Постанова
від 20.04.2023 по справі 607/2239/23
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

20.04.2023 Справа №607/2239/23

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області в складі: головуючого судді Ломакіна В.Є., за участі секретаря судового засідання Максим`юк Я.Е., представника позивача адвоката Вароди П.Б., представника відповідача Гарбарчук І.Ф., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Тернополі адміністративну справу за позовною заявою адвоката Вароди Павла Борисовича в інтересах ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення №53 від 25 січня 2023 року,-

В С Т А Н О В И В:

Адвокат Варода П.Б. в інтересах позивача ОСОБА_1 звернувся до Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області із позовною заявою до виконавчого комітету Тернопільської міської ради, в якій просить: скасувати постанову адміністративної комісії виконавчого комітету Тернопільської міської ради по справі про адміністративне правопорушення №53 від 25 січня 2023 року та закрити провадження у справі.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що постановою адміністративної комісії виконавчого комітету Тернопільської міської ради по справі про адміністративне правопорушення від 25 січня 2023 року №53, ОСОБА_1 визнано винним у скоєнні правопорушення, передбаченого ст.152 КУпАП та накладено штраф у розмірі 850 грн. Згідно вказаної постанови, 12 січня 2023 року о 10.57 год при проведенні обстеження території міста, вул. Замкова, 14 в м. Тернополі, виявлено, що гр. ОСОБА_1 як відповідальна посадова особа самовільно, без відповідного погодження, встановив технічний засіб регулювання дорожнього руху на вулично-дорожній мережі по АДРЕСА_1 , чим порушено п.2 р. 3 Правил благоустрою ТМТГ. Однак, позивач із вказаною постановою не згідний виходячи з наступних підстав. ОСОБА_1 є керівником ПрАТ «Тернопіль-Готель», яке є власником будівлі-готелю «Тернопіль» та землекористувачем земельної ділянки за адресою вул. Замкова, 14 в м. Тернополі. На замовлення позивача, інженером-проектувальником розроблено проект «Облаштування вуличної парковки біля готелю Тернопіль по вул. Замковій, 14 у місті Тернопіль» згідно якого, зокрема, передбачено облаштування шлагбаумів для виїзду і в`їзду на паркінг готелю. На звернення ПрАТ «Тернопіль-Готель» від 09 червня 2022 року №66, Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради листом від 17 червня 2022 року №15410-Ю повідомило, що не заперечує щодо проведення робіт по благоустрою вуличної парковки, в межах чинного законодавства. Після цього, ПрАТ «Тернопіль-Готель» провело роботи по благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» по вул. Замкова, 14 в м. Тернополі, зокрема встановлено два шлагбауми в межах орендованої земельної ділянки з метою унеможливлення заїзду на територію парковки готелю сторонніх автомобілів, окрім як автомобілів працівників та клієнтів готелю. Таким чином, на думку позивача, при прийнятті оспорюваної постанови відповідачем не перевірено наявності події і складу правопорушення, його обставин, не надано цим обставинам належної оцінки, не було додержано вимог чинного законодавства, а тому вказана постанова є протиправною та підлягає скасуванню.

Ухвалою суду від 07 лютого 2023 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено судове засідання.

На виконання вимог вказаної ухвали, 09 березня 2023 року виконавчим комітетом Тернопільської міської ради подано до суду відзив на позовну заяву. Заперечуючи проти позову, відповідач послався на те, що до Управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міської ради надійшло звернення голови правління ПАТ «Тернопіль-Готель» Головка С.М. від 09 червня 2022 року №66 щодо погодження робіт з благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» по вул. Замкова, 14 в м. Тернопіль. Однак, проекту «Облаштування вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» по вул. Замкова, 14 у м. Тернопіль» розробленого ФОП ОСОБА_2 , де візуалізовано розміщення шлагбаумів, позивачем до виконавчого комітету Тернопільської міської ради на ознайомлення та затвердження не надано. Згідно відповіді Управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міської ради від 17 червня 2022 року №15410-Ю, позивачу повідомлено, що Управління не заперечує щодо проведення ним робіт із благоустрою парковки в межах чинного законодавства. Однак, згідно з вимогами Правил благоустрою Тернопільської міської територіальної громади встановлення шлагбауму та інших блокуючих пристроїв та перешкод на території Тернопільської міської територіальної громади підлягає відповідному погодженню, без отримання якого таке встановлення є самовільним. 12 січня 2023 року постійно діючою робочою групою, виявлено, що на земельній ділянці, переданій в користування ПрАТ «Тернопіль-Готель» для обслуговування будівель і споруд, без належного погодження встановлено автоматичні шлагбауми в кількості 2 штук, які розміщені на в`їзді та виїзді із земельної ділянки, а також облаштовано парковку ПрАТ «Тернопіль-Готель». Таким чином, позивачем розміщено засоби організації дорожнього руху з порушенням чинним законодавством, а тому відносно останнього, як відповідальної особи ПрАТ «Тернопіль-Готель» адміністративною комісією виконавчого комітету Тернопільської міської ради винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення №53 від 25 січня 2023 року, якою ОСОБА_1 притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 152 КУпАП та накладено адміністративне стягнення. З цих підстав, відповідач вважає, що оскаржувана постанова є законною та обґрунтованою, підстави для її скасування відсутні, а тому, просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, надавши можливість сторонам виступити у вступному слові, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду і вирішення справи по суті, суд приходить до наступного висновку.

Згідно зі ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Відповідно до положень ст.251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно зі ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст.218 цього КУпАП адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, зокрема, передбачені статтею 152 КУпАП.

Як встановлено судом, позивач ОСОБА_3 є керівником ПАТ «Тернопіль-Готель», що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 24 червня 2022 року №137254323923.

ПАТ «Тернопіль-Готель» є власником будівлі-готелю «Тернопіль» за адресою вул. Замкова, 14, м. Тернопіль, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №288241864 від 03 грудня 2021 року.

У користуванні ПАТ «Тернопіль-Готель» перебуває земельна ділянка площею 0,5309 га, кадастровий номер 6110100000:02:021:0015, цільове призначення для будівництва та обслуговування об`єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування за адресою вул. Замкова, 14, м. Тернопіль, на підставі договору оренди землі від 12.10.2012, із змінами згідно додаткової угоди до договору оренди земельної ділянки від 04.02.2014 та від 26.02.2021, укладеними відповідно до рішення Тернопільської міської ради від 19.05.2011 №6/8/83, із змінами від 06.07.2012 №6/22/61, строком до 19.05.2031, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на майно про реєстрацію іншого речового права №2573855711 від 20.05.2021.

На замовлення позивача, фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 , яка є інженером-проектувальником згідно сертифікату АР №0186563, розроблено проект «Облаштування вуличної парковки біля готелю Тернопіль по вул. Замковій, 14 у місті Тернопіль» згідно якого, зокрема, передбачено облаштування шлагбаумів для виїзду і в`їзду на паркінг готелю.

ПАТ «Тернопіль-Готель» подало до Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради звернення від 09 червня 2022 року №66, у якому просило погодити роботи по благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» по вул. Замковій, 14 в м.Тернопіль.

Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради листом від 17 червня 2022 року №15410-Ю повідомило ПАТ «Тернопіль-Готель», що розглянувши звернення від 09.06.2022 №66, не заперечує щодо проведення робіт по благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» на вул. Замковій, 14, в межах чинного законодавства.

ПАТ «Тернопіль-Готель» проведено роботи по благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» по вул. Замковій, 14 в м. Тернополі, зокрема, встановив два автоматичних шлагбауми.

12 січня 2023 року постійно діючою робочою групою, яка створена рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради №1225 від 22 грудня 2021 року, проведено огляд земельної ділянки та по АДРЕСА_1 щодо виконання робіт із благоустрою земельної ділянки.

Згідно із даними протоколу № 005068 від 12 січня 2023 року, складеного інспектором відділу контролю за правопорушеннями управління муніципальної інспекції Тернопільської міської ради Сурков В.О., долученого представником відповідача до відзиву на позов, 12 січня 2023 року о 10 год. 57 хв. при обстеженні території по АДРЕСА_1 виявлено: гр. ОСОБА_1 як відповідальна посадова особа самовільно, без відповідного погодження встановив технічний засіб регулювання дорожнього руху на вулично-дорожній мережі за адресою АДРЕСА_1 , чим порушено п.2 р ІІІ Правил благоустрою ТМТГ №7/36/12 від 24.07.2019 року. Таким чином, вчинив правопорушення передбачене ст. 152 КУпАП.

25 січня 2023 року адміністративною комісією Виконавчого комітету Тернопільської міської ради, винесено постанову по справі про адміністративне правопорушення №53, згідно якої, 12 січня 2023 року о 10.57 год. при проведенні обстеження території міста, вул. Замкова, 14 в м. Тернополі виявлено, що гр. ОСОБА_1 як відповідальна посадова особа самовільно, без відповідного погодження, встановив технічний засіб регулювання дорожнього руху на вулично-дорожній мережі по АДРЕСА_1 , чим порушено п. 2 р.3 Правил благоустрою ТМТГ. Вказаною постановою ОСОБА_1 визнано винним у вчиненні правопорушення передбаченого ст. 152 КУпАП та накладено штраф в межах санкції статті у розмірі 850 грн.

Перевіряючи юридичну та фактичну обґрунтованість оскаржуваної постанови, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Стаття 152 КУпАП передбачає відповідальність за порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.

Оскільки диспозиція ст. 152 КУпАП є бланкетною, при визначення складу правопорушення необхідно керуватися нормами чинного законодавства, які визначають правила благоустрою в межах територій населених пунктів.

За змістом ст.1 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 №2807-IV (далі Закон №2807-IV), благоустрій населених пунктів комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та економічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.13 Закону №2807-IV до об`єктів благоустрою населених пунктів належать території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.

При цьому, п.п. 9,11 ч.1 ст.10 Закону №2807-IV визначено, що до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить, в тому числі: здійснення контролю за станом благоустрою та утримання територій, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, їх озелененням, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо; визначення місць стоянок транспортних засобів на об`єктах благоустрою населених пунктів.

На об`єктах благоустрою забороняється встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження з відповідними органами Національної поліції (п.6 ч.1 ст.16 Закону №2807-IV).

Згідно з ч.1, 2 ст.40 Закону №2807-IV міські ради та їх виконавчі органи здійснюють у сфері благоустрою населених пунктів самоврядний контроль.

Для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням Правил благоустрою території населеного пункту, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, сільські, селищні, міські ради можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів.

Відповідно до ч.3 ст.40 Закону №2807-IV самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом: 1) проведення перевірок території; 2) розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян; 3) участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій; 4) подання позовів до суду про відшкодування шкоди, завданої об`єктам благоустрою внаслідок порушення законодавства з питань благоустрою населених пунктів, Правил благоустрою території населеного пункту.

Серед іншого, положеннями ст.34 Закону №2807-IV передбачено, що правила благоустрою території населеного пункту це нормативно-правовий акт, яким установлюються вимоги щодо благоустрою території населеного пункту. Правила розробляються на підставі Типових правил благоустрою території населеного пункту для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування. Типові правила розробляються та затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Правила включають, зокрема, порядок здійснення благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою; порядок розміщення малих архітектурних форм; порядок здійснення самоврядного контролю у сфері благоустрою населених пунктів.

Рішеннями Тернопільської міської ради від 24.07.2019 №7/36/12 затверджено Правила благоустрою Тернопільської міської територіальної громади (далі Правила).

Відповідно до п.2 Розділу III «Вимоги до впорядкування територій підприємств, установ, організацій у сфері благоустрою населених пунктів» Правил, підприємства, установи, організації та інші юридичні особи, фізичні особи підприємці на власних та закріплених територіях, а також громадяни, повинні здійснювати увесь комплекс робіт, спрямованих на забезпечення та постійне підтримання чистоти і порядку, збереження зелених насаджень, а саме: недопущення самовільного влаштування городів, створення, пошкодження або знищення газонів, самовільне висадження та знищення дерев, кущів тощо; підтримання в належному стані зовнішнього вигляду об`єкта підприємницької діяльності (фасад будівлі, прилегла територія), засобів зовнішнього оформлення (вивіски, трафарети та інше), ліквідовування написів «графіті» за власний рахунок; недопущення самовільного встановлення засобів організації дорожнього руху (напівсфери, блокератори, бетонні блоки, шлагбауми, тощо), об`єктів зовнішньої реклами, торговельних лотків, павільйонів, кіосків тощо, без відповідних погоджень.

Аналіз наведених норм вказує на обов`язок отримання відповідного дозволу на влаштування блокуючих пристроїв, шлагбаумів, штучних перешкод, і відсутність можливості встановлювати їх за власним бажанням.

Пункт 1 ч.1 ст. 42 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» передбачає, що до відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів притягаються особи, винні у порушенні правил благоустрою територій населених пунктів.

Згідно п.4 розділу І Правил благоустрою ТМТГ, громадяни та юридичні особи є відповідальними за порушення цих правил та правил благоустрою територій населених пунктів згідно з вимогами законодавства України.

Судом встановлено, що на замовлення позивача, розроблено проект «Облаштування вуличної парковки біля готелю Тернопіль по вул. Замковій, 14 у місті Тернопіль» згідно якого, зокрема, передбачено облаштування шлагбаумів для виїзду і в`їзду на паркінг готелю. Позивач ОСОБА_1 звернувся до Управління ЖКГ, благоустрою та екології Тернопільської міської ради із листом від 09 червня 2022 року №66 щодо погодження робіт з благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» по вул. Замкова, 14 в м. Тернопіль. Однак, доказів подання зазначеного проекту до виконавчих органів Тернопільської міської ради позивачем суду не надано.

Окрім того, згідно відповіді управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради листом від 17 червня 2022 року №15410-Ю повідомило ПрАТ «Тернопіль-Готель», що розглянувши його звернення від 09 червня 2022 року №66, не заперечує щодо проведення робіт по благоустрою вуличної парковки біля готелю «Тернопіль» на вул. Замковій, 14, в межах чинного законодавства.

Відповідно до ч.2 акту роботи постійно діючої робочої групи від 12 січня 2023 року, яка створена рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 22 грудня 2021 року №1225 «Про створення постійно діючої робочої групи», долученого відповідачем до відзиву на позов, виявлено, що на земельній ділянці, переданій в користування ПАТ «Тернопіль-Готель» для обслуговування будівель та споруд, встановлено автоматичні шлагбауми в кількості 2 штук, які розміщені на в`їзді та виїзді із земельної ділянки, а також облаштовано парковку ПАТ «Тернопіль-Готель». Автоматичні шлагбауми обладнані системою електронного паркування, на в`їзді видається талон із часом заїзду (до 20 хв. безкоштовно), якщо стоянка транспортного засобу займає більше часу оплата за послуги паркування проводиться на касі готелю, на виїзді зчитується штрих-код талона та шлагбаум відкривається.

З фото, долученого до відзиву на позов можна побачити, що при виїзді та в`їзді на територію парковки по АДРЕСА_1 встановлено два шлагбауми.

Слід зазначити, що функціональним призначенням шлагбауму є обмеження (регулювання) руху транспорту, тобто шлагбауми, що встановлюються з метою обмеження проїзду або контролю за переміщенням транспортних засобів, є засобами організації дорожнього руху і належать до елементів благоустрою.

Згідно з вимогами Правил встановлення шлагбауму та інших блокуючих пристроїв та перешкод на території Тернопільської міської територіальної громади підлягає відповідному погодженню, без отримання якого таке встановлення є самовільним.

Отже, без отримання позивачем усіх дозвільних документів на розміщення засобів організації дорожнього руху, лист від 17 червня 2022 року №15410-Ю Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, не може вважатись погодженням на встановлення шлагбаумів та влаштування парковки транспортних засобів на земельній ділянці, наданій в користування.

Посилання представника позивача на лист про результати розгляду звернення управління патрульної поліції в Тернопільській області №468/41/33/01-2023 від 24.01.2023, відповідно до якого УПП в Тернопільській області роз`яснює, що до їх компетенції не належить надання дозволів та погоджень щодо встановлення обмежувачів руху (шлагбаумів) на вулично-шляховій мережі, на думку суду не вказують на обставини, що виключають елементи складу адміністративного правопорушення, за яке притягнуто до відповідальності позивача.

Враховуючи зазначеневище,суд вважає,що матеріаламисправи повністюдоведено,що позивач ОСОБА_1 порушив правилаблагоустрою територійнаселених пунктів,а саме,самовільно безотримання усіхдозвільних документіввстановив двашлагбауми,які єтехнічними засобамирегулювання дорожньогоруху,таким чиномвчинив правопорушенняпередбачене ст.152КУпАП. Доказів, які б спростовували факт наявності в діях ОСОБА_1 складу адміністративного правопорушення та обставин, що виключають адміністративну відповідальність, позивачем не надано, а судом таких обставин не встановлено.

Встановивши дані обставини, суд вважає, що оскаржувана постанова по справі про адміністративне правопорушення №53 від 25 січня 2023 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 152 КУпАП відповідає вимогам КУпАП, є законною та обґрунтованою, винесена у спосіб, що передбачені Конституцію України та чинним законодавством України, на підставі доказів, що підтверджують вину ОСОБА_1 , за наявністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 152 КУпАП, а тому підстави для її скасування та закриття провадження у справі відсутні. З цих підстав, в задоволенні позовних вимог слід відмовити.

Керуючись ст.ст. 139, 241-246, 250, 286 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Відмовити в позові адвоката Вароди Павла Борисовича в інтересах ОСОБА_1 до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення №53 від 25 січня 2023 року.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду або через Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області протягом десяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Реквізити сторін:

позивач:

- ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_2 , код РНОКПП НОМЕР_1 );

відповідач:

- Виконавчий комітет Тернопільської міської ради (місцезнаходження: вул. Листопадова, 5, м. Тернопіль, 46001, код ЄДРПОУ 04058344).

Головуючий суддяВ. Є. Ломакін

СудТернопільський міськрайонний суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення20.04.2023
Оприлюднено24.04.2023
Номер документу110342930
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —607/2239/23

Постанова від 20.04.2023

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Ломакін В. Є.

Ухвала від 07.02.2023

Адміністративне

Тернопільський міськрайонний суд Тернопільської області

Ломакін В. Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні