Рішення
від 25.04.2023 по справі 925/236/23
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 квітня 2023 року м. Черкаси Справа № 925/236/23

Господарський суд Черкаської області у складі судді Зарічанської З.В. розглянув у порядку спрощеного позовного провадження, без виклику сторін справу

за позовом Комунального підприємства "Черкаська служба чистоти" Черкаської міської ради,

до відповідача: Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Портовик-1",

про стягнення 12 652,74 грн.

До Господарського суду Черкаської області надійшла позовна заява Комунального підприємства "Черкаська служба чистоти" Черкаської міської ради (далі - КП "Черкаська служба чистоти" Черкаської міської ради) з вимогою стягнути з Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Портовик-1" (далі - ОСББ "Портовик-1") заборгованість за договором № 66 про надання послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) від 06.11.2012р. у розмірі 11 769,52 грн, інфляційні втрати в сумі 739,58 грн та 3 % річних в сумі 143,64 грн.

Позовні вимоги позивач обґрунтовує неналежним виконанням відповідачем умов Договору № 66 на вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) від 06.11.2012 в частині неоплати наданих послуг.

Ухвалою від 15.03.2023 господарський суд відкрив провадження у справі № 925/236/23 за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними матеріалами. Постановив розпочати розгляд справи по суті в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін 13.04.2023. Встановив сторонам строк для подання заяв по суті.

Господарський суд враховує, що копія ухвали про відкриття провадження у справі, направлена на адресу відповідача, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, повернулась до суду з відміткою пошти "адресат відсутній за вказаною адресою", дата на поштовому штемпелі - 23.03.2023.

Відповідно до п. 4 ч. 6 ст. 242 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України), днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.

Отже, копія ухвали, направлена на адресу відповідача вважається врученою 23.03.2023, а відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

Додатково господарським судом розміщено 10.04.2023 оголошення на офіційній сторінці Господарського суду Черкаської області вебсайту "Судова влада".

Відповідно до ч. 4 ст. 122 ГПК України, відповідач, третя особа, свідок, зареєстроване місце проживання (перебування), місцезнаходження чи місце роботи якого невідоме, викликається в суд через оголошення на офіційному веб-сайті судової влади України, яке повинно бути розміщене не пізніше ніж за десять днів до дати відповідного судового засідання. З опублікуванням оголошення про виклик відповідач вважається повідомленим про дату, час і місце розгляду справи. В оголошенні про виклик вказуються дані, зазначені в частині першій статті 121 цього Кодексу.

За ч. 1 ст. 251 ГПК України, відзив подається протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Відтак, строк для подання відповідачем відзиву на позов сплив 07.04.2023, відповідач своїм правом не скористався, відзив на позов суду не надав.

У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами. (ч. 9 ст. 165 ГПК України)

13.04.2023 розпочато розгляд справи по суті.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, господарський суд встановив таке.

06.11.2012 між КП "Черкаська служба чистоти" (Виконавець) та ОСББ "Портовик-1" (Замовник) підписано Договір № 66 на вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) (далі - Договір), відповідно до розділу 1 якого, Виконавець зобов`язується надавати послуги з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів (далі - Послуги), а Замовник зобов`язується своєчасно оплачувати дані Послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим Договором.

У розділі 2 Договору сторони визначили порядок виконання Договору.

Розрахунки накопичення, графік вивезення твердих побутових відходів (далі - ТПВ) та оплата Послуг обумовлені в довідці-дислокації (додаток №1), яка є невід`ємною частиною договору. Послуги надаються згідно графіку обслуговування.

Розрахунки накопичення проводяться:

по середньомісячних нормах накопичення, затверджених рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради № 664 від 13.06.2007 р. та № 599 від 20.04.2010 р. по періодичності вивезення.

Розрахунковим періодом є календарний місяць.

Виконавець по завершенню розрахункового періоду надання послуг складає акт виконаних робіт та надає його Замовникові. Замовник на протязі трьох робочих днів з моменту отримання акту підписує його або надає Виконавцеві письмові зауваження щодо його змісту.

Претензії щодо надання послуг надаються Виконавцеві протягом трьох робочих днів з моменту, коли мало бути виконано зобов`язання по вивозу ТПВ.

Претензії розглядаються виконавцем до моменту надання акту виконаних робіт за відповідний період.

У разі відсутності під`їзду, або пошкодженої тари Послуги не надаються, про що інформується Замовник.

Для збору ТПВ використовуються технічно-справні контейнери місткістю 0,75 куб. метрів та 1,1 куб. метрів.

Тип та кількість спеціальних автотранспортних засобів, необхідних для надання послуг, визначаються Виконавцем.

У розділі 3 Договору сторонами узгоджено суму договору та порядок розрахунків.

Сума договору становить: 315,30 грн в т.ч. ПДВ.

Вартість вивезення одного куб. м. ТПВ становить: 35,83 грн в т.ч. ПДВ.

Вартість послуг по вивезенню знешкодженню та захороненню ТПВ визначена згідно діючих тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради №238 від 25.02.2011 р., № 664 від 13.06.2007 р. та № 599 від 20.04.2010 р.

Оплата за надані Послуги вноситься не пізніше 10-го числа наступного за розрахунковим місяця.

За затримку оплати наданих Послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі подвійної ставки НБУ від вартості послуг за кожний день прострочення розрахунку.

У разі зміни тарифів на послуги та норм накопичення ТПВ, нові тарифи та норми є обов`язковими для сторін з часу затвердження їх виконавчим комітетом Черкаської міської ради і офіційного оприлюднення в місцевих засобах масової інформації та не потребують внесення змін до даного договору.

При зміні тарифів Виконавець робить перерахунки в оплаті з дня введення їх в дію. При відмові Замовника проводити оплату по нових тарифах, Виконавець має право призупинити подальше надання Послуги, попередивши про це за три дні письмово Замовника.

У разі наявності заборгованості за виконані Послуги, кошти, які будуть перераховуватись Замовником на рахунок Виконавця, зараховуватимуться в погашення заборгованості починаючи з місяця її виникнення.

В розділі 4 Договору передбачено обов`язок замовника оплачувати у встановлений договором строк надані йому Послуги; Своєчасно, у встановлений Договором термін (п. 3.4.), сплачувати надані послуги .

Також за розділом 4 Договору, Виконавець має право на вчасне і в повному обсязі отримання оплати за фактично надані послуги, згідно умов цього Договору. Одночасно Виконавець зобов`язується надавати Послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та цього Договору.

У розділі 5 Договору сторони передбачили, що в разі несвоєчасної оплати послуг Замовник сплачує Виконавцеві пеню від суми простроченого платежу за кожен день несплати у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, яка діяла в період, за який сплачується пеня.

Відповідно до розділу 6 Договору, спори за договором між Сторонами розв`язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

У разі ненадання або надання Послуг не в повному обсязі, Замовник складає акт та викликає представника Виконавця.

Представник Виконавця зобов`язаний прибути протягом п`яти годин. У разі не прибуття представника Виконавця в зазначений термін, акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два представники Замовника.

Акт надається Виконавцеві, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок розміру плати.

У розділі 8 Договору встановлено, що Договір набирає чинності з 01.11.2012 р. і діє до 31.12.2012 р., а в частині розрахунків до повного виконання зобов`язань між Сторонами.

Зміна умов Договору проводиться у письмовій формі за взаємною згодою Сторін.

Якщо за місяць до закінчення терміну дії Договору ні одна зі сторін не заявить про припинення його дії, то Договір вважається продовженим ще на один рік.

На підтвердження надання послуг за Договором позивачем надано копії Актів здачі-прийняття виконаних робіт (послуг), підписаних сторонами, за вивезення твердих побутових відходів:

№ 005880/1-7 за липень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 1 383,18 грн;

№ 005880/1-8 за серпень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 1 383,18 грн;

№ 005880/1-9 за вересень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 1 559,01 грн;

№ 005880/1-10 за жовтень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 1 594,18 грн;

№ 005880/1-11 за листопад 2022 року на загальну суму з ПДВ - 1 594,18 грн;

№ 005880/1-12 за грудень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 1 600,87 грн.

Також позивачем надано копії Актів здачі-прийняття виконаних робіт (послуг), підписаних сторонами, за знешкодження та захоронення твердих побутових відходів:

№ 005880/2-8 за серпень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 461,53 грн;

№ 005880/2-9 за вересень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 598,21 грн;

№ 005880/2-10 за жовтень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 625,55 грн;

№ 005880/2-11 за листопад 2022 року на загальну суму з ПДВ - 625,55 грн;

№ 005880/2-12 за грудень 2022 року на загальну суму з ПДВ - 628,18 грн.

Як стверджує позивач, відповідач заборгованість за надані послуги сплатив лише частково, в сумі 284,10 грн, внаслідок чого в останнього залишилась заборгованість в розмірі 11 769,52 грн, що стало підставою для звернення позивачем до суду з цим позовом.

Розглядаючи спір, господарський суд враховує такі положення чинного законодавства.

Згідно з ч. 1 ст. 11 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки.

За ч. 1 ст. 175 Господарського кодексу України (далі - ГК України) майново-господарськими визнаються цивільно-правові зобов`язання, що виникають між учасниками господарських відносин при здійсненні господарської діяльності, в силу яких зобов`язана сторона повинна вчинити певну господарську дію на користь другої сторони або утриматися від певної дії, а управнена сторона має право вимагати від зобов`язаної сторони виконання її обов`язку. Майнові зобов`язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Статтями 11 та 509 ЦК України визначено, що однією із підстав виникнення цивільних прав і обов`язків (зобов`язань), які мають виконуватись належним чином і в установлений строк, є договір.

Відповідно ст. 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов`язання.

Якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором. (ч. 1 ст. 903 ЦК України)

Строк договору про надання послуг встановлюється за домовленістю сторін, якщо інше не встановлено законом або іншими нормативно-правовими актами. (ч. 1 ст. 905 ЦК України)

Суб`єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов`язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов`язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. До виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.

Не допускаються одностороння відмова від виконання зобов`язань, крім випадків, передбачених законом, а також відмова від виконання або відстрочка виконання з мотиву, що зобов`язання другої сторони за іншим договором не було виконано належним чином. (ч. 1, 7 ст. 193 ГК України)

Відповідно до ст. 629 ЦК України, договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. (ст. 525 ЦК України)

Зобов`язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. (ч. 1 ст. 526 ЦК України)

Дослідивши надані позивачем копії Актів здачі-прийняття виконаних робіт (послуг), господарський суд встановив, що останнім надано відповідачеві послуги на загальну суму 12 053,62 грн. Проте, як стверджує позивач, відповідачем лише частково сплачено заборгованість за вивезення твердих побутових відходів за липень 2022 року в сумі 284,10 грн.

Згідно зі ст. 530 ЦК України - якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

У розділі 3 Договору сторони встановили, що оплата за надані Послуги вноситься не пізніше 10-го числа наступного за розрахунковим місяцем.

З викладеного випливає, що строк оплати за кожним із наданих Актів здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) сплив:

№ 005880/1-7 за липень 2022 року - 11.08.2022;

№ 005880/1-8 та № 005880/2-8 за серпень 2022 року - 13.09.2022 (оскільки останній день строку оплати 11.09.2022 є вихідний - неділя, то відповідно до ч. 5 ст. 254 Цивільного кодексу України (якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день), останній день виконання зобов`язання переноситься на перший робочий день, тобто 12.09.2022, а нарахування інфляційних починається з 13.09.2022);

№ 005880/1-9 та № 005880/2-9 за вересень 2022 року 11.10.2022;

№ 005880/1-10 та № 005880/2-10 за жовтень 2022 року - 11.11.2022;

№ 005880/1-11 та № 005880/2-11 за листопад 2022 року - 13.12.2022 (оскільки 11.12.2022 є вихідним днем - неділею);

№ 005880/1-12 та № 005880/2-12 за грудень 2022 року - 11.01.2023.

Отже, матеріалами справи підтверджена заборгованість відповідача перед позивачем за надані послуги у сумі 11 769,52 грн.

Також позивачем заявлено до стягнення інфляційні втрати в сумі 739,58 грн та 3 % річних у сумі 143,64 грн.

Згідно з ч. 2 ст. 625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов`язання, на вимогу кредитора зобов`язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Перевіривши розрахунок інфляційних втрат, суд дійшов висновку, що позивачем його здійснено арифметично та методологічно неправильно.

Відтак нарахування інфляційних позивач здійснює за кожним із Актів здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) щодо вивезення твердих побутових відходів за період з 01.07.2022 по 31.12.2022:

за липень 2022 року на суму заборгованості 8 299,08 грн - 58,09 грн;

за серпень 2022 року на суму заборгованості 6 482,26 грн - 71,30 грн;

за вересень 2022 року на суму заборгованості 8 041,27 грн - 152,78 грн;

за жовтень 2022 року на суму заборгованості - 9 635 грн - 240,89 грн;

за листопад 2022 року на суму заборгованості 7 229,63 грн - 50,61 грн;

за грудень 2022 року на суму заборгованості 8 830,50 грн - 61,81 грн.

Нараховуючи інфляційні втрати на зазначені суми позивач не надав суду доказів існування заборгованості в таких розмірах станом на відповідні місяці.

Здійснюючи перерахунок інфляційних втрат виключно на заборгованість, що підтверджена належними доказами, господарський суд враховує, що згідно з розділом 3 Договору оплата за надані Послуги вноситься не пізніше 10-го числа наступного за розрахунковим місяцем.

З викладеного випливає, що позивачем неправильно визначено початок періоду нарахування інфляційних за всіма Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) з 01.07.2022. Крім того, позивачем не надано доказів щодо зазначеної суми, на яку ним нараховано інфляційні. За поясненнями відповідача, така сума склалася у зв`язку із наявністю у відповідача заборгованості за попередній період. Втім доказів існування такої заборгованості у відповідача перед позивачем суду не надано.

Як уже встановлено судом, строк оплати за кожним із наданих Актів здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) сплив.

Отже, правильним розрахунком інфляційних втрат за відповідними Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) щодо вивезення твердих побутових відходів є:

№ 005880/1-7 за липень 2022 року за період 11.08.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 099,08 грн - 77,81 грн;

№ 005880/1-8 за серпень 2022 року за період 13.09.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 383,18 грн - 81,81 грн;

№ 005880/1-9 за вересень 2022 року за період 11.10.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 559,01 - 61,43 грн;

№ 005880/1-10 за жовтень 2022 року за період 11.11.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 594,18 грн - 22,40 грн;

№ 005880/1-11 за листопад 2022 року за період 13.12.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 594,18 грн - 11,16 грн.

Щодо нарахувань інфляційних втрат за Актом здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) № 005880/1-12 за грудень 2022 року, господарський суд зазначає, що нарахування інфляційних у конкретному випадку можливе лише з 11.01.2023. Втім, оскільки останнім днем періоду нарахування інфляційних втрат позивачем визначено 31.12.2022, суд на підставі ч. 2 ст. 237 ГПК України (при ухваленні рішення суд не може виходити у рішенні за межі позовних вимог), інфляційні втрати за вказаним актом не нараховує.

Аналогічні помилки позивачем допущено при нарахуванні інфляційних за Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) щодо захоронення твердих побутових відходів.

Здійснивши перерахунок, господарський суд встановив, що за відповідними Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) із захоронення твердих побутових відходів стягненню підлягає така сума інфляційних:

№ 005880/2-8 за серпень 2022 року за період 13.09.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 461,53 грн - 27,30 грн;

№ 005880/2-9 за вересень 2022 року за період 11.10.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 598,21 грн - 23,57 грн;

№ 005880/2-10 за жовтень 2022 року за період 11.11.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 625,55 грн - 8,79 грн;

№ 005880/2-11 за листопад 2022 року за період 13.12.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 625,55 - 4,38 грн.

Відтак, на підставі викладеного, господарський суд доходить висновку, що сума інфляційних, яка підлягає стягненню з відповідача становить 318,65 грн.

Крім того, позивачем неправильно визначено суми, на які підлягає нарахування 3 % річних та відповідні періоди.

Позивачем наведено розрахунок 3 % річних за Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) щодо вивезення твердих побутових відходів:

01.07.2022 - 31.07.2022 на суму заборгованості 8 299,08 грн - 21,15 грн;

01.08.2022 - 31.08.2022 на суму заборгованості 6 482,26 грн - 16,52 грн;

01.09.2022 - 30.08.2022 на суму заборгованості 8 041,27 грн - 19,83 грн;

01.10.2022 - 31.08.2022 на суму заборгованості 9 635,45 грн - 24,55 грн;

01.11.2022 - 30.11.2022 на суму заборгованості 7 229,63 грн - 17,83 грн;

01.12.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 8 830,50 грн - 22,50 грн;

та за Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) щодо захоронення твердих побутових відходів:

01.08.2022 - 31.08.2022 на суму заборгованості 461,53 грн - 1,18 грн;

01.09.2022 - 30.08.2022 на суму заборгованості 1 059,74 грн - 2,61 грн;

01.10.2022 - 31.08.2022 на суму заборгованості 1 685,29 грн - 4,29 грн;

01.11.2022 - 30.11.2022 на суму заборгованості 2 310,84 грн - 5,70 грн;

01.12.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 2 939,02 грн - 7,49 грн.

З викладеного випливає, що позивачем при нарахуванні 3 % річних також допущено помилок щодо визначення початку періодів нарахування та сум, на які слід проводити таке нарахування.

Відтак, правильним розрахунком 3 % річних за відповідними Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) щодо вивезення твердих побутових відходів є:

№ 005880/1-7 за липень 2022 року за період 11.08.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 099,08 грн - 12,92 грн;

№ 005880/1-8 за серпень 2022 року за період 13.09.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 383,18 грн - 12,51 грн;

№ 005880/1-9 за вересень 2022 року за період 11.10.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 559,01 - 10,51 грн;

№ 005880/1-10 за жовтень 2022 року за період 11.11.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 594,18 грн - 6,68 грн;

№ 005880/1-11 за листопад 2022 року за період 13.12.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 1 594,18 грн - 2,49 грн,

за відповідними Актами здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) із захоронення твердих побутових відходів стягненню підлягає така сума інфляційних:

№ 005880/2-8 за серпень 2022 року за період 13.09.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 461,53 грн - 4,17 грн;

№ 005880/2-9 за вересень 2022 року за період 11.10.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 598,21 грн - 4,03 грн;

№ 005880/2-10 за жовтень 2022 року за період 11.11.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 625,55 грн - 2,62 грн;

№ 005880/2-11 за листопад 2022 року за період 13.12.2022 - 31.12.2022 на суму заборгованості 625,55 - 0,98 грн.

Відтак, на підставі викладеного, господарський суд доходить висновку, що сума 3 % річних, яка підлягає стягненню з відповідача становить 56,91 грн.

З огляду на викладене, позов підлягає частковому задоволенню.

Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 129 ГПК України, судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. 74, 76-77, 129, 233, 236-241, 247, 251-252, 326-327 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Стягнути з Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку "Портовик-1" (ідентифікаційний код 36584587, вул. Портова, 10, кв. 4, м. Черкаси, 18032) на користь Комунального підприємства "Черкаська служба чистоти" Черкаської міської ради (ідентифікаційний код 03328652, вул. Чайковського, 117, м. Черкаси, 18028) заборгованість за договором № 66 про надання послуг з вивезення, знешкодження та захоронення твердих побутових відходів (ТПВ) від 06.11.2012 у розмірі 11 769,52 грн, інфляційні втрати в сумі 318,65 грн, 3 % річних в сумі 56,91 грн, а також 2 576,31 грн судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

В решті позову відмовити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Північного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Копії рішення направити сторонам.

Суддя Зоя ЗАРІЧАНСЬКА

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення25.04.2023
Оприлюднено27.04.2023
Номер документу110427606
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань надання послуг

Судовий реєстр по справі —925/236/23

Судовий наказ від 22.05.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Зарічанська З.В.

Рішення від 25.04.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Зарічанська З.В.

Ухвала від 15.03.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Зарічанська З.В.

Ухвала від 22.02.2023

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Зарічанська З.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні