ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
18 квітня 2023 року Справа № 280/6620/22 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Стрельнікової Н.В., розглянувши у місті Запоріжжі за правилами загального позовного провадження в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ФУДС-ТОРГ»
до Головного управління ДПС у Запорізькій області
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Товариства з обмеженою відповідальністю ФУДС-ТОРГ (надалі позивач, ТОВ ФУДС-ТОРГ) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (надалі відповідач, ГУ ДПС у Запорізькій області), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Запорізькій області щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 15.11.2022 за №29559/6/08-01-04-05-03; 2) зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області прийняти рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків - Товариством з обмеженою відповідальністю ФУДС-ТОРГ обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану.
У позовній заяві зазначено наступне. 27.09.2022 ТОВ ФУДС-ТОРГ подало до ГУ ДПС у Запорізькій області заяву про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків. Підставою для подання заяви стали положення пп.69.1 п.69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України та Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 за №225 (Порядок). 04.10.2022 на підтвердження обставин неможливості виконання платником податків податкових обов`язків ТОВ ФУДС-ТОРГ додатково надало ГУ ДПС у Запорізькій області витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (номер кримінального провадження: 22022080000000576) та лист-відповідь слідчого відділу УСБУ в Запорізькій області від 03.10.2022 за №59/14/5025. 17.10.2022 ГУ ДПС у Запорізькій області направило ТОВ ФУДС-ТОРГ попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №26421/6/08-01- 04-05-03, згідно якого пропонувалось надати додаткові документи на підтвердження зазначеної в заяві підстави неможливості виконання платником податків податкових обов`язків. 21.10.2022 ТОВ ФУДС-ТОРГ в порядку п.1 розділу III Порядку, подало до ГУ ДПС у Запорізькій області пояснення з додатковими документами. 15.11.2022 ГУ ДПС у Запорізькій області прийняло рішення щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №29559/6/08-01-04-05-03 (Рішення). Рішення щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 15.11.2022 за №29559/6/08-01-04-05-03 позивач вважає незаконним. Згідно п.1 розділу ІІ Порядку, визначено перелік самостійних підстав неможливості виконання платниками податків-юридичними особами податкових обов`язків. 1) Згідно пп.6 п.1 розділу II Порядку, самостійною підставою неможливості виконання платниками податків - юридичними особами визначено: перебування (податкова адреса платника податків) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії зі збройними формуваннями Російської Федерації. Відповідно до Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 20.09.2022 року, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 за №75, у редакції наказу від 26.08.2022 за №193, Оріхівська міська територіальна громада розташована в районі проведення воєнних (бойових) дій. ТОВ ФУДС-ТОРГ» та його виробничі потужності зареєстровані та знаходяться за юридичною адресою (податкова адреса): Запорізька область, Пологівський район, м.Оріхів, вул.Героїв Крут, 111 (територія Оріхівської міської територіальної громади). Перебування (податкова адреса) ТОВ ФУДС-ТОРГ та його виробничих потужностей на території населеного пункту (м.Оріхів) у якому ведуться воєнні (бойові) дії зі збройними формуваннями Російської Федерації є самостійною і достатньою підставою для визнання відповідачем неможливості виконання платником податків своїх податкових обов`язків. 2) Згідно пп.1 п.1 розділу ІІ Порядку, самостійною підставою неможливості виконання платниками податків юридичними особами визначено: втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією Російської Федерації. Вказана підстава - втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, підтверджується: - Документами, що свідчать про подання заяви до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення та реєстрації кримінального провадження за результатами розгляду такої заяви. Талон-повідомлення єдиного обліку про прийняття і реєстрацію заяви (повідомлення) про кримінальне правопорушення та іншу подію від 20.09.2022 за №16320; Витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий у порядку встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України у разі руйнування/втрати майна. Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (номер кримінального провадження: 22022080000000576) та лист-відповідь слідчого відділу УСБУ в Запорізькій області від 03.10.2022 за №59/14/5025; Актом, що засвідчує факт пожежі, складений відповідно до вимог п.7 Порядку обліку пожеж та їх наслідків. Акт про пожежу виданий Пологівським РУ ГУ ДСНС України у Запорізькій області від 22.09.2022 та супровідний лист ГУ ДСНС у Запорізькій області №5301-1969/53 02-4 від 26.09.2022. 3) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації (пп.2 п.1 розділу II Порядку). 4) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків (пп.3 п.1 розділу II Порядку). Дані юридичні факти підтверджуються загальновідомою інформацією, яка надається щодня на офіційних веб-сайтах Генеральним штабом Збройних сил України, Запорізькою обласною військовою адміністрацією щодо ведення бойових дій на території Оріхівської міської територіальної громади. Роздруківка відповідних документів на 60 аркушах були надані відповідачу, як додаток до пояснень від 21.10.2022. Такі обставини можуть бути визнані судом загальновідомими, отже такими, що не потребують доказуванню. Таким чином, позивач у поданих до ГУ ДПС у Запорізькій області документах зазначив чотири передбачені Порядком підстави неможливості виконання платником податків податкових обов`язків та надав, передбачені Порядком документи, на підтвердження вказаних підстав. 17.10.2022 ГУ ДПС у Запорізькій області за результатами розгляду заяви ТОВ ФУДС-ТОРГ прийняло попереднє рішення, згідно якого: пропонується надати такі додаткові документи на підтвердження зазначеної в заяві підстави неможливості виконання платником податків податкових обов`язків. Відповідач у попередньому рішенні, в порушення вимог Порядку, не наводить перелік конкретних додаткових документів, які потрібно додатково надати платнику податків на підтвердження зазначених у заяві підстав неможливості виконання податкових обов`язків, обмежившись словом такі додаткові документи. Позивач скористався своїм правом, 24.10.2022 подав пояснення та додаткові документи, які раніше не були долучені до заяви (роздруківку Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 26.04.2022 за №75, у редакції наказу від 26.09.2022 за №217 та роздруківки з офіційного сайту Запорізької обласної військової адміністрації щодо обстрілів, пошкодження ліній електропередач, опор, обладнання, залишення абонентів м.Оріхова без електропостачання, пошкодження водопровідних мереж, артезіанських свердловин, каналізаційних очисних споруд, магісіральних газопроводів на 60 аркушах). 15.11.2022 відповідач прийняв рішення щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку. В якості підстави зазначено: у зв`язку з недостатністю документів, що підтверджують неможливість виконання платником податків податкових обов`язків. До заяви не додані документи, що підтверджують неможливість платника податків-юридичної особи своєчасно виконати свій податковий обов`язок. Відповідно до п.1 розділу III Порядку: Обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Однак, відповідач в спірному рішенні взагалі не аналізує зазначені позивачем підстави та не оцінює документи, які подані на підтвердження вказаних підстав. Отже, спірне рішення відповідача є необгрунтованим та незаконним. На підставі наведеного позивач просить суд задовольнити позовні вимоги.
Відповідачем подано до суду відзив на позовну заяву, в якому зазначено наступне. Розглянувши заяву платника та додані до неї документи, з`ясовано, що наданий Акт від 22.09.2022 року про пожежу, яка виникла 23.05.2022 в магазині «Холодок», розташованому за адресою: Запорізька область, м.Оріхів, вул. Запорізька, буд. 23, ввнаслідок чого було знищено дах шиферний на дерев`яній обрешітці. торгівельне обладнання (стелажі), меблі (стільці, столи, шафи), комп`ютерне обладнання, фінансово-господарча документація, архівна документація, пожежею пошкоджено стіни та стеля закопчені та мають сліди руйнування, акт складено за зверненням громадянки ОСОБА_1 яка не є керівником чи засновником TOB «ФУДС-ТОРГ», як і акт Акт від 22.09.2022 року про пожежу, яка виникла 12.07.2022 в житловому будинку, розташованому за адресою: АДРЕСА_1 . За розглядом даних актів, листів ДСНС України від 26.09.2022 № 5301-1967/5302-4 та від 26.09.2022 № 5301-1969/5302-4, талону - повідомлення № 16320 про прийняття і реєстрацію заяви про кримінальне правопорушення, заявленого ОСОБА_2 , який не е керівником чи засновником ТОІІ «ФУДС-ТОРГ» (код ЄДРПОУ42627764), зроблено висновок про неналежність даних громадян та зазначених обставин до Заявника та відсутність за даною адресою його офісу, про що свідчать дані Звітів 20-ОПП.
Також у відзиві відповідач зазначив, що відповідно до аналізу даних ЄРПН, починаючи з 24.02.2022 TOB "ФУДС-ТОРГ" здійснено операції з придбання товарів (робіт, послуг) на загальну суму ПДВ 2 283 000,56грн.: за період лютий 2022 - жовтень 2022 (сири, ковбаси, морозиво, хамон, паштет). Операцій з поставки (робіт, послуг) - відсутні зареєстровані ПН. За період після 24.02.2022р. подана звітність:
-Заява про реєстрацію книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункової книжки за ф, № І -КОРО.
-Заява про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій за ф. № 1-РРО.
-Повідомлення про об`єкти оподаткування або об`єкти, пов`язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, форма № 20-ОПП.
-Повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-коні ракту.
-Заява про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій за ф. № 4 - РРО.
-Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платниківподатків - фізичнихосіб. і сум утриманого з них податку, а гакож сум нарахованого єдиного внеску за 1 квартал 2022 - подано несвоєчасно - 21.06.2022 граничний термін подання - 10.05.2022. за 2 квартал 2022 - своєчасно.
Також відповідач у відзиві наводить перелік об`єктів оподаткування платника податків позивача по справі, а саме велику кількість магазинів, розташованих у різних регіонах України. Платником здійснюється фінансово-господарська діяльність, подається податкова звітність з акцизного податку своєчасно імпортуються ЛГП та продукти харчування у значних розмірах. Так за період з 24.02.2022 по жовтень 2022 року здійснено придбання товарів (робіт, послуг) на загальну суму ІІДВ 2283,0 тис. грн. (придбання продуктів харчування, технічне обслуговування РРО, вивіз відходів), щомісячно реєструються реєстратори розрахункових операцій та книги обліку розрахункових операцій. У платника TOB «ФУДС-ТОРГ» (код ЄДРІІОУ42627764), є можливість подавати своєчасно податкову звітність та сплачувати податки та збори. З огляду на зазначене та дані АІС « Податковий блок» про подання Позивачем електронного зв`язку щомісячно заяв про реєстрацію розрахункових операцій та книг розрахункових операцій, комісією ГУ ДПС у Запорізькій області не встановлено причино- наслідковий зв`язок між зазначеними в заяві обставинами та безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника. Документи, які б підтверджували неможливість виконання Заявником своїх податкових обов`язків, згідно з Переліком, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225, які зазначені в Рішенні до ГУ ДПС у Запорізькій області не надходили. На підставі наведеного відповідач вважає спірне рішення правомірним та просить відмовити у задоволенні позовних вимог.
Ухвалою суду від 28.11.2022 відкрито провадження у справі в порядку спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.
Ухвалою суду від 05.01.2023 було задоволено клопотання представника відповідача та призначено розгляд справи у загальному позовному проваджені та призначено підготовче засідання на 24.01.2023.
24.01.2023 протокольною ухвалою суду було закрито підготовче провадження та призначено розгляд справи по суті на 21.02.2023.
Протокольною ухвалою суду від 21.02.2023 судове засідання з розгляду справи по суті відкладено на 22.03.2022.
22.03.2023 враховуючи що від сторін до суду надійшли клопотання про розгляд справи без їх участі суд перейшов до розгляду справи в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Згідно ч. 3 ст. 194 КАС України, учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядкуписьмовогопровадження на підставі наявних у суду матеріалів.
Відповідно до ч. 4 ст. 229 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядкуписьмовогопровадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
На підставі наведеного справу розглянуто в порядку письмового провадження на підставі наявних матеріалів справи.
Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з`ясував наступне.
27.09.2022 року TOB «ФУДС-ТОРГ» подало до ГУ ДПС у Запорізькій області заяву про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків. Підставою для подання заяви стали положення підпункту 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 225 від 29.07 2022 (далі - ІІорядок).
04.10.2022 року на підтвердження обставин неможливості виконання платником податків податкових обов`язків ТОВ «ФУДС-ТОРГ» додатковою надало ГУ ДПС у Запорізькій області витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (номер кримінального провадження: 22022080000000576) та лист відповідь слідчого відділу УСБУ в Запорізькій області від 03.10.2022 №59/14/5025.
17.10.2022 ГУ ДПС у Запорізькій області направило TOB «ФУДС-ТОРГ» попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку №26421/6/08-01 04-05-03, згідно якого пропонувалось надати додаткові документи на підтвердження зазначених у заяві підстав неможливості виконання платником податків податкових обов`язків.
21.10.2022 року ГОВ «ФУДС-ТОРГ» в порядку пункту 1 розділу III Порядку, подало до ГУ ДПС у Запорізькій області пояснення з додатковими документами.
15.11.2022 ГУ ДПС у Запорізькій області прийняло рішення щодо можливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку № 29559/6/08-01-04-05-03. Не погоджуючись з такм рішенням відповідача та вважаючи його протиправним позивач звернувся до суду.
При вирішенні спору по суті суд виходить з викладеного вище та наступного.
У п.69 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (у редакції на час виникнення спірних правовідносин) зазначено: 69. Установити, що тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року №2102-IX, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті. 69.1.У разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов`язковим виконанням таких обов`язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні. У разі відсутності можливості у платника податків щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, такий платник податків звільняється від відповідальності, визначеної цим Кодексом, у межах діяльності, що провадиться через такі філії, представництва, відокремлені чи інші структурні підрозділи, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України. Платники податків, які мають можливість своєчасно виконувати податкові обов`язки щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових накладних, розрахунків коригування, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану" за умови реєстрації такими платниками податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних до 15 липня 2022 року, подання податкової звітності до 20 липня 2022 року та сплати податків та зборів у строк не пізніше 31 липня 2022 року. Платники податків, у тому числі щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, у яких відновилася можливість виконувати свої податкові обов`язки, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня відновлення можливості платника податків, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання таких обов`язків, передбачених цим Кодексом, за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з першого дня місяця, наступного за місяцем відновлення таких можливостей платників податків. Платники єдиного податку третьої групи, які використовують особливості оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки, звільняються від відповідальності за несвоєчасне виконання податкових обов`язків, граничний термін виконання яких припадає на період починаючи з 24 лютого 2022 року до дня переходу таких платників на застосування особливостей оподаткування єдиним податком третьої групи за ставкою 2 відсотки за умови виконання ними таких податкових обов`язків, щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання звітності, сплати податків і зборів, протягом 60 календарних днів з дня переходу на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування єдиним податком за ставкою 2 відсотки. У разі самостійного виправлення платником податків у податкових періодах до 25 липня 2022 року, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених статтею 50 цього Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов`язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, та пені. Платники податку на додану вартість, тимчасово, до припинення або скасування воєнного стану, не мають права на подання уточнюючих розрахунків до податкових декларацій, передбаченого пунктом 50.1 статті 50 цього Кодексу, за звітні (податкові) періоди до лютого 2022 року із показниками на зменшення податкових зобов`язань та/або декларування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у цьому підпункті, та перелік документів на підтвердження затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. ….
Згідно з п.1 розділу ІІ Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, затвердженого 29.07.2022 наказом Міністерства фінансів України №225, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за №967/38303 (надалі Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України), до платників податків/податкових агентів, які не можуть виконувати податкові обов`язки, передбачені Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, застосовуються правила для підтвердження можливості чи неможливості виконання платником такого обов`язку, передбачені цим Порядком. Підставами неможливості виконання платниками податків - юридичними особами та їх відокремленими підрозділами податкових обов`язків (у тому числі обов`язків податкових агентів) є: 1) втрата (знищення чи зіпсуття) первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 2) неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації; 3) використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень; 4) можливість витоку інформації щодо обсягів та місць зберігання пального або спирту етилового та їх знищення надалі внаслідок складання та реєстрації акцизних накладних, та/або подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового, та/або подання заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними тощо (виключно в частині виконання визначених цим абзацом обов`язків); 5) відсутність у платника податків інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, збори, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову та фінансову звітність, відсутність можливості у власника призначити таких посадових осіб за умови відсутності у такого платника податків об`єктів оподаткування, або показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу, може бути пов`язана з такими обставинами: посадова особа є одночасно одним із власників юридичної особи за умови, що відсутність такого співвласника (акціонера, учасника, засновника) унеможливлює прийняття рішення про призначення на постійній або тимчасовій основі іншої посадової особи; юридична особа заснована на власності окремої фізичної особи, яка одночасно є єдиною посадовою особою такої юридичної особи. 6) перебування (податкова адреса платника податків та/або фактичне знаходження/знаходження виробничих потужностей тощо) на території населеного пункту, у якому ведуться воєнні (бойові) дії, який (які) знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасово окупований збройними формуваннями Російської Федерації; 7) інші обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини), підтверджені документально.
Відповідно до п.1 розділу ІІІ Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України заява платника податків у довільній формі та відповідні документи (копії документів) розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання, з можливістю продовження терміну розгляду з урахуванням строку, передбаченого для направлення попереднього рішення. Платники податків надають документ чи кілька документів (копію документа чи документів), інформацію, що можуть бути використані для підтвердження неможливості виконання ними своїх податкових обов`язків. У разі недостатності документів (копій документів), що підтверджують неможливість виконання у платника податків податкових обов`язків, контролюючий орган направляє попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Попереднє рішення) за формою, що додається, з пропозицією щодо надання платником податку конкретних додаткових документів (копій документів) на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків. Попереднє рішення має бути направлене платнику податків не пізніше 20 календарних днів з дня, наступного за днем отримання контролюючим органом заяви та відповідних документів (копії документів), інформації у порядку передбаченому пунктом 3 цього розділу. Платник податку може подати до контролюючого органу додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання платниками податків податкових обов`язків протягом 10 календарних днів з дня, наступного за днем отримання попереднього рішення. Додаткові документи (копії документів) обґрунтування/пояснення розглядаються контролюючим органом протягом 20 календарних днів з дня, наступного за днем їх отримання. Якщо платник податку не надав додаткових документів (копій документів), обґрунтувань/пояснень на підтвердження зазначеної у заяві підстави (підстав) неможливості виконання податкових обов`язків, керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення на підставі попередньо поданої платником податків заяви, документів (копій документів) та інформації, що можуть бути використані для підтвердження можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податку своїх податкових обов`язків. Контролюючий орган у разі потреби може звертатися до компетентних органів щодо додаткового підтвердження обставин, викладених у заяві платника податків та відповідних документах. Обов`язок доведення щодо можливості чи неможливості платником податків своєчасно виконати свій податковий обов`язок покладається на контролюючий орган. Контролюючий орган встановлює причинно-наслідковий зв`язок між обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), що сталися в результаті збройної агресії Російської Федерації, безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та можливістю виконання ним податкового обов`язку станом на дату, на яку припадає граничний термін виконання такого обов`язку, та керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає вмотивоване рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку (далі - Рішення) за формою, що додається.
У Переліку документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, затвердженому 29.07.2022 наказом Міністерства фінансів України №225, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.08.2022 за №967/38303 (надалі Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента,), зазначено: 1.Акт, що засвідчує факт пожежі, складений відповідно до вимог пункту 7 Порядку обліку пожеж та їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 грудня 2003 року №2030. 2.Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у разі його знищення відповідно до Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року №1127 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019р. №599). 3.Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, що засвідчує факт реєстрації відомостей про кримінальне правопорушення, отриманий у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України, у разі викрадення основних засобів або руйнування/втрати майна. 4.Інші документи, складені відповідно до вимог підпунктів 14, 15 пункту 2 Порядку визначення шкоди та збитків, завданих Україні внаслідок збройної агресії Російської Федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року №326. 5.Документ, що підтверджує відсутність коштів на банківських рахунках платника податків (виписка з рахунків клієнта банку на дату подання до банку розрахункового документа на сплату податків). 6.Копія наказу підприємства про призупинення роботи підприємства та його працівників або встановлення простою в роботі підприємства, викликане обставинами непереборної сили (із зазначенням дати початку і закінчення такого призупинення (за можливості)). 7.Документ або повідомлення оператора поштового зв`язку (вказується посилання на офіційну сторінку оператора, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення функціонування оператора поштового зв`язку та/або об`єктів поштового зв`язку на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації. 8.Документ або повідомлення банку (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщене таке повідомлення), що підтверджує призупинення роботи банку або його відокремлених підрозділів та/або платіжних систем у зв`язку із введенням воєнного стану. 9.Копії платіжних доручень (розрахункових та інших документів щодо ініціювання переказу коштів) або їх скріншот (знімок екрану) платника податків на сплату узгоджених сум грошових зобов`язань, податкового боргу, поданих до банку, що залишилися невиконаними, оскільки кошти не були зараховані до бюджету у зв`язку з відключенням банку від системи електронних платежів або порушенням у роботі системи авторизації банку. Надається разом із документом або повідомленням, зазначеним у пункті 8 цього Переліку. 10.Документ або повідомлення (вказується посилання на офіційну сторінку банку, де розміщено таке повідомлення), що підтверджує вимушене призупинення роботи головних управлінь Казначейства у зв`язку з введенням воєнного стану. 11.Повідомлення, що підтверджує аварійне (незаплановане) відключення постачання електроенергії в умовах воєнного стану, суб`єкта господарювання до сфери обслуговування якого належить таке підприємство, зокрема скріншот повідомлення в месенджер (Viber, Telegram тощо) і мобільних додатках. 12.Документ, що підтверджує вимушене відключення надання послуг глобальної мережі Інтернет, пов`язане з введенням воєнного стану, що унеможливило надання податкової звітності в електронній формі (інформаційне повідомлення інтернет-провайдера). 13.Документи, що свідчать про пошкодження, знищення, втрату майна, що знаходиться на балансі підприємства і є об`єктом оподаткування, єдиним джерелом для сплати податків або яке перебуває у податковій заставі (акт про надзвичайну подію, інвентаризаційний опис, протокол інвентаризаційної комісії, підписаний представником територіального органу ДСНС, згідно з якими відбувається відображення таких подій у бухгалтерському обліку та викладаються фактичні події, зазначаються понесені матеріальні втрати (перелік майна, його вартість); заява до правоохоронних органів; акт незалежного оцінювача; наявність страхового полісу, заява про страховий випадок тощо). 14.Документи, що свідчать про акти мародерства, грабежу, рейдерства, захоплення майна та примусове захоплення приміщення (копія заяви до територіального органу внутрішніх справ та документ, виданий відповідним правоохоронним органом щодо реєстрації кримінального провадження тощо). 15.Документи, що свідчать про подання заяви до правоохоронних органів про вчинення кримінального правопорушення та реєстрації кримінального провадження за результатами розгляду такої заяви. 16.Документи, що свідчать про пошкодження, втрату, знищення, зіпсуття документів бухгалтерського обліку або неможливості їх вивезення з територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації (інформація про подання до контролюючого органу повідомлення згідно пункту 44.5 статті 44 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, повідомлення про неможливість вивезення первинних документів згідно пункту 69.28 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України). 17.Подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, програмними засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Портал Дія).
У п.19-1.1 ст.19-1 Податкового кодексу України зазначено: 19-1.1.Контролюючі органи, визначені підпунктом 41.1.1 пункту 41.1 статті 41 цього Кодексу, виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу: 19-1.1.1.здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів, у тому числі проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків; 19-1.1.2.контролюють своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов`язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів; …; 19-1.1.4.здійснюють контроль за встановленими законом строками проведення розрахунків в іноземній валюті, за додержанням порядку приймання готівки для подальшого переказу (крім приймання готівки банками), за дотриманням суб`єктами господарювання установлених законодавством обов`язкових вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), проведення розрахункових операцій, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, наявністю торгових патентів; …; 19-1.1.7.реєструють та ведуть облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, проводять диференціацію платників податків; 19-1.1.8.забезпечують достовірність та повноту обліку платників податків та платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням; 19-1.1.9.формують та ведуть Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, Єдиний банк даних про платників податків - юридичних осіб, реєстри, ведення яких покладено законодавством на контролюючі органи; …; 19-1.1.13.здійснюють ліцензування діяльності суб`єктів господарювання з виробництва спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів і рідин, що використовуються в електронних сигаретах, оптової торгівлі спиртом, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами і рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та контроль за таким виробництвом; 19-1.1.14.здійснюють контроль у сфері виробництва, обігу та реалізації підакцизних товарів, контроль за їх цільовим використанням, забезпечують міжгалузеву координацію у цій сфері; …; 19-1.1.16.здійснюють заходи щодо запобігання та виявлення порушень законодавства у сфері виробництва та обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального; 19-1.1.17.проводять роботу щодо боротьби з незаконним виробництвом, переміщенням, обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального; …; 19-1.1.20.забезпечують контроль за дотриманням суб`єктами господарювання, які провадять оптову або роздрібну торгівлю алкогольними напоями, вимог законодавства щодо мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін на такі напої; …; 19-1.1.32.організовують взаємодію та обмін інформацією з державними органами інших держав згідно із законодавством, міжнародними договорами України, здійснюють міжнародне співробітництво у податковій сфері; …; 19-1.1.40.організовують збір податкової інформації та вносять її до інформаційних баз даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику; 19-1.1.41.організовує інформаційно-аналітичне забезпечення та організовує автоматизацію процесів адміністрування контролюючими органами; …; 19-1.1.46.використовують під час виконання своїх посадових (службових) обов`язків податкову інформацію з інформаційно-телекомунікаційних систем та інших джерел, отриману в порядку та спосіб, визначений цим Кодексом; …; 19-1.1.54.здійснюють інші функції, визначені законом.
Як зазначено у п.45.2 ст.45 Податкового кодексу України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. (…).
За ст.93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Судом вивчено приписи Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 20 вересня 2022 року, затвердженого 25.04.2022 наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України №75 (у редакції наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 17.10.2022 за №233), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.04.2022 за №453/37789.
З матеріалів справи вбачається, що місцезнаходженням ТОВ ФУДС -ТОРГ є не лише адреса 70500, Запорізька область, Пологівський район, місто Оріхів, вулиця Героїв Крут, будинок 111, а й адреси магазинів ТОВ ФУДС-ТОРГ у декількох містах України, які відсутні у вищенаведеному переліку та при цьому ці магазини є фактичним місцем ведення господарської діяльності позивачем.
Відповідно до передбачених у п.19-1.1 ст.19-1 Податкового кодексу України функцій, які виконує контролюючий орган, відповідач має певну інформацію щодо позивача, його господарської діяльності.
Позивачем не доведено, що інформація, якою володіє відповідач стосовно позивача, його господарської діяльності та яка зазначена відповідачем у відзиві на позовну заяву, міститься у документах доданих відповідачем до відзиву на позовну заяву є не обґрунтованою.
Також, позивачем з посиланням на норми права не доведено, що під час виконання своїх посадових (службових) обов`язків працівники відповідача при прийнятті оскаржуваного Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку не могли відповідно до приписів п.19-1.1 ст.19-1 Податкового кодексу України використовувати податкову інформацію з інформаційно-телекомунікаційних систем та інших джерел, отриману в порядку та спосіб, визначений цим Кодексом, а повинні були використовувати лише документи наведені у Переліку документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента.
Оріхівська міська територіальна громада розташована в районі проведення воєнних (бойових) дій, але вона не перебуває в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
На території м.Оріхів не ведуться воєнні (бойові) дії, м.Оріхів не знаходиться в оточенні (блокуванні) або тимчасовій окупації збройними формуваннями Російської Федерації.
Протилежного позивачем не доведено.
Місто Оріхів перебуває під обстрілами збройних формувань Російської Федерації як і інші населенні пункти України.
Згідно акта про пожежу від 22.09.2022, пожежа виникла 12.07.2022 о 23-50 год. На об`єкті «житловий будинок» за адресою АДРЕСА_1 , власник ОСОБА_1 в наслідок чого було знишено дах шиферний на дерев`яній обрешітці будинку на площі 112 кв.м., речі домашнього вжитку, меблі, пластикові вікна.
Тобто, зі змісту Акту про пожежу від 22.09.2022 не вбачається, що ТОВ ФУДС-ТОРГ здійснювало господарську діяльність у вказаному будинку (роздрібно торгувало продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; зберігало господарську та податкову документацію, фінансову звітність; зберігало комп`ютерну техніку для ведення господарської діяльності, друкування господарських та податкових документів, фінансової звітності; зберігало речі необхідні для господарської діяльності, тощо). Акт складено за зверненням громадянки ОСОБА_1 яка не є керівником чи засновником TOB «ФУДС-ТОРГ».
В Акті про пожежу від 22.09.2022 та інших матеріалах справи не зазначено про втрату (знищення чи зіпсуття) ТОВ ФУДС-ТОРГ первинних документів, комп`ютерного та іншого обладнання внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації. Не зазначено про це і у іншому акті про пожежу від 22.09.2022, яка виникла 23.05.2022 в магазині «Холодок», розташованому за адресою: Запорізька область, м.Оріхів, вул. Запорізька, буд.23 В
Позивачем переконливо не доведено неможливість використати чи вивезти документи, комп`ютерне та інше обладнання внаслідок ведення бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації.
Також, позивачем переконливо не доведено, що використання чи вивезення документів, комп`ютерного або іншого обладнання, пов`язане з ризиком для життя чи здоров`я посадової особи платника податків або неможливе у зв`язку з встановленням уповноваженими органами державної влади відповідно до закону в умовах воєнного стану заборон та/або обмежень.
Позивачем не надано до суду доказів того, що зазначений житловий будинок є неспеціалізованим магазином.
У Витязі з Єдиного реєстру досудових розслідувань по кримінальному провадженню №22022080000000576, зареєстрованому 18.05.2022, зазначається лише про пошкодження приватних будинків без детального опису таких пошкоджень.
Таким чином, на думку суду, у контролюючого органу виникли обґрунтовані сумніви, зауваження щодо документів доданих позивачем до Заяви про неможливість виконання платником податків податкових обов`язків від 27.09.2022.
Зі змісту Попереднього рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 17.10.2022 за №26421/6/08-01-04-05-03, винесеному ГУ ДПС у Запорізькій області, вбачається, що ТОВ ФУДС-ТОРГ пропонувалось надати такі додаткові документи: документи, які встановлюють причинно наслідковий зв`язок між зазначеними в заяві обставинами та безпосереднім впливом таких обставин саме на такого платника та підтверджують неможливість платника податків юридичної особи зокрнма щодо своєї філії, представництва, відокремленого та іншого структурного підрозділу своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента, згідно з переліком документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225.
Суд вважає, що позивач повинен був підтвердити неможливість своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку документами, які зазначені у Переліку документів, що підтверджують неможливість платника податків - юридичної особи, зокрема щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов`язок, у тому числі обов`язок податкового агента та які б не викликали жодних сумнівів, зауважень.
Позивачем не доведено наявності підстав, наведених у пп.1, пп.2, пп.3, пп.6 п.1 розділу ІІ Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.
Попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 17.10.2022 за №26421/6/08-01-04-05-03 та Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 15.11.2022 за №29559/6/08-01-04-05-03 відповідають формі неведеній у Додатку до Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України.
З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов`язку від 15.11.2022 за №29559/6/08-01-04-05-03 контролюючим органом прийнято обґрунтовано, з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, розсудливо, а отже є правомірним і не підлягає скасуванню.
Звідси, у суду відстуні підстави зобов`язати Головне управління ДПС у Запорізькій області прийняти рішення про неможливість своєчасного виконання платником податків - Товариством з обмеженою відповідальністю ФУДС-ТОРГ обов`язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану (як того просить позивач у позовній заяві).
У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).
Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на викладене вище, позовні вимоги позивача є не обґрунтованими і не підлягають задоволенню. Доводи позивача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.
Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).
Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).
Оскільки позовна заява задоволенню не підлягає, то, відповідно, на користь позивача не можуть бути стягнуті за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судові витрати.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 139, 143, 243-246, 371 КАС України, суд,
ВИРІШИВ:
У задоволенні позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю ФУДС-ТОРГ (70500, Запорізька область, Оріхівський район, м. Оріхів, вул Героїв Крут, б. 111, код ЄДРПОУ 42627764) до Головного управління ДПС у Запорізькій області (проспект Соборний, буд.166, м.Запоріжжя, Запорізька область, 69107; код ЄДРПОУ ВП 44118663) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії відмовити у повному обсязі.
У стягненні на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідача судових витрат відмовити.
Рішення набирає законної сили відповідно до статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржено до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 293-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.В. Стрельнікова
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2023 |
Оприлюднено | 21.04.2023 |
Номер документу | 110313866 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Стрельнікова Наталя Вікторівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні