Центральний районний суд м. Миколаєва
54020, м. Миколаїв, вул. Декабристів, 41/12, inbox@ct.mk.court.gov.ua
490/2850/23
н\п 1-кс/490/3164/2023 У Х В А Л А
18.04.2023р. слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , захисника ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Управління СБ України в Херсонській області ОСОБА_5 про застосування запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою щодо
ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , громадянки України, уродженки м. Херсон, українки, раніше не судимої, документованої паспортом громадянина України серії НОМЕР_1 , виданим Комсомольським РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області 15.10.1996, зареєстрованої за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючої за адресою: АДРЕСА_2 ,
В С Т А Н О В И В :
СВ Управління СБ України в Херсонській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №22023230000000172 від 29.03.2023 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 3 ст. 111-1 КК України.
У вказаному кримінальному провадженні 17.03.2023р. ОСОБА_6 заочно повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 3 ст. 111-1 КК України.
Згідно цього повідомлення, ОСОБА_6 перебуваючи в м. Херсон (точного місця досудовим розслідування не встановлено), але не пізніше 1 липня 2022 року, діючи умисно передбачаючи суспільно-небезпечні наслідки своїх дій та бажаючи їх настання, з метою завдання шкоди Україні та підтримки дій та рішень окупаційної адміністрації так званого «департамента образования и науки ВГА Херсонской области», надала згоду на її призначання «директором ГБОУ «Херсонская общеобразовательная школа № 48 Херсонской области», чим підтримала та реалізувала рішення окупаційної адміністрації, що також відображено в «Едином государственном реестре юридических лиц» РФ.
Так, ОСОБА_6 в умовах воєнного стану введеного по всій території України, під час тимчасової окупації м. Херсон, з середини липня по серпень 2022 року включно (більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено) використовуючи повноваження так званого «директора школи», у приміщенні Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради розташованого за адресою: м. Херсон, вул. 28 Армії, 14, діючи умисно, з метою завдання шкоди Україні, а також вчинення умисних дій спрямованих на завдання шкоди національним інтересам у сфері освіти та науки, в порушення норм Законів України «Про національну безпеку України», «Про повну загальну середню освіту», реалізуючи свій протиправний умисел, спрямований на допомогу окупаційній адміністрації держави-агресора, вчиняла дії спрямовані на підтримку та реалізацію рішення так званих «ХерсонскойгородскойтерриториальнойгромадыХерсонскогорайонаХерсонскойобласти», «ВГА Херсонскойобласти», «департамента образования и науки ВГА Херсонской области» та «министерства образования и науки Херсонской области» щодо інтеграції навчальних закладів Херсонської області в освітню систему РФ та впровадження стандартів освіти держави-агресора, добровільно забезпечила розміщення у приміщені навчального закладу символіки держави-агресора, шкільних підручників виробництва РФ, а також ведення документації виключно на російській мові.
Крім того, викликала на індивідуальні бесіди працівників вказаної школи, та повідомила про підтримку дій та рішень окупаційної адміністрації держави-агресора, щодо інтеграції школи в освітню систему РФ та впровадження відповідних стандартів освіти, про пошук кадрів, які забезпечать виконання рішення окупаційної адміністрації щодо впровадження стандартів освіти держави-агресора.
Також, ОСОБА_6 для забезпечення ефективного виконання задач покладених на неї окупаційними органи влади, щодо стабілізації та розвитку сфери освіти і науки у відповідності до стандартів освіти держави-агресора РФ, та функціонування підпорядкованого їй закладу освіти, у період з 1 липня по 3 жовтня 2022 року, прийняла на роботу: бібліотекарів, вчителів, інженерів та іншого обслуговуючого персоналу.
Також, для реалізації злочинного умислу спрямованого на підтримку рішення окупаційної адміністрації держави-агресора щодо інтеграції програми закладу освіти до стандартів освіти держави-агресора ОСОБА_6 , вжила заходів по організації встановлення охорони з представників окупаційної адміністрації держави-агресора з метою обмеження доступу до навчального закладу проукраїнського педагогічного та технічного персоналу до приміщення навчального закладу Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 48 Херсонської міської ради, розташованого за адресою: м. Херсон, вул. 28 Армії, 14.
Крім того, починаючи з 7 липня по 13 вересня 2022 року ОСОБА_6 , в якості «директора ГБОУ Херсонская общеобразовательная школа № 48» посилаючись на вимоги законодавства РФ зарахувала на навчальний рік 2022/2023 учнів з 1 по 11 клас.
Крім того, ОСОБА_6 з метою підтримки дій та рішень окупаційної адміністрації 31.08.2022 перебуваючи за адресою: АДРЕСА_3 для забезпечення ефективного навчання за стандартами освіти держави-агресора видала наказ № 6 «Про деление классов на группы для изучения отдельных предметов», який підписала власноруч.
Також, ОСОБА_6 з метою реалізації рішення окупаційної адміністрації «Об утверждении Положения о системе оплаты труда работников государственных бюджетных образовательных организаций (учреждений) г. Херсона и Херсонской области» затвердженого «Постановлением Совета министров - правительства ВГА Херсонской области» № 37-кк від 20.09.2022, забезпечила виплату заробітної плати працівникам очолюваної нею школи в грошових одиницях РФ (рублях).
Таким чином, ОСОБА_6 перебуваючи на території тимчасово окупованого військами держави-агресора міста Херсон, діючи з метою завдання шкоди Україні, у період часу з 1 липня 2022 року по листопад 2022 року (більш точної дати досудовим розслідуванням не встановлено), з метою завдання шкоди національній безпеці України, в порушення норм чинного законодавства України, а саме Законів України «Про національну безпеку України», «Про повну загальну середню освіту», підтримувала та реалізовувала рішення так званих «Херсонской городской территориальной громады Херсонского района Херсонской области», «ВГА Херсонской области», «департамента образования и науки ВГА Херсонской области» та «министерства образования и науки Херсонской области», тобто окупаційної адміністрації держави-агресора щодо інтеграції навчальних закладів Херсонської області в освітню систему російської федерації та впровадження стандартів освіти держави-агресора.
Крім того, не пізніше 1 липня по листопад 2022 року (більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено), знаходячись в тимчасово окупованому військами РФ місті Херсон - ОСОБА_6 будучи громадянкою України, маючи досвід у сфері освіти, діючи умисно в інтересах та на користь держави-агресора - РФ, з метою завдання шкоди Україні, а також вчинення умисних дій спрямованих на завдання шкоди національним інтересам у сфері освіти та науки, діючи шляхом реалізації, підтримки рішень та дій держави-агресора та окупаційної адміністрації держави-агресора в особі так званих «ВЦА Херсонської області» та «департаменту освіти і науки Херсонської області» та «министерства образования и науки Херсонской области» почала впроваджувати стандарти освіти держави-агресора Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради по вул. 28 Армії, 14 м. Херсон, за наступних обставин.
Так, ОСОБА_6 у вищевказаний період здійснювала організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські функції на вказаній посаді, які спрямовані на впровадження стандартів освіти держави-агресора в очоленому нею навчальному закладі та підпорядкуванні його окупаційній адміністрації держави-агресора.
ОСОБА_6 , усвідомлюючи суспільно небезпечний характер своїх дій, передбачаючи суспільно небезпечні наслідки і бажаючи їх настання, діючи як «директор ГБОУ «Херсонская общеобразовательная школа № 48 Херсонской области», створеного окупаційною адміністрацією, достовірно знаючи, що Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 48 Херсонської міської ради, код ЄДРПОУ: 24115038, юридична адреса: Херсонська область, м. Херсон, вул. 28 Армії, 14 є власністю Херсонської міської територіальної громади на території України, та її функціонування забезпечується державними органами та органами місцевого самоврядування Україні, в тому числі відповідно до наказу управління освіти Херсонської міської ради №51-т від 08.09.2022 «Про деякі питання організації освітнього процесу в 2022/2023 навчальному році на період дії воєнного стану», що педагогічні працівники держави України забезпечують дистанційно освітній процес відповідно до вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту» вчинила дії спрямовані на впровадження стандартів освіти держави-агресора в очоленому нею навчальному закладі та підпорядкуванні його окупаційній адміністрації держави-агресора, зокрема добровільно забезпечила розміщення у приміщені навчального закладу символіки держави-агресора, шкільних підручників виробництва РФ, а також ведення документації виключно на російській мові.
ОСОБА_6 з метою реалізації свого кримінально-протиправного наміру спрямованого на здійснення дій щодо впровадження стандартів освіти держави-агресора у закладі освіти, визначених «Федеральным законом «Об образовании в РФ» від 29.12.2012 № 273-ФЗ, в період часу з липня 2022 по листопад 2022 року (більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено) отримала від окупаційної адміністрації держави-агресора навчальні підручники російською мовою за освітньою програмою РФ, які відповідно до змісту та довідкових відомостей, зазначених у них, відповідають стандартам освіти держави-агресора, зазначеним у ФГОС № 287 та ФГОС № 413 та забезпечила розміщення підручників видавництва «Москва «Просвещение» 2022» завезених з території РФ в очоленому нею закладі освіти для подальшого використання під час освітнього процесу за стандартами освіти РФ.
Також, ОСОБА_6 після зайняття посади так званого «директора ГБОУ Херсонская общеобразовательная школа № 48 Херсонской области», в період часу з 1 липня 2022 по листопад 2022 року (більш точної дати та часу досудовим розслідуванням не встановлено) для реалізації вищевказаного злочинного умислу на впровадження стандартів освіти держави-агресора вжила заходів по прийому учнів до очолюваного нею закладу освіти на навчальний 2022-2023 рік, погодила програму навчання, розділила класи на групи для вивчення окремих предметів (англійської мови, німецької мови, російської мови, рідної мови, інформатики, трудового навчання, фізкультури) відповідно до російських стандартів освіти, чим забезпечила початок навчання в очолюваному нею закладі з вересня 2022 року за стандартами освіти держави-агресора з загальним застосуванням російської мови, як офіційної, що суперечить вимогам ст. 10 Конституції України, ст. ст. 6, 9, 21 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», ст. ст. 7, 12 Закону України «Про освіту», ст. ст. 5, 44 Закону України «Про повну загальну середню освіту».
Слідчий звернувся до суду із клопотанням про обрання підозрюваній ОСОБА_6 запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою в порядку ч. 6 ст. 193 КПК України. В обґрунтування клопотання зазначив, що в матеріалах провадження наявні підтверджуючі матеріали перебування підозрюваного на момент вчинення описаного вище злочину та до 11.11.2022 у м. Херсон. За наявною інформацією ОСОБА_6 після 11.11.2022 за місцем роботи та проживання не перебуває та на даний час перебуває на тимчасово окупованій ЗС РФ частині території України, а саме Херсонської області Генічеського району, АР Крим, звідки може безперешкодно потрапити за межі України до території держави-агресора. Крім того, ОСОБА_6 перебуваючи на тимчасово окупованій території України з високим рівнем вірогідності буде продовжувати переховуватися від слідства та суду, фактично вже переховується з метою уникнення кримінальної відповідальності та її фактичне місцезнаходження на даний час невідоме.
Постановою слідчого від 28.03.2023 на підставі ст. 281 КПК України підозрювану ОСОБА_6 оголошено в розшук, проведення якого доручено оперативним співробітникам 3 відділу ГВ ЗНД УСБУ в Херсонській області. Поряд із цим наявні ризики, передбачені п.п. 1, 2, 3, 4, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме те що підозрювана може переховуватися від органів досудового розслідування та суду; знищити, сховати або спотворити будь-які із документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на свідків чи потерпілих у даному кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється.
В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Захисник у судовому засіданні вирішення питання про розгляд клопотання поклала на розсуд суду.
Заслухавши думку учасників процесу, вивчивши матеріали клопотання та кримінального провадження, приходжу до наступних висновків.
Відповідно до ч. 6 ст. 193 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання про обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою та може обрати такий запобіжний захід за відсутності підозрюваного лише у разі доведення прокурором наявності підстав, передбачених статтею 177 цього Кодексу, а також наявності достатніх підстав вважати, що підозрюваний виїхав та/або перебуває на тимчасово окупованій території України, території держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором та/або оголошений у міжнародний розшук. У випадку, якщо слідчий суддя прийме рішення про тримання під вартою особи, оголошеної в міжнародний розшук, після затримання такої особи і не пізніш як через сорок вісім годин з часу її доставки до місця кримінального провадження слідчий суддя за участю підозрюваного має розглянути питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід, про що постановляє ухвалу.
Отже, у разі оголошення особи у міжнародний розшук, КПК України встановлює процедуру, за якою спочатку може бути розглянуте за відсутності підозрюваного клопотання про обрання запобіжного заходу у виді тримання під вартою. А наступним етапом - після затримання підозрюваного (не пізніш як через 48 годин з часу його доставки до місця кримінального провадження) - слідчий суддя розглядає за його участю клопотання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід. Використані формулювання свідчать про те, що в умовах переховування підозрюваного від органу досудового розслідування та оголошення у зв`язку з цим його у міжнародний розшук, КПК України розрізняє процедури обрання запобіжного заходу у виді тримання під вартою від процедури застосування такого обраного запобіжного заходу.
На відміну від процедури застосування запобіжного заходу у виді тримання під вартою, при вирішенні питання про його обрання не досліджується можливість застосування менш суворого запобіжного заходу, оскільки тримання під вартою - це єдиний запобіжний захід, передбачений в порядку ч. 6 ст. 193 КПК України. Питання про більш м`який запобіжний захід відносно підозрюваного стає предметом дослідження при застосуванні запобіжного заходу після його затримання і доставлення до слідчого судді. За такої нормативної регламентації при вирішенні питання про обрання щодо особи запобіжного заходу у виді тримання під вартою, слідчому судді належить дослідити такі обставини: чи повідомлено особі про підозру у встановленому законом порядку; чи наявна обґрунтована підозра; чи наявні ризики кримінального провадження; чи оголошена особа в міжнародний розшук.
Таким чином, слідчий суддя досліджує ці обставини в світлі конкретних обставин цієї справи.
Щодо набуття ОСОБА_6 статусу підозрюваної, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Так, з матеріалів кримінального провадження вбачається, що в ході досудового розслідування встановлено, що 29.03.2023 постановою прокурора Херсонської окружної прокуратури Херсонської області матеріали стосовно підозрюваної ОСОБА_6 з кримінального провадження №22022230000000301 виділено в окреме провадження, яке зареєстровано в ЄРДР за №22023230000000172 від 29.03.2023.
Жодного разу у призначений час підозрювана ОСОБА_6 у призначене місце та час не з`явилась, про неможливість та причини неприбуття не повідомила.
В матеріалах провадження наявні підтверджуючі матеріали перебування підозрюваного на момент вчинення описаного вище злочину та до 11.11.2022 у м. Херсон.
За наявною інформацією ОСОБА_6 після 11.11.2022 за місцем роботи та проживання не перебуває та на даний час перебуває на тимчасово окупованій ЗС РФ частині території України, а саме Херсонської області Генічеського району, АР Крим, звідки може безперешкодно потрапити за межі України до території держави-агресора. Крім того, ОСОБА_6 перебуваючи на тимчасово окупованій території України з високим рівнем вірогідності буде продовжувати переховуватися від слідства та суду, фактично вже переховується з метою уникнення кримінальної відповідальності та її фактичне місцезнаходження на даний час невідоме.
Постановою слідчого від 28.03.2023 на підставі ст. 281 КПК України підозрювану ОСОБА_6 оголошено в розшук, проведення якого доручено оперативним співробітникам 3 відділу ГВ ЗНД УСБУ в Херсонській області.
Вказане дає підстави для висновку, що орган досудового розслідування вжив усіх можливих заходів для вручення ОСОБА_6 повідомлення про підозру у спосіб, передбачений КПК України для вручення повідомлень, чим виконав вимоги ч. 1 ст. 278, ч. 2 ст. 135 КПК України, за такого ОСОБА_6 набула статусу підозрюваної у кримінальному провадженні №22023230000000172.
Щодо міжнародного розшуку ОСОБА_6 слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Так, в ході проведення слідчих (розшукових) дій у даному кримінальному провадженні, отримані фактичні дані про те, що ОСОБА_6 після 11.11.2022 за місцем роботи та проживання не перебуває та на даний час перебуває на тимчасово окупованій ЗС РФ частині території України, а саме Херсонської області Генічеського району, АР Крим, звідки може безперешкодно потрапити за межі України до території держави-агресора. Крім того, ОСОБА_6 перебуваючи на тимчасово окупованій території України з високим рівнем вірогідності буде продовжувати переховуватися від слідства та суду, фактично вже переховується з метою уникнення кримінальної відповідальності та її фактичне місцезнаходження на даний час невідоме.
Постановою слідчого від 28.03.2023 на підставі ст. 281 КПК України підозрювану ОСОБА_6 оголошено в розшук, проведення якого доручено оперативним співробітникам 3 відділу ГВ ЗНД УСБУ в Херсонській області.
Таким чином, зібраними в ході досудового розслідування доказами доведено, що ОСОБА_6 переховується від органів досудового розслідування, прокуратури та суду з метою ухилення від кримінальної відповідальності, та перебуває на тимчасово окупованій території України або на території держави-агресора.
Щодо обґрунтованості підозри, слідчий суддя приходить до наступних висновків.
Згідно з визначеним Європейським судом прав людини поняття, обґрунтована підозра - це добровільне припущення про вчинення особою певного діяння, ґрунтується на об`єктивних відомостях, які можна перевірити у судовому розгляді та які спонукали б неупереджену та розумну людину вдатися до практичних дій, щоб з`ясувати, чи є така підозра обґрунтованою.
Підозра, виходячи з постанови Судової палати у кримінальних справах Верховного Суду України від 24.11.2016р. № 5 - 328 кс 16, є обґрунтованим припущенням про вчинення особою кримінального правопорушення.
У відповідності до норм КПК України, на даному етапі кримінального провадження не допускається вирішення тих питань, які повинен вирішувати суд під час розгляду провадження по суті, а саме питань пов`язаних з оцінкою доказів з точки зору їх достатності і допустимості для визнання особи винною чи не винною у вчиненні злочину.
Європейський суд з прав людини у своєму рішенні "Мюррей проти Об`єднаного Королівства" зазначив, що факти які викликають підозру не обов`язково мають бути встановлені до ступеня, необхідного для засудження або навіть для пред`явлення обвинувачення, що є завданням наступних етапів кримінального процесу.
Так, ОСОБА_6 повідомлено про підозру в скоєні злочинів, передбачених ч. 1 ст. 111-2, ч. 3 ст. 111-1 КК України, з яких злочин за ч. 1 ст. 111-2 КК України є особливо тяжким, санкція якого передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від десяти до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від десяти до п`ятнадцяти років та з конфіскацією майна або без такої.
Така підозра є обґрунтованою та підтверджується протоколом допиту свідка від 22.09.2022 - директора Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради ОСОБА_7 ; протоколом допиту свідка від 23.09.2023 - керівника гуртків Херсонського центру позашкільної роботи Херсонської міської ради ОСОБА_8 , - протоколом пред`явлення особи для впізнання свідку ОСОБА_8 від 23.09.2022, який серед пред`явлених йому на фотознімках осіб впізнав ОСОБА_6 ; протоколом допиту свідка від 13.02.2023 - заступника директора з господарської частини Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради ОСОБА_9 ; протоколом пред`явлення особи для впізнання свідку ОСОБА_9 від 13.02.2022, яка серед пред`явлених їй на фотознімках осіб впізнала ОСОБА_6 ; протоколом допиту свідка ОСОБА_10 від 11.02.2023; протоколом допиту свідка ОСОБА_11 від 20.02.2023; протоколом пред`явлення особи для впізнання свідку ОСОБА_11 від 20.02.2022, яка серед пред`явлених їй на фотознімках осіб впізнала ОСОБА_6 ; протоколом допиту свідка ОСОБА_12 від 18.02.2023; протоколом пред`явлення особи для впізнання свідку ОСОБА_12 від 18.02.2022, яка серед пред`явлених їй на фотознімках осіб впізнала ОСОБА_6 ; протоколом допиту свідка ОСОБА_13 від 20.02.2023; протоколом пред`явлення особи для впізнання свідку ОСОБА_13 від 20.02.2022, яка серед пред`явлених їй на фотознімках осіб впізнала ОСОБА_6 ; протоколом огляду від 15.08.2022, згідно якого об`єктом огляду є відеозапис під назвою "Первыеаттестаты Херсона", розміщений на платформі You-Tube, в якому міністр просвітництва РФ ОСОБА_14 представляє ОСОБА_6 директором "Херсонской общеобразовательной школы № 48" та вітає школу з так званою "акредитацією"; протоколом огляду від 11.02.2023 згідно якого об`єктом огляду є сайт "Федеральной налоговой службы рф" на якому виявлено запис: "Херсонская общеобразовательная школа № 48" Херсонской области Россия, Херсонская обл., Херсонский г.о., Херсон г., 28-й Армии ул., д.14, ОГРН:1229500007450, Дата присвоения ОГРН: 22.12.2022, ИНН:950007473, КПП: 950001001, Руководитель юридического лица: ОСОБА_15 "; протоколом огляду від 28.12.2022 згідно якого в кабінеті директора Херсонського загальноосвітнього навчально-виховного комплексу № 48 Херсонської міської ради; іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності.
З урахуванням тяжкості покарання, що загрожує підозрюваній, характеру вчиненого кримінального правопорушення, пов`язаного із добровільним зайняттям посади т.зв. «директора ГБОУ «Херсонская общеобразовательная школа № 48 Херсонской области», створеного окупаційною адміністрацією та виконання відповідних цій посаді організаційно-розпорядчих функцій, направлених на шкоду суверенітету України; зважаючи на те, що підозрювана ОСОБА_6 перебуває на тимчасово окупованій території України, де продовжує займатись злочинною діяльністю, вільно пересувається та виїжджає на територію держави-агресора в особі рф; фактично вже вживає заходів, направлених на ухилення від явки до слідчого, прокурора та суду, у зв`язку з чим оголошена у розшук; зважаючи на те, що останній відомі свідки її протиправних дій, окрім того остання набула зв`язків із представниками окупаційної влади, за такого слід погодитись із доводами прокурора про наявність ризиків, передбачених п.п. 1, 2, 3, 4, 5 ч. 1 ст. 177 КПК України, а саме те що підозрювана може переховуватися від органів досудового розслідування та суду; знищити, сховати або спотворити будь-які із документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення; незаконно впливати на свідків чи потерпілих у даному кримінальному провадженні; перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином; вчинити інше кримінальне правопорушення чи продовжити кримінальне правопорушення, у якому підозрюється, які в умовах оголошеного воєнного стану в Україні є більш ніж вагомим.
Таким чином запобігти вказаним ризикам шляхом обрання іншого запобіжного заходу, ніж тримання під вартою не вбачається за можливе.
Керуючись ст. 183, 196 КПК України, -
У Х В А Л И В:
Щодо ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 обрати запобіжний захід у вигляді тримання під вартою.
Після затримання і не пізніш як через сорок вісім годин з часу доставки ОСОБА_6 , ІНФОРМАЦІЯ_1 до місця кримінального провадження, розглянути за її участю питання про застосування обраного запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою або його зміну на більш м`який запобіжний захід у встановленому законом порядку.
Ухвала може бути оскаржена до Миколаївського апеляційного суду протягом 5 днів.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 18.04.2023 |
Оприлюднено | 21.04.2023 |
Номер документу | 110325369 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про застосування запобіжних заходів тримання під вартою |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Дірко І. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні