Постанова
від 10.04.2023 по справі 193/491/23
СОФІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

ЄУН 193/491/23

Провадження № 3/193/233/23

П О С Т А Н О В А

іменем України

10 квітня 2023 року смт. Софіївка

Суддя Софіївського районного суду Дніпропетровської Кравченко Н.О., за участю секретаря судового засідання Ратушної В.В., прокурора Петрова І.І., особи, яка притягується до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши матеріали, які надійшли від Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянина України, який народився в с.Вишневе, Криворізького (Софіївського) району, Дніпропетровської області, працюючого директором Фермерського господарства «ЛАЙТМ», депутата Софіївської селищної ради Криворізького району Дніпропетровської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , РНОКПП: НОМЕР_1 ,

ВСТАНОВИВ:

З Управління стратегічних розслідувань в Дніпропетровській області Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України до суду надійшло 4 протоколи про вчинення адміністративних правопорушень відносно ОСОБА_1 .

Згідно протоколу № 400 від 28 березня 2023 року про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївської селищної ради VIII скликання, являючись суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», в порушення вимог ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» публічно не повідомив колегіальний орган в особі Софіївської селищної ради про наявність у нього реального конфлікту інтересів на пленарному засіданні 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 28.07.2021 питання порядку денного № 26 «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки ОСОБА_2 », яка є його близькою особою, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Відповідно протоколу № 401 від 28 березня 2023 року про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївської селищної ради VIII скликання, являючись суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», в порушення вимог ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме проголосував «ЗА» на пленарному засіданні 11 сесії Софіївської селищної ради VІІІ скликання під час розгляду 28.07.2021 питання порядку денного № 26 «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки ОСОБА_2 », яка є його близькою особою, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч.2 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно протоколу № 402 від 28 березня 2023 року про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївської селищної ради VIII скликання, являючись суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», у порушення вимог ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» публічно не повідомив колегіальний орган в особі Софіївської селищної ради про наявність у нього реального конфлікту інтересів на пленарному засіданні 19 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 23.02.2022 питання порядку денного № 23 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «ЛАЙТМ»», в якому є співзасновником, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Згідно протоколу № 403 від 28 березня 2023 року про адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївської селищної ради VIII скликання, являючись суб`єктом, на якого поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», у порушення вимог ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме проголосував «ЗА» на пленарному засіданні 19 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 23.02.2022 питання порядку денного № 23 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «Лайтм», в якому є співзасновником, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією» відповідальність за яке передбачено ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

В судовому засіданні ОСОБА_1 свою вину у вчиненні адміністративних правопорушень визнав у повному обсязі, підтвердив обставини, зазначені у протоколах, щиро розкаявся.

Прокурор у судовому засіданні вважав, що в діях ОСОБА_1 є склад адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-7 та ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення і просив притягнути ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності.

Суд, заслухавши пояснення ОСОБА_1 думку прокурора, дослідивши матеріали справи, приходить до наступних висновків.

У відповідності до вимог ч.2 ст.36 КУпАП України, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До основного стягнення у цьому разі може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з вчинених правопорушень.

З метою повного та всебічного розгляду справи, а також з урахуванням вимог ч.2 ст. 36 КпАП України, постановою судді від 30 березня 2023 року об`єднано адміністративні справи № 193/491/23 (провадження 3/193/233/23), № 193/492/23 (провадження 3/193/234/23), № 193/493/23 (провадження 3/193/235/23), № 193/494/23 (провадження 3/193/236/23) про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1, 2 ст. 172-7 КУпАП в одне провадження та присвоєно об`єднаній справі єдиний номер - 193/491/23 (провадження 3/193/233/23).

Згідно зі ст. 68 Конституції України, кожен зобов`язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності.

Відповідно до п.2 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пп.1, 2 ч.1 ст.3 цього Закону зобов`язані повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень, у якому виник конфлікт інтересів, відповідно.

Констатація порушення зазначених вимог та, відповідно, вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-7 КУпАП, можлива за таких умов: у особи наявний реальний конфлікт інтересів; особа не повідомляє про конфлікт інтересів у визначеному Законом порядку.

Згідно з п.3 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пп.1, 2 ч.1 ст.3 цього Закону зобов`язані не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Констатація порушення зазначених вимог та, відповідно, вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-7 КУпАП, можлива за таких умов: у особи наявний реальний конфлікт інтересів; за наявності реального конфлікту інтересів особа під час виконання своїх службових/представницьких повноважень вчиняє дії чи приймає рішення.

З огляду на визначення реального конфлікту інтересів, наведеного в абз.13 ч.1 ст.1 Закону України «Про запобігання корупції», для його констатації необхідно встановлення одночасно таких складових: приватний інтерес; службові/представницькі повноваження; суперечність між приватним інтересом та службовими/представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Судом встановлено, що відповідно до рішення 1 сесії 8 скликання Софіївської селищної ради від 18.11.2020 року №2-1/VІІІ «Про визнання повноважень новообраних депутатів Софіївської селищної ради» було визнано початок повноважень 26 (двадцяти шести) депутатів Софіївської селищної ради, обраних 25 жовтня 2020 року, серед яких є ОСОБА_1 .

Відповідно до п.п. «б» п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції», ОСОБА_1 є суб`єктом відповідальності за вчинення корупційних правопорушень і правопорушень, пов`язаних з корупцією, та суб`єктом декларування відповідно до ст. 3 Закону. 28.07.2021 в приміщенні Софіївської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький р-н, смт. Софіївка, бул. Шевченко 19 проходило пленарне засідання 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання. Згідно з порядком денним протоколу пленарного засідання 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під № 26 порядку денного розглядалося питання «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки ОСОБА_2 ». Після виступу доповідача з цього питання, воно було поставлене на голосування та відповідно до результатів голосування депутатів та протоколу сесії ОСОБА_1 про наявний конфлікт інтересів публічно не заявив, взяв участь в розгляді питання, голосуванні та проголосував «ЗА». За результатами голосування було прийняте рішення Софіївською селищною радою VIII скликання № 998-11/VПІ від 28.07.2021 «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки ОСОБА_2 ». Відповідно до витягів з інформаційної бази ДРАЦГС Міністерства юстиції України ОСОБА_2 є дружиною депутата Софіївської селищної ради ОСОБА_1 , тобто близькою особою відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції».

У відповідності до ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» передбачені заходи запобігання та врегулювання конфлікту інтересів. Так, суб`єкти відповідальності за корупційні правопорушення зобов`язані: вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів; вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

Згідно ч.1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат та двоюрідні брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка), сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта.

Відповідно до абз. 11 ч. 1 ст. 1 Закону, реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

Відповідно до Методичних рекомендацій Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.04.2021 № 5 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції», приватний інтерес може впливати на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, вчинення чи не вчинення дій лише під час реалізації службових/представницьких повноважень, що є дискреційними, що полягає у виборі діяти чи бездіяти, а якщо діяти - у виборі варіанта рішення чи дії серед варіантів, що прямо чи опосередковано закріплені в законі.

Таким чином, будучи суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, депутат Софіївської селищної ради VІІІ скликання ОСОБА_1 у порушення вимог ч.1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» публічно не повідомив колегіальний орган в особі Софіївської селищної ради про наявність у нього реального конфлікту інтересів на пленарному засіданні 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 28.07.2021 питання порядку денного № 26 «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки ОСОБА_2 », яка є його близькою особою, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Крім того, будучи суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язане з корупцією, депутат Софіївської селищної ради VІІІ скликання ОСОБА_1 у порушення вимог ч.1 ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції», ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме проголосував «ЗА» на пленарному засіданні 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 28.07.2021 питання порядку денного №26 «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки ОСОБА_3 », яка є його близькою особою, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Окрім того, 23.02.2022 в приміщенні Софіївської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький р-н, смт.Софіївка, бул. Шевченко 19 проходило пленарне засідання 8 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання. Згідно з порядком денним протоколу пленарного засідання 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під № 23 порядку денного розглядалося питання «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «Лайтм». Після виступу доповідача з цього питання, воно було поставлене на голосування та відповідно до результатів голосування депутатів та протоколу сесії ОСОБА_1 про наявний конфлікт інтересів публічно не заявив, взяв участь в розгляді питання, голосуванні та проголосував «ЗА». За результатами голосування було прийняте рішення Софіївською селищною радою VIII скликання № 1470-19/ ІІІ від 23.02.2022 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «Лайтм». Відповідно до інформації ЄДРПОУ, ОСОБА_1 є співзасновником та співвласником Фермерського господарства «ЛАЙТМ» (код ЄДРПОУ 34124655) з моменту його заснування. Таким чином, депутат Софіївської селищної ради VIII скликання ОСОБА_1 у порушення вимог ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» публічно не повідомив колегіальний орган в особі Софіївської селищної ради про наявність у нього реального конфлікту інтересів на пленарному засіданні 19 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 23.02.2022 питання порядку денного № 23 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «ЛАЙТМ»», в якому є співзасновником, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 1 ст. 172-7 КУпАП.

Крім того, 23.02.2022 в приміщенні Софіївської селищної ради за адресою: Дніпропетровська область, Криворізький р-н, смт. Софіївка, бул. Шевченка, 19 проходило пленарне засідання 19 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання. Згідно з порядком денним протоколу пленарного засідання 11 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під № 23 порядку денного розглядалося питання «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «Лайтм». Після виступу доповідача з цього питання, воно було поставлене на голосування та відповідно до результатів голосування депутатів та протоколу сесії ОСОБА_1 про наявний конфлікт інтересів публічно не заявив, взяв участь в розгляді питання, голосуванні та проголосував «ЗА». За результатами голосування було прийняте рішення Софіївською селищною радою VIII скликання № 1470-19/VІІІ від 23.02.2022 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «Лайтм». Відповідно до інформації ЄДРПОУ, ОСОБА_1 є співзасновником Фермерського господарства «ЛАЙТМ» (код ЄДРПОУ 34124655) з моменту його заснування. Таким чином, депутат Софіївської селищної ради VIII скликання ОСОБА_1 у порушення вимог ч. 1 ст. 28, ч. 1 ст. 35-1 Закону України «Про запобігання корупції», ч. 1 ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме проголосував «ЗА» на пленарному засіданні 19 сесії Софіївської селищної ради VIII скликання під час розгляду 23.02.2022 питання порядку денного № 23 «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «Лайтм», в якому є співзасновником, чим вчинив правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачено ч. 2 ст. 172-7 КУпАП.

Крім визнання ОСОБА_1 своєї вини, факт вчинення ним вищевказаних адміністративних правопорушень підтверджується наступними безпосередньо дослідженими та перевіреними у судовому засіданні сукупністю доказів: протоколом про адміністративне правопорушення від 28 березня 2023 року № 400; протоколом про адміністративне правопорушення від 28 березня 2023 року № 401; протоколом про адміністративне правопорушення від 28 березня 2023 року № 402; протоколом про адміністративне правопорушення від 28 березня 2023 року № 403; копією рішення І сесії Софіївської селищної ради VIII скликання № 2-1/VІІІ від 18.11.2020 року , яким було визнано повноваження новообраних депутатів Софіївської селищної ради, до складу яких увійшов депутат ОСОБА_1 ; копією протоколу пленарного засідання 11 сесії Софіївської селищної ради Криворізького району Дніпропетровської області VIII скликання від 28 липня 2021 року; копією рішення Софіївської селищної ради VIII скликання 11 сесії № 998-11/VІІІ від 28 липня 2021 року «Про надання дозволу на виготовлення детального плану частини території земельної ділянки»; результатами поіменного голосування депутатів Софіївської селищної ради VIII cкликання на пленарному засіданні 11 сесії селищної ради від 28 липня 2021 року; повним витягом з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб №00038896930 від 16 березня 2023 року; копією протоколу пленарного засідання 19 сесії Софіївської селищної ради Криворізького району Дніпропетровської області VIII скликання від 23 лютого 2022 року; копією рішення Софіївської селищної ради VIII скликання 19 сесії № 1470-19/VІІІ від 23 лютого 2022 року «Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки водного фонду в оренду для рибогосподарських потреб ФГ «ЛАЙТМ»; результатами поіменного голосування депутатів Софіївської селищної ради VIII cкликання на пленарному засіданні 19 сесії селищної ради від 23 лютого 2022 року; витяг з ЄДР від 24 березня 2023 року ФГ «ЛАЙТМ», де зазначено власником фермерського господарства ОСОБА_1 та іншими документами та витягами з документів, що містяться в матеріалах справи.

Викладене вище свідчить про наявність в діях ОСОБА_1 ознак правопорушень, пов`язаних з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-7 та ч.2 ст.172-7 КУпАП .

Вирішуючи питання про вид та міру адміністративного стягнення, суд враховує вимоги ч.2 ст.36 КУпАП , ступінь вини та характер вчиненого правопорушення, обставини, що пом`якшують відповідальність, зокрема те, що ОСОБА_1 вчинив правопорушення вперше, свою вину визнав, відсутність обтяжуючих обставин, тому суд вважає доцільним застосувати адміністративне стягнення щодо нього у виді штрафу, передбаченого санкцією ч.2 ст.172-7 КУпАП у розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Крім того, у відповідності до вимог та ст. 4 Закону України «Про судовий збір», у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення справляється судовий збір в розмірі 536,80 грн., який сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Керуючись ч.ч.1, 2 ст.172-7, ст.ст. 283-285, 287 КУпАП, суд-

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 і ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення і накласти адміністративне стягнення:

-за ч. 1 ст. 172-7 КУпАП у вигляді штрафу в доход держави в розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1700 гривень;

-за ч. 2 ст. 172-7 КУпАП у вигляді штрафу в доход держави в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400 гривень.

Відповідно до ст. 36 КУпАП остаточно накласти на ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , адміністративне стягнення в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа скоєних, у виді штрафу в дохід держави в розмірі 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 3400 (три тисячі чотириста) гривень.

Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , на користь держави судовий збір в розмірі 536 (п`ятсот тридцять шість) гривень 80 (вісімдесят) копійок.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена до Дніпровського апеляційного суду через Софіївський районний суд Дніпропетровської області протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Повний текст постанови складено 12 квітня 2023 року.

Суддя Н.О.Кравченко

СудСофіївський районний суд Дніпропетровської області 
Дата ухвалення рішення10.04.2023
Оприлюднено14.04.2023
Номер документу110190148
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

Судовий реєстр по справі —193/491/23

Постанова від 10.04.2023

Адмінправопорушення

Софіївський районний суд Дніпропетровської області

Кравченко Н. О.

Постанова від 10.04.2023

Адмінправопорушення

Софіївський районний суд Дніпропетровської області

Кравченко Н. О.

Постанова від 30.03.2023

Адмінправопорушення

Софіївський районний суд Дніпропетровської області

Кравченко Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні