відомості з реквізитами фізичних осіб-підприємців ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_16 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 та юридичних осіб ТОВ «ГВЕДЕОН» (код ЄДРПОУ 40537538), ТОВ «АВЕЛОН» (код ЄДРПОУ 37603590), ТОВ «АКМА ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40251096), на поставку продуктів харчування та інших товарно-матеріальних цінностей (договори з додатками, товарно-транспортні та видаткові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, чеки щодо отримання готівки з банкоматів, квитанції про отримання готівки в касі банку, довіреності на зняття/отримання готівки);

- чорнові записи (блокноти, зошити, окремі аркуші паперу) з інформацією щодо підготовки, укладання, виконання договорів № 20 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_8 (код НОМЕР_1 ), № 27 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_4 ), № 31 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_6 ), № 39 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 40 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 45 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_12 (код НОМЕР_10 ), № 55 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_12 ), переведення та зняття готівки за вказаними договорами, передачі готівки іншим особам, складання та внесення змін до документів з реквізитами вказаних вище суб`єктів господарювання, підшукування інших співучасників злочину тощо;

- печатки, відтиски печаток та штампи з реквізитами фізичних осіб-підприємців ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_16 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 та юридичних осіб ТОВ «ГВЕДЕОН» (код ЄДРПОУ 40537538), ТОВ «АВЕЛОН» (код ЄДРПОУ 37603590), ТОВ «АКМА ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40251096;

- комп`ютерна техніка, планшети, мобільні телефони та електронні носії інформації на яких міститься інформація (електронні файли, листування між фігурантами кримінального провадження) про вчинення вказаного кримінального правопорушення;

- грошові кошти, отримані протиправним шляхом.

Відшукання зазначених речей і документів має суттєве значення для досудового розслідування та можуть бути доказами під час судового розгляду обвинувального акту стосовно винних осіб.

Таким чином, у сторони обвинувачення наявні підстави вважати, що ОСОБА_19 за своїм місцем проживання зберігає вищезазначені речі та документи.

Підставою для проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_19 є наявність достатніх відомостей вважати, що у квартирі можуть бути виявлені та вилучені вказані вище речі та документи, які необхідні для встановлення всіх обставин у кримінальному провадженні (у тому числі всіх осіб, причетних до вчинення кримінальних правопорушень), проведення судово-економічної та інших експертиз, планування та проведення слідчих (розшукових) дій, необхідних для встановлення істини у кримінальному провадженні.

Вищевказані речі та документи, відповідно до ст. 98 КПК України, можуть бути використані як речові докази у провадженні, оскільки вони містять відомості щодо фактів та обставин, які в ньому встановлюються, і можуть бути доказами під час судового розгляду.

Вказані речі та документи, відповідно до п. 7 ч. 3 ст. 234 КПК України, мають зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням, оскільки під час дії на території України воєнного стану та проведення активних бойових дій на території м. Сєвєродонецька, освітній процес у закладах освіти призупинений, що унеможливлює забезпечення харчуванням учнів та осіб, які перебувають в навчальних закладах міста, тому відшукання вказаних речей і документів можуть свідчити про прямий зв`язок з даним правопорушенням.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити.

Дослідивши матеріали подані до клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Стаття 30 Конституції України гарантує кожному недоторканність житла чи іншого володіння особи. Так, згідно із цією статтею не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. У невідкладних випадках, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення.

За правилами ч. 2 ст. 234 КПК України обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, яка постановляється за клопотанням прокурора.

В судовому засіданні встановлено, що клопотання слідчого про проведення обшуку відповідає вимогам ч. 3 ст. 234 КПК України.

За встановлених обставин обшук є найбільш доцільним та ефективним способом відшукання та вилучення речей і документів, які мають значення для досудового розслідування, оскільки отримання тимчасового доступу до документів може не дати результатів з огляду на специфіку цієї слідчо дії, яка не дозволяє запобігти знищенню документів зацікавленою особою.

Вирішуючи питання пропорційності втручання у володіння, суд враховує що втручання у виді обшуку однозначно є доволі серйозним втручанням, однак тяжкість злочину який розслідується, суспільний інтерес у об`єктивному завершені досудового слідства та інтереси слідства пов`язані з запобіганням знищенню документів свідчать про те, що таке втручання буде пропорційним заходом.

Враховуючи вищевикладене, з метою виявлення та фіксації відомостей щодо обставин вчинення даного кримінального правопорушення, що дозволять органам досудового розслідування провести подальше розслідування кримінального провадження, враховуючи той факт, що є всі підстави вважати, що у приміщенні зазначеному у клопотанні, можуть знаходитись предмети, речі та засоби, які є речовими доказами у кримінальному провадженні, суд приходить до висновку, що клопотання про проведення обшуку підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 3 ч. 1 п.18, ст.ст. 233-236,369- 372 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на проведення обшуку прокурорам, зазначеним у постанові про визначення групи прокурорів у кримінальному провадженні та слідчим слідчого відділу 3 управління (з дислокацією у м. Сєвєродонецьк Луганської області) ГУ СБУ в Донецькій та Луганській областях, зазначеним у постанові про визначення слідчої групи, у квартирі за адресою: АДРЕСА_2 ., яка належить ОСОБА_22 та в якій проживає ОСОБА_19 , з метою відшукання та вилучення:

- договорів з додатками № 20 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_8 (код НОМЕР_1 ), № 27 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_4 ), № 31 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_6 ), № 39 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 40 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 45 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_12 (код НОМЕР_10 ), № 55 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_12 );

- фінансово-господарських документів, у тому числі, які містяться недостовірні відомості з реквізитами фізичних осіб-підприємців ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_16 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 та юридичних осіб ТОВ «ГВЕДЕОН» (код ЄДРПОУ 40537538), ТОВ «АВЕЛОН» (код ЄДРПОУ 37603590), ТОВ «АКМА ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40251096), на поставку продуктів харчування та інших товарно-матеріальних цінностей (договори з додатками, товарно-транспортні та видаткові накладні, платіжні доручення, сертифікати якості, чеки щодо отримання готівки з банкоматів, квитанції про отримання готівки в касі банку, довіреності на зняття/отримання готівки);

- чорнових записів (блокноти, зошити, окремі аркуші паперу) з інформацією щодо підготовки, укладання, виконання договорів № 20 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_8 (код НОМЕР_1 ), № 27 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_9 (код НОМЕР_4 ), № 31 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_15 (код НОМЕР_6 ), № 39 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 40 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_11 (код НОМЕР_8 ), № 45 від 15.04.2022 з ФОП ОСОБА_12 (код НОМЕР_10 ), № 55 від 14.04.2022 з ФОП ОСОБА_13 (код НОМЕР_12 ), переведення та зняття готівки за вказаними договорами, передачі готівки іншим особам, складання та внесення змін до документів з реквізитами вказаних вище суб`єктів господарювання, підшукування інших співучасників злочину;

- печаток, відтисків печаток та штампів з реквізитами фізичних осіб-підприємців ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_17 , ОСОБА_16 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 та юридичних осіб ТОВ «ГВЕДЕОН» (код ЄДРПОУ 40537538), ТОВ «АВЕЛОН» (код ЄДРПОУ 37603590), ТОВ «АКМА ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40251096;

- комп`ютерної техніки, планшетів, мобільних телефонів та електронних носіїв інформації на яких міститься інформація (електронні файли, листування між фігурантами кримінального провадження) про вчинення вказаного кримінального правопорушення;

- грошових коштів, отриманих протиправним шляхом.

Строк дії цієї ухвали 1 місяць з дня її постановлення

Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення06.04.2023
Оприлюднено12.04.2024
Номер документу110159697
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —201/4065/23

Ухвала від 06.04.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Федоріщев С. С.

Ухвала від 06.04.2023

Кримінальне

Жовтневий районний суд м.Дніпропетровська

Федоріщев С. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні