Ухвала
від 10.04.2023 по справі 761/11400/23
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 761/11400/23

Провадження № 1-кс/761/7675/2023

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2023 року слідчий суддя Шевченківського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участі: прокурора Шевченківської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 , підозрюваної ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання старшого слідчого СВ Шевченківського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_6 про відсторонення від посади ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрювану у кримінальному провадженні № 420221102100000158, внесеного до ЄРДР 09.09.2022 р. за ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СВ Шевченківського УП ГУНП у місті Києві старший лейтенант поліції ОСОБА_6 звернулась до суду з даним клопотанням, погодженим прокурором Шевченківської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 , зважаючи на наступне.

Слідчим відділом Шевченківського управління поліції ГУ Національної поліції в м. Києві проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні №42022102100000158 від 09.09.2022 за підозрою ОСОБА_7 за ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, ОСОБА_4 за ч. 5 ст. 191 КК України, ОСОБА_8 ч. 5 ст. 191 КК України. Досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_4 , працюючи на посаді заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - управління освіти), діючи за попередньою змовою групою осіб з начальником управління освіти ОСОБА_7 та заступником начальника управління, начальником відділу дошкільної освіти ОСОБА_8 , вчинила розтрату бюджетних грошових коштів при проведенні публічних закупівель товарів. ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти та виконуючи організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов`язки є службовою особою в розумінні положень ч. 3 ст. 18 КК України. Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022, затвердженим Законом від 24.02.2022 № 2102-ІХ, в Україні введено воєнний стан (який в подальшому неодноразово продовжено, зокрема, Указом від 17.05.2022 №341/2022, затвердженим Законом України від 22.05.2022 №2263-ІХ, Указом від 12.08.2022 №573/2022, затвердженим Законом України від 15.08.2022 № 2500-ІХ). Рішенням Київської міської ради від 23.06.2022 №4746/4787 «Про вжиття заходів щодо створення умов для укриття здобувачів освіти та педагогічних колективів в умовах дії особливих правових режимів» доручено Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та районним в місті Києві державним адміністраціям протягом одного місяця обстежити та взяти на облік підземні і наземні будівлі та споруди закладів освіти для встановлення можливості їх використання як споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів і створення та поповнення фонду захисних споруд цивільного захисту; вжити заходів щодо дообладнання споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів або облаштування швидкоспоруджувальних захисних споруд у кожному закладі дошкільної та загальної середньої освіти з урахуванням забезпечення укриття 100 відсотків учасників освітнього процесу; створити запаси матеріалів, обладнання, інструменту, води та медичних засобів, потрібних для приведення в готовність та укомплектування фонду захисних споруд цивільного захисту. Протоколом №34 від 20.07.2022 постійної комісії з питань техногенно-екологічної ситуації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) районним у місті Києві державним адміністраціям, Департаменту освіти та науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), керівникам закладів освіти доручено до 01.08.2022 завершити огляди приміщень, які можуть бути використані як найпростіші укриття та скласти акти оцінки об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення (здобувачів освіти та колективів закладів освіти) як найпростішого укриття відповідно до наказу МВС від 09.07.2018 №579 (пункт 1 вказаного протоколу); до 20.08.2022 провести комплекс організаційних та практичних заходів щодо виконання пропозицій, викладених членами комісій в актах оцінки об`єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття населення (здобувачів освіти та колективів закладів освіти) як найпростішого укриття відповідно до наказу МВС від 09.07.2018 №579, із метою приведення вказаних об`єктів до належного технічного, санітарного та протипожежного стану. Пунктом 6 протоколу доручень №28 від 01.08.2022, затвердженого першим заступником начальника Київської міської військової адміністрації ОСОБА_9 , голів районних державних адміністрацій зобов`язано з метою збільшення місткості приміщень найпростіших укриттів та приміщень подвійного призначення в будівлях загальноосвітніх навчальних закладів та закладів дошкільної освіти забезпечити виконання необхідних робіт/заходів щодо збільшення спроможності таких приміщень, зокрема, дообладнання додаткових входів/виходів до таких приміщень, санвузлів, системи вентиляції тощо. Листом Міністерства освіти і науки України від 27.07.2022 №1/8504-22 на адресу керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій спрямовано методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році, відповідно до яких необхідно вжити відповідні заходи з посилення безпеки, зокрема, щодо перевірки наявності у кожному закладі освіти планів евакуації та обладнаного укриття для всіх учасників освітнього процесу (із запасами води та їжі, спальних місць, засобами захисту, аптечкою тощо). Облаштування внутрішнього простору приміщень укриттів має бути комфортним, містити все необхідне обладнання для організації освітнього процесу. З метою створення безпечних умов перебування у закладах освіти всіх учасників освітнього процесу під час воєнного стану Державною службою України з надзвичайних ситуацій розроблено рекомендації щодо організації укриття в об`єктах фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти (лист ДСНС України від 14.06.2022 № 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»). Так, відповідно до вказаних рекомендацій найпростіші укриття забезпечуються, зокрема, місцями для сидіння (лежання) - лавками, нарами, стільцями, ліжками тощо. За результатами проведеної з метою підготовки до нового 2022-2023 навчального року оцінки посадовими особами управління освіти спільно зі спеціалістами Шевченківського районного управління ДСНС України в м. Києві найпростіших укриттів закладів освіти Шевченківського району міста Києва встановлена нагальна потреба в стислі строки забезпечити меблями для сидіння укриття закладів освіти району. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються без застосування процедур закупівель та спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішеннями замовників, що здійснюють такі закупівлі. Згідно з пп. 3 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. За результатами їх здійснення в електронній системі закупівель за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень замовник/державний замовник оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю, а також всі додатки та зміни до нього після його укладання, але не пізніше, ніж через 70 днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 встановлено, що відповідальною за проведення закупівель може бути уповноважена особа замовника або інша визначена ним особа. Усвідомлюючи необхідність підготовки навчальних закладів Шевченківського району міста Києва до нового 2022-2023 навчального року в умовах воєнного стану та облаштування з цією метою меблями для сидіння споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) освітніх закладів району, начальник управління освіти ОСОБА_7 вирішила скористатись вказаними обставинами та розтратити бюджетні грошові кошти при проведенні відповідної публічної закупівлі товарів. Так, при вищевказаних обставинах (наприкінці липня - на початку серпня 2022 року, більш точний час досудовим розслідуванням не встановлено) у ОСОБА_7 виник умисел, спрямований на розтрату бюджетних грошових коштів, до реалізації якого вона вирішила залучити фізичну особу-підприємця ОСОБА_10 (РНОКПП: НОМЕР_1 , місцезнаходження (здійснення підприємницької діяльності): АДРЕСА_1 , основний вид діяльності за КВЕД: 31.01 Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі), з якою вступила в попередню змову.Відповідно до розробленого ОСОБА_7 плану вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_10 , яка фактично не здійснювала виробництво меблів, не мала найманих працівників, виробничих потужностей та складських приміщень, мала закупити обумовлену кількість меблів для сидіння (лав для укриття з м`яким сидінням на металевому каркасі 1200х200х420 мм у кількості 2286 шт., лав дитячих для укриття 1200х300х300 мм у кількості 321 шт., пуфів безкаркасних у кількості 321 шт.) у інших суб`єктів господарювання реального сектору економіки, зокрема, у ТОВ «Геометрія-Арт», код ЄДРПОУ: 43630851 (яке неодноразово приймало участь в публічних закупівлях управління освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації та виступало постачальником меблів відповідному замовнику), та в подальшому поставити управлінню освіти відповідні товари за завищеними цінами. Крім того, ОСОБА_7 , діючи з метою розтрати бюджетних грошових коштів, не маючи на меті вжити реальних заходів з належного вивчення середньоринкових цін на відповідні товари, пошуку найбільш територіально наближеного постачальника та інших заходів, спрямованих на ефективність використання бюджетних коштів та їх економію, тобто умисно діючи всупереч встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципів (максимальна економія, ефективність та пропорційність, запобігання корупційним діям і зловживанням), а також вимог постанови Кабінету міністрів України від 28.02.2022 №169 щодо ефективності використання коштів, вирішила залучити до реалізації вищевказаного умислу підлеглих службових осіб управління освіти - заступника начальника управління освіти, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти ОСОБА_4 та заступника начальника управління освіти, начальника відділу дошкільної освіти ОСОБА_8 . Відповідно до розробленого ОСОБА_7 плану вчинення кримінального правопорушення ОСОБА_4 та ОСОБА_8 , які погодились на пропозицію ОСОБА_7 щодо спільного вчинення кримінального правопорушення, мали сформувати потребу в публічній закупівлі та перелік і обсяги закупівель меблів для сидіння для облаштування споруд цивільного захисту у закладах освіти району. Також з метою надання законного вигляду діям співучасників злочину ОСОБА_4 та ОСОБА_8 мали знайти в мережі Інтернет пропозиції із завищеними цінами на товари, що підлягали закупівлі або на схожі товари (які були дорожчими за характеристиками або матеріалами виготовлення) для подальшого виправдання завищених витрат управління освіти на закупівлю «Меблі для сидіння для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) закладів освіти Шевченківського району м. Києва». При цьому, ОСОБА_4 та ОСОБА_8 , діючи в межах єдиного з ОСОБА_7 умислу та відповідно до розробленого нею плану вчинення кримінального правопорушення, маючи досвід закупівлі товару відповідної номенклатури у ТОВ «Геометрія-Арт» (основний вид діяльності за КВЕД: 31.01 Виробництво меблів для офісів і підприємств торгівлі), свідомо не вжили заходів щодо запиту цінових пропозицій у відповідного постачальника та здійснення публічної закупівлі товару напряму у даного постачальника, оскільки мали на меті розтрату бюджетних грошових коштів. Внаслідок дій ОСОБА_4 , яка перебуваючи на посаді заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти, діючи за попередньою змовою групою осіб з начальником управління освіти ОСОБА_7 та заступником начальника управління, начальником відділу дошкільної освіти ОСОБА_8 , діючи умисно, шляхом зловживання своїм службовим становищем, за попередньою змовою групою осіб розтратила бюджетні грошові кошти на загальну суму 1 093 521 (один мільйон дев`яносто три тисячі п`ятсот двадцять одна) грн. 24 коп., що становить особливо великі розміри. Продовжуючи виконувати службові обов`язки на посаді заступника начальника управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації під час досудового розслідування, ОСОБА_4 буде мати можливість впливати на свідків та інших підозрюваних у кримінальному провадженні. Окрім цього, перебуваючи на посаді, ОСОБА_4 може знищити чи приховати речі, предмети та документи, які мають значення доказів у кримінальному провадженні. Крім того, ОСОБА_4 може продовжити вчиняти аналогічні злочини у сфері службової діяльності, а саме, продовжити вчиняти розтрату бюджетних коштів, будучи службовою особою та зловживаючи своїм службовим становищем. Ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 07.03.2023 підозрювану ОСОБА_4 відсторонено від посади заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації до 01.04.2023. Разом з тим, з метою завершення досудового розслідування, строк якого спливає 01.05.2023, необхідно провести значний обсяг процесуальних дій - допитати як свідків керівників закладів освіти Шевченківського району м. Києва, отримати тимчасовий доступ до документів - наказів про призначення та посадових інструкцій відповідальних посадових осіб управління освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації, вирішити питання щодо зміни раніше повідомленої підозри ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , виконати вимоги, визначені ст. ст. 290, 291 КПК України. Вчинити вищевказані процесуальні дії протягом строку дії попередньої ухвали слідчого судді про відсторонення підозрюваної від посади не виявилось можливим з об`єктивних причин (так, з метою повного та об`єктивного досудового розслідування необхідно допитати більше п`ятдесяти свідків - керівників закладів освіти Шевченківського району м. Києва, які є підлеглими підозрюваних у кримінальному провадженні). За таких обставин слідчий просить відсторонити підозрювану ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від посади заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації. Строк відсторонення від посади встановити в межах строку досудового розслідування, тобто до 01.05.2023.

Прокурор Шевченківської окружної прокуратури м. Києва ОСОБА_3 підтримав клопотання, просив задовольнити.

ОСОБА_4 , її захисник заперечували щодо задоволення внесеного клопотання. Пояснили, що строк попередньої ухвали сплив. З 03.04.2023 р. ОСОБА_4 виконує свої посадові обов`язки. Факти тиску, впливу на інших підозрюваних та свідків не зафіксовані.

Крім того, захисник просив взяти до уваги, що квітень-травень є періодом завершення 2022-2023 навчального року і початок підготовки до наступного. ОСОБА_4 безпосередньо відповідає за формування електронної бази державного замовлення документів про освіту, яка має бути сформована і подана до 16.04.2023 р. Безпосередня присутність та керівництво ОСОБА_4 , яка має такий досвід, надасть можливість своєчасно виконати функції та завдання покладені на управління освіти.

Вислухавши доводи учасників процесу, дослідивши матеріали клопотання слідчий суддя вважає за можливе зазначити наступне.

Так, у провадженні слідчого відділу Шевченківського управління поліції Головного управління Національної поліції у місті Києві перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022102100000158 від 09.09.2022 за ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

28 лютого 2023 року в межах даного кримінального провадження ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Як свідчать матеріали клопотання, ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні умисного особливо тяжкого злочину, за яке законом передбачено покарання у виді позбавлення волі на строк від 7 до 12 років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

Ухвалою слідчого судді Шевченківського районного суду м. Києва від 07.03.2023 підозрювану ОСОБА_4 відсторонено від посади заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації до 01.04.2023.

Згідно ст. 43 Конституції України кожен громадянин має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку він вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду діяльності, а також гарантує громадянам захист від незаконного звільнення.

Слідчим зазначено у клопотанні, що з метою завершення досудового розслідування, строк якого спливає 01.05.2023, необхідно провести значний обсяг процесуальних дій - допитати як свідків керівників закладів освіти Шевченківського району м. Києва, отримати тимчасовий доступ до документів - наказів про призначення та посадових інструкцій відповідальних посадових осіб управління освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації, вирішити питання щодо зміни раніше повідомленої підозри ОСОБА_4 , ОСОБА_8 та ОСОБА_7 , виконати вимоги, визначені ст. ст. 290, 291 КПК України. Вчинити вищевказані процесуальні дії протягом строку дії попередньої ухвали слідчого судді про відсторонення підозрюваної від посади не виявилось можливим з об`єктивних причин (так, з метою повного та об`єктивного досудового розслідування необхідно допитати більше п`ятдесяти свідків - керівників закладів освіти Шевченківського району м. Києва, які є підлеглими підозрюваних у кримінальному провадженні).

Прокурор підтримав доводи, вказані ініціатором клопотання та зазначив, що наявні ризики незаконного впливу підозрюваної на свідків, можливості знищити або спотворити будь - які речі і документи, які мають значення для встановлення обставин у кримінальному правопорушенні.

За приписами ст. 154 КПК України відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину - щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу. Відсторонення від посади здійснюється на підставі рішення слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження на строк не більше двох місяців. Строк відсторонення від посади може бути продовжено відповідно до вимог статті 158 цього Кодексу.

В розумінні ч. 1 ст. 157 КПК України слідчий суддя, суд відмовляє у задоволенні клопотання про відсторонення від посади, якщо слідчий, прокурор не доведе наявність достатніх підстав вважати, що такий захід необхідний для припинення кримінального правопорушення, припинення або запобігання протиправній поведінці підозрюваного чи обвинуваченого, який, перебуваючи на посаді, може знищити чи підробити речі і документи, які мають значення для досудового розслідування, незаконними засобами впливати на свідків та інших учасників кримінального провадження або протиправно перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Відсторонення від посади це тимчасове, вимушене недопущення особи, яка перебуває у певних службових відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами чи організаціями, до виконання своїх функціональних обов`язків з підстав і в порядку, передбачених КПК України.

Як вбачається з наданих матеріалів, і не заперечується стороною захисту, ОСОБА_4 обіймає посаду заступника начальника управління, начальника відділу загальної середньої та позашкільної освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації та в силу своїх посадових обов`язків виконує організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські повноваження.

Слід зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Зважаючи на положення ч. 3 ст. 132 КПК України застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що окрім обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора та може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.

При цьому вирішуючи по суті внесене питання про задоволення клопотання слідчий суддя з огляду на обставини вчинення кримінального правопорушення, має врахувати і можливі наслідки застосування такого засобу забезпечення кримінального провадження.

Отже, сам по собі обгрунтованість підозри та не можливість закінчити досудове розслідування до 05.05.2023 р. не є підставою для застосування такого засобу забезпечення кримінального провадження, як відсторонення від посади.

Разом з тим, матеріали не містять відомостей, які б дали можливість слідчому судді зробити висновки про наявність, станом на день розгляду даного клопотання, вказаних прокурором ризиків.

Також стороною обвинувачення не доведено, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого.

Крім того, слідчим суддею враховуються можливі наслідки, оскільки як вбачається з листа Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації № 109-1736 від 04.04.2023 р. відділом загальної середньої освіти реалізується освітня реформа, яка полягає у розробці та прийнятті трансформаційних змін типів закладів освіти та відповідної розробки, подання т супровід проектів рішень Київської міської ради, статутів закладів загальної середньої освіти відповідно до вимог чинного законодавства. ОСОБА_4 безпосередньо відповідає за формування електронної бази державного замовлення документів про освіту, яка має бути сформована і подана до 16 квітня 2023 року. Розпочато організаційний процес підготовки закладів загальної середньої освіти до національного мультипредметного тесту та проводиться комплектування закладів загальної середньої освіти.

Також тимчасово виконуючий обов`язки голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації у листі просить прийняти до уваги, що безпосередня присутність та керівництво заступника начальника - начальника відділу загальної середньої освіти ОСОБА_4 , яка має досвід керівництва та організації роботи галузі «Освіти» Шевченківського району, надасть можливість своєчасно виконати функції та завдання, покладені на управління освіти.

Кримінальне провадження, відповідно до ч.ч. 1,2 ст. 22 КПК України, здійснюється на основі змагальності, що передбачає самостійне обстоювання стороною обвинувачення і стороною захисту їхніх правових позицій, прав, свобод і законних інтересів засобами, передбаченими цим Кодексом. Сторони кримінального провадження мають рівні права на збирання та подання до суду речей, документів, інших доказів, клопотань, скарг, а також на реалізацію інших процесуальних прав, передбачених цим Кодексом.

З огляду н вищенаведене, слідчий суддя приходить до висновку, що на день розгляду клопотання, стороною обвинувачення жодним чином не доведено ті обставини, з якими чинне кримінальне процесуальне законодавство передбачає можливість відсторонення особи від посади.

Виходячи з наведеного, керуючись ст.ст.7,9,22. 154, 156, 309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ :

Клопотання старшого слідчого СВ Шевченківського УП ГУНП у місті Києві ОСОБА_6 про відсторонення від посади ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , підозрювану у кримінальному провадженні № 420221102100000158, внесеного до ЄРДР 09.09.2022 р. за ч. 4 ст. 191, ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України залишити без задоволення.

На ухвалу слідчого судді безпосередньо до Київського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення може бути подана апеляційна скарга.

Повний текст ухвали буде проголошено 14.04.2023 р. о 08 год. 10 хв.

Слідчий суддя

СудШевченківський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.04.2023
Оприлюднено17.04.2023
Номер документу110237847
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —761/11400/23

Ухвала від 10.04.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Юзькова О. Л.

Ухвала від 10.04.2023

Кримінальне

Шевченківський районний суд міста Києва

Юзькова О. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні