Постанова
від 13.04.2023 по справі 379/472/23
ТАРАЩАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Єдиний унікальний номер: 379/472/23

Провадження № 3/379/271/23

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 квітня 2023 рокум.Тараща

Таращанський районний суд Київської області у складі судді Музиченко О. О.,

розглянувши матеріали адміністративної справи, що надійшли 04.04.2023 з ГУ ДПС у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,РНОКПП: НОМЕР_1 ,громадянки України,паспорт громадянинаУкраїни НОМЕР_2 ,виданий 17.12.1996Таращанським РВГУ МВСУкраїни вКиївській області,зареєстрованої заадресою: АДРЕСА_1 ,фактично проживаючоїза адресою: АДРЕСА_2 ,працюючої головнимфахівцем Таращанськоїдільничної державноїлікарні ветеринарноїмедициниБілоцерківської міської державної лікарні ветеринарної медицини,

за вчиненняадміністративного правопорушення,передбаченого ч.1ст.163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

У С Т А Н О В И В:

04.04.2023 до суду надійшов з ГУ ДПС у Київській області адміністративний матеріал відносно ОСОБА_2 про притягнення її до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП.

Автоматизованою системою документообігу «Д-3» 04.04.2023 справу розподілено та передано для розгляду судді Музиченко О.О..

З протоколу про адміністративне правопорушення від 28.03.2023 вбачається, що ОСОБА_2 , будучи головним бухгалтеромТаращанської районноїдержавної лікарніветеринарної медицини(код ЄДРПОУ 00719062), вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, а саме: порушила п.201.10 ст.201, пп.168.1.2, пп.168.1.4 п.168.1, пп.168.4.1 п.168.4 ст.168, п.176.2 «а» ст..176, п.171.1, п.171.2 «а» ст.171 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (зі змінами і доповненнями), що призвело до несвоєчасного перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 1337,01 грн, п.16-1 підрозділу 10 розділу ХХ, п.п.168.1.2, п.п.168.1.4 п.168.1 ст.168, абз. «а» п.176.2 ст.176 ПКУ, а саме: несвоєчасне перерахування до бюджету військового збору на загальну суму 2427,19 грн; дата і час вчинення порушення - з 01.01.2017 по 21.03.2023 (а.с.2).

Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 в судовому засіданні пояснила, що вона дійсно із запізненням здійснила проплати податків за період з 01.01.2017 по 31.12.2022, однак, таке порушення строків було допущено нею через відсутність відповідного фінансування, як тільки надходили кошти з відповідним цільовим призначенням вона невідкладно здійснювала перерахування податків. Її власної вини в цьому порушенні немає. За період з січня по березень 2023 року порушень строків сплати податків не було, це відображено в акті перевірки.

Вислухавши особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, вивчивши матеріали адміністративної справи, оцінивши наявні докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, суд дійшов наступного висновку.

Згідно протоколупро адміністративнеправопорушення №438від 28.03.2023(а.с.2) тадоданих донього копіїакту прорезультати документальноїпланової виїзноїперевірки Таращанськоїрайонної державноїлікарні ветеринарноїмедицини(код ЄДРПОУ 00719062) № 4917/10-36-07-13/00719062 від 28.03.2023 з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2017 по 21.03.2023 (а.с.3-5), копії посадової інструкції державного службовця від 08.07.2022 (а.с.6-8) - ОСОБА_2 інкримінується порушення вимог ч.1 ст. 163-1 КУпАП - несвоєчасне перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 1337,01 грн, в тому числі у грудні 2018 року 34,20 грн, у квітні 2019 року 328,41 грн, у листопаді 2021 року 168,09 грн, у травні 2022 року 226,54 грн, у липні 2022 року 254,27 грн, у вересні 2022 року 8,50 грн, у жовтні 2022 року 8,50 грн, у листопаді 2022 року 308,50 грн, а також несвоєчасне перерахування до бюджету військового збору на загальну суму 2427,19 грн, в тому числі у квітні 2017 року 29,19 грн, у серпні 2017 року 28,49 грн, у вересні 2017 року 29,19 грн, у липні 2018 року 3,05 грн, у листопаді 2018 року 1,42 грн, у грудні 2018 року 2,50 грн, у січні 2019 року 15,78 грн, у лютому 2019 року 13,96 грн, у березні 2019 року 13,92 грн, у квітні 2019 року 27,34 грн, у жовтні 2019 року 116,26 грн, у березні 2020 року 16,59 грн, у серпні 2021 року 48,75 грн, у листопаді 2021 року 14,01 грн, у лютому 2022 року 154,60 грн, у березні 2022 року 6,83 грн, у травні 2022 року 19,12 грн, у червні 2022 року 1539,51 грн, у грудні 2022 року 346,68 грн.

З акту перевірки вбачається, що документальна позапланова виїзна перевірка Таращанської районної державної лікарні ветеринарної медицини з питань дотримання вимог валютного та іншого законодавства проводилась ГУ ДПС у Київській області за період з 01.01.2017 по 21.03.2023, при цьому, згідно її висновків перевіркою було встановлено порушення за період з квітня 2017 року по грудень 2022 року (а.с.4).

Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог ст.245 КУпАП завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законом.

За положеннямч.2ст.38КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення можебути накладеноне пізнішяк черезтри місяціз днявчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені участинах третій - п`ятійцієї статті.

З аналізу наданих суду матеріалів слідує, що перелічені у протоколі про адміністративне правопорушення від 28.03.2023 - порушення п.201.10 ст.201, пп.168.1.2, пп.168.1.4 п.168.1, пп.168.4.1 п.168.4 ст.168, п.176.2 «а» ст..176, п.171.1, п.171.2 «а» ст.171 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (зі змінами і доповненнями) щодо несвоєчасного перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб на загальну суму 1337,01 грн; п.16-1 підрозділу 10 розділу ХХ, п.п.168.1.2, п.п.168.1.4 п.168.1 ст.168, абз. «а» п.176.2 ст.176 ПКУ щодо несвоєчасного перерахування до бюджету військового збору на загальну суму 2427,19 грн - були допущені за період з квітня 2017 року по грудень 2022 року. Вказані порушення не є триваючими. Ототожнення податковим органом дати вчинення порушення з датою проведення перевірки суд вважає невірним.

Матеріали адміністративної справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП були направлені на адресу Таращанського районного суду Київської області 31.03.2023, що вбачається зі штемпеля на конверті про відправку (а.с.9), та надійшли до суду і були передані судді 04.04.2023, що вбачається з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями (а.с.10) тобто, вже післяспливу тримісячногострокуз дня вчинення правопорушення ОСОБА_2 (з 31 грудня 2022 року тримісячний строк до 31 березня 2023 року).

Згідно п. 7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю при закінченні на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Суд установив, що з моменту вчинення ОСОБА_2 адміністративного правопорушення минуло більше трьох місяців, а тому провадження в цій справі підлягає закриттю у зв`язку із закінченням на момент її розгляду строків накладення адміністративного стягнення на підставі п. 7 ч.1 ст. 247 КУпАП.

Закінчення строків накладення адміністративних стягнень є підставою, що виключає провадження у справі на будь-якій стадії. Після виключення провадження втрачається можливість здійснення будь-яких заходів, спрямованих на притягнення особи до адміністративної відповідальності. Це дає підстави стверджувати про відсутність у судді необхідності з`ясовувати і встановлювати вину чи невинуватість особи в постанові про закриття справи.

Встановлення будь-якої обставини в рішенні суду після закінчення строків притягнення особи до адміністративної відповідальності може порушити право особи на справедливий суд, оскільки таке рішення буде прийнято на підставі доказів, що стали неповними через сплив часу.

На підставі викладеного, враховуючи вимоги ст.ст. 38, 247 КУпАП, суд дійшов висновку про те, що провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, необхідно закрити у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи строків, передбаченихст. 38 КУпАП.

Відповідно дост. 40-1 КУпАП, судовий збір стягується у разі винесення судом постанови про накладення адміністративного стягнення. Враховуючи, що провадження у даній справі слід закрити у зв`язку із закінченням строків, передбаченихст. 38 КУпАП, відповідно, судовий збір стягненню не підлягає.

Керуючись ст.38,п.7ч.1ст.247,256,268,283-285,287КУпАП,та відповіднодо ч.1ст.163-1 КУпАП, суд

П О С Т А Н О В И В:

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП - ЗАКРИТИ на підставі п.7 ч.1ст. 247 КУпАП, у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена протягом десяти днів з дня винесення постанови особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником, потерпілим, його представником, а також прокурором у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 7 та частиною першою статті 287 цього Кодексу до Київського апеляційного суду через Таращанський районний суд Київської області.

Апеляційна скарга подається до Київського апеляційного суду через Таращанський районний суд Київської області.

Апеляційна скарга, подана після закінчення цього строку, повертається апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

Суддя Таращанського районного суду Київської області Ольга МУЗИЧЕНКО

СудТаращанський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення13.04.2023
Оприлюднено17.04.2023
Номер документу110215098
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяАдміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків

Судовий реєстр по справі —379/472/23

Постанова від 13.04.2023

Адмінправопорушення

Таращанський районний суд Київської області

Музиченко О. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні