Справа № 369/5144/23
Провадження №1-кс/369/1143/23
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
13.04.2023 року м. Київ
Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі
слідчого судді ОСОБА_1 ,
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю слідчого ОСОБА_3 ,
розглянувши у судовому засіданні клопотання прокурора Бучанськоїокружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112320002375 від 16.12.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
До Києво-Святошинськогорайонного судуКиївської областінадійшло клопотанняпрокурора Бучанськоїокружної прокуратури ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів, за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112320002375 від 16.12.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Свої вимоги мотивує тим, що слідчим відділенням Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112320002375 від 16.12.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що внаслідок збройної агресії Російської Федерації на території Бучанського району Київської області було пошкоджено ряд будівель та споруд. При цьому, рішення про можливість подальшої експлуатації та розроблення заходів з їх відновлення, приймається після проведення відповідного обстеження.
Вказане регулюється положеннями «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об`єктів будівництва» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257, «Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії РФ, пов`язаних із пошкодженням будівель та споруд» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2022 р. №473, «Методики обстеження будівель та споруд, пошкоджених внаслідок надзвичайних ситуацій, бойових дій та терористичних актів» затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_1 від 28.04.2022 року №65, іншими нормативно-правовими актами.
Зокрема, відповідно до положень Порядку №257, обстеження об`єктів проводиться за рішенням власника або управителя об`єкта, а обстеження пошкоджених об`єктів може проводитися за рішенням уповноважених органів - виконавчих органів відповідних сільських, селищних, міських рад або у випадках, передбачених законодавством, військовими адміністраціями.
Проведення такого обстеження забезпечується відповідним власником або управителем, уповноваженим органом шляхом залучення фахівців, що мають відповідну кваліфікацію.
За результатами обстеження пошкоджених об`єктів виконавцем складається звіт, який має містити висновок про технічний стан, рекомендації щодо подальшої експлуатації (у тому числі щодо можливості виконання робіт із відновлення) або демонтажу (ліквідації), а також в разі потреби відомості про пошкоджені (зруйновані) несучі та огороджувальні конструкції, інженерні системи (із зазначенням ступеня та обсягів пошкоджень), принципові рішення (рекомендації) щодо їх відновлення (підсилення). До зазначеного звіту також додається акт обстеження, що повинен містити інформацію щодо визначеної за результатами обстеження категорії пошкоджень об`єкта.
Зазначений звіт є підставою для прийняття рішення про виконання робіт із відновлення пошкоджених об`єктів або їх демонтаж (ліквідацію).
В подальшому, на основі вказаного звіту, підрядною організацією, готується дефектний акт та кошторис, який затверджується відповідним виконавчим органом та передається на погодження розпоряднику коштів яким є обласна адміністрація. Після чого, між розпорядником коштів та підрядною організацією укладається договір на виконання відповідних будівельних робіт.
Разом з цим, встановлено, що на даний час, ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 ) підписано низку прямих договорів з підрядними організаціями на проведення ремонтних робіт з метою усунення наслідків пошкодження житлового фонду на території Бучанської територіальної громади Київської області.
Зокрема, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 підписано прямі договори №352 від 14.10.2022 року на суму 6 944 800,20 грн.; №403 від 02.11.2022 року на суму 5 218 587,16 грн; №404 від 02.11.2022 року на суму 21 332 205,37 грн., з підрядною організацією ФОП ОСОБА_5 (ІПН: НОМЕР_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ).
Так, відповідно до договору №352 від 14.10.2022 року, датою початку робіт визначено 14.11.2022 року, датою завершення робіт 30.12.2022 року. Проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 перераховано повну суму за виконання робіт - 6 944 800,20 грн., на рахунок ФОП ОСОБА_5 згідно акту КБ2-в №1 від 24.10.2022 року.
Також, відповідно до договору №403 від 02.11.2022 року, датою початку робіт визначено 02.11.2022 року, датою завершення робіт 01.12.2022 року, проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 перераховано грошові кошти за виконання робіт у сумі - 2 162 886.15 грн., на рахунок ФОП ОСОБА_5 згідно акту КБ2-в №1 від 16.11.2022 року.
Крім цього, згідно договору №404 від 02.11.2022 року, датою початку робіт визначено 02.11.2022 року, датою завершення робіт 01.12.2022 року, проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 перераховано грошові кошти за виконання робіт у сумі - 8 768 920.02 грн., на рахунок ФОП ОСОБА_5 згідно акту КБ2-в №1 від 16.11.2022 року.
У той же час, за оперативною інформацією, встановлено, що за об`єктами здійснення робіт за вказаними договорами, роботи виконані не у повному обсязі.
Також, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 підписано прямі договори №411 від 07.11.2022 року на суму 2 571 410,70 грн.; №412 від 07.11.2022 року на суму 1 841 657,30 грн; №413 від 07.11.2022 року на суму 2 095 543,02 грн., №414 від 07.11.2022 року на суму 1 888 112,52 грн., №415 від 07.11.2022 року на суму 2 184 844,24 грн., з підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 ), відповідно до яких датою початку робіт визначено 07.11.2022 року, датою завершення робіт 30.11.2022 року.
Так, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 23.11.2022 року перераховано грошові кошти за виконання робіт у повному обсязі на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » за усіма вищевказаними договорами, проте, за оперативною інформацією, встановлено, що роботи за адресами виконання робіт за вищевказаними договорами не завершені, а за деякими об`єктами виконані не за призначенням та з невідповідністю до проектно-кошторисної документації.
Крім цього, встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_2 підписано прямі договори №405 від 03.11.2022 року на суму 1 619 815,13 грн.; №406 від 03.11.2022 року на суму 2 335 638,84 грн., з підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_4 ), відповідно до яких датою початку робіт визначено 03.11.2022 року, датою завершення робіт 09.12.2022 року.
Проте, відповідно до даних з Єдиного веб-порталу використання публічних коштів ІНФОРМАЦІЯ_3 , ІНФОРМАЦІЯ_4 23.11.2022 року перераховано грошові кошти за виконання робіт у сумі 890 039.14 грн. на рахунок ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за договором №406. У той же час, за оперативною інформацією, встановлено, що роботи за адресами виконання робіт за вищевказаними договорами не завершені, а за деякими об`єктами виконані не за призначенням та з невідповідністю до проектно-кошторисної документації.
Тобто, відповідно до отриманої інформації, співробітники ради, діючи умисно, у співучасті з вищевказаними підрядними організаціями, здійснили перерахування грошових коштів за роботи, що фактично не виконані або виконані не в повному обсязі або виконані з невідповідністю до проектно-кошторисної документації, у т.ч. з завищенням показників та неякісним виконанням робіт, з метою подальшого виведення отриманих коштів з державного бюджету України.
Крім того, в рамках досудового розслідування проведено тимчасовий доступ до речей і документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , та вилучено копії наступних документів: договорів №352 від 14.10.2022 року на суму 6 944 800,20 грн.; №403 від 02.11.2022 року на суму 5 218 587,16 грн; №404 від 02.11.2022 року на суму 21 332 205,37 грн., з підрядною організацією ФОП ОСОБА_5 (ІПН: НОМЕР_2 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_2 ), за договорами №411 від 07.11.2022 року на суму 2 571 410,70 грн.; №412 від 07.11.2022 року на суму 1 841 657,30 грн; №413 від 07.11.2022 року на суму 2 095 543,02 грн., №414 від 07.11.2022 року на суму 1 888 112,52 грн., №415 від 07.11.2022 року на суму 2 184 844,24 грн., з підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 ), а також за договорами №405 від 03.11.2022 року на суму 1 619 815,13 грн.; №406 від 03.11.2022 року на суму 2 335 638,84 грн., з підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_4 ), з додатковими угодами та додатками, проектно-кошторисної документації, договірної ціни, дефектних актів, актів прийняття виконаних будівельних робіт, форми № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат/, форми КБ-3, актів на закриття прихованих робіт, актів прийому об`єкта в експлуатацію, інших актів, проектів виконання робіт, виконавчої документації, видаткових накладних, сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних свідоцтв, паспортів, протоколів випробувань, платіжних документів, журналів виконання робіт, загальних журналів робіт, матеріалів листування, у тому числі щодо узгодження вартості будівельних матеріалів, наказів про призначення технічного нагляду з додатком посадових інструкцій осіб, що здійснювали технічний нагляд або договорів про виконання робіт з технічного нагляду, журналів технічного нагляду та інших документів за вказаними вище договорами.
Після чого, в ході слідства призначено проведення судової почеркознавчої експертизи по окремих документах, а саме договорам №411 від 07.11.2022 року на суму 2 571 410,70 грн.; №412 від 07.11.2022 року на суму 1 841 657,30 грн; №413 від 07.11.2022 року на суму 2 095 543,02 грн., №414 від 07.11.2022 року на суму 1 888 112,52 грн., №415 від 07.11.2022 року на суму 2 184 844,24 грн., з підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 ) з додатковими угодами та додатками, проектно-кошторисної документації, договірної ціни, дефектних актів, актів прийняття виконаних будівельних робіт, форми № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат/, форми КБ-3, актів на закриття прихованих робіт, актів прийому об`єкта в експлуатацію, інших актів, проектів виконання робіт, виконавчої документації, видаткових накладних, сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних свідоцтв, паспортів, протоколів випробувань, платіжних документів, журналів виконання робіт, загальних журналів робіт, матеріалів листування, у тому числі щодо узгодження вартості будівельних матеріалів, наказів про призначення технічного нагляду з додатком посадових інструкцій осіб, що здійснювали технічний нагляд або договорів про виконання робіт з технічного нагляду, журналів технічного нагляду та інших документів за вказаними вище договорами.
Подія кримінального правопорушення (час, місце, спосіб та інші обставини вчинення кримінального правопорушення), винуватість обвинуваченого у вчиненні кримінального правопорушення, форма вини, мотив і мета вчинення кримінального правопорушення, вид і розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням відповідно до п.п. 1-3 ч. 1 ст. 91 КПК України підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
У зв`язку з цим, для з?ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, вилучення документів, які можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні, зокрема і для проведення судової будівельно-технічної, судової почеркознавчої та економічної експертиз, під час досудового розслідування виникла необхідність в отриманні доступу до оригіналів документів, які мають значення для встановлення цих обставин, та знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , АДРЕСА_1 , а саме: договір №411 від 07.11.2022 року на суму 2 571 410,70 грн.; №412 від 07.11.2022 року на суму 1 841 657,30 грн; №413 від 07.11.2022 року на суму 2 095 543,02 грн., №414 від 07.11.2022 року на суму 1 888 112,52 грн., №415 від 07.11.2022 року на суму 2 184 844,24 грн., з підрядною організацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 , зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 ) з додатковими угодами та додатками, проектно-кошторисної документації, договірної ціни, дефектних актів, актів прийняття виконаних будівельних робіт, форми № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт/та витрат/, форми КБ-3, актів на закриття прихованих робіт, актів прийому об`єкта в експлуатацію, інших актів, проектів виконання робіт, виконавчої документації, видаткових накладних, сертифікатів якості, сертифікатів відповідності, технічних свідоцтв, паспортів, протоколів випробувань, платіжних документів, журналів виконання робіт, загальних журналів робіт, матеріалів листування, у тому числі щодо узгодження вартості будівельних матеріалів, наказів про призначення технічного нагляду з додатком посадових інструкцій осіб, що здійснювали технічний нагляд або договорів про виконання робіт з технічного нагляду, журналів технічного нагляду та інших документів за вказаними вище договорами
Значення зазначених вище оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 полягає у тому, що вони самі по собі, а також відомості, які в них містяться нададуть можливість встановити обставини, що свідчать про розтрату коштів місцевого бюджету шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, встановити осіб, які можуть бути причетні до даного кримінального правопорушення, підтвердити або спростувати факт підроблення актів приймання виконаних робіт, довідок про вартість виконаних робіт, дослідити обставини зловживання причетними службовими особами службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди для себе чи інших фізичних та юридичних осіб, провести судову почеркознавчу та судову будівельно-технічну експертизи з метою встановлення інших відомостей, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, зокрема виду і розміру шкоди завданої кримінальним правопорушенням, встановити наявність у причетних службових осіб умислу на вчинення кримінального правопорушення.
У зв`язку з цим, документи та відомості, що містяться в них самі по собі та в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення фактичних обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.
Необхідність вилучення зазначених документів в оригіналах обумовлюється потребою проведення судової почеркознавчої, експертизи, оскільки відповідно до Науково-методичних рекомендацій, з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень, затвердженихНаказом Міністерства юстиції України №53/5 від 08.10.1998(у редакціїнаказу Міністерства юстиції України № 243/5 від 20.01.2021) для проведення почеркознавчих досліджень рукописних записів та підписів надаються оригінали документів.
У зв`язку з викладеним, отримати доступ до оригіналів зазначених вище документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_7 в інший спосіб неможливо, що вказує на необхідність застосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як тимчасовий доступ до речей і документів, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою вказаних документів.
В органу досудового розслідування наявні достатні підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_7 документів, до яких планується отримати тимчасовий доступ, оскільки останні можуть бути причетні до даного кримінального правопорушення, у зв`язку з чим вказане клопотання належить розглядати без їх участі.
На підставівищевикладеного,прокурор просивнадати дозвілна тимчасовийдоступ доречей ідокументів ізнаданням можливостівилучення воригіналах наступнихдокументів:договір №411від 07.11.2022року насуму 2571410,70грн.;№412від 07.11.2022року насуму 1841657,30грн;№413від 07.11.2022року насуму 2095543,02грн.,№414від 07.11.2022року насуму 1888112,52грн.,№415від 07.11.2022року насуму 2184844,24грн.,з підрядноюорганізацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ,зареєстрована заадресою: АДРЕСА_3 )з додатковимиугодами тадодатками,проектно-кошторисноїдокументації,договірної ціни,дефектних актів,актів прийняттявиконаних будівельнихробіт,форми №КБ-2в,довідок провартість виконанихбудівельних робіт/тавитрат/,форми КБ-3,актів назакриття прихованихробіт,актів прийомуоб`єктав експлуатацію,інших актів,проектів виконанняробіт,виконавчої документації,видаткових накладних,сертифікатів якості,сертифікатів відповідності,технічних свідоцтв,паспортів,протоколів випробувань,платіжних документів,журналів виконанняробіт,загальних журналівробіт,матеріалів листування,у томучислі щодоузгодження вартостібудівельних матеріалів,наказів пропризначення технічногонагляду з додатком посадових інструкцій осіб, що здійснювали технічний нагляд або договорів про виконання робіт з технічного нагляду, журналів технічного нагляду та інших документів за вказаними вище договорами, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
В судовому засіданні слідчий клопотання підтримав та просив його задовольнити.
Відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, якщо існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом, без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Суд, вислухавши думку слідчого, дослідивши матеріали клопотання, приходить до наступного висновку.
Слідчим відділенням Бучанського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Київській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022112320002375 від 16.12.2022 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України.
В рамках даного кримінального провадження призначено проведення судової почеркознавчої експертизи та для її проведення необхідно надати оригінали документів.
У зв`язку з цим в органу досудового розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу з можливістю вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Частиною 1 ст. 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у надані стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до положень ст. 131 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів є одним з заходів забезпечення кримінального провадження і не є ані слідчою ані розшуковою дією.
Статтею 132 КПК України визначені загальні правила застосування заходів забезпечення кримінального провадження та передбачені обставини, за яких не допускається застосування заходів кримінального провадження. Серед таких обставин у п.2 ч.3 ст.132 КПК України зазначена необхідність слідчого, прокурора довести, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора.
Згідно ч. 5, 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не виключають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Отже, надання тимчасового доступу до речей і документів здійснюється виключно у випадку доведення стороною кримінального провадження у своєму клопотанні обставин, передбачених ч. ч. 5, 6 ст. 163 КПК України.
Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 164 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів надається ухвалою слідчого судді конкретній особі. Отримання речей та документів іншою особою, не уповноваженою на це ухвалою слідчого судді, порушує порядок санкціонування доказів та призводить до недопустимості отриманих доказів.
Враховуючи обставини, викладені прокурором у клопотанні та доведеність ним неможливості отримання інформації в інший спосіб, а також, що вказана інформація має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та можливість використання зазначених відомостей, як доказів, слідчий суддя вбачає достатність підстав для задоволення клопотання прокурора про тимчасовий доступ до документів із можливістю їх вилучення в оригіналі.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 131, 159-163, 166, 309 КПК України, слідчий суддя
П О С Т А Н О В И В:
Клопотання - задовольнити.
Надати дозвіл прокуроруБучанської окружноїпрокуратури Київськоїобласті ОСОБА_6 ,прокурору Бучанськоїокружної прокуратуриКиївської області ОСОБА_4 ,прокурору Бучанськоїокружної прокуратуриКиївської області ОСОБА_7 ,прокурору Бучанськоїокружної прокуратуриКиївської області ОСОБА_8 ,прокурору Бучанськоїокружної прокуратуриКиївської області ОСОБА_9 на тимчасовийдоступ доречей ідокументів ізнаданням можливостівилучення воригіналах наступнихдокументів:договір №411від 07.11.2022року насуму 2571410,70грн.;№412від 07.11.2022року насуму 1841657,30грн;№413від 07.11.2022року насуму 2095543,02грн.,№414від 07.11.2022року насуму 1888112,52грн.,№415від 07.11.2022року насуму 2184844,24грн.,з підрядноюорганізацією ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ,зареєстрована заадресою: АДРЕСА_3 )з додатковимиугодами тадодатками,проектно-кошторисноїдокументації,договірної ціни,дефектних актів,актів прийняттявиконаних будівельнихробіт,форми №КБ-2в,довідок провартість виконанихбудівельних робіт/тавитрат/,форми КБ-3,актів назакриття прихованихробіт,актів прийомуоб`єктав експлуатацію,інших актів,проектів виконанняробіт,виконавчої документації,видаткових накладних,сертифікатів якості,сертифікатів відповідності,технічних свідоцтв,паспортів,протоколів випробувань,платіжних документів,журналів виконанняробіт,загальних журналівробіт,матеріалів листування,у томучислі щодоузгодження вартостібудівельних матеріалів,наказів пропризначення технічногонагляду з додатком посадових інструкцій осіб, що здійснювали технічний нагляд або договорів про виконання робіт з технічного нагляду, журналів технічного нагляду та інших документів за вказаними вище договорами, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_2 , що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала діє протягом двох місяців.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Наталія ПІНКЕВИЧ
Суд | Києво-Святошинський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 13.04.2023 |
Оприлюднено | 08.05.2024 |
Номер документу | 110227556 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Пінкевич Н. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні