Ухвала
від 14.04.2023 по справі 385/607/23
ГАЙВОРОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 385/607/23

1-кс/385/91/23

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14.04.2023 слідчий суддя Гайворонського районного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Гайвороні клопотання прокурора Гайворонського відділу Голованівської окружної прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022122050000101 від 23.08.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України,

в с т а н о в и в :

прокурор Гайворонського відділу Голованівської окружної прокуратури ОСОБА_3 звернулася до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів на тимчасовий доступ до речей і документів - завірених копій та оригіналів документів на паперовому носії, з правом подальшого вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

Завірених копій на паперовому носії:

рішення про призначення виконуючої обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 ;

посадової інструкції чи іншого документа, яким визнаються права та обов`язки виконуючої обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 у 2019 році;

рішення (наказ, тощо) про призначення уповноваженої особи (тендерного комітету), відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » у 2019 році та затверджене положення про уповноважену особу (тендерний комітет);

положення про уповноважену особу (тендерний комітет), відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » в 2019 році;

посадової інструкції чи інших документів, якими визначалися права та обов`язки уповноваженої особи (тендерного комітету), відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » в 2019 році;

затвердженого статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 в 2019 році;

протоколів засідань тендерного комітету (рішень уповноваженої особи), на яких прийнято рішення про укладення договорів підряду № 176 від 25.03.2019 та № 235 від 22.04.2019 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 ».

Оригіналів документів на паперовому носії:

рішення про виділення коштів для проведення закупівлі UA-2019-03-26-001931-b щодо виконання робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та закупівлі UA-2019-04-22-001162-с щодо виконання робіт відповідно договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

рішення про виділення коштів на розробку проекту та проектно-кошторисної документації, здійснення авторського та технічного наглядів відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору на розробку проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »; платіжних документів щодо оплати послуг за договором на розробку проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

документів щодо внесення змін до проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору на здійснення авторського нагляду під час виконання робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

платіжних документів щодо оплати послуг за договором на здійснення авторського нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору на здійснення технічного нагляду під час виконання робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

платіжних документів щодо оплати послуг за договором на здійснення технічного нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 на закупівлю робіт по об`єкту по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » та додаткових договорів до нього (за їх наявності);

платіжних документів щодо перерахування коштів за договором № 176 від 25.03.2019 та договором № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » з додатками;

декларації про початок виконання будівельних робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » та декларації про готовність до експлуатації об`єкта;

зведених кошторисних рахунків вартості робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

підсумкових відомостей ресурсів відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

дефектних актів по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »; відповідно договору підряду № 176 від 25.03.2019 та № 235 від 22.04.2019;

актів огляду прихованих робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

загального журналу виконаних робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

журналу авторського нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

журналу технічного нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

довідок про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3 відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

документації на придбання матеріалів та обладнання використаних в ході проведення робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 », а також сертифікати на матеріали в повному обсязі;

документації на підтвердження використання машин та механізмів в ході проведення робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі.

В обґрунтування клопотання покликається на те, що слідчим відділенням відділення поліції № 1 (м. Гайворон) Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022122050000101 від 23.08.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України за фактом привласнення бюджетних коштів службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_4 та ФОП ОСОБА_5 , при проведенні у 2019 році закупівель UA-2019-04-22-001162-с та UA-2019-03-26-001931-b на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 », загальна вартість яких становить 644 582 грн.

Досудовим розслідуванням встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_4 (замовник) в особі виконуючої обов`язки начальника відділу освіти ОСОБА_4 та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 (підрядник), укладено договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 176 від 25.03.2019 щодо об`єкта будівництва: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 ». Договірна ціна відповідно до вище зазначеного договору складає 361 724 грн. (закупівля UA-2019-03-26-001931-b).

В подальшому, між ІНФОРМАЦІЯ_4 (замовник) в особі виконуючої обов`язки начальника відділу освіти ОСОБА_4 та фізичною особою - підприємцем ОСОБА_5 (підрядник), укладено договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №235 від 22.04.2019 щодо об`єкта будівництва: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 ». Договірна ціна відповідно до вище зазначеного договору складає 282 858 грн. (закупівля UA-2019-04-22-001162-с).

Відповідно до відомостей електронної системи публічних закупівель ІНФОРМАЦІЯ_5 та укладених договорів про закупівлю робіт замовником являється ІНФОРМАЦІЯ_4 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_3 ), засновником якого являється ІНФОРМАЦІЯ_6 . Зазначене дає достатні підстави вважати, що речі і документи, які стосуються проведених робіт, перебувають або можуть перебувати у володінні ІНФОРМАЦІЯ_4 .

Однак, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій» Гайворонську райдержадміністрацію реорганізовано до ІНФОРМАЦІЯ_7 шляхом приєднання до районних державних адміністрацій, розташованих в адміністративних центрах районів, утворених постановою Верховної Ради України від 17 липня 2020 року № 807-ІХ (додаток 1 до розпорядження).

Так, відповідно до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ІНФОРМАЦІЯ_6 знаходиться в стані припинення в результаті її реорганізації.

Ураховуючи зазначене, наявні достатні підстави вважати, що речі і документи, які стосуються проведених закупівель, перебувають або можуть перебувати у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка являється правонаступником ІНФОРМАЦІЯ_1 .

З метою забезпечення повного та неупередженого розслідування кримінального провадження, встановлення та підтвердження обставин подій, які підлягають доказуванню, виникла необхідність у отримані дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, можуть бути використані як докази в даному кримінальному провадженні та є необхідними для подальшого призначення та проведення судових експертиз.

Вилучення вказаних у клопотанні документів сприятиме досягненню повноти, всебічності та неупередженості розслідування, відповідає цілям і меті кримінального провадження. Відтак, документи (інформація), доступ до яких необхідно отримати, самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, і можуть бути використані, як докази в даному кримінальному провадженні та в подальшому необхідні для призначення судових експертиз.

В інший спосіб отримати вказані документи неможливо, оскільки вони перебувають у володінні та розпорядженні лише ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ), як правонаступника ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Прокурор Гайворонського відділу Голованівської окружної прокуратури ОСОБА_3 в судове засідання не з`явилася, подала до суду заяву, в якій просила клопотання задовольнити та провести розгляд у її відсутності.

Представник ІНФОРМАЦІЯ_1 в судове засідання не з`явився, про місце, дату та час судового засідання повідомлений належним чином.

Відповідно до положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів не здійснюється.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по даних матеріалах, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Слідчим відділенням відділення поліції № 1 (м. Гайворон) Голованівського РВП ГУНП в Кіровоградській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022122050000101 від 23.08.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, робити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Відповідно до ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів відповідає вимогам ст. 160 КПК України. Необхідні документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні; іншими способами довести обставини, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні за ст. 91 КПК України, неможливо. Тому наявні усі, передбачені ст. ст. 132, 163 КПК України, підстави до надання тимчасового доступу до документів в межах кримінального провадження з урахуванням вимог ст. 159 КПК України, тому клопотання підлягає до задоволення.

Керуючись ст. ст. 110, 132, 159-166, 372 КПК України,

п о с т а н о в и в :

клопотання прокурора Гайворонського відділу Голованівської окружної прокуратури ОСОБА_3 задовольнити.

Надати дозвіл групі слідчих: слідчому слідчого відділу Кропивницького районного управління поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_6 ; старшому слідчому слідчого відділення відділення поліції № 1 (м. Гайворон) Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_7 ; начальнику слідчого відділення відділення поліції № 1 (м. Гайворон) Голованівського районного відділу поліції ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_8 на тимчасовий доступ до речей і документів - завірених копій та оригіналів документів на паперовому носії, з правом подальшого вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 , а саме:

Завірених копій на паперовому носії:

рішення про призначення виконуючої обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 ;

посадової інструкції чи іншого документа, яким визнаються права та обов`язки виконуючої обов`язки начальника ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 у 2019 році;

рішення (наказ, тощо) про призначення уповноваженої особи (тендерного комітету), відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » у 2019 році та затверджене положення про уповноважену особу (тендерний комітет);

положення про уповноважену особу (тендерний комітет), відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » в 2019 році;

посадової інструкції чи інших документів, якими визначалися права та обов`язки уповноваженої особи (тендерного комітету), відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » в 2019 році;

затвердженого статуту ІНФОРМАЦІЯ_2 в 2019 році;

протоколів засідань тендерного комітету (рішень уповноваженої особи), на яких прийнято рішення про укладення договорів підряду № 176 від 25.03.2019 та № 235 від 22.04.2019 на виконання робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 ».

Оригіналів документів на паперовому носії:

рішення про виділення коштів для проведення закупівлі UA-2019-03-26-001931-b щодо виконання робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та закупівлі UA-2019-04-22-001162-с щодо виконання робіт відповідно договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

рішення про виділення коштів на розробку проекту та проектно-кошторисної документації, здійснення авторського та технічного наглядів відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору на розробку проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

платіжних документів щодо оплати послуг за договором на розробку проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

документів щодо внесення змін до проекту та проектно-кошторисної документації відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору на здійснення авторського нагляду під час виконання робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

платіжних документів щодо оплати послуг за договором на здійснення авторського нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору на здійснення технічного нагляду під час виконання робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

платіжних документів щодо оплати послуг за договором на здійснення технічного нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 на закупівлю робіт по об`єкту по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » та додаткових договорів до нього (за їх наявності);

платіжних документів щодо перерахування коштів за договором № 176 від 25.03.2019 та договором № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » з додатками;

декларації про початок виконання будівельних робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » та декларації про готовність до експлуатації об`єкта;

зведених кошторисних рахунків вартості робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

підсумкових відомостей ресурсів відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

дефектних актів по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »; відповідно договору підряду № 176 від 25.03.2019 та № 235 від 22.04.2019;

актів огляду прихованих робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

загального журналу виконаних робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

журналу авторського нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

журналу технічного нагляду відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2В відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

довідок про вартість виконаних робіт та витрат форми КБ-3 відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

підсумкових відомостей ресурсів до актів приймання виконаних будівельних робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 »;

документації на придбання матеріалів та обладнання використаних в ході проведення робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 », а також сертифікати на матеріали в повному обсязі;

документації на підтвердження використання машин та механізмів в ході проведення робіт відповідно договору № 176 від 25.03.2019 та договору № 235 від 22.04.2019 про закупівлю робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт. Заміна покрівлі будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованої за адресою: АДРЕСА_2 » (подорожні листи, акти виконаних робіт, договори, тощо) в повному обсязі.

Обов`язок надати тимчасовий доступ до речей і документів покласти на ІНФОРМАЦІЯ_1 (код ЄДРПОУ: НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_1 ).

Строк дії ухвали становить один місяць з дня її постановлення.

Ухвала підлягає виконанню у порядку, встановленому ст. 165 КПК України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала в апеляційному порядку оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудГайворонський районний суд Кіровоградської області
Дата ухвалення рішення14.04.2023
Оприлюднено17.04.2023
Номер документу110226307
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини проти власності Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем

Судовий реєстр по справі —385/607/23

Ухвала від 09.08.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Панасюк І. В.

Ухвала від 15.05.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 24.04.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 14.04.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

Ухвала від 14.04.2023

Кримінальне

Гайворонський районний суд Кіровоградської області

Ханас М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні