Ухвала
від 11.04.2023 по справі 756/4628/23
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

11.04.2023 Справа № 756/4628/23

Справа № 756/4628/23

Провадження № 1-кс/756/893/23

У Х В А Л А

11 квітня 2023 року м. Київ

Слідчий суддя Оболонського районного суду м. Києва ОСОБА_1

за участю секретаря: ОСОБА_2

розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду клопотання старшого слідчого СВ Оболонського УП ГУНП в м.Києві ОСОБА_3 , погоджене прокурором Оболонської Окружної прокуратури м.Києва ОСОБА_4 про проведення обшуку по кримінальному провадженню №42021102050000149 від 27.08.2021, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 149 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СВ Оболонського УП ГУ НП у м. Києві ОСОБА_3 звернувся до суду з вказаним вище клопотанням про проведення обшуку.

Слідчий та прокурор у судове засідання не з`явились, подали заяви про розгляд клопотання без їх участі.

В обґрунтування клопотання вказується на те, що на території України діє організована група з числа громадян України, члени якої, незаконного збагачуються за рахунок вербування жінок, які перебувають в уразливому стані, з метою їх подальшої експлуатації під час участі в програмах комерційного сурогатного материнства з використанням стосовно них обману та уразливого стану (далі - сурогатна матір, потерпіла) та подальшої передачі новонароджених дітей за грошову винагороду, у розмірі приблизно 50 000- 70 000 євро за дитину, особам - іноземцям з країн із забороненим режимом сурогатного материнства та які завідомо не відповідають вимогам п. 6.1. та п. 6.2. наказу Міністерства охорони здоров`я від 09.09.2013 № 787 (далі - іноземцям-замовникам).

Вказані особи, підшуковували жінок (потерпілих) з числа осіб, які звернулись до клініки «Сніжана» м. Харків для участі в програмах комерційного сурогатного материнства, у зв`язку з скрутним матеріальним становищем та уразливим станом (відсутністю постійного місця роботи, засобів існування, проживання і утримання своїх дітей, які перебувають у них на утриманні, наявністю кредитних зобов`язань перед банками, які останні не в змозі погашати, малозабезпечених сімей без освіти тощо), з метою їх подальшого вербування та експлуатації учасниками організованої групи під час участі останніх в програмі комерційного сурогатного материнства, вербували потерпілих, шляхом їх обману про умови участі в програмі комерційного сурогатного материнства, умисно приховуючи від них вартість послуги, осіб замовників, умови оплати, обстеження, проживання, медичного лікування та догляду тощо, повідомлення яких мало б суттєве значення для поведінки потерпілих. В подальшому, здійснювали проведення ембріотрансферу ембріонів, отриманих методом екстракорпорального запліднення в порожнину матки потерпілих, контролювали хід перебігу вагітності потерпілих, використовуючи при цьому примус та матеріальну залежність останніх, з метою подолання їх опору у зв`язку з експлуатацією з моменту ембріотрансферу ембріонів, отриманих методом екстракорпорального запліднення в порожнину матки потерпілих, до завершення пологів.

Після пологів примушували потерпілих та іноземців-замовників, із застосуванням примусу та матеріальної залежності, реєструвати дітей в органах РАЦСу, повідомляючи при цьому завідомо неправдиві відомості щодо біологічного походження дитини, видаючи себе за біологічну матір новонародженої дитини, перебування потерпілих з іноземцями-замовниками у відносинах, визнавати батьківство над дитиною на підставі заяви, а також звертатись потерпілих до нотаріусів, з метою написання заяв про відмову від дитини, надання дозволу на вивезення дитини за кордон, відсутність майнових претензій та позбавлення батьківських прав на неї тощо.

Таким чином, громадяни інших країн, які вірогідно являються біологічними батьками дитини, народженої від «сурогатної матері» в Україні, бажаючи «обійти» законодавство Країни , що стосується реєстрації такої дитини, отримують в Україні свідоцтво про народження, де батьком дитини вказується вірогідно біологічний батько - громадянин Іноземець, а матір`ю не біологічна мати (громадянка іншої країни як того вимагає Закон. Стаття 123 Сімейного кодексу визначає, що батьками дитини, народженої від сурогатної матері, є подружжя, оскільки для запліднення використовувався їхній біологічний матеріал. Отже, виключно зареєстроване у встановленому законом порядку подружжя може брати участь у відносинах сурогатного материнства), а сурогатна мати - громадянка України. Таким чином, згідно документів, дитина не є народженою від сурогатної матері, а дитиною іноземця та українки.

З боку громадянки України, яка являється сурогатною матір`ю немовляти, наявна можлива підробка документів в контексті надання неправдивих відомостей до органів державної реєстрації актів цивільного стану щодо батьківства новонародженої дитини, а також можливого вказування медичною установою, що застосовує допоміжні репродуктивні технології, неправдивої інформації про біологічну матір дитини у документах, що свідчать про народження такої дитини.

В подальшому, громадянки України, не являючись біологічними матерями дітей. яких народили, надали офіційний дозвіл на їх вивезення за кордон нібито їхнім батьками громадянам іноземних держав, за що кожна, зокрема, отримала грошову винагороду.

Окремо, в рамках виконання доручення встановлено громадянок України, які в наслідок використання допоміжних репродуктивних технологій з перенесенням ембріонів у порожнину матки сурогатної матері завагітніли та народили дітей та, уклавши при цьому незаконну угоду щодо народження дітей для іноземних громадян, шляхом безпідставного застосування допоміжних репродуктивних технологій - а саме: «Сурогатне материнство» (підстави та застосування яких регламентовано Наказом Міністерства охорони здоров`я України № 787 від 09.09.2013 «Про затвердження порядку застосування допоміжних репродуктивних технологій в Україні», та подальшим незаконним вивозом дітей за межі України, а саме:

1. ОСОБА_6 ІНФОРМАЦІЯ_1 внаслідок застосування допоміжних репродуктивних технологій (сурогатне материнство) ІНФОРМАЦІЯ_61 народила дитину ОСОБА_7 , батьківство якої в подальшому було визнано за громадянином Федеративної Республіки Німеччина ОСОБА_8 , в порядку ст. 126 Сімейного кодексу України. На теперішній час достатньо фактів вказує на те, що громадянка ОСОБА_6 , не являючись біологічної матір`ю, надала офіційний дозвіл на вивезення малолітньої дитини ОСОБА_7 за кордон України її нібито батьком - громадянином Федеративної Республіки Німеччина ОСОБА_8 , за що отримала грошову винагороду.

2. ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , внаслідок застосування допоміжних репродуктивних технологій (сурогатне материнство) ІНФОРМАЦІЯ_60 народила дітей ОСОБА_10 та ОСОБА_11, батьківство в подальшому було визнано громадянином Французької Республіки ОСОБА_87 , в порядку ст. 126 Сімейного кодексу України. На теперішній час достатньо фактів вказує на те, що громадянка ОСОБА_9 , не являючись біологічної матір`ю, надала офіційний дозвіл на вивезення малолітніх дітей ОСОБА_10 , ОСОБА_13 та ОСОБА_11 , ОСОБА_93 за кордон України їх нібито батьком - громадянином Французької Республіки ОСОБА_87, ОСОБА_12 , за що отримала грошову винагороду.

3. ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_3 внаслідок застосування допоміжних репродуктивних технологій (сурогатне материнство) ІНФОРМАЦІЯ_4 народила дитину ОСОБА_15 , батьківство якої в подальшому було визнано ОСОБА_17 Громадянин Французької Республіки , ІНФОРМАЦІЯ_5 , в порядку ст. 126 Сімейного кодексу України. На теперішній час достатньо фактів вказує на те, що громадянка ОСОБА_14 , не являючись біологічної матір`ю, надала офіційний дозвіл на вивезення малолітньої дитини ОСОБА_15 за кордон України її нібито батьком - громадянином Французької Республіки ОСОБА_94 , за що отримала грошову винагороду.

4. ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , внаслідок застосування допоміжних репродуктивних технологій (сурогатне материнство) ІНФОРМАЦІЯ_62 народила дитину ОСОБА_22, батьківство на яку в подальшому було визнано громадянином Французької Республіки ОСОБА_23 ( ОСОБА_23 ), ІНФОРМАЦІЯ_7 , в порядку ст. 126 Сімейного кодексу України. На теперішній час достатньо фактів вказує на те, що громадянка ОСОБА_21 , не являючись біологічної матір`ю, надала офіційний дозвіл на вивезення новонародженої ОСОБА_22 за кордон України її нібито батьком - громадянином Французької Республіки ОСОБА_23 ( ОСОБА_23 ), ІНФОРМАЦІЯ_7 , за що отримала грошову винагороду.

5. ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_8 , внаслідок застосування допоміжних репродуктивних технологій (сурогатне материнство) ІНФОРМАЦІЯ_9 народила дитину жіночої статті, ОСОБА_95, батьківство на яку в подальшому було визнано ОСОБА_27 (за паспортним документом ОСОБА_28 ), ІНФОРМАЦІЯ_10 , громадянин Французької Республіки р.н., в порядку ст. 126 Сімейного кодексу України. На теперішній час достатньо фактів вказує на те, що громадянка ОСОБА_26 , не являючись біологічної матір`ю, планувала надати офіційний дозвіл на вивезення новонародженої 20.05.2022 року дитини жіночої статі за кордон України її нібито батьком - ОСОБА_27 (за паспортним документом ОСОБА_28 ), ІНФОРМАЦІЯ_10 , громадянином Французької Республіки., за що мала отримала грошову винагороду, однак дії останньої були викриті працівниками ГЦОДОТЗ ДПС України спільно зі слідчим відділом Оболонського УП ГУНП у м. Києві. Дитина була вилучено у встановленому законом порядку та поміщено до перенатального центру.

Також, на теперішній час є всі підстави вважати, що вказаним вище громадянкам проводилось перенесенням ембріонів у порожнину матки сурогатної матері у медичних закладах, засновником та директором яких є ОСОБА_29 , ІНФОРМАЦІЯ_11

ОСОБА_29 є директором та засновником наступних юридичних осіб:

- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО МЕДИКО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР СУРОГАТНОГО МАТЕРИНСТВА «ЛА ВІТА НОВА», код ЄДРПОУ 42736016 (61058, Харківська обл., місто Харків, Шевченківський район, ВУЛИЦЯ КУЛЬТУРИ, будинок 22-Б, квартира 2Н);

- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «МІЛАРТІС», код ЄДРОПОУ 44154518, зареєстроване 01.03.2021 за юридичною адресою: Україна, 61058, Харківська обл., місто Харків, вул. Культури, будинок 22-Б, корпус 1;

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МЕДИКО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР СУРОГАТНОГО МАТЕРИНСТВА «ЛА ВІТА НОВА», код ЄДРПОУ 38631130, 61013, Харківська обл., місто Харків, Київський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 32;

- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛА ВІТА ФЕЛІЧЕ», код ЄДРПОУ 38631130, 61013, Харківська обл., місто Харків, Київський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 32;

- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «СНІЖАНА», код ЄДРПОУ 38493015, розташований за адресою м. Харків, вул. Тобольська, 45.

- МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР СУРОГАТНОГО МАТЕРИНСТВА міста ХАРКОВА ( НОМЕР_1 , НОМЕР_2 , м. Харків, вул. Пушкінська, 79/1, ліве крило, 2 поверх, каб. № 6).

Крім того, до вчинення кримінального правопорушення причетні посадові особи медичного центру «Натівіта», директором якого та засновником є громадянин ОСОБА_30 . У даному медичному центрів здійснювались ембріотрансфери.

Під час проведення досудового розслідування до слідчого відділу Оболонського УП ГУНП у м. Києві надійшов ініціативний рапорт з ГЦОДОТЗ ДПС України про проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_31 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 . Згідно довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, № 324604379, право власності на дану квартиру не зареєстровано.

Під час проведення досудового розслідування, було отримано відповідь на запит з Міністерства юстиції України з якого вбачається, що гр. ОСОБА_32 подавав заяви до органів юстиції на проставлення апостилю з метою забезпечення виїзду народжених в Україні дітей внаслідок застосування процедур ДРТ, всупереч вимогам наказу № 787 МОЗ України у 239 випадках.

Крім того, під час проведення досудового розслідування в якості свідка було допитано ОСОБА_33 , яка працює на посаді заступника начальника центрального відділу ДРАЦС у м. Харкові, яка пояснила: що до їхньої установи неодноразово звертався гр. ОСОБА_32 з заявами на проставлення апостилю на документах, щодо народження дітей, оформлення паспортів іноземних держав, новонародженим, відмовам матерів від прав на новонароджених та ін. Однотипність даних документів та кількість поданих заяв однією особою викликали сумнів у правомірності їх оформлення та дотримання законодавства при визнанні батьківства громадянами іноземних держав.

Входячи з вище викладеного, стає зрозумілим, що вказана особа може бути причетна до незаконного укладання угод щодо народження дітей для іноземних громадян шляхом безпідставного застосування допоміжних репродуктивних технологій - а саме «Сурогатне материнство» (підстави та застосування яких регламентовано Наказом Міністерства охорони здоров`я України № 787 від 09.09.2013 «Про затвердження порядку застосування допоміжних репродуктивних технологій в Україні», та подальшого незаконного вивозу дітей за межі України, з метою подальшого документування, збору доказової бази злочинної діяльності вище вказаних осіб, встановлення усіх обставин незаконної угоди щодо людини, а саме неправомірного застосування програми ДРТ «Сурогатне материнство».

Під час проведення досудового розслідування було зібрано достатню кількість доказової інформації, яка вказує на те що до даного кримінального правопорушення причетний: гр. ОСОБА_34 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 . Згідно довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, № 324604379, право власності на дану квартиру не зареєстровано, тому виникла необхідність у проведенні обшуку за вказаною адресою з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знарядь кримінального правопорушення, документів які необхідні для проведення експертних досліджень на предмет встановлення батьківства, причетних до вчинення кримінального правопорушення осіб, встановлення ступеню їхньої співучасті у вчиненні злочину, відшуканні речей, документів щодо отримання послуг ДРТ громадянками України (сурогатні матері) та громадянами іноземних держав, документів щодо оформлення та оплати послуг ДРТ, відео - звукозаписувальну, копіювальну, комп`ютерну техніку, паперові носії інформації (записники, брошури, блокноти, журнали та інше), мобільні термінали, сім-картки, флеш-носії інформації, які можуть містити відомості щодо надання послуг сурогатного материнства вказаним особам, документи які можуть підтверджувати оплату послуг сурогатного материнства вказаними іноземцями.

Відповідно до ст. 233 КПК України ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якою метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім випадків установлених законом.

Згідно ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Враховуючи, що вказані у клопотанні обставини підтверджуються долученими до нього документами, тому слідчий суддя вважає, що слідчий довів, що відшукуванні речі та документи мають значення для досудового розслідування, бо відомості, які містяться цих документах можуть бути доказами під час судового розгляду, що вони знаходяться у зазначеному у клопотанні місці, тому з метою виявлення та фіксації доказів про обставини вчинення кримінального правопорушення, вважаю, що слід надати йому дозвіл на обшук.

Керуючись ст. 7, 233, 234, 235, 309, 372, 395 КПК України, слідчий суддя,-

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СВ Оболонського УП ГУНП в м.Києві ОСОБА_3 про проведення обшуку по кримінальному провадженню №42021102050000149 від 27.08.2021, за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 149 КК України - задовольнити.

Надати дозвіл групі слідчих слідчого відділу Оболонського УП ГУНП у м. Києві, які здійснюють досудове розслідування у кримінальному провадженні №42021102050000149 від 27.08.2021, та групі прокурорів Оболонської окружної прокуратури м. Києва, які здійснюють процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №42021102050000149 від 27.08.2021, на проведення обшуку за місцем проживання ОСОБА_31 , який проживає за адресою: АДРЕСА_1 , з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання та вилучення речей які можуть містити на сліди кримінального правопорушення а саме: заяви пацієнтів щодо застосування допоміжних репродуктивних технологій, протоколу (протоколів) культивування ембріонів в якому (яких), журнали обліку, зберігання та використання кріоконсервованих ооцитів, журнали обліку, зберігання та використання кріоконсервованих ембріонів, журнали проведення внутрішньоматкових інсемінацій спермою чоловіка в яких вказані, журнали проведення внутрішньоматкових інсемінацій спермою донора в яких, заяви від пацієнтки/пацієнтів про використання донорських ооцитів інформованої добровільної згоди на донорство ембріонів, особисти картки донора сперми, журнали обліку, зберігання та використання сперми донорів, заяви пацієнта/пацієнтів щодо застосування допоміжних репродуктивних технологій із гаметами/ембріонами донорів, заяви сурогатних матерів, довідки про генетичну спорідненість батьків (матері чи батька), заяви на кріоконсервацію сперми, ооцитів, оваріальної тканини чи біологічного матеріалу, отриманого з яєчка або його придатків, заяви на кріоконсервацію ембріонів, журнали обліку, зберігання та використання сперми пацієнтів, біологічного матеріалу, отриманого з яєчка або його придатка, журнали обліку, зберігання та використання кріоконсервованої тканини яєчника, заява (заяви) на розморожування сперми, ооцитів, оваріальної тканини чи біологічного матеріалу, отриманого з яєчка або його придатка, заява (заяви) на розморожування і перенесення ембріонів, заява (заяви) на проведення редукції ембріонів, заява (заяви) на преімплантаційне генетичне дослідження, акт (акти) про передачу кріоконсервованих ембріонів/ооцитів/сперми/тканини яєчника/яєчка або його придатка, договори сурогатного материнства, договори про надання послуг, акти про надані медичні послуги громадянину, інші відомості та документи які стосуються застосування допоміжних репродуктивних технологій, картки амбулаторних хворих, документи пов`язані зі спостереженням за перебігом вагітності сурогатних матерів, обмінних карток (форма № 113/О затверджена наказом МОЗ від 13.02.2006 року № 67) копії документів які підтверджують особу, в яких вказані наступні особи: ОСОБА_35 , ІНФОРМАЦІЯ_12 ; ОСОБА_36 ІНФОРМАЦІЯ_13 ; ОСОБА_37 , ІНФОРМАЦІЯ_14 ; ОСОБА_38 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; ОСОБА_39 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; ОСОБА_40 , ІНФОРМАЦІЯ_17 ; ОСОБА_41 , ІНФОРМАЦІЯ_18 ; ОСОБА_42 , ІНФОРМАЦІЯ_19 ; ОСОБА_43 , ІНФОРМАЦІЯ_20 ; ОСОБА_44 , ІНФОРМАЦІЯ_21 ; ОСОБА_45 , ІНФОРМАЦІЯ_22 ; ОСОБА_46 ІНФОРМАЦІЯ_21 ; ОСОБА_47 , ІНФОРМАЦІЯ_23 ; ОСОБА_48 , ІНФОРМАЦІЯ_24 ; ОСОБА_49 , ІНФОРМАЦІЯ_25 , ОСОБА_50 , ІНФОРМАЦІЯ_26 ; ОСОБА_26 , ІНФОРМАЦІЯ_8 ; ОСОБА_51 , ІНФОРМАЦІЯ_27 ; ОСОБА_52 , ІНФОРМАЦІЯ_28 ; ОСОБА_53 , ІНФОРМАЦІЯ_29 ; ОСОБА_54 , ІНФОРМАЦІЯ_30 ; ОСОБА_55 , ІНФОРМАЦІЯ_31 ; ОСОБА_56 , ІНФОРМАЦІЯ_32 ; ОСОБА_57 , ІНФОРМАЦІЯ_33 ; ОСОБА_58 , ІНФОРМАЦІЯ_34 ; ОСОБА_59 , ІНФОРМАЦІЯ_35 ; ОСОБА_60 , ІНФОРМАЦІЯ_36 ; ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ; ОСОБА_61 , ІНФОРМАЦІЯ_17 ; ОСОБА_9 , ІНФОРМАЦІЯ_2 ; ОСОБА_14 , ІНФОРМАЦІЯ_3 ; ОСОБА_21 , ІНФОРМАЦІЯ_6 ; ОСОБА_62 , ІНФОРМАЦІЯ_37 ; ОСОБА_63 , ІНФОРМАЦІЯ_38 ; ОСОБА_64 , ІНФОРМАЦІЯ_39 ; ОСОБА_65 , ІНФОРМАЦІЯ_40 ; ОСОБА_66, ІНФОРМАЦІЯ_41 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_67, ІНФОРМАЦІЯ_42 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_69 , ІНФОРМАЦІЯ_43 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_70 , ІНФОРМАЦІЯ_44 ; гр. Італійської Республіки, ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_45 ; гр. Італійської Республіки, ОСОБА_71 , ІНФОРМАЦІЯ_45 ; гр. Італійської Республіки, ОСОБА_96, ІНФОРМАЦІЯ_46 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_96, ІНФОРМАЦІЯ_46 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_97, ІНФОРМАЦІЯ_47 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_98, ІНФОРМАЦІЯ_47 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_72 , ІНФОРМАЦІЯ_48 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_74 , ІНФОРМАЦІЯ_15 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_49 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_75 , ІНФОРМАЦІЯ_49 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_76 , ІНФОРМАЦІЯ_50 ; гр. Французької Республіки ОСОБА_77, гр. Італійської республіки, ОСОБА_77 , гр. Італійської республіки, ОСОБА_78 ІНФОРМАЦІЯ_51 ; гр. Італійської республіки, ОСОБА_79 , гр. Французької Республіки, ОСОБА_99, ІНФОРМАЦІЯ_52 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_80 , ІНФОРМАЦІЯ_53 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_100 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_81 , ІНФОРМАЦІЯ_16 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_83 ІНФОРМАЦІЯ_54 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_84 , ІНФОРМАЦІЯ_55 ; гр. Італійської республіки, ОСОБА_85, гр. Французької Республіки , ОСОБА_8 , гр. Федеративної Республіки Німеччина, ОСОБА_86 , ІНФОРМАЦІЯ_56 ; гр. Федеративної Республіки Німеччина, ОСОБА_87, ІНФОРМАЦІЯ_6 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_87, ІНФОРМАЦІЯ_6 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_88, ІНФОРМАЦІЯ_5 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_23 ІНФОРМАЦІЯ_7 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_89 , ІНФОРМАЦІЯ_3 ; гр. Французької Республіки , ОСОБА_90 , ІНФОРМАЦІЯ_57 ; гр. Італійської Республіки, ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_58 ; гр. Французької Республіки, ОСОБА_91 , ІНФОРМАЦІЯ_58 ; гр. Французької Республіки, гр. Французької Республіки ОСОБА_92 ІНФОРМАЦІЯ_59 ; відео - звукозаписувальну, копіювальну, комп`ютерну техніку, паперові носії інформації (записники, брошури, блокноти, журнали та інше), мобільні термінали, сім-картки, флеш-носії інформації, які містять відомості щодо надання послуг сурогатного материнства вказаним особам, документи які можуть підтверджувати оплату послуг сурогатного материнства вказаними іноземцями.

Строк дії зазначеної ухвали не може перевищувати одного місяця з дня її постановлення, тобто ухвала діє з 11.04.2023 по 11.05.2023.

Ухвала слідчого судді про дозвіл на обшук надає право проникнути до володіння особи лише один раз.

Ухвала оскарженню не підлягає, набирає законної сили після її оголошення.

Слідчий суддя : ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення11.04.2023
Оприлюднено22.04.2024
Номер документу110302976
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —756/4628/23

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Оболонський районний суд міста Києва

Родіонов С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні