Ухвала
від 21.04.2023 по справі 260/1816/21
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

21 квітня 2023 року м. Київ № 260/1816/21

Суддя Київського окружного адміністративного суду Журавель В.О., розглянувши адміністративну справу за позовом Управління Держпраці у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Уж" про застосування заходів реагування,

в с т а н о в и в:

18 травня 2021 року до Закарпатського окружного адміністративного суду звернулося з позовом Управління Держпраці у Закарпатській області (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Транс-Уж" (далі - відповідач), яким просить суд:

- застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до відповідача, шляхом зобов`язання зупинити експлуатацію АЗС за адресою: м. Ужгород, вул. Гагаріна, 36 "Б".

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 24 травня 2021 року було прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в цій справі.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 7 липня 2021 року закрито підготовче провадження у даній адміністративній справі та призначено справу до судового розгляду по суті.

5 жовтня 2021 року на адресу суду позивачем було подано клопотання про передачу справи до іншого адміністративного суду за територіальною підсудністю. Клопотання мотивоване тим, що з 23 липня 2021 року відповідач змінив адресу місцезнаходження з м. Ужгород Закарпатської області на с. Софіївка Київської області, а тому зазначає, що дана справа не підсудна Закарпатському окружному адміністративному суду, у зв`язку із чим, просив передати її за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду.

Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 6 жовтня 2021 року вказану адміністративну справу передано за підсудністю до Київського окружного адміністративного суду.

5 листопада 2021 року протоколом автоматизованого розподілу судових справ між суддями ця справа передана на розгляд судді Журавлю В.О.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 9 листопада 2021 р. прийнято до провадження матеріали адміністративної справи № 260/1816/21 та вирішено, що справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін.

24 березня 2023 р. до суду надійшло клопотання від Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про заміну сторони у цій справі. Заявник просить замінити позивача - Управління Держпраці у Закарпатській області, на його правонаступника - Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, у справі №260/1816/21.

Розглянувши подані клопотання про заміну позивача, дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.

Згідно з вимогами частин 1 і 2 статті 48 КАС України суд першої інстанції, встановивши, що з позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, може за згодою позивача та особи, якій належить право вимоги, допустити заміну первинного позивача належним позивачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи. Якщо позивач не згоден на його заміну іншою особою, то ця особа може вступити у справу як третя особа, яка заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, про що суд повідомляє третю особу. Якщо позивач згоден на його заміну іншою особою, але така особа не згодна на участь у справі, суд залишає позовну заяву без розгляду, про що постановляється відповідна ухвала.

За приписами ч.6 ст.48 КАС України після заміни сторони, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку.

Суд бере до уваги таке. Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання територіальних органів Державної служби з питань праці» від 12 січня 2022 р. № 14 (далі - Постанова № 14) ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної служби з питань праці, в тому числі Управління Держпраці у Закарпатській області.

Натомість, відповідно до вимог п. 2 цієї Постанови утворено як юридичні особи публічного права міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці.

Підпунктом 3 п. 3 Постанови № 14 визначено, що міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці, що утворюються згідно з пунктом 2 цієї постанови, виконують завдання і функції територіальних органів Державної служби з питань праці, які ліквідуються. Відповідно, Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці і продовжує виконувати завдання і функції Управління Держпраці у Волинській області, Управління Держпраці у Закарпатській області, Головного управління Держпраці у Львівській області, Управління Держпраці у Рівненській області.

Згідно з вимогами п.п. 1 п. 3 Постанови № 14 територіальні органи Державної служби з питань праці, які ліквідуються згідно з пунктом 1 цієї постанови, продовжують здійснювати повноваження та функції, покладені на зазначені органи, до завершення здійснення заходів, пов`язаних з утворенням міжрегіональних територіальних органів Державної служби з питань праці і прийняттям рішення про можливість забезпечення здійснення такими органами повноважень та функцій територіальних органів, що ліквідуються. Таке рішення приймається Державною службою з питань праці після здійснення заходів, пов`язаних із внесенням до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань даних про міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці, що утворені згідно з пунктом 2 цієї постанови, затвердження положень про них, структур, штатних розписів, кошторисів та заповненням 30 відсотків вакансій.

Судом встановлено, що наказом від 5 грудня 2022 року № 234 Управліннями Держпраці у Волинській, Закарпатській, Рівненській областях та Головним управлінням Держпраці у Львівській області припинено здійснення повноважень та виконання функцій з реалізації державної політики у відповідних сферах з 6 грудня 2022 року.

Наведене свідчить про те, що в процесі реорганізації територіальні органи Державної служби з питань праці реорганізовано та утворено Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці, яке фактично є правонаступником реорганізованого Управління Держпраці у Закарпатській області.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про наявність підстав для заміни Управління Держпраці у Закарпатській області на його правонаступника Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці.

Керуючись статтями 48, 243, 248, 256, 294, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

у х в а л и в:

1. Клопотання Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці про заміну позивача задовольнити.

2. Замінити позивача у цій справі Управління Держпраці у Закарпатській області, на його правонаступника - Західне міжрегіональне управління Державної служби з питань праці.

Розгляд справи розпочати спочатку.

3. Копію ухвали суду надіслати (видати) учасникам справи (їх представникам).

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного ухвали.

Суддя Журавель В.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.04.2023
Оприлюднено24.04.2023
Номер документу110380965
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —260/1816/21

Ухвала від 06.02.2024

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 21.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 09.11.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Ухвала від 06.10.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 07.07.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні